Hirdetés
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- A YouTube-ot is betiltják a gyereknél az ausztrálok
- Gyilkosságban és öncsonkításban akart segíteni a ChatGPT
- Kompakt vízhűtés
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Mini-ITX
- TCL LCD és LED TV-k
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Haladó fájlrendszerek, de mire jók? Ext4 vs Btrfs vs ZFS vs APFS
Hirdetés
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Xero
nagyúr
válasz
Dany007 #60099 üzenetére
De meg lehetne, viszont tetőcsomagtartóval közel sem lehet úgy haladni pl autobahn-on mint anélkül. Az ülés lehajtás szintén opció, de az megint csak macera és az autó is zajosabb tőle, ami mondjuk egy Budapest - Courchevel távon annyira nem jó. Mentem eleget így, de inkább kihagynám. Meg persze ennyi pénzért nem kötök kompromisszumot. Szerintem ez megérthető.
-
Dany007
veterán
Áh, és azt a síbigyót nem lehetne valahogy másként megoldani? Tetőcsomagtartó, összehajtogatott síléc... igen, még sose síeltem.
Csak nehogy már egy ilyen dolog akadályozza az autóvásárlást!
Olyan ez kicsit, mintha vennék egy méregdrága bőrdzsekit és azt méregetném hogy van e rajta akkora zseb, amibe belefér az 5 colos Note-om...
Másrészt meg ezeknél tényleg nem lehet ledönteni a hátsó ülést? Mert akkor lazán be lehetne csúsztatni a lécet, le egészen az anyósülés lábrészéig. A gagyi céges Puntóval is így tudok szállítani 160-180cm-es tekercseket... Pedig az aztán tényleg egy kis gyufásdoboz.@MunezXBK:
Okés, megdumáljuk! De csak ha nem zavarlak munkában / ebédben / hasonlóban!
Ja, és már értem mit értettem félre az előzőben!
Tényleg félreérthető volt kicsit.
-
-
-v-
addikt
válasz
hobizoli #60093 üzenetére
Ez biztos igaz, én csak azt nem értem, ki akar "tunerolni" egy dízelt és minek? Bár szemmel láthatóan sokan csinálják... A dízel meg a sportos vezetés/közlekedés számomra olyan messze áll egymástól... pont leszarom hány millió Nm-t tud leadni 2000-res fordulaton... gyorsulási versenyen biztos jól szerepel, meg piros lámpánál is biztos oda lehet kormolni a vti-knek, attól még gondolkodás nélkül az utóbbi kéne...
Dízel max. automatával valami baszom nagy utazóautónak kéne, pl. C5-ös kombi a 3 literes V6 dízellel stb. ha majd egyszer annyi pénzem lesz, hogy két autóra is telik, és a nagyot csak síelni menni meg utazni használom -
hobizoli
nagyúr
de amugy azon rohogok magamban, hogy a TDI-bol nem kell a motor felet kidobni, ha tunnerolod ilyen 40loerot -ami onmagaban soknak hangzik persze egy 80-100loeros autoban ulonek-, mert annyit egy rendesebb chip vagy akar a gyari, es ezert gyari garis sportcsomag is hoz, vagy a nevesebb cegek cuccai is
a Hondaeknal meg marad az ontveny kb, es minden kuka belole, foleg ha nem tudsz eppen elado hasznaltat
de ki adna el fruttiert azok kozul, aki egyatalan osszeszedte mindezt?ezek utan leirni azt, hogy mit talaltak ki tuningolni, meg mit nem, ha ki-ki dontse el, szerinte mi a jo valasz erre
nem mellesleg az a Adneraline dolog a szalonban volt +200k-s opcio
(de okosba' vagy ha cimbije voltal a szervizeseknek beraktak akar puszira is)na ezzel versenyezz arban
-
Xero
nagyúr
válasz
#89874944 #60060 üzenetére
Síelni évente max 20 napot megyek kb, akkor is a harmadát busszal, tehát nem olyan nagy dolog.
De tény, hogy hóban a kotró az nem árt. Viszont a linkelt gép azért már erős. Nem vagyok egy km hajhász, de ennyi pénzért 170e ne legyen benne, akkor sem ha pályán töltötte. -
hobizoli
nagyúr
napi hongda (fórumból kopizva):
"Gyári TDI, amire kitalálták tökéletes, rengeteg km-t elfut kis fogyasztással, jó alkatrészutánpótlással. DE NEM TUNINGOLÁSRA TALÁLTÁK KI! Nem szereti a fordulatot, nem lehet vele pörgős momentumokat átélni... Egyszerűen csak váltasz váltasz váltasz váltasz, és eljött a 5-ik vagy a 6-ik vége és mérvan az, hogy 3-ikba ráelőz egy japcsi benzines, vagy akármilyen... Mert ERŐ is van benne, és ezt tartósan lebírja adni normális fordulatszámon... Ennyi. "
"Péter Opra: Az ESI-m mellé bármelyik VW kiállhat."
-----Mondjuk azért szívesen megnézném, amikor a gyári Adneraline sportcsomagos, es így már 190nyihás 400Nm-s Ibiza 1.9PDTDI Cupra-ra is ráelőz-e 3.-ban
Ez gyárilag is mar 160lojje meg 310Nm, de már annak sem nagyon kell... -
Dany007
veterán
válasz
MunezXBK #60079 üzenetére
Biztos? Mert az indexes cikkben km/h van írva. Ami persze furcsán kevés. De a 110mph meg 180km/h. Az már nem olyan rossz...
Kíváncsi vagyok a németek mit szólnának hozzá!Hát menjünk?
Én megnézném... asszony is! Csak úgy számoltam, hogy olyan délután 1 körül lennénk Fehérváron. +- fél óra.
-
-
Dany007
veterán
válasz
Dluinet #60076 üzenetére
Ez a másik, hogy bizonyos szakaszokon minimum sebességet is be kéne vezetni.
Persze ettől még a lassú cammogás senkit sem jogosít fel életveszélyes előzésre. Ha valaki nem képes kontrollálni magát vezetés közben és racionális döntéseket hozni, akkor menjen busszal. Ha totál ismeretlen, kanyargós úton vezetek és se feszegetem a határokat. Plusz autó kérdése is. Pl a régi Sierránkkal az egyik itteni külső körgyűrűs kanyart alig lehetett bevenni 100-zal. Egyszerűen már éreztem, hogy instabil lett az autó.
Ellenben a 99-es Mondoval már lazán mentem abban a kanyarban 120-at úgy, hogy észre se vettem... Jó az a Sierra már akkoris 20 év közelében járt... -
Dany007
veterán
válasz
bitpork #60066 üzenetére
Szvsz baromság. Legalábbis itthon biztos, hogy összeomlanak a közlekedés...
Pl itt VP-ben rengeteg nagy kiterjedésű lakótelep van, ahol parkolóövezetként 30-as tábla van kint. Kb a város negyede ha úgy tetszik... Megnézném én azt, hogy a több tíz ezres lakótelepek között a több ezer autó majd 30-cal cammog ide-oda... Pestről nem is beszélve.Ami meg a vidéket illeti... szerintem nem kizárólag a gyorshajtás miatt vannak balesetek hanem a szabálytalan és idióta előzgetések miatt. Amikor a gyökér a domb előtt áll neki előzni vagy épp kanyar előtt mikor abszolút beláthatatlan az útszakasz. Na az ilyenek miatt van a legtöbb baleset. A gyorshajtás meg persze a másik ilyen. De szvsz a legtöbb baleset az idiotizmus és az alapvető elsőbbségi szabályok be nem tartása miatt van, nem a gyorshajtás miatt.
Egyébként meg a szabályozás még jó is lenne ha a kresz a valóságban is használhatóan és működően lenne kitalálva. De az, hogy Angliában (a cikk szerint) max 110km/h-val lehetne menni szabályosan, az röhej.
(most azt nem tudom hoax-e de egyszer régen a Sláger rádióban volt egy olyan felhívás, hogy i Love Kresz matricát lehetett venni a kutakon. És aki ezt megvette az vállalta, hogy betartja a kreszt 100%-ig. Majd aztán "állítólag" megfenyegették őket... mármint a rádiót hogy hagyják abba... mert kb romba dőlne a közlekedés ha mindenki betartaná a kreszt) -
-
-
-
-
VásRló
tag
Sziasztok. Régebbi bmw 525 ben a szíjak cseréje mennyibe kerulhet?
-
boogie84
veterán
Nem is kiutazás költségével van gond, hanem az h vonat + haza 600-800km autóval. Ez a sok nekem. Ezért kérdeztem h vannak e ilyen esetekre "szakosodott" emberek cégek. Ezek szerint nincsenek.
A kamerás dolog azért nem tökéletes, mert a kamera kép minősége biztos h nem olyan amiből neked látszik minden. Sztem.
Bár az is igaz h más árkategóriában nézegetünk.
Én kishal vagyok hozzád képest. Kívánom h találj egy jó autót!
(#60056) Bati0501: Viberen működik! Az kérdés h a kereskedő vagy a tulaj megcsinálja e.
-
Xero
nagyúr
válasz
boogie84 #60052 üzenetére
Keríteni kell egy-két ismerőst aki ért az autókhoz és/vagy beszél németül.
Én csak megértem a németet, de reagálni maximum 5%-ára tudok, így jellemzően angolul társalgok, vagy ha reménytelen a dolog akkor perfekt német ismerőst alkalmazok ilyesmire.
Autókhoz konyítok annyira, hogy átnézzem, majd márkakereskedésből leinfózzam. Ez nekem pl elég.Az utazás valóban macera ha nincsen térített üzemanyag és többször kell kimenni, de ha tutira megy ki az ember valamennyire (márkakereskedőnél előzetesen leinfózott), akkor a railjet jegy nem egy nagy érvágás és fél nap alatt kint van.
A másik lehetőség amin gondolkozom erősen, hogy rákérdezek a skype lehetőségre. Szépen végigsétál kamerával az autón ott ahol mondom, így legalább a nagy huncutságok kiszúrhatóak.
-
Qru
MODERÁTOR
Na akkor most már tudok fogyi adatokkal is szolgálni.
Város: 9,5 ha követed a forgalom ritmusát (lehet megy még lejebb is mert azért pár lámpától gyorsulás bejátszott), ha diktátlni akarod akkor 10,5.
Országút: 6,5 (szabályosan közlekedve, pár előzéssel)Ez szvsz nem olyan vészes, az 1,8 TSI is ennyit eszik ilyen körülmények között.
A héten kap friss olajat, szűrőt, levegő és pollenszűrőt. Az egyik hátsó helyzetjelző ki van égve (ezt eddig észre se vettem), meg a tanksapka ajtajának bowdenjét meg kell húzni mert túl laza.
-
grabber
addikt
Hello!
Milyen márkákat/típusokat ajánlotok koshaszongépjárműnek?
Ár:300-600k
Transit méretű legyen kb.Néztem Kia Pregiot,de nem tudok róluk semmit,ezért kérek segítséget,mielőtt bármit is vennék.Akinek van tapasztalata ilyen járművekkel.Mit lehet tenni egy ideiglenes kivont családi autóval,ami nem működöképes.Valahol beszámítják vagy mit lehet tenni vele?
-
hdman
őstag
TaaT: sehogy, mert most mar ragasztva is van pluszban. Ez mar marad igy.
Talan melegitesre elengedne.
bitpork: ööö, hol?
ZolikaDB: csak a biztonsag kedveert ragasztottuk le pluszban. A ket szelen tartja a tarto, kozepen meg fogja a ragaszto.
drachos: nemreg van meg a kocsi, sok tapasztalatom nincs vele, csak kb 10e km. Eddig elegedett vagyok vele. Nezz at az opel topikba, ott par embernek regebb ota van
Ha mar benzinest veszel sztem 1, 6 alatt ne vegyel.
-
Calogero
addikt
válasz
drachos #60037 üzenetére
Az 1.4 -es motort felejtsd el a H Astrába.
Vannak gyerek betegségeik.. mint pl CIM modul érintkezése,kormányban kábelköteg csatlakozásainak hajlamosak a kilazulásra. Hogy ezek miben nyilvánulnak meg?
- Nem indul az autó, csak többszöri ki/be szállásra
- Ha ég a tompított akkor nem szól a duda
- Illetve ahogy a nyomod a dudád úgy hangosodik a rádióProbléma még az automata levegőt keringető lapátait mozgató motor olyan erős, hogy a műanyag záró pöcköket eltörik így nem a lapátok nem zárulnak be.
Ha még is H Astrát veszel, akkor minimum 1,6 (115Le) vagy diesel esetén 1,7
-
-
-
Snooker
senior tag
Melyik az a hely bp-n ahol sok luxus autó megfordul? Láttam egyszer neten egy fényképalbumot, de a helyszín nem volt megjelölve. (talán egy hotel környékén volt)
-
-
drachos
tag
H Astrád van? Tudnál írni róla véleményt?
Múltkor focus iránt érdeklődtem, elmentem autópiacra, hogy kipróbáljam meg még párat amit kiszemeltem (azokat mind elvetettem) de megláttam egy H astrát, beleültem, és szó se róla, megtetszett. Képekről elég gáz volt számomra középkonzol, na most se tartom egy díjnyertes szépségnek, de élőben nem rossz azért. Volt egy 307-es is, azt is kipróbáltam, úgy néztem totál a H astra méret, az is tetszett, csak az ugye francia.
Mindenesetre leszűkítettem 3-ra a lehetséges autókat:
Focus MK2
H Astra
307 faceliftpro-kontra? Főleg szervizigényesség, fenntarthatóság és 1.6-os (esetleg 1.4-es motor ha elég erős valamelyikben) teljesítménye érdekel, amit látni lehet láttam: ülni ültem bennük, focust vezettem is, ezek alapján jöhetne mindhárom.
Ja, ugye főleg város, lenne azért autópálya is, és benzines.
-
-
zolikaDB
veterán
Na, akkor egy rendes autó, csak LPG kell bele, h feleannyira legyen siralmas a tankolás
RS6 MTM
-
Kornel
veterán
válasz
a_tesz #60028 üzenetére
én is találkoztam ilyennel, 180 ezret futott 1.6 seat illetve 1.5 lada esetén... szerintem mindenképp a motor kopottságát jelzi, de ha csak kis mértékű, akkor nem okoz nagy gondot.
azóta nem volt ilyen "sokat" futott kocsim, úgyhogy már majdnem el is felejtkeztem róla, azóta nem láttam ilyet -
a_tesz
Korrektor
válasz
Dare2Live #60008 üzenetére
Én a múltkor 2 nap állás után beindítottam a kocsit, átálltam vele, szóval a motor ment vagy 10-15 másodpercet, és utána töltöttem bele olajat. A betöltősapka leszedése után nekem is füstölgött vékonyan, szóval én nem feltétlenül gondolnám bajnak ezt, vagy akkor az én autóm se jó
-
Xero
nagyúr
válasz
boogie84 #60018 üzenetére
Óvatos becslés volt, a pontos számokat nem ismerem.
Én mindenképpen arra szavazok, hogy magam nézem meg és hozom haza lábon. Ha nem vagy képben a dolgokkal és/vagy nem tudod ott kint leinfozni márkakereskedőnél, akkor vigyél magaddal valakit, aki át tudja nézni alaposan. Nem bíznám másra a hazautat, ha én is meg tudom oldani.
-
hdman
őstag
Ez azért elég meleg volt, én legalábbis huztam volna egy fékcsikot a gatyámba: [link]
-
Dany007
veterán
válasz
runner 125 #60019 üzenetére
Ezzel csak az a probléma, hogyha lefagy a compúter akkor még a fényszórókat se tudod felkapcsolni!
Plusz ha menet közben kell valamit állítani, akármit, akkor azért nagyjából oda kell nézni hogy mit tapicskolsz. Míg rendes gomboknál stb az ember érzi hogy mit csinál éppen.
De azért nem utasítanám vissza.A kormányokkal meg a pedálokkal nagyon nem lehet mit kezdeni. A precíz és pontos mozdulatokhoz ez kell. Nem nagyon lehet mással helyettesíteni.
-
runner 125
nagyúr
-
válasz
Dare2Live #60012 üzenetére
Lehet víz került az olajba egy kevés és az párolog így ki ! Ha elmenne a vized azaz bekerülne a motorba azt látnád mert tejszerű lenne az olaj és vagy a motor melegedne . Majd rakok fel videót milyen amikor összekeveredik a kettő és a megnőtt karternyomástól kilövel az olaj jó móka
Nálad valami más lesz a bibi .
-
-
Dare2Live
félisten
Olaj nem trutymos de tegnap lett ratoltve 1.5l olaj palca epphogy beleert olajba min alatt volt fel cmmel.
Ekozben majusban volt olajcsere addig 0 olajfogyasztasa volt.
Vizpumpa cserenel lehet vmi ok ami miatt leengedik az olajat vagy nagyjat? Mert nagyon gyanus...
Hutofolyadek nem tunik olajosnak...
-
Dare2Live
félisten
olajszint ellemörzés volt rá kellett tölteni. olajleszedő sapka leszedése után olajbeöntő lyukból fehér füst jött. Nagyon vékonyan de vagy 5percig....
Megnézem majd enyémnél is de ez így gyanusan nem nomális... 5lete vkinek?
-
Xero
nagyúr
Nézegettem S5 videokat, szoktatom a szememet és a fülemet, bár ez utóbbit annyira nem kéne a V8-hoz, és belebotlottam ebbe: Audi A5 3.0 TDI
Ha minden dízelnek ilyen hangja lenne, leszámítva az alapjáratos traktorkodást, akkor még én is elgondolkoznék rajta. -
TaaT
nagyúr
válasz
Dany007 #59994 üzenetére
"Amit még nem árt tudni, hogy a legtöbb gépkocsiban a két jelölés közötti szakasz pont 1L olajnak megfelelő mennyiséget jelöl. Tehát ha minimumon van, akkor ha 1L olajat öntünk bele, akkor pont elérjük a maximumot."
Van olyan autó aminek 2maximuma van, meg van olyan aminek 3 sáv van (legyen: a-b-c) c: utántöltés javasolt, b: optimális, a: utántöltés nem javasolt, de tartós megterhelés esetén ajánlatos ha ide esik az olajszint.
Új hozzászólás Aktív témák
- iScooter i9 2022 használt (olvass leírást!)
- Új okosotthon eszközök bolti ár alatt - Blitzwolf SHP15, Miboxer, Aqara eszközök
- Autós tükörre rögzíthető kamera rendszer - komplett - csere is
- 3D nyomtatott versenypályák, versenyzői aláírások
- Új Samsung Sony LG LiitoKala 18650 21700 25R 30Q 35E 40T VTC6 M50 M58T 50E Li-Ion akkucellák
- AKCIÓ! MSI Z390 i5 9400F 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB Corsair Carbide Series 200R 600W
- DDR5 8/ 16/ 32GB 4800-5600MHz SODIMM laptop RAM, több db- számla, garancia
- Xbox Ultimate előfizetések
- Intel Core i7-8700 / i7-9700 CPU, processzor - Számla, garancia
- AKCIÓ! GIGABYTE AORUS ELITE Z790 i7 14700K 64GB DDR5 1TB SSD 7900 XTX 24GB be quiet! SB 802 1000W