Hirdetés
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- A YouTube-ot is betiltják a gyereknél az ausztrálok
- Gyilkosságban és öncsonkításban akart segíteni a ChatGPT
- Kompakt vízhűtés
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Mini-ITX
- TCL LCD és LED TV-k
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Haladó fájlrendszerek, de mire jók? Ext4 vs Btrfs vs ZFS vs APFS
Hirdetés
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tutis
őstag
2x25km város és talán heti 1x 70 km autópályára vennék autót.
most 1.6 astra H van, szívóbenin, mindenben tökéletes, csakhát kell a fiatalabb..
Renault megane -2016-tól (új lámpás)
opel astra J GTC -2012-től
opel astra K 2016-tól
Fiat tipo 2016-tólezek közül vacilálok, 3 misi a keret.
megane és K astrából sok dízel kínálat van, de a K astrától félek a vezérműlánc miatt.
tipo sima 1.4 benzin, de csak 95 LE, félek gyenge lenne.
Megane 90 LE vagy 110 LE dízel, csak ugye nem tudom jó-e már ilyen távolságra a dízel.
Legjobban egy GTC astrára vágyok, ott akár 180 LE-s is jöhetne, bár nem ingázásra való, de a szépség megfizethetetlen
Meganeból jó lenne egy benzinest megcsípni, de az drágább mint a dízel.
K astrából is jó lenne benzin, de ott is a dízel olcsóbb
(kinti vásárlás és behozatal a fő irány)
Szóval megy a matek egy ideje, először is el kellene dönteni benzin vagy dízel. (benzines párti vagyok, újabb autó dízel fellehetősége és ára az ami dízel felé sodor. Plusz pici spórolás az üzemanyagon, mivel egy renault megvan 5 literből, de a 180LE-es GTC inkább 8-9es átlag)
Igazából a mostani autóm hibamentes, 93ezer km-el, bőven van még benne tartalék, szóval olyan tanács sajnos számomra nem tanács hogy vegyek egy számomra nem szép autót bejárásra (prius és társai) mert jelen esetben megoldott a közlekedésem. Újabb autó a cél, amit kb 6 évig használnék. -
emvy
félisten
Milyen kovetkezmenye lehet annak, ha valaki egy forgalombol kivont autoval kozlekedik?
-
válasz
molnarpeter #184091 üzenetére
Ezekben magasabb az üléspozíció? Sok törődést a kötelezőkön kívül ne igényeljen. Nem sok futásra kell, de ne álljon sokat a szerelőnél. Pandáról hátha van még itt valakinek véleménye, nem tudom mennyire nyűgös. Csak nekem tetszett meg Suzuki alternatívájaként.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
johnny82 #184081 üzenetére
Polo, Fabia, Ibiza 1.4 16V és fölötte, vagy Smart esetleg még,
Panda esetén 1.2 16V mintha hajlamos lenne hengerfejes lenni. Ha van ismerős, aki benne van az autós dolgokban, olcsó szerelővel, szerethető darab, de némi törődést igényel (összegben filléres dolgok); nagy kérdés, hogy ilyesmi szempont-e, vagy inkább közlekedő edény kell.
-
hobizoli
nagyúr
-
Roth81
friss újonc
válasz
molnarpeter #184087 üzenetére
Mivel tudok a bemzines nyűgökről a psa-nál ezért 1.6 2.0 e-hdi vagy blue hdi. Viszont sok rövid távval es havi 1-2 hosszabb úttal mennyire rizikós a disel?
-
Kasya
nagyúr
válasz
molnarpeter #184085 üzenetére
Mindenkinek koszonom!
-
Roth81
friss újonc
Sziasztok!
Szeretnek tapasztalatott es vélemenyt kérni a Citroen C4 Grand Picassoról. A 2014 model frissítésről.lenne szó.
Első francia autó lenne. Fentarthatóság szervízigeny alkatreszárak minden infó jól jön -
Kasya
nagyúr
válasz
rbalint88 #184079 üzenetére
+ (#184078) Gergőke88 + (#184077) Dare2Live
Koszonom!
A proba sajnos nem lehetseges. Ra kell bokni egyre es indul a beszerzes. Az ujabb Octaviakban ultem, azok kenyelmesek es csendesek voltak. Seat eseten csak egy 15 eves Ibizaban ultem korabban, arrol csak kopogos muanyag es kokemeny lengescsillapotok maradtak meg emlekben.
Azt hittem valamelyik fele jobban huztok valami miatt esetleg. Akkor szerintem marad a Skoda. -
Kasya
nagyúr
Sziasztok!
Két auto kozul tudok valasztani (ceges):
- Seat Leon Sportourer 1.5 TSI Stíle 5 ajtós
- Skoda Octavia Combi Style 1.5 TSI ACT 5 ajtósMelyiket ajánlanátok?
-
Bici
félisten
válasz
Core2duo6600 #184057 üzenetére
Köszi!
Igazából sajnos nincs sok tapasztalatom egyikkel sem, de ha azt mondjátok, hogy megéri ennyiért Focust venni, akkor utánanézek.
És a két F Astrás tippet is köszi!
Az ilyen Citroen Saxo, vagy hasonlókat kerüljem?
Nem feltétlenül kell ennél nagyobb csomagtartó, ha az üléseket le lehet hajtani.
Ha nem lehet, akkor persze kell. -
Ádám16
addikt
válasz
Mauzes #184052 üzenetére
Erről én is olvastam. Tudnak Mazdáék a dologról (nyilván), de volt cikk arról is, hogy 1-2 éves 6-os elkezdett korrodálni. Köszinem.
A 20 éves Miatámon az előző tulaj (ismerősöm) cserélt küszöböket, javítottak sárvédőívet, amire azt mondom, hogy oké, de ha az új Mazdám 3-4 év múlva elkezdene rohadni, biztos kimennék a világból.Így -ahogy blu79 írta- én is kiábrándultan vennék inkább mást.
Az egyedüli megoldást egy azonnali alváz-üregvédelemben látnám, de ha ugrik a gari, akkor az is kuka.
-
Bici
félisten
válasz
alázógyík #184060 üzenetére
Sajnos tudom, de azért reménykedem abban, hogy találok egy minimál felszereltségű nem nagyon rozsdás példányt, amin max olyan dolgok rosszak, amik engem nem érdekelnek.
Ismerőseim is ebben az árkategóriában vásárolnak, és azért nekik sikerül kifgniuk használható autókat. Csak nekik van rendes tapasztalatuk, nekem meg nincs. -
válasz
szabonagyur #184062 üzenetére
Jaa, úgy már értem. Levittem 600-ra én is most, most vagyok kb félúton ha a tiédből indulok ki.
-
válasz
Core2duo6600 #184056 üzenetére
Azért az nagyon durva, egy 2010-es autóért. Oké, hogy dízel de azért akkor is többet ér, de ezek szerint még se. Mondjuk a km futás itthon sokat számít. 200 ezres futással biztos jobban vitték volna, pedig 300 ezer Ft ezért simán jó ár.
-
Gombinyó
őstag
válasz
Core2duo6600 #184056 üzenetére
2 éves, 65k-t futott 1.2-es cliot 300k-val olcsóbban adtam el fél nap alatt, mint amennyiért kihoztuk szalonból. Kereskedő vitte el, nem engedtem egy forintot se az árból, mert utána még 7-en hívtak aznap. Most 100k-val drágábban próbálja árulni, mint amennyiért újonnan megvettük.
Kíváncsi leszek...
-
Core2duo6600
veterán
-
Bici
félisten
Sziasztok!
Autót szeretnék venni napi ingázásra olcsón.
Az igények:
- 300 alatt meg kellene úsznom kezdeti szervizzel együtt
- benzinest szeretnék
- maximum annyira rohadjon, hogy egy évig ne kelljen hozzányúlni és:
- el tudjam adni értelmes áron egy év múlva
- seicento, matiz méreténél nagyobbat szeretnékAmire használnám:
- napi ingázás rossz úton, meredeken, dugóban
- ház felújításhoz cipekedés, vagyis előny a ledönthető hátsó üléssorAmi nem érdekel:
- hogy mekkora az autó (a fenti korlátozáson kívül)
- felszereltség: Lada 2107 szint elég nekemFiat Punto 2-t és Citroen Saxo/Peugeot 106 típusokat néztem eddig, mert a Corsa-k közül alig találok olyat, ami nem rohad nagyon. Nagyobbakat is nézek még amint időm engedi, hátha.
Bármilyen tippet szívesen veszek. -
Mauzes
addikt
válasz
Ádám16 #184051 üzenetére
Ezt nem tudom megmondani, de talán a márkaszerviz is tud ilyet és akkor nem jár.
Egyébként azt mondják, hogy gyárilag kap egy védelmet a hajóút miatt, hogy a sós levegő ne támadja meg a konténerben, ami majd az utakon magától le fog kopni. De úgy látszik, elégtelen és már ott is elindulhatnak a bajok.
-
blu79
addikt
válasz
ADAM1337 #184047 üzenetére
Szia, mi is mazdát akartunk .. csakis mazdát ... csak dizelt mert azok árban jobbak , viszont többen írtak a rá jellemző láncszakadást ... meg rozsdát ... Ennek ellenére megnéztünk párat (2016 évjárt) nagyon szépek voltak de alulról az egyiknél az alvázon lévő csavarok full berozsdásodtak nem mindegyik de a nagyok közül ... a másik a hátsó sárvédőn apró pici rozsdapöttyök... így vegképp kiábrándultunk belőle .... és lett egy Passat B8 ...
-
Hali!
60 év körüli párnak milyen autót ajánlotok olyan 700K-ig, amiben magasabb az üléspozíció és könnyű ki- és beszállni? Nagyon kevés futásra lenne, szinte semmi nem kell bele, csak benzines legyen és megbízható, klíma előny. Suzuki Ignist és Wagon R+-t néztek eddig. Mik vannak még ebben a kategóriában? Fiat Panda milyen? Motorikusan, elektroniusan?Köszi!
-
ADAM1337
nagyúr
2013 utáni mazda 6-okról mi az általános vélemény ? (2 v 2.5 liter benzin kombi revolution felszereltség)
Még jellemző a rozsdásodás ezeknél a típusoknál? -
Tin
veterán
válasz
molnarpeter #184043 üzenetére
Másik kocsi így lett eladva, de el is tartott egy ideig.
Itt azt tervezem, hogy hazamegyek, aki akar odajön megnézni, aztán utána már szabadon meg lehet venni később is. De a papírjai is itt vannak, szóval az kell.
8th: köszi, én is úgy gondoltam, hogy 2 héttel előbb már felrakható. Fel is rakom a héten.
-
8th
addikt
Azzal kell kezdeni a leírást, hogy külföldi munka miatt csak és kizárólag xyz napon lehet megtekinteni az autót és pont. Az értetlenkedőkre pedig simán rá kell nyomni a telefont. Te vagy az eladó te diktálod a feltételeket.
mod: én már most felraknám a helyedben. Elszalad gyorsan az a néhány hét.
-
batai15
félisten
Én is elkezdtem hirdetni a kis pezsot ,be raktam abba az árva kb amiből még engedek valamit aztán leírásban miket. Cseréltem rajta, es előbb utóbb elmegy. Buták az emberek, mert a kotlak Audi egy hét alatt elment.
Pirosra kíváncsi leszek .
Vettem közbe egy 407et végül nincs rossz bőrbe -
Tin
veterán
Nekem is lenne egy kérdésem az autóeladással, leginkább az időzítéssel kapcsolatban.
Röviden: eladnánk asszony Swiftjét, de csak 2-3 hét múlva tudnék hazamenni Magyarországra és foglalkozni vele, de csak azon a hétvégén (akkor persze egész nap lehetne jönni megnézni). Elvileg mivel 5 éves kocsi, kifogástalan állapotú, ráadásul Budapest környékén van, nem kell, hogy gond legyen az eladással, de nem szeretném "hirtelen" ár alatt eladni, és azt sem, hogy egy csomóan anyázzanak miatta, hogy "mér nem lehet megnézni holnap?!".
Szerintetek mi a jó taktika, mennyivel előbb célszerű meghirdetni az autót a tényleges eladásnál?
-
Köszi mindenkinek a hasznos infót.
-
rbalint88
addikt
2016 nyarán bruttó 4 óra alatt ment el az 1.2-es kombi fapad+klíma felszereltségű G Astra 2002-es, 96e km-rel. Megkérdeztem unokatesómat, hogy árulni szeretné vagy eladni. 800-ért felraktuk délelőt, 750-ért ment is aznap délután, az első telefonáló vitte. Pedig a jobb hátulja még sérült is volt kicsit.
Tömegmodellt szerintem nem lehet az árát kitartva eladni vagy csak nagyon-nagyon nehezen. Lehet érdemesebb lenne leszedned egy hétre, aztán új képekkel visszarakni 600-ért. Aztán ha két hétig így se viszik el, akkor megint egy hét pihi és mehet vissza 500-ért. -
SaNyEe
aktív tag
Ha totál ingyenes hirdetést csináltál grátisz tipp: Ha naponta vagy hetente, vagy ahogy akarod felteszed újra a hirdetést a csökkentett árral, azt az összes hirdetésfigyelőnek kiküldi, akiknél stimmelnek a paraméterek.
Szvsz ha egy Astrára egy hétig nem csörren meg a telefon, az tuti nincs árában
Az Epicara kb 8-10 naponta jött egy telefon (kb 20 eladó van belőle országosan általában) -
aero.
veterán
válasz
pècsimunkás #184030 üzenetére
A tényen nem változtat, hogy 700-ért nem.fog elkelni, de valószínűleg 500-ért sem.
-
SaNyEe
aktív tag
válasz
pècsimunkás #184030 üzenetére
vagy benéztem vagy szerkesztés után dobta oda.
Továbbra is túl van árazva szvsz. Majd eladogatja a kiegészítőket aztán berakja a kínálat közepébe. Ott kitűnik az állapotával és elkel -
SaNyEe
aktív tag
Azok a dolgok amiket írsz 2020-ban már nemigen árképzők java részben. Esztétikailag érdekesek lehetnek, amúgy nem. Maga a tény, hogy hirdetik 500e fölött is pont azt jelenti, hogy hirdetik. Meglepne, ha bármelyik 300-350e fölött elmenne. Nézd meg árban milyen autókkal konkurálsz, linkeltem korábban.
S az őszintét megvallva, az Astra F egy 80-as éveg végi fejlesztés, amit 90-es évek elején hoztak piacra. Biztonság téren óriási a szakadék az ezredforduló közepén kihozott járművekkel szemben. Nekem pl ez is egy szempont.Amit én csinálnék: Ami külön eladható eladnám, sima legolcsóbb fejegységet bele, ha egyáltalán tennék bármit és beraknám a kínálat medián árába. Abból meg már nem kell engedni, mert úgy "kitűnik" valamivel a többi közül.
focvis: ja, hogy G. Egy fokkal jobb
-
Annyi kiegészítés még, hogy bluetoothos rádió, alufelni, acelféleni téli nyári kerék, klíma, elektromos ablak, tükör, Kormányon nincs kiszakadva a duda, váltón a szoknyák cserélve. 500 ezer Ft fölött is a legtöbből ezek hiányoznak.
Tehát így mennyire lőjem be úgy, hogy még alkudható legyen az ár?
-
válasz
Mauzes #184017 üzenetére
Persze hirdetem azóta is, csak nem akarok abba a hibába esni, hogy most nagyon leviszem az árát, közben a jelenlegin is elkelne csak a jó időt kell megvárni.
400 ezer körül még 200 ezer + futott g astra van, ami ráadásul még legtöbb esetbe klímát és elektromos ablakot/tükröt se tartalmaz.
Akkor szerintetek mi a reális ár? Én a többi g astra-t néztem, km, felszereltség és + hozzáadott cuccokkal. Így nem tűnt elrugaszkodottnak annyira az ár.
(#184023) tboy93
Lemezfelnivel árulom, csak pont azon van a 2 éves téli gumi. A nyári már elég régi, az meg alufelnin. Tehát pont rossz kombináció részemről. -
Használt auton uj gumi nem jelentos arkepzo. Ha nagyon szar, alkudnak miatta, de ha jo, nem fognak tobbet fizetni az autóért. Ugyan igy az alufelniert sem fognak 100.000-el tobbet adni egy 22 eves auton...
Elso korben aruld lemezfelniken es vidd le 500 korulre. Meg legyenek jó képek, legyen tiszta az autó es a hirdetes ne legyen tele felesleges bullshittel.
Ha meg mindig nem erdeklodik senki, egy het utan vidd lejjebb az arat.
Arulni lehet akarmennyiert, de ha el akarod adni, tenni kell erte.
-
SaNyEe
aktív tag
1-200k a java, 300k a "jobb állapot" 400k a "merész". Van fölötte még pár darab árban, statisztikába majd jók lesznek.
De abban is biztos vagyok, hogy a végén mind 300 alatt megy el, hirdetési ár ide vagy oda. Tipikusan beszámítós autó az újabba, ha akar vele foglalkozni egyáltalán a kereskedő. -
SaNyEe
aktív tag
Ne haradudj, de blindre bemondom, hogy rohadt drága. F Astra kínálat ide vagy oda, ennyi pénzért 8-10 évvel fiatalabb autókat is meg lehet fogni.
Ezekkel próbálsz konkurálni (ezek pl. mind klímásak, ABS már jellemzően van, elektromos ablak stb): [link]
A helyzet az, hogy az autódnak használati értéke van és piaci már nincs. -
Tin
veterán
Sok vásárlónak az ár a legfontosabb. Tizenvalahány éve árultam egy kocsit extrákkal, tartozékokkal, alufelnivel, friss gumival drágábban, mint a többi. Nem érdeklődtek.
Aztán kiheréltem, vettem rá bagóért szar gumit lemezfelnin, kiszedtem pár extrát, levettem belőle tartozékokat, és felraktam olcsóbban.
Azonnal jöttek az érdeklődők, első ember el is vitte, külön megvette az alufelnit friss gumival még pár extrát, a többit meg eladtam alkatrészként. 100e-el több jött be, mint az induló ár. -
Mauzes
addikt
Talán annyi, hogy jó időben könnyebben utaznak az emberek, de ennek valószínűleg kis hatása lehet. Meg ha nagyon olcsó autót adsz el, akkor esetleg a decemberi költekezés és a nyári utazások után kell egy kis türelmi idő a vevőkör egy részének. De emiatt azért felesleges lenne nem hirdetni.
-
válasz
SaNyEe #184015 üzenetére
98-as 1.4-es g astra 173 ezer km-el. Szerintem korához képest szép állapotú 700 ezer Ft-ért hirdetem január eleje óta és még egy érdeklődő se volt. Lehet elsőre kicsit magas az ár, de alig használt télig gumit is adok hozzá alu és acél felnivel. Elnézve a kínálatot szerintem így már árában adnám.
-
Szerintetek mostanában lassabban lehet a rossz idő miatt eladni autót? Várjak március-április körülig és akkor majd beindul jobban az eladás vagy csökkentsek az áron inkább?
-
SaNyEe
aktív tag
válasz
Dare2Live #184012 üzenetére
az akku ugyanaz, nézd meg mire reagáltál, köszi.
szerk: de inkább összegzem.
Szval az állítás az volt, hogy kb 49kwh kivehető a standard akkuból.
Ezzel az autó 26.2kWh/100km mellett kevesebb, mint 200km-t megy el.Nyilván értem válaszodban kifejtetted a legtöbbet a performance fogyasztja, nem vitás, 4-5%-al többet fogyaszt. Meg azt is, hogy nincs standard akku, ami azért mégiscsak van.
szval 24.9kWh fogyi mellett se lennék túl nyugodt egy 200km-es úton télen köztes töltés nélkül, na. -
Dare2Live
félisten
válasz
SaNyEe #184007 üzenetére
Én azt írtam jelenleg kb egy éve nem kapható model 3as SR. Nem azt, hogy a régen megvett SRt nem lehet SR+ra upgradelni.
Ebben az esetben nem tuningoltak semmit az összes SR is SR+nyi aksival jött le a sorrol. Megjelenés után nemsokkal már neten rendeli se lehetett csak telefonon, vagy Teslanal direktbe. Aztán már úgy sem.
-
hobizoli
nagyúr
nem
ez egy maganceg, ami szemfulesen gyorsan megszerezte a Tesla nevet, igy megteveszto
ok megveszik a megrendelt autot, amit megrendelsz naluk, es a profittal adjak tovabb
de ennel az is olcsobb, ha megveszed pl nemetorszagban a ottani hivatalos Tesla disztriburtornal az autot es itthon forgalomba helyezed
regado nem sok, de ra tuti nincs 6-7kEUR, mint ami ezek huznak rajtaa magyar felhivatalos disztributor a www.teslounge.hu , csak ott meg nincs kiirva ar
-
SaNyEe
aktív tag
válasz
Dare2Live #184005 üzenetére
Tesla blogpost: "Similar to other software-limited vehicles produced in the past, Standard customers will have the option to upgrade to a Standard Plus at any time."
A változás a szoftverben van. Esetleg a feszültségtartományon "tuningolhatnak", ha úgy tapasztalják, hogy jól bírják a cellák, nem?
-
Tin
veterán
válasz
SaNyEe #184004 üzenetére
Emiatt én sem, de erre is inkább PHEV-t vennék, ami kb ugyanaz városban, városon kívül meg nincs 1-2 óra plusz sem, és nem kompakt méret. Ahogy fentebb írtam, két autónál kis elektromos + nagy családi benzin/dízel, egy autónál meg családi PHEV.
Model 3 az egyedülállóknak, gyermekteleneknek jó, de próbálj meg 2 gyerekkel 2x megállni 1 órára tölteni egy utazás alatt. Meg férj el benne. Model S meg drága. -
Dare2Live
félisten
válasz
SaNyEe #183999 üzenetére
'Standard akku hasznos kapacitása kb 49kWh'
nincs standard aku 1eve legalabb. standard plus van.
hibas infokbol vonsz le kovetkezteteseket.
ezen felul a performance fogyaszt a legrosszabbul.andras videokat nem nezek de akkor majd erre ralesek. a horvat tengepartra anno le jutott egy toltessel ami kb 600km.
130nal legkondival nem szokasa 21kwnal tobbet enni.
-
SaNyEe
aktív tag
Nem svájci bicska ezt adom, de aki pl egy évben 2-3 hosszabb utat megy csak és amúgy elvan egy 5 ajtós kompakttal simán jó a model 3(most, hogy babaholmikat nem kell cipelnünk már, elférünk hosszabb utakra is a bőröndökkel az Amoerában). Igaz 1-2 órával hosszabb lehet az egész utazás nagyobb távon, de egy évben egyszer-kétszer nem nagy veszteség.
Emiatt nem tartanék fenn pl egy második autót. S mivel nincs pénzem az öregebb model S-ekre, így marad a svájci bicska jó pár évig. A többit meg majd a jövő megaszondja
-
Tin
veterán
válasz
SaNyEe #184002 üzenetére
Ja, ezt írtam le fentebb már többször. Melóba járásra, megyébe simán jók ezek, hosszú távra nem. Oda meg csak cipeli az ember a plusz súlyt (meg a vele járó felárat).
PHEV 50-100 km-es hatótávval most a legjobb. Pl. a RAV4 PHEV (alap) Model3 árban fog kijönni, 60 km-es hatótávval. Azzal tényleg lemegy az ember "horváth"-ba, el is fér benne, és a hétköznapi közlekedést megoldja áramról. 100x inkább az, mint egy Model3. De ott a Mitsu Outlander PHEV is. Általános használatra szerintem most ezek a legjobbak. -
SaNyEe
aktív tag
válasz
hobizoli #184000 üzenetére
Én csak hozzáadtam egy plusz infót Tin hozzászólására, pont tudom mire használhatók.
Aztán jött a megmondóember, hogy 130km/h-val majd xyz km-t IS el tud menni. Erre reagáltam csupán.Pest megyére pl. tök jó egy Leaf. Beközlekedni vele agglomerációból aztán haza. Este sima fali tőtike, másnap újra. Ennyike.
-
Tin
veterán
válasz
Dare2Live #183997 üzenetére
Ja, az egész család egy akkora autóval, életszerű. Szerintem meg a Tesla nem svájci bicska, városba felesleges nagy az akkuja, és én továbbra is úgy gondolom, hogy ár-érték arányban egy otthon töltős PHEV vagy egy kisebb, városi használati elektromos autó lehet értelmes. Te nem értesz egyet, tiszteletben tartom. Aki akar, járjon vidékre elektromossal, aztán töltögesse közel benzináron.
(#183998) hobizoli: ja, meg is lepődtem, mert a német oldalon előtte 45e € volt, azt hittem ez az ÁFA különbözet, vagy az valami fapadabb kivitel.
Új hozzászólás Aktív témák
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- iPhone topik
- Témázgatunk, témázgatunk!? ... avagy mutasd az Android homescreened!
- Nyaralás topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- iPhone-t használók OFF topikja
- Túra és kirándulás topic
- Filmvilág
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- PlayStation 5
- További aktív témák...
- ÚJ AXIS M1114 hálózati kamera Kompakt és adaptív HDTV Onvif
- IKEA Format lámpák eladóak (Egyben kedvezménnyel vihető!)
- Új okosotthon eszközök bolti ár alatt - Blitzwolf SHP15, Miboxer, Aqara eszközök
- 3D nyomtatott versenypályák, versenyzői aláírások
- Új Samsung Sony LG LiitoKala 18650 21700 25R 30Q 35E 40T VTC6 M50 M58T 50E Li-Ion akkucellák
- Olcsó Notebook! Dell Latitude E7280! I5 7300U / 8GB DDR4 / 256GB SSD!
- MacBook Pro 13, 14, 15, 16, MacBook Air M1, M2 M3 M4 bill magyarosítás lézerrel / sapkacserével
- Azonnali készpénzes AMD CPU AMD VGA számítógép felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
- Amazon Kindle 10th Generation ébresztős tok
- AKCIÓ! MSI Z390 i5 9400F 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB Corsair Carbide Series 200R 600W