Leállás és adatvesztés: minden tudnivaló

(utolsó frissítés: 2025.08.07.)
Tartalom

Szerverleállás és adatvesztés
Várható problémák és jelzésük felénk
Meddig lesz ilyen lassú az oldal?
Nem tudok belépni a jelszavammal
Nem tudok belépni, mert a rendszer szerint nincs ilyen fiók
Privát üzenetem elveszett
Prémium vagy Üzleti előfizetésem van
Nem stimmel a kiírt PHontjaim összege
A hardveraprós hirdetéseim elvesztek
A hardveraprós értékeléseim elvesztek
Egyéb kifizetett szolgáltatás, vásárolt szolgáltatások
Logoutos bejegyzésem elveszett
Egyéb problémám van
Az ügyfélszolgálatról és a bejelentések rendezésének menetéről
"Féláras" akciónk
Ha segíteni szeretnél <3


Tájékoztatás a szerverleállásról, az adatvesztésről, a problémák felénk történő jelzéséről és a fizetős szolgáltatások helyreállításáról

 

Szerverleállás és adatvesztés

Július 22. kb. 10:20-tól július 29. 19:00-ig leállt a lapcsalád minden szolgáltatása, portáljaink nem voltak elérhetőek. A szerverleállással párhuzamosan adatvesztés is történt.

Mindenekelőtt itt is szeretnénk elnézést kérni a történtekért, tudjuk, hogy sok bonyodalom származik belőle. :(

Április 30-a előtti adat nem veszett el! Április 30. és július 22. közötti adatoknál történt adatvesztés. Az ebben az időszakban létrehozott egyéni beállítások, kedvenc fórumtémák, mentett keresések, itt szóltam hozzá lista, egyéni arcképek a legtöbb esetben nincsenek meg. Azokat az adatokat, amelyeket már vissza tudtunk állítani, láthatjátok a rendszerben.

Fizetett szolgáltatások vásárlási adatai (összeg, kifizetés módja stb.) nem vesztek el, ezeket hiánytalanul megtalálod itt: https://hardverapro.hu/kosar/listaz.php

Várható problémák és jelzésük felénk

Meddig lesz ilyen lassú az oldal?

Az eset folyományaként sürgősen cseréljük a teljes szerver infrastruktúránkat, 25 év után végleg lemondva a saját vas üzemeltetéséről. Amíg ez a lehető legkevesebb napon belül nem történik meg, a régi szerverprocesszorunkat vagyunk kénytelenek használni, ami biztosan stabilan működik, de lassú.

Nem tudok belépni a jelszavammal

Az április 30. és július 22. közötti jelszómódosítások elvesztek, ezért az április 30-a előtti jelszavaddal tudsz belépni. Ha nem sikerül, kérj jelszóemlékeztetőt (a jelszóemlékeztetőt nézd meg a spam mappában és a kukában is)! Ha sehogy sem sikerül, egyik eszközödről sem tudsz belépni, akkor kérjük, hogy egy rövid emailt írj ide a belépési email címedről: belepes@prohardver.hu

Nem tudok belépni, mert a rendszer szerint nincs ilyen fiók

Az április 30. és július 22. között regisztrált fiókok egy része elveszett, ezért ha a rendszer azt írja ki, hogy nincs ilyen fiók, akkor kérjük, hogy ha nem okoz számodra komoly problémát, regisztrálj új fiókot. Ha a fiók elvesztése valamiért komoly problémát okoz és segítségre van szükséged, egy rövid emailt írj ide: belepes@prohardver.hu

Privát üzenetem elveszett

Az április 30. - július 22. közötti időszakban írt privát üzenetek egy része elveszett.

Lehetséges, hogy a következő hetekben még sikerül adatokat mentenünk, akár privát üzeneteket is, de mindez csak egységesen tud megtörténni, nem egyedileg, így akkor ezek az üzenetek automatikusan a helyükre kerülnek és látni fogod. Egyedi üzenetet kézzel sajnos nem tudunk menteni, megnézni, kérünk, hogy emiatt ne írj.

Prémium vagy Üzleti előfizetésem van

Minden ápr. 30-a előtt vásárolt előfizetést meghosszabbítottunk a kiesett 1 hét helyett 1 hónappal (30 nappal).

Ha a prémium tagságod/üzleti előfizetésed ápr. 30. után vásároltad, akkor az sajnos nem él, visszaállítani nem tudjuk, de annak értékét hamarosan visszatérítjük emelt értékben PHontban (ld. lentebb). Ha szeretnél Prémium tag lenni továbbra is, érdemes újra megvásárolnod a tagságot, most ezt ráadásul féláron tudod megtenni.

Nem stimmel a kiírt PHontjaim összege

Kérjük, hogy jelentsd egy saját hirdetésed a benne lévő Jelentem gomb használatával, és ott jelezd a problémát!

A hardveraprós hirdetéseim elvesztek

A rendszerben az április 30-ig feladott hirdetések találhatóak meg, amelyeket itt tudsz szerkeszteni és publikálni: https://hardverapro.hu/hirdetesfeladas/listaz.php

Sajnos az a hirdetés, ami itt nem található meg, elveszett, nem fogjuk tudni visszaállítani.

Az előre kifizetett, de a leállás alatt és/vagy az adatvesztés miatt fel nem használható hirdetéseid még fel nem használt értékét +50%-kal növelve adjuk vissza PHontokban! Mindezt egységesen csináljuk majd meg minden érintett felhasználónak, melynek átfutása minimum egy hét – emiatt kérjük, hogy külön ne írj!

A hardveraprós értékeléseim elvesztek

Az április 30. - július 22. közötti időszakban írt értékelések nagy része megvan az elveszett hirdetésektől függetlenül, egy igen kis részük veszett csak el, ezeket viszont később sem fogjuk tudni pótolni már.

Egyéb kifizetett szolgáltatás, vásárolt szolgáltatások

Az előre kifizetett, de a leállás alatt és/vagy az adatvesztés miatt fel nem használható szolgáltatásaid még fel nem használt értékét +50%-kal növelve adjuk vissza PHontokban! Mindezt egységesen csináljuk majd meg minden érintett felhasználónak, melynek átfutása minimum egy hét – emiatt kérjük, hogy külön ne írj!

Logoutos bejegyzésem elveszett

Az április 30. - július 22. közötti időszakban írt Logoutos cikkek elvesztek. 🙁

Lehetséges, hogy a következő hetekben még sikerül ezekből mégis kimentenünk valamennyit, mindent meg is fogunk tenni ennek érdekében, de erre kicsi az esély. Ha mégis, akkor mindez csak egységesen tud megtörténni, nem egyedileg, így akkor ezek a bejegyzések automatikusan a helyükre kerülnek és látni fogod.

Ha nálad megvan a bejegyzésed szövege, képei, természetesen feltöltheted újra már most is.

Egyéb problémám van

Kérjük, hogy ide írj: PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek

Az ügyfélszolgálatról és a bejelentések rendezésének menetéről

Mindenkitől előre is elnézést kérünk, ha nem tudunk azonnal válaszolni, de muszáj priorizálnunk a segítségnyújtást, ami így fog történni:

  1. Belépési problémák
  2. PHontok és fizetett szolgáltatások
  3. Minden egyéb probléma

A bejelentésed beérkezése után összeszedjük az információkat a rendelkezésre álló adatokból (beleértve a számlázást stb.), majd ahogy tudunk, értesítünk (ez minimum napok kérdése).

Az előre kifizetett, de a leállás alatt és/vagy az adatvesztés miatt fel nem használható szolgáltatásaid még fel nem használt értékét +50%-kal növelve adjuk vissza PHontokban! Mindezt egységesen csináljuk majd meg minden érintett felhasználónak, melynek átfutása minimum egy hét – emiatt kérjük, hogy külön ne írj!

"Féláras" akciónk

A "féláras" visszatérési akció 2025.08.07-én 15:10-kor lezárult.

Ha segíteni szeretnél <3

Az új szerverkörnyezet már készül számunkra, az oldal működését is sikerült stabilizálni, a sebesség is javult. Megmaradunk, talpraállunk. Ha ebben segíteni szeretnél, - amit egyáltalán nem várunk el, viszont nagyon megköszönünk - akkor ajánljuk Prémium és Támogatói előfizetéseinket.