Hirdetés
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- A YouTube-ot is betiltják a gyereknél az ausztrálok
- Gyilkosságban és öncsonkításban akart segíteni a ChatGPT
- Kompakt vízhűtés
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Mini-ITX
- TCL LCD és LED TV-k
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Haladó fájlrendszerek, de mire jók? Ext4 vs Btrfs vs ZFS vs APFS
Hirdetés
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
whitezo88
nagyúr
válasz
MunezXBK #32091 üzenetére
inkább vennék ffi tulajtól mint nőtől. Tisztelet a kivételnek, de ők nem arról híresek hogy úgy figyelnének a kocsikra mint a pasik (kerekek lamellája, olajcsere 15 ezrenként, nem lónyálak, megfelelő kenőanyag, óvatos kezelés, hibákra figyelni, ha gond van szerelő - akár futómű akár elektronikus akármi...)
-
Senki nem akarja elhinni hogy sokan használni veszik az autót, és nem nézegetni. A legluxusabb autó az amelyik áll, és mem a Maybach
-
-
-
-v-
addikt
válasz
MunezXBK #32082 üzenetére
Persze, én sem. De azt írja első tulaj, szervizkönyv.. pár telefont megér, az ott lévő bejegyzéseket igazolni, meg körbenézni az autót, nagyon mondja, hogy garantált
Hátha tényleg tudja mivel garantálni. A belseje alapján akár még el is hinném.
De már csak azért is megnézném, mert szép állapotúnak tűnik, még ha 250k is van benne. -
Kornel
veterán
válasz
neduddki #32079 üzenetére
+1
jó felhívni arra a figyelmet, hogy nem minden a méret, az ár, és a fogyasztás, hanem a megbízhatóságra/szervizigényre is figyelni kell, különben elég hamar besokallhat az ember, ha nem számít rá.(#32080) [rvilike] : ha ebbe tényleg ennyi van, akkor azonnal menjen megvenni
-
neduddki
nagyúr
-
-
Zewa
senior tag
Én becsülöm az alaposságodat és ez nem fillréb@szás, szerintem jó ha tudod hogy mire számíthatsz.
Éves szinten durván 100 000 jó magyar forinttal költesz többet a Mondeora. (benzin, biztosítás, valamivel drágább alkatrész). Ezért kapsz is cserébe egy halom helyet, erősebb motor, még több kényelmet. (ebben a Megane se rossz!) Ha ezek neked fontosak akkor hajrá, vegyél Fordot. Különben felesleges.
Renaultból a '97 évjárat is belefér, 50%-os mennyiség növekedés. Ugyan ez a Mondeonál ca 30%. Én semmiképp sem ejteném ki őket, csak azért mert 15éves vasak.Ezt az évi 8e km-t tudod tartani akkor király vagy! Ha már ott van az óttó majd meglásd elég sok felé kell menni.
-
-v-
addikt
5.7k havi különbség nem az a nagyságrend, amit te használt autó vásárlásnál figyelembe fogsz venni...
Tekintve, hogy használt autót veszel kis pénzért, n+1 dologra fogsz költeni, ami nem tervezett.. így aztán az egyetlen, ami számítson, hogy a lehető legjobb állapotot vedd.
Szóval ha pl. egy két literes benyásból találsz valami szépet, ami meggyőző állapotú, egy percig ne habozz (amiatt, hogy 2 lityós)
Adott esetben 10k havi költség ide vagy oda is annyi, hogy +1 alkatrész cseréje fél évente...
Az, hogy nem prémium márkát veszel, vagy rizikós dízelt, az oké, de ilyen szinten semmi értelme számolgatni, csatlakozom a többiekhez. -
harry
veterán
válasz
neduddki #32069 üzenetére
Jo, hogy nem ertek hozza, de valahogy neki kell kezdeni, nem? Azert egy olajcsere nem jelentene gondot, alap dolgokat meg majd megtanulom - a tobbi nyilvan szerviz.
Anyagi oldal: baratnommel vennenk, az o keresete azert rendben, en igyekszem rendbe jonni, adott esetben tudnank mi meg erre szanni, csak ugy erzem, ennyiert is kapunk nekunk megfelelot. Az osszes tobbi koltseg meg olyan, hogyha lenne egy zsak penzem, akkor sem szivesen koltenek tobbet a kelletenel (ki szeret?), es szeretem latni, legalabb nagyjabol, mire szamithatok. Aztan ha mar meglesz, igen valoszinu, hogy ido utan fene sem fogja szamolni, ha kell megyek vele, ha kell koltok ra, mast ugysem lehet csinalni. -
csibor
addikt
Ha már Megane I
Automata váltóról mit hallani?
-
qdak
addikt
+1 ott a pont, de erre sztem nem nagyon lehet statisztikat 1 autora, 1 nepitelet top auto bol is lehet szoporoller, meg epugy van h 1 gagyinak mondott kocsi is szzepen szolgall, vagy ugyanazon kocsibol 1 megkimeltbol elobbb kikonyokol vmi, mint a ganyoltbol.
nekem ez a velemenyem. -
-
-
-
Ok értem én hogy jobb félni mint nem. De ahogy az üzemanyag árra nincs befolyásod ( még jósolni is 50-50 alapon lehet), azt sem tudod megmondani hogy mi megy majd tönkre a motorkocsiban. Vagy Te most komolyan minden alatrész árát kigyűjtöd? Mert ugye nem csak kopóval lehet-kell számolni.
Viszont le a kalappal az alapsságod előtt
-
harry
veterán
Nos tehat...
Nem szeretek 'vakon' szamolni, tehat annyit mondani, hogy 'kicsit' dragabb, meg 'majdnem' annyi, aztan a dolgok szamszerusitesenel kiderul, hogy nem egeszen ugy van, ahogy elkepzeltuk... Ha latom, hogy nagysagrendileg mirol van szo, akkor vagy legyintek, vagy megfontolom a dolgot. Szerintem egy havi 5k kulonbseg azert nem elhanyagolhato, ugyanakkor nem mondom, hogy ez fog donteni. A varatlan kiadasokkal tenyleg nem lehet mit csinalni, csal el kell fogadni, hogy olykor becsuszik egy ilyen. Ellenben a fogyoeszkozok, fix kiadasok szamolhatok, legalabb ennek nezzek utana. Igazabol nincs tuti tipp, nincs olyan, hogy ez a jobb vagy az, millio oktol fugg eleve, hogy a kiszemelt konkret kocsirol ne is beszeljunk, igy probalom arrol megfogni a dolgot, ahonnan lehet - alkatreszek, benzin, egyeb dijak. Szoval legalabb azzal keszuljek, amivel tudok, nyilvan a kocsit is jol meg kell nezni, aztan meg vigyazni ra, s lesz, ami lesz, remeljuk a legjobbakat. Csak nem szeretek ismeretlenul belevagni semmibe, aminek tudok, utanajarok, aztan meglatjuk mi lesz. -
RNS-e
nem nagy poszt, csak firkantottam egy gyorsat ha már dolgozom közben
-
-
g@bo
nagyúr
válasz
bitpork #32060 üzenetére
ha azt mondom, hogy a nyugati rokon 21 éves srác, besátált a szalonba és vett egy új vw polót / asszem némi 0.5 % os hitel is van benne / és tesz az egészre, elhiszed? beár vele napi 30 mérföldet melóba, pedig félrerakhatná az 1.1x benzinárat fadobozra is....
ebben az országban luxus. ahol egyesek még a vizes parizert is sajnálják tőlünk, mert nem adókra költjük.
de fekhetnénk éppenséggel afrikában a vályogkunyhó mellett is, akkor nem lennének extra igényeink se. luxus max a kifejezetten szexrabszolgaként tartott gethes kecske.
fene megette.... -
Te is oda jutottál a végére hogy igen is tapogatás és nyalogatás után kell kocsit venni. És ennyire egyszerű a dolog!
Értem én hogy racionalizálni kell a kiadásokat, de mit amikor még meg sincs?! Az ember elmegy, bevizsgáltatja pecsétes papírral, és megveszi a neki legjobban tetsző és legkevésbé lerobbant darabot. Utána pedig szereti a kocsiját, és megcsináltatja ami tönkremegy rajta. Done and done. Így mindenki nyer.
Azt meg hogy mi megy tönkre megjósolni nem lehet. Ezen az alapon megnézed a neked tetszőt, majd a tartalékolsz egy újkori árat mert háta ki kell cserélniAnnak viszont kifejezetten örülök. hogy leírtad: ennyi luxus kell. Bárki meg tudná oldani motorkocsi nélkül az életét. De a franc essen bele, nem lehet ennyi "luxus" az életünkben?! Az meg külön vicces hogy más embereknek természetes dolog nálunk luxus... éppen ma tudtam meg hogy édesanyám öccsének találtak egy daganatot a tüdején. Bele sem merek gondolni, hogy ha nekem nem lenne "luxus"-om, akkor hogy a betyárban sikerülne neki 10+ km-ről bejárnia kórházba kezelésekre egy nyílt gerincű rokkant. F@szkivan -már bocsánat- hogy az életünket segítő és majdhogy nem nélkülözhetetlen dolog luxus itthon.
-
-v-
addikt
Nem eu-s rendszám eu-sra cserélése drága móka?
-
giigz
veterán
Gondolom nem rossz kocsi a Mondeo, de a Magane sokkal jobb töréstesztben. 5/12 vs. 12/16 és a Megane 4*-os a Mondeo meg jóval alulmarad, ráadásul mint látszik is, oldalról a Megane max. pontszámot kapott, meg úgy általánosságban a Renault kocsik biztonságosak szoktak lenni. Mivel nálam az autóvásárlásnál ez elsődleges szempont volt, hogy legalább 4*-os tesztje legyen (igaz tudom, hogy nem sokat jelent ez, de azért a 4* az már legalább valami, ami ennél is gyengébb, az már nagyon papír...), így egy ilyen Mondeo nálam már csak ezért is azonnal el van vetve, mert ugye a biztonságban elég nagy különbség van a két autó között.
Egyébként attól nem kell félned, a Megane is nagy autó, kényelmesen elfér benne mindenki, a csomagtartó is nagy.
-
dJ Peer
aktív tag
válasz
bitpork #32041 üzenetére
Teljesen egyetértek veled!
Oké, hogy kiszámolja a biztosítást, oké, hogy megnézi az alkatrészárakat, na de nehogymán' az döntsön, hogy 10 vagy 12 ezer egy vezérműszíj, vagy 50 vagy 55k a vezérműszíj szett.
Átlagszámolás?!
(#32038) harry:
Így is úgyis lesz pluszköltséget.
Inkább a sok statisztika számolás helyett, menj el 1-2 kereskedésbe, nézd meg az autókat, próbáld ki a kiszemelteket. Könnyebb lesz dönteni. -
Kornel
veterán
válasz
neduddki #32048 üzenetére
40 hónapig volt nálam az ezres swift, 12k km-el vettem, 120k-val adtam el, átlag havi 2700 km, éves átlag 32,4k km. kényelmes nem volt, de k**** sokat spóroltam vele, mivel csak kopó alkatrészek mentek bele, az se sok, az is csak azért, mert általában maximalista vagyok, elment volna 1 pár fékbetéttel is, de féken, gumin, olajon, és egyéb fontos dolgokon nem spórolunk
-
g@bo
nagyúr
válasz
bitpork #32041 üzenetére
aki autót vesz az eleve nem fillérb@szó, mert luxuscikket vett. filléreskedés nélkül meg soha semmire nem jönne össze a pénz, más kérdés, hogy ez az -jellemzően hazai- alacsony kereseteknek is betudható.
én 16 éve adtam el a kispolákom 5 éves volt.... csapattam vele rengeteget., azóta a bkv hűséges társa vagyok, eljutottam vele mindenhova 3-4* annyi idő alatt, mint autóval.most beneveztem egy autónak csúfolt 4kerekűbe, mert a tö.öm tele lett, hogy csak gürizek, tellnek az évek, és semmit nem áldozhatok a kényelmem -luxus- oltárán. meggebedünk baker, 1 xaros életünk van, akkor miért sajnálja az ember magától a jót?
már, ha tellik rá, és megdolgozott érte.
szóval azt akartam mondani, a felesleges smucigoskodásnak sincs értelme. a pénz szórni ettől független nem kell.
-
Kornel
veterán
Illetve ha egy kis fogyasztású autóban ül hajlamosabb többet menni vele az ember mivel az keveset fogyaszt.
Ebben teljesen egyetértünk, ez elég nagy veszély. gázos swiftemmel mentem ha kellett, ha nem, 7-8000 Ft-ból elmentem 500 km-t, olyan mindegy volt, hogy mennyit megyek -
8th
addikt
válasz
zoo8800 #32043 üzenetére
Ez így van de korosodó használt autó vásárlásakor nálam az alkatrész ár illetve az adó/biztosítás költségei lennének az elsődleges szempont nem a fogyasztás. Ráadásul ahogy visszaolvastam relatív elég keveset menne vele a kolléga. Illetve ha egy kis fogyasztású autóban ül hajlamosabb többet menni vele az ember mivel az keveset fogyaszt. A sok kicsiből meg hamar összejön egy nagyobb autó fogyasztása is akkor meg ugyanott van.
-
Előre szeretném bocsátani hogy NEM bántásból mondom!
Az amit itt a számokkal művelsz, fillérb@szás. Havi 5,6k forinton fog múlni a választásod? Ne így számolj, mert bármilyen meglepetés gyön elő, nem lesz kereted megcsináltatni, ha falakat állítasz magad elé-köré. Itt van egy jó iskolapéldája annak hogy a mi lenne ha és ezt összeszorzom 1-5-10 évvel. Gondold át hogy akarsz-e autót, vagy nem. Nagyon ritka ha egy használt autónál nem szarik vmit a macska, ami ráadásul még megjósolhatatlan is! -
qdak
addikt
válasz
Benjament #32005 üzenetére
sztem barhol (jo van ahol szinte kizart) le7 aranyat meg szart is talalni.
ha van a kozelbe vmi dealer erdemes benezni hozza, nagyon messzire nem ajanlom h menj kocsiert, ha nem akarod beszivni az ut arat...magus hogy ment el annyit? gondolom ott mar koppas volt rendesen nem?
mod: hugyoznak a porlasztok az omiban
-
harry
veterán
Mondjuk az árral kapcsolatos statisztika csalóka, mert ahogy a kínálatot nézem, ha 500 alatt kéne venni, akkor inkább találnék megfelelő megane-t, mint mondeot. De, tekintve hogy hatalmas árbeli különbség akkor sincs a két modell között, ezért a vételárat ezzel a felszereltséggel én közel azonosnak tekintem, némileg olcsóbb a megane, de mivel ez egyszeri költség, nem ez fog dönteni. Hacsak nem nézek egyszerűbb megane-okat, amik sokkal olcsóbbak, akkor megfontolnám.
-
harry
veterán
Ha már ennyien mondták a Megane-t utánanéztem annak is.
Ha ragaszkodnék hozzá, hogy legyen klíma, centrálzár, szervó, első elektro ablak (ami minden mondeónál van), maradnék benzin motornál, 5 ajtós ferdehátúaknál, és nézzük csak 98-00 között, akkor min 407, max 738, átlag 507k Ft körül alakul. Míg mondeoknál ugyanez 247, 589, átlag 460. megane, mondeo
Én ezen statisztika alapján azt mondanám, nem olcsóbb a megane, avagy 500-ért mondeobol jobbat kaphatok. Mindkettőből nézhetek régebbieket, Megane esetén lemondhatok erről-arról, és akkor lenne olcsóbban is. Bár sokan azt is mondták, ennyi extra alá nem adnák, ami érthető (szervó kell, a többit tudnám nélkülözni, az otthoniban is csak klíma van, az is csak ritkán megy - bár egy autópályán, vagy belvárosban araszolva nagy kincs lehet).Motorok tekintetében pedig elég vegyes a szórás Megane esetén, legtöbben 1.4 és 70kw, de van 66 és 79-ból is több (meg néhány kisebb/nagyobb is). Mondeok javarészt 85kw (1.8l), némelyik 96kw (2.0l). Legyen átlag 70 és 90kw. Egy 98-00 közötti autó esetén a teljesítményadó 13k és 16.6k, éves szinten. Nem igazán különbség.
Kötelező esetén a különbség, a legolcsóbb, féléves utalás esetén (70 és 86kw motorokkal számolva) 29.5k, valamint 37k. Jelentősebb, de szintén nem vészes.Ha egy 2l-es fogyasztás különbséggel számolok, az évi 8000km alatt ugye +160l benzin, ami kb. 67k Ft, havi 5.6k. Na igen, ez egy húzósabb tétel. Hozzáteszem úgy, 7l fogy. esetén 235k lenne, 9l esetén 302k. Noha mondjuk a sprintmonitor szerint csak 1l az átlag különbsége, úgy csak havi ~3k a dif. Ha meg nem megyünk vele ennyit, amire nagy esélyt látok, még kevesebb.
És akkor ott van, hogy a mondeo +100l csomagtér, nagyobb utastér.
Ezért nem igazán értem, miért ez a nagy mondeo ellenzés
De szóljatok, ha valamit rosszul látok, vagy elsiklottam valami felett, amiért a Megane sokkal olcsóbban jön ki, mint ahogy néztem.
-
neduddki
nagyúr
válasz
tomcsi23 #32036 üzenetére
HI!
szerinted engem? csak a szerelo is rohogtt egyet mikor ezt rakttam bele, de sotmeg si jegyezte: tanatam egy kenyes izlesmnek megfelelo japo olajat vegre?:- ) /aki ismer tugya jol, hogy japi otohoz csak japo olajt gummedlit az nem az en sportom/
udv
neduddki
mod: Zewa: ne fenyegessedd ma szegenyeket ojjan kiB! otidatosak:- ))) /pedgi ezen mar a bosch vacka van tdtommal/
-
neduddki
nagyúr
válasz
tomcsi23 #32032 üzenetére
I!
ezt i solvasrad?
LIQUI MOLY advise this product for vehicles with the following specifications: Fiat 9.55535-H2 ; Fiat 9.55535-M2 ; Fiat 9.55535-N2 ; Opel GM-LL-B025 ; Peugeot Citroen (PSA) B 712294 ; Peugeot Citroen (PSA) B 712296
macskaevo-csigazabalo-sorvedelo ackot belerakbni a jappo-be????: )))udv
neduddki
mod: gyu eszembe: mondtam mar, hogy megtanatam az eslo /byzonyitittan/ acea10es oajat?
-
latyak17
tag
ismerősem fehér galaxyja soproniaknak biztos ismerős (LKW-...) nah az a kocsi azzal már megjártuk a poklok poklát de meg mint ahogy kell, igaz motorját 100.000kmnél gariban vatta újjá építették, most 280.000 van benne tekerés nélkül és megy, vittünk vele már saját magának megdelő tömeget +600kgos utánfutót, úthengert, és ulysse marea, már nem is olyan nagy cucc ezek mellet, pedig a lehető legkisebb motor van benne a szériából mindösszesen 90 paci, de egy chiptuninggal 2esben sima úton elkapar a kereke.. most van egy 116 pacis fullbőrös azis nagyon nagyon jó kis kocsi abba spec csak 180.000 van..
-
lorcsi
veterán
válasz
Benjament #31988 üzenetére
ha nem volt még.
pont idevág.. -
hobizoli
nagyúr
válasz
Bdanyy #32016 üzenetére
gondolom ezert a siemens-nel vki(k) erosen megfaszult(ak), mert kiscsillio autoban garban kicserelni ezt, egy par raklap ammo, es ezert ott vki(k)nek tuti megkuldtek a levagott pacifejet a cegnel
pl vmelyik fillerbaszo marketingesnek
amugy ez a ingyencsere dolog kb egy eve kezdodott el
az uj PD elemekben az a szigeteles aminek ategese a hibat okozza kb 3x vastagabb mar...
...de biztos megerte azon ciganykodni -
Zewa
senior tag
válasz
Mágus2 #32018 üzenetére
Az általam említett Golfot 50e kapta anyukától, friss jogsi mellé, ennyit bírt.
Hülyeség még a legjobb motorokat is hamar megöli, viszont autóbarát felhasználással egy kevésbé nyerő konstukció is sokat szolgálhat, megbízhatóan.neduddki: Asszondod vegyen mindenki Mazzag6 dezsőt?
1.4 D4D és még sok más is tud hasonlóan kellemes társ lenni a mindennapokban.
-
neduddki
nagyúr
HI!
valoszinuleg a bimmer az esznelkul tulhajtott dizeleivel baxa el a maradek renomejat:- (
olvasd csak at megegyszer nem csak japokrol van szo:- )udv
neduddki
mod: Bdanyy: az emlitett pd-s vw-k 2005/2006 kornyeken voltak 200Mm-nel 4-6 evesen / de bisztosan enm kesobb mint 2007 tavasza/
-
Bdanyy
addikt
válasz
neduddki #32014 üzenetére
Azoknál valóban :
Sok-sok leendő Passat tulajdonos komoly tévhitben él a PD elemekkel kapcsolatban.
Ez a kategória azért született, hogy tisztázódjanak a félreértések!A PD elemek rossz híre tulajdonkép, a 2005-től gyártott, 2.0 TDI B6-os Passatoknál kezdődött.
Az előző generációknál (Passat B5, Passat B5.5) ilyen jellegű, rendszeresen előforduló meghibásodás nem volt és a mai napig nincs!
Azt tudni kell, hogy ennél a két generációnál, kizárólag a BOSCH gyártotta a PD elemeket!Viszont a B6-nál annyi változás történt, hogy a kétliteres változatok nagy részébe a SIEMENS gyártotta a PD elemeket, míg az összes 1.9PD-nél a BOSCH maradt a beszállító.
A rendszeres meghibásodások kizárólag a SIEMENS gyártmányú PD elemeknél fordultak-fordulnak elő!
Tehát a történet ennyire egyszerű.
Ezzel ellentétben a laikusok, a PDTDI motorokat sajnos egy kalap alá veszik, legyen az bármilyen platform.Mára a gyártó elismerte ezt a hibát és a hét év alatti modelleknél, meghibásodás esetén bármelyik márkaszerviz köteles ingyen és bérmentve kicserélni a meghibásodott SIEMENS gyártmányú PD elemet.
Azért van kiemelve a SIEMENS, mert csak ezeknél a PD elemeknél fordultak elő a rendszeres idő előtti meghibásodások. -
Zewa
senior tag
válasz
neduddki #32014 üzenetére
Látom mi van előttem, igaz finoman vannak hajtva de mennek. Lehet a wunderbar jürgenisztáni dájzel teszi?
75hsz-es mazzg totyikot nem lesz nehez kivegezni.Itt Pécsen az 1.5dci-k hullnak..
ps.: Bár Golfból is láttam már 1.4 16V-t benzinest kikönyökölt hajtókarral. Garantált 110e km.
-
neduddki
nagyúr
HI!
kar, hogy az ismeretsegi koromben 150Mm utan hol ez hol az hun elo cr-eknel:- (
az edagos pd-s passatok is 200Mm-nel kezdtek bugolniudv
neduddki
mod: pl, lasdmazzg totyik
esetelg a cr-es vw megrepedezett hengerfej? /tom mocskos otobild hazudok me nemet otokat favorizeki, jaaa ez isnemet:- )/
-
Zewa
senior tag
válasz
whitezo88 #32007 üzenetére
Nem is javasoltam őket mert ebben az árban csak sz@rt lehet kapni belőlük.
Jelenleg is van egy Alhambra mkI a családba, 1.9 PDTDI 116ps. 150e km megtétele után, garantált 280e km van benne. Amiből 30e tréler Stuttgart-Pécs-Stuttgart. A motor és az erőátviteli rendszert tekintve hibátlan.
Persze egy autóból nemv onható le következtetés de az a 100-50k nekem kicsit sovány.Modern dízelek nagyon rossz hírük van de azért ne felejtsük el ha az óratekergetést kivennénk a buliból máris tisztázódna a kép hogy 300e km alatt nem igen van baj velük.
-
Zewa
senior tag
válasz
Benjament #32005 üzenetére
Nem egy szépség de praktikus. Az egy mérettel nagyobb Sharan/Galaxy/Alhambra széltében több centivel kevesebb. Lényegesen jobban el lehet férni 3-an hátul mint mondjuk egy Mondeoban.
Szinte minden eladó autók fenn vannak használtauto.hu -n ott érdemes megvételre alkalmasat keresni.
Használt autó telepet is látogasd meg azért, hogy legyen összehasonlítási alapod, illetve kipróbálhatsz akár több típust is, még akkor is ha nem veszed meg. Ergonómia megfelelő? Egyéni igényeket kielégíti? stb.. -
#10726912
törölt tag
Van egy ismerős, két évig volt neki, mikor második évben is megvolt a ráfordítás (klíma vezérlő adta meg magát), eladta és vett egy Mazdát. Másik ismerős viszont 5 éve használja, nem szokott panaszkodni a kocsija miatt (igaz, 5 év alatt 2* beszéltünk, akkor se túl sokat...
)
-
Zewa
senior tag
válasz
Benjament #31995 üzenetére
Most ugrott be; Ehhez mit szólsz? Közeli környezetemben van 3 is és mind a 3 család elégedett vele.
A szappantartó forma megosztó de van benne hely.. Rendeltetésszerű használat.
Új hozzászólás Aktív témák
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- PlayStation 5
- iPhone topik
- Horgász topik
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kompakt vízhűtés
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Milyen okostelefont vegyek?
- Témázgatunk, témázgatunk!? ... avagy mutasd az Android homescreened!
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- További aktív témák...
- IKEA Format lámpák eladóak (Egyben kedvezménnyel vihető!)
- ÚJ, USB-C-s / elemes, rádiós (RF), wifis (Tuya, SmartLife, stb.), programozható okostermosztát
- Vállalom Xiaomi Okoskamerák szoftveres javíttását
- 3D nyomtatott versenypályák, versenyzői aláírások
- Puremate PM505 aktív szénszűrős ionizáló levegőtisztító
- ASUS TUF Gaming A15 FA507NUR - 15,6" FHD 144Hz - Ryzen 7 7435HS - 16GB - 512GB -RTX 4050 -3 év gari
- Bomba ár! Dell Latitude E7250 - i5-5GEN I 8GB I 256SSD I 12,5" HD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S25, Samsung Galaxy S25 Plus, Samsung Galaxy S25 Ultra
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE B550M R5 5600 32GB DDR4 512GB SSD RTX 2070 SUPER 8GB ZALMAN I3 NEO Enermax 650W
- Nvidia Quadro P400/ P600/ P620/ P1000/ T400/ T600/ T1000 - Low profile (LP) + RTX A2000 6/12Gb