Hirdetés
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Samsung LCD és LED TV-k
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Vezetékes FEJhallgatók
- Videós, mozgóképes topik
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Milyen monitort vegyek?
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
diegho
nagyúr
válasz Kickass #225979 üzenetére
Szerintem ingázósra 5M-7M-nél többet nem éri meg áldozni. Jelenleg van a 2 éves Kuga és egy 4 éves Clio Grandtour, pályán mindegyik sokat kér. Valami olyan kellene, ami 5 liter alatt elvan a 130-140 tempomatos utazóban, tehát dízelt keresek, bár felvetődött a Model3 is, (az újonnan) csak ahhoz ki kellene építeni egy töltőt a társasház parkolójába és onnantól ~10ft-os áron menne bele az áram (párom MVM-es). Ez szinte annyira logikus...
-
hobizoli
nagyúr
válasz Kickass #221057 üzenetére
ez olyan kb mint az 1.9TDI fanboyok is...ami 25-30+ eves technika
akkora vallasi jellegu tabor van mogotte, mintha egy egyhazi szent grál lenne
foleg az a szep, amikor a tulaj joval fiatalabb, mint az auto, de kiselodast tart megbizhatosagbol fel ev hasznalat utan, mert meg az alatt nem kellett a lenyalodott butykos veztengelyt meg kilukadt hidrotokek miatt ~300k-t ralocsonia a hengerfejre
.....es az amugy qrvara nem egy kopojellegu alkatresztöbb drón kell ;P
-
tototos
őstag
válasz Kickass #221057 üzenetére
A kérdező 2 millióért keres automata váltós rohangálós autót. Erre szerintem a Prius jó választás, de te ajánlhatsz mást. Szívesen meghallgatok mást alternatívát én is.
[link] 4 év és 60 ezer alatt költött rá 1,5-t amiből 650 ezer volt az akku pakk csere a többi műszaki vizsga, olajcsere, 12v-os akku csere és kerékcsapágy csere.[ Szerkesztve ]
-
tototos
őstag
válasz Kickass #221049 üzenetére
Tehát azt mondod, hogy az itthoni kereskedők tehetnek az árakról? Érdekes mert a holland piacon is hasonló árak vannak, sőt a mostani euro árfolyammal számolva néha még drágábbak is.
Nem tudom Sturcz Anti videójában melyik volt az a tétel amitől GTK lenne a kocsi. 4 évig volt hasonló Priusom és 623 ezer forintot költöttem rá amiben volt 1 szett téli gumi felnivel. 40 ezer km-t ment az autó. -
őstag
-
Yany
addikt
válasz Kickass #220428 üzenetére
7-8 literes átlag(!?)fogyasztással? Télen is csak autópályán eszik pontosan 7.5l-t. Persze, aki 150-nel keni neki, biztos rosszabb. Városban télen 5~6l, nyáron 3.5~5l. Milyen 7~8? Azt nagyon csipázom, mikor olyanok állítanak "érdekességeket", akik nem tapasztalatból beszélnek. Semmi igényem védeni a Qashqait, szerintem jól kivehető a leírásomban, hogy hideget/meleget őszintén írtam meg, de amikor valaki saját tapasztalat nélkül mond hülyeséget, ráadásul rögtön azután, hogy valaki megosztotta a tényleges gyakorlati tapasztalatait, azért elég fura.
Szerintem egy sokéven át tökéletesítgetett Toyota hibrid esélyesen megbízhatóbb konstrukció (legalábbis a Toyotára nézve ciki lenne, ha nem így lenne). Az e-Power inkább azoknak szól, akik nem akarnak lemondani az elektromos meghajtás karakterisztikájáról, miközben nem kívánnak hatótávpara és töltők utáni sorbanállással vezetni. Autópályázni meg marad vagy egy alacsony fogyasztású ICE, vagy full elektromos.
A többi érvet pedig maga a Qashqai teszi hozzá annak, akinek, mert mint autó, nagyon rendben van (a fenti "Nem tetszett" listámat leszámítva, amit mindenki eldönt maga, hogy mennyire prior neki vagy sem, illetve másnak más szempontjai is lehetnek, amit és meg sem említettem, mert nekem nem lényeges). Az e-Power meghajtás csak egy szempont a sok közül. Egy autó a legtöbbünknek ma már bőven nem csupán egy motor köré épített kasztni, hanem mindennapi eszköz, ami nagyonsokféleképpen helyt kell álljon.
Én mindenképpen azt javaslom, hogy akinek a Qashqai szóba jöhet, nézze meg a Corolla Cross-t is (az a kategóriatársa és árban is az van egy szinten, nem a RAV4), a Kia, Honda és Hyundai modelljeit is. Akinek meg van lehetősége full elektromosat venni, a Seal U most elég durva lehetőség.
Építs kötélhidat - https://u3d.as/3078
-
tibbike01
őstag
válasz Kickass #220427 üzenetére
Én annó napokig bújtam a fórumokat (facebook, német fórumok...stb) keresve száraz DSG rossz tapasztalatokat, de végül csak jókat találtam. Volt, aki a 3-ik autóját vette ezzel a konfiggal. Persze olyat nem találtam, hogy 300ezer felett van és folyton vontat.
Továbbra is jó lenne látni legalább egy személyes, szomszéd, kolléga...stb tapasztalát a száraz DSG-ről.[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz Kickass #220116 üzenetére
Tesomek is elvannak ket kislannyal a plugin V60-ban. Nagyon szeretik, miutan totalkarosra torte oket a furgon, ok viszont serules nelkul kiszalltak, utana is olyat vettek.
Engem egyedul a szervizeles aggasztana, az Amperaval is szivas volt, pedig Bp-n elek.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Kickass #216381 üzenetére
De nem is neki írtam a tartóssági gondról. A kérdezőnek csak azért írtam a manuális opciót, mert az a megfontolandó tény, hogy ha egy váltónak rossz híre van (attól függetlenül hogy vélt vagy valós), akkor azt beárazza a piac ami 4-6 év múlva fogja érinteni esetleg amikor megválik tőle.
#nincsbennetarcsi
-
őstag
válasz Kickass #216381 üzenetére
Erre egyébként őszintén kíváncsi lennék, de magam nem próbálnám ki. Magam esete ugye azt jelentené hogy hölgynek venni aki eddig hondához volt szokva (megy azt kész) és nem lehet neki (vagy lehet csak felesleges ) olyan instrukciókat adni hogy ne csúsztasd sokat, rámpák és egyebeknél meg ez és ez. Aztán használja 5-6 évig és 50-70 ezer kilométerig. A teszt fő kérdése hogy lenne e millás javítás ("karbantartása" a dsg-nek) közben több nap időigénnyel (meg hogy el lehetne jól eladni e 5-6 évesen száraz dsg-vel). Simán elhiszem hogy kibírná de előbb szeretném másnál látni...
-
félisten
-
kisza25
félisten
válasz Kickass #213344 üzenetére
Mondjuk ez igaz, vw ülések pont rossz helyen nyomják a derekam, páromnak meg a tipo nem annyira kényelmes, az i30 kényelmes, de az opel insignia meg a legkényelmesebb neki. Az nálam határ eset, nem fájdult meg a hátam benne, de kényelmesnek sem mondanám.
A kia carens szintén nem volt kényelmes, mert semmi oldaltartása nincsen, abban sokkal nagyobbak az ülések. Az ibiza sport nem tartotta a hátamat, de legalább nem is nyomta, oldalról meg tartott, úgy 200 km-t elvoltam benne, i30- ban egy nap 2*200km nem volt gond, tipoban/kia ceedben egy fenékkel 400-450 km sem volt gond nekem, nem fájt semmi mikor kiszálltam, de mentem kia ceedel egy nap 1100 km-t is, akkor sem az üléssel volt a gond. Honda civicben mentem egy nap 1000km+ azzal sem volt gond. A fabia nekem kínzás volt, de párom 4es golfja is 20-30 km után😏[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
Kis Tigris
tag
válasz Kickass #206389 üzenetére
De, hasznos volt a link, köszönöm 🙂
Van ügyfélkapum, fogom is használni.Ettől függetlenül a véleményetek biztos kikérem egy-egy kinézett példányról, mert életemben egyszer vettem idegentől autót (kereskedés), besétaltam hogy körülnézzek, kocsival jöttem ki botor módon 😀 Nagy mákom volt, 3 éve mai napig semmi baja, belenyúltak véletlen a tutiba. De mégegyszer nem akarok kockáztatni, ezért kérem a ti véleményetek.
Ti ehhez értetek, én máshoz 🙂
A Ford S-Max-ot még nem vetettem el, habár ennek a Csontinak máshol is hallottam most kétes hírét, lehet ezért fogom csak elvetni.[ Szerkesztve ]
-
Paxker315
addikt
válasz Kickass #206385 üzenetére
Meg baleset és baleset közt is van különbség. : ) Saját példa: rögtön elindulás után koccantam, de a lököst tartó patentok sorban törtek, a másik autóján is keletkezett kár a lökhárítón, festéknyom a felnin.
Nem ugyanaz, mint nagyobb tempóval telibe kapni valakit. Ez így csak egy drága lecke és kis vesződés-bosszúság, érdemi struktúrális károsodás nélkül. Egy műanyag elem törése is bekerülhet így a rendszerbe, ha más is involvált
-
rbalint88
addikt
válasz Kickass #205769 üzenetére
Ami legalabb az eloirt szervizeket megkapta, az mar jo kiindulasi alap, de amikor az autok jelentos reszenek minimum foghijasan vagy sehogy nincs vezetve a szervizkonyve es nincs szervizszamla se mellekelve, az ilyen erteku autonal kevesbe megnyugtato. Meg ha nagyobb torese volt, az hogy volt javitva…
Nem azt mondom en se, hogy minden szar, astrabol is van pl jo kinalat (ha nem kell automata valto), csak ki kell valogatni a sok szar kozul azt a par jo vetelt, lehetoleg gyorsabban, mint mas -
Zotyipotyi
csendes tag
válasz Kickass #205752 üzenetére
Köszi a választ!
Octavia-val az a baj, hogy asszonynak nem tetszik, pedig szerintem is racionális választás lenne. De hátha még meg tudom beszélni vele. Én meg gondoltam, hogy Golf után kipróbálnék vmi mást is, ha ezt nézem, akkor marad a Leon.
Golf 5 kombival egyébként kényelem szempontból nincs problémám, csak tényleg már a rohadás zavar (pedig a csomagtér ajtót 1,5 éve meglakatoltattam, de már megint rohad), meg tavaly már kapott egy lambdaszonda kiemelőt, úgyhogy a katalizátor is lassan cserés lesz.
Hát, igen, hogy pont most akarok váltani, azzal így jártam, de nem látom, hogy a közel jövőben megfordulna ez a tendencia az árakkal, sőt... -
b4zsi-
őstag
válasz Kickass #205752 üzenetére
A suzukis ötlet szerintem is jó, mert egy S-Cross 1.4 Boosterjet 4-5 éves (akár fiatalabb) belefér a keretedbe, ha a csomagtérrel megbarátkozol, hogy kb 430-440 liter. Vitaráé még kisebb. (375-400 liter)
440 literes csomagtérrel még felveheted a listára a Fiat Tipo-t is.
[ Szerkesztve ]
-
Bdanyy
addikt
válasz Kickass #205528 üzenetére
Az én régebbi sokkal kevesebbet érő autómban (AGU 1.8T) is van kettőstömegű de kuplungcserénél azt mondták, maradhat a gyári, semmi baja. GPF nincs Mondjuk jó sokat költöttem rá már, de a motorral/turboval semmi gond nem volt, csak mindenféle más. Mivel ez az első autóm, én elszúrtam, utálom a szívókat vezetni ezután (meg kicsit a dízelt is, hogy megtorpan). Lehet automatánál nem számítana annyit.
[ Szerkesztve ]
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
rbalint88
addikt
-
félisten
-
félisten
válasz Kickass #204839 üzenetére
Igen, tehát visszatértünk arra, hogy automata rizikó a kitudja milyen használat miatt, lehet bármennyire atombiztos is maga a konstrukció, mindig lesz egy "ha" rész.
Ezt az olajcsere részt kevesen tudják bebizonyítani és még úgy is tudok olyat ahol a márkaszerviz számlázta a cserét, de nem cserélt benne Plusz ugye elég drága egy ilyen olajcsere, nem is minden útszéli szerelő vállalja, így esélyesen sokan lespórolják.
Többek között ezért sem vettem meg a 2.0TDI Golfsportvant sem. Kérdem öreget, hogy volt benne olaj cserélve? Ő meg, hát azt nem tudja, amíg garis volt márkaszervizbe vitte, utána meg mutatja, hogy hova, a kert alá a haverhoz (90e km volt benne, tehát fele márka fele noname szerelő). Kérdem bármilyen szerviz számla vagy könyv? Ő meg, hát nem vagyok én vállalkozó, hogy nekem kéne az a számla bármire is. De büszkén mutatta, hogy nézzem meg 1200 km van hátra a következőig, ő direkt nem csináltatja már meg, hiszen úgyis hallotta, hogy használt autónál mindenki szervizben kezd, akkor meg minek.
Azért hátha alapon felhívtam a márkaszervizt, pali készséges is, mondja 4 év alatt míg oda hordta belement 57e km és ők tutira nem cseréltek váltó olajat benne.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
-
félisten
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Kickass #203774 üzenetére
Ugyanarról a motorról beszélünk, csak a bicikliláncos, szelep beégős rém volt ezekben.
1.4 MPI szintén nyűg, hobbija hengerfejesedni.
1.4 16V majdnem jó, de magasabb futással olajnyomás gondok jönnek, vezérműtengely fészek fémszórással mondjuk javítható (minden javítható... ).
1.6 meg minek, sokat eszik néha olajat is.
Végén kiderül, hogy a 2.0 talán a legjobb? Mindegy, még többet eszik, SDI kell.[ Szerkesztve ]
-
w.miki
veterán
válasz Kickass #203772 üzenetére
pedig úgy tudtam a Fabia 1.2 mpi motor megbízható.
Meg legalább rozsda nem (nagyon) volt alatta.
Most megint ott vagyok, hogy akkor mit?[ Szerkesztve ]
Olcsó kütyük: http://tiny.cc/fbkutyu
-
tboldi
nagyúr
válasz Kickass #200633 üzenetére
Olyan is van, még Suzuki emblémával is.
-
félisten
válasz Kickass #199920 üzenetére
Túl sok verzió kavarog a fejemben.
2. autó kéne mindenképpen. Ha minden jól megy lesz céges autó, de az mostani szituban még 2 év kb. Addigra a City már nagyon öreg lesz, így lehet maradna is bármit is veszek. De az is lehet, hogy ha jön céges és a City nem lesz full rozsda akkor marad az amíg szét nem hullik és akkor a mostani 2. autó jelölt menne a háztól.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Kickass #199907 üzenetére
Lengéscsillapító felújítható jellemzően emberi összegből, és akkor nagyrészt gyári marad a vas, nameg nem 69.420 Ft darabja. Már ha belefér, hogy pl egy napra le kell támasztani a szekeret.
Ha a kuplung munkahenger nem is öröm, de legalább a tippem stimmelt neked meg ugye anyagilag nem fáj.[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz Kickass #199907 üzenetére
100.000 km alattit jó lenne lőni, mer ott esélyesen (bár ki tudja) sok költségesebb kötelezőtől meg lehet még most meneküldni (lehet mire előjönne már nálam sem lenne).
De ugye a keret erőseb behatárolja a dolgokat és így jutottam el oda, hogy a rászánt összeg hamar megközelíti az új Suzuki árát még akkor is ha más liga a kettő, de a matek alapján meg már jobban megéri a gari, plusz a várhatóan kevesebb ráköltés miatt.
-
runner 125
nagyúr
válasz Kickass #198919 üzenetére
A kompakt formától, a jó pakolhatóságtól baromi messze van. Emellett ez a hybrid "segg" szerintem pusztítóan ronda - bármelyik Prius generációt nézzük.
Akkor már inkább egy Auris."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
vzsryl
nagyúr
válasz Kickass #194974 üzenetére
3M környékén Octaviát nem vennék, mert az mk2 nem ér annyit, az mk3-nak pedig csak a legalját adják annyiért. B7 Passat 2.0 CRTDI-vel, Superb mk2 facelift előtti 2.0 CRTDI-vel (kerüld a 2.0 PD-t), Pug 308 SW 1.6-2.0 HDI, Pug 508 főleg facelift előtti 2.0 HDI-vel.
Szívó benzinből ez kapufa kategória. 10 éven belüli, haladjon is, családnak is megfelelő méret legyen... Én is ilyet kerestem, de kicsit magasabb árkategóriában sem találtam.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
veterán
-
Lacko32
tag
-
dj79
senior tag
válasz Kickass #194974 üzenetére
Prius3: az utastér nagy, a csomagtartó nem annyira, nekünk a 4+6 éves gyerekekkel nyaraláshoz elég volt a kettes csomagtere is (hármasé picit nagyobb), de ugye már nincs babakocsi.
Ampera nem lesz kompatibilis a hordozóval (kivéve, ha valamelyikőtök szeret nagyon közel ülni a kesztyűtartóhoz/kormányhoz), jóval kisebb mind az utastér, mind a csomagtér.Avensis méret nem árt, amíg minden cuccot is vinni kell baba mellé.
-
Lacko32
tag
válasz Kickass #194974 üzenetére
Egy jó K24, minden gond megoldva. Benne vagy a 3 misiben, meg ami marad vehetsz rá téligumeszt Azért is mondom a 2.4 literest, mert kapsz 6. sebességet, és ugyanannyit zabál (majdnem) mint a K20. De cserébe 189 packeráj dolgozik Egy szép executive pedig hab a tortán..
Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
Lacko32
tag
válasz Kickass #194845 üzenetére
Repülök!
De már a dízelen is eljátszott a gondolatom. Jobb árban van, ugyan több a hibalehetőség (részben).
[ Szerkesztve ]
Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
Lacko32
tag
válasz Kickass #194840 üzenetére
Nem feltétlen van rá szükség.
Nézd, ez az olaj-téma kényes pont az Accordoknál.
0W20-ra esküszik az egyik fele, 5W30-ra a másik.
Van aki 5W40-et locsogtat bele. Gépkönyv ajánlja mindet, más kérdés, a motor melyiket kedveli jobban, nyilván hosszú távon.Nem örülnék a 4-5 kilós motorgenerálnak, körültekintően kell kiválasztani az alanyt
Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
Paxker315
addikt
válasz Kickass #194505 üzenetére
ja, mikor a "devoicing" / "zöngétlenedés"-t akarom legegyszerűbben megfogalmazni
"paszmek, etyépként esz keszitráka!"elég gyakori felszisszenés aprók böngészése közben. De tökéletesen érthető, érdemes próbálkozni hétköznapi beszédben, (peszét) meddig lehet elmenni, hogy még érthető maradj
[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz Kickass #194464 üzenetére
Többször írtam már a HSD-t mint a GTE-t. De ez most csak egy példa volt, hogy plugin a jó erre, ha elolvastad amit írtam. A GTE az az ami nekem van, nem azt mondtam, hogy ezt vegye mindenki. Itt az elektromos autozasra ment ki a dolog most.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- EA Sports WRC '23
- CADA, Polymobil, és más építőkockák
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Nintendo Switch 2, vagy amit akartok (találgatós topik most még)
- Asszociációs játék. :)
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Samsung LCD és LED TV-k
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest