Hirdetés
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- A YouTube-ot is betiltják a gyereknél az ausztrálok
- Gyilkosságban és öncsonkításban akart segíteni a ChatGPT
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Kompakt vízhűtés
- Mini-ITX
- TCL LCD és LED TV-k
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Haladó fájlrendszerek, de mire jók? Ext4 vs Btrfs vs ZFS vs APFS
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Apple MacBook
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
eddie17
addikt
Sziasztok!
1997 Citroen Xantia 1.9 TD SX
Általános vélemény, vagy tapasztalat?
Ahogy néztem, talán a legmegbízhatóbb Citroen ebből a korból.
Előre is köszi! -
Rick4
félisten
válasz
zoo8800 #10097 üzenetére
Az a befizetés csak két részletben történő befizetés, mint ahogy pl a kötelezőt fizeted negyedévente, ettől még van egy éves díj. Az adó is egy évre szól, az fizeti akinek a nevén van az autó január 1-jén, ha akkor ki van vonva, akkor az fizeti, akinek abban az évben először a nevére kerül. Ezen nem változtat, ha te két részletben fizeted az éves gépjárműadót.
-
Rick4
félisten
válasz
zoo8800 #10094 üzenetére
De miért a félév végéig számolod? Ha veszel egy forgalomban lévő autót január 2-án, akkor az elsejei adatok szerint a tulaj nevén volt a kocsi, ő kap csekket azt befizeti, neked meg semmi. Ha olyan kocsit veszel ami január 1-jén már ki volt vonva ideiglenesen, és a Te nevedre helyezik vissza január 2-án, vagy május 16-án, kiszámolják, mennyi az adó és azt Te fizeted.
Függetlenül attól hogy ezt minek nevezzük, most már gépjárműadó a neve. -
Rick4
félisten
válasz
LuckyL #10072 üzenetére
Azért baj, mert ha megveszed, mondjuk január 2-án, akkor a nevedre helyezik vissza, ergo neked megy a súlyadó. Ha meg magánszemélytől veszed, aki forgalomban tartja január 1-jén is, akkor ő kifizeti a súlyadót, neked meg nem kell.
Tudod Te ezt, igaz, engem se zavarna az a +10K, de sokaknak fáj. -
mobilefan
aktív tag
válasz
AMD Power #10089 üzenetére
Biztos ha egy megkímélt állapotút fog ki az ember,de mondjuk úgy sem olcsó mulatság.
Bár a puntonál meg a szervó szokott sz*rakodni,egyik sem 5 ezres tétel
Punto mellett annyi szól,hogy nagyobb kicsivel,meg az tuti elvan városban 7 körül.
100-ból 95 ember írta Bp városi fogyit 7 körül.
És a mai benzin ár mellett ha 1 liter már igen is oszt-szoroz ~ 500ft
De vételárban mind a 2 nagyon jó. -
mobilefan
aktív tag
válasz
zoo8800 #10086 üzenetére
Igen tudom,hogy neten lehet kötni biztosítást azzal képben vagyok.
Hátránynak írtad a teljesítményadót,ezt nem tudtam,de amúgy is érvényes okmányokkal rendelkező autót szeretnék venni,csak egyik "kollega" linkelt egy autót és ebből indult ki a téma,de el is vetettemAMD Power: Igen biztos jót lép
de szerintem még a 1.4 98le-as is.
bár totalcar-on sok jót nem írnak róla,se a fogyasztásról se a megbízhatóságról -
zoo8800
veterán
válasz
mobilefan #10084 üzenetére
Nem nagy ügy forgalomból ideiglenesen kivont kocsit venni, jó esetben a kereskedő intéz mindent. Ha meg nem, akkor az okmányirodában segítenek. 1 nagy hátránya van, hogy teljesítményadót is kell majd fizetni a félév fennmaradó részére. Biztosítást pedig lehet kötni a neten is.
-
neduddki
nagyúr
válasz
Szplöttyy #10082 üzenetére
HI!
simma, ezert is gyanusitotuk meg a turnyoval, kadett ota esmertem az 1.5d-t jopar peldanyban, ezert is volt meglepo, hogy ment a kicsike, oszotta a meglepeteseket rendesn meg anno a 90es evek vegen, kollegak minidg rohoge mesletk mekkora szemkkel nesztek a ladoatok, nekem az volt a meglepo, hogy ott volt az oto vege, ahol a 405 hatsu ulese, regi szep elekek:- )
udv
neduddki
-
neduddki
nagyúr
-
mobilefan
aktív tag
válasz
LuckyL #10077 üzenetére
valahogy ez a tortúra kimaradt mikor eladtam/megvettem a fiestát.
bár haverom/ismerősöm vette meg,meg is büntették mert át se iratta 2 héten belül
mindegy.
adás-vételit megírtuk,beült és csókolom.
ennyi volt a történet...jó lehet,hogy nem oszt-szoroz,hogy kivan vonva vagy nincs,de ráadásul salgótarjánban van.
Bp és 50km-es vonzáskörzet...
nem akarok Győzivel összefutniigen nem rossz a 640-es punto.
igazából még azt nem tudom,hogy mennyire kell nekem sporting vagy sima változat.
bár a sporting belseje jobban bejön,váltó,kormány,ülések,meg ugye kívülről is pofásabb valamivel.
de a clio-ra mit mondasz ?
1.4 98le, 1.6 107le -
Norbi14
senior tag
válasz
mobilefan #10074 üzenetére
Nagyon minimálisan van csak ültetve, most meg nem mondom pontosan mennyire, de nem ér le az alja
Valószínűleg ezért ilyen olcsó. Én se venném azt meg mondjuk. Lehet komolyabb zene volt be építve és azért szedte ki. Gyári rendszert ilyenkor jó ha megvan...
Amit linkeltél az egész jónak tűnik.Jah én is úgy vettem a sportingomat, hogy ki volt vonva a forgalomból. Igazából nem lassította le a papírmunkát se. Haza hoztam, aztán itthon okmányban meg ellet intézve minden fél óra alatt. Ennyi.
-
válasz
mobilefan #10075 üzenetére
valójában jogtisztán akkor sem tudod elhozni, ha nincs kivonva, ugyanis az eladó biztosítása azonnal érvényét veszti, ha megtörtént az adásvétel
erre pedig hiába mondják, hogy van 15 nap kötni, ez nem jelenti azt hogy biztosítás nélkül közlekedhetsz 15 napig
egyébként meg kérni kell időpontot aznapra a helyi okmányirodába és ha úgy alakul, akkor lehet menni átiratni, ha meg nem, akkor le kell mondani
(átírásnál, ha nem kéred a kivonás meghosszabbítását, automatikusan visszahelyezik forgalomba) -
Szplöttyy
senior tag
Engem igazából az bosszant, hogy számomra hobbi az autózás, szenvedély, és talán betegség is. Nem mondom, éjjel kihalt utakon, sokszor csináltam "borzalmas" dolgokat, és napközben is dinamikusan vezetek, de nem tartom magamat egy ámokfutó őrültnek(még ha régen az is voltam), de lassan el fog jönni a pillanat, hogy a "hülyegyerek suzukisból" átváltozok "forgalomfeltartó suzukissá", és mindenhol, tötyögni fogok, ki nem engedek senkit, mert villogni nem lehet, ha integetek nem látja, sorolhatnám. És akkor kivész az autózásból az utolsó kis öröm, amit még nyujtott nekem, aztán jöhet az 1.5D B Corsa
-
mobilefan
aktív tag
válasz
Norbi14 #10071 üzenetére
igen azt tudtam,hogy feszesebb a futómű...
de hogy ültetve is van azt nem tudtam.
klíma így is úgy is kellde ha ilyen cigánykodások mennek,mint amit néztem a 499-es puntónál,hogy a zenét is kiszerelték csontra... ne haragudj... milyen világ ez ....
lehet marad a clio és begázosítom ha sokat enne
-
Norbi14
senior tag
válasz
mobilefan #10068 üzenetére
Elsőt le lehet alkudni 650re biztos. Ha ügyes vagy lejjebb is
Amúgy azt tudod, hogy a sporting nem csak külsőben más? Gyárilag picit megvan ültetve, sportfutómű ami jó mert nagy kanyarsebességre képes, de pattogós. Gáz adásra is érzékenyebb, mint a sima 16v. Ízléseden múlik, hogy neked mi a fontos. Annak meg nézd a jó oldalát, hogy nincs klíma, valószínűleg gyorsabban neki vetkőznek a csajok -
Szplöttyy
senior tag
Rács mögé dughatják a szabálytalan autósokat Április 15.-től. Ez volt már? Vélemények?
-
mobilefan
aktív tag
válasz
Norbi14 #10067 üzenetére
ez felejtős mert 699, plusz 2001-es és még a forgalomból is kivan vonva.
ő meg nem lenne rossz,csak nem klímás
őtet néztem még
klímásat akarok mindenképpen.
az opel nem az,le is sz*pom magam nyáron a városban,na meg mikor csajozás van,szeretném ha nem izzadt p*nci tárulna elém hanem finom szép libabőrős -
mobilefan
aktív tag
válasz
Norbi14 #10060 üzenetére
húú, köszi
hát ültetve van eleve -1 nálam.
itt pesten a legnagyobb hülyeség ültetni egy autót.kormány idegesítene az tuti,ha szét van kopva. -1
anyós ülés nem jó. pff
szervó...
na le is mondok erről
akkor marad ez,igaz nem sporting de fiatalabb és gyáribb állapotúnak néz ki.
-
mobilefan
aktív tag
őt néztem ki 1ébként
twingokat is néztem 2001-től.
az sem rossz 1.2 16v 75 le, 850kg...
és a hely kihasználás az tuti,ültem már benne és elfértem elől kényelmesen,és magam mögött is elfértem teljesen kényelmesen.(183cm/97kg)
-
mobilefan
aktív tag
válasz
8nemesis8 #10049 üzenetére
8nemesis8:értem,nekem csak a fogyasztás és a biztonság az ami miatt hanyagolom...
árban találtam már 499-ért,azt hiszem 2003 vagy 2004-est.
ezért gondolkodtam el rajta 1 kicsit..manitou: az durva,nem is tudtam,hogy van belőle ilyen motorral.
akkor jól kereshetsz ha 2.0 gti is van belőle
durva ba**ki
-
mobilefan
aktív tag
manitou: hondák tényleg jók
,meg hát erősebb is volt.
akkor te is suzi 1.3 16v-el nyomod ?mycso:persze minden autóban meg lehet halni,nem mondom,hogy nem csak teszem fel mivel pesten járok legtöbbet,ugye mindenki 60-70km/h körül megy,és azért megadom az esélyt,hogy ha megtehetem akkor egy "biztonságosabb" vagy jobban fogalmazva a pénzemért a legbiztonságosabbat választom!
lehet 1x pont annyi fog hiányozni mint a kalos-punto különbség 38% vs 69%hát már más kategória a megane 2,nagyobb autó
hobizoli: én az 1.2 16v 80le és 6 gangosat néztem,az 1.4 16v az "új" kasztnis.
asszem
-
mycso
veterán
válasz
mobilefan #10031 üzenetére
Mondjuk érdekesek ez a töréstesztek, csillagok is...persze ad valami irányt nagyjából, de erre nem feltétlenül lehet alapozni.
Megane2, 5 csillag, oldalról is full jó: [link], és pont a napokban történt ez.
Persze nem mindegy a körülmények...(#10040) mobilefan: fateroméknak ez az 1.6 110 lovas motor van a megane kombijukba (2000), ő szinte csak városba használja, rövid távokon és csúcsforgalomban (bár nem Pest, hanem Miskolc), de neki is ott 8l körül van a fogyasztás, bár ez nagyobb/nehezebb, mint a clio.
-
mobilefan
aktív tag
válasz
hobizoli #10039 üzenetére
igen vigyázni kell kellemetlen tud lenni
a pláne,hogy mi 2-en ültünk barátnőmmel,ők meg 4-en a suzukiba,bár akkor lehet hogy gti volt ?
nem akartam elhinni....
szídtam is szegény fiestátVissza térve a témához azt sem értem, hogyha én eljárok a B vectra-val 8 literrel városban,ami 101le és 1200kg,, akkor egy sz*ros renault clio mért nem tud elmenni az 1.4 98le, vagy a 1.6 106le motorral 7-8 lityóból ? miközben a kasztni 940kg
akkor ezek szerint a B vectrában csoda motor van ? -
hobizoli
nagyúr
válasz
mobilefan #10038 üzenetére
Uhm...ecce ismi egy tunnerolt Charade GTti-be futott bele igy, az alapbol 1000ccm +turbo 100LE, de 130-140lora meg konnyen fel lehet tolni kis okossagokkal
Az a 820kg-s onsulyahoz mar egy ~170LE per tonna aranyO utana majdnem besirt, hogy WWTTFF??
Eloszor nezte, mit brummog ez itt vazz, mély hang, ágyoúcső kipuff...cccööö... na gyere vazzeg a kis pöcsköszörűddel
Hát az meg jött is neki
Eloszor azt hitte az o kocsijanak van vmi baja, de felhomalyositottuk, hogy nem, nyugodjon meg, ebbol van ijen is -
mobilefan
aktív tag
válasz
hobizoli #10037 üzenetére
akkor félre olvastam.
de a 86le-ra azt írják,hogy annyit eszik mint a 8v-es,csak sokkal jobban megy.kvázi fizika 780kg és 86le elég jó leosztás
volt egy ford fiestám 2002/11 havi, 1.4 79le, 1040kg, város BP 8 lityó...
meg 1x le álltam egy 86le-as suzival versenyezni....kimosta a számat
nem vennék még 1x ford-ot benzinesbe...
maximum egy ST-t -
mobilefan
aktív tag
válasz
AMD Power #10032 üzenetére
AMD Power: te most a polo-ról beszélsz fogyasztásról nem ? ( 6.7 - 6.9)
igen az jó,minden kis autónak így kéne.szerintem
bár tudom bp a legkegyetlenebb így a 7.0 körül teljesen jó a punesz..hát érdekes ez a törés mert a kalos 3* és a punto 4*.
de a kalos frontális értéke : 38%
míg a puntóé : 69%és ez szerintem látszik a videón is,hogy a kalos nyílik mint a tubarózsa
de ettől függetlenül tetszik a kalos is kasztnira,de nem a sedan mint a videóban,hanem a kicsi csapott hátsós.
kaloshobizoli: 86le-vas változat teljesen jó
-
mobilefan
aktív tag
Typhoon47 : hát nem tudom,hogy szar-e vagy nem szar a daewoo kalos ezért írtam ide.
nem az az ember vagyok aki,márka alapján ítél.
bár töréstesztet ezt találtam róla,ez alapján kilőve akkor,csak azt nem értem,hogy lehet 3 csillagos 38% frontális ütközéssel?
Legszívesebben régebbi swift-et vennék abból is a 1.3 16v 86le, sok jót olvastam róla.
egyedül a törés,az ami miatt nem venném meg!
Én is jobban húzok ezek után a puneszhozAMD Power : Hát meglehet,hogy csak akkor eszik annyit bár a gyári adat se valami alacsony!
Meg most így a törés tesztet nézve,,,,hobizoli : gondolom régi suzukija van faterodnak!
milyen motorral ? -
AMD Power
titán
-
Szplöttyy
senior tag
Az én tapasztalatom(és lábam alatt) sok autó átlaga (1.0-1.4) 5litertől 15literig terjed. De kijelenthetem, hogy az álatalam vezetett autók városban, normálisan 6.5-7, városban hajtva 9-11, városba dugózva 9, autópályán 9-15,mellékúton normálisan 5-7, hajtva 7-8. Szerintem ezeket az értékeket bármilyen "átlag" autóval produkálni tudom, és ha szóbakerül a fogyasztás, ezek szerintem a "normál" értékek, kb.
Szerk.: Ezek mind klíma nélküli értékek.
Érdekesség még számomra a Hyundai márka, magas fogyasztása, egy Trajet(7személyes kisbusz, VW Sharan kategória 2.0 120lovas dízel SEMMILYEN körülmények között nem megy 9liter alá, de ahhoz is nagyon óvatoskodni kell. A másik egy Sonata 2.7V6Aut. Az 12-13liter alatt szinte soha(bár el lett gázosítva, azóta barátibb) -
laszlo168
senior tag
-
hobizoli
nagyúr
válasz
AMD Power #10019 üzenetére
es konkretan Bp-n hol jarsz? Gondolom egy gyalog sem lep le eled meg egy pirosat sem kapsz sehol. A VW meg jotet lelek, hogy ok bekamuznak ijen 8.5-t 100km varosra (klima nelkul)
foleg ijen 10km-s tavon vicces, amikor fele utig meg uzemmeleg sincs a motor es foylamotosan dusit az ECU
uzemmelegbol indulnal meg klima nelkul akkor mennyi lenne, 5? vagy lemenne 5 ala is?
-
AMD Power
titán
-
hobizoli
nagyúr
válasz
mobilefan #10012 üzenetére
uhm, faterom uzikija is 7.5-t ker inni es az jo 250-300kg-val konnyeb auto sok felsoroltnal, mozgasi energiat elobb be kell taplalni is a rendszerbe energiahordzobol, a nehezebb auto meg tobbet fog inni ezert
Ignis is bekeri a 8-8.5-t, mint a huzat, nem recingolva vele, hanem "csak" a forgalom tempojaban
Azert lasssunk tisztan, a gyari varosi fogyi az nem arra vonatkozik, hogy mesz az örök zoldhullamban 50-l es azert nem szamit vkinek orszaguti fogyinak, mert hazak vannak ketoldalt
foleg Bp-n vicces a gyari fogyi alatt etetni literekkel, amikor 50 helyett ~70-l megy a forgalom, ugyhogy ha azt valoban vki tartani is akarja, akkor ott kell vmi dinamikat is vinni a tempoba, nyilvana gyar hazudik tobbet, mert ok ott a gyari doksiban nyilvan arra gondolnak, amikor a betonkeveros Kamaz-t vontatod fel a Citadellá-ra.
Atlagban le lehet vinni 7literre, de akkor meg mar nem 100km-t mentel Bp-n
-
mobilefan
aktív tag
diesel-ben gondolkodtam, de letettem róla.
most nézem a benyásokat de a kérdés nem az volt,hogy meg lehet etetni-e vele?!
tudom,hogy ha az ember üveghangon jár vele akkor meg lehet etetni vele,most is jelenleg egy 1.6-os b vectrát hajtok,de nyáron elmegy városban (BP) normál közlekedéssel 7,5 -8 literrel.
nem hajtom,de dinamikusan közlekedek.de egy 1.2-nek el kéne mennie normál közlekedéssel városba 7 körül.
Pl: punto 1.2 16v-re sokan írják,hogy 7 körül fogyaszt városban.
a kalos-t csak most kezdem nézegetni,mert kis autók közt elég "nagy".
de ha így fogyaszt akkor marad a punto. -
mobilefan
aktív tag
Hy All !
Valakinek tapasztalat Daewoo Kalos 1.2 (72le) fogyasztásról?
Totalcaron elég szép fogyasztásokról számolnak be...Létezik,hogy egy 1.2-es kocsi 9-10 litert egyen ?
köszöntem előre is.
-
Szplöttyy
senior tag
válasz
Barthezz2 #10008 üzenetére
Szerintem is CSAK Twinport, vagy 8V de azok régiek. Világ életemben utáltam a G Astrákat, több okból, de múltkor ültem egy Twinport Classic II-ben,és nagyon kellemes csalódás volt, motor téren főleg.
Más, minden elektromos szervó ugyanúgy működik? Ugyanis a Suzukiban, akkor van "hangja" miközben tekerem. A G Astrában, meg ha tekerem, és megállítom(nem egyenesben) akkor is hallani, hogy dolgozik.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
bitpork #10005 üzenetére
amugy szerintem nem hujeseg az amit tolunk nyugatra csinalnak sok helyen, hogy van egy csaladi vas amiben akkor mennek amikor 3+ fo megy egyutt vhova becuccolva meg egy kis varosi kruzolos vas amiben 1-2fo max meg elrohangalnak vele boltba meg edzesre postara stb
a kisvasra meg lasd a peldat is amit irtam, sokkal olcsobb minden, varosba tok eleg, konnyebb vele megallni is, meg kisebb vas, kisebb tomeg az kisebb motor, az kevesebbet is iszik -
-
válasz
zoo8800 #10001 üzenetére
Kösz a tanácsot. Amit néztem elvileg nem sokat futott, de úgy is megnézzük azért élőben is, úgy a tuti. Azért is a fogyasztást érdeklődtem csak, mert azt nem lehet ott megmondani.
Igen, én is B5-ként találok ilyeneket keresővel. Fentebb is írtam, hogy akkor kb tulaj aki árulja, elírhatta.
De ha már itt tartunk, akkor a G-s Astra kapcsán is jöhetnek ilyenek, ha valaki tud valami infót. Azt már fentebb Rick4 elmondta, hogy melyik motorokkal érdemesebb.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Mobil flották
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Synology NAS
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Whisky topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Redmi Watch 5 - formás, de egyszerű
- Óvodások homokozója
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- További aktív témák...
- Huawei Nova Y70 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Bomba ár! HP 255 G7 - AMD A4 I 4GB I 128SSD I HDMI I 15,6" FHD I Radeon I HDMI I W11 I Cam I Gari!
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A14/Samsung Galaxy A34/Samsung Galaxy A54
- ÚJ Apple Macbook Air 15,3 M4 10C CPU/10C GPU/16GB/256GB - Ezüst mw1g3mg/a - 3 év gari - MAGYAR
- Akció! Windows 10 pro OEM licenc kulcs 64/32 bit activation key licensz, liszensz,kulcs