Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Házimozi belépő szinten
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Milyen processzort vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- RAM topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bdanyy
addikt
-
TaaT
nagyúr
válasz
szőröscica #69088 üzenetére
Igazad van, félelmetes költségek.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
szőröscica #69088 üzenetére
Tegezd nyugodtan.
-
Vladi
nagyúr
Azért nem mindegy, hogy 5000 km, vagy 25000 km az éves átlag. Jójó drágább a szerviz, de kevesebbet is eszik.
Szerviz lesz 30 év múlva is, de az üzemanyagra is gondolni kellene. Nem kizárt, hogy megérjük, hogy az üzemanyag a nagymagyar alföldön terem meg.Egyébként én pont ezért vettem dízelt. Mert a benzines megeszik 8-9 litert, ez meg 5-6 litert. Magyarázzák nekem az okosok, hogy hú még nem éri meg, meg mittomén. Számoljunk már. Évi 15000 km felett mennyi előnyöm van a benzinnel szemben? Durván 4-5 év és meg is térült.
Bonyolódnak a motorok, persze. De e nélkül pár évtized és leállna a közlekedés.
-
joshua7
veterán
Én addig, másokhoz hasonlóan, vígan fogom használni a TSi-t.
Az viszont igaz, hogy turbó-kompi + dsg kombót én sem vennék a típusból.
Japánok, hmm.. Én anno nézegettem japán verdákat is a Golf kategóriában, de jól felszerelt kiviteleknél is olyan szinten igénytelen a belük, hogy undorító... új Auris + Corolla, régi Mazda3, aktuális Civic, S-Cross broáf mind. Még az ufóCivic az, ami tetszett, de az meg kívülről no komment.
Az új Mazda3 viszont tetszik, igaz, a bele nem üti meg a formaterv szintjét, de még okés. Az ára viszont -
Qru
MODERÁTOR
Akkor is költségesebb lesz a szervízelése mint egy szívóbenyósét. De nem baj, ha csak magamfasjt szívóbenyós pártiak lennének akkor még talán most is a fán ülve benánoznánk.
To all:
Hirtelen megijedtem, hogy kötetelző lesz a téli gumi itthon de ugye nem meri felvállalni senki (főleg választások előtt).
-
Vladi
nagyúr
Szerintem meg túlparázzátok ezt a dolgot. Most még bonyolult, meg nem ismerik meg stb. De 5-10 év múlva sokkal több tapasztalat lesz ezekkel a kocsikkal.
Kb ilyen pánik lehetett anno, mikor elkezdtek áramlani a nyugati kocsik. Szaki bácsi a garázsban nem tudja majd megszerlni jááááj mi lesz most... hát lett kocsi is, meg hozzá értő szerelő is.
-
DeFranco
nagyúr
OK, de mi lesz itt 5+ év múlva? Nem nagyon lesz más opció, szinte csak ez van most a piacon...
#69070: aranyáron, még jobban, mint most... akkor meg már ott vagy, hogy annyiból megveszed a downsizeolt turbós csodát, és felújítod
cudar világ jön, arra meg már végképp nincs keret, hogy az ember fenntartás mellett még tartalékoljon egy szalon-újra
-
Qru
MODERÁTOR
Egy jó TSI sose rossz. Vagy mégis? [link]
-
-
fefe9
tag
-
Melack
veterán
válasz
Dr.FantastiK #69055 üzenetére
Rejtő Jenői nyelven.
-
footy
addikt
-
-
giigz
veterán
válasz
!Overdose! #69045 üzenetére
Azért vettem Megane 1-et, mert számomra ennek van a legjobb futóműve.
Van Focusunk is, az volt 4 millió, az enyém 370 ezer, és mégis a sajátomban szívesebben utazok, mert egyszerűen kényelmesebb, jobban megy át az úthibákon, és kanyarokban sem érzem instabilnak, nem szoktam tapadáshatáron menni.
-
ABE
őstag
-
DeFranco
nagyúr
válasz
!Overdose! #69045 üzenetére
és még ha a méganét is lecserélné... mondjuk egy civicre...
megane? mi az? az egy szar!
-
giigz
veterán
Jaaaaajjj, nem akarom a Kormoranokat...
Annyira megszerettem most ezeket a gumikat, meg ezzel együtt azt, hogy milyen amikor az autó fekszik az úton és van tapadás, hogy szerintem nyárra is repül a Kormoran/Sava páros, és új gumikat veszek megint. Majd segítetek a választásban, ugye?
-
TaaT
nagyúr
válasz
DeFranco #69036 üzenetére
Lehet szar gumák voltak a kocsiján és sztem a sebesség sem volt annyira kicsi mint amennyinek a felvételen tűnik.
Vasárnap hajnalban -2fokban száraz körülmények között próbálgattam az "új" téli gumákat, tapadtak rendesen. De majd a hétvégén, talán havon is kipróbálhatom őket.
-
-
TaaT
nagyúr
-
mokus1
addikt
Azt mondták hogy valószínűleg a V40-esemben a VVT agy haldokló félben van. Milyen hibát okozhat? Köszi
-
-
-
Kornel
veterán
-
-
Kornel
veterán
válasz
bitpork #69018 üzenetére
ez lassan 30 eves lenne most... hacsak nem volt elotte olyan gondos gazdaja mint te vagy, akkor szerinted milyen allapotban lenne? es mennyi az eselye, hogy mo-on egy ilyen idos autot valoban karbantartottak es nem ganyoltak szet? illetve ha mindez ossze is jon, akkor szerinted ki az a marha, aki eladja 200k-ert?
persze meg lehet venni a szart is, csak a vegen a kocsi aranak tobbszorosebe lesz. -
neduddki
nagyúr
HI!
en el de kozuton esznlkulz bolod modjara szaguldottak, az eg raadul sujosbito kormueny hogy mindkettonek lenegesen nagyiobb gyakorlata volt mint egy atlago sofornrk pont aze kelelt volna esznel lenniuk
kereshetunk barmijjen muszkai v. egyeb hiba a vegzetes reszt az okosta hogy mentke mint a baromudv
neduddki
-
válasz
Kornel #69017 üzenetére
Kérlek alásan az enyimé '86-s évjárat volt. 98ban vettem. Amíg nem törték össze beletekertem olyan 35k km-t. Ennyi idő alatt 2x kellett szervizbe vinnem tervezett karbantartáson felül. 1x az ac pumpa teliment kosszal, 2x meg a motorvezérlő egy csúszkája elkopott. Mindkettőt megúsztam 10k alatt, akkori áron. És nem hiszem hogy sok baj lett volna vele, mert 1 rohadás volt rajt össze vissza. Sajnos nincs róla képem , mert akkoriban nem tartottam fontosnak
MOD: megszólalásig ilyen volt. -
válasz
vendingo #68990 üzenetére
Lehet h nem a legszerencsésebbek az ajánlásai néha, de nekem is volt ilyen scorpio-m! És nagyon jó és megbízható volt. 2.8 ghia autoamata RS szpojlerezéssel
Ha egy részeg autószerelő megadta volna a jobbkezes elsőbbséget még ma is meglenne
Úgy nekem gyött a paraszt a más zastava-javal, hogy az Aoszlop előtt minden bő 5 centit elmozdult jobbra. Gyk a váltótól kezdve minden leszakadt.
-
-v-
addikt
-
Melack
veterán
válasz
baluka6 #69009 üzenetére
Én csak ajánlani tudom. Azon tanultam vezetni, és még bírja. A felfüggesztése most lett rendberakva, váltóval együtt. 120k volt mindennel együtt. Gumit olcsó rá venni, mert nem egy ritka fajta. Enni apa lábai alatt 5.5l/100km vegyes, amikor én nyomtam, 7,5l/100km vegyesre jött ki (1.4es motor)
-
giigz
veterán
Jövőre új középkategóriás szedánt mutat be a Suzuki
Vajon lesznek benne "értelmes" motorok?
-
!Overdose!
őstag
válasz
baluka6 #68997 üzenetére
Van valami speckó aftermarket hengerfejtömítés, ami már nem hajlamos az átégésre, de a cseréjének a munkadíja + gépműhely jelentős tétel lenne egy 200k-s autónál. Ráadásul akadnak elektromos problémák is. Én nem feltétlenül vetném el a Rover vonalat, de inkább egy Honda motoros változattal próbálkoznék. Esetleg a szóban forgó F Astra, Golf II, Escort és hasonló nagy példányszámban létező autók.
-
Melack
veterán
válasz
baluka6 #68997 üzenetére
Ha 220 a plafon átírással + kötelezővel, akkor 150k körül kellene megállni. Ott viszont nem sok mozgástér marad. F Astra van szülőknek, elmegy mindenütt. Alkatrész nem drága hozzá. Kerékjárati ív rohad, ez szériabetegség. Amúgy jól bírja.
(#69000) Vladi: anno apa is így csinálta
Új hozzászólás Aktív témák
- One mobilszolgáltatások
- Házimozi belépő szinten
- Trollok komolyan
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Anime filmek és sorozatok
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Akvarisztika
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- 13-14" Új és használt laptopok , üzletitől a gamerig , kedvező áron. Garanciával !
- LG 40WP95XP-W - 40" NANO IPS - 5120x2160 5K - 72Hz 5ms - TB 4.0 - HDR - AMD FreeSync
- HPE Apollo 4200 Gen9 2U rack szerver, 1x E5-2620v4, 64GB RAM, 24x3.5" 2U-ban! ÁFA-s számla, garancia
- MacBook felváráslás!! MacBook, MacBook Air, MacBook Pro
- Fujitsu LIFEBOOK E449 i5-8250U 8GB 256GB 14" FHD 1 év garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest