Hirdetés
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- A YouTube-ot is betiltják a gyereknél az ausztrálok
- Gyilkosságban és öncsonkításban akart segíteni a ChatGPT
- Kompakt vízhűtés
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Mini-ITX
- TCL LCD és LED TV-k
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Haladó fájlrendszerek, de mire jók? Ext4 vs Btrfs vs ZFS vs APFS
Hirdetés
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dorien
veterán
válasz
Assimilator #108096 üzenetére
A Focust csak 2004-ig gyártották adagolós (TDDi) motorral, 2005 után már csak common rail (TDCi) van. Előbbinél nincs kettős tömegű lendkerék, magas nyomású szivattyú, de az adagoló hajlamos a meghibásodásra és ugyanúgy turbós ez is. A szívódízel autók jellemzően még 2000 előttiek. Nem tudják már teljesíteni az egyre szigorúbb környezetvédelmi normákat, így nem is gyártják őket. De pl. a Citroen még 2006 tájékán is gyártott szívódízelt. (Berlingo 1.9D)
-
Ck.
addikt
válasz
!Overdose! #108064 üzenetére
De csináljunk, mert nem volt kálváriám.
Egy bajom volt, olajfolyás:Egy helyen folyt, a turbócsőnél, amit csak a 4. szerelő talált meg és kb. fél óra alatt 3.000,- Ft-ból megoldotta. Előtte 3 másik szerelő a fél tömítéskészletet a semmiért kicseréltette velem és kb. 200 ezer Ft-nak megfelelő összeget legomboltak rólam és továbbra is folyt.
Ez nem a 2.5 TDI hibája, hanem az idióta angliai szerelőké. Ezt nem nevezném kálváriának, hanem egyszerűen pékek áldozata voltam.
-
Integrale
veterán
válasz
Assimilator #108096 üzenetére
Kb az első Common Rail dízeltől, Alfa (Fiat) JTD 1997, de nem mindegyik gyártónál, valamelyik később állt át erre a technológiára, van olyan is amelyik még később is forgalmazott párhuzamosan a CR-rel pl kamrás dízelt. De ma is ez az elterjedt, és legmodernebb változat.
-
Dorien
veterán
válasz
Assimilator #108089 üzenetére
Focus TDCi-ből az 1.6-ost szokták ajánlani (PSA), az 1.8-as állítólag sokkal többet zabál. Ha nem mész évente 20-25e km-t, akkor szerintem a benzines (pl. 1.6 Ti-VCT) sokkal józanabb választás. Mazdából is inkább a szívó benzineseket nézegetném, ha nem magas az éves futás. A már 7-10 évet használt modern dízel mindig rizikós. (kettős tömegű lendkerék, porlasztók, magas nyomású szivattyú, turbó)
-
Integrale
veterán
válasz
Assimilator #108089 üzenetére
Az 1.8D Focusrol megoszlanak a velemenyek, de csak motor szinten, egyebkent jo auto, rozsdara kell figyelni jellemzoen az ajtok aljan. A Mazdanal szinten elofordul rozsdasodas, az 1.6 D Peugeot szarmazek.
Saabnal allitolag a hatso futomu a szerviz igenyes, ennek meg jol be is tesz a hazai utminoseg, az erosebbik twinturbo felesleges, a szimpla csigas 150 lovas is nagyon szepen viszi a kasznit, es nem eszi le a gatyad sem, egyebkent mind a ket varians Fiat JTD. Sokat nem.segit, de tamaszt adhat ez a cikk. Ilyen hasznalt teszteket kereshetsz a tobbi modellrol is, Focusrol talalsz a Totalcaron, Mazdarol szinten.Land: Kitalalom, 159 ?
-
Land
veterán
Üdv!
Főleg dízelesek véleményét kérném ki.
Mennyire lenne nekem szopóroller egy 2006-2007-től futott 1.9-es JTDm motorral szerelt autó GONDOS gazdától, aki mindig minden szűrőt, olajat időben vagy idő előtt kicserélt, illetve dízel specifikus tisztítható alkatrészeket is megtisztította mondjuk 50 ezer km-enként, főleg ha városban használta?
Most a kocsi márkája, típusa nem lényeg, csak a motor érdekel. Én tuti betartanám ezeket az intervallumokat.
Olvastam több benzin vs dízelt autót vegyek használtan írást, és az alapján nekem lehet benzinest kellene vennem. Kb év 15 ezer km lenne meg vele és jó pár évig megtartanánk.
Viszont a kinézett autóba "beleszerettem" és csak dízellel ajánlott.
Lenne ésszerű döntés benzinesben, de érzelmileg jóval hátrébb állnak a listán.
Lendkerék, turbó, befecskendező, EGR szelep stb gondoskodással is simán kinyiffan és jöhet az 5-600 ezer Ft-os javíttatás? A kocsiból jellemzően 200 ezer km-t futottak vannak HAHU-n szép állapotban. Ami akár még több is lehet a valóságban. Némelyik gondos gazdától (elvileg). Lenne jó ismerősöm is, aki segítene a vásárlásban. Eléggé képben van azzal az autóval.
Lehet aki az érzelmére hallgat, az nem rágódna ennyit, de próbálok tervezetten készülni a dízel motor rejtelmeire és ha amellé teszem le a voksomat, mert akkor mindent maximálisan be fogok tartani a hosszú élettartam eléréséhez.Köszi!
-
Qru
MODERÁTOR
A mennyire füstöl a TDI-m kérdéskör nem tartozik szorosan a milyen autót vegyek topikba. Az autós topik pont jó hely lenne ennek a kivesézésére.
-
Assimilator
őstag
Sziasztok!
A feleségemmel kiköltöztünk Angliába és szeretnék megvenni első autónkat.
Korábban Opelekkel illetve VW márkával volt dolgom. Az Opelből elég volt. A VW meg többe kerül, mint amennyit szeretnék rá áldozni.
A jelenlegi kiszemeltek a következőek: Mazda 3 1.6D (ferdehátú), Ford Focus 1.8D (ferdehátú), Saab 9-3 1.9D
2005-2008-as évjáratNagyon hálás lennék tapasztalati infókért amennyiben van.
Ford Focust elég jól ismerem, inkább a másik kettőről kellene infó.
A Mazda kapcsán elég vegyesek az értékelések. Van aki isteníti, van aki csak a hibákról tud beszámolni.
S félek, hogy a fenntartása emiatt elég drága lehet.
A Saab esetében a gyár/gyártás tulajdonképpeni megszűnése aggaszt. Illetve azt nem tudom mennyire költséges fenntartani. Maga a Saab nem a selejtről volt híres. Itt Angliában pedig egész népszerű és sok van belőle.Hát remélem valamennyire sikerült érthetően kifejeznem mire lennék kíváncsi.
-
Qru
MODERÁTOR
Elég lesz az offolásból, fejezzétek be legyetek kedvesek.
-
hobizoli
nagyúr
meg kell allni annyinal, amit elbir fustmentesen, es akkor nem fog szetdolni se allandoan
Alfa-sok kozott se sok szeria sw-s JTD van, de azoknal a tuning addig tart, amig nem kezd el kormolni az auto, ott megallnak vele
nem divat az ilyen tolom a fustot S&C szeruen agy nelkul fokozat, egyenesen kinezik maguk kozul a fustolos dizelekeset230-240lo kihozhato az 1.9TDI-bol fustmetesen, akkor annyit kell csinalni, es nem tobbet, ilyen egyszeru
es akkor szopni se fognak vele annyit, mint pl a Csatari Tomi, meg a Legszuperebb Adam vagy ki volt az a facebook-s csoportban, akinek 2.5-3M-ban volt az auto csak tunnerolasa ket ev alatt, meg a 9.-10. beinditasnal meg garazsban allva szethullot a racse ubertunner TDI motor is ugy, es meg nem is ment vele egy metert se
vagy ecceru, vegyetek/vegyenek TD/TDI-k helyett JTD-t, ugyis mar 25 eve a digoknal van a dizeles sheriff jelveny
en vhogy messze kevesebb szopodast olvasok a JTD-kkel, mint a TDI-kkel
meg tobb mapper is leirta mar a facebook-s dizeltuning csoportban is, amikor ott is elokerul idonkent ez a TDIvsJTD tema, hogy itt nepszerubb es elterjedtebb ugyan a TDI tunnerolas, mert ez terjedt el a fejekben vmiert -gerillamarketing rulez...-, de a JTD-knek mindene vastagabb eleve, ugyhogy legalabb annyit kibir mechanikailag, ha nem tobbet is
(es ilyenkor szokott mindig a csend jonni, addig meg 10-12-n ugranak neki az embernek)
es a digoknal nincs kulon csirabbik meg karajabbik fotengely meg hajtokar, hogy a prolibbakba jo lesz vazze' az a gothedekebb is, es ha jot akarsz magadnak meg nyugodtan aludni, akkor vedd meg 80-100k-ert bontva a karcsibbat es rakasd be magadnak meg 40-50k-ert, ha te magad nem tudod vagy akarod csinalni ezt
meg nincs kulon 90-100-115-130-150lovas gazkollektor, meg szivosor, mint a TDI-knel, ahol minden teljesitmeny fokozatra a masik turbo van mas alaku csonkkal meg mas szivosorral megy ossze
meg 6-s valtonal mas fajta kupplung meg feltengely is
meg melle meg a hosszmotor-keresztmotor is mas, meg mas mindene a turbotol elkezdve a kupplungon at a fiszem-fa.szom kis fosig bezarolag
...hurrabezzeg a retek digoknal leveszed az 5-s valtot es felrakod ugyanoda a 6-st, es jo hozza a masik feltengelye meg a kupplungja is
ez tiszta gaz...nem?meg leveszed a fixgeos turbot, es felrakod ra a valtozogeosat, es ugyanazokkal a csavarokkal ossze tudod vele rakni ugyanazzal a kollektorral meg ugyanazzal a downpipe-l, amivel a masik fent volt, mert ugyanoda esik az egesz es ugyanolyan alakuak a csatlakozo meretei is, ezert nem kell atalakitgatni hozza semmit, gyarilag igy van kitalalva, mert igy rendeltek be ezeket a beszallitoktol, kicsavarom-becsavarom, kesz
baaazeeeeg, ez is de para...4 kulonbozo teljesitmeny szintu motor is ugyanazt a turbot hasznalja, mas es mas sw-s beallitassal
igy a legegyszerubb, meg a legolcsobb gyartonak is
ocseeeeem, meg ilyet...hiiihhhetetlenmeg vmi: vmikor 1998-99-ben a Fiat-tol azt mondta vki, hogy VAG PD dizel technologiajaval nem lehet majd az emissziot tartani es gatat szabni a kormolasnak
akkor mindenhol lekutyaztak ezert, hogy kisnyomi digo senki ne szoljon mar be a ubergerman VAG kb NASA szintu urtechnologiajara ilyet, mert megis mit kepzel
ma meg mar a VAG is a sajat PD-juk-nel is korabbi, digo eredetu CR megoldast hasznalja megis... nyilvan vmi csoda folytan, talan mert megvilagosodtak, vagy rajottek, hogy tenyleg egy zsakutcaba mentek, ahogy megmondta az a digo kis senki is kb 15 eve ezt elore -
8th
addikt
válasz
Rick4 #108080 üzenetére
Ausztráliában valóban nem jártam a pistéknél p.szabolcson nem egyszer nem kétszer.
Még mindig ott tartunk, hogy szerinted elektromos adagolósból simán ki lehet hozni 260+ lóerőt.
Csak itthon vagy két tucat embernek beletört a bicskája ebbe a projectbe de ha te mondod biztosan úgy van és mindenki fordítva ül a lovon. -
8th
addikt
válasz
hobizoli #108074 üzenetére
"akkor miert is kell akkora fusttel jarnia a 200lovas TDI-knek is mar, mint egy gozmozdonynak?"
Ezt ne tőlem kérdezd hanem azoktól akik ilyet hajtanak. Ez fillérbaszás és nettó igénytelenség.
"azzal vedekezni, hogy de azert mecha adagolos a TDI inkabb, mert ugy erosebb lehet tiz-husz loval, viszont okadja a kormot"
Azt a tíz-húsz lovat nyugodtan szorozd meg hárommal. Csak mert valami mechanikus adagolós még nem feltétlen kell, hogy üvegelve tojásszenet lövöldözzön a kipufogóján. Ez is mecha adagolós motor ahhoz képest nem sok füstje van [link].
-
tresh
veterán
válasz
hobizoli #108074 üzenetére
+ még annyit hogy ha nem a lefingott fos tdi-ket írná Guszti a pincébe akkor fele ennyi fos koromló sz@r lenne.. ha igényesen jó állapotú tdi-t hozzá értő ír meg nincs koromfelhő...de ez ugyanolyan menő a hülyegyerekeknél mint a Vti, vagy az 1.3 as suzukira robogó kipufogó...
-
hobizoli
nagyúr
~240-t ugy kihoznak belole, hogy nulla fustje van
akkor miert is kell akkora fusttel jarnia a 200lovas TDI-knek is mar, mint egy gozmozdonynak?ezt ismered, ugye? erdekes, hogy siman latszik mogotte a forgalom...
...pedig ez egy 238lovas 1.9TDImodern commonrail-nal is el lehet venni a fustolest, jol beallitott programozassal, ott ahol fustol el kene venni egy picit es akkor nem fustolne, meg légfelesleges lesz ujra
az un smoke limiter erre van az ECU-ban, amivel az a legtomegmero jele alapjan tudna limitalni a befecskendesi mennyiseget, csupan be kene allitani rendesen ezt benne, mert azert is van az ottazzal vedekezni, hogy de azert mecha adagolos a TDI inkabb, mert ugy erosebb lehet tiz-husz loval, viszont okadja a kormot, az ugyanugy balfaszsag, mint a hongdasoknal az, hogy 3-4loeroert meg akarnak suketulni az autojukban, de egy fel kerulettel odebb is hallani mar, ahogy erkezik a helyi Ödönke
kb kezet foghatnanak hujesegben egymassal
-
Rick4
félisten
Szerintem ere értette:
Hozzál ki 260+ lovat egy 1.9 villany tdi-ből... hajrá, sok szerencsét
Ami amúgy minden különösebb gond nélkül megoldható, én is tudok 225 lovas1.9 pd Sharanról, ami nem egy problémás dolog volt, a motorhoz nem nyúltak, csak injektor, turbo cooler és kipuffcsere volt, egy kis chipírkálás, nomeg egy kis kevlárkuplung, és 600K-ból megállt mindennel együtt.
Ja, és ott külön kérés volt a mindennapi használat és a tartósság, nem versenycélra készült, szóval ha nem 300K km-t akar még menni vele, mehet az a lóerő feljebb is.
-
Verbat
csendes tag
válasz
roberto211 #108065 üzenetére
Akkor vajon mivel megy a fűnyírótraktor?
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
roberto211 #108065 üzenetére
Mondja ezt egy Suzukis.
-
8th
addikt
válasz
hobizoli #108052 üzenetére
"jott eccer egy lengyel mk1 Golf, es erdekes modon az fust nelkul is 1sec-l verte a magyar szenporgyarakat"
Aha... jött. TT kupé összkerékhajtással, épített váltóval, víz-alkohollal, nitróval mindezt 900kg körüli önsúllyal kezeletlen pályán. Így nem nehéz 1sec-el jobbat menni az utcai gumis szériaváltós nem kikönnyített nem szétflexelt lábon érkező fwd autóknál.
"hasznalja az ecceri vertunner a mechanikus Krézi adagolot, mert programoztatni a villanyosat mar ruppotlan"
Hozzál ki 260+ lovat egy 1.9 villany tdi-ből... hajrá, sok szerencsét.
Az az alfa csak szeretne 300ló lenni. Kis jóindulattal 260 ha lehet de inkább valahová 240-250le környékére saccolnám. És azért igen csak szépen füstöl az is [link] ami elég cink lévén, hogy modern common rail technikáról van szó és amikor már javában megvan a turbónyomás akkor is füstöl nem csak rajtnál 1-2-3ban. 2:04-nél csodás az az álcafüst. A mögötte jövő biztosan lájkolta.
-
-
Rick4
félisten
válasz
!Overdose! #108050 üzenetére
Be, így most láthatod.
Nem keresem az ilyesmivel a kapcsolatot, de nem a youtube a kezdőoldalam.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
rbalint88 #108051 üzenetére
mert a kirtakotty agyatlannak csak annyi jott le a dizeltunnerolasbol, hogy a fust az ero vele
emlexem meg regen a magyar gyorsulasikon is ment a koromgyartuning szinvonal, de vmi ilyen huje dumaval, hogy azert kell a fust, mert a koromszemcsek kinematikaja miatt igy jobban forog a turbohőőő? ...aztan jott eccer egy lengyel mk1 Golf, es erdekes modon az fust nelkul is 1sec-l verte a magyar szenporgyarakat
na?
meg mert hasznalja az ecceri vertunner a mechanikus Krézi adagolot, mert programoztatni a villanyosat mar ruppotlan, aminel ugy lehetne limitalni legtomegre, nyomasra meg levegohomersekelre meg stb-re a befecskendezesi mennyiseget, hogy ne fustoljon, de mecha-nal ezek nincsenek es nem is lehet ugy beloni, hogy ha felul jo, akkor alul ne legyen sok, mert ha alul nem fustol vele, akkor felul mar nullaa poen az egeszben, hogy bar kb a fel dizel tunner vilagnak de legalabbis joreszuknek madjarisztanban Krézi csinalta a tunner mecha adagolot TDI-kre, de palyaversenyre ok is inkabb egy 1.9JTD 16v AR156-t tunnerolnak villannyal vezerelve
...es ennyi fusttel mukodik 300lo korul hasznalva -
rbalint88
addikt
válasz
Rick4 #108049 üzenetére
az ilyen kormolós gyökerektől idegbajt kapok. ha rúgod, mindegyik dízel füstöl valamennyire, de azért az nem normális, amikor a pirosnál állok mögötte és fuldoklom a mocskától, mert a tajkolt fosa ontja magából a kormot alapjáraton is. ne szédítsünk már senkit, hogy azért, mert így megy jól, egy nagy büdös lófaszt. ha 3000 felett gyorsítasz padlón, akkor kormoljon valamennyire, meg ha direkt füstölteted (turbó töltéshatárán padló) adjon jelzésértékű kormot, de azért az nonszensz, amikor tényleg nem látsz tőle. egész egyszerűen gyökérség. nem álszenteskedek, nem azt mondom, hogy nulla co meg nulla korom, van ennek is egy varázsa, de ne essünk át a ló túloldalára. a passatnak is volt füstje, ha akartam, de nem az a vágható tömör feketeség, pedig ott egy viszonylag nagyobb motor mozgatott 1,8 tonnát elég vehemensen. nem értem, hogy egy 1.9TDI-ből miért kell olyan füstöt előhozni, ami a 6,5literes cumminsokét is lepipálja...
dohogó off. -
szőröscica
addikt
válasz
rbalint88 #108046 üzenetére
Nekem meg végre lesz értelme a dízelnek. Napi 2*30km ingázás lesz ezentúl a programom. +ÁFA
hobizoli: ezért is írtam, hogy a sajátomban 10 ezrenként csere. Ha ezzel is napi több száz km-t tekernék, akkor ebben is csak 20 ezrenként cserélném.
De mivel nem így van, ezért kapja szépen a jó minőségű teljesen szintetikus 0W30/5W30 olajat (most Sustina ment bele, papíron 5W30, de a tech sheet szerint inkább a 0W20-akhoz áll közel) 10 ezrenként.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
szőröscica #108017 üzenetére
az lehet, csak abban nem 4 liter olaj van, meg 800-1000km-t ugy lemegy, hogy kozben igazabol ki sem hul, mindig uzemmeleg
egy atlag szgk meg 800-1000km-t alatt 15-20x kihul es ujra felmelegszik
minimum
-
rbalint88
addikt
válasz
Dorien #108042 üzenetére
az enyém 1.8T volt, csak a kipuff lett upgradelve V6-éra.
Morris: még nekem is
de a jelenlegi és egy-két évre előre tervezhető felhasználásra jobb lesz egy benzines. de egyelőre még marad az avensis, 2016 novemberig van rajta műszaki, a heti egy bevásárlásra meg hétvégi kiruccanásokra pont tök mindegy, hogy mi áll az udvaron.
-
-v-
addikt
válasz
Dorien #108042 üzenetére
Jó, csak egy feltöltött 180 lovas motorban kicsit több a tartalék, mint egy 70-80 lóerős 1.4-es szívóban
Utóbbinál muszáj rövidre venni az áttételt, hogy vigye rendesen a 130-at meg történjen még azért pályán is valami, ha a gázra lépsz, előbbinél meg lehet egy spórolós hosszú hatodikat rakni nyugodtan, van elég kakaó hogy úgy is maradjon elég dinamika.
Ha meg fogyasztásra értetted akkor az 1.4 ha szanaszét forgatod se fog nagyon többet enniAmúgy az a 10 bődületesen sok, 3000-es fordulat meg 120-as tempó az lófasz, egyenletes 120-hoz kell kb. 30-40 lóerő ... a 3000 se valami hűde sok, nehogy már ott 10-et egyen
Ott valami nem kerek
-
-
tomcsi23
veterán
-
rbalint88
addikt
válasz
MunezXBK #108037 üzenetére
ez azért elég magabiztos kijelentés. akihez hordtam az autót, nem az a huhogós fajta szerelő, aki szerint minden fos és ő is azt mondta az autómra, hogy még egész jól megúsztam, mert nem kellett generálozni és legalább soha nem kotlott meg alattam az autó.
de vagyok az a hülye, aki házhoz megy a lófaszért, következő autónak golf 4 2.3 tiptronic van kinézve
igaz kb olyan tervezett futásra, mint amit te prezentáltál az A4-gyel.
Rick4: tulajdonképpen mindegy, hogy kettőstömegű vagy tiptronic
tomcsi: 180 lóerőhöz szerintem feleslegesen rövid. A Passat 1.8T 150(+chip) lóhoz kapott 5gang tiptronicot, 5.ben 3000-nél 150-et ment. A Golfot Pécsről hoztuk haza pályán 120 körüli tempóval, 10literre jött ki az átlagfogyasztás. Passattal Erdélybe mentünk, 4-en, koppig pakolva, nem ritkán 150-nel, a kolozsvári pályán 180+ és 7,5-et evett.
-
Rick4
félisten
válasz
LuckyL #108036 üzenetére
ha Ferrari, ha Opel, ha Bugatti
Ferrariból van olyan ami acél karosszériás
Opelből van olyan ami acél karosszériás
Bugattiból van olyan ami acél karosszériásA felsorolt három példa is azt sejteti, hogy nem az anyagminőségről, hanem a munka minőségéről, és a tulaj által kifizethető összegről szól a példa. Amennyiben mindhárom festés korrekten, jó aládolgozással készül el, nem fog rozsdásodni.
-
szőröscica
addikt
válasz
Kornel #108018 üzenetére
Az egyikben van már 400 ezer, a másik meg szinte új, 2013. nyarán vettük, 110 ezer. Az elsőben már megdöglött volna szerintem az olajpumpa, ha baja lenne, a másodikra szólnának. Nekünk nagyon bevált, veszünk még egyet.
Ugyanolyan mint a korábbi, állófűtés, 220V, ülésfűtés, tempomat, elöl-hátul radar stb. minden lesz benne a sávtartó automatikán és a navin kívül. Rohadt jó autó, mind melóra, mind utazni. Az elsőt 95 literes tankkal vettük, de a második csak a kisebb, 80 literessel fogjuk, mert azzal is 1000km felett van a hatótávja.
-
rbalint88
addikt
válasz
MunezXBK #108014 üzenetére
kicsit át is szoktuk mosni, így kb 0,7-1liter marad a 8-ból. toyotába is 6liter kell, 8l-ből 1-1,2 szokott maradni.
úgyhogy a passatnál is 5. olajcseréhez elég egy kanna. akkor spóroltál olajcserénként 1500Ft-ot, ollé.
tök jó autó a passat, csak nem v6tdi-vel kell venni, főleg nem 150 lovassal. 2.8V6-ot kellett volna nekem is, csak kombiban az fehér holló itthon.Rick4: sorry, félreértettelek.
-
gzbotii
nagyúr
-
Kornel
veterán
válasz
gzbotii #108016 üzenetére
szerintem egy ajtó csere nem a világ vége, sőt szerintem jobb, mintha elkezdték volna gányolni.
ellenben ez a gagyi tuning feeling, mint pl. a márkajelzés eltüntetve, stb., nem sok jóra utal, legalábbis nálam.
(#108017) joamilestoné: 2.2 transitokra most van visszahívás (bizonyos évjáratokat érint csak)
az olajpumpa bemondja az unalmast, és beáll a motor.
made in franceegyébként elgondolkoztam egy ilyenen.
ha van akkora elől, mint a mondeo, akkor szerintem 1-2 év, és menni fog. -
gzbotii
nagyúr
Sziasztok.
Apósom vett egy Polot, még régebb. Eladó szerint minden eredeti rajta, nem volt üttetve - 2001es kocsinál én ezt vékonyan hiszem.
Szerintetek ezen a képen ami látszik, árnyalat küllönbség, lehet attól, hogy az ajtó cserélve volt? Nekem nagyon úgy hat [link] -
!Overdose!
őstag
válasz
rbalint88 #108011 üzenetére
Nem értelek. Az enyémbe 3.5 liter kell. 4 literest veszek és mindig marad fél liter. Mivel nem eszi az olajat, ezért minden 7. cserére összegyűlik a 3.5 liter. Vagy te kiöntöd a felesleget?
gzbotii: Megint ez a negativitás. Enyém '98-as és gyári fényezésű. Igaz az ajtóm meg van nyomva és nem tudom, hogy elég lesz-e egy horpadásjavítás vagy lakatolni és festeni kell majd.
-
rbalint88
addikt
válasz
Rick4 #108007 üzenetére
PT elírta. nyilván én vagyok a fasz és nem tudom milyen autóm volt...
volt tiptronicos passatom is, csak 1.8T szedán.
akkor csesztem el, amikor a golf gti-t adtam el, nem a passatot. golfra kellett volna egy dízel váltó, mert a gyári 6gang botrányos rövid volt (6. sebesség, 3000-es fordulat, 120km/h... 10liter), azon kívül hibátlan kis kocsi volt, szerettem nagyon. -
rbalint88
addikt
válasz
Integrale #108004 üzenetére
enyém 150 lovas 4motion manuál váltós volt. én is imádtam, csak nem volt már kedvem-türelmem finanszírozni. ennyi pénzből ülhettem volna benzines 6hengeresben is, automata váltóval és hátsókerékhajtással is. mivel a passat is 9-12 fogyasztott nagyátlagban az én használatommal, de legalább sokat is kellett szerelni még több pénzért, nyugodtan vehettem volna helyette e-mercit, e39 5er-t vagy lexus gs-t...
aztán jött a hír, hogy barátom eladja az avensist, elkértem egy napra, megállapítottam, hogy nem is olyan szar ez, de legalább olcsó és nem kell rá vigyázni, mert úgyis karcos-horpadt minden eleme, legyen. már annyira kiborultam a passat költségeitől, hogy priust akartam venni, de arra parkolási szempontból megintcsak figyelni kellett volna, így lett az ave.
amúgy a passatnál ott szakadt el a cérna, amikor meghúzták a motorháztetőt, lefényeztettem, felpolíroztattam a kocsit és 3 nap múlva parkolásnál meghúzták. miután lábon kihordtam egy agyérgörcsöt és infarktust egyszerre, villámtempóban felkerült hahura. -
Integrale
veterán
válasz
rbalint88 #107994 üzenetére
Ez azert erdekes, mert egy rendor haveromnak van olyan Passatja mind neked vokt, csak az ove meg osszkerekes is (ugy emlekszem a tied csak elso volt), neki is a masodik turboja uj a 4 veztengely is, meg meg volt valami koltseges kiadasa az osszkereken felul is, illetve az automatanak is volt valami nyugje korabban, de szereti is az autot, csak cserebe sok a szopas.
-
trassher
addikt
válasz
VegyesTamás #108000 üzenetére
Pedig lassan megadhatnák már akár üzemórában is az élettartamot.
-
rbalint88
addikt
válasz
szőröscica #107999 üzenetére
V6TDI úgy betegágy, ahogy van, ahogy a kolléga is írja, azon se csodálkoznék, ha 250ezrenként komplett motort kellene cserélni. Amúgy lehet elővigyázatosság. Elég szar helyen van a turbó, motor mögött, nem nagyon kap hűtést sehonnan, változó geós is. Lehet azért van ez, hogy véletlenül se repüljön szét és szívja be a lapátokat, mert akkor tényleg motort kell cserélni. (vagy ha felkapja az olajat és szétpörgeti magát, az is huncut)
Rick4: Ami olyan volt, abból utángyártott, a többiből gyári. Alkatrészt a szerelő hozta, de feleztük a kedvezményt, szóval listaár-20%-on kaptam. Nem dolgoznak olcsón, cserébe jól megcsináltak mindent, az első turbócsere után mentem át hozzájuk, mert elégedetlen voltam a másik hely munkájával. Az első turbócsere volt gáz, az vitt 220-at, a második felújítás volt már, 120-ért, geometria gyári értékre állításával, munkadíjjal kompletten.
-
Rick4
félisten
válasz
rbalint88 #107994 üzenetére
Nem tudom melyik országban élsz, vagy honnan szerezted ezeket az alkatrészeket, de valami nem kerek, itthon egy vezérlésszett a 2001 utáni 180 lovas 2.5 tdi-hez 60 ezres, a vízpumpa 10 rugó. Turbo felújítva 80 ezres, ebben már a szerelés is benne van, és elmész vele 180 ezret. Hidrotőke 2000/db, himba szintén 2000/db. Gondolom ebbe sem 500-500 db kell belőle. Persze lehet hinni a gyári doboz erejében, de pl a hidrotőke is pont ugyanaz, amit a gyári dobozban veszel.
Ha a szerelő szerezte az alkatrészt, nem csodálom, hogy jó barátok lettetek.
Új hozzászólás Aktív témák
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Macska topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Metal topik
- Béta iOS-t használók topikja
- PlayStation 5
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Motoros topic
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
- További aktív témák...
- Telefon felvásárlás!! iPhone 13 Mini/iPhone 13/iPhone 13 Pro/iPhone 13 Pro Max/
- Gamer Notebook! Acer Nitro 5! Csere-Beszámítás! I5 11400H / RTX 3050Ti / 16GB DDR4 / 500GB SSD!
- Új, Garanciális (1-3ÉV) Gamer PC-Számítógép, néve szóló számlával! I5 14400F / RTX 5060 / 32GB DDR5
- Akció! Újra Gamer EGEREK! Glorious , Endgamer XM1R , Nibio
- IKEA (HAVREHOJ) tablet tartó