- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Melyik tápegységet vegyem?
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Projektor topic
- Egyelőre túlmelegszenek a Huawei új AI gyorsítói
- Szomorú jövőt vetít előre a dedikált GPU-knak a Jon Peddie Research
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
-
l.skywalker
Topikgazda
(rögzített hozzászólás)
Úgy néz ki hivatalos formában itthon egy darabig nem lesz kapható Series X.
A hazai forgalmazás hiányában a következő módon lehet a hivatalos MS store külföldi oldaláról konzolt rendelni:Ha nem megy, akkor próbáld ki ezt:
* KIEGÉSZÍTÉS *Köszönjük a megosztást ndomokos
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dinomano
őstag
Nem a South of Midnight hibája (magyar felirat), de jó pár éve elterjedt kis hazánkban, hogy anya és apa, mama és papa megnevezéssel szerepel. Nekem mama papa egyértelműen nagyszülő. Öreg boomer vagyok, lehet hogy azért zavarja szemem/fülem...
-
Dinomano
őstag
válasz
consono #143453 üzenetére
Nekem a minőséggel van bajom... Most értem egy komolyabb ugrabugra részhez, és xar a mozgás, pontatlanok az ugrások, falon futkározás is.
Úgy néztem, megvette a stúdiót a Microsoft, és ez egy AAA költségvetésű cím...Hát, nem látszik. Stúdiónak ezelőtt a game elött volt egy közepesen x@r és egy x@r játékuk. A zenék valóban jók. Még kap egy kis türelmet a SoM, harmadánál vagyok.Kena: Én is majdnem otthagytam az elején, picit lassan indul be. Viszont egyre szebb és jobb, ahogy haladsz előre.
-
-
Dinomano
őstag
válasz
beyruth82 #143447 üzenetére
Gyakorlatilag annyira könnyű, hogy első részen edződött reflexekkel olyan, mintha be lenne kapcsolva valami cheat... Talán egyzser-kétszer haltam meg, akkor is saját bénaságom miatt.
Tudom, már fejezzem be a nyafogást; de banyek... Nemrég játszottam a Kena-t (ami 2021-es)...Hasonló picit mint South of Midnight. A két játék ég és föld, ez a SoM olyan, mintha 2010-es game lenne az utóbbi, abból is a közepes fajta.
-
homerhamm
addikt
-
icemad
nagyúr
válasz
Dinomano #143416 üzenetére
Rage van benne, de figyelni kell nagyon. Ha pl megölsz valakit és valaki meglátja, akkor rohan telefonálni a rendőröknek. Szóval azt is gyorsan megkell ölni. (vagy csapdát állítani neki) De, ha azt megint meglátja valaki...
(Kicsit a Commandos első részére emlékeztet.) Egyébként meg mindig más a pálya, szóval emiatt is változhat a nehézség.A melós szimulátorokkal kb én is így vagyok. (van itthon 1500 m2 kert, 2 kocsi, szóval melós), de a játéktörténelem egyik legsikeresebbje a Sims sorozat. Ott meg ugyanazt kell csinálni, mint a való életben. És játékosok milliói imádják. Ki érti ezt?
-
Tényleg sokkal könnyebb a játék easyn. Door guardiennél ng+-ban el voltam akadva most meg kb 10 ütésböl kivégeztem. Hát így NP is meglesz
-
Dinomano
őstag
válasz
AMD Power #143445 üzenetére
Bizony, jó kis cucc az nagyon. Grafika is nagyon szép, olyan mint egy militáns, napfényes Last of Us...
Viszont ez a South of Midnight... Nekem úgy tűnt, hogy hype-ja is volt. Közben meg egy generic AA játék, így 2-3 óra után. Lehet, hogy változik a véleményem, de ahhoz nagyon be kell indulnia a játéknak... Arénaharc, ugrabugra, és közepes "meh" élmény eddig.
-
AMD Power
titán
Ma elkezdtem a Division 2-t. Már egy óra után szerelem!
-
oriic
HÁZIGAZDA
-
Wesder
titán
Megjelent a Lies of P DLC.
-
Zó
aktív tag
válasz
Döglött Róka #143427 üzenetére
Nem játszottam az összes jRPG-vel, nem tudhatom
Mindenesetre gyakran egy gimmicket futtatnak fel. Például ha már FF7, ott is vegyes ez a dolog. Alapmechanikában voltak jóval komolyabb harcrendszerű nyugati játékok, de cserébe ott a matériarendszere. Az innovatív volt, és szerintem jó is. A probléma az, hogy maga a játék röhejesen könnyű, tehát könnyű harcok százain (ezrein?) vágod át magad, és rá sem vagy kényszerítve, hogy kitanuld a finomságokat (nincsenek nehézségi szintek). (Nyilván, ha teljesen főszálra mész, vagy az egyszerű rendszerrel is ügyetlenkedsz, akkor lehet nehézség, de nem ezt veszem alapesetnek.) Ellenben ha rámész az extrákra, akkor már elég érdekes kombókat lehet kihozni matériákból, pláne felfejlesztve (azt nem mondom, hogy atomfizika, de ha az butaság, akkor a topikban emlegetett játékok többsége is mehetnek a levesbe).
De ez már sok grinddal és chocoboneveléssel/-futtatással jár. A superbossokhoz és a finomságokhoz jó ez, de nem biztos, hogy mindenkinek megéri, mert az inventory alapból borzalmas, de ha már dugig is van, és rendszeresen cserélgetni kell a matériákat, arra már nincs szó (nem 30 éve, de 30 ezer éve is rossz lett volna, kortalan minőség). És persze az idézések hosszú, elnyomhatatlan animációkat jelentenek, a végső summon esetében különösen hosszút, az is elég eret vágós. Annak már tényleg csak superbossokhoz van értelme, mert gyorsabb addigra lepofozni mindenki mást is nélküle.
Az FF12-nek pedig már említettem a gimmickjét, ami szintén érdekes és jó volt (a Dragon Age: Originsban a BioWare át is vette kissé egyszerűsített formában). Persze a harcot tekintve annál is voltak jobbak, de mindig az a kérdés, hogy mennyire taktikainak vagy sztorisnak szánt RPG-szerűségekkel vetjük össze. Mert nem volt primitívebb, mint az egy évvel későbbi Mass Effect, bár az utóbbi már nem túl acélos lövöldébe hajlott. Abban amúgy nem is a summonok voltak idegölőek, hanem valami más japános átvezetőidézős "érdekesség" buttonmashinggel.
-
ZsoltGoku26
junior tag
Sziasztok!
Xbox series kontrollerem, a laptop és iPhone keresztül játék belül rezgésnél nem reagált, hiába frissítettem, meg beállítottam de Xbox app-ban rezgés beállításnál észlelik amikor be van kapcsolva. Szóval hogyan lehet megoldani? -
Steve1207
veterán
válasz
Pöttön #143432 üzenetére
Szimplán a dashboardon (vagy a telepített játékok között a játék ikonján) megnyomod a három vonalka gombot és kiválasztod a Játék kezelését (valami ilyesmi a neve). Bal oldalt ott lesz egy kompatibilitás gomb, az alatt az fps boost). Pontosan nem emlékszem a hivatalos megnevezésekre, de adja majd magát az egész.
-
boxmaci
tag
Viszont az ARK Survival Ascended kapott egy UE5.5 frissítést. Az eddig vállalhatlan képminőség ugrott egy generációnyit, érdemes megcsekkolni mert nagyon jól néz ki! Persze nem kell AAA minőséget várni, bugos továbbra is itt ott, de a látvány többnyire 60 FPS és sokkal jobb a felbontás.
-
Pöttön
őstag
válasz
Steve1207 #143431 üzenetére
Köszönöm, végül megoldódott!
Készítettem egy másik gmail-t, amire nem csináltam a pc-n microsoft acc-ot, és az xbox-nál beléptem ebbe az email-be és készítettem vele egy Microsoft acc-ot, ami végül gond nélkül végbe ment.
Xbox 360-as játékoknál hogy állítom be az fps boos-ot? -
Steve1207
veterán
válasz
Pöttön #143430 üzenetére
Sokaknak a kétfaktoros hitelesítés egyből megoldja a bejelentkezést és nem kerül jelszómegadás loopba. Indítsd újra a konzolt és úgy nézd meg ismét. Ha akkor is csak hezitál belépéskor, akkor lehet a kétfaktoros hitelesítéssel a legegyszerűbb és úgy majd tovább enged.
-
Pöttön
őstag
Sziasztok!
Vettem egy Series X-et itt hardveraprórol, és segítséget szeretnék kérni a beüzemelésben, mert feladja a leckét..
Pc-n Linuxot használok, így készítettem a 0-ról egy új gmail-t, és arra egy microsoft account-ot.Az xbox bekapcsolásánál kéri, hogy lépjek be a microsoft account-ba.
Megadom az email címet neki, utána mutat egy vonal kódot, amivel nem tudok mit csinálni mert nins a telefonomon vonalkód olvasó.De fellépek a pc-n a www.microsoft.com/link weblapra, és megadom a kódot amit az xbox mutat. Utána kér egy biztonsági kódot, amit az email címemre kapok.
Ezt is megadom neki, végül ki írja a weboldal hogy minden beállítás kész, nincs bejelentkezve az xbox alkalmazásba, nyugodtan bezárhatja ezt az ablakot.
Közben az xbox-nál is tovább lép és kéri a jelszót, amit megadok neki, majd kéri mégegyszer, és utána újra kéri a jelszót, és ezt csinálja a végtelenségig...
Olyan mint ha itt megakadna a jelszó készítésnél, és folyamatosan visszadobna..Ez miért van, mit csinálok rosszul?
Illetve a microsoft accountomnál (szintén pc-n) van egy ilyen hogy eszköz regisztrációja.
Erre rá megyek be állítom hogy xbox series x, és kéri a gép serial számát, amit nem tudok megadni, mivel a gép hátoldalán található cetli amit a weboldal mutat is, az hiányzik a gépről, a dobozán találhatót meg nem fogadja el.
Az xbox ban a menübe meg nem tudok belépni mert a microsoft profilal nyaggat kötelezően hogy lépjek be.. -
Dinomano
őstag
Úgy van ahogy írod, anno nekem is PS1-es, PS2-es időkben még volt türelmem, aztán ez elmúlt. Jöttek új címek, új játékmechanikák, ezek a játékok meg kb. ugyanott maradtak. Anno Final F. játékokat is a sztori, látvány miatt játszottam, a körökre osztott (és kombói) játékmenet a kényszerű "rossz" volt hozzá.
Ugyanígy vagyok Yakuza sorozattal is: Anno szerettem PS2-es részeket. Pár éve feltettem valamelyik újabb részt, ami a picit szebb grafika mellett ugyanolyan volt. (Már béna kamera, archaikus mentési rendszer, szövegbuborékos átvezetők. Fél óra után kikapcs.) -
Döglött Róka
veterán
"És persze az sem midnegy mihez viszonyítunk, sok RPG van tele töltelékharcokkal, rossz esetben még gyenge harcrendszert is kapunk mellé." - Az összes JRPG-t leírtad ezzel
Ami nálam viszont kilóg az a Like a Dragon, mert annak is buta a harcrendszere, de legalább vicces. Egy átlag hype-olt jrpg-nél viszont az a végjáték, hogy meg kell szerezni a bolygót elpusztító démonidézést, ami leviszi a boss életének a 10%-át és azt spammelni. (Bahamut, szia).
14 évesen ez annó még lenyűgözött az FF7ben, ma már csak a végtelen butaságot látom benne.
És sajnos a metaphor, leragadt ennél a rendszernél, lehet, hogy jó a sztori (valszeg az se mondana újat amúgy, mert csak a szokásos bigottság vs elfogadás filozófiákat boncolgatja, a Persona itt is érdekesebb volt), még talán érdekelne is, de az hogy egy 30 éves játékkal játszom közben az kicsit fáj. -
Zó
aktív tag
válasz
eL Geri #143423 üzenetére
Később azért vannak nehezebb részek, és a nehézségi szint, illetve a karakfejlesztés iránya is beleszól, mennyire nyugisan és komótosan lövöldözöl (magyarán nálam változott). Valamilyen szinten muszáj így, hiszen különben szembemenne a robotzsarussággal. Egyébként ettől valamennyire egyedi is a játék, inkább az, mint régi vágású, de abban talán igazad van, hogy régi vágású játékosoknál jobban működhet. A hubos megoldás miatt pedig nem csak harcból áll a játék, így ha egy végiglőtt küldetés után kiszállsz, nem biztos, hogy a következő etap 20-30 perce alatt akár egyet is lősz
Amúgy PC-n játszottam, a grafikai kérdésre ezért nem tudok válaszolni, csak annyit, hogy szép és gyors volt, fogalmam nincs a boxos verzióról.
-
Zó
aktív tag
válasz
Dinomano #143422 üzenetére
Inkább azt mondanám, hogy gyakorlatilag az egész játék mehetett automatán, ha jól állítottad be, csak igény esetén belenyúlhattál. vagyis ha te akartad irányítani valamiért, illetve extrább harcoknál beavatkozni extrémebb szituációkban. Grindolni vagy minden harcba beleállni nem volt kötelező, sőt néhány résznél érdemes is volt láthatatlanul és lebegve elkerülni azokat.
Nem mondom, hogy nekem nem volt több szempontból túl sok, de saját igényekhez igazítható volt az élmény, ha a játékos tisztában volt azzal, mi hogyan működik, és nem vitte el a saját kényszeressége. Mondom én, aki vagy 40-50 óra után vettem észre, hogy be lehet gyorsítani a harcokat
Persze az az options része, nem a játék szabályrendszeréé, talán nem meglepő, hogy nem turkáltam arra automatikusan konzolon. Mindenesetre anélkül mindenképp eléggé elszúrt, de PS2-n talán még jobban volt hozzá gyomor.
És persze az sem midnegy mihez viszonyítunk, sok RPG van tele töltelékharcokkal, rossz esetben még gyenge harcrendszert is kapunk mellé.
-
eL Geri
őstag
válasz
eL Geri #142959 üzenetére
Na, ma sikerült végre kipróbálnom egy 20 percre ezt a RoboCop: Rouge City-t.
Pont olyan, amilyennel elképzeltemMegértem, akinek ez nem jön be / kevés.
De egy régi vágású (40 éves) játékosnak, aki nagy ritkán leül 20-30 percet lövöldözni, annak tökéletesJó vele komótosan osztani a golyókat. Nem kell (félre) rohangálni, taktikázni... bár nem tudom ez változni fog-e, de szerintem nem.
Persze, ha valaki egyhuzamban játszaná sokat, akkor elég monoton lehet.Apropó: milyen grafikával játsszátok? Szebb vagy gyorsabb módban? Én most quality-n kezdtem.
-
Dinomano
őstag
Igen, csak ilyenkor jön a kérdés, hogy ki a hüje? Gyakorlatilag programozhattad a kisegítő karaktereid (Ami mondjuk nem baj) meg voltak grindelős helyek, ahol mindig újratermelődött az ellen. Írták is páran help-nek 1-2 oldalon anno, hogy volt/van olyan rész, ahol automatára lehet állítani a játékot.
Csak adja magát a kérdés, hogy erre mi szükség? Miért kell nekem 520-adszor lenyomnom ugyanazt a harcot? Miért nincs olyan opció, hogy minimális legyen a harc, vagy gyorsabb a szintlépés? -
Zó
aktív tag
válasz
Dinomano #143415 üzenetére
Az FF12-ben nagyon túltotlák, de az automatizálható harccal és a remasterben felgyorsítható idővel legalább fogyaszthatóvá lehet tenni. Az FF7 láthatatlan random encountereit nehezebben emésztettem meg, ha valahol lépésenként jöttek, és ott ugye ez töltőképernyőt, majd a végén győzelmi képernyőt jelent, illetve eleve 15 fps-es a harc máig.
Általában az érdekesebb bossok, superbossok, huntok, dungeonök (jellemzően opcionálisak) jók ezekben a játékokban, csak el tudják őket rejteni tucatmobok, random encounterek tömegei mögé.
Egyébként a japánokra nagyon hatottak a régi Wizardryk, olyannyira, hogy ők a mai napig gyártanak régi stílusú Wizardrykat, mert a jogokat is megszerezték hozzá. Egyébként szerintem tud a maga módján szórakoztató és pörgős lenni egy 80-as évekbeli dungeon crawler. Egyre többször jobban unom a B/C/D-filmes elnyújtott átvezetőket és a belassítva sétálós történetvezetést.
-
Tasunkó
őstag
-
Dinomano
őstag
válasz
Döglött Róka #143413 üzenetére
Régen szerettem a körökre osztott jRPG-ket, de kiszerettem belőlük, és már idegesít. (főleg, ha lassú az animáció, elhúzódnak a harcok). Főleg egy bossfight-nál, ha negyed-fél órát buksz egy elszámolt lépés és meghalás során.
-
Dinomano
őstag
válasz
icemad #143411 üzenetére
Tervezős játék?Ha kinyírod a szomszédokat, akkor annak a rage-ről kellene szólnia!
Meló szimulátorok: Nem török pálcát senki felett, pl. ha valaki vonatb*zi, akkor biztos elvan egy vonatos játékkal. De nekem ezek a meló szimulátorok sohasem jöttek be! Család, munka mellett még plusz stresszfaktor lenne egy melószimulátor tervezgetős játékmenete.
Fűnyíró szimulátor... Utálok fűvet nyírni, és mindig én nyírom otthon. Egy ilyen játékkal engem kínozni lehetne! -
Dinomano
őstag
válasz
consono #143410 üzenetére
Nekem is a fő bajom az volt vele, hogy úgy tűnt, hogy végeláthatatlan dungeon-ökből állt a játék egy része...
Nem tudom, hogy a régi Zelda-k öröksége ez a jRPG-kben: A sötét, klausztrofób egy sémára kinéző dungeon-ok. Ugyanígy voltam FF XII-vel is. Nagyon akartam szeretni, de csak a qrrrrvasok fight-ra emlékszem, meg a hirtelen nehézségi tüskékre. Félúton abba is hagytam, pedig a PS2 egyik legszebb, legösszetettebb játéka volt. -
Dinomano
őstag
Egy pici off:
PC-s Doom 3 témában. Feltettem gépre BFG editiont. Options-ban csak felbontást tudom állítani, és úgy tűnik, hogy LOW beállításon vannak a textúrák. (Texture LOD Bias maxra van húzva.) Van (nem feltétlen MOD-os) jobb textúrabeállítás? -
Döglött Róka
veterán
válasz
Tasunkó #143412 üzenetére
Ja a Persona ilyen szempontból érdekes volt. A hétköznapi történetekkel meg vitte magát előre, de mint játék (dungeonök meg a harc), fertelem. Azt a közepéig bírtam mert lehetetlenül hosszúak voltak a grind részek és szép lassan rájöttem, hogy ez a fajta körökre osztott harcrendszer nagyon elavult már.
-
Tasunkó
őstag
válasz
consono #143410 üzenetére
Bírtam azt a grind-et, mert egy behatárolt terjedelmű labirintus volt, aztán lehetett szaladni megint hogy milyen kártyákat tudok belőle kikeverni. Meg aztán megvolt, hogy drámaóra, fociedzés, melyik nap hová, egy kis pecázás, csajozás, történelemdoga, csak kapkodtam a fejem mennyi tennivaló, jó jött egy kis monotonitás. De már a kezelés meg a grafika, eléggé elavult.
-
icemad
nagyúr
válasz
homerhamm #143401 üzenetére
Kenyér szimulátort ismerem csak. A többi azért "valamennyire" komolyabb. Pl Powerwash Simulator vagy a fűnyíró szimulátor. Car mechanic simulator meglepően jó, csak kontrollerrel nem az igazi.
Elmebeteg játéknak ott van pl a Party Hard 1-2. Ami arról szól, hogy a szomszédok nem hagynak aludni, mert buliznak. Szóval ki kell nyírni mindenkit. Nagyon nehéz, gondolkodós/tervezős játék, de van egy hangulata.
-
-
Dinomano
őstag
válasz
Döglött Róka #143403 üzenetére
Én a Persona-nak neki sem álltam (még a PS2-es időkben), pedig akkor elég sok jRPG-t játszottam. (Aztán pár játék után el is múlt a szerelem, mikor rájöttem, hogy nagyon egykaptafa.) Nekem már anno túl beteg volt és már túlságosan japán, a grafika meg nem tetszett.
-
oriic
HÁZIGAZDA
-
Döglött Róka
veterán
Fu ez a metaphor refantazio mekkora egy persona asset flip.
Egyszeruen minden ugyanaz mint az 5 royalban. Vallalhatatlanul keves maga a jatek, kobuta dungeonok, a sztori kb egy tinedzsernek lehet uj es az ui olyan szinten van tuldesignolva hogy mar zavaro az allando vibralas.
Lehet en nem vagyok most passszban plusz az expedition 33 tul magasra rakta a jrpg lecet. Felelmetesen archaikusnak tunik mellette.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Tiltott minden olyan javaslat, tanács, utalás (illetve ezek kérése), ami a digitális disztribútorok által megszabott szabályok, határok, korlátozások kikerülésére irányul. A teljesség igénye nélkül értendőek ez alatt a VPN-es trükközések, hamis vásárlási adatok megadása és társaik.
Nem tiltott ugyanakkor a régió- és egyéb korlátos leárazások, promóciók, akciók stb. ismertetése, az azokról szóló diskurzus, ha ez nem társul a fentebb említett dolgokkal. Valamint nem tiltott a VPN szó leírása, ha valaki azt kifejezetten tiltó vagy figyelmeztető szándékkal írja le
(pl.: a VPN tilos!)
"Utazásos vásárlással" kapcsolatban az irányadó [link]
Röviden és tömören: nem érdekel senkit, hogy kijátszik-e valaki ilyen-olyan szabályokat, de itt erről semmilyen formában ne essen szó!
● tilos a warez!
● az OFF topic a baráti beszélgetéshez erre
● olvasd el a téma összefoglalót!
KONZOL beárazás
- Steam topic
- Xbox Series X|S
- Jövedelem
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Megmondták, hogy miért nem kapkodunk új okostelefon után
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Spórolós topik
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! ASUS A520M R5 5600X 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060Ti 8GB Rampage SHIVA Enermax 650W
- PS3 Játékok 1500Ft/db - RÉSZLETEK A LEÍRÁSBAN
- Apple iPhone 13 / 128 GB / 89% akkumulátor / 12 Hó Garancia
- Mini PC, tiny PC HP Fujitsu Esprimo i5-7500T
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 7 9800X3D 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged