Hirdetés
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- A YouTube-ot is betiltják a gyereknél az ausztrálok
- Gyilkosságban és öncsonkításban akart segíteni a ChatGPT
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Kompakt vízhűtés
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Mini-ITX
- TCL LCD és LED TV-k
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Norbi14
senior tag
válasz
dízelracer #2094 üzenetére
Mutattam nővéremnek, mert ő venné és azt mondja nem tetszik neki
De, ő azt akarja keveset egyen, olcsó legyen fenntartani, ő Toyota Yarist nézett ki, de mondom az több mint a kereted és írtó kicsi a csomagtartója.
-
Norbi14
senior tag
válasz
dízelracer #2094 üzenetére
Ez elég meggyőző, az ár is rendben van.
-
Anulu79
addikt
Gyorsan meglestem az Audikat.
Erről a típusról van valakinek tapasztalata? Mennyire gyakori hibák fordulnak elő és mennyire olcsók az alkatrészek? Igen csak a kasszámat merítené egy ilyen vásárlás jelenleg. Ezért is érdeklődöm ennyire. -
dízelracer
őstag
válasz
Norbi14 #2085 üzenetére
1.9-es sima kamrás szívódízel. Egyszerű mint egy faék. Minden kopó alkatrésze a régi swift árszintjén mozog, a világból kimegy 5liter gázolajjal és ez nem finnyás az üzemanyagokra mint a mai cr dízelek. Egész jól felszerelt igénytelen kisautó és jó a töréstesztje is. A felszereltsége átlagon felüli. A 143ezer kilométer nyilvánvalóan nem igaz de ezekhez 300ezerig nem nagyon kell nyúlni. Utána sem költséges a fenntartása. Egy 1.1-1.2 benzinessel sem jársz jobban. Gyengébbek, többet fogyasztanak, nem mennek jobban mint ez és mind gyengébben felszereltek. Mindent összevetve semmivel sem olcsóbb fenntartani őket mint egy ilyen öregebb dízelt.
-
Osz24
tag
sziasztok:
Olyan kérdésem lenne,hogy
-a kötelező biztosítás megkötéséről szóló igazolást. ami az okmányirodába kell.
azt honnan szerzek:
Netrisken mar megkötöttem 1et,és visszaküldtem nekik az alkuszi megbizást+adasvételit és még kérik a forgalmi engedélyt! (pedig azt irták hoyg vagy ezt vagy azt küldöm) -
Norbi14
senior tag
Milyen autót ajánlotok 7-900ezer között? Ilyen üzemanyag árak mellet fontos lenne a minimális fogyasztás, 6liternél ne igazán legyen több. Családi autó lenne, fontos a megbízhatóság. Suzuki kizárva, tudom motorikusan jó, de a mostani Renault 19-esünkhöz (21éves)képest kényelmetlen lenne. Dízelt vagy benzinest érné meg jobban?
-
VR6-Fan
veterán
ha ezeken már túl van és értelmes olajjal értelmes user-s használta, akkor tartósabb.
de inkább venném a 2l-s szívó benzinest (ha volt még 5-ösbe, USA piacon 99% hogy igen).
másik amiért nem kéne hogy 100 felett lusta mint a dög /140le/
inkább egy 1,8 TSI, 1,2-esről meg még nincs tapasztalat.
vagy ha jól olvastam TT-ket néztél, az vagy FR Leon.
-
-
k.
őstag
válasz
VR6-Fan #2076 üzenetére
Nézd, előfordul az ilyen, sőt, anyám 2002es polojával is voltak bajok-52k km van MOST benne, 40knál klíma motort kellett cserélni 80-90k-ért..-, de inkább költök egy modern, biztonságos autóra pénzt, mint egy 20 évesre alig, mert az kevésbé biztonságos, kényelmi dolgokban sincs ott, ahol egy mai.
De ettől függetlenül azért nem az összes fiatal autó ilyen. Van amire nem kell ennyit költeni. -
#10726912
törölt tag
válasz
Anulu79 #2030 üzenetére
A felsoroltjaidhoz képest szerintem ez jobb választás. Kevésbé hajlamos a rohadásra, nem drága a kopó cucc hozzá és jó minőség. Fogyasztásban meg ahogy taposod: nekem a 87-es évjárat 1,8 benzin kijön 8 liter vegyesből. A sedanokkal nem igazán jártak határt, ahhoz kicsi a csomagtér és a tank is. De ez is csak egy tipp. [link]
Üdv.
MOD: ha megnézed, nézd meg a felhasználók véleményét is.. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
Dare2Live #2068 üzenetére
Ebben 180k km-t bírt. De mákja volt, egy osztrák paskóba hátulról beleszálltak és úgy döntött nem viszi haza a már azt a gépet. Így egy megkímélt turbóhoz jutott a gyári árhoz mérten potom pénzért.
AMD Power: Hát én vezettem már pár dízeles kocsit (Vectra 1,9 CDTI, A6 3.0 TDI, Superb 2.0 CR TDI, Passat 2.0 TDI, a kisbuszokat nem sorolom fel). Jó nyomatékosok de a hangjukat soha nem tudtam elfogadni/megszokni.
-
-
spyduck
nagyúr
válasz
dízelracer #2051 üzenetére
A legnagyobb bajom, h beleszerettem az Audi TT-be. Ha meg szerelmes az ember tudjuk, h megcsinál butaságokat. Bemegyek majd az Audi szervizbe és kifaggatom az egyik szervizest.
Ha azt mondja, h drága a fenntartás akkor keresek vmi mást.
-
zoo8800
veterán
De én nem a gyártó, hanem a tulaj lennék, és nekem nem lenne mindegy, hogy a 2 vagy a 7 millás kocsimra kell egy vagyont rákölteni.
Vagyis nem a gyártó, hanem a saját szemszögömből (a 2. tulaj, aki megveszi a már nem garis pár éves kocsit) nézem a problémát.
Az új autó ugye egyrészt még új (), másrészt van rajta garancia, ilyen nagyjavításokra nem kell számítani.
-
k.
őstag
válasz
zoo8800 #2061 üzenetére
Aha. Tehát abból induljon ki a gyártó, hogy valaki 10 év után majd megveszi, és annak mennyibe fog kerülni.
Az van, hogy aki újonnan megveszi, annak az anyagi szintjére belötték az árat-tehát ugye, van pénzed 7-8 millás Avensisre, nem halsz bele, ha 5-6 év mulva 700kt még ráköltesz- és kész.
Nemrég voltam Bécsben, sok az idős autó, de mind makulátlan gyári állapotban. Az itthonihoz hasonló tizenéves roncsok nincsenek. Gondolom azok az autók mindigis megkapták ami kellett. -
Qru
MODERÁTOR
No igen, de ugye egy ilyen dízel amúgy is jobban ráköltős mint egy sima szívó benzines.
Reméli ő is, hogy most egy jó darabig nem kell hozzányúlni. A turbó halál meg pech volt, valószínűleg gyártási hibás lehetett csak ezt 10 év után nehéz bizonyítani. Vett egy bontottat aztán azt rakták bele.
mod:
kisza25: Én is így tettem.
-
k.
őstag
válasz
AMD Power #2032 üzenetére
Szerintem meg hülyeség. Mármint, ha az ember odafigyel egy autóra, bírja az tovább is.
Persze, nem azoknak igaz ez, akik minimál autóznak, és vesznek 10 év hitelre egy kocsit, igy a hitel mellett nem marad pénz a fenntartásra.
Ha az autó 200k körül igényel egy 2-300 ezres szervízt, akkor meg kell neki adni, és ennyi. Komolyabb bajok mostanában sincsenek.
Csak épp nálunk divat ugye sírni, mert az embereknek átlagban nincs pénze, igy a nyugati alkatrész árak már sokkolónak hatnak. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
dízelracer #2051 üzenetére
Ismerősnek van, egyik kanyarban elszállt és lebontotta kicsit a bal elejét. Nem két fillér volt mire rendbe rakták.
De a többi alkatrész (pl kopók) nem olyan vészesek. Nálunk ami volt A6-os pl sokkal drágábban volt szervízelhető.
-
-
Qru
MODERÁTOR
-
Rick4
félisten
válasz
johnny82 #2043 üzenetére
Én azt mondom, az ismerősöd most akar szereltetni, amit olvas az egy másik ember véleménye, neki meg fogalma sincsen, hogy milyen körülmények között, kik használták, és mi alapján mondják, hogy a zavoli a legjobb. hozzáértők, vagy hozzá nem értők? Mert ahol hozzáértők nyilatkoznak, ott nem az olasz rendszereket javasolják. Azt se tudni azt amivel nem maradéktalanul elégedett a gazda, kik hogy állították be, hogy szerelték be, holott ezek a hibák 99%-ának az okozói.? Amíg ezek az infók nincsenek meg, addig az, hogy a zavoli a legjobb, egy vélemény marad. Nekem mindegy, ki mit rakat be, de gondolkodj picit, én miért is pont ezt raktam be? És ezután is ezt rakatnám be. Nem mindegy az se, hol szerelik, vannak jó és vannak közepes minőségben beszerelők, és persze vannak a rosszak is.
-
Hali!
Egy másik ismerősöm, aki szintén most akar magának gázt rakatni az autójába utánaolvasott és azt mondta, hogy az olasz rendszereket ajánlják leginkább, pl Zavoli. Nekem nem a legolcsóbb a cél, hanem hogy a rendszer jó legyen. Neten ahogy nézegettem Zavolit 200-210K körül szerelik. Az még beleférne. Vélemény?
Üdv!
-
spyduck
nagyúr
válasz
zoo8800 #2039 üzenetére
Igen én is gondoltam rájuk
Az Audi TT-re azt mondták, h ráköltöm a gatyámat. Pedig beleszerettem.
Elolvasva azt a cikket igaz lehet.Az MX5 már régóta mozgatja a fantáziámat. Majd utána olvasok annak is.
Toyota MR2 se rossz.Mobdjuk a 144 literes csomagtartóba nem sok cucc fér
-
spyduck
nagyúr
válasz
tomcsi23 #2036 üzenetére
Visszaolvasva eleg szarul fogalmaztam
Ilyen az ha mobilrol forumozik az emberSzóval:
Sziasztok!
Cabrio-t szeretnék venni, kérdés mit javasoltok és azt miért?
Sokat utazok mostanában, külföld, nyáron tengerpart stb....
Fontos szempontok:
-2000. évjáratnál fiatalabb legyen
-jól nézzen ki
-megbízható legyen
-ne legyen túl szervizigényes
-kényelmes legyen mert a mostani Suzukimmal ha még 1x le kell mennem Montenegroba lehajtok egy szerpentinről
-tűrhető fogyasztás
ár: 2 milla körül -
VR6-Fan
veterán
válasz
Anulu79 #2030 üzenetére
hy!
250+átírás-kötelezök, vagy 250 cakkli pakli?
vento már nem fog bele férni, golfból/jettaból meg injektorosat vennék, a karbisakat ha lehet kerülném.
(pl 1,3 NZ, 1,8 RP, GU) viszont Ke-jet-es injektorosat se vennék, vagy sima K-jet vagy már digifant.dizelt sajna ennyiért csak hulladékot kapsz, vagy 1,6D, de az meg.... ha nagyon mákod van és ügyes vagy akkor tán egy TD-t is kifoghatsz.
tipok átlagosan jobban rohadnak azért mint a kettesek.
-
AMD Power
titán
Mekkora cikk és milyen igaz!
-
Anulu79
addikt
Sziasztok!
Autó vásárlás előtt állok és nem igazán tudok dönteni. Bár az anyagi keretem elég rendesen leszűkíti a kört de még így sem boldogulok.
Az autóra 250 - 270 Ft lenne maximum. VV golf 2, Jetta, Vento azamiket nézegettem. A lényeg, hogy takarékos legyen a gép és ne legyen hozzá drága az alkatrész. Mindenféleképpen olyat szeretnék venni amihez azért jócskán van alkatrész a piacon. Ezért is nézegettem ezeket. Bár még a Fiat Tipokba is bele bele néztem de azokba annyira nem mélyültem bele.
Valaki tudnasegíteni, hogy mit érdemes? -
GIJoe
addikt
Elkezdtem én is kocsit nézegetni, de lehet hogy túl sokat szeretnék és azért nem találok megfelelőt. Ha van tippetek megfogadom...
Szóval eddig nem találtam olyat, ami tetszene kívül is belül is, illetve olyat ami belül igen, az pedig a Toyo Yaris 2009-Tehát ami tetszik benne:
Erős motor
Kedvező fogyasztás (Vegyes 4,4 l/100km)
Jó futómű
6 sebességAmi nem tetszik:
Abszolút a külseje
A kissé magasHa van olyan ami másabb kinézetű, és olcsóbb (akár használt) várom a tippeket
-
Rick4
félisten
válasz
johnny82 #2018 üzenetére
Abba is lehet, nincsen vele gond, én egy ismerőssel szereltettem be, aki már a sokadik autómba tette be, vele meg lehet beszélni, hogy én mint valamennyire hozzáértő mit és hogy szeretnék, és az olyan is lesz amilyennek én akarom. 170 körül megvolt cakk pakk, a lengyel gyártmányú AC STAG 300 isa2 computer lett direkt beletéve, ez automatikusan megírja a gázos MAP-et a benzines alapján, nem kell vele semmit se csinálni, csak elindítani a felprogramozást. Ha a kevés kiadás a cél, ennél kevesebből is kihozható, nekem ez a rendszer kellett.
Ja, és a másik autómhoz képest múlt héten hétfőtől szombat estig 30 ezrest spóroltam az üzemanyagon.. -
AMD Power
titán
Lassan be lehet majd zárni ezt a topicot..
-
Hali!
Nagyon gondolkodok, hogy gázt rakok az 1.6 benzines Focusomba. Hol tudnám megnézni, hogy a motor bírná-e? Te milyet raktál a Puntóba és mennyiért? Milyet ajánlasz? Itt kiszámoltam, hogy 13K km-es éves futással is kb 1 év alatt behozná az árát.
Üdv!
-
Rick4
félisten
válasz
Dare2Live #2007 üzenetére
Persze, hogy követi, csak épp mindig kb 60%-on áll meg. Mikor 300Ft volt, és 180-ért tankoltam, mikor 400 lesz, én 240-ér fogom tankolni. De most ennek ellenére 390-nél 192-ért kapom, mert azért a kutak között is verseny van, szerencsére még mindig elég kevés a gázautós.
Az se mindegy, hogy az az áfa 200Ft-nál 27%, vagy 400Ft-nál, forintálisan akkor is a benzin emelkedik nagyobbat. A yarisnak meg flashlube kellene, van ahol újonnan meg lehet gázosan venni, gondolom mégse esik szét a következő sarkon: [link]
-
zoo8800
veterán
válasz
spyduck #2013 üzenetére
Totalcar népítélet? Ide a tuladok írkálnak.
Szerelői fórum talán van az indexen.
-
spyduck
nagyúr
Sziasztok!
Autót akarok venni tavasszal és az volna a kérdésem, h tudnátok-e nekem olyan oldalt linkelni ahova autószerelők és eladók szoktak feljárni fórumozni?
-
Dare2Live
félisten
válasz
kisza25 #2010 üzenetére
Még úgy sem..... elvileg a Hyundai/Kia vonalon a Kia képviseli a sportosabb a Hyundai pedig a kényelmesebb vonalat. Hyundai vonalon nincs is pl. "proceed".
Igazából evvel sincs baj, ahogy sokan szeretik ha "hangos" a motor (hallják a motort) addig sokan a feszes futóművet szeretik, míg ugye ez nekem túl rázós, a motor meg túl hangos.
Ha jól emlékszem a totalcar cikkben is ez van, hogy a 2012es újCeednél már az 1.4 is megkapja a 6os váltót azaz elvileg a motorhang megszünik, belseje meg nem sugalta a korábbi fapad "egydarabb műanyag ajtóbelső" filinget. Ez meg ugye neked is testszeni fog max nem kapcsolsz 6osba hanem 5ösbe hallgatod a motort 140nél.
kicsit offenzív lett. srry.
-
kisza25
félisten
válasz
Dare2Live #2007 üzenetére
őőő nem találtam ceed-et, vagy az i30-ra gondolsz?tudom egy cég egy motor egy alváz, de mégis csak egy másik autó...
tomcsi23: megmondom a frankot ilyen kisautót ami korban passzolna a volt fabiamhoz nem vezettem, ezért nem tudok nyilatkozni(régebbieket vezettem sok fajtát az mind rosszabb volt), más alsókat. autók fékteljesítményéről nem tudok nyilatkozni, mert a többi hasonló korú autó amikkel szerencsém volt menni, mind alsó közepes, vagy nagyobb volt...
az tuti, hogy a 4féktárcsás ceed-em csak 20kilóval nehezebb, 185-ös michelin energy-vel szerelték a gyárban, így sokkal hamarabb megáll... -
Dare2Live
félisten
Az ÁFA változása téged is érint, az LPG ára pedig szépen követi a benzinét, még ha pár hét késéssel is. Így az arányok nem változnak.
Ezen felül továbbra is megeszi a Yaris mociját a gáz + ha MOon maradok ujfent keveset fogok menni beszereltetni se lenne értelme még ha bírná sem (ha gondolod újfent kiszámolhatjuk). ezen felül kezdem elhatározni magam, hogy menekülni kell innen. Ha találok vmi használható melót Németo/Ausztria/Angliaban vszeg végleg lépek. Ott meg ki tudja mi van CNG/LPG fronton. Vagy hogy egyaltalán jó helyen van e a kormány.
kisza: hetes a cikk. [link]
Azt mondjuk megértem, hogy tetszik, csak ez nem azt jelenti, hogy halk. Legalábbis a konkurenciához képest nem.
-
tomcsi23
veterán
válasz
kisza25 #1998 üzenetére
Oké.
Nagyfaternak van fóbia, igaz, az 1,4 MPI. Régebben viszonylag sokat hajtottam, főleg vidéki viszonylatban. Fogott az a fék, amíg nem volt túl nagy a mozgási energia. 150-160-ról már igencsak megnőtt a fékút, bárhogy nyomtad a fékpedált.Rick: hát ja, elég kemények vagyunk.
-
kisza25
félisten
válasz
Dare2Live #1999 üzenetére
az a facelift-es volt vagy még a régebbi, mert a futóművén ennek finomítottak, mert az előző túlzottan is feszes volt(ez is elég feszes, de én többnyire Ausztriai utakon járok), amúgy a skodához tudom viszonyítani ami sokkal hangosabb volt, lehet az volt nagyon hangos, ez meg normál, tehát ez elég relatív, ezért írtam, hogy 130-nál normál lehet beszélgetni, mert az egy jó viszonyítási alap,
amúgy ebben a finomított 105lovas motor van, nem a 109 lovas, 4000felett megjön a hangja/ereje valóban, de nekem tetszik.Nem tudom, hogy a zajszigeteléshez nyúltak, vagy nem, a tesztelt példány tuti fullos volt, tehát 17-es alufelni szélesebb gumik, amivel a futómű is keményebbnek hat(kevésbé komfortos) és hangosabb is az autó -
Dare2Live
félisten
Új hozzászólás Aktív témák
- Bomba ár! Dell Inspiron 15 5578 2in1: i7-7GEN I 16GB I 256SSD I 15,6" FHD Touch I Cam I W11 I Gari!
- Telefon felvásárlás!! iPhone X/iPhone Xs/iPhone XR/iPhone Xs Max
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U939x- i5-8GEN I 8GB I 256SSD I 13,3" FHD Touch I HDMI I Cam I W11 I Gari
- Telefon felvásárlás!! Apple iPhone 16, Apple iPhone 16e, Apple iPhone 16 Plus, Apple iPhone 16 Pro
- Telefon felvásárlás!! iPhone 14/iPhone 14 Plus/iPhone 14 Pro/iPhone 14 Pro Max