Hirdetés
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- A YouTube-ot is betiltják a gyereknél az ausztrálok
- Gyilkosságban és öncsonkításban akart segíteni a ChatGPT
- Kompakt vízhűtés
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Mini-ITX
- TCL LCD és LED TV-k
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Haladó fájlrendszerek, de mire jók? Ext4 vs Btrfs vs ZFS vs APFS
Hirdetés
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tresh
veterán
Érdekes b5/b6 1.6-ot vezettem már a4ből 8 vs16 szelep illetve g4/g5 1.6 16 szelepet és 1.6 16v cordobat sportline 2. Ezekből egyedül a cordoba éreztem hogy tényleg megy húzza a kis belét + fogyasztásba is sokkal élhetőbb volt. Ettől függetlenül nem tartom rossz motornak de tényleg tipikus a-ból b-be motor és városba leissza a gatyád főleg klímával.
Ami még meglepő pl hogy ott van a codrobába a mezei 1.6 8 szelep 75 pónival és lazán a seggére ver a 100 lovas 1.6oknak dinamikába és fogyasztásba is.
-
-
kaszaking
tag
válasz
roberto211 #120095 üzenetére
Audi A4 1.6-os benzines
(#120096) TaaT
Persze idővel elválik de egyenlőre nagyon jó -
kaszaking
tag
Megvettem az Audit amiről itt kérdeztem pár napja. Tökéletes vétel volt szerintem. A motornál nem tapasztaltam azt hogy lomha lenne. Odalépek neki azért gyorsul rendesen 1.6-os létére.
Belül is kívül is rendben van, motorikusan semmi baja -
-
biigi
tag
Sziasztok!
Egy normálisan kinéző nem túl nagy, megbizható kocsit keresek, főleg városi használathoz 1.3M környékén.
Ahogy most elképzelem: benzines, nem túl gyenge motorral pl Open Astra H 1.6Ti mit ajánlotok?
-
Nem csak a kor szamit. Hanem az is h az orgek kozul jellemzoen a felso szegmensre akarjak kotni es ha keul egy millaba egy 10 eves a8 de koccnal a karertek lesz 3milla akkor ott mar nem oszinte a biztosito mosolya.
-
válasz
h1ght3chzor #120083 üzenetére
Minél öregebb az autó, akármilyen típus, annál drágább lesz rá a biztosítás (casco).
-
Kornel
veterán
válasz
h1ght3chzor #120083 üzenetére
A korara.
10 ev felett szinte nem tudsz cascot kotni, ha megis, akkor nem eri meg. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
h1ght3chzor #120078 üzenetére
Magas a kockázat nem foglalkoznak vele vagy ha igen, akkor irreális áron kötnek csak. Nem szeretik a bitosítók mert általában biztosítási csaláshoz kötnek már ilyen autókra cascot.
-
raczger
őstag
válasz
h1ght3chzor #120080 üzenetére
Mazda6, 108kw
-
raczger
őstag
válasz
h1ght3chzor #120078 üzenetére
Ez van.
Nekem most egy 10 éves autóra kgfb + Casco 121k, szóval neked a 170k/év egy 225 lovas 15 éves autóra már nem is tűnik olyan rossznak. Számold ki, hogy megéri-e ennyiért Cascot kötnöd.
-
raczger
őstag
válasz
h1ght3chzor #120076 üzenetére
Itt a Cascoval lesz a gond szerintem, 15 éves autóra eleve kevés helyen lehet már kötni, ahol meg igen, ott pedig gondolom rendesen megkérik az árát. Csak a kgfb része nem hiszem, hogy évi 60k-70k-nál több lenne.
-
h1ght3chzor
őstag
válasz
roberto211 #120075 üzenetére
TT-nél nem találtam csak 2db-nál lehet egyáltalán kötni, és 170k/év a legolcsóbb. Ez normális?
-
roberto211
őstag
válasz
h1ght3chzor #120072 üzenetére
clb-nél van kötve nekem a biztim... Már a második, nem szokott rossz árakat feldobni.. Úgy h visszaestem m2 be, még így is 2 ezerrel olcsóbb lett alianznál.
-
demars
addikt
válasz
h1ght3chzor #120072 üzenetére
Én netrisken kötöm évek óta. De rengetek online alkuszi cég van... Pl lent is linkeltek egyet, illetve nézz rá a clb oldalára is. A kalkuláció ingyenes, ekkora összegnél érdemes több helyen számoltatni, több tízezer forintot lehet spórolni!
-
Vgabor92
tag
válasz
h1ght3chzor #120072 üzenetére
én itt kalkuláltam mindig, illetve kötöttem is 2x : kötelezőbizt. (lehet itt cascot is.)
a díjak változnak szinte minden nap, függ attól is h évi/féléves/negyedéves fizetést választasz ki. na meg persze a biztosító társaságok között is nagy lesz a különbség. szóval természetes, hogy mindig más jön ki
-
matyi19
őstag
válasz
bitpork #120045 üzenetére
Ma voltam piacon, körülnéztem az autóknál is.
Volt pár ford mondeó is...valóban, élőben sokkal szebb, illetve olyat láttam amiben középen nincs annyi szürke.
Volt oktavia is, az szerintem hátulról csúnya.
Passat, az eddig is, és most is nagyon tetszett. (Szerintem szebb mint az A4).
Az a gond jó lenne, kicsit nagyobb hasmagasság, ezért lehet SUV lesz...Viszont, ha kombi marad akkor: Passat, Mondeo vagy Oktávia legyen. Majd elfelejtem, ami még nagyon tetszik az a Citroen C5.
-
válasz
runner 125 #120065 üzenetére
Köszönöm
-
Esetleg valaki sejti hogy WagonR+ és társaiban (Ignis, Swift, Jimny, stb.) a műszerfalban (óracsoport) T5 8.3D vagy 8.5D izzók valók? Hány darab felelős a műszerfal háttérvilágításáért?
-
válasz
h1ght3chzor #120062 üzenetére
Ha 35 év alatti hímnemű vagy, és nincs még B03-d akkor sajnos létezik hogy ennyire sok. A különbségekre: én B3-ra kaptam 100k-s és 34 k-s ajánlatot is.
-
gooool
őstag
válasz
kolosanyi #120063 üzenetére
Nézem most a Ford Puma-t, f@sza kis szerkezetnek tűnik, TC Népítéleten imádják, Top Gear-es Jeremy '97-ben áradozott róla (azt hiszem év autójává is tették talán), TOP 100 élményautó listán rajta van...
És a legjobb, hogy Fiesta alapon mindez, szóval gombokért javítható és szög egyszerű...
Még a végén benevezek egyre.
Praktikumot háttérbe szorítom, úgyis maximum másodmagammal megyek, ha többen utazunk ott az 5 ajtós Peugeot-nk, de vezetési élményben ezek szerint elég jól helyt áll. -
Hello Srácok!
Tudtok mondani nekem megbízható és tényleg hozzáértő Hondás szakit Budapesten, aki átnézi és hiba esetén szakszerűen meg is javítja a kocsimat? (ufó civic) Nem akarom, hogy bármilyen rejtett hiba előjöjjön míg el nem jutok a cseréjéhez és nekem kicsit gyanús a motor hangja meg az alapjárat ingadozása is.
Köszi
-
kolosanyi
veterán
válasz
gooool #120058 üzenetére
Na ja, én vidéken 40 percet buszoznék melóba, kocsival 10 perc. Ez megfizethetetlen, ráadásul a kis Swifttel alig drágább, mint a buszbérlet. Persze olyan amilyen, de gurul és olcsón teszi ezt. Amíg össze nem jön egy komolyabb kocsira, addig jó ez, megbarátkoztam a gondolattal.
-
válasz
h1ght3chzor #120059 üzenetére
A netrisken kérj ajánlatot ,mert lakhely életkor és kocsifüggő: tehát csak saját adatra kaphatsz valós ajánlatot.
-
!Overdose!
őstag
válasz
h1ght3chzor #120059 üzenetére
Kb-ra sem tudjuk az adataid nélkül. Számold ki magadnak egy alkusz oldalán.
-
h1ght3chzor
őstag
Kb mennyi lehet a kötelező biztosítás+casco egy 2000-es fekete TT-re 165kw?
-
gooool
őstag
Az okra én is rájöttem hamar.
kolosanyi:
Én is gyűjtenék szívesen, csak ami van 206-os PUG azzal anyum jár melóba, nekem meg valahogy egyre kevésbé esik jól a napi kicsit több, mint 4 óra holtidő a buszozás miatt a melóba, amikor autóval kb. másfél óra lenne maximum. Szerdára már elemről megyek úgy mondom.
-
fenergie84
addikt
Szasztok!
Lengéscsillapítóból, milyen márkák az ajánlottak?
Üdv. -
gooool
őstag
Sziasztok!
Ez az autó 10-es skálán mekkora roller?
Nekem van egy olyan érzésem, hogy 12-es, de azért megkérdezem Tőletek.( A sok csicsás extra ennyiért ritkán jelent jót, bár a belsejét elfogadnám.)
Köszi!
-
matyi19
őstag
válasz
runner 125 #120046 üzenetére
Egy 2.0-ás benzines CV-R körülbelül mennyit eszik?
bocs a dupláér
-
runner 125
nagyúr
-
-
vjpeti
tag
válasz
!Overdose! #120042 üzenetére
Igazán nagy baj azzal sincs, ki kell cserélni 80.000-enként az olajszivattyút hajtó tengelyt kb 15.000 forint és 2 óra rászánásával, és meg van előzve a probléma
A PD elemek meg simán kibírnak annyit, amennyit a CR befecskendezők.Megéri kicsit utánaérdeklődni a hibáknak a legtöbb tök egyszerűen kis odafigyeléssel és minimális költséggel elkerülhető, tényleg a legjobb példa ez a 6-szögletű tengely cseréje.
Az igazság az, hogy bármelyik CR tdi-re is rá lehet verni 3-500.000-et, ha kifogja az ember.
-
SzlobiG
félisten
Sajnos igen nagy bukta lett ez a PD a vwnek nem véletlen tértek vissza a CR tdi-re én is kerülném, ha most kéne vennem vmit ilyen igénnyel. Viszont van ellen példa is ismerősnek a passat 400k felett van és állítsa szerint még nem volt hozzá nyúlva. Másik isminek most adta meg magát nem rég 300k körül, de gariba cserélték neki.
De én is azt mondom jobb kerülni...persze a vwsek váltig állítják milyen jó akárkit kérdeztem és pdje van.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
bitpork #120038 üzenetére
"Alig négy évig készült csak a kétliteres PD-motor, nem véletlen, hogy ez volt az első, amelyet a Volkswagen leváltott a közös nyomócsöves kétliteressel. A 16 szelepes PD-TDI-k önmagukban is sok, drága bajtól szenvedtek, úgyhogy csak a konszerntechnológiát remekül ismerők igazodnak ki a jó és rossz évjáratok és motorkódok között."
Keressen egy jó szakit.
-
-
-
matyi19
őstag
válasz
bitpork #120034 üzenetére
Mint mondtam, csak körülbelül fél év múlva lesz az autó vásárlás, akkor valószínű még vissza nezek a topicba.
Az általad felsoroltak közül három van ami tetszik:1. Passat
2. Altea (hátulról nem annyira szép)
3. Mondeo (belül a közép konzol, szerintem elég csúnya)Skoda oktaviáról mi a véleményed?
-
-
SzlobiG
félisten
válasz
bmwsan #120024 üzenetére
Nem igazán lehet így általánosítani melyikkel kevesebb a nyűg, sokkal inkább számít, hogy milyet fogsz ki legyen az akármelyik, ha korrektül volt szervizelve, akkor szerintem nem a motor a döntő kérdés csak találni nehéz ilyet.
Ha szavazni kéne egy voks a bmw mellett.
-
válasz
h1ght3chzor #120030 üzenetére
Ezt lehetetlen innen megmondani: kereskedőtől és autótól is függ (mármint a kocsi kereskedő által ismert állapotától) Mittomén 8 hónapje szegedi kereskedésben vettünk barátomnak 626 2.0 dejzel verdát. A kirakott 1.1 ből lett 1.1 a teljes magyar forgalomba helyezés költségével együtt (Tehát a regadó műszaki vagyonszerzési meg a papírmunka teljes költségét elengedte)
-
válasz
h1ght3chzor #120028 üzenetére
Kereskedőnél kevésbé jellemző, mert ott meg lehet beszélni hogy mossa le stb de ott nem is annyira egyszerű alkudni ilyenkor. Viszont a magánembereknél könnyen lehet 15% különbség is ha heteket -hónapokat áll az autó érdeklődő nélkül.
-
válasz
h1ght3chzor #120026 üzenetére
A karácson környéke ilyen. Ugyanakkor nem csak azért mert az emberek bal heréje teli van akkor minden mással, hanem mert a latyakos taknyos időben nem lehet látni az autó karosszériáján az esetleges bugokat.
-
h1ght3chzor
őstag
Van tipikus jó időszak amikor autót olcsóbban lehet venni (december/január), vagy kb mindenkor ugyan annyi?
-
-
Kornel
veterán
válasz
roberto211 #120020 üzenetére
Azert, mert jo autofenyezoik vannak
-
TaaT
nagyúr
válasz
roberto211 #120020 üzenetére
-
válasz
matyi19 #120017 üzenetére
A Tucson futóművét dicsérik h bírja a magyar utat ( nincs személes tapasztalatom sajnos
) Az opel antara nem lelhető fel ismeretségi körömben, így csak a népítéletre tudok hagyatkozni. A Duster... nos, terepezni jó, de a szomszéd Dusterjéből 4 év után sem akar eltűnni az az irgalmatlan vegyszerszag amivel a gyár átadta.
-
roberto211
őstag
Eladásnál rossz tehát ha te akarod eladni nekik az autót viszont vételnél millió fölött vannak jók...
Speciel mi 3 autót vettünk tőlük, egyikkel se volt semmi komolyabb gond..
Még a kiköltözés előtt vettünk tőlük egy fl-es meganet 1,25m volt akkor, hibátlan.. Néha computer szólt közbe de hát ugye megeshet..
Akkor előtte egy régi gl swiftet ennek se volt semmi baja..
Aztán mikor visszajöttek,most nem rég meg 2006-os 1.5ös swift II automatát, vezetett szervizkönyv egészen eladásig,fullfull felszereltség, egy karc sincs rajta, semmi baja, kárpit sincs megkopva se az ülés se semmi..
Millió alatt nagyrészben hulladékok vannak ott, millió fölött jók..
-
matyi19
őstag
válasz
bitpork #120003 üzenetére
Igen az a masik, hogy valos e vagy sem a km...
Szoval, akkor a megtett km nem szempont.Igen, jo lenne a SUV is, hisz dombos kornyeken lakunk (a hazunkhoz egyenes, nem dombos ut vezet), igy neha jol jonne a nagyobb hasmagassag, esetleg a 4x4.
Nincs konkret elkepzeles a gyartoval kapcsolatban sem... -
-
-
kaszaking
tag
Milyen kérdéseket kéne feltenni az autó tulajának a kocsiról? Holnap megyek autót nézni egyedül
-
válasz
matyi19 #120002 üzenetére
Persze lehet venni olyat aminek az órája ezt mutatja, de hogy a valós futás mennyi, soha nem tudni. Ha valóban 200k km limitet akarsz tartani, akkor , hajrá :ellenőriztesd le a kiszemelt példányokat! Csak pénz és idő kérdése, persze ha van jó kontaktod, mert idehaza a legtöbb gyártó nem adja ki a gépkocsi előéletére vonatkozó adatokat.
SUV vagy egyterű? Van gyártói preferenciád?(#120001) bmwsan: a 2.0 tdi VAG motorokról a VW topik nulladik hsz-ben olvashatsz bővebben.
-
bmwsan
senior tag
Sziasztok!
Korábban írtam már, de azóta változtak a dolgok egy kicsit. Két típus között kellene dönteni:
AUDI A4 2.0 TDI B7 (nagy maszkos\ 140LE
vagy
BMW E90 320d 163LE.
Hasonló áron vannak az autók, BMW-k kicsit jobban felszereltek. 2,4 millió körül mennek.
Ki melyiket és miért venni?
Előre is köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Témázgatunk, témázgatunk!? ... avagy mutasd az Android homescreened!
- Nyaralás topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R5 3600 / RTX 2060 6GB / 16GB DDR4 / 512GB SSD
- Bomba ár! Dell Latitude 5490 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" HD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- HP Victus 15-fb1002AX - 15,6"FHD IPS - Ryzen 5 7535HS - 8GB - 512GB SSD - RTX 2050 - Win11
- Lenovo ThinkPad L15 Gen 2 - 15.6" FullHD IPS - i5-1135G7 - 8GB - 256GB SSD - Win11 - MAGYAR
- Bomba ár! Dell Latitude 7320 - i5-11GEN I 8GB I 256SSD I HDMI I 13,3" FHD I Cam I W11 I Garancia!