Hirdetés
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- A YouTube-ot is betiltják a gyereknél az ausztrálok
- Gyilkosságban és öncsonkításban akart segíteni a ChatGPT
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Kompakt vízhűtés
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Mini-ITX
- TCL LCD és LED TV-k
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
Hirdetés
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
vzsryl
nagyúr
válasz
[CS]Blade2 #194097 üzenetére
A guminyomás ellenőrző már 2014.11.01-től kötelező minden autóban.
-
válasz
[CS]Blade2 #194097 üzenetére
meg a méregdrága guminyomás ellenőrző
Mer' azt az EU megköveteli. A rádiót nem.
-
nexus6
aktív tag
válasz
Ursache #194094 üzenetére
az árképzés szerintem is most egy elvadult dolog az új és használt autóknál... én is most hogy nézegetek használtakat, ledöbbenek hogy egy 10 éves autó általában 2-3 millió Ft, aminek az új ára volt 10 éve 3,5 millió Ft. persze most más az euró, meg növekednek az árak (gyártók, környezetvédelmi normák, kütyük), viszont most is azon gondolkodok hogy megérné inkább egy új amit legalább 10 évig hajtok 4-5 millióért. csak sajnos a kis és a közép kategória között már jóformán nincs különbség...
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
Ursache #194094 üzenetére
Ilyet nem fogsz találni, tudom, mert én is hasonlóképp keresek. Olyat viszont találhatsz, mint mit nem rég beraktam ide a topicba képet, hogy az új i20-asban az entry felszereltségbe nincs rádió, hangszórók és klíma. Radaros-kamerás sz*r az persze van, meg a méregdrága guminyomás ellenőrző.
Ha az alap felszereltségeket nézed, akkor pl. kerékből nem a 20"-os alufelni lesz rajta, hanem a 15"-os lemezfelni dísztárcsával.
-
dj79
senior tag
válasz
Ursache #194094 üzenetére
Ez tetszik, végülis az autó legyen autó
Valami alapfelszereltség kell Neked, ledes lámpa (ezt már nem hagynám ki), klíma, ülésfűtés, tempomat? Bármelyik reklámból kinézhetsz bármilyen típust, csak az a fontos, hogy a hirdetésben úgy szerepeljen, hogy xxxxxxx forinttól. Na az a modell kell Neked.
A hátsó tolatóradar azért nem elvetendő, mert a mostani autók magas övvonala miatt nem egyszerű hátrafelé kilátni. -
Doki16
addikt
válasz
Ursache #194094 üzenetére
Nem értem a problémádat, minden amit írtál extra felszereltség. Egyszerűen nem kéred és kész. Fecsapsz bármilyen listát és kiválasztot a fapad modellt. Biztos lehet benne, hogy semmi fényszoró asszisztens vagy radar nem lesz benne, mert ezek a mai napig kőkemény extrák. Egy táblafelismerős, kitakarós fényszóróért (kamera kell mindkettőhöz) vagyonokat kell fizetni pluszba az alapmodellen felül.
Tessék választasz egy Toyota Corolla Active-ot és semmi nem lesz benne garantáltan. [link] TSS-t meg kikapcsolod és kész. Vagy Egy GL S-Cross. De egy alap Astra is jó lehet. Bántoan alacsony felszereltséggel pont, hogy könnyű kocsit venni. Az Ausi A4-ben még talán a mai napig kapsz business editionba kurblis ablakot.
-
Ursache
senior tag
Sziasztok!
Már követem a topicot pár hónapja, de mindig oda lyukadok ki, hogy ezt az autóvásárlást nem fogom zsebre tenni..
Az hogy egy fing 2021-es corsa is >5M mert tele van nyomva ilyen-olyan nélkülözhetetlen szenzorral és fejlesztéssel.. radar, elől-hátul, prediktív fisz-fasz, ilyan assistant, olyen smart function, bla-bla..
Minek? Csak én vagyok maradi és mert egy 20 éves kocsit hajt az apa? Ezért érzem feleslegesnek?
Egy skoda kodiaq néhány (kényelmi) funkciója:
Kanyarkövető ködfényszoró - elmúlt pár (1-2) százezer km után soha nem hiányzott, soha nem is volt ebből eredendő baleset, se okozott kár, se semmi.
Parkolóradar - igaz, hogy az aktuál kocsi kevesebb, mint 4 méter, de 4.20-nál mi van? És 4,5 fölött? Semmi? Azért ez nem egy nyerges..
Távolsági fényszóró szabályozás - nem törik le a kezem, kapcsolgatom, ahogy az indexelés is megy..
Közlekedési torlódás asszisztens - nincs is kuplung! nem fogok megint bedagadt, viszeres lábbal kiszállni, mert budáról át kellett mennem pestre a városon...
Közlekedési tábla felismerő rendszer - úgy van reklámozva a funkció, hogy "meglepően könnyű nem észrevenni..., főleg éjszaka". ?????Jól van, persze, legyen klíma, meg üléshűtés/fűtés, meg navigáció esetleg. De ez a sok marhaság minek?
Meggyőzhető vagyok, és értem én, hogy hajtánnyal is le tudok jutni a rokonokhoz, csak minek? De van két szemem, két fülem.. Én is felismerem a táblát, én is tudok parkolni, én is... minden. Sparnál beparkol magától a parkolóhelyre, és akkor én addig összeszedem a cuccaimat a kocsiban? Ez lenne az a bűvös 10 másodperc / alkalom, aminek a végén kijön, hogy az életemből 1.5 évet parkoltam, amikor lehet automatikára is ezt bízni??
Egy olyan kocsit keresek, ami "új" (>2015-2016) és nincs ennyi nettó baromsággal telenyomva. Lehet 5-7M a kocsi, de az akkor a nagy szilárdságú acél kasztni miatt legyen, meg a defektűrő abroncs miatt, meg a 20" felni miatt, hogy ne essek ki az ülésből a hungárián.
Tehát 5-10M között, minél kevesebb "kényelmi" funkció, minél biztonságossabb. (Hagyjuk az egyéb tényezőket: mire kell, család, hány liter (100-on és csomi), éves járás, ingázás, benzin-dízel satöbbi.)
Ja, és automataváltó kizárva
(na jó, ez még maximum beleférhetne, de ennek sem látom értelmét)
-
Doki16
addikt
Nem lehet csak szöveget törölni belőle, hanem komplett hozzászólást csak? Nem tudom mi van a GDPR-ban azért kérdem.
Na de, hogy legyen haszna is ennek a kommentnek.
#194086KoVee84: A motor jó, sima szíjas. Bátran vehető. A váltó nem ajánlott, mert hajlamos elég sok minden tönkremenni benne. Ha DSG-t keresel akkor érdemes a DQ250 vagy DQ400e típust keresni. A kinézett A3-ra rádobsz még és el lehet hozni Golf GTE-t is és abban már jobb fajta váltó van. Másrészről meg a benzinmotor is sokkal kímélőbb üzemben jár benne mindig. Semmivel nem rosszabb mint egy sima mezei A3, eleve magas felszereltséggel jöttek ki és igazi GTI ülések vannak benne. -
Doki16
addikt
válasz
KoVee84 #194082 üzenetére
Van A3 etron, az ugyanúgy GTE technika. A Niro hibrid is jó kocsi, csak nem plugin. Új létezik még csak belőle. Fenntartani a GTE drágább, de csak a DSG váltóolajcsere miatt. Amúgy egy általános kötelező szerviz megvan 20-25-ből anyagköltség. [kép] Ez két autóra való cucc.
-
TrollBalint
addikt
válasz
ngaba #194072 üzenetére
nem az a "baj", hogy megtetszik, hanem ezzel még egy autó bejön(ne) a képbe, és még nehezebben választanék
A mostani 2.0-s sima szívó Volvom is elfogyaszt 7,5 - 8,5 litert pályán / autóúton. De hogy egy kedves rokonom mondta, azért dolgozok, hogy tankoljam és a pénz amúgy sem kel ki
Azt szomorúan tapasztaltam, hogy egyre kevésbé vannak erős motoron a piacon, amit nem igazán tudtam hova tenni...
Alapvetően nekem az a fontos - a megbízhatóságon kívül -, hogy ha beleülök érezzem magaménak az autót, szeressek benne ülni és akarjam vezetni. Ehhez kell, hogy autópályán ne legyen hangos, és szép legyen a belseje. (Nálam ez az űrhajós belső, sok kijelző, kapcsoló)
vzsryl: ezzel egy plusz pont az Avensisnek
Nagyon érik, hogy akár szabadság árán is elmegyünk megnézni azt, ami tetszik, csak épp bő 200 km-re van
Kell még párat aludnunk mire rászánjuk magunkat, hogy Avensist vegyünk
(de ha találunk a közelben egy insigniát, akkor azért még megnézzük, hátha az is úgy megtetszik, hogy csak na
)
-
Doki16
addikt
Ampera egy jó ötlet volt, de nem vitte tovább senki ezt a vonalat. A Prius 2 után biztos tetszeni fog, mert minőségi ugrás. Erőben is jól ott van és elvezni fogod az 50-70km hatótávot. Golfról már nem váltanék vissza, de a konstrukció tetszik, csak hát már "elavult", régen volt 2012.
-
Doki16
addikt
A benzinmotort nem melegíti elő ha az a kérdés. Nem tudná semmivel sem, nincs benne alapból benzines kályha, elég borsos felárért kérhető volt, gondolom talán az elő tudja melegíteni, de az csak állófűtés. Az árammal meg csak a kiskört lehet felfűteni, az utasteret lényegében. Egyedül a DSG váltó hűtése tud egy kis meleget juttatni a nagy vízkörnek, de hát télen nem hinném, hogy egyhamar bemelegszik a váltó. De amúgy nem kell aggódni miatta, elég jól sikerült ez az egész rendszere a VW-nek. Nem egy példány van ami már jócskán 200000 felett van és a TSI nem erről volt híres. Persze nem fog 1.9 PD magasságokba emelkedni, de ha a helyén kezeljük a dolgokat GTE elég jó lett.
Amperát akkor lehet rosszul tudom, olyanom még nem volt. (már nem is lesz) Én azt hittem az ameddig fel van töltve mindegy milyen hideg van nem indítja be. Csak abból gondoltam, mert ott eleve mindig a villanymotor hajt, a benzines csak legvégső esetben kapcsolódik be a hajtásba.
-
Gabonetta
aktív tag
Sziasztok!
Mi is autót keresünk (az elején vagyunk) , de úgy látom, nem lesz könnyű dolgunk.
-
Doki16
addikt
válasz
mézespálinka #194058 üzenetére
Ha olyat akarsz ami nem lövi be a belső égésűt, akkor nem fogsz találni. Azért hibrid, mert ha padlót nyomsz akkor be fog kapcsolni. Van kivétel persze, de nem minden helyzetben.
A GTE pont ilyen, hogy nyáron ha padlózod akkor sem kapcsol be a motor. Kickdown persze indítja de az más téma. Viszont minél jobban merül annál hamarabb fog kapcsolni a benzines. De erre kitaláltak egy ábrát amin ez jól látható, és ha ésszel kezeli a pedált az ember akkor még -10 fokban is elmegy akkumulátorról, sőt még simán fűt is róla.Ami nem hibrid de hasonló az az Ampera és az i3 REX. Ezek tudják, hogy ami van kraft az akksiban és nem padlózol nem fog indulni fűtésre se a benzines.
-
ngaba
aktív tag
válasz
TrollBalint #194067 üzenetére
Nem én ajánlottam, hanem Kickass.
De lebeszélni sem foglak: Nekem is tetszik a K Astra, és hiába megbízhatóbb(nak elkönyvelt) a J Astra, én is a K-t választanám, ha a kettő közül kellene (a J nem tetszik, meg az A Insignia sem, ez van).
Az Opel fórumban fogják tudni pontosabban megmondani, hogy melyik motor milyen (használd a keresőt is):
Az 1.8 szívó és a J Astra 1.4T-je az, ami közmegegyezésesen megbízható. (Az 1.6T-ből többféle is van, ezt pontosítani kell.) Az 1.6T-2.0T-ről szerintem kevesebb tapasztalat van, azok már az élvezetről szólnak, nem a gazdaságosságról. Ha nem érdekel a fogyasztás, csak a feeling, akkor érdemes lehet nézegetni ezeket is (miután utánaolvastál), mert egyre inkább kihalnak az erős motorok...A Lancerről: Magadnak veszel autót, nem másnak. Miért baj az, ha megtetszik? Mindenkinek mások a preferenciái, engem sem szokott érdekelni a puritán belső / kopogós műanyagok stb. (Ha zajos pályán, az már inkább.) Én szimplán drágállom, hogy milyen árszinten mozog, tehát nekem ennyit nem ér, de másnak érhet. (Én újabbat néznék amúgy, ott annyira nem "zavaró" az értéktartás nekem [az újabb autók drágák], csak az 1.8-at már nem rakták az újabb Lancerekbe, úgy tudom. Meg egy idő után úgyis a rozsda lesz a fő ellenség; ezért sem értem, hogy az öreg japánok miért olyan drágák, azért az európai autók jellemzően jobbak rozsdavédelemben.)
-
tboldi
nagyúr
válasz
Red_Bull #194064 üzenetére
Csak beleolvasgattam (túl hosszú
), de nekünk nem volt ennyi szívás a WagonR-rel. Lassan 17 éves, 190k km van benne, és napi ingázósnak van használva, eddig a legnagyobb költség 4 lengéscsillapító és 4 rugó volt.
Mondjuk azért van benne néhány bullshit is, pl.:
- "nem szabad kimenni soha autópályára, mert kiég a méhsejt szerkezet [a katalizátorban]"
- "[a kuplung] az autópályás használattól túlmelegszik, a kopóréteg szinte újszerű, de a “fémtárcsa” eldeformálódik a hőtől"
Itt vajon a lendkerékre vagy a tányérrugóra gondolt?A WagonR-ünkben ugyanaz az M13A van ugyanazzal a katalizátorral és ugyanazzal a kuplunggal, és még egyik sem jelentkezett még, pedig évek óta napi 2x40 km-t fut az M1-esen és az A4-esen.
-
HKorn
veterán
válasz
Red_Bull #194064 üzenetére
Nem tudom ez az arc mibe nyúlt bele, de nekünk pont ilyen volt, 2006-os újonnan vásárolva, 14 évig és 150 ezer km-ig volt meg. Annyi, hogy nem volt benne klíma, többi stimmel.
14 év alatt, 1 akksit kellett bele venni, meg 2 lengőkar lett cserélve a stabpálcákkal együtt. Ennyi. Ezen kívül kb fékbetét és olaj meg szűrők, oszt' jónapot (váltóolaj talán 2x volt cserélve, fékfolyadék 2 évente, motorolaj meg 15k km-ként.)
Teljesen megbízható gép volt. Igaz. itt-ott már csörgött-zörgött, de hát a 14 év az 14 év meghát azért csak egy olcsó kisautó volt, kemény műanyagokból
-
vzsryl
nagyúr
válasz
TrollBalint #194067 üzenetére
A K Astrának az ára és az infotainment rendszere a legjobb. A 1.4T jól megy, korrekt a fogyasztása, de közel sincs olyan megbízható, mint az Avensis 1.8-as szívó benzinese.
-
TrollBalint
addikt
válasz
ngaba #194010 üzenetére
Ha jól emlékszem Te ajánlottad a K-s Astra-t, tegnap megnéztünk egyet (konkrétan ezt: Opel Astra K
Hát nem tudom, nem volt rossz, mondhatni tetszik, de az Avensis kicsit jobban, viszont ez olcsóbb annival, hogy versenyre kelljen vele(úgy hoyg még mindig nem tudok döntei melyik legyen. Mindenesetre nézegettem több opelt (K Astra, Insignia) és láttam nagyobb motorokkal is. Van, ami az Opelnél nem ajánlott, problémás lehet? Amiket néztem, 1.8 sima szívó, 1.6 Turbó és láttam 2.0 Turbót is eg insigniában)
Nagyon szép az a Lancer is, ami a pdf-ben van, az is nagy kedvenc, de így is épp elég eldönteni, hogy miilyen autót vegyünk nem merek még egyet megnézni, mert tuti megtetszene
(bár, ha árban / megbízhatóságban versenyképes a Toyotával, akkor...)
-
slett27
addikt
válasz
molnarpeter #194061 üzenetére
Ez ugynaz akkor mint a Giuiletta-ban a 170LE motor ? Mert ha igen akkor nem kockáztatok valóban.
tboldi : ezzel én is megbarátkozok. Mert használt autónál úgy néz ki hogy nem olyan amit szeretnék, hanem amilyen van. Gondolok arra hogy pl feketében tetszik de le van élve, a szürke törött volt, a piros meg csacsa-ragya.
sagesz93: meglesem van-e a környéken. Thx az infot.
-
-
-
tboldi
nagyúr
válasz
slett27 #194060 üzenetére
Nálam nem a szín az elsődleges, de van egy kivétel, rózsaszínt egyáltalán nem vennék.
Illetve ha van rá mód, akkor az ezüstöt, a feketét, a fehéret és a szürkét is kerülném, unalmasak, jellegtelenek, de ha nincs más, akkor még ezeket elfogadnám.A sajátom piros, újonnan ezt sem választottam volna, de ezzel nincs bajom. Szerencsére mélyebb árnyalat, nem olyan rikító.
Sárgában, kékben vagy padlizsánlilában jobban tetszik. -
slett27
addikt
válasz
BigBlackDog #194054 üzenetére
Nem voltunk. Főúton mentünk csak.
Kmmm... [link] Erről vélemény ?
Kinek mennyire számít a szín ? Mert ha az is opció akkor a vásárlás elhúzódhat hónapokig.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
mézespálinka #194058 üzenetére
Gondoltak erre a svédek, egy állófűtés jellegű kályha melegíti elő a motort (hogy mindegyikben van, vagy csak a legtöbben, azt hirtelen nem tudom, mindenesetre anélküli példány nem rémlik hirtelen). Nézz be a facebook csoportba, ott van bőven olvasnivaló
Pure/csak villany módban tudtommal nem indít dízelt alapvetően, de mivel gyengébb az elektromos hajtás, padlógáz esetén biztonsági okokból rákapcsolja a gázolajos erőforrást is.
Klíma széria probléma, de futó példányok jó részére van gyári szervizakció kompresszort illetően, tisztítás meg kb 100-150 környéke, onnantól kezdve ki van húzva a méregfoga. V60service foglalkozik a dologgal alapvetően. -
mézespálinka
senior tag
válasz
Bdanyy #194056 üzenetére
Sziasztok!
Totál nem értek a hibrid járgányokhoz. Autócsere sem most aktuális, majd 1 vagy 2 év múlva. Ismerősöm nagyon rákattant a volvo v60 hibridre(2015-16-os évjárat).
Kíváncsiságból megnéztem. Elvileg a sofőr választhat, hogy tisztán elektromos, belső égésű motor általi vagy hibrid hajtással utazzon. Nagyon kézenfekvő lenne elméletben számomra pl. A városi munkábajárás(2x4-5km) tisztán elektromos hajtással, a többi út pedig a belsőégésű motor által hajtva. Azonban a volvo honlapja alapján hiába választok eletromos hajtást, ha az autó úgy dönt, elindítja a dízelt is (pl. Ha fűteni/hűteni kell, vagy úgy gondolja kicsi a töltés az akksiban, stb). Na már most ilyenkor a teljesen hideg dízelmotort kapcsolja be. Ez nem brutál rossz a motor élettartamára nézve?
Ha jól raktam össze a képet, akkor mrgkérdezném, hogy létezik olyan hibrid, amiben kapcsolható, hogy csak elektromos hajtással menjen, és közbe előmelegíti a robbanómotort? (Talán valamelyik mercinél hallottam ilyet?) -
-
Bdanyy
addikt
válasz
BigBlackDog #194054 üzenetére
1.8t mellett mostanában használok 1.6crtdi-t is, nekem utóbbinak az ereje főleg előzésnél tűnik fel sima főúton, valahogy pályán annyira nem zavaró. Kivéve amikor felhajtasz rá és érezhetően lassabban gyorsul fel. De mindkettő kellemesebb (legalábbis nekem) mint a szívóbenzinek amiket vezettem (1.4-2.0 közt, a 3.6 egész jó volt
) . Ez az ajtócsapás úgy tűnik japán autóknál ilyen, mazda 6-nál nekem is ez az érzésem van.
-
vzsryl
nagyúr
válasz
slett27 #194049 üzenetére
Az Insignia valójában inkább 1700kg+, nem 1.5 tonna.
A Lancerből az 1.8-as nem megy jobban az 1.6-osnál, de ennek okát én sem tudom.
A helyedben tuti turbósat vennék, különben benned marad a hiányérzet a következő autódnál is.#194050 Red_Bull: A G Astra bő egy generációval öregebb konstrukció, viszont ha pl. 1.4-es motorral választod, akkor megbízhatóságban hasonló, mint a stift, ráadásul nagyon olcsó hozzá minden alkatrész. Tulajdonképpen kényelemben és hangszigetelésben sincs nagy különbség, mert az Astra hiába régebbi, mégiscsak eggyel magasabb kategóriába tartozik. Fogyasztásban sincs nagyon különbség, mert a vasaló stiftből az első generációs elég szomjas volt, ami az utódjánál már nem állt fent. Viszont ha számít a csomagtartó mérete, akkor inkább Astra.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
slett27 #194049 üzenetére
Nem akartam lelőni a poént előre, van aki kevésbé érzékeny az ilyen dolgokra.
Szóval igen, a Lancer nem feltétlen a prémium minőségérzetéről híres.
A 140 lovas 1.8-as motorról nem annyira olvastam rosszat, szerintem nem egy időzített bomba. Viszont az Insigniához erőben azért kicsit kevés lehet szerintem (bár volt abban a bódéban 1.6 szívó is, ha jól tudom). Én a 125 lovas elődjét használtam még A Zafirában. Nem volt annyira sportos, de azért lehetett már haladni. Próbaúton pályán is voltatok kint? Így tippre azt mondanám, hogy ott lehetne inkább érezni a motorerő/nyomaték hiányát.
-
-
Red_Bull
aktív tag
Sziasztok!
Szerintetek egy Opel Astra G vagy egy Suzuki Swift (a 2005-től 2010-ig gyártott féle) a megbízhatóbb, problémamentesebb, olcsóbban üzemeltethető autó? Szóval a kettő közül melyikkel esélyesebb hogy nyugodtabb lesz vele az élet, és nem jönnek elő sorozatban a hibák? -
slett27
addikt
Srácok ! Ma elmentünk asszonnyal autót nézni, próbálni. Megvolt a Mitsu 1.8 143LE benzin. Nem voltam elájulva. A Fiat Bravo 1.4 90LE-s autóm is megy így 130-ig.
A másik hogy olyan volt mikor becsuktam az ajtót mint egy Swift 2-es. Jesszus ez az anyag használat, hátul akkora volt a motorzaj hogy nem hallotta párom mi megy a rádióban pedig azért hangos volt. Kívülről hatásos, de belül és maga az egész....pfff megbízható lehet ezt aláírom de ezért én pénzt nem adok.
A másik egy Opel Insignia 1.8 140LE sima benzines volt. Na ott már éreztem hogy anyagból van a kocsi, kényelmes mintha egy űrhajóban ülnék. Menni ment de ettől sem voltam elájulva gondolom van dolga a 140LE-nek az 1.5 tonnához és kell is bőven. Én valahogy így képzelek el egy autót.
[link] Ő volt az és lehet hogy ez is választás.
-
zsoltip
őstag
Vásárláshoz:
Telefonra (Android) letölthető bluetooth interfészen kommunikáló diagnosztika appot tudnátok ajánlani a Peugeot 308 SW-hez?Vagy akár laptopra telepíthetőt? Akár kábeleset is...
-
Lacko32
tag
Sodor az ár. Az 1.8 és 2.0 storyt ismerem, de annál újabb kellene. Citroen...beza.
Ez pedig kifejezetten megtetszett [link]
Érdemesebb elkerülni, vagy van benne potenciál? -
vzsryl
nagyúr
válasz
Ricsxx #194039 üzenetére
A J Astra-ban lévő 1.4T az egyik, ha nem legjobb turbó benzines motor volt a maga idejében (a K-ban már közvetlen befecskendezős sajnos), szóval azt nyugodtan veheted. Az 1.6-osról sokkal kevesebb tapasztalat van, így többek között én sem tudok róla túl sok infót adni.
-
Ricsxx
tag
Sziasztok!
Csak elméleti szinten felmerült az autónk lecserélése. Jól felszerelt autót szeretnék és ami szimpatikus az a J Astra. Ezeket 1.4T vagy 1.6T motorral bi-xenonnal és állítható combtámaszos üléssel néztem, ezek amiket mindenképpen szeretnék bele(ha van benne Infinity hangrendszer az csak plusz jó). Ezekről a motorokról mi a véleményetek? Én nem találtam róla nagyon negatív dolgot. Összességében az Astra J-ről( a súlyát leszámítva)? Külseje tetszik, a műszerfal elmegy.
Ilyeneket néztem:
[link]
[link] [link] -
zsoltip
őstag
@vzsryl
Az már egy másik árkategóra lenne.A leírt példányokról mit gondolsz?
-
dj79
senior tag
válasz
[CS]Blade2 #194027 üzenetére
Tegyél hozzá és vedd meg inkább ezt
-
alázógyík
addikt
válasz
[CS]Blade2 #194027 üzenetére
Biztosan megvennék egy 7 éves stiftet közel 3 milláért.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
slett27 #194028 üzenetére
Drága méret és feleslegesen nagy arra a kocsira. Egy 16 vagy 17-es bőven elég és a te használati szokásodhoz egy jobb 4 északos gumi amúgy is elég lenne. Nem kell cserélgetni szezononként, elég 1 szett felni és ebben a mostani bolond időjárásban is partner. Tnap előtt még -7 holnap után meg már +14 fok lesz...
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
BigBlackDog #194023 üzenetére
"nem kell nézegetni az olajszintet, a vízszintet"
Azért én még most is agyérgörcsöt kapok, hogy a 13,5M-s 2019-es Skoda Superb úgy eszi a vizet mintha nem lenne holnap...
-
Kickass
őstag
válasz
BigBlackDog #194023 üzenetére
Viccen kivül akinek tetszik és tudja mit szabad megvenni az sokkal jobban jár a lesajnált franciákkal.
Mondjuk most én is vmi túlárazott japánt keresek, de nem 4 millióért.
annyiért ha már használt, akkor biztos nem racionális döntést hoznék
-
[CS]Blade2
addikt
Hát azzal kezdtem, abban hangszórók vannak, de klíma ott sincs az alap felszereltségbe. Az a vicc, hogy én nem is tervezném eladni és nekem még nem is kellene annyira a klíma, így az alap felszereltség is jó lenne. Viszont a motorja borzasztó. Nekem feltétel a 4 henger és a szívó, szívósorba fecskendezés. 3 feletti árral az sem mondható ár/érték bajnoknak.
Egyébként a i20 2. felszereltség aszem 4,7, színnel meg 4,85. Hiányzik még az az abból az üres felszereltségből.
Azt a 2,5 éves Swift-et kellett volna megvennem a keresésem elején. 3 milláért, utolsó napon már csak 2,8 volt. Most a legolcsóbb egy évvel öregebb 2017-es 3,3-3,5.
[link] Ez van most a közelbe. 2014.feb-i 2,65milla. Ez is extrém ár.
-
Tothg86
tag
válasz
BigBlackDog #194023 üzenetére
Van benne igaz. Ex asszony Megane-jat sokat nyúztam. Az elektronikán kívül nincs baja, és hatalmas kínálat van belőle, olyan alacsony áron..
Pont ezen tipródom, Coltot szeretném nagyobbra cserélni. Jó a japán, de kis pénzből sokkal nagyobb a franciáknál a kínálat -
akooos
veterán
válasz
sagesz93 #194001 üzenetére
Köszi a tippeket (mindenkinek is), a 147-es Alfa régen is piszkálta a fantáziámat, nem tűnik rossznak az 1.6-os benzinmotor sem, vannak nagyon sok km-t megtettek is.
206-os Peugeot-t is néztem, de az lehet picit picike, a CC abból vagány még ennyi idősen is, de plusz 1 hibalehetőség.
Xsara is jó tipp, csak ne lenne ennyire csúnya szegény
De ez sokadrangú feltétel csak.
Bérlésen is gondolkodtam, de ha sikerülne egy viszonylag sok műszakival rendelkező autót venni, amiben max olajat, szűrőket kell cserélni, akkor azt nagyjából árában el lehet adni nyáron (vagy ha esetleg egy jó vételt találok, akkor öcsémre átruháznám).
Nézelődök 147 / PUG / JTD vonalon, köszi mindenkinek
-
BigBlackDog
veterán
válasz
Kickass #194015 üzenetére
Örülni kell, hogy ők sokan vannak és senki nem tudja az igazat; régi franciát kell venni. Az olcsó volt újonnan is, használtan meg aztán végképp. Régen én is úgy gondoltam, hogy ez csak városi legenda, de mióta megvan a Thalia, nekem is megváltozott az életem. Kisimultak a ráncaim, nem kell nézegetni az olajszintet, a vízszintet, a kopogós műanyag meg pont olyan, mintha új lenne. A fogyi pedig fergeteges, 6.94 l/100 km ebben a hideg időben elővárosi-városi ingázással.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
nexus6 #194004 üzenetére
TCL szinten még mindig jobban jársz egy 1.9 SDI Polo/Ibiza párszázas ajánlattal, még úgy is, ha az 5-8 év végére nullára írod le. Egy autós háztartásba és plug-in hibridet néznék, ha elég a hatótáv a jellemző utakra - facebookon Ampera klubban találsz is valószínű excelt a költség összehasonlításhoz. Részemről minél olcsóbb az autó, annál kisebb lesz a költség a végén
-
Lacko32
tag
válasz
Kickass #194018 üzenetére
Az enyém pontosan közelebb van mint a húszhoz, mint a tízhez. És? Nem "japántulaj" szólalt meg belőlem, csak elég rossz példával rukkoltál elő. Mindenesetre a céges, lízinggel sok mindent ki lehet próbálni, javaslom ülj be egy CRV-be, sajna a legújabb Accord nem érkezett Európába. A Tipo mint olyan, egy alsó-középkategória annyiért. És ha választani kéne a tapasztalatok alapján, akkor inkább egy 10 éves Honda 4 millióért, mint egy mai kor vívmányainak megfelelni vágyó műanyag belsős konzervdoboz.
De elfogadom a véleményed. Csak nem osztom. Ennyi :)
-
dj79
senior tag
válasz
[CS]Blade2 #194017 üzenetére
Nemá
Akkor nézegess daciat. Én múlt héten néztem a s-cross/vitara párost, gl+, automata, metálfény 6.670.000 + forgalomba helyezés sarca, glx még drágább. Azért ez már viccnek is erős.
Kickass: pont ezt a gondolatmenetet vittem végig az elmúlt napokban, az előző bekezdésben taglaltak miatt nem is gondolkozom már új autóban.
-
Kickass
őstag
válasz
Lacko32 #194016 üzenetére
Megszólalt belőled a japantulaj és nem is értetted. Térjünk erre vissza 5 év múlva mikor az az Accord közelebb lesz a húszhoz mint a tízhez, szemben bármilyen új autóval ami akkor lesz 5.
[CS]Blade2: a vételár nem ugyanannyi lesz de ha választanom kellene egy 3.5-4M közötti 10-12 éves Accord (ami akkor se volt se nem innovatív se nem űrtechnika) vagy egy új T-jet Tipo (amíg lehet kapni) közül ami most kicsivel 5 felett van, vagy akár a Vitara/S-cross párosból szintén 5 felett akkor nagyon nem az Accordot választanám, vagy bármivel behelyettesíthető a mostanában túlhypeolt japán/koreai vonalról.
-
[CS]Blade2
addikt
-
Lacko32
tag
válasz
Kickass #194015 üzenetére
Erős kijelentés ez. Mindenesetre a 3-4 misis Accord pont az a kategória, ami ha időben a legjobbat megkapta, az mai napig "költségmentes". Értsd, kopó dolgokat minden autón kell cserélni. De mint Accord tulajként kijelenthetem, hogy az elmúlt 90ezer km alatt a legnagyobb kiadásom egy kupplung csere volt. Na bumm, milyen pupák vagyok a japán sz**ommal
-
Kickass
őstag
válasz
ngaba #194010 üzenetére
Sok okos veszi a 10-12 éves japán autót 3-4 milliókért, mintha azokhoz ingyen lenne az önindító, generátor, futómű alkatrészek meg a többi. Hamarabb hoznék ki egy Tipot újonnan 5 év garival, jó az nem olyan fancy mint a 12 éves Accord meg a műanyag taperoló fétisesek is élcelődnek rajta, de hát ha valakinek ez számít.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
slett27 #194007 üzenetére
Én is néztem Lancer-t itt a környéken, de hamar letettem róla. Szerintem elég elavult a bele, sokat is fogyaszt. Amit linkeltél aszem annak 10 liter felett van a katalógusadat városba. Kívül a korához képest és ma is jól néz ki szerintem, de én úgy állapítottam meg a magam szempontjait, hogy én fogom vezetni, és a belsőjét fogom nézni, látni 95%-ban.
Ez mellé rájön a megyei extra 150-300K felár, és egy adag japánautó felár, amit szerintem még mindig érdemes lenne nekem kifizetni, de az tény, hogy tetemes.
Annó nekem ezekből egyébként az sedan EVO verziók tetszettek. 6,5-től már van is öreg belőle. 13-ért már egész jó. -
-
ngaba
aktív tag
Az a vicc, hogy újonnan is a 4 millió körül volt:
http://dunaauto.hu/pdf/mitsubishi/lancer-sportsedan_arlista.pdfOK, motor, felszereltség, infláció, meg minden, de ez akkor is vicc.
Bár azon jobban "kiakadtam", amit tegnap este linkelt a kolléga:
Egy 12 éves Lancerért 2,5 milliót elkérni...
Nem egy középkategóriás autó, és még alsóközépből is a budget kategória volt inkább. -
Lacko32
tag
Beletúrtam magam az autópiac legmélyebb bugyraiba, és megakadt a szemem a Kia Carens 2.0 benzin verzión. 2017-es évjárat, egy van fent hahun. Mennyire elterjedt nálunk ez a tyúkól ezzel a blokkal, illetve ez is közvetlen befecskendezéses mint 1.6-os társa?
-
slett27
addikt
válasz
pècsimunkás #193973 üzenetére
Itt a környéken nincs. De látom hogy alapból drága az autó 2016-os 3.8M körül mennek.
Mitől ilyen drága ez ? Külföldi ? Vám ? Or what ? -
nexus6
aktív tag
válasz
nexus6 #194004 üzenetére
és még az jutott eszembe, hogy az utazásoknál legtöbbször ketten mennénk, a csomagtartó is elhanyagolható, illetve még a suzukikat is néztem. a tesóm mindig kinevetett a liana tetszés miatt (sajnos nekem fontosabb a megbízhatóság és fogyasztás mint a szépség), persze szívesebben vennék egy subaru impreza sportwagont vagy egy audi a2-t.
-
zsoltip
őstag
Na, ismét konzultációt folytattam, de ismét elbizonytalanodtam.
Ahány ember, annyi féle vélemény.Jelenleg erre a kritériumlistára szürve:
- Peugeot 308 SW
- Peugeot 508 és SW
- Citroen C5
- Citroen DS5ami kijön, mint remek fogyasztású, és sázmomra árban lévő autó.
Ezen 4 modell közül melyiket mondanátok?
Igen, elmozdutam az automata váltó irányába... -
nexus6
aktív tag
sega, próbálom tömöríteni a kérdésemet...
autó kellene
régen volt fabiánk, amit a válás miatt eladott az ex, annál 5 literrel és majdnem nulla javítási (csak karbantartási) költséggel jártam. amióta hétvégén mennem kell pénteken és vasárnap 50 km-t mennem akkor béreltem itt az ismerőstől autót. most már ott tartok hogy talán jobban járnék egy kis használttal. most is fusion, jazz, fabia, mazda 2 vonalon keresgetek. viszont felmerült bennem hogy talán jobb lenne egy elektromos e-up pl. nagyon ritkán megyek szombathelyre pestről, illetve hétköznap (home office) inkább magam bkv. nem találtam eddig olyan oldalt ahol össze lehetne hasonlítani vagy kiszámolni egy benzines és elektromos közti költségkülönbséget. most is mint mindig legalább 5-8 évre gondolok, nem cserélgetem évente a cuccaimat -
Tothg86
tag
válasz
szabonagyur #193998 üzenetére
Köszönöm a tippet, azt hiszem elengedem..
Keresgélek és gyűjtök még pénzt -
sagesz93
addikt
válasz
akooos #193999 üzenetére
vegyél valami olcsó alfát(147 / 156), azokban van tűz ha még van egy kis lehelet a motorjában.. főleg a dízelek, azokat nehéz lerúgni. Erre szakosodott bontókban szarásig potom pénzekért az alkatrészek ezekhez is, de tény a VAG csoportnál is van még egy szorzó ezen, annyival több van belőlük. Esetleg valami gömbölyű A3 is kijöhet de azért ezek tényleg elég lerúgott kocsik lesznek
Új hozzászólás Aktív témák
- iENYRID Aokda A1 (Új) elektromos roller eladó
- Új okosotthon eszközök bolti ár alatt - Blitzwolf SHP15, Miboxer, Aqara eszközök
- IKEA Format lámpák eladóak (Egyben kedvezménnyel vihető!)
- Mapei Keracolor fugázó anyag eladó több színben is (bontott)
- ÚJ AXIS M1114 hálózati kamera Kompakt és adaptív HDTV Onvif
- 0% THM részletfizetés, beszámítás! Gamer PC, notebook, konzol, Apple termék, hardver KAMATMENTESEN!
- BESZÁMÍTÁS! Asus Maximus VIII Hero i7 6700K 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700 XT 8GB Zalman i3 NEO 700W
- LG 32SQ700S-W - 32" VA Smart - 3840x2160 4K UHD - 62Hz 5ms - WebOS - Wifi + BT - USB-C - Hangszórók
- Telefon felvásárlás!! iPhone 14/iPhone 14 Plus/iPhone 14 Pro/iPhone 14 Pro Max
- Azonnali készpénzes Sony Playstation 4 Slim / PS4 Pro felvásárlás személyesen/csomagküldéssel