Hirdetés
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Bővíti a Strix Halo kódnevű dizájn képességeit az AMD
- Milyen processzort vegyek?
- Bővíti a Strix Halo kódnevű dizájn képességeit az AMD
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Komolyan ráállt a csúcs-GeForce-ok átalakítására Kína
- ASUS notebook topic
- Autós kamerák
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Milyen széket vegyek?
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
-
válasz
Mágus2 #69188 üzenetére
Nem sajnálom, a mostani autómat (focus II, 1.6) is átvizsgáltattam márkaszervizben, mielőtt megvettem. Tudom, hogy van már itt választék, de jól felszerelt autót szeretnék venni. Kisebb felszereltséggel van golf6, ceed, altea xl, vagy octavia is nagyon tetszik. Mazda6 nekem drága, avensis szintén.
mod: vagy másik octavia.
-
Mágus2
Közösségépítő
-
-
válasz
Melack #69180 üzenetére
Hali!
Természetesen lehet benne ennyi, sőt, több is lehetne. 100-110K km-nek jobban örülnék.
(#69181) aero.: magányszemély, ha vissza is van tekerve, akkor szerintem az a kereskedő tekerte vissza, akitől vette.
(#69182) MunezXBK: felhívtam telefonon. A többi infó is innen van.
(#69183) Mágus2: tudom, hogy nem mérvadó, állapotot kell nézni. Csak most kell rá téligumi+felni, nyáron nyárigumi. Ha jól tudom, ilyenkor szoktak előjönni a dízel betegségek, 150K km után (bár ezt lehet rosszul tudom).
Milyen költségekkel kell kalkuláljak, ha belenyúlnék valami szarba? Márkaszervizes állapotfelmérés mennyire lehet pontos egy ilyen dízelnél? Tehát meg-e tudják nekem mondani, hogy turbó stb milyen állapotban van? Meg azon is gondolkozok, hogy ha én teszek bele 60-80K km-t, akkor mennyire lenne még eladható 4-5 év múlva? Német piacon ennél drágábbak vannak. Viszont ez az a felszereltség, amire vágyom nagyon. AFL világítás, ami nagyon-nagyon kéne.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
johnny82 #69179 üzenetére
Megtekerik neked, ha sokallod, jobb lenne 70 000km aminek több mint a duplája a valós? Ezért tekernek, mert van rá igény. Ha sokallod, akkor vegyél egy keveset futottat.
Nyári gumi szett fog kelleni, ami az autón van, az már kuka.
A németek simán bejárnak 200km-ről is melóba. Az naponta 400km.
-
Hali!
Rákérdeztem erre az opel astra j-re. Magánszemély árulja. Idén nyáron vette, németből lett behozva. Óra 162K km-t mutat. Téligumi nincs, műszaki van, hirdetésben írt szervizről számlája nincs. Bevizsgáltatásban is benne van, természetesen én fizetném. Szerintetek megérné? Sokallom ezt a km-t 3 évesen.
Mit szóltok hozzá?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
neduddki #69176 üzenetére
A B6 paszuly motorházteteje engem emlékeztet a kocka wartburgra, főleg oldalról az A oszlopnál, és az a baj, hogy a warcsin az a rész szebb volt.
Most, hogy mondod, még nem ittam kávét.
Annyit húzgáltam B6 passatot a
szarskodámmal, hogy akit csak tudok lebeszélek róla. -
Mágus2
Közösségépítő
válasz
ZoliM@ster #69141 üzenetére
Most olyat fogok írni, hogy magam is meglepődöm.
Benzines avensis? Csendes, kényelmes, nem zabálja le a fejed, ha nem hajtod nagyon.
-
Typhoon47
senior tag
válasz
ZoliM@ster #69141 üzenetére
El kell dönteni, hogy valóban passatot szeretnél-e. Vezess a kategóriában még 4-5 más gyártó autóját (valaki itt mondta pl: Accord(kisebb, rondább, de műszakilag jobb), Megane, Mondeo...stb)) és ha csak a passat b6 jön be mocskosul, akkor egy szépet kell venni, vállalva ezzel a betegségeit(amik elő jöhetnek). de amíg van más ami tetszik addig érdemes nem bele ugrani a szopórollerre egy 400k-t futott B6-ra : )
-
!Overdose!
őstag
válasz
szőröscica #69146 üzenetére
"2-2.5 millió között én inkább Honda Accordot, vagy Renault Lagunát nézegetnék"
Vagy Megane I-et
-
m3tr0
őstag
Persze, a putri civic ez alól kivétel,mert abban bizony használódnak futómű alkatrészek.
Nekem Eibach rugók vannak alatta,de én ha most vennék nem Eibachot vennék alá.(hátul nem annyit ültet mint elől)Bár mondjuk nem is egy Megane I.az alá nem is kell semmi,mert az gyárilag a sportosság és a kényelem netovábbja és persze hibátlan műszakilag is.
-
vendingo
veterán
Ez baromi jó
Nem lehet kapni itthon ilyet? -
Puma K
nagyúr
Hali!
Újra én.
RENAULT CLIO II 1.5 dCi-vel (68 lóerő) van valakinek személyes tapasztalata?
Üdv
Puma -
válasz
szőröscica #69150 üzenetére
De ne beszéld le! Csak mond el neki amit tapasztaltal v tudsz (vagy tudni vélsz) és hagyd őt nagát dönteni.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
aphra2 #69151 üzenetére
nem megy hamarabb tonkre a lengokar ettol, hanem amr eleve hasznalt cucc melle teszed be, mert nyilvan nem lesz minden egyszerre uj benne, aztan egy ido mulva elojon azok elhasznalodasa, akkor rá lehet fogni vmire...
nekem a PGT 6 eve ven leultetve, amikor beraktuk ala a Eibach rugokat uj kemenyitett rovidszaras gatlokkal, akkor semmi mas nem lett kicserelve hozza
most tavasszal kellett lengokart meg kormanyosszekotot cserelni, de 9 ev utan amiota nalam van, akkor volt 14 eves az auto, toronycsapagy pl meg ugyanaz benne, amivel vettem az autot 2004-benennyi idonkent azert szerintem ennyi belefer
most a Marea-ban elol lengokar kormanyosszekoto vadiuj, a lengescsiallpitok felujitva by Lindor a gyarinal kemenyebbre, csak a rugok gyariak - még... de nem birok magammal, mar neztem ez ala is kis okossagot
-
aphra2
senior tag
válasz
Kornel #69145 üzenetére
Azzal szoktak riogatni , hogy a gátló , lengőkar ,torony és kerékcsapágy hamarabb megy tönkre , nekem 9 éve van ültetve a gép , torony és kerékcsapágyat még nem cseréltem , a lengőszilenteket sem gyakrabban mint egy gyárinál , a gátlót tavaly , 70k km-nél amit nálam szaladt , de már azzal vette, a hátsókat még nem cseréltem , mert semmi bajuk
-
szőröscica
addikt
válasz
ZoliM@ster #69149 üzenetére
Egyébként lebeszélnélek a dízelről, hacsak nem évi 30-40 ezer km-t mész.
Általaban fiatalabb, megkíméltebb példányok vannak ugyanannyiért benzinesből. És akkor maradhatsz akár a VW-nél is, ha azt szeretnél. -
ZoliM@ster
aktív tag
válasz
szőröscica #69148 üzenetére
Hát akkor úgy tűnik mégsem annyira jó ötlet. Ezek egy részéről olvastam,de pont ezért jöttem kérdezni hátha itt több infót kapok. Elkezdek másban gondolkodni,köszi a segítséget!
-
szőröscica
addikt
válasz
ZoliM@ster #69147 üzenetére
Nem csak a PD elemmel van ott baj, ennek fényében én erősen megfontolnám a VW Penist.
2.0dci jó motor, vagy a Honda 2.2 Ctdi-je is. Ha minden áron dízelt akarsz, inkább ezeket.
-
ZoliM@ster
aktív tag
válasz
szőröscica #69146 üzenetére
A CR azért már jóval efölött van árban. A 2.0ás PDből is lehet jó,ha nem a siemens pd elem van benne.
-
szőröscica
addikt
válasz
ZoliM@ster #69141 üzenetére
2-2.5 millió között én inkább Honda Accordot, vagy Renault Lagunát nézegetnék, mint VW Penist, de ha az tetszik, hát akkor inkább a CR TDI-seket keresd, mert a 2.0 PD az nem egy remek motor.
-
aphra2
senior tag
válasz
Kornel #69140 üzenetére
Minden csak viszonylagos , a kis japók alapból is pattógósabbak , pl egy mitsu coltnál mondtam is magamban , hogy ez gyárilag olyan kemény mint az enyém ültetve.
A progresszív rugó lényege az eltérő tekercselés miatt , hogy alacsony sebességnél közelít a gyári keménységhez , nagyobb tempónál pedig merevebb , feszesebb.
Az fontos lenne majd a cserénél , hogy a lengőkarokat a szilenteknél , (ha hossz irányban vannak) a földön húzzák meg terhelt/ültetett állapotban, így kevésbé nyírod ki , mint ha az emelőn lógva tépik meg.Szerk: nem nagyobb tempónál , hanem nagyobb terhelésnél , ahogy zoli is írta.
-
ZoliM@ster
aktív tag
Üdv.!
VW Passat B6-nak milyen ismert típushibái vannak? A Siemens PD elemekről tudok, valamint azt is, hogy a részecskeszűrő ha telítődik borzasztóan drága mulatság. Ezeken kívül lehet számítani valami tipikusra? 2-2,5 millió forint környékén már találtam egész értelmeseket. Az automata váltó itt is annyira kényes, mint B5 és B5.5-nél? Tehát itt is 200k km után cserés?
Szerk.: Főleg a 140 lóerős motorral néztem, de találtam pár 170LE-s változatot is. Melyiknél mire lehet számítani? Jól tudom, hogy van amelyikben nincs részecskeszűrő?
Köszönöm a válaszokat!
Szép estét! -
mokus1
addikt
válasz
runner 125 #69135 üzenetére
Köszönöm. Egyelőre szereléssel egy 80K-s ajánlatot kaptam neten kerestem de igazából semmit se találtam lehet a kulcsszó volt a rossz. Ja az adria sétányon voltam, nincsen már. Csak 78000!!-ért gyári. Végülis a 46000ft még egész jó a többihez képest amit hallottam! Főleg hogy ez új.
-
-
mokus1
addikt
Valaki egyébként nem dolgozik itt bontóban vagy autós boltban ahol valamivel olcsóbban tud hozni alkatrészeket?
MErt a V40esembe keresek vezérlésmódosítót (VVt agy) elég jó ára van azért kérdezem -
mycso
veterán
Én első sorban nem a keménységére gondoltam (azt hobizoli írta, gondolom a karakterisztika összehangolása miatt), hanem a mozgásának az útjára (a csillapítás útjára).
6cm-es autókban ültem már gyári gátlóval, ott nem csillapít semmit. Olyan mintha betontuskókon menne az autó. -
hobizoli
nagyúr
válasz
!Overdose! #69112 üzenetére
nekem a PGT-ben a piros Eibach van
jó
-
Kornel
veterán
na találtam németben jóárasítva (150 EUR) eibach-ot a kocsimhoz, alszok rá még egy két napot, aztán meglátjuk
(#69126) hobizoli: te mennyiért vetted a rúgókat?
-
mycso
veterán
(#69100) DeFranco: az elmélet ez, viszont a valóságban nem pont így van, nekem lentebb van, mint 35mm
( #69101) kornelka: valamivel egyébként csak a rugócserétől is keményebb lesz, ez fokozódik az ültetés mértékével. ahogy a többiek is írták, ha az ültetés után képben leszel az okozott korlátokkal, akkor nemmfogod odacsapni. nyilván jobban oda kell majd figyelni..
( #69109) TaaT: kisebb ültetésnél belefér (3-4cm). viszont nagyobbnál már kell a gátlócsere, mert a gyári nem tud majd dolgozni
(#69112) !Overdose: no, nekem meg piros az FK szett, viszont nekem is minimális az ültetés, volt már vizsga is
(#69116) TaaT: nekem a 4-es golfok nem jönnek be, de a tiédet amikor linkeled mindíg elámulok rajta, gyönyörű autó
( #69118) TaaT: nekem az emelési pontjaim ilyen duncsszerűek, azok koptak meg, be kellett javítgatni őket
-
TaaT
nagyúr
válasz
!Overdose! #69112 üzenetére
"Szerencsés persze, ha nem valami rikító színű a rugó."
-
Kornel
veterán
válasz
hobizoli #69108 üzenetére
öcsém is ezt ajánlotta, elvileg lehet is kapni az enyémhez.
átgondolom még, aztán ha rászánom magam, akkor megrendelem.
gondolom berakni nem nagy valami, utána kell futóművet állíttatni?(#69109) TaaT: elvileg enyémnél másba nem tudna belekötni, 5 éves kocsi, minden megcsinálva rajta, új fékekkel, stb., simán átmenne, kivéve ha mondjuk egy későbbi ültetés miatt elkaszálnák... bár van ismerős több is, akinek egy lyukas aljú lada levizsgáztatása se gond, szóval lehet felesleges ezen parázni
(#69112) !Overdose! : igazából az egészet nem boyracerkedés miatt csinálnám, hanem szeretném, ha kanyarban és nagy sebességnél stabilabb lenne az autó, mert amúgy ki az a marha, aki hobbiból leültetne egy splash-t? tudom, lehet egyszerűbb lenne eladni, és venni helyette valami nagyobb tengelytávú kocsit, de 90%, hogy ennél többet fogyasztana, illetve több baja lenne műszakilag... szóval ezért gondolkozok az ültetésen.
ja és a gyári gátlók még simán jók, most mérettem meg őket, szóval jó lenne megtartani őket
-
!Overdose!
őstag
válasz
Kornel #69106 üzenetére
Hivatalosan nem elég a műbizonylat, be kell jegyeztetni a forgalmiba, ami nem kis feladat jelenleg Magyarországon. Gyakorlatilag 30 mm-es ültetésért jó eséllyel senki nem fog büntetni. Szerencsés persze, ha nem valami rikító színű a rugó. Az Eibach elég jónak számít, ráadásul fekete színű. [link]
A városi tunerek körében elterjedt, hogy 30-40 mm-es ültetésig megfelel a gyári gátló is. Nekem nem ez a tapasztalatom, de én az átlagnál jóval kényesebb vagyok a futóműre. Jelenleg Koni STR.T gátlókat használok (egyelőre gyári rugókkal).
-
Nekem nagyon tetszik a kocsi, kívül-belül. Nagyon tetszenek a lámpái, gondolom nagyon jól világítanak. Arra mondjuk kíváncsi lennék mennyire lehet zavaró a színes navi éjszakai vezetésnél. Régi konstrukció, cserébe gondolom minden szerelő ért hozzá és kevésbé drága az alkatrész, legalábbis ezt gondolom. Nem vezettem még ilyen astrát, de nagyon bejön ilyen felszereltséggel.
-
TaaT
nagyúr
válasz
Kornel #69106 üzenetére
A nagyon olcsó rugókkal szokott probléma lenni, érdemes valami nevesebb gyártót keresni. És ami a legfontosabb, a kocsid motorjához és karosszériájához megfelelő rugó kell. Mert a sima karosszériához nem jó a kombi ültető rugó, az 1.9 TDI-hez nem jó az 1.4-hez való rugó stb...
A gyári gátlót meg lehet (és érdemes is meg) tartani ha nem lóg a bele.
Nem tudom hogy működik ez a papírozás, számíts rá hogy valószínűleg nem megy át vele műszakin (nálam abba mondjuk pont nem kötöttek bele)
-
-
Kornel
veterán
az jó, akkor 12 cm még beleférne nekem, gondolom.
ültetőrúgókba mit ajánlasz?
30mm-es ültetéshez a gyári gátlók is elegek még, ha jól tudom?
ha műbizonylatost veszek, akkor a rendőr vagy a kpm nem köthet bele, igaz? illetve műszakin is átmegy?más: 4 mm-es kötelező profilmélység
pont rászóltam egy hete, páran lehurrogtak, de úgy látszik a minisztériumban is vannak értelmes emberek, vagy van itt egy beépített ember
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen processzort vegyek?
- Bővíti a Strix Halo kódnevű dizájn képességeit az AMD
- Sütés, főzés és konyhai praktikák
- PlayStation 5
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Háztartási gépek
- Google Pixel topik
- Elden Ring
- További aktív témák...
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- EZVIZ CS-EB8-4G-2K-PS(kit)
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest