Hirdetés
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- A YouTube-ot is betiltják a gyereknél az ausztrálok
- Gyilkosságban és öncsonkításban akart segíteni a ChatGPT
- Kompakt vízhűtés
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Mini-ITX
- TCL LCD és LED TV-k
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Haladó fájlrendszerek, de mire jók? Ext4 vs Btrfs vs ZFS vs APFS
Hirdetés
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
EQMontoya
veterán
válasz
Kickass #92099 üzenetére
Nem azt mondom, hogy nem lehet vele mit kezdeni, csak egy 10 éves, viszonylag keveset (értsd: nem 400at, hanem 200 alatt) futott autónál, ami nem is volt előtte ropira törve, számomra fura. Mindenki mondja, hogy a japók hogy rohadnak, a 13 éves IS-en egy folt nincs, és abban is van ennyi km.
Fater '97-es 323-asa is rohadgat már picit, az néz ki kb. így. De egy 7 évvel idősebb autó, 320e van benne, és 15 éve (mióta fateré) utcán áll...
-
giigz
veterán
Hmmm, ez nagyon jól néz ki, szerintem itt is sikeres lenne. Bár lehet Európának is készül valamit nagy dobással a VW...
Látok benne egy kis BMW-t és Citroen-t is, de egyébként tényleg szép, sportos, elegáns, letisztult, de nem unalmas
-
-v-
addikt
Ejj szart linkelek varjatok.
-
-v-
addikt
válasz
EQMontoya #92001 üzenetére
Na megnéztem, csináltam egy rakás nem túl jó minőségű képet (csak teló volt nálam, meg úgy random össze vissza kattintgattam).
Kívülről nagyon szép, nincsenek horpadások, parkolási sérülések, karcok szinte sehol, szép a fényezés, megvan mindene.Élőben is olyan mint a hirdetésen a képeken.
Felnik is szépen, bal hátsó van kicsit lehúzva, de nem vészes, kerékközepek is szépek. Hátul a díszlécnél van minimálrozsda, meg jobb elöl a kerékjáratnál hátul, a szokásos helyen. Ajtókból csak a bal egy alját néztem, még nem rozsdás de valami már alakul, igazából eddig csak rosszabbat láttam szinte. Km akár valós is lehet, ilyenekre alapozva hogy a kulcs kopottsága, a fényszóró búra állapota, a váltó lötyögőssége, klíma gombjainak kopottsága. Én elhiszem neki, hogy ennyi.
Belülről is szép, jobb egy kartámasz van kiszakadva az ajtón de annyi, amúgy szép minden. Bal elöl a kilincs burkolat mintha nem az eredeti lenne, mert elüt színben. Váltó egész patent (st170-es mércével mérve).
Van két folyása, egyik a szokásos st170 hűtővíz szivárgás a termosztátháztól, ami engem is boldogíta másik mintha a váltóolaj lenne talán. Elöl a tárcsák nagyon vállasak, az csere, gumi 2012-es conti sportcontact 5, nincs is még elkopva, elmegy még 1-2 évet. Törve nem volt szerintem, minden illesztés okés, sehol sem üt el fényezésben, néztem csavarokat motortérben, nem látok piszkálás nyomokat, és a fényszóró is karcos azért meg mattult már kicsit, pont olyan 150e km-esnek néz ki, nem vész egyébként. Hátul is néztem szőnyeg alatt de onnan se kapott. Kuplungot azt mondta a csávó kicserélték, lendkereket felújították. Motortérből enni lehetne, nagyon tiszta gondolom kapott motormosást, bár fura mert az a kiegyenlítő tartály az vatta új szerintem a csövekkel együtt, de a szívósor meg injektorok környéke is gyanúsan csilivili volt. Beindítani nem tudtam mert akksi le volt purcanva benne. Szerintem szép autó, érdemes példány ... én azt mondanám nem volt törve, és valós km, külsőre patent, nem rohad csak 1-2 helyen kicsit, belül is szép. Ezt azt lehet csináltatgatni kell rajta, de jó áron is van, menjen el megnézni akit érdekel ....
[ Módosította: radi8tor ]
-
Laraxior
titán
Tetszetős, látszik, hogy sokat foglalkoztak vele
Bevállalnám. -
TaaT
nagyúr
-
Rivaul
addikt
válasz
raczger #92072 üzenetére
Nekem "ismerős" vizsgáztatja az autóimat de a két hátsó oldalakon kívül mindre húzzák a szájukat. Amúgy tök mind1 milyen papírod van vagy nincs, ha nem tetszik a hatóságnak legyen az akármelyik akkor is belekötnek azt rohangálhatsz az igazadat bizonyítva. Én ezért szedtem le mindet kivéve a HO-kat. Ma már mindenért baxtatnak a francnak se hiányzik hogy emiatt is hozzám szóljanak.
-
-
giigz
veterán
válasz
raczger #92072 üzenetére
Na akkor elárulom neked, hogy azért, mert a fólia típusa és azonosítója fel van ragasztva az ablak és a fólia közé, még nem lesz műbizonylat. Viszont a fólia műbizonylat köteles, ami azért kell, hogy meg legyen ki és mikor rakta fel a fóliát, ezzel vállalva a felelősséget.
Az egy dolog, hogy nem olyan nagy dolog ez, tehát simán le is szarják, hogy van-e műbizonylatod vagy nincs, viszont elméletileg kell, és ha hivatalos helyen rakatod fel a fóliát, akkor kapsz is mellé, én is kaptam.
Előre meg ugye 70%-ot legalább át kell eresztenie az ablaknak, ezt pedig már nem tudja teljesíteni fóliával, mivel a gyári színezés is kb. 25%-os, persze minden autónál más, nekem pl. 24%-os gyárilag. Tehát ha fóliát raksz rá, akkor szabálytalan lesz, viszont ha még jól átlátható, csak egy picit sötétít rajta, akkor nem nagyon foglalkozik vele senki, ha viszont nagyon sötét, akkor már rendőr is bírságol, és műszakin sem megy át.
-
raczger
őstag
Nem találtam semmiféle rendeletet hivatalos helyen, így ez számomra még mindig csak szóbeszéd marad, mert ahány oldal, annyifélét tudnak írni.
Most jutott eszembe, hogy felhívjam egyik haveromat, vizsgáztatnak is, ő azt mondta, hogy nem kell róla semmiféle papír, ha be lehet látni az első ablakokon, akkor nincs probléma.
-
-
raczger
őstag
-
neduddki
nagyúr
válasz
raczger #92065 üzenetére
HI!
haketseg emrulfelelzavarnak a mozikba es ott kimerikesleszmeglepimerta ket adat szorzodik,tehat a .75*~.8/metalopbolisszinezett/=.6 es bukta
jelnelg kb szinezetlen uveg /.9,deijjenmarnincs afoliaskszerint/ es az ir80 parosaaz amibeleferhet/feltelsmod ertelseruan/udv
neduddki
-
-
Rivaul
addikt
válasz
DeFranco #92056 üzenetére
2-be leheletnyi csúsztatással. Az enyém rohadt nehezen szokta meg mert soha nem ment 2k alatt előttem de mostanra gond nélkül felkúszik 1,1-ről 1,5-re. Ha 1-be tolod vissza az a váltónak se tetszik igazán 20 körül, legalábbis az enyém zokon veszi.
raczgerAz biztos hogy a hátsó két oldalér senki nem szól semmit, se műszakin se sehol. Nekem is körbe volt fóliázva de a szerelőm azt mondta kedv függő mibe kötnek bele így lejöttek. Elég a hátsó is. Ha szabályos is mind attól még a fánkevőt frusztrálni fogja hogy nem lát téged így megállít...
-
raczger
őstag
Kicsit off, remélem elfér. Milyen bizonylat kell autófóliához, ha megállít a rendőr mit kérhet el? Elől az oldalüvegeken 127-07, hátol hp 127-09 van, elvileg ezek szabályosak, viszont neten sok baromságot írnak, nehéz kiszűrni mi a jelenleg hatályos jogszabály. Bátyám azt mondta, hogy az ablakon lévő matrica, ami írja, hogy milyen fólia, az megfelel a bizonylatnak, nem kell külön papír. Tud erről valaki valami biztosat?
-
-
Nkboy
senior tag
-
Kornel
veterán
2-es csúsztatva.
ami nem azt jelenti, hogy szét kell égetni a tárcsát, 1-2 mp alatt 1500 rpm-en van a fordulat, onnan meg már semmi gond. -
-
DeFranco
nagyúr
két kérdés:
kikanyarodáskor, vagy olyan esetben amikor nem álltok meg, de számottevően lelassultok, milyen sebességben folytatjátok az utat? ha kettesben engedem fel a kuplungot, akkor 1-1,1k körül indul a fordulat, ami annyira azért nem jó. ilyenkor vissza kell pakolgatni egyesbe? nekem anno még úgy magyarázták, hogy ha mozog az autó, akkor kettes vagy felfele, és a váltó sem szereti a mozgás közben egyesbe rakást, egyértelműen nehezebben veszi be, mint a többi fokozatot visszaváltásnál.
kanyarodósávban, vagy olyan esetben ha a sávkiosztás egyértelművé teszi az irányváltást, kell-e illetve szabad-e használni az irányjelzőt?
-
hdman
őstag
Tegnap eladtam a Transporteremet, lecsökkent a flotta 2 kocsira
-
8th
addikt
válasz
runner 125 #92049 üzenetére
Ezek mind szériaautók.
FSO 1500 pickup
IZS 27175 volt később fwd változat Lada Samara alapokon.
Skoda Furgonet -
válasz
runner 125 #92049 üzenetére
egy dologban széria mind: akárhányat gyártottak , ocsmány . Kivéve az allroad pickup
-
válasz
parandroid #92045 üzenetére
-
szőröscica
addikt
válasz
parandroid #92045 üzenetére
A kombi változatok népszerűségét még meg is értem, de hogy egy kis szedánban mit lehet szeretni, arra sosem fogok rájönni, révén nap mint nap tapasztalom egy nagy szedán hátrányait.
-
parandroid
félisten
válasz
Mágus2 #92029 üzenetére
Corsa kombi is létezik, ha jól tudom, a dél-amerikai piacon nagyon népszerűek a kisautókból készült szedánok és kombik.
Bár én a legjobban akkor lepődtem meg, amikor szembejött egy Renault Clio kombi, mint utóbb kiderült, ezt viszont szerte európában forgalmazzák Grandtour néven, többek között Mo-n is. Sosem láttam ilyet élőben azelőtt, és azóta sem, pedig azért járok-kelek sokfelé.
p
-
-
#16514048
törölt tag
Beszállok én is: Ford P100 (Sierra pickup)
-
runner 125
nagyúr
-
footy
addikt
-
TaaT
nagyúr
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
runner 125 #92030 üzenetére
Pl. Ukrajna tele van velük. Itt még nem láttam.
-
neduddki
nagyúr
HI!
na a szbajjok kezdenek epeszusodni, de a hasznaloik???
"A módosítás új szövegezéssel teszi egyértelművé, hogy gyermekbiztonsági rendszer (közismertebb nevén gyerekülés) az első utasülésre is szerelhető, háttal azonban csak akkor, ha az üléshez nincs légzsák vagy az ki van kapcsolva. Egy másik pontosítás félreérthetetlenül rögzíti, hogy a „Gyermekszállítás” táblával megjelölt autóbuszt párhuzamos közlekedésre nem alkalmas úttesten (pl. hagyományos kétszer egysávos úton) a gyermekek be- és kiszállása közben kikerülni vagy a szembe jövő forgalomnak mellette elhaladnia tilos. A korlátozás időtartamát a vezető az összes irányjelző (vészvillogó) működtetésével jelzi." ezek teccenek
"Tavaly május óta a „Gyermekek” tábla alatti kiegészítő jelzőtáblán feltüntetett távolságon belül legfeljebb 30 km/óra sebességgel szabad közlekedni. A friss előírások szerint egy másik kiegészítő tábla jelölheti azt az időszakot, amelyben a korlátozás érvényben van. A főként iskolák környékén használt táblák így a tanítás kezdetének és végének reggeli és kora délutáni óráiban védhetik fokozottan a gyermekeket. A nap egyéb időszakaiban az autósok a megszokott tempóban közlekedhetnek az érintett útszakaszokon. " ez is teccik, dse aki betartaj az lesz a barom:- (
innenudv
neduddki
-
Mágus2
Közösségépítő
-
parandroid
félisten
válasz
focvis #92009 üzenetére
G Astrából nem is igen fogsz rozsdásat találni, az egész cucc galvanizált, épp az F Astrák problémái miatt. Ha mégis rozsdás valahol valamelyik, akkor az valószínűleg csúnyán törve volt. Nekem 1,6 kombim volt belőle, teljesen jól használható cucc volt, épp a minap néztem össze a fogyasztását is (sajna csak az utolsó egy évben írtam rendszeresen, 6,9-re jött ki, de ebből rengeteg volt a város, és szimplán sok az autópálya - németeknél 140-re szoktam tenni a mutatót, előzéseknél, tempósabb szakaszokon akár 160-ra is, ilyenkor nyilván sokat evett, az osztrák autópályán, ahol óra szerint 130-cal szoktam menni, volt, hogy 6 alatti szakaszokat tudott. Gond nemigen volt vele, időnként ez-az elromlott (gyújtótekercs, klímában valami apróság, illetve 1,5 évesen gyújtáskapcsolót cseréltek gariban, mert beleszorult a kulcs - ismert hiba, bekaphatják, amiért ilyennel adták), semmi komoly, persze figyeltem rá, új autó volt, 8,5 év alatt hajtottam bele 113k km-t. 1,4-est cégnél használtam, már 200k fölött volt, amikor hozzám került, nem éreztem sok különbséget dinamikában, mondjuk ez ötajtós volt, tehát kicsit kisebb. Ja, a fékei fosok voltak, hála a szar utángyártott fékbetétnek.
Ki kell belőle fogni egy jó példányt, én azt mondom, nem véletlen, hogy a németeknél is még annyi fut belőle, amennyi (korához képest relatíve sok), akárcsak B és C Corsából.
Persze egy új autóhoz képest fapad, meg nem egy versenyautó volt újkorában sem, de nagyon nem bántam meg, hogy akkoriban ezt választottam (komolyabban Lacetti játszott még, és Focus, amikor vettem).
Szerk.: Ja, ez az 1,6 16v Twinport motor volt, olajjal szerencsére nem volt gondom.
p
-
válasz
hobizoli #92022 üzenetére
1.2 vérszegény.
1.6 8v ritka.
1.6 16v közül sok ette az olajat már új korában is. Családban 3, nekem 2, barátomnak 1 , összesen 6 db 1.6 16v, ebből 2 ette az olajat. -> rossz arány, persze a nem reprezentatív a minta, de akkor is 33% :-(1.4 16v-ben csak a vezérlésre kell figyelni, eleinte soknál elszakadt és összeakasztotta a szelepeket. Később módosítottak a vezérlés szetteken. Azért cserélném rendszeresen.
A végén amikor kijött a twinport akkor láncosra cseréltek, ezt már nem ismerem, azt mondják a szíjas jobban megy, kevesebbet eszik (gyengébb Euro norma...).Nem megy sokkal rosszabbul (szinte egyáltalán) mint az 1.6 16v. Forgatni kell, ennyi.
Szerk: magamnak az 1.4-et venném, lehetőleg Njoy felszereltségben (sötétített lámpák, kellemes kárpit) valamikor 2003 környékéről. 2004 után lengyel gyártás, az már Astra Classic.
-
TaaT
nagyúr
"a Gyermekszállítás táblával megjelölt autóbuszt párhuzamos közlekedésre nem alkalmas úttesten (azaz például sima, kétsávos úton) tilos lesz kikerülni, de még a szembe jövő forgalomnak mellette elhaladni is. A korlátozás a gyermekek be- és kiszállása közben érvényes, időtartamát a vezető az elakadásjelző működtetésével jelzi."
Erre kíváncsi leszek.
-
válasz
Kickass #92006 üzenetére
Az új munkahelyemen van pár combó ezzel az 1.7 motorral szerelve és meg vannak elégedve vele . Az egy idős Mondeo beált az irodám ablaka alá a minap és azt hittem hírtelen , hogy traktorral jöttek be
Ki is néztem gyorsan , hogy ki ez az állat , de csak a kolega volt , beindította a vasat . Erre és az egyetlen C4 re köpködnek , de nagyon . 2006-os C4 1.6 benzin most van benne 265K km. Eddig megevett három kuplungot .
Munez.: Libafos campingeswágen ?
-
válasz
Kickass #92006 üzenetére
A rozsdáról nem tudok nyilatkozni érdemben, csak pár éves Astrakkal van/volt tapasztalatom személyesen vagy a családban. Mondjuk utcán nem látok belőlük rozsdakupacokat, pedig1998-ban jött ki a modell.
Érdeklődj az Opel topikban!1.7 DTI: kevésbé ismerem; 3 Cimborámnak volt ugyan, de ők extrém körülmények közt használtak őket (palacsinta szag
), bírták a kiképzést, azok öregebbek voltak, nem rohadtak. Ettől függetlenül én magamnak az 1.4-et választanám az emberibb futásteljesítmény/vélhető állapot miatt. 7-ből könnyen ki lehet jönni vele vegyesben.
-
TaaT
nagyúr
válasz
kovacsroli #91969 üzenetére
-
giigz
veterán
válasz
parandroid #92003 üzenetére
Ez is biztos 1,5 milla lehet...
-
Rivaul
addikt
válasz
parandroid #92003 üzenetére
Azt hiszem ez egy visszatérő kijelentése lesz a topicnak
-
válasz
!Overdose! #91999 üzenetére
Nagyon szép, vállalnám.
Volt ilyen motoros coupém, egy baj van: egész tankra vetített minimum fogyasztás 8 (nyaralás, zsebből tankolva), maximum 20 liter (ehhez padló kell, de akkor is - Bp-Bécs-Bp-en 2x tankoltam, siettem)
Javítom amit múltkor talán Neked írtam: nem minden G OPC-ben széria a kagylós Recaro (ebben az van), csak az első 500 db-ban volt az a 160 lovas szívó motoros változat esetén. Később az alap az alap Opel sportülés lett.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Macska topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Metal topik
- Béta iOS-t használók topikja
- PlayStation 5
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Motoros topic
- További aktív témák...
- Új okosotthon eszközök bolti ár alatt - Blitzwolf SHP15, Miboxer, Aqara eszközök
- Techsend cyber A 2023 elektromos roller eladó
- HomeAssistant és SolarAssistant Center - spórolj pénzt automatizálással!
- Terrán Synus resistor korall alapcserép (2 raklap) 550 Ft/db
- iENYRID Aokda A1 (Új) elektromos roller eladó
- Xiaomi Redmi Note 10 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- AKCIÓ! EZÜST! RITKASÁG! Surface Pro 11 Qualcomm Snapdragon X Elite 16GB 512GB OLED 120Hz Gar!
- Azonnali készpénzes GAMER / üzleti notebook felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Xbox Ultimate előfizetések