Hirdetés
- Samsung LCD és LED TV-k
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Zenelejátszó építése, a kiváló hangzásért
- Intel Arc Battlemage B570/B580
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
bitpork
nagyúr
válasz Bdanyy #224869 üzenetére
Szerintem új autónál minden drágább lesz. Lehet h nem kell 1-2 évig hozzányúlni de ha kell akkor viszont az az 1 milla simán elröppen rá. Személyenkénti preferencia de én ilyenkor mindig valami 3-5 éveset nézek aminek a napi nyűgjeit online már mindenhol ismerik, van bontott alkatrész és szerelő is hozzá. Q7 e-tron kell neked
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Yany
addikt
válasz Bdanyy #224694 üzenetére
Nem tudom, hogy a Giuliákkal mennyi lehet a gond és amikor van, akkor az mennyibe kerül, de mikor megjelent az autó, már akkor beleszerettem. Pont, amit a videóban is mondanak, minden elemében érezni, hogy igazi autónak szánták. Mindemellett pedig van stílusa. Az Arteon nekem főleg amiatt tetszett amúgy, mert nagyon szerettem a VW benzinesek karakterisztikáját és az újabb gen. TSI már kinőtte a gyermekbetegságeit is + az Arteon formája kívül-belül tesz egy szép lépést szintén a stílus felé, nem sima szappan-Passat.
Építs kötélhidat - https://u3d.as/3078
-
Ádám16
addikt
válasz Bdanyy #224678 üzenetére
RS Octavia VS Giulia vidi: [Speedzone]
Nálam itt esett ki az Eres a Giulia mellett.Arteon most volt Laptiming-ban, csak dízel. Az tényleg elég utazósra van hangolva, hiába 4motion. Király autó, nagyon tetszik, de nem hiszem, hogy ezt keresem.
-
Yany
addikt
válasz Bdanyy #224678 üzenetére
A5-öt én is írhattam volna, de ebben az árban nem bíznék meg az állapotukban. Az Arteonnak talán még nincs akkora "brandfelára", mint egy bármilyen Audinak, miközben baromi jó autó. Ismereteim szerint a TSI bármelyike jó már pár éve, nagyon kiforrott mára. De Dieselt mondjuk én élből soha nem fogok ajánlani, kevesebb bűnt tudnék felsorolni az emberi faj ellen, mint azt a technológiát, bluenedv ide vagy oda. (Elnézést, ez kijött, nem kell egyetérteni, de fenntartom ezt a véleményem).
Építs kötélhidat - https://u3d.as/3078
-
-
rbalint88
addikt
válasz Bdanyy #224471 üzenetére
Tudom, tobbek kozott ezert nem lett i3-unk meg a hatso ajto miatt, az ket kisgyerekkel kevesbe praktikus.
Eleve nekunk masodik auto kellett, helyi csapasmero, ugyhogy a 200-250km felett +/-20-30km hatotav, valamint a gyorstoltesi sebesseg nem volt dealbreaker, ellenben a beltere sokkal jobb minosegu a Golfnak, mint a Leafnek vagy Hyundaioknak, amik meg jobb villanyautok. Kia Nirobol meg csak fapad fert volna bele meg dragabban, igy azt elengedtuk es lett a Golf. Igy ket es fel ev, 10e km tavlatabol nem bantuk meg. -
Veron
addikt
válasz Bdanyy #224393 üzenetére
ha a renaultkeszletrol.hu oldalon nézitek, ott csak Equilibre felszereltségű kombi Megane-ok vannak, ami felejtős. Az általam nézett Arkana egy igen jól felszerelt Techno parkoló és pilot pro csomaggal.
És nem érhető már el a 0% THM opció.[ Szerkesztve ]
"Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."
-
den89
tag
válasz Bdanyy #224388 üzenetére
Igaz a Grandtour van 9-től. Grandcoupe-ra emlékeztem, hogy 9,4-9,5 körül van, mert én azt nézegettem. Készleten mondjuk kevés helyen van. Kérdés, hogy rendelésre mennyit kell várni. Gyártják még? Olvastam korábban olyat, hogy záros határidőn belül le fogják állítani a gyártását.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz Bdanyy #224373 üzenetére
Kisebb akkus eGolf helyett inkabb eUpot, viccen kivul. Plusz 5M-ert van mar fl eGolf, nem annyival olcsobb a kisakkus, mint amennyivel rosszabb villanyauto, de a facelift aldasos hatasa sem elhanyagolhato (jo led fenyszoro, modernebb infotainment, aid, talan tobb vezetessegito (savtarto, holtterfigyelo))
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Bdanyy #224172 üzenetére
Ja igen, ez még csak a nettó, plusz ÁFA, plusz munkadíj, árrés, sallangok... Nem lehet nyerni. Cserébe segít elkerülni az autó cserére vonatkozó gondolatokat, és hosszú távon tervezni. Ha a benzines 6.5, a dízel 5 literes fogyasztást tud, akkor 60-70 ezer km alatt megtérül ha jól számoltam hirtelen. Nekünk pl tavaly 10 éve, hogy megvan a dízel Golf, tettünk bele majdnem 180 ezret, működne a matek. Nameg vetélytársakhoz képest ha megússza az ember a kettőstömegűt, az is képzeletben emelhetné a pénzügyi keretet.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Bdanyy #223152 üzenetére
Szerintem is a régebbinek (Golf 5-6) van rosszabb híre talán a drága porlasztók, nyűgös EGR miatt. Az újabb EA288-nál amelyiken Bosch rendszer van, a CP4 probléma érintheti. Olajpumpa szíj, "okos" vízpumpa hiba, esetleg vizes cooler, "okos" olajpumpa... Összefoglaló videó, van felirat [link] (Autostrong-m alert)
[ Szerkesztve ]
-
BinaryBard
friss újonc
válasz Bdanyy #223082 üzenetére
Uh, valóban, jó szemed van, nekem fel se tűntek ezek. Most végigmentem rajtuk részletesen, megpróbáltam megnézni az extrákat. A radar az olyan, ami nagyon jó lenne, és talán döntő érv is lehet. Az lesz, elmegyünk, megnézzük mindent, kiderítjük az extrákat, inkább azok lesznek akkor a mérvadóak, mint a km. Köszönöm mindenkinek a segítséget.
-
BinaryBard
friss újonc
válasz Bdanyy #223068 üzenetére
Köszönöm a választ, teljesen igazad van, az utólag is megoldható.
Ahogy molnarpeter is írta, 2.0 miatt jobb való jár hozzá, az egy megerősítés, hogy azt válasszam, köszönöm szépen.
Ülésekkel kapcsolatban is köszönöm a tippet.
Jelenleg 4 darab van a hasznaltauton. [link]
Szerintetek érdemes 3-400k-t pluszba rá költeni, hogy kevesebb km legyen? -
őstag
válasz Bdanyy #222897 üzenetére
Én biztosan nem bíznám a feleségem egy park assistra. A saját idegeimet pláne nem (ha telefonos segítséget kér...). Biztos egyre jobb, de nem hiszek benne hogy lenne tökéletes minden helyzetre. Érdekes lenne kipróbálni azt az a classet trükkösebb helyzetekben mondjuk ahol nem tipikus a parkoló.
-
őstag
válasz Bdanyy #222852 üzenetére
Toyota iq-t kellene újra gyártani. 1.0 cvt tökéletes, max led lámpákat és jobb fedélzeti rendszert bele. Imádtam a városban amíg megvolt (egyedül csomagtér is elég volt, ha kellett 3 felnőtt is befért). De lehetne elektromos változat is (bár szerintem abba nem nagyon bele elég akksi).
-
őstag
válasz Bdanyy #222842 üzenetére
Mondjuk az V. kerben gyakran semmit nem ér a zöld rendszám, mert helyet nem vagy nem ésszerűen vállalható időben találna az ember. Egyébként nekem az elektromos autó kb ahhoz csatlakozna hogy jó lenne önálló házikó (és akkor már napelem meg kis elektromos autó, de az említett környékre nem mennék "ki" ezért, Zuglóban kellene ezt elérni ). Az új kis hyundai elektromos suvocska mely rövidebb az i10-nél elsőre szimpatikusan hangzik (toyota iq-t is imádtam, szerettem a kis városi "cirkálókat" is).
-
addikt
válasz Bdanyy #222795 üzenetére
pont az a baj vele, hogy nem veszed észre a lerakódást, mert mindig csak kicsit lesz rosszabb az autó
nyilván aki nem csak beül és hajtja, hanem hajlandó időnként preventív dolgokra is (mint a dióhéjas tisztítás) annak kevesebb lesz a problémája vele. de aki nem tud a hibáról és/vagy nem is foglalkozik vele, annak könnyen milliós motorfelújítás lehet a vége.[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
TrollBalint
addikt
válasz Bdanyy #222015 üzenetére
Én nem szeretem így nézni, hogy az "árához képest mennyi a javítás költsége", mert ha 1M Ft a javítás, akkor az nekem akkor is 1M-be fáj, ha 2M-t ér az autó, meg akkor is, ha 8M-t. És az én anyagi helyzetem pont ugyanannyira terheli meg. Viszont, ha ez az 1M javítás 5 év után jön elő, az más, mintha 2 év után. Ugyanígy, ha szeretem az autót és már bizonyított; évekig hűen szolgált és nem hagyott cserben, akkor sokkal könnyebben kifizetem.
Volt autónk, kb. a vásárlási értékének a harmadát (igaz 4-5 évvel később) kifizettük javításra, mert szerettük. Következő autónál a vásárlási értékének a szűk harmadát kellett 2 év alatt kifizetni, úgy hogy az ment is a háztól. (Most hogy költségmentes, mert mindent megjavíttatunk rajta, mert tudjuk, hogy forgassuk a pénzt )
Röviden, én aszerint döntenék, hogy mennyire szeretem az autót, meg mióta van nálam és az idő alatt mennyire volt megbízható, bár ez összefügg erősen a "szeretem"-melhttps://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
addikt
válasz Bdanyy #222015 üzenetére
ha a feleségem harmadjára is meghúzza a kocsi valamelyik oldalát, akkor csere
kettő még lehet véletlen, a harmadik már azt jelenti, hogy túl nagy az autó“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
-
gg72
veterán
válasz Bdanyy #222015 üzenetére
Hát én így 3 hónap után, mert úgy érzem, hogy hiába csináltattam meg egy csomó dolgot rajta (1millió volt és eddig ráment 400ezer), még maradt számtalan olyan apróbb dolog (autórádió nem jól veszi a jelet, recseg 2 hátsó hangszóró, a távirányító csak közelről érzékel, beázik a két hátsó ajtó, 2 ajtóhatároló is cserés, ráférne egy alapos poilírozás, stb) , ami zavar és az az érzésem, hogy sosem lesz vége... Gondoltam inkább eladom és veszek egy olyat olcsóbban, amit előtte átnézetek és eleve több bizadalmam van felé... Nagyon gyorsan beleugrottam ebbe a vásárlásba, nagyon rossz érzésem van a kocsival kapcsolatban, olyan ez, mint amikor már nem bízol meg a társadban, minek tovább gyűrni a dolgokat?
-
tboldi
nagyúr
válasz Bdanyy #222015 üzenetére
Teljes mértékben tudok szabonagyur hsz-ével rezonálni, csak egy saját példával egészíteném ki.
Van egy WagonR-ünk, újonnan vettük 2004-ben, és most, 20 év után merült fel az eladása. Jó, az első 10 év svájci frank alapú lízinggel telt, addig nyilván nem akartunk megválni tőle. Pontosabban apum továbbra sem akarja elengedni, csak én és anyum látjuk úgy, hogy itt lenne az idő. Úgy alakult, hogy lett egy 4. autó is a flottában, ezzel 1 feleslegessé vált, és hát akárhogy is nézzük, mindig az a gondolatmenetek vége, hogy a Suzuki az. A klíma hiánya manapság már eléggé fájó, emellett szükség volna egy váltófelújításra és kuplungcserére, ami alsóhangon 200-250k Ft, de még lehetne féket is cserélni, új gumikat venni, miegymás, az autó meg ér jóindulattal kb. 600-at. Persze a másik 3-ra is lehetne/kellene százezreket költeni (és fogunk is), de a használati értékük, avagy az általuk nyújtott komfort és biztonsági szint is jóval magasabb a WagonR-énél, egyszerűen elértünk oda, hogy már nem éri meg tovább fenntartani...
...viszont apum rettentő makacsul ragaszkodik hozzá.
[ Szerkesztve ]
-
Ace Ventura
addikt
válasz Bdanyy #222015 üzenetére
Rég meghúztam, de valahogy inkább költök rá, mert ha vennék egy újabbat kezdhetném előlről.
A 2007-es Fusion 2016-ban került hozzám első tulajtól 137000 km-el 970000 Ft-ért. 2022.12 hóig semmit nem költöttem rá, csak az olaj, és szűrőcseréket. Aztán átléptem a bűvös 200000 Km-t, és minden előjött.
1.5 éve a lista a javításokról, kiadásokról anyag+munkadíjak.
Komplett kuplung, és egy jobb első lengőkar csere + futómű beállítás 232000 Ft
2023 május vezérlés csere 132000 Ft
2023 október kipuffogó dob, féktárcsa+betétek+2 hátsó lengéscsillapító csere 170000 Ft
Múlt hónapban fékfolyadék, váltóolaj csere, szelepfedél tömítés, és gyertya csere, hátsó dobfékek felújítása 130000 Ft.
Klímatöltés 20000 Ft
Minden alkalommal megfordult a fejemben, hogy el kéne adni, de most már 650000 Ft-omban van, de most olyan, hogy egy pár tízezer km-t el kéne mennie hibamentesen. Ha eladnám kb 8-900K-t érne, többet nem hiszem, hogy kapnék így 260000 km-el az autóban, hiába patent.
Karosszéria is szép, megvigyáztott, nem lelakott az autó, teljesen rozsdamentes.
Ettől függetlenül szeretem a kocsit, és tisztában vagyok vele, hogy ennyi km után ezek minden autónál előjönnek.[ Szerkesztve ]
Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
-
félisten
válasz Bdanyy #222015 üzenetére
Én akkor cserélnék első sorban ha az autó nem felel meg az elvárásaimnak (ide mindenki tegye be, hogy ez egy működő klíma vagy éppen a kevés LE vagy valami technikai újítás) és nem bízok meg benne annyira, hogy el merjek vele indulni hosszabb utakra is bármikor.
A ráköltött összeg pedig sok mindentől függ nekem, egy olcsóbb autónál elég hamar GTK-ra lehet futni, de ha annyi kell hozzá, hogy a fentebb írt elvárást teljesítse kifizetném rá.
-
Tothgera30
Ármester
válasz Bdanyy #218103 üzenetére
Pedig kifejezetten szimpatikus karaszaterikával bír az a motor. Bár persze kizárom, nem megyünk annyit hogy megérje.
#218104 molnarpeter: 1.2TSI-től nem biztosabb döntés egy "akármilyen" 1.4-1.6 szívó motor? Eddig 1.6 Ti-Vct és A16XER/B16XER tűnik biztosnak számomra, bár lehet csak egy téves sztereotípia.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
-
hellomi
tag
válasz Bdanyy #213255 üzenetére
Mas baja volt az autonak a Golfnal is, csak most a valtorol irtam direkt....
Bar a legbetegebb ilyen szempontbol a Passat volt, evente egyszer valami nagy dolog leterdelt rajta, volt baj ott a porlasztokkal, turbot mar nem emlekszem pontosan, hogy 3szor vagy 4szer kellett felujitani, utolso alkalommal cserelve lett, azzal is adtuk el, klima kompresszort ketszer kellett cserelni, valami mindig akadt vele, de szuleim istennek se akartak megvalni tole. Aztan mikor le lett cserelve naluk es vettek helyette egy W212-es E classt, 1 evig hallgattam, hogy miert nem gyoztem oket meg hamarabb, hogy csereljek le. Na sebaj, en is vettem nemsokkal kesobb egy W212-t, belenyultam rendesen a szoporollerbe, nehany honapon belul meg is kellett valnom tole, mindene szar volt, allandoan szervizbe hordtam. Eletembe annyit auton nem buktam mint azon.ASUS ROG B450-F Strix | AMD Ryzen 7 5700G | Crucial Ballistix Sport 2x8GB DDR4 | eVGA RTX 2080 Super XC | Samsung 970 Evo Plus 500GB | Corsair RM750x | NZXT H510i White | ID Cooling SE-224-XT White | Samsung CHG90 49" | Apple Macbook Air M1 |
-
nagyúr
válasz Bdanyy #212559 üzenetére
2017-es sorento van aposnak, 70k-val vette, 200k km felett jar (~4 eve van meg), 0 probléma volt vele. Nyomatekos a dizel, kényelmes és megbízható automata váltó. Tágas, szerintem kellően jól felszerelt. Nem az en stilusom, nem szeretem a suvokat, de teljesen korrekt auto.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz Bdanyy #210759 üzenetére
> Nálam leginkább az szokott probléma lenni, hogy a kormány alatt nem tudom hová tenni a lábam és ilyenkor extrán zavaró a középkonzol is.
TESTVER!
Nekem ez volt a bajom majdnem az osszes kocsival, amit kiprobaltam. Ezert vettem Superbet vegul, ott lehet terpeszteni a terdet.
Alfakat hagyd is, ha terdhely kell, akkor azok a legremenytelebbek.
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
-
macilaci78
nagyúr
válasz Bdanyy #209457 üzenetére
VW topik. Furák a dátumok. Elvileg 2019.02. havi, de a műszaki 2025.06. hónapig érvényes. Az új autóra az elsőt 4 évre adják meg, a többit csak 2 évre. Ebből több, mint 2 év van még hátra, tehát az első, 4 éves periódust tapossa. Ezek szerint az első forgalombahelyezés 2021.06. hóban volt. A gyártás után közel 1,5 évig várt az első tulajdonosára.
Ellenben egy bő éve lett forgalomba helyezve, szóval alig telt el valamennyi a gyári gariból.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Bdanyy
addikt
válasz Bdanyy #209152 üzenetére
végül elmentek megnézni ezt a touraget , nagyon más kategória. Szűkebb belül de jobban tetszett nekik. Ez a kivitel mennyire tud szopórollerré válni? Tudják, hogy nem lesz olcsó fenntartani, de szar konstrukcióba nem akarnak beleugrani. A kereskedő nem nagyon együttműködő, foglaló nélkül elsőre a hibákkal sem akart foglalkozni (mintha a sávváltó asszisztenssel illetve a biztonsági övvel lenne valami), mert hogy úgyis el fogják vinni De lehet a héten intéz valamit és jövő héten visszamennek megnézni.
Mosonmagyaróvár felé tudtok esetleg helyet ahol át lehetne vizsgálni, vagy aki kijön a kereskedésbe? Gondolom Győrben biztos van valami.[ Szerkesztve ]
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
grizlisandor
veterán
válasz Bdanyy #209152 üzenetére
Audi A8 VW kiadásban, autópályára való német prémium utazó autó, látatlanban legyen zsebben még pár milla.
Váltóolajat 60k(legkésőbb 100k) kilométerenként kellett cserélni kellett volna benne, meg a szokásos dízel dolgokra kell készülni.
Lázár Péter - Inter Garázsék javítottak egyet nem rég. -
Doki16
addikt
válasz Bdanyy #209079 üzenetére
Természetesen nagyobb a Passat ha összességében nézem a két kocsit. De én most csak a vezetőre céloztam, neki nem sok különbség van helyben. De pl azt gondolná az ember, hogy ez Auris nagyobb utastérben mint egy Golf. Közben meg a Golf érezhetően jobb belső térrel rendelkezik mint a Toyota.
A Passat a Golfhoz képest minimálisan szélesebb, ha a külső méretet nézzük 40 mm a különbség.A 2015-2016-os korban lévő pluginok közül a GTE Passat az egyedüli ami értelmes csomagtérrel rendelkezik, utána az Outlander követi.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz Bdanyy #209079 üzenetére
A Passat mindenben nagyobb, mint a Golf.
Szélesebb és lábtérben is jóval, jóval nagyobb. Saccra kb. 20-25 centiméterrel nagyobb a hátsó lábtér, a csomagtartóról meg nem is beszélve." Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
Doki16
addikt
válasz Bdanyy #209077 üzenetére
Hidd el én is bánom, hogy eladtam. Eddigi legjobb autóm volt. Attól felszereltebb Golfot nehéz lenne találni a ráncfelvarrás előtti szériából. De nem panaszkodom, mert két gyönyörű kislányom van és családi kombim lett És így is egy nagyon szuper kocsiban ülök.
Hype lehet a háttérben. Valamiért elterjedt, hogy a C-max a plugin király, mert Toyota az isten. Jó kocsi, golf után néztem, de a csomagtartója miatt azonnal kiesett. Lényegében nem sokkal nagyobb a Golfnál.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
imyourfriend
őstag
válasz Bdanyy #207868 üzenetére
Az üzemanyag azért mindig ott lesz, mint kiadás.. persze az emberek vagy elfogadják, és igyekeznek takarékosabb járművet hajtani, vagy kifizetik. Nyilván kinek mi a takarékos, számomra már 7L/100km is rettentően sok a mostani 4.5-höz képest, cserébe nincs túl nagy igényem az autó felé.. rendben van tartva, megkapja az alkatrészeket/folyadékot amit igényel és egy használati eszköz. Mikor még 200 forint volt egy liter benzin azért másként gondolkoztam, tény.
-
Bdanyy
addikt
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Bdanyy #206300 üzenetére
Octavia 2 1.6 CR? Legjobb tudomásom szerint az a baj ilyen szempontból a piezo porlasztóval, hogy nem egyenletes kopásról van szó, hanem amikor a kristály legyengül, akkor I.J. Budget megoldás a bontott és bevizsgált, persze élettartam ott kérdés, de kevés km/rövidtávú tervek esetén az is működhet. 200-250-et azért illik neki csuklóból kibírni szerintem, de your mileage may vary, nagy számok törvénye stb stb Korrekciókra érdemes ránézni pl olajcsere alkalmával, abból kiderül, ha egyik kilóg a sorból.
-
őstag
válasz Bdanyy #206280 üzenetére
A mindennapokban egy 4.653 mm-es Corolla TS-sel járok, kamera, radar elől-hátul, nem probléma a párhuzamos parkolás. De amikor egy 3.571 mm-es, szóval egy méterrel rövidebb Fiat 500-at sikerült csak megcsípnem a ShareNownál, amiben még egy sima tolatóradar sincs, akkor meg ott szenvedek a parkolással és fosok, hogy valaminek nekitolatok.
"Less but better" - Dieter Rams
-
oliwire
őstag
válasz Bdanyy #206001 üzenetére
Keretet direkt nem adtam meg, mert az igényhez akartam volna először a lehetséges típusokat, majd rájuk keresve úgyis rádöbbenek, mennyit is kérnek értük
Egyébként ezek a típusoktól fogyasztásban mi várható el mondjuk egy Nyíregyháza-Debrecen közötti ingázásnál?
nagy része elektromosan megtehető gondolom, és 3-4 liter/100 km esélyes lehet?[ Szerkesztve ]
-
Gombinyó
őstag
válasz Bdanyy #205547 üzenetére
1.3ért vettem ütőtt-kopott, 210ezret futott, 2004es CVT jazzt múlt héten asszonynak. Csinálunk rajta egy motor revíziót, váltóolaj cserét meg amit esetleg még kell és 1.6nál tartunk. Aztán reméljük pár évig jó lesz még. Egy nagykorú autóért... Alternatíva a 4 gangos automata, hasonló korú, 1.5ös swift lett volna, de az rohadt ritka és drágább lett volna. Más kis autó nincs normális automatával. Ez van 2022ben.
[ Szerkesztve ]
-
Vismajor01
addikt
válasz Bdanyy #203993 üzenetére
Nekem is hasonló igényeim voltak mikor autót kerestem.
Annyi, hogy én ragaszkodtam a hibridhez. Én ugyan nem ingáztam sehova, mégis a 40 ezer ami 2 év alatt belement a Priusba annak a fele pályára jött ki, igy eladtam hogy vegyek vmit amivel pályázni nagyobb "élvezet". Dizel szóba sem került amig nem ismertem meg a dizel-hibrid volvót. Sztem alapból ha egyedül vagyok akkor 3 misi környékén Rx400h lett volna befutó. V6 Benzin, de hibrid, kényelmes, agyonüthetetlen. Csak feleségem végül beszállt még annyival amennyi nekem autóra volt igy volt pénz V60 phevre.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
ngaba
aktív tag
válasz Bdanyy #202589 üzenetére
Én az ilyen "kuplungolástól fájó bal láb - rossz üléstől fájó derék" hozzászólásokat értetlenül szoktam olvasni, mert ahogy a menyasszonyom szokta mondani, nekem hiányoznak a fájdalomérző receptoraim. (focvisnak: Nem vagyok sem különösebben sportos, sem különösebben ironman ember. A fájdalomérzet szerintem szubjektív [alkati / gyerekkorfüggő + fáradtságfüggő dolog].)
Erre viszont válaszolok.
Valahogy az 1.6crtdi 5 sebességes vw motornál kényelmetlen hogy sokkal többet kell váltogatni
Nekem is ilyen van. Egyszerűen nem illik ahhoz a motorhoz (ilyen áttételezésű) ötsebességes váltó... -
Qru
MODERÁTOR
válasz Bdanyy #201073 üzenetére
A DSG? Villámgyorsan vált (már ha azt a fokozatod kéred amit ő előre bekészít), és mivel egy robotizált manuális váltó sokkal kevesebb a hajtási veszteség mint egy hagyományos (hidrodinamikus) automata váltónál, amivel üzemanyagot és CO kvótát lehet spórolni.
A cvt is sokat fejlődött hatásfokban az is járható út lenne de az átlag vásárlók itt Európában nem szeretik a karakterét (ezért jellemzően csak az ázsiai gyártók alkalmazzák manapság).
#nincsbennetarcsi
-
-
LK
addikt
válasz Bdanyy #199509 üzenetére
Ez így van. Szerelőnk aki Turbós tanfolyamon is részt vett, mondta, hogy turbós motort nem ajánlja.
Viszont megnéztem egy 1.4T Meriva B-t és a tulaj dicsérte a motort, plusz megemlítette, hogy van turbo felújítással foglalkozó cég ha gáz lenne. Ránéztem a lapjukra, és 35-110e. között gyári alkatrészekkel felújított turbót adnak ami jó egy darabig. Tehát nem biztos hogy többszázezres tétel. Nagyon szórnak a vélemények.Többieknek: amit ajánlottatok, minden típust megnéztük az asszonypajtással,de pechemre megnéztünk egy 2012 Merci A160-t és egy 2014-es Ford Bmax-ot is és ezek tetszenek neki. Néztem Bmaxot szívómotorral,de mind félmillával többe kerülnek mint a hírhedt ecoboostok. Ami nem ecoboost kívül van a pénztárcán. Mercitől meg fázom kicsit. Javítási költség miatt.
[ Szerkesztve ]
"óóóóó istenem.. boldogok a lelki szegények, mert övék a trollok és fanboyok országa, ámen" by PUG
-
-
MC Pite
veterán
válasz Bdanyy #198235 üzenetére
Hát, google mapson értékelések figyelmes olvasása. Ha az 5 csillagot a seggnyalásra és az ingyen kávéra kapták, az még nem jó szerviz. Főleg, ha van mellé sok 1-2*-os értékelés, akik fényképekkel támasztják alá, mi nem lett a valóságban cserélve, vagy mit csesztek el. Ettől jobbat nem tudok. Kollégáim nagyja meg van győződve, hogy azok a pékek, lovászfiúk és kertészek akikhez az autóikat hordják javíttatni, jó szerelők. Öhm, röviden; nagyon nem, mégis bőszen ajánlgatják. 1-1 márkatopikban van pár ajánlott szerelő, ezeket lehet érdemes levadászni. Vagy ahogy manapság dívik, a facebookon. Ott olyan az információ kereshetősége, mintha papírhajóra írtad volna mielőtt a Dunára bocsátod. Az egyéb dolgokat inkább nem is sorolom.
Komárom Esztergomban akik szerintem jók a (franciára szakosodott) a Peters Tokodon, és a (PSA-ra szakosodott+PSA bonó) Vargasz Tarjánban. Több érdemi tapasztalatom nincs, mert tudok egy tucat VAG-ra szakosodottat, de elég vegyes eredménnyel, aztán itt kifújt amit tudok. De van egy bő huszas listám, ahova az ellenségem autóját, vagy azt se vinném.[ Szerkesztve ]
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest