Hirdetés
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- A YouTube-ot is betiltják a gyereknél az ausztrálok
- Gyilkosságban és öncsonkításban akart segíteni a ChatGPT
- Kompakt vízhűtés
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Mini-ITX
- TCL LCD és LED TV-k
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Haladó fájlrendszerek, de mire jók? Ext4 vs Btrfs vs ZFS vs APFS
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
TaaT
nagyúr
Újabb bontószökevény a TC ismerősi körből, de nem baj, tőlük már megszoktuk.
[link]
-
#10726912
törölt tag
válasz
bobby_30 #70092 üzenetére
Néznék a helyedben egy kis kényelmet, erőt és eleganciát egyben. Pl 535i BMW-t..
-
8th
addikt
válasz
!Overdose! #70096 üzenetére
link a gyári kipuffal is jól szól egy jobb hangolható végdob sokad dob még rajta.
-
Qru
MODERÁTOR
Az elsővel egyetértek.
A másodikkal nem, mert őket nem vágja földhöz egy 30-as csekk míg az átlag magyar háztartást... És hidd el, a kintfelejtett 30-as tábláknál fognak mérni nem a pályán 200-al közelekedőket, mert utóbbiból kevés van előbbinél meg ki a fne lassít le egy frissen átadott jó minőségű, széles úton...
-
8th
addikt
válasz
bobby_30 #70092 üzenetére
Mivel évjáratot nem írtál bedobnám ezt: [link]. Nem fiatal de ezek nem is nagyon rohadósak maximum a kerékív és a küszöb lehet idővel cserés de az sem komoly tétel. Tágas baromi kényelmes, jól is megy és a hangjától a mai napig merevedésem van. A boyracerek alól már mind kihullott az egyben lévő példányoknak pedig meredeken megy felfelé az áruk így befektetésnek sem utolsó. Kicsit orrtolós de a jóféle összkerékhajtásnak hála félelmetes kanyarsebességet tud a nagy tepsi és síkos úton illetve laza talajon sem jön zavarba. Tartós erős jó konstrukció. Ilyet manapság sajnos már senki sem gyárt.
-
!Overdose!
őstag
válasz
bobby_30 #70092 üzenetére
A Legend sem rizikósabb a többinél, ha a V6 fogyasztása nem gond, de ennyiért inkább 2gen van, az pedig már nem fiatal, de egy Coupe mutatós a mai napig. Az Accord hátul szűk és ebből is inkább 5gen, mint 6. A 2.3-as Accordokat (H23) messziről kerüld el! A 2.0, 2.2 (F20, F22) csak papíron gyengébb, viszont kevesebbet fogyaszt és megbízhatóbb. Mondeoból és Omegából fiatalabbat kapsz, az Omega ráadásul RWD.
-
bobby_30
tag
Sziasztok!
Lassan 40 éves leszek és úgy gondolom megérdemelnék egy nem csak kizárólag racionális alapon kiválasztott autót. Nagyobb benzinesre gondoltam, ami éves szinten kb 15ezret futna. Nem vagyok barkácsolós típus, tehát nem ártana ha nem kellene állandóan szögelni. Már évek óta szemezek a Honda Legendel de talán annyira mégsem vagyok bevállalós. Max 800-at tudnék rászánni. Ezért a pénzért szeretnék egy kényelmes jól autózható pénztárcabarát kocsit. Amiket nézegetek az a nagyobb motoros Accord, Mondeo, Omega de bármilyen véleményt tanácsot szívesen fogadok. Remélem átjött az írásomból hogy mire gondolok, és tudtok tanácsot adni. -
Qru
MODERÁTOR
Új elfogó autó a renőrségnél: [link]
-
8th
addikt
válasz
#10726912 #70087 üzenetére
Elölről hátulról oldalról mindenhonnan ritka ocsmány. A D2 alapból szép vonalú arányos méretekkel rendelkező autó. Egy szép fényezésnél és jó felninél nem is kíván többet, minden mással csak rontani lehet rajta. De ha már valaki nem bírja ki és mindenképpen hozzá akar nyúlni legalább tegye azt ízlésesen.
Jaja. A románok tuti erre verik ki esténként.
-
Laraxior
titán
-
Balupapa
senior tag
válasz
runner 125 #70077 üzenetére
"bidámbidám"
szóval te is követed a tolvajkergetőket -
runner 125
nagyúr
válasz
Balupapa #70075 üzenetére
Az eleje tuti törve volt (és még ki tudja hol), az automata biztosan a végét járja (1m) noh még ki tudja mennyi baja van és a km szvsz min. 2x ennyi.
Nincs ebben semmi kirívó, csak nyíltan közli, h szabadítsa meg valaki tőle.
..pár nap és valamelyik bidámbidám úgyis lecsap rá. -
Balupapa
senior tag
-
neduddki
nagyúr
-
!Overdose!
őstag
válasz
peugeotmate #70071 üzenetére
Szerintem igen. Eddig minden autóra felment, amire felpróbáltuk.
-
peugeotmate
őstag
válasz
!Overdose! #70070 üzenetére
Szerinted ráfeküdne a Seat tetőívére is?
-
!Overdose!
őstag
válasz
peugeotmate #70066 üzenetére
Pont ilyenem van. Illetve mégsem, mert az enyém zárható is.
-
peugeotmate
őstag
válasz
!Overdose! #70063 üzenetére
-
Kornel
veterán
kerek egy év után kiégett az egyik NB+ izzóm... mentem vele 30k km-t, és folyamatosan fel van kapcsolva.
szóval most rendelem a NBU-etfasza volt fél lámpával lenyomni 160k km-t sötétben, jó hogy van ködlámpám
-
giigz
veterán
válasz
peugeotmate #70062 üzenetére
Nekünk mindegyik autón Thule van, ismerősök is olyat használnak, nagyon meg vagyunk elégedve. Nem tudom milyen lehet az olcsóbb, de valószínűleg nem véletlen adják ki az emberek a plusz pénzt a Thule-ra.
Csomagtartó, box is Thule nekünk, mondanom sem kell, hogy nagyon jó mindkettő. Drága, de legalább jó.
Nyilván élőben kell megnézni, hogy milyen az olcsóbb, mert lehet jó is simán, vagy tényleg bérelni is célszerű lehet, attól függ mennyi utazás van tervben.
-
!Overdose!
őstag
válasz
peugeotmate #70062 üzenetére
Szerintem a legideálisabb megoldás a használt Thule. Univerzálisat vettem az előző autóhoz valami 5k körüli összegért a Vaterán. Hibátlanul tette a dolgát és nem tett kárt az autóban sem. Ha gondolod kölcsönadom.
-
peugeotmate
őstag
Egy ilyen enyhén nóném tetőcsomagtartó mennyire igénytelen? Szétzúzza a tetőt, megkaristolja? Vagy csak a Thule, több mint kétszer annyiért[link]? Januárban síelni lehet egy 3 ajtós Ibizával megyünk a haverokkal, aztán kicsit körbeszaglásznám a piacot. Nyáron néha lehet feldobnám a bringám egyszer-kétszer a tetőre, de emiatt nem biztos hogy megérné a Thule az árát számomra. Esetleg egy tuti bérlő helyet tud ajánlani valaki?
-
-
#10726912
törölt tag
felicia Alkuval el tudod hozni közel annyiért.
CORSA is van ennyiért, szintén alkus, van belőle, nézelődhetsz.
Kereshetsz még francia vagy olasz kocsikat is ennyiért ilyen szűréssel, (Fiat, Renault, Citroen), vagy amit még mondtak, a Suzukit. A többi javasolt valószínűleg idős lenne (esetleg ott vannak a SEAT-ok, azokból is válogathatsz. Ibiza.
Ezek közül talán a Felicia lehet dieselként a jó darab, Corsa a benzinesek közül a tarthatóbb. A Seat csak tartalékos. -
giigz
veterán
válasz
jozefgucci1 #70053 üzenetére
328i való ilyen célra, a 193 pacival már megy is, egyik haveromnak olyan van, szereti
-
-v-
addikt
válasz
jozefgucci1 #70053 üzenetére
Az nem megy, sok fun nem lesz benne. Vegyél egy 325i-t sperrel ha találsz normális állapotút.
-
Már elég régóta gondolkodom egy kis fun" kocsin ami azért megy is de nem zabál sokat és megbízható . A nem eszik sokat alatt 12 liter felett ne legyen .Nézegettem , hogy olyan 700K környékén már lehet találni normál állapotú benzines BMW-t .A kétezres benzinesek milyenek ? Nem akarok ültetett sport gépet csak egy megbízhtó autót ha van ilyen ebben a kategóriában .
-
szőröscica
addikt
válasz
!Overdose! #70050 üzenetére
De egy DPF-et igen!
-
sdd2
veterán
Üdv!
Milyen kocsit érdemes venni 300 ezer Forint környékén ami nem eszik olyan sokat és nincs szétrohadva, stb és az alkatrészek sem olyan drágák hozzá. Dízelt kerülném, ha részecskeszűrő van benne.
-
Laraxior
titán
válasz
raczger #70043 üzenetére
Aszonta az öregasszony, hogy az forgalom elől elzárt terület, nem akartam vele vitatkozni, hogy az a csíkos terület, nem az "X".
Nem is akadékoskodtam, de tényleg ültettek egy sövényt oda, elé is tettek pár nagyobb követ, hogy ne tapossa le az autó, figyeltem rá, hogy a kövekhez se érjek, nem tudom mi a zavaró neki, hogy rendőrséget akart hívni. Mondjuk mindenki az "X"en áll, mert ott nem kapunk büntit...de lehet az lesz a legegyszerűbb, ha veszek egy éves parkolóbérletet. Nem tudom mennyi lehet, de gondolom tizenpárezer forint, nem a világvége, és akkor meg van oldva a gond.(#70045) mukibuci: Egy Lexus-ba szállt ma be, úgyhogy nem hiszem, hogy rászorulna a virágra meg a csokira
Mondjuk csak egy 220d volt, de attól még Lexus..
-
Laraxior
titán
Valaki magyarázza már el nekem, hogy egyirányú utcában, lakóházak, kapubejárók mindkét oldalon, az egyik oldalra felváltva vannak felfestve az "X"-ek, és a parkolóhelyek, itt lakom, de nem akarok mindig beállni az udvarra, állhatok az X-re vagy se? Egyszer álltam fizetős helyen, de nem váltottam jegyet, megbüntettek, oké, nincs is ezzel gond, mindig az "X"-en állok, majdhogynem a kapunkkal szemben, de sose büntettek meg.
Ma kijött a vénasszony, hogy kihívja a rendőrséget, és majd ők megbüntetnek. Máshova nem tudok állni, max másik utcában, ami nemigazán szerencsésKb így fest az utca:
Az alsó vonalon bejelöltem nagyjából, hogy hol a kapunk, pont nem szerencsés, mert a másik oldalon is velünk szembe van, így ha a szembe szomszéd, nem az "X"-re áll, akkor nekem elég ki-bejönni az udvarba, tekintve, hogy az utca épphogy autószéles, itt vitték le a visszapillantóm is.
Amit jelöltem piros kérdőjellel az a kérdéses dolog. Van ott kapu, kijáró, de odabasztak valami sövényt, tehát nem használják, ergo ők nem jönnek ott se ki se be. -
giigz
veterán
Nem tudnám azt mondani, hogy rosszul néz ki. Kívül belül eléggé el lett találva
-
-v-
addikt
válasz
szőröscica #70037 üzenetére
+1
-
ABE
őstag
válasz
deicide #70032 üzenetére
Hát igen, az egy tankot sokféle módon lehet értelmezni. Nekem azt jelenti, hogy kigyulladt a lámpa, utána megyek vele még egy kicsit, aztán fullra nyomom. Olyankor meg több megy bele, mint 33 liter. Mondjuk különösebben nem akarok vitába belemenni, viszont 12 éve van Twingónk, és nem tartom reálisnak az állítást, hogy 5.5 fölött nem fogyaszt.
-
TaaT
nagyúr
"Mert akkor nekem pályán 5 liter alatt van 60-70 km/h-nál, csak ezt ugye már nem írom ki..."
Pályán azért lehet 100-al menni a szélső sávban a kameszok és a lassabb kisteherek között. Én is mentem már úgy a dájzel kettesgolffal, az nem szereti a 100-nál nagyobb tempót
Többieknek.
Vélemény?
A tervezők ezúttal elektromos turbófeltöltőt használnak...
-
Revolit
senior tag
Villámkérdés: Mehetek végig a kis-körúton egy csomagért, mikor érdemes menni így pénteken? Munka után az halál, ilyen 2-3 óra magasságában járható? (Azt leszámítva, hogy az már művészet milyen szarul vannak ott a lámpák összeszinkronizálva...)
-
vendingo
veterán
Nekem soha az életben nem evett 7 litert.
Mindig fullra tankolom és városba kavarogva is 600km-et, pályázva is 600km-et és országútón is 600km-et tudtam menni egy tankkal +-30km.Ezt soha nem hiszi el nekem senki, pedig így van, sok ezer km-et tettem meg vele, tudom mik az adatok.
Pl idén voltam rovinjba 590km soprontól, kereken 1 tankkal mentem le még ott kanyarogtam egy kicsit és utána tankoltam.
A pálya azt jelenti, hogy 120-140 között.
-
giigz
veterán
válasz
deicide #70023 üzenetére
Ha valaki azt írja, hogy pályán ennyi a fogyasztás, akkor mehet a városban is, meg országúton is, az arra fog vonatkozni, hogy 120-140 km/h mellett mennyit eszik a kocsi.
Ha a pályán megy 90-100-zal, akkor azt úgy érdemes írni, hogy országúti fogyasztás ennyi és annyi.
Vagy ez csak nekem lenne így egyértelmű, és csak engem téveszt meg az, hogy pályán 5,5 a fogyasztás? Mert akkor nekem pályán 5 liter alatt van 60-70 km/h-nál, csak ezt ugye már nem írom ki...
-
footy
addikt
válasz
DeFranco #69924 üzenetére
Nem tudom mennyire van kihegyezve, hogyha azt nezzuk, hogy 2.0-bol 120 loerot hoztak ki.
Az illesztesek engem is aggasztanak, azt mar irtam korabban.
akár véletlen hiba folytán, és ha ott elszáll valami, akkor vihet sok mindent Ez pont a turbosra jellemzo.
Ott meg ugye hozza jon az hogy hideginditasnal altalaban a turbo kapja utoljara a kenest pedig az progo a legnagyobb fordulatszamon.plusz pont a végletekig reszelés olyan gyártási pontosságot követel, amit később (mire megveszed) az aftermarket gyártók nem fognak (és akarnak) majd hozni
Motorbol szerintem nincs aftermarket(#69925) !Overdose!
Egyetertunk, viszont a motorkarakterisztikarol nem talaltam kepeket se a TSI-nel se a Skyactive-nal.(#69928) hobizoli
A Bravokat nezegettem, mert nagyon tetszik a forma es a digo verdakkal sincs semmi bajom. (Ha a 156-nak nem lett volna szar a torestesztje, akkor azt vettem volna 1.9JTD-vel). A fogasztas viszont nem tul barati a 1.4T-nel, nalam ezert esett ki.(#69943) neduddki
Nekem tetszik az irany -
neduddki
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
válasz
szőröscica #70009 üzenetére
vagy a 1.5D 106-s pözsókat, ami tökugyanaz, csak ezt a tulajdonságát kevesebben ismerik
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Kornel #69934 üzenetére
0-100-ban a kisturbosok nem annyira jok, mint pl 80-120-ban
Ugyanis 1-sben nincs -szamottevo- turbonyomasuk, csak 2-stola masik meg, hogy pl a 201m-s drag-nal, ahol egy atlagnal kicsit jobb motorizaltsagu auto 10-11sec-t megy a nem boyracer safjorral is tipikusan 100-110km/h koruli ET-vel, tehat a meres alkalmas arra is akar, hogy a 0-100-s sprinteket szemleltesse a valosagban, ott 0.1sec diffi is kb egy autohosszt jelent, ami kb 4 meter differencia
ugyhogy amikor tizedmasodepercekrol beszelunk lefikazva, hogy az a 0.3-0.4sec az semmi, akkor jo tudni, hogy pl 4 tized sec kulonbseg a ket auto kozott , az mar kb egy nyerges kamion szerelveny hossza a pottal, ami eleg latvanyos tud lenni a valosagban
-
szőröscica
addikt
-
neduddki
nagyúr
válasz
Dr.FantastiK #69998 üzenetére
Új hozzászólás Aktív témák
- iPhone topik
- Horgász topik
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kompakt vízhűtés
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Milyen okostelefont vegyek?
- Témázgatunk, témázgatunk!? ... avagy mutasd az Android homescreened!
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
- Honda topik
- További aktív témák...
- Laptop felvásárlás , egy darab, több darab, új , használt ! Korrekt áron !
- Samsung Galaxy S23 Ultra 256GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- AKCIÓ! GIGABYTE AORUS ELITE Z790 i7 14700K 64GB DDR5 1TB SSD 7900 XTX 24GB be quiet! SB 802 1000W
- Ventillátorok és tápkábel modding kitűnő árakon! Most extra 10% kedvezmény!
- Windows, Office licencek kedvező áron, egyenesen a Microsoft-tól - Automata kézbesítés utalással is!