Hirdetés
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- A YouTube-ot is betiltják a gyereknél az ausztrálok
- Gyilkosságban és öncsonkításban akart segíteni a ChatGPT
- Kompakt vízhűtés
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Mini-ITX
- TCL LCD és LED TV-k
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Haladó fájlrendszerek, de mire jók? Ext4 vs Btrfs vs ZFS vs APFS
Hirdetés
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
LógaGéza
veterán
-
-
hdman
őstag
Használ vki utólagos tolatóradart? Nagy munka egy ilyet betenni?
-
LógaGéza
veterán
Egy ilyen Honda Civic mennyire lenne jó vétel (ugye ez a 6gen), vagy ezek már idősek, inkább az újabbakat nézegessem?
-
giigz
veterán
válasz
!Overdose! #88083 üzenetére
Focus 3
1.6 szívó csak egy picit frissítettebb kivitelben, 125 LE-vel... Na meg ebben a régihez képest van pár extra, 16"-os felni, tempomat, középső kartámasz, ilyesmi...
-
runner 125
nagyúr
válasz
DeFranco #88078 üzenetére
Mi a baj azzal?
Egy méretpontos, jó minőségű huzat szerintem teljesen elviselhető, főleg annak tudatában, h alatta konzerválva van a gyári huzat, mind kopás, mind a napsütés ellen.Ha, érdekes lehet bárki számára, tudok adni pesti kontaktot, aki 10k környékén méretpontos, nagyon jó, teljesen fedő - gyakorlatilag gyári minőségű - huzatot varr az összes ülésre.
Múlt hétvégén húzkodtam fel őket, egyelőre bevált, nem mászik el, és kellemes tapintású, masszív anyag.giigz
Jah értem, ha korrekt árat adtak érte, akkor ok, csak ez nagyon nagyon ritka a kereskedéseknél, ami persze valahol érthető is, bár ha új autót viszel helyette, azon van úgyis annyi margin, h nyugodtan beszámolhatja piaci áron és még ha nullásan is száll ki belőle, az újon keresett eleget.
-
DeFranco
nagyúr
A mai arany farmermellény díj engem illet, visszakerült a plüss üléshuzat az ülésekre
(unom már, hogy egész nap a napon áll a kocsi, és szívja a kárpitot a nap.)
-
EQMontoya
veterán
válasz
FrankMonzano #88055 üzenetére
Bármelyik jó, ha megteheted, Mazda3-ból vegyél 2 literes benzinest, az nagyon jó kis gép. A keret viszont kevés a 2006+ és jó állapothoz, fejeld még meg egy kicsit - ha japánban gondolkodsz. Fókából már kaphatsz ennyiért jót.
-
parandroid
félisten
Ha új autót veszel, akkor ott nem is éri meg egyedül eladni, általában eleve jóval többet mondanak érte, mint amennyit ér. Németeknél pl látatlanban azt mondta a kereskedő a számítógép által kidobott árra (nem tudom, hogy itt is EUROTAX-e, vagy valami hasonló), hogy ok, legyen a duplája. Szerinted hol adnék el egy akármilyen jó állapotban lévő 8 éves G Astrát 6k EUR-ért?
p
-
rossz topik
-
giigz
veterán
válasz
runner 125 #88073 üzenetére
Soha nem adtunk még el kocsit, minden kocsink ilyen állapotban volt, mint ez, patika, szalon, mintha új lenne. Karcolás sehol, belülről kívülről olyan mintha új lenne
Mind be lett számítva a soron következő új autóba.
Innen vettük alapból, az újat is innen vettük, jól jöttünk ki belőle, hogy beszámították. Hirdetgethettük volna, foglalkozni vele, ide menni oda menni, kipróbálják, alkudoznak, nem tetszik, stb. stb. Nem akartunk ilyenekkel foglalkozni, ráadásul autó nélkül sem akartunk maradni, minden nap kell, így ez volt a legkézenfekvőbb megoldás.
Leadtuk, hoztuk az újat
-
runner 125
nagyúr
Miért nem adtátok el ti, ha ennyire tuti? Gondolom eleve piaci ára alatt számolták be, a "metálfény" leírás meg mindent elmond róluk.
Annyira bírom az ilyen leszarom stílusú hirdetőket. Nehezére esik bemutatni az autót pár mondatban?! Egy normálisan megírt szövegen szvsz az eladás minimum 1/3-a múlik. -
runner 125
nagyúr
válasz
Kornel #88065 üzenetére
Szerintem amíg számlával, egy megbízható webshop-tól, nem mélyen piaci ár alatt vásárolsz, gyári flakonos olajat, addig nem kell attól tartani, h fake olajat kaptál.
autoteka2000.hu pl., de legutóbb az olajborze.hu-tól vettem 4 liter Eneos Sustina 5W40-et, mert bele tudtam alkudni a szállítást.
Illetve, Toyota forumon micila nicknevű úriembert is többen javasolták olaj ügyben, ő is jó áron tud eredeti olajat.
-
Kornel
veterán
válasz
!Overdose! #88067 üzenetére
importőrtől nem fogom, annyit már nem ér szerintem.
fékmester-re ránézek, köszi
már csak az a kérdés, hogy 0w20 vagy sustina 5w30(#88070) runner 125:
eddig én is így voltam vele, ezért is vettem pl. múltkor valamelyik suzuki boltban eneos olajat(számlával, gyári flakonban), de amikor ilyen hírek reppennek fel, elbizonytalanodik az ember...(#88072) giigz:
tuti télen is ez lesz benne, valószínű így tényleg jobban járok, ha az megy bele, és 10k km után lecserélem, lehet ez most meglesz fél-háromnegyed év is, vagy még több. -
gyenge47
aktív tag
válasz
Dany007 #88038 üzenetére
Ajánlom figyelmedbe a cikket.
Csak elmondok egy példát: alkalmasint szoktunk haverommal tekerni, és hazafele be szoktunk ugrani egy kocsmába meginni egy sört. Szinte végig kijelölt kerékpár útvonalon közlekedünk és nagyjából a KRESZ is be van tartva. Mindketten 80kg felettiek vagyunk, ráadásul az a fél liter sör (alkalmasint fröccs) közel sem árt meg annyira, amennyire befolyásolná a biciklizési képességünket. Nem is örülnék, ha a rendőr megbüntetne érte.
Nyilván ez egy gumiszabály, aminek van negatív hozománya, de aki eddig is beton részegen biciklizett az most se fog másképp. Fordítva: aki józanul biciklizett az nem fogja talaj-részegre inni magát, csak azért mert van valami hasonló törvény. Ez életszerűtlen lenne. Egyébként is betarthatatlan törvény volt, hogy full józan biciklisek legyenek az utakon. Van olyan törvény is, hogy ne lopj, meg ne törj be. Mégis van lopás és betörés. Sokan amúgy is azért választották a kerékpárt, mert a jogsit kockáztatják, ha az autót választják.
130 ról 160-asra módosító példád pedig eléggé sántít, mert ott nincs pozitív hozadéka a dolognak. Max annyi, hogy hamarabb célt ér az autós, de nincs ártalomcsökkentés.
Akkor én is mutatok egy statisztikát: látszik, hogy évről évre csökken az ittas balesetek száma, de még mindig messze az autósok vezetnek. Csak amíg az autós egy icike picikét nagyobbat rombol (nem akarok linkelgetni cikket, de szerintem tudod, hogy mire gondolok), addig a biciklis kevésbé kockázatos másra.
És ne értsük félre a törvényt, hogy lehet inni biciklizéshez. Nem. Mindössze annyiról van szó, hogy kevés alkohol után, ha tudod biztonsággal vezetni azt, akkor használhatod. Nem többet.
-
Kornel
veterán
válasz
parandroid #88061 üzenetére
azért nem ritka magyarországon.
ahogy mondod, viszont nem is biztos, hogy rosszabb, mint egy városi "keveset" futott autó.
enyémbe 112k van, és nincs 6 éves, de 52k-t én raktam bele nem egész 2 év alatt.
lehet vissza kéne tekerni, mert nem mondod meg róla, hogy nem 60k van benne, így meg nem fogom tudni eladni majdmás:
ki milyen olajat rakna a kocsiba, és honnan érdemes beszerezni?
fb suzuki csoportban már arról beszélnek, hogy az eneos-t is hamisítják.
honnan kapok tuti eredeti olajat mo-n?(#88066) TaaT:
még ha az lenne, de boltba meg neten rendelve is rádsózzák a hamisat. -
hobizoli
nagyúr
válasz
parandroid #88061 üzenetére
ja en is Marea-val masfel ev alatt mentem kb 4-5k km-t
de van mellette masik auto is, ugyhogy azert sem szalad belehavercshaje 2009-s CRV-vje mar 13k km felett van (vatta ujan vette, elso tulajos)
azt szerinted ki nyalna be, hogy 5 eves auto es megis "csak" ~13500km van benne
pedig annyide biztos ECU/oracseres volt, es azé'
-
giigz
veterán
válasz
zsolt19900 #88062 üzenetére
Azt a leírást én is furcsálltam, kemény marketinges lehet
Vagy 1-2 hete már tuti ott van a kocsi, ha tudnák az emberek, hogy ez más mint a többi...
-
parandroid
félisten
válasz
Kornel #88057 üzenetére
Azért magánszemélynél az évi 20k átlag az már soknak számít, vagy messzire jár vele dolgozni. Más kérdés, hogy melyik a jobb eset, ha nap, mint nap felmelegszik, vagy ha minden áldott nap hideg motorral megy 2x5-10 km-t, plusz bevásárlások - merthogy utóbbi esetben 10-12k lesz benne évente, mint pl az én Astrámban. Ha nem jön közbe a német költözés, akkor sose lett volna meg a 113k km 8 éves korára, simán 80-90 között lennék még mindig.
p
-
giigz
veterán
válasz
FrankMonzano #88055 üzenetére
Írtam fentebb, nem tudom olvastad-e, nemrég beadtuk a Focus-unkat kereskedésbe, valószínűleg ennél jobb állapotú nincs a piacon. Megvettük, azóta rendszeresen kapta a Total/Mobil 5W30 olajat, szűrőket, minden szerviz időben elvégezve, fűtött garázsban tartottuk, havas/sáros út után beállás előtt alját lemostuk, stb. stb. tényleg nincs mégegy ilyen autó a használtautón, vagy csak 1000-ből 1. A km annyira valós, hogy egy részét én raktam bele. 2006 12. hó, 151k km, a motor új állapotban, olyan finoman jár, mintha most jött volna ki a gyárból. Aki vezette, mániákus kátyú kerülő, rossz úton nem szeret menni, inkább kerülőn megy, annyira vigyázott rá, mániákus.
Itt a link, valószínűleg még megvan, akinek tetszik, bátran megveheti, megnézheti élőben: [link]
Félreértések elkerülése végett én most nem hirdetem az autót, már nem is a miénk, csak segítek vele másoknak!
-
Kornel
veterán
válasz
enginev3.0 #88058 üzenetére
Valóban nem arra való, hogy 5-en nyaralni menjetek vele.
Ha ez évi egy alkalom, akkor én ezért nem zárja ki, vannak megoldások, pl. tetőbox, stb. -
Kornel
veterán
válasz
FrankMonzano #88055 üzenetére
Menj be egy nepperhez, és mondd meg neki, hogy mennyire tekerjék vissza az órát.
9 éves autó átlag évi 20000 km futással cirka 200000 km.
Vagy te is az idős nyugdíjas svájci orvos hétvégi autóját szeretnéd megvenni, ami csak a mesébe létezik? -
FrankMonzano
őstag
Sziasztok.
Mazda 3, Focus II vagy Toyota Corolla?
2005 vagy fiatalabb, benzinest szeretnek, lehetoleg ne 200-250e km-rel.
Max 1.5-1.7m-ert. -
Kornel
veterán
válasz
Dany007 #88052 üzenetére
Swift mk4-re még egy szavazat.
Rá kell szánni 1 millát, úgyse kell vezérlést cserélni, mert láncos, viszont 1.5-öst kell venni, azt biztos hogy nem érinti a váltó probléma.
Csomagtartó meg kérdés hogy kell-e, bevásárolni úgy szoktam, hogy berakom a cuccokat a hátsó ülésre. -
TaaT
nagyúr
Egy újabb "Égszer"
[link]
-
Dany007
veterán
válasz
enginev3.0 #88051 üzenetére
Értem. De a Swift-et támogatom továbbra is.
A csomagtartó bőven elég bevásárlásokhoz... Kellemes vezetni, modernebb külseje is van, keveset fogyaszt és a "nagyobb" motorral ellátottak jól is mennek. És szvsz ahogy hallottam olcsó is.Azt meg képtelenség összehozni, hogy kis autó legyen, keveset fogyasszon, olcsó is legyen a fenntartása, családi autónak is jó legyen, nagy csomagtartóval, utazóautóként is jó legyen hosszútávon, városi kisautó is legyen...
Ilyen szvsz nem létezik... Ja és mindez 8-900k-ig max 10 éves korig.
Nem vagyok egy nagy Suzuki párti, de én ilyen helyzetben biztos azt a fajta Swiftet nézném ki. -
enginev3.0
félisten
válasz
Dany007 #88050 üzenetére
Ignis sokat evett a tudásához képest, Swift tesómnak van, ilyen újabb fajta. Nem rossz autó, bár a csomagtartó nevetségesen kicsi
A kritériumokat anyám szabja... én vennék valami szép bmw-t, 15-20 éveset, vagy nagyobb autót, tehát nem kicsit, ez is az ő fejében él csak
-
Dany007
veterán
válasz
enginev3.0 #88048 üzenetére
Hasonló Suzuki? Swift az újabb fajta?
Úgy emlékszem az már 700k-től indult klímával meg ilyesmi... Ilyenre gondolok.
Egy "erősebb" motorral már városból is ki lehet merészkedni vele.Amúgy mért ennyire merev határ az a 10 éves kor? Azért ahhoz elég csücskös a 800k...
-
enginev3.0
félisten
válasz
rbalint88 #88045 üzenetére
Nekünk semmi, anyum jött haza, párhuzamos parkolóból pedig kijött egy autó (itt van pár kép az autóról)
Mazda-ból sem találtam, 2004-nél fiatalabbat 900ezerig
Ford Focus nekem nagyon tetszik (Y)
Corollából sem találtamPersze én használtautót nézegetem, olx-en vagy más oldalon lehet van egy egy darab belőlük
Kifejezetten Lacetti vagy 307-ről vélemények?
És a Benzin/gázos autók? -
raczger
őstag
Gyorsan változnak a dolgok, de hát nem igazán jutna idő ma elmenni már sopronba, de találtam ezt a közelben, már lebeszéltem, elmegyek megnézni a délután: [link]
Csak a kormány nem tetszik, de azt lehet cserélni -
werszomjas
addikt
válasz
enginev3.0 #88040 üzenetére
Skoda Fabia
Nekünk volt kb 4 évig, dízel, városi autónak sztem tökéletes, és 1-2 hosszabb útra is vállalható.
-
rbalint88
addikt
válasz
enginev3.0 #88040 üzenetére
Remélem nektek nem lett bajotok, az autót meg le kell szarni, pótolható!
Típusok: Toyota Corolla, Honda Civic, Nissan Almera, Mazda 323, Golf4, Focus I, Astra G.
Ezek nem romlanak el vagy van hozzájuk alkatrész. -
zsolt19900
őstag
válasz
enginev3.0 #88040 üzenetére
hmm igen, almera, vagy civicec
de majd a többiek adnak hahus szűrős listát és onnan kedvedre szemezgethetsz
-
hdman
őstag
válasz
enginev3.0 #88040 üzenetére
Nissan Almera?
-
enginev3.0
félisten
Sziasztok
Összetörték az autónkat, és másikat kell vennünk helyette
800 ezret kapunk a biztosítótól, tehát 800-900ezer a keret +-Fiatal autó legyen (10 évnél fiatalabb)
Ne legyen nagy (sedan se jöhet szóba)
Benzin, dízel, fogalmam sincs
5 ajtós
"Olcsó alkatrész"Leginkább városban szaladgálás a cél, bevásárlás stb... tehát családi autó, évente pár kirándulás vagy nyaralás, ami hosszabb táv lehet
Amiket nézegettem
-CHEVROLET LACETTI, sajnos csak benzines van belőle, és azt mondják sokat eszik, vagy van benzin/gáz, de gázos autóról fogalmunk sincs, mennyire jó, nem jóPeugeot 307 / 206 de inkább a 307, azt mondják francia... nem jó...
VW-ből csak 4-es golf van, vagy polo, egyik sem tetszik, bár biztos jó választás lenne
-
Dany007
veterán
válasz
gyenge47 #88003 üzenetére
"Nem arra ad felmentést, hogy részegen is lehessen kerékpározni, hanem azt az állapotot törli amikor, valaki megiszik egy fröccsöt vagy sört és fél órán belül felül a biciklire azt meg lehessen büntetni. "
Amíg nincs hajszál pontosan lefektetve, hogy hol a határ, addig bizony arra ad felmentést, hogy akár részegen is lehessen kerékpározni.
Ahogy olvasom azt írják - nem szó szerint -, hogy amíg biztonságosan képes közlekedni, addig a szintig lehet inni.. Most akkor ezt mi alapján döntik el, hogy még biztonságosan megy-e vagy már nem?
Szal érted mi a problémám?
De még ha szabnának is határt, az sem lenne a gyakorlatban kivitelezhető. Mert ugye van akinek megárt már 2 sör, másnap meg 8 sem igazán. Van aki egy sör után se tud már vezetni normálisan, van aki meg 4 után is lazán...
Teljesen egyén függő, nyilván akinek kisebb a testtömege annak kevesebb alkohol is megárt mint egy 120 kilós férfinak.Tehát az, hogy nincs ez pontosan megnevezve és szabályozva alapvető probléma. A másik meg, hogy ellenőrizni szintén ugyanannyi energiába fog telni, mint azt ellenőrizni hogy ivott-e vagy sem. Egyébként se értem mért baj az, ha valakit megbüntetnek alkoholos befolyásoltság alatt történő biciklizés miatt, amikor azt tiltja a törvény. Nem értem...
Azt a részét megértem, amit írtál, hogy inkább biciklire üljön, mint kocsiba alkoholosan. Okés. Tényleg egy fokkal jobb. De ez megint egy olyan dolog, hogy ahelyett, hogy betartatnák a törvényt, inkább megengedik és akkor nem kell betartatni.
Kb, mintha a sok gyorshajtást úgy oldanák meg, hogy felemelik a speed limitet és kész. És akkor 130 helyett 160-ra emelik akkor a legtöbb gyorshajtó "megszűnik".Nem ez lenne a megoldás. És mivel már így is a biciklisek közt van a legtöbb ittas "vezető" - nem az autósok között(!) és a biciklisek okozzák a közúti balesetek 11%-át (ami a számukat figyelembe véve baromi sok).
Idézem: "a Központi Statisztikai Hivatal adatai szerint tavaly a közúti balesetek 11 százalékát kerékpárosok okozták. Érdekes, hogy az ittasan okozott szerencsétlenségek aránya a kerékpárosoknál és a segédmotorkerékpár-vezetőknél (21-23 százalék) volt 2011-ben a legmagasabb." forrás
Na ezek után, szerinted jó ötlet ha még ráadásul emelleé direktbe megengedik nekik az ivást?
Én ezzel nem tudok egyetérteni, hiába próbálom elfogadni az érvet, túl kevés ide. -
#10726912
törölt tag
Ne akkor méricskélj, ha egy soseromlikelopelt, vagy egy agyonüthetetlenswiftet húzgálsz
S a hivatalos méréshez hajtsd be a tükröket, fújd fel a kerekeket (a gumikat 4 a felniket 2 bárra), szereld le a felesleges dolgokat, tankolj nitrohigítót...s amúgy is: minek ide injektor, ha a szakadék széle csábít???????
-
rbalint88
addikt
válasz
runner 125 #88032 üzenetére
mondjuk én az újabb generációra gondoltam, nem erre. durván nincs ára. ennyire vacakok lennének? (nem trollkodás, mindig német autóm volt, most meg a toyota. nem nagyon volt képben francia soha, így az árakat se figyeltem)
-
runner 125
nagyúr
válasz
rbalint88 #88030 üzenetére
Az 5 éves Megane-ok pont onnantól elérhetőek.
Abban viszont egyetértek, h hiába tizenév, egy 2002-es e46-nak nagyobb a respect-je, mint egy újabb Megane-nak.
-
giigz
veterán
Sajnos nem mértem el... Nem tudom mi van szegény Megane-ocskával, 80-110-re tudok pontos értéket, az tegnap este 16,3s lett. Ugyanez, pontosan ugyanígy mérve (nagy tudomány nem kell hozzá, telefon kezembe, videó indít, padlógáz, itthon fps szám alapján hajszálpontosan kiszámol), tavaly októberben mértem utoljára, ugyanezzel az injektorral, minden ugyanez, 11,2s volt az egyik mérés alkalmával, 12,6s egy másik mérés alkalmával. Kapásból két mérés között ez az 1,5s eltérés is furcsa nekem... Nem tudom, nem-e valami légtömegmérő vagy valami jeladó viccel meg engem... Viszont valamelyik nap már bent lesz a másik injektor, nagyon remélem, hogy ez a mostani 16,3 nemhogy a tavaly októberihez, de az alá bőven be fog menni
-
rbalint88
addikt
válasz
runner 125 #88025 üzenetére
nem is 1,2 misit írtam, hanem 5 éves megane-t
bár nem tudom mennyiért mennek azok, de mondjuk 3 millából mindennel együtt megáll. fogyasztást meg az esetleges gyakoribb beavatkozásokat kompenzélja, hogy évi 20 ezerből lehet biztosíani egy ilyen autót és az alkatrész is elég olcsó hozzá, meg nem nagyon tudsz belefutni olyan szopásokba, mint a turbóhiba meg a common rail megkotlása.
a BMW-met 550-ért vettem, mindennel együtt 800-ban állt (felni, új gumi, szervizek), ha totál patikára meg lett volna csinálva, akkor lett volna kb 2M a nagyon nagyon teteje, de akkor kb olyan állapotban lett volna, mint a linkelt Merci. -
giigz
veterán
Elhiszem, milyen érzés egy erősebből egy gyengébbe átülni, én is érzem amikor a Volvo 200 LE után visszülök a sajátomba, nyomom neki, de mintha be lenne húzva a kézifék... Sőt a Focus-ból átülve is szentségelek egyet, hogy miért nem az 1.6-ot vettem, de legalább az 1.4 16V-t...
A tied nagyot ugrik, látszik is a 7,1s 80-120 4.-ben, viszont még az a 10,3s sem olyan vészes, persze mint írtad, érezhető, de hogy tudd, mi az amit én átélek nap mint nap... Pont tegnap mértem, még a régi injektorral, 80-120 4.-ben nekem 23s körül van... Ismétlem 23 másodperc körül...
Valószínűleg ezen az új injektor sokat fog javítani, de ez tragikus érték, gondoljatok bele, milyen élmény lehet nekem előzgetni...
-
DeFranco
nagyúr
-
sketchifun
senior tag
Na, ma történelmi pillanat. 4-es úton tartok hazafelé, fater 89-es Nissan Bluebird típusú kocsijával. Valami történik a műszerfalon. Nézem. 0 km. Átfordult az óra.
Ennek örömére vettem neki egy adag motorolajat. Megérdemli.
-
-
-
-
-v-
addikt
80-nal aruld mar el miert 4.-be raksz egy szivot .... az enyemet meg masodikba kell, de kb. barmit harmadikba .... ez miert is mervado, hogy egy nyomatekosabb motor nem visszavaltva jobban megy?
Otodiket meg tenyleg minek irod ...."Köszi, de tudom, hogy kell vezetni egy benzines autót"
Latom ...
-
hdman
őstag
MunezXBK: hát ez tényleg el van
90% város, évente 1x olaszországi nyaralás, meg párszor vidéki túra. Átlagfogyira a BC 10,9 litert mutat.
tomcsi23: ez szemét volt
runner 125: hát ja, teljesen más vezetni, pedig a LE kb ugyanannyi... Viszont azért sokkal nehezebb és ahogy irtad a 4wd is elvesz egy parányit.
8th: mit kapaszkodtam, lerágtam
[rvilike]: nincs itt semmiféle user error. Nagy, nehéz tohonya, 4wd, ellustítva városban. (kiemelve a gyengébbek kedvéért) Köszi, de tudom, hogy kell vezetni egy benzines autót. 3, ban 60ról nem mertem megelőzni vele 2 autót, egyet is csak alig. Csak bőg, de szar sem történt, pedig mint már az előbb is irtam, a LE kb ugyanannyi mint az enyémben.
Ezt éreztem:
80 to 120 in 4 : 10‚З s. vs 7,1 s.
80 to 120 in 5 : 1Ƽ‚2 s. vs 9‚4 s. -
-
-v-
addikt
-
tomcsi23
veterán
válasz
runner 125 #88004 üzenetére
Ja, értem.
Azért akad olyan. -
gyenge47
aktív tag
válasz
Dany007 #87989 üzenetére
Félreértelmezed a törvényt. Nem arra ad felmentést, hogy részegen is lehessen kerékpározni, hanem azt az állapotot törli amikor, valaki megiszik egy fröccsöt vagy sört és fél órán belül felül a biciklire azt meg lehessen büntetni. Ezáltal afelé mozgósítja a népet, hogy a potenciálisan nagyobb kárt okozó gép helyett a kétkerekűt válassza inkább a jó nép.
Nyilván, ha valaki beböflékedik a kocsi elé és elütteti magát, akkor az evidens, hogy nem volt biciklizésre alkalmas állapotban, tehát övé (is) a felelősség.Amin nem lehet változtatni az az államilag is támogatott alkoholizmus, amit a törvényhozó helyesen felismert. Nyilván mivel az alkoholt nem lehet betiltani, és az alkoholos befolyásoltság alatt történő baleseteket sem lehet jelentősen csökkenteni, akkor legalább a baleset súlyosságát és az ártatlan áldozatok számát lehet ezzel csökkenteni.
Nyilván abban igazad van, hogy sajnos a magyar kerékpáros kultúra jelenleg az autóvezetési kultúra környékén van, valamint az a felvetésed is helyes, hogy balesetben a kárt ki fogja állni. De azért annak az esélye és kockázata, hogy valaki előtted elesik és te elrántod, aztán pont belemész a szembejövő ifába az relatíve alacsonyabb, mint az, hogy egy részeg autós mit tud művelni. 1+ tonna vs 90-100kg nagyon nem mind1.
Nyilván ott van egy kicsit elszúrva, hogy nem hittan meg erkölcstan nevű marhaságokat kéne oktatni, hanem kreszt 12 éves kortól.
-
tomcsi23
veterán
válasz
runner 125 #87999 üzenetére
Benzines = lomha
Új hozzászólás Aktív témák
- Wilbur Smith könyvek (15 db) egyben
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R5 3600 / RTX 2060 6GB / 16GB DDR4 / 512GB SSD
- LG 27GP850P-B - 27" NANO IPS - 2560x1440 - 180Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - AMD FreeSync - HDR 400
- Olcsó Notebook! Dell Latitude E7280! I5 7300U / 8GB DDR4 / 256GB SSD!
- Új, Garanciális (1-3ÉV) Gamer PC-Számítógép, néve szóló számlával! I5 14400F / RTX 5060 / 32GB DDR5