Hirdetés
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- A YouTube-ot is betiltják a gyereknél az ausztrálok
- Gyilkosságban és öncsonkításban akart segíteni a ChatGPT
- Kompakt vízhűtés
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Mini-ITX
- TCL LCD és LED TV-k
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Haladó fájlrendszerek, de mire jók? Ext4 vs Btrfs vs ZFS vs APFS
Hirdetés
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
neduddki #20096 üzenetére
Fejeztem ki rosszallásomat ez irányban? Nincs más hobbim: a pc játékokból már kinőttem, asszony van, uh panaszra nincs okom. És legye az én bélyegem az h szeretem a gyári szép állapotú kocsikat
Más meg éljen azzal ami ócsón üzemeltethető de nem szereti mert tiktokban másra vágyik
-
hdman
őstag
válasz
Balupapa #20072 üzenetére
Haverom tavaly nyáron vett egy turbos s-t alku után 4,2ért 60v 80k kmrel,mert a feleségének ez volt az álma. Eredetileg sima cooper lett volna, de aztán s lett. Miután megvette, volt egy gyári visszahivás a turbo miatt, aztán elkezdett kotyogni valami a motorban, majd kb 2 hét alatt megette a fél olajtartályt
A szervizben tettek bele olajat, 1litert 8k-ért. Ezeket kijavitották, azóta nincs baja, ők nagyon szeretik.
Mondjuk brutálisan melegszik, egy tempósabb veretés után nyitott motorháztetővel alszik a garázsban
-
http://www.youtube.com/watch?v=ur47bYPdg4c
Ennyit a mai nők nedvesedési szokásairól
-
Szplöttyy
senior tag
válasz
bitpork #20093 üzenetére
Hát ez kerül pénzbe igen.
Ez az a hang amitől tuti leesik a bugyi, még az enyém is -
-
Szplöttyy
senior tag
válasz
bitpork #20087 üzenetére
Nekem azért jön be, mert a legnagyobb tahóság, egy ekkora autóból, amekkorából más gyárto 7személyes kisbuszt csinál, ők csináltak egy 2ajtós 4személyes tepsit. Bár ebből inkáb már a 6.0 V12 az azért kulturáltabb nem olyan türhő mint egy V8
QRU: Éppen a CL eszik sokat(5.0V8~2tonna) a CLK az egy 2literes kompresszoros motor, ha nem tolod egész ésszerűen fogyaszt.
Porkhéket én zsigerből utálom, de azt el kell ismerni, hogy a körúton eldörrented 1esbe tiltásig, benedvesedik pár bugyi. Ezért kell a CL-re is a Lori kipuf rendszer, hogy a mennydörgés hang visszhangozzon a körúton.
-
válasz
neduddki #20085 üzenetére
Kinek hogy. Én meg nem vettem volna mert arcpirító linkség egy ilyen filléres bizbazt kihagyni. Én is kövér vagyok, de leszarom
Splöttyy: Akkor már gépeltem
Csak arra gondoltam h egy A3 már nem tartozik , SZERINTEM, a puncimágnes kategóriába. Szép és jó autó, de a nők okosodtak sajnos...
Bár nekem a 3 ajtós csodák valahogy nem jönnek be -
-
válasz
runner 125 #20061 üzenetére
bazz a 86os scorpiómban volt hátul villanyablak! Meg az alfámban meg a renault 25ben is...
Ha én lennék a nép, akkor cudar világ jönne: mérlegelés nélküli börtön az óratekergetés miatt, meg elvett forgalmi a nem gyári kocsikért
És még 1x: nem fricska, hanem méltatlan. Vagy szerinted nem problémás ha vmiről az a hír h hűde meg hajaj , és közben többet nyújt egy fabia? Egy,hangsúlyosan, élvonalbeli gyártó ne csak a logót fizettesse meg velem, hanem adjon is érte többet. Tipikus eset a Mercivel is. Mert merci, akkor már a tekergetős klíma is bocsánatos? Szerintem nem. A név azért cseng jól, mert többet ad. Ezért vettem én most audit. Nincs még elhasználva a neve, és valóban többet ad, mint a legtöbb autó. De leszarnám, ha skoda lenne a logó rajta, ha olyan tartós lenne mint ez. Sajnos ez nem így van, uh most kapom mindenkitől az ívet h egy f@sz vagyok, mert sokpéz, meg villantós kocsi.(Megjegyzem volt 0-km-s fábiám is, akit senkinek nem kívánok, még ellenségnek sem!)És amikor azt mondom hogy gyári, akkor nem a bontóból beszerezhető utólagosan beszerelhető extrákra gondolok, hanem a futószalagról lejövő gyárilag benne lévőkről. Piszkosul nem ugyanaz a minőség. És mielőtt vki megszólna: Éppen az imént jegyeztem meg Muneznek hogy neki sem ártott volna a 2 hátsó kurblit megtagadni.
Egy szó mint 100: én nem a karikák v propeller v csillag miatt veszek autót, hanem ha az én igényeimnek megfelelő. Arról nem tehetek hogy sok gyártó ebbe nem akar beajánlani.
-
neduddki
nagyúr
-
runner 125
nagyúr
válasz
Tökmindegy #20074 üzenetére
Részben egyébként egyetértek veled, tényleg nehéz ilyen kategóriájú - pláne BMW-ből - szépet találni. Tavaly kb. 4-5db 2006-7 körüli E90-et néztünk meg, iszonyúan le voltak lakva. S, nagy részük sérült volt. Pedig az ember 3,5m környékén már elvárná, h szép darabot kapjon.
..én azért bízom a csodában, h van olyan BMW user, aki nem powerfanatics', és nem gyökér stílusban vezet.Szplöttyy
Jogos, érdemes lecserélni azt is, de némi kapcsolat, és be lehet szerezni korrekt áron zárt kárpitot. Vagy, kis türelem és aktív ebay-ezés.
De, tényleg olyan szinten lett felhozva, mintha ettől már nem is autó lenne. Ha, nincs benne ABS, vagy mondjuk központi zár, tök megértem, de ez szvsz könnyen orvosolható, pótolható "probléma", nem horribilis pénzekért. -
t1
veterán
Hát ha hot hatch-et keres ennél jobb 0km-el nincs, ha sznob akkor én ezeket nézegetném:
-
Tökmindegy
senior tag
válasz
runner 125 #20040 üzenetére
Mondottam volt már egy pár
Nekem ha már Ez a márka akkor 3000 a minimum benzinesbô ,2500 E46 dízelből.
-
Kornel
veterán
válasz
Yushchenko #20059 üzenetére
Persze hogy jobban, hisz lehet lenne benne elektromos hátsóablak
A 15 éves BMW-jük árából veszek egy 5 éves Suzukit, ami elmegy még 15 évig, és tized annyit fogok rákölteni, mint ők -
Qru
MODERÁTOR
3-4 milla között keres haver kocsit. Vmi hot-hach félét. Tehát ne legyen nagy kasztnija, benzines legyen, front vagy összkerék hajtású (fél a hátul kaparósoktól), és lehetőleg ne menjen rá a gatyája a fenttartásra.
Tippek?
Ódi A3 1,8 TFSI-t meg 2,0 TFSI-t nézeget most. Jó az irány? Egyéb javasalt?
-
Szplöttyy
senior tag
válasz
runner 125 #20061 üzenetére
És a motorral mit érsz hátul? Szinben stimmelő patika ajtókárpit is kell, mert elég igénytelenek ezek a dugózott lukak.
(#20062) Balupapa : Majdnem WRC -
runner 125
nagyúr
válasz
bitpork #20050 üzenetére
Az e46 '98-ban jelent meg.
Továbbra is azon lovagolsz, h a hátsó ablakok tekerősek. Egy 1,8m FT-os, ténylegesen patika e46-ban pont nem érdekelne, hogy tekerős-e a hátsó, vagy az első ablak. Pár ezresért bontottan szinte bárhol be lehet szerezni motorokat, s otthon be lehet építeni.Innen is látszik, h jó a BMW marketingje, presztízse erős.
Ha, már egy apró fricskát talál a nép, demagóg érvekkel próbálja bírálni. -
Yushchenko
őstag
Úgy gondolom lassan bezúzatom az 5 éves fabiamat, és veszek egy 15 éves BMW-t fél millió km-rel, 10x törve, visszatekerve. Biztos jobban járnék.
-
AMD Power
titán
válasz
Clapaucius #20017 üzenetére
1.6 a jobb választás. Fogyasztásban nem lesz különbség.
-
-
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
Tökmindegy #20035 üzenetére
1.5 milla alatt bontószökevények vannak....
Te hol élsz ember? Szerinted mindenki elhanyagolja és széttiporja az autóját, hogy igaz legyen az állìtásod?
Bitpork: az én vasam milyen állapotban van? Őszintén plz.
-
hdman
őstag
válasz
Balupapa #20051 üzenetére
Tegnap olvastam egy Lupo 3L tesztet:
A közlekedést nem csak a nehézkes kormányzás teszi állandó stresszforrássá a 3L volánja mögött. Ha ki szeretnénk használni az autó takarékosságát, az ECO üzemmódot érdemes használnunk, ilyenkor azonban csak vánszorogni képes a Lupo. Az automata váltó igyekszik abban a tartományban - 1500-as percenkénti fordulatszám alatt - használni az apró dízelmotort, ahol a turbófeltöltő még alig működik. Nagyon hamar magas fokozatba kapcsol, és minimális gyorsulást enged, elkerülve, hogy feleslegesen pazaroljuk a drága gázolajat. Ez viszont egy másik problémához vezet: felbosszantja a többi autóst.
...de keresztet vethettem a gyári 3,6 literes fogyasztásra: a Lupo így 4,1 liter üzemanyagot nyelt le az együtt töltött alig 80 kilométeren, ami 5,2 liter/100 km-es átlagot jelent.
Szóval azt a 3 litert nagyon akarni kell, és k nagy kompromisszumok kellenek. Egy turbót pedig stabilan 1500-as fordulat alatt tartani... NC
Szerk: ja, és szervo sincs...
MunezXBX: igy képről nagyon szép a kocsid. Te azt az utat választottad, hogy vettél egy olcsobbat, tehát egy olyat amivel foglalkozni kell, és költeni rá, de legalább tudod, hogy az ki van cserélve megfelelő minőségű alkatrészre, és ráadásul frissen. Árban kb igy vagy egy talán normálisabb állapotu kocsinál, de ott sok a kérdőjel, igy meg tuti az állapot. Igy is lehet gondolkozni...
-
Szplöttyy
senior tag
Ez a halálom nekem is... E38. 25TDS, kézi váltó, szövet ülés, tekerős klíma, és még gyári rádió sincs benne. Az mi, de hetesbéjemvé. Azt egy B Vectrába már ottvolt a 4el ablak, digitklíma, meg ótómata. De az szaropel.
Meg a 124es kupéba hátul a kis háromszög ablak tekerős... Aki azt úgy megvette annak a csontjait eltördelném.
-
válasz
runner 125 #20048 üzenetére
Na de kérlek, BMW logó előre igen, villanyos ablak hátulra meg nem? Méltatlan és szégyenteljes az ilyen. Akkor ne propellert hanem villámot vegyen.
-
-
runner 125
nagyúr
-
válasz
runner 125 #20040 üzenetére
Bazz, ebben kurblis ablak van! Egy béemvében, bakker?! A pofámról leégne a bőr
hdman: Neked is áll, hogy itt vagyok. Sajnos Sopron felé nincs dolgom, de neked is 200, nekem is 200
-
giigz
veterán
1.8: 5,38 8,49 20,27
2.0: 6,69 8,99 12,90Tehát többet nem biztos, hogy fogyaszt, ha igen, akkor az gondolom autópályán lehet. Nyilván jobb a 2 literes motorral, erősebb, jobban megy, stb. Én az 1.8-asról sem hallottam sok panaszt, ha rendben van a vételkor, akkor sok probléma egyikkel sem lesz.
-
giigz
veterán
válasz
runner 125 #20040 üzenetére
De szívesen lecsapnék egy ilyenre...
Mondjuk 2 literes motorral jobb lenne, ha már BMW-m van
-
Ck.
addikt
válasz
Tothgera30 #20032 üzenetére
Az 1.8-as többet fogyaszt, mint a 2.0-ás és több a probléma is vele, elég rosszul sikerült konstrukció. Én tuti a 2.0-ásat venném inkább, de nézz utána nyugodtan a mondeo.hu-n is, ott is meg fogják ezt erősíteni.
-
runner 125
nagyúr
válasz
Tökmindegy #20035 üzenetére
-
N-vidi-A
őstag
Hali.
Carisma-ra újítanék előre fékrendszert, tárcsa, pofa, betét, ami kell...
Mi az ajánlatos, ami picit jobb mint az átlag, persze nem kell itt tuning cuccra gondolni, weben hátha van valami jó leírás róla!
Más, felni porvédő kupakot honnan lehet venni, fém lenne jó, ha van, és nem drágán!
-
-
Akkor elkezdem komolyabb nézegetni őket
. Jövőhétre be van egy tervezve, fekete, 04-es, Ghia, 102 ezer km-rel
.
ui.: Wagon R+-ben elaludt a check engine lámpa. Szerelő mondta hogy néha hajtsam meg és kitisztul az AGR szelep, tegnap hosszabb úton voltam, néha megforgattam 4000rpm-ig, és most már jó, az alapjárat is kitisztult
. Bár 9 éves, és 64900km van még csak benne
.
-
válasz
Tökmindegy #20035 üzenetére
Te nem vennél 3 milla alatt prémium kocsit. EZ a Te bajod. Mert vannak abban a szegmensben is normálisak.
-
Tökmindegy
senior tag
válasz
latyak17 #20029 üzenetére
Igy is van. Lévén volt már pontosan 5 darab BMW-m ,3 astól az 5 ös ig, így tapasztalataim alapján annyit tudok mondani,hogy 3 milla alatt én nem vennék Bömöst. Sem audit,sem mergát. Mondom ÉN nem vennék.!!És még az is necces.Másfél milláért vagy alatta bontó szökevények vannak ,az életét rákölti az ember. Van az a jó magyar mondás,hogy addig nyújtózkodj amíg a takaród ér. Na ez autó vásárlásra nagyon is igaz.
Az is tény ,hogy élményben ,kényelemben ,komfortérzetben nem is lehet összehasonlítani ezen vasakat a többséggel,na de mint mindenért az életben ezért is fizetni kell.
Más
Minap jöttem az M7 esen előttem poroszkált egy SLK az újabbak közül való olasz rendszámmal. Ment pontosan 110 km/h val. Előzöm,átnézek ,egy idős kb 60-70 éves hölgy vezette ,kendővel a fején napszemcssibenA fiam szerint ez megcsúfolása ennek a szép és jó járműnek
Mondtam neki ,ha ügyes vagy neked is lehet 70 éves korodra egy ilyen
-
giigz
veterán
válasz
Tothgera30 #20032 üzenetére
Ebben az esetben maximálisan megbízható.
-
1.8-as benzines 04-es Ford Mondeo mennyire megbízható úgy valós 100-150 ezer km után? Persze itt egy gondozott, szervizelt autóra gondolok, nem egy lelakottra. Úgy tudom hogy az 1.8-as megbízhatóbb mint a 2.0-ás, legalább is a rokonságban van egy Mk2-es, 1.8-as, és az eléggé van hajtva, de panasz soha nincs rá. A TDCI motortól kissé félek, illletve nem olyan sokat menne (évi 10 ezer km maximum).
-
latyak17
tag
nemhiszem, hogy CSAK ettől függene ismerősi körben is van a fizetése kb 20%-át minden hónapban rákölti a kocsira, hogy működőképes állapotban tartsa, eladni nem akarja, mert már annyit ölt bele, hogy sehogy se jön vissza az ára, nekünk igaz nem fabiank van, de szerintem ha anyagminőséget nézünk biztos, hogy a bmw jobb, de aki vigyáz a fábiára azis elmehet 20 éveket, minden attól függ mennyi $ ja van az embernek a kocsira mennyire csapja szét a belét, én csak azt mondtam, hogy ennyi idős bwm-t biztos nem vennék, vagy ha igen akkor külföldit 300euróért, ami ha nagyon nem jó akkor eladok mo-n ha meg jó darab akkor megcsinálom és csinálok belőle egy szép magyar otot
-
orvil
tag
válasz
latyak17 #20026 üzenetére
ez igazabol pont forditva van, a fabia van kihegyezve, nem hagytak ra semmit, ezert relativ olcso, a bmw pedig felulmeretezve, ha osszehasonlitod oket, mar eleve a suly beszedes .....
pl ha egy vadiuj fabia megkapta volna az evek alatt azt, amint az E39es otosom anno, akkor 1 ev mulva mar a zuzdaban szomorkodhatott volna, ez a minosegbeli kulombseg.
fabia 10 ev mulva kuka, bmw 20 ev mulva meg a garazsban all. -
latyak17
tag
válasz
SocketA #19999 üzenetére
Nyilván sok esetben szükség lenne a +40Lóerőre, de ha mindenki ez alapján venne autót, sose kelnének el a 100 lóerő alatti kocsikat.... igazából szerintem a döntés tied, úgyse tudunk eltéríteni a gondolataidtól akkora mértékben.. . azt kell eldöntened veszel egy sportosabb kocsit (BMW) ami ugyebár öregebb és jobban ki van hegyezve, de hát mégiscsak bömös, vagy veszel egy fabiat, ami csak egy skoda, dehát valószínűleg tovább is él
-
válasz
Dare2Live #20002 üzenetére
Dare2Live Mert elso auto lesz. Ahogy irtam, egyelore nem sok mindenre hasznalnank, illetve ki tudja 1-2 ev mulva hol leszek, merre leszek. Vagy ha meg bevalik a kocsi, rendszeresen hasznaljuk, esetleg gyerekunk lesz, akkor mas szempontok szerint masik kocsit valasztanek... igy tehat jelenleg nem tervezek hosszu tavra a kocsival, ezert jo lenne, ha eladhato maradna
-
-
neduddki
nagyúr
HI!
kollega Te ennyire nem ismered sajat tipusodat? pont az hogy a 8szelepes matuzsalem maradt a gyartasba a 16v es fsi /eztmeg csak ertem is/ ment a zuzdaba,
udv
neduddki
mod: meg lehetni meglehet azzal, hogy a foccvagen ragyutt a donwsizing 1.2es 1.4se hujet csinal az szivo 1.6osbol
-
bobsys
veterán
2002-2004 chrysler sebringeknek mik szoktak lenni a fobb bajai? Kovetkezo honapban vennek egyet es jo lene tudni mit nezzek.
-
Clapaucius
tag
Sziasztok!
Most állok autóvásárlás előtt... Astra H-t szeretnék, mostanra eldőlt.
Volna egy kérdésem...
1.6 vagy 1.4 ?
Többnyire városban, nyugodt tempóban. A sebesség nem az első számú prioritás. Persze azért előzni is kell néha...1.4 nagyon gyenge? Illetve 1.6 sokkal többet eszik? olyan 8-9 litert reális célnak tartom 1.6-al.
Köszi
-
hobizoli
nagyúr
-
-
hobizoli
nagyúr
-
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Macska topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Metal topik
- Béta iOS-t használók topikja
- PlayStation 5
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Motoros topic
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
- További aktív témák...
- Új Samsung Sony LG LiitoKala 18650 21700 25R 30Q 35E 40T VTC6 M50 M58T 50E Li-Ion akkucellák
- Terrán Synus resistor korall alapcserép (2 raklap) 550 Ft/db
- ÚJ, USB-C-s / elemes, rádiós (RF), wifis (Tuya, SmartLife, stb.), programozható okostermosztát
- IKEA Format lámpák eladóak (Egyben kedvezménnyel vihető!)
- iScooter i9 2022 használt (olvass leírást!)
- Tablet felvásárlás!! Samsung Galaxy Tab A8, Samsung Galaxy Tab A9, Samsung Galaxy Tab S6 Lite
- Telefon felvásárlás!! Apple iPhone SE (2016), Apple iPhone SE2 (2020), Apple iPhone SE3 (2022)
- Telefon felvásárlás!! iPhone 14/iPhone 14 Plus/iPhone 14 Pro/iPhone 14 Pro Max
- BESZÁMÍTÁS! Asus TUF A620M R7 7700 32GB DDR5 1TB SSD RX 6800 XT 16GB ZALMAN I3 NEO Gigabyte 750W
- ÁRCSÖKKENTÉS Dell Latitude E6320 notebook eladó