Hirdetés
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- A YouTube-ot is betiltják a gyereknél az ausztrálok
- Gyilkosságban és öncsonkításban akart segíteni a ChatGPT
- Kompakt vízhűtés
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Mini-ITX
- TCL LCD és LED TV-k
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Haladó fájlrendszerek, de mire jók? Ext4 vs Btrfs vs ZFS vs APFS
Hirdetés
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kenguru99
senior tag
válasz
rwin5 #122099 üzenetére
Egy golf 2 korú autó már az élete vége felé jár. Természetes hogy elromlik. Viszont az ilyen öreg autót birtoklók a legritkább esetben (gyakorlatilag soha) költenek jó minőségű alkatrészre és szerelőre. Ilyenkor már a bütykölés, taknyolás megy és a legalja utángyártott vagy bontott alkatrész kerül beépítésre.
-
rwin5
őstag
buta kérdés, de: A legutolsó eladott (golf 2) autónkon ami csak létezett alkatrész elromlott, ki is cseréltük utána az autószerelőnk is értetlenkedett, hogy 1 hét múlva megint vittük vissza, mert megint elromlott. Mikor hirdetések alá beírják, hogy frissen mik lettek kicserélve és főleg olyan autó alatt ahol felsorol már elég sok tételt 5-6 dolgot, akkor ez utalható jel arra, hogy ez is egy ilyen speciel eset, hogy már ami csak elkezdhet az el is romlik az autóban, vagy nincs sok összefüggés az én elméletemben?
-
rwin5
őstag
válasz
runner 125 #122095 üzenetére
erről jut eszembe, kutyás haverom mesélte, hogy a múltkor bálás szalmát akartak adni a kutyájáéért, pedig tenyésztő, szóval nem is 20 ezer nála egy kölyök
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
runner 125 #122095 üzenetére
Az oké, de az olcsóbb-drágább egyértelmű, szvsz.
Ráadásul bajor, ami nekem nem kell.
-
Laraxior
titán
Elvitték a Lagunát
4 éve volt nálam... -
parandroid
félisten
válasz
tboy93 #122060 üzenetére
Ti milyen Kalost vezettetek?
Jó, az enyém nem volt meg sokáig, vagy 30-40k-t tekertem bele, de semmi különösebb gondom nem volt vele. Anyóséknak szedán volt, annak a futóműve tényleg katasztrófa, viszont erősebb volt (1,4-es). Utána már Aveo-ra cseréltek, az már csak 1,2-es, de a váltója és a futőműve sokkal kifinomultabb, mint a szedáné. Ha nyomod neki, persze, fogyaszt, én nem kíméltem, úgy 7 körül jártam vele, mondjuk akkoriban viszonylag hosszabb távokra (napi 2x30-35km), anyósnál a fogyasztás nem mérhető, mert mostanában évente tesz meg 2k km-t a kocsi, így aztán alig van tankolva, és akkor is csak párezerért.
A technika levetett Opel, kb C Corsa szint, sem jobb, sem rosszabb, vezettem elég Corsát a cégnél, van összehasonlítási alapom. Nem mintha a 2000-es évek eleji Cliok, Puntok, vagy akár Fiesták bármiben minőségibbek, vagy komfortosabbak, esetleg jobban extrázottak lennének (tipikus magyar piacos olcsó kisautók). Esetleg jobban mennének... Régi Swiftet végképp ne keverjük ide, az új meg már eleve jóval modernebb konstrukció.
Fabia meg külön öngól, autókeresésnél most nyáron próbáltam egy 1,2-es TSI-t, menni ugyan megy rendesen, de olyan borzasztóan lehangoló a beltere, hogy hiába vagyok még a Kalos-hoz szokva, ezt nem bírtam volna nap, mint nap bámulni. Meg a váltója is elég szarnak tűnt (utálom, amikor minden terhelésváltásnál ránt, és a motor járásának ütemére folyamatosan vibrál a bot), pedig éppenhogy pár km-t futott bemutatóautó volt, nem valószínű, hogy máris szétverték volna.
Mindez tök szubjektív persze, én ha most keresnék olcsó kisautót, biztos kipróbálnék egyet, ha még nem ültem volna ilyenben, aztán legfeljebb kiderül, hogy na ilyet, tényleg nem. A tapasztalat ingyen avn ugyan, de megfizethetetlen.
p
-
Bdanyy
addikt
Azt mondták rá, hogy nem vészes, csak mindig értékcsökkento tényező marad. Több alkuban viszont nem volt benne az eladó. (eredetileg úgy tudom annyit mondott, hogy csak a rendszam sérült meg az előző tulajnal)
-
Bdanyy
addikt
válasz
Bdanyy #121793 üzenetére
Az átvizsgálás során kiderult, hogy törve volt, így inkább valami más lesz belőle.
1.4 tsi 2012-ben már megbízhatóbb mint a korábbiak?
Felmerult ez az 1.8 cvt avensis is közben,de egyelőre nem sikerült elerni a hirdetőt: [link]
Szerk: az eleje, nem markaszervizben javították, így a garancia (ami mondjuk nem sok lett volna már) elveszett. Kis olajfolyas volt még ezenkívül.
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz
kenguru99 #122070 üzenetére
Minden 2. Hétvégén 800km meg vissza 800 autópálya. A 98k nem tudom miért hihetetlen egy 6 éves autónál. (itt megjegyezném, hogy az ára is tükrözi.) végig van vezetve a szervízkönyve, itt a városban szervizelték audiék.
Szóval az a kéthetente 1500-1600km elég neki hogy ki égesse? A két hétben meg városozás, kb 50-60km.
-
-
kenguru99
senior tag
válasz
Jakab66[hun] #122067 üzenetére
Ha sokat mész városban ne vegyél dpf-es autót. A 98 ezer kilométer meg nem igazán hihető...
-
Poultier
tag
Sziasztok!
Sajnos szeretett Xsarámba úgy belement hátulról egy b*zi X3-as, hogy totálkár lett, így kéne kocsi Pestre bejárni a perifériából, kb. 70 km naponta. Keret kb. 6-700 lenne, papírozás nélkül. Xsarát nem szeretnék már csak babonaságból sem, ami viszont tetszene az a Ford Focus, megbízható benzines autókat csinál a Ford? Évi kb. 20k kilómér futásra lenne. Minden épkézláb tanácsot szívesen meghallgatok!
-
DeFranco
nagyúr
az basszus, nem volt meg a duplavédelem, hogy a másfélszeres méretezésre távra rászámolom a dupláját még egyszer mert mi van ha mögöttem mondjuk éppen áthajtott egy racsingslick egy szilikontócsán miközben épp sztrókot kap és berepül a szájába egy darázs.. simán megvolt a táv kettőnk között, ha egyel értelmesebb gumija van megáll (mondta is hogy ledarálta a pedált az abs "pedig új a gumi")
ennyi erővel ne válts sávot. vagy kezd meg az átsorolást az m5 bevezetőn.
@kornelka: hát én nem tudom mit fizetnek meg mit nem, majd jövök kérdezni ide, hogy hova mivan meg mit lehet intézni meg mit nem, meg hogy van a menet.
@MunezXBK: fasza. feltűnően együttműködő volt, ahhoz képest, hogy valami fehérgalléros olyan dolgok kerültek fel a kéksárgára, amit én nem hagytam volna a helyében (felelősség közvetlen elismerése, gumi márkája, típusa, vázlatrajzon szög egyenesen állok, stb.) van két tanúm, meglátjuk...
-
Jakab66[hun]
senior tag
Halihó.
Audi A3 1.9 tdi dpf 105 ló 2009es évjárat. Szabad ilyet venni? Nagyon tetszik, de erről a dpf dologról nem sok jót olvastam.
Szerk: 98k km van benne ha ez számít.
-
kisza25
félisten
válasz
DeFranco #122062 üzenetére
tesómékba körforgalomnál mentek bele hátulról mikor megadta az elsőbbséget, a papa elismerte ott, hogy ő volt a hibás, így nem hívtak rendőrt, aztán meg úgy döntött, hogy mégsem ő a hibás és 1,5 év pereskedés lett belőle
Nyáron elvitték a tükröm én egyből rendőrt hívtam, meg is lett a tettes meg a lé is, igaz rá ment 2 órám, de aznap még egy házat is eladtam, minden rosszban van valami jó -
TheProb
veterán
válasz
fenergie84 #122047 üzenetére
Köszi mindenkinek a véleményeket, meglepődtem, hogy ennyien a Jazz-t emelik ki.
Bár már szerintem mindegy... Reggel félálomból keltett muter, hogy kell-e a mazda 150ért, mert este mondtam neki, hogy ha a kereskedő csak 100at akar adni ért akkor annyiért megveszem még énis, annál azért többet ér... De hát kómásan, fél perc alatt nem tudom eldönteni ilyen dolgokat, úgyhogy inkább azt mondtam nem kell, bár eljárkálni lehet jó lett volna, meg családban marad és amúgy is kocsit keresek (igaz e46-ot..., de arra még nincs meg a budge). Lehet később még megbánom...Amúgy ha jól vettem ki a szavaiból akkor egy mazda 2-re esett a választás.
-
válasz
parandroid #122050 üzenetére
Csak kalost ne
futomuve mint egy hajoe, motorjai nem mennek, de zabalnak mint allat (1.4-es 8-10L-t beker), beltere se tul nagy. Haver muszerfala mint a karacsonyfa, kezifeklampa, abs lampa vilagit konstans
-
Kornel
veterán
válasz
DeFranco #122057 üzenetére
Markaszervizes arat nem fognak fizetni, max. egy uj utangyartott lokost+fenyezest, de az is sokkal tobb, mimt amennyibol veszel ra egy bontottat szerintem.
De majd megmondjak akik okosabbak nalam
Szerencse, hogy csak ennyi baj lett.
Nakang meg nyaron is nulla, nem hogy hoesesben, amikor meg onos eso risztas is van. -
DeFranco
nagyúr
válasz
Kornel #122055 üzenetére
most lehet hogy én hülye vagyok, de nincs kedvem ezen nyerészkedni. ha most alá lehetne írni, hogy betolom egy márkaszervízbe és ott felpattintanak egy gyári lököst gyári technológia-mindennel, meg átnézik, hogy valami fém sérült-e (bár úgy nézem, hogy a legszerencsésebb ponton kapta el, tán nem) akkor simán aláírnám.
a gumit ráírtam a betétlapra is. helyszíneltetni nem helyszíneltettem, bár megfogadtam, ha ilyen van, akkor mindenképp hívok rendőrt, meg is állt egy, hogy probléma-e van, de elküldtük, nem láttam értelmét.
sávot váltottam egyébként a lámpa előtt, simán megvolt a követési, figyeltem, hogy meglegyen, de a srác úgy jött belém, mintha nem is fékezett volna. pedig új gumi, xx14-es DOT
-
Kornel
veterán
válasz
DeFranco #122054 üzenetére
legalább lesz egy új lökösöd.
vetesd fel cserére, fényezéssel, stb. aztán keress egyet valamelyik ford fórumban bontottan, és még pénzed is marad bőven.
én most akarok szélvédőt cseréltetni, ha már fizetem a cascotmod: a nakang nyári gumiért meg ha nem verted meg, akkor legalább a biztosító jól megvágja majd remélhetőleg, egy jó kis malus szinttel.
én annyit vettem észre a hóesésből, hogy az asr párszor villogott a szokásos vezetési stílusom mellett
-
DeFranco
nagyúr
-
kisza25
félisten
válasz
parandroid #122050 üzenetére
mondjuk muternek volt egy daewoo kalos-a, na olyan fapados új kocsiba még sose ültem, pedig nem is teljesen alap volt, de nem véletlenül volt 1,8M az alapára. Sajnos vezettem is párszor, a gázpedál az nem a gyorsítást hanm a hangerőt szabályozta, ha jobban tapostad, csak hangosabb lett,de semmivel sem ment jobban, mintha csak félig nyomtad be, a klíma bekapcsolása meg felért egy utánfutó szimulátorral
De legalább 8 alatt nem evettAkkor már sokkal inkánn egy skoda fabia, annak legalább a műszerfala puha és jutott némi posztó az ajtókra is
a 3hengeres 1,2 HTP 12V meg sokkal jobban megy és 6-6,5 lityiit fogyaszt ég és föld a két autó (fabia meg nekem volt 6 évig)
-
GoTReX
őstag
Sziasztok!
98'-as Mazda 323-ban van Check Engine lámpa már? Gyújtásnál nem látom feltűnni, és nem tudom hogy kiégett-e,vagy eleve ebbe még nincs.Előre is köszönöm a válaszokat!
-
Kornel
veterán
válasz
parandroid #122050 üzenetére
azért egy kalos kapott 2 csillagot...
illetve olyan kopogós, hogy a suzuki hozzá képest premium.
szerintem az ára tükrözi azt, amit ér. -
Kornel
veterán
azt tegyétek hozzá, hogy adott esetben ott van egy másfélszeres szorzó a jazz "javára" árban.
azért az se mindegy.
nem vagyok ford párti, de jóval olcsóbb egy fiesta is, ha nem kell akkora hely. -
TheProb
veterán
Sziasztok!
Muter úgy néz kapna egy új kocsit a jelenlegi 121-es mazda helyett (mint a régi fiesta). Milyen hasonló kisautót ajánlanátok 1,3mill max-ig?
Lényeg:
-Benzines
-5ajtós
-kicsi legyen (ferdehátú)
-klíma, szervó legyen benneKövetkezőket néztem, nézték eddig: Honda Jazz (sztem kifejezetten nem szép), polo/golf-ok, fiesta (bár ebből csak a 2013-as modelltl felfele mondom, hogy vhogy kinéz), mazda 2-3.
Köszi előre is a tippeket.
-
aero.
veterán
válasz
Integrale #122040 üzenetére
Jó jó, tudom, de valahogy mindig az Opel ugrik be nekem.
Igazad van, tévedek, nem kokszosodik. Akkor valami a pillangószeleppel rémlik, viszont a cooler cső népszerű probléma, azt nem tudom módosították-e a Saab-ban.Acheron: Attól, hogy nem gyártják, minden alkatrész beszerezhető és forgalomban van.
-
Acheron
őstag
válasz
szőröscica #122037 üzenetére
OK, de ennyi erővel az ember sosem venne autót
Van olyan költség, amivel igenis számolni kell, ha ilyen kategóriájú autót néz az ember.
Viszont ha van kiugróan rossz konstrukció, vagy méregdrágán javítható (pl amit itt-ott olvasok, hogy multitronic hiba =új / bontott váltó), na azt kerülném, ezért megköszönök minden ilyen tanácsot.(#122038) aero.: Saab -ot nem gyártják már (kár érte), a BMW pedig nem játszik nálam, bár a motorja annak is nagyon jó. Tetszenek ezek a nagy köbcentis motorok, és egyszer nagyon szeretnék egy V6 -ot. Viszont a racionalitások talaján mozogva valóban, dízel fronton az egyik legvalószínűbb jelölt továbbra is a D5. 205 lóerővel az sem lusta már, ha nem is olyan erőgép, mint a V6 3 literesek.
-
aero.
veterán
válasz
Acheron #122036 üzenetére
Ahogy mondtad, túl rövid az élet, hogy egy féle autóban éld le, tehát venni kell egy Saab-ot.
Viccet félretéve nem mondom, hogy így kell lennie, mert a dízeljeik nem a legjobbak (talán csak az 1.9 CDTi, az Opel féle, de az csak 150 lovacska és annak is vannak néha nyűgjei, kettőstömegű pl., automatában igaz nincs kettős). Az utolsó 9-5 az gyönyörű, de sajnos Insignia, a kokszosodós 2.0 literes dízellel, ellenben van belőle 190 lovas.
Benzinben az azelőtti széria elég jó, ott a 260 lovas aero és nem is annyira zabálós fajta, de csak hangosan gondolkodtam.Én S80 felé nézelődnék, azért az 5 henger elég csábító kritérium ott még mindig.
F10-es 5-öst szerintem még nem kapsz 4-5 között, de ott is a 3 literes dízel elég kiforrott már, nem érinti a lánchiba. -
Acheron
őstag
válasz
Integrale #122034 üzenetére
A kérdés az, hogy milyen gyakran kell bolygatni. A franc se bánja, hogy honnan lehet hozzáférni, ha nem kell hozzányúlni, csak minden második szökőévben.
Úgy nézem, mindegyik jófajta motornak van valami kínja
Végül is nem csoda, ilyen teljesítményeknél már fárad az anyag.
Azért csak akad megbízható konstrukció az erős gépek között is. -
Acheron
őstag
válasz
szőröscica #122032 üzenetére
A 3.0 V6 nem láncos? A láncosoknál is beeshet egy csere, de ez azért jóval ritkább, mint a szíjasoknál, ott gyakorlatilag "kötelező" a vétel után cserélni.
A multitronicról valóban nem sok jót olvastam. Bár a tiptronicot sem mindenhol dícsérték. Amikor ennyi problémáról olvas az ember az automatákkal kapcsolatban, elbizonytalanodik, de azért városban, dugóban megfizethetetlenek. Van egyáltalán megbízható, ajánlott automata (nem csak Audi, hanem úgy általánosan)? -
TayRol
nagyúr
válasz
molnarpeter #122029 üzenetére
De. A kipufogó tuti ilyen volt. Akkor nem is E, hanem S osztály.
-
Acheron
őstag
válasz
SzlobiG #121977 üzenetére
Köszönöm az infókat.
Ezek a motorok (2,7 és 3.0 V6) a megbízhatósága milyen, a közvélekedés szerint? A paramétereik impozánsak, de hiba esetén gondolom zsebbenyúlós. A régebbi motorjaikról nem minden esetben jó vélekedéseket olvastam. Btw, ezekben Bosch porlasztócsúcsok dolgoznak, jól tudom? -
molnarpeter
nagyúr
-
piqla
őstag
válasz
kovacsroli #122026 üzenetére
A kulcsint leszamitva miert azt vennel?
Szerk.: bocsanat, az elso kerdest pontatlanul tettem fel, Demio vagy 323f? -
piqla
őstag
Mazda Demio vagy 323?
leginkabb varosba kellene, szoval a -40 centi a demio mellett szol, de a 323 talan adna nemi plusz biztonsagerzetet.
-
pocokxx
Közösségépítő
válasz
fenergie84 #122019 üzenetére
Akkor jó vagy nem jó.... ?
Vagy úgy értetted, hogy a Corolla Verso kicsi, viszont az Avensis akár jó is lehet?
[ Módosította: Qru ]
-
fenergie84
addikt
-
pocokxx
Közösségépítő
Újabb két kérdés.
1) A Grand Espace és a sima között csak az a 20cm a különbség? Sokat számíthat ez? Érthetően nagyobb a kínálat, ha mindkettő egyformán szóba jöhet.2) A Toyota Corolla Verso nagyon kicsi lenne nekünk?
-
Declare
őstag
-
Lacy6
senior tag
válasz
szőröscica #122004 üzenetére
Miért nem ajánlott?
Milyen hibákkal lehet számolni?
Egy dízel autó vásárlása eleve kockázatos nem? -
stickermajom
addikt
válasz
Tsebacsi #122012 üzenetére
Te plusz adókat mondtál. Autó és ingatlan vásárlásának pillanatában ugyanúgy egy fajta illetéket fizetsz, csak nyilvánvalóan más összegben, más névvel, más számítási módszerrel. Még jó, hogy a lakás nyer, kicsit nagyobb az értéke, mint az itthoni autók 90%-ának
Milliós illeték meg 25 millió-s vagy afölötti lakás/ház vásárlásakor áll fenn, akkor meg szerintem férjen már bele.
(Most, hogy ez a dolog mennyire jogos, hogy az adózott fizetésedből vett lakás után még adózol rögtön abba ne menjünk bele.)
-
válasz
stickermajom #122009 üzenetére
Autóvásárlás alkalmával velejáró dolgokra gondoltam, a teljesítmény, baleseti és egyéb adók akkor is vannak, ha egy kis twingo-m van, és akkor is, ha egy mercedesem.
A vagyonszerzési illeték már más kérdés, de ott is a ház/lakás nyer. Esetenként súlyos milliókat akarnak legombolni rólad. -
TayRol
nagyúr
tegnap a Gresham-Palota előtt állt egy elég újnak tűnő E-Class Merci, ránézésre AMG tuningos rendesen (felni, karosszéria-elemek, stb...) , nézem jobban, zöld rendszáma volt (az az új fajta, amit a villanyautók kapnak).
Van már ilyen Mercedes? -
válasz
Kornel #122006 üzenetére
Ez nem teljesen igaz, de nem is itt kéne megvitatni
Az idő gyakran szorító tényező (), emiatt sietni kell. A kínálat lehet, hogy pont az adott időszakban nem a legjobb, de sietni kell, mert vagy áll a pénz, és kezdeni kéne valamit, vagy egyéb sürgető problémák vannak.
Ekkor jön a kompromisszum, amit később vagy megbánsz, vagy nem. Én pl. akkor se mennék át másik kerületbe, ha ott lenne olyan ház, ami tetszik, és árban is, mert még plusz fél óra lenne az út, nincs a közelben uszoda/kondi/bolt/park/stb vagy pedig az adott utca/környék lepra.
Hetente 5 lakás? Húú annyi nem is volt összesen nekem kiválasztva az elmúlt 3 hónapban
Sosem egyszerű. Ha már megvan a kinézett ingatlan, ott jönnek a harcok: Legyen benne még ez, ez ide kéne, az lehetne jobb?
Az a másik, hogy ha meg idióta szomszéd mellé kerülsz, az megint csak agyzsibbasztó.
Egy kocsival közel nincs ennyi szívás, ennyi változó és tényező, és eladásnál/vételnél nem kell ügyvéd, nincs rá plusz adó, stb.(#122005) rwin5: Nálam pont fordítva lett, az autó téma lett hanyagolva, mert találtunk házat.
(#122008) TayRol: Ha értenék hozzá, és lenne időm/türelmem, akkor én is azt tenném. Masszívan kevesebbe kerül, mint hogy "építteted".
-
Kornel
veterán
válasz
Tsebacsi #122003 üzenetére
Nem...
El kell helyezni magad, azaz a kereted, hogy mire eleg. (Alkut is beleszamitva)
Ezt ossze kell vetni az elvarasokkal.
Ezutan reszletesen szurni a megfelelo ingatlanokat, hogy minel jobb talalatok legyenek.
Ha nincs kozos metszet, akkor valamelyiken modositani kell.
Majd ujra kereses.
Hetente 5 lakast legalabb meg kell nezni, es osszehasonlitgatni akar.
Ha megvan ami kell, rogton le kell csapni, vagy mas teszi meg jelen piaci helyzetben.
(Mi pl. az eredetileg elkepzelt elhelyezkedesen modositottunk, mert az ido elorehaladtaval, ahogy egyre nottek az arak, az eredetileg kinezett kornyeken nem fert mar bele alig valami, ezert kerestunk mas helyet, amit eredetileg ugy vetettunk el, hogy nem is ismertuk a kornyeket.
Szoval tenyleg nem egyszeru, de ha nem csodat var valaki, hanem jol tud szurni az informaciok kozott, es megfelelo idot szan ra, akkor talal megfelelot. -
Lacy6
senior tag
Erről a mazdáról vélemények?
Új hozzászólás Aktív témák
- HomeAssistant és SolarAssistant Center - spórolj pénzt automatizálással!
- Új okosotthon eszközök bolti ár alatt - Blitzwolf SHP15, Miboxer, Aqara eszközök
- Eladó KitchenAid Artisan 4l-es konyhai robotgép mandulaszínben
- IKEA Format lámpák eladóak (Egyben kedvezménnyel vihető!)
- 3D nyomtatott versenypályák, versenyzői aláírások
- Telefon felváráslás!! iPhone 15/iPhone 15 Plus/iPhone 15 Pro/iPhone 15 Pro Max
- Motorola G72 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Referencia Weboldallal Világítós bill+laptop bill magyarítás. Rania 3M -is! Touchpadok is.Posta ok
- Telefon felvásárlás!! iPhone 11/iPhone 11 Pro/iPhone 11 Pro Max
- Telefon felvásárlás!! iPhone 15/iPhone 15 Plus/iPhone 15 Pro/iPhone 15 Pro Max