Hirdetés
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- Lassan állítjuk a fát, és a hardverek is be vannak csomagolva
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Samsung LCD és LED TV-k
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Zenelejátszó építése, a kiváló hangzásért
- Intel Arc Battlemage B570/B580
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
válasz aphra2 #69151 üzenetére
nem megy hamarabb tonkre a lengokar ettol, hanem amr eleve hasznalt cucc melle teszed be, mert nyilvan nem lesz minden egyszerre uj benne, aztan egy ido mulva elojon azok elhasznalodasa, akkor rá lehet fogni vmire...
nekem a PGT 6 eve ven leultetve, amikor beraktuk ala a Eibach rugokat uj kemenyitett rovidszaras gatlokkal, akkor semmi mas nem lett kicserelve hozza
most tavasszal kellett lengokart meg kormanyosszekotot cserelni, de 9 ev utan amiota nalam van, akkor volt 14 eves az auto, toronycsapagy pl meg ugyanaz benne, amivel vettem az autot 2004-benennyi idonkent azert szerintem ennyi belefer
most a Marea-ban elol lengokar kormanyosszekoto vadiuj, a lengescsiallpitok felujitva by Lindor a gyarinal kemenyebbre, csak a rugok gyariak - még... de nem birok magammal, mar neztem ez ala is kis okossagot
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
FerNandor
őstag
válasz aphra2 #58550 üzenetére
köszönöm. az jó ár. csak kíváncsi voltam, de akkor ez bíztató és szerdán elmegyek 2-3 helyre és megkérdezem. elegem van a szar szélvédöböl, ha jó árat kapok kicseréltetem a f*szba, nem várok jövö évig.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
!Overdose!
őstag
válasz aphra2 #58522 üzenetére
Pedig japánhoz drága az alkatrész...
Persze, tudom, hogy egyedi. Az oka pedig az, hogy gyakorlatilag a motor+váltó kombó miatt hozzák be az angol Civic 1.8 VTi-ket. Esetleg még a félbőr belső és a "nagyfékes" futómű és valamit. A többi sallang pedig szotyiért megy el vagy rohad a bontósra.
Kis kereséssel találtam 15k-ért a Fiesta-hoz, igaz feketét. Szerintem ha alaposan körbenéz fog találni olcsón. Lehet, hogy végül nem 10k lesz, de nem is 50. Én inkább arra mennék rá, hogy ne kelljen fényezni, mert az alaposan megdrágítja a javítási költségeket.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
bitpork
nagyúr
válasz aphra2 #56904 üzenetére
Na jó de Qru alatt most lesz először saját autó , a honda helyett
Meg hát nem is lehet hibáztatni az elején senkit h élvezi a vezetést.(#56907) Qru : ennyit a csaóról. Mondtam én már sokszor h itthon nem szabad megkötni. Ha havi 33k-t félre raksz, gyk bármilyen dolgot el tudsz már simítani kpvel.
[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-
Balupapa
senior tag
válasz aphra2 #54502 üzenetére
Akkor kalapáld ezeket is ki nekem
Közben megtaláltam a kereset hsz-eket de köszi mindenkinek a segitséget
[ Szerkesztve ]
_-=*WheelWhores*=-_
-
Xero
nagyúr
válasz aphra2 #54255 üzenetére
Karosszéria sem nagyon. Cimbora pont most megy egy karosszéria elemeket gyártó céghez beszerzés vezetőnek. Eddig csak x gyártónak dolgoztak, de most bekopogott még három, szóval bővülnek és fel kell pörgetnie a beszerző srácokat.
Maradjunk annyiban, hogy manapság fejlesztenek némileg (mert ugyebár sok elemet a beszállító tervez meg), majd szétdobják, aztán valahol összelegózzák. Vannak még elemek amik házon belül készülnek, de egyre kevesebb.
Csak a VW konszernből tudok legalább 4-5 olyan elemet, aminek a fejlesztésében vagy gyártás beindításában benne volt valamilyen ismerősöm, pedig egyikük sem az anyacégnél van.
[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
válasz aphra2 #53873 üzenetére
Szerinted ha rizikós lenne a taxisok (1.9pdtdi) tömegével alakíttatnák át egytömegűre az autójukat? Én nem hiszem.
"Látod, Európa? Hát ide vezetett a jóság. Mindent megengedő liberális kórság!" Éljen soká a multikulti! Még több illegális bevándorlót Európába! Ugyan már, mi baj lehet belőle...
-
neduddki
nagyúr
válasz aphra2 #53873 üzenetére
HI!
Sanyi aszongya mar elg sokat cserelt, tob bis 100Mm folott jat csere ota es semmi baja
/ mas: nezz utann a 2006 utanni kezivaltos bubaruknak, formedvenykedem rola tobbszor is/udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Balupapa
senior tag
válasz aphra2 #52772 üzenetére
"ami tuti nem működik az a pet palackban víz , ill a vödör víz a kocsi előt , ....nem röhögni ezeket is olvastam a neten , gondoltam kipróbálom , de hatástalan "
Neharagudj, de nagyon felnevettem
halálra akartad itatni? vagy gondoltad ha tele lesz a hasa nem ugrál a kocsira?
(#52774) giigz: Télen használok preventet, mukodik. egy ideig aztan ujra kell kezelni vele.
[ Szerkesztve ]
_-=*WheelWhores*=-_
-
-
bitpork
nagyúr
válasz aphra2 #52758 üzenetére
Ez nem nyest...konkrétan a két ülőgumója látszik ahogy lecsúszik a szélvédőn...
(#52759) Khelben: ritka alkalmak egyike, hogy maximálisan egyet értek. Múltkor az M5ön poroszkáltam várva a soromat hogy a szűkítés miatt mehessek. A magyar parasztja mind a leállósávban próbált ügyeskedni. Persz h jött a mentő Komolyan mondom ha egy H1ben ülök akkor a mentő elé álltam volna csupán szívjóságból segíteni neki lelökni a sok vadbarmot.
[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
bitpork
nagyúr
válasz aphra2 #52753 üzenetére
http://prohardver.hu/tema/milyen_autot_vegyek_2/hsz_52697-52697.html
Jobb jelenleg, sajnos nincsNe csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
őstag
válasz aphra2 #52454 üzenetére
ha már felhoztad ezt a témát
az szabályos hogy valaki egy 2 tonna körüli terepjáróval húz egy utánfutót amin van egy 1,7-1,8 tonnás autó?
ehhez mivel meghaladja a 3,5 tonnát a teljes szerelvény nem kellene tachograf?
vagy pedig kevesebb súlyra van hitelesítve az utánfutó?
de akkor közúti ellenőrzésnél hogy nem buknak leezt magyarázd már el légyszives, ha te tudod a pontos szabályt
üdv
cryptot minden termékemért elfogadom
-
-
_NCT
addikt
válasz aphra2 #51968 üzenetére
Valahogy úgy, elég szar lenne mindig úgy beleszállni, hogy ránézek és a hányás kerülget. Ha valami 15-20 éves Ford Escort lenne, akkor leszarnám, de 10 éves korához képest nagyon jól néz/nézett ki. Vannak ezek a jégkár kalapáló szakik BP-en, majd lehet hogy később apránként megcsináltatom, legalább a motorháztetőt, meg a tetőt.
Ezt fényezni meg stb kár lenne, nem sérült sehol sem a festés így ránézésre....
[ Szerkesztve ]
-
Laraxior
titán
válasz aphra2 #51960 üzenetére
Minek hozzányúlni? 10 éves autó, fél autó karosszériát helyre kellene pofozni. Nem ér annyit a szekér. Festék nincsen megrepedve, se lepattogva. Én hozzá se nyúlnék. Szélvédőt kicserélni és pont.
Ha nekiállnak tömni, meg festeni utána már lehet mondani, hogy ezt bizony csak a jég verte el, úgyis azt fogja mondani 100ból 90 ember, hogy ez bizony totálkáros autó volt.*** Dodge Challenger V8 *** HEMI New Year! ***
-
EQMontoya
veterán
válasz aphra2 #49768 üzenetére
Hát én már raktam keresztbe első kerekest nem önszántamból. Nem volt jó. Akkor tolja az orrát, ha a gázon állsz, tehát kigyorsításnál. De ha sok, akkor nem a gázon állsz a kanyarban, hanem tartod az íven. Na olyankor a feneke indul meg, mert nincs benne súly.
Same rules apply!
-
-
neduddki
nagyúr
-
Kornel
veterán
válasz aphra2 #32952 üzenetére
tudom, hogy nem a legjobb, és azt is, hogy sok minden számít a fogyasztásban, pl. a gumi se mindegy, amit még senki se említett most.
(#32954) a_tesz: jó ez a lista, pl. az előbb említett Suzuki Swift-nek is 0.32 a cw-je
(#32956) hobizoli: akartam is mondani, hogy sose hajtottam még be a tükröket, és az ablaktörlőket se szereltem le, és a guminyomást is a gyári értékre lövöm be mindig.
viszont amit sokan nem csinálnak: használom a motorféket, nem is kicsit, lendületből autózok, megpróbálva a nyomatékcsúcs körül váltani, stb. stb.[ Szerkesztve ]
-
neduddki
nagyúr
válasz aphra2 #27343 üzenetére
HI!
egyszer mar irtam amitmondtak, de mar efejettem:- ))), de azt tom, hogy meglepodtek me vmi muxott,
amug meg mindg naluk van, majd vmikor ki kell jutm, hogy pontos kepet kapjak, amugy Over-t inzultlad, szerintme hamrabb kijut mint en, es akkor kiszedi Zsolt-boludv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Tökmindegy
senior tag
válasz aphra2 #25872 üzenetére
Azt nem tudom. Valami virágbolt van mellette ,szembe van az üzletsorral a mol kút után.
De sok helyen csinálják,sőt van dekor studió a Bosnyáknál is ,a címét nem tudom ,de ha kell utána kérdezek,na ők adnak is el minden fajta ilyen anyagot ,csak húzós az ára.Csak azt nem értem,ha gooooolle a haverja valakinek akkor beüti és egy raklap lehetőséget talál evvel kapcsolatban ,árakat ,stb.
[ Szerkesztve ]
Fúúúú, végre van egy kártya mégdrágábban mint amennyiért eddig sem tudtam megvenni! Király!!"by capulet75"
-
Szplöttyy
senior tag
válasz aphra2 #22007 üzenetére
Kérlek szépen van aftermarket, a világon a legnagyobb, csak mind tuningcucc
(#22008) Tiger.huhhhh:Tehát végeredményben, ami itthon van, és nem 0km-es új autó, az mind szar És nem attól hogy olasz, vagy mert francia esetleg német or japán, hanem attól hogy azt már valaki használta, és kitudja hogy.
Smoke & Torque
-
zoo8800
veterán
válasz aphra2 #19075 üzenetére
A tatás vezetés nálam hangulat- és időjárásfüggő.
Tegnap 90-nel mentem az M1-M7 kivezetőn, hogy később érjek haza, jó volt ülni a hideg kocsiban Itt 120 körül szoktam menni.
Pár hete pedig mentem ki Gödöllőre. Nem siettem, de azért is 150-160, mert olyanom voltEgyébként 27.
rip and tear, until it is done
-
-v-
addikt
válasz aphra2 #19075 üzenetére
"soha nem fogok a pályán 130 helyett csak 110-el menni , (ezt pszichikailag nem bírnám elviselni) mert akkor 1 literrel esetleg jobb a fogyim"
Hát, velem akkor volt ilyen, amikor necces volt, hogy eljutunk-e a következő kútig
Egyébként teljesen egyetértek. Valójában én azt gondolom, nagyon sok ember van az utakon, aki olyan szinten túlzásba viszi a spórolós vezetést, hogy az már a forgalmat akadályozza.
Természetesen mindenki úgy vezet és spórol, ahogy akar, semmi közöm hozzá, de amikor lámpától elindulva fél kilométerig tart, mire a 45-öt elérjük, úgy "gyorsulunk", és persze az 50-et véletlen sem érjük el sosem.. meg a 80as táblánál 65-tel megyünk, stb. Az ennyire ráérő és dinamikátlanul vezető emberektől bevallom én agyfaszt kapok.[ Szerkesztve ]
-
hdman
őstag
válasz aphra2 #17125 üzenetére
Ahol találtam a képet, ott is ez volt az első kérdés Lehet hogy csak kamu vagy mediahack, de betettem, mint érdekességet. Hátha mindenki kerékbilincset szed le szabadidejében
A Grande punto már 86k km-nél rúg egyet leállításkor, nem is kicsit, érzem, hogy az egész rendszeren átmegy a "lökés". A következő hetek valamelyikében megy kuplungcserére, akkor a szerelő úgyis ránéz a kettőstömegűre, aztán megmondja, hogy csereérett-e.
Szegény Punti nagyon nagy igénybevételnek van kitéve, nem is csodálom, hogy kezdi feladni.
Az egészből azt akartam kihozni, hogy többen irtátok, hogy a kettőstömegű csere csak később lenne esedékes, de ez csak használattól függ. Lásd a PUG-ot 40k kmenként. Az az autó akkor egy pénztemető Állandóan kettőstömegűt cserélgetni kuplunggal együtt...
giigz: nem feltétlenül kell félni a céges kocsitól, de nem árt, ha van egy kis ismerettséged ott ahonnan veszed. Nekem is volt céges kocsim van, de apámék cégétől van, tuti nem volt tekerve, most nincs itt a szervizkönyve, de kb 120k-ig opelban szervizelve, pecsételve, én 145-tel vettem, most 160 van benne. Ja és a kettőstömegű még gyári
[ Szerkesztve ]
Sopron city :)
-
csyo
senior tag
válasz aphra2 #16346 üzenetére
koszi!
Kicsit enni kezdte a rozsda, de nem vészes!
Lattam egy masikat, azt eleg kikezdte már a rozsda, a kipufogo sem volt a legjobb...Meg is vettem bmw 316i salon 5dr :-)
Franko motorhang, csendes, jol huz, fekek faszák:-)
szervizkonyv vezetve folyamatosan.
utso szerviz ota 4000 km-t mentek csak vele.HIBÁK:
A kormány recseg ha jobbra tekerem, de ez gondolom csak a boritas miatt lehet (olyan hangja van)
meg az utasoldali ajto nehezen nyilik ki, és a tetoablak néha nem nyilik, van, hogy varni kell 10 percet, és ujraprbalkozni, akkor kinyilik...
Jah, és az ABS lampa folyamatosan vilagit...
Legyen szép a napod!
-
neduddki
nagyúr
válasz aphra2 #16346 üzenetére
HI!
birelt oto lesz, szerinted az otoszallito elkalmazottak inden probalkkozasa ellenre nincsennek tiptop allapotban?:- )
udv
neduddki
p.s. csyo: nagytol bereljetek akinek van irodaja mindehol, ill. nezzetek nagyon utanna az engedejjezet km-nek, mert a konnyen lefogjak a kaukciobol
mod: Yushchenko; Te nem most csereted le szgeny buzuki vmire? oszt most ma megint? szerintem erdems kicsit gondolkodni es hosszabtavra tervei
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Nordik
őstag
válasz aphra2 #13702 üzenetére
Jelentem megcsinaltam a dudat! Koszi a segitseget!
Tenyleg egy kabel van, ennek a csatlakozojat is meg kellett csiszolnom meg kicsit helyrepofozni. Egy csavar fogja valami tartohoz, ez lehet akkor a test, na ez tiszta rozsda meg kosz lehet, meg se tudtam mozditani. De kicsit azert megfeszegettem meg mindenhol befujtam boven WD40-el es most szol. Remelem igy is marad...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- Asszociációs játék. :)
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Lassan állítjuk a fát, és a hardverek is be vannak csomagolva
- Elektromos (hálózati és akkus) kéziszerszámok, tapasztalatok/vásárlás
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest