Hirdetés
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- A YouTube-ot is betiltják a gyereknél az ausztrálok
- Gyilkosságban és öncsonkításban akart segíteni a ChatGPT
- Kompakt vízhűtés
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Mini-ITX
- TCL LCD és LED TV-k
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Haladó fájlrendszerek, de mire jók? Ext4 vs Btrfs vs ZFS vs APFS
Hirdetés
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
runner 125 #126098 üzenetére
Sajnos sok esetben a 4WD rendszerük amúgy meg sz@rt se ér (pl Honda CR-V).
Pont azért mert nem elvárás a terepező képesség a vevőkörétől, max annyira, hogy a 3 cm friss havon is felérjen a Daubnerig.
Érted nem hiszem, hogy ha a Toyota (Rav4) meg Mitsubishi (Outlander) meg tudta írni/iratni a vezérlőszoftvert rendesen akkor a Hondának ne ment volna...
mod:
Tothgera30: Arra bőven elég a 1,6-os.
Bár ha azt nézem a 2.0 sem eszik többet... Nézzetek meg azok közül is egy-kettőt. Az nem kerül szinte semmibe.
-
Átlagosan munkába 2x10km, bevásárlásra, vagy évi két nyaralásra menne, legfőképp két személlyel, szülőknek. Nekik nem kell vérmes menetdinamika, 90-100kmh-s tempó elég, bér a 6. fokozat jól jönne. Nézegettem a 2.0-ás verziót is, nem tudom mennyivel érdemesebb azt venni, mivel jelenleg a hahu-n összesen 7db-ot találtam.
#126098 runner 125: Ízlések, és sallerek. Mivel 4WD esélytelen hogy ki legyen használva, ahol meg WagonR, Jetta, Vitara, vagy bármi más elmegy, ott ez is el fog. Magas üléspozíció, magas hasmagasság, egyfajta biztonsági zóna és a forgalomra való rálátás inkább előny. Persze más ajánlatot is meghallgatok, ha van ötleted.
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Tothgera30 #126069 üzenetére
Patentül néz ki, mondjuk az anyósülés ülőlapja ráncos ami fura... Azért vérmes menetteljesítményt ne várj tőle (nagy légellenállás + széles papucs) se alacsony fogyit (művészet 8 alá vinni vegyesben a 8,5 már reálisabb) de amúgy szép. Pályán nem nagyon van elemében a rövid 5. fokozat miatt (130-nál már 4000-et forog) de városi szaladgálósnak tökéletes.
-
trassher
addikt
Taat @ Mágus2:
-
Integrale
veterán
Valószínűleg az lesz, hogy a B5 A4 a B5/5.5 Passat és a B6 A4 megegyező platformra épül, ezért stimmel a futómű a B6/7-es A4-be.
A B6/B7 A4 is csak faceliftje egyik a másiknak, de a B7 padlólemezét már PL47-nek nevezik, míg a B5 PL45, tehát lehet egyfajta evolúció, kiadták 94-ben, majd 2008-van a B8 megjelenéséig azt használták, kisebb- nagyobb módosításokkal. -
Mágus2
Közösségépítő
válasz
trassher #126088 üzenetére
Elvileg nem, gyakorlatilag meg legó az egész. Azonos a bölcső is, csak a passat keskenyebb autó, ezért ott 2 centivel odébb van a lyuk a lengőkarnak mindkét oldalon és a lengőkarjai is hosszabbak, meg a féltengelyek.
Amikor az ember lengőkart cserél, vigyázni kell, nehogy A6-ot csináljon a passatból.
-
válasz
footy #126084 üzenetére
ja persze
maradjunk annyiban hogy nagyon rossz példát hoztál fel
mondjuk hogy egy 80 ezret normál városban használt kocsit megfelel egy 120-130 ezret városon kívül futottnak
a 4-500 e km-t futott kocsi az kívül belül általában erősen kopott, elhasználódott, élettartama vége felé jár -
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Integrale #126082 üzenetére
Feladom.
Nem tudom veled megérteni, hogy a B5.5 passat minden futómű és motor alkatrésze jó a B6 A4-be, csak míg az audi ennek új platform nevet adott, addig a vv-nél csak facefit jött ki. Az autó alkatrészei csereszabatosak, csak a karosszéria elemek nem. Aztán nevezd, ahogy akarod. Viszont, a B6 passat kereszt motoros lett, semmi köze a B6 A4-hez. Ezért is írtam hogy melyik melyiknek a párja, és honnan volt változás, de te még mindig egy kalap alá veszed a B6 passatot meg az B6 A4-et, mert a wikipedia.
De, ha megnézéd, hogy a B6 audit csak 2000-2006-ig gyártották, viszont a B6 passatot 2005-2010 között, akkor látnád az összefüggést a mondandómmal, mivel a B5.5 passatot érdekes, 2000-2005 között gyártották.
Szóval ne hasonlítsd a B6 A4-et a körtével.
-
Integrale
veterán
válasz
Mágus2 #126081 üzenetére
Még a platform jelölése is más, mindenhol azt olvasni, hogy a B6 már a Golf átdolgozott padlólemezét használja, a B8 pedig az MQB-t.
Te ott csúszol, hogy a B5 és az 5.5 az ugyan az az autó, az utóbbi előbbinek a faceliftje. A B6 pedig a könnyzacskós lámpájú. A B6/B7-es A4-nek már nincs Passat testvére.
Wikipedia pl:
PL45: A4 B5, Pssat B5/5.5, PL45+ Superb és nyújtott Passat
The B5 platform employs a longitudinal engine placement, which differs from the Volkswagen Group A platform which have been traditionally transversely mounted. This platform (also known as PL45) was introduced with the first-generation Audi A4 and the 1996 Volkswagen Passat. B5 platform cars can be equipped with a multilink front suspension and a Torsen centre differential for quattro or 4motion branded four-wheel drive systems. A long-wheelbase derivative of this platform - originally designed for the Chinese market and being used in the 1999 Volkswagen Passat Lingyu, but ultimately being used for its rebadged version under the Škoda brand, the 2002 Škoda Superb - is referred to as PL45+.In late 2000, the B5 Passat received a facelift, referred to as "B5.5".
B6 Passat: PQ46
The designation "B6" is used to identify the "Typ 8E" Audi A4/S4 produced from late 2000 to 2005. The platform used by these models is formally known as the PL46 platform.
Confusingly, the historical generation of Volkswagen's Passat are also colloquially referred to as "B6", given that they are Volkswagen's sixth generation mid-sized saloon. However this generation of the Passat uses the PQ46 platform for its sixth generation, an improved enlarged version of the Golf Mk5 and Jetta Mk5's PQ35 platform.
-
Integrale
veterán
válasz
footy #126072 üzenetére
Az A4 alatt kettős keresztlengőkaros első futómű van az A3 alatt McPherson. A hátsó is teljesen eltér, A4-nél multilink az A3 pedig passz.
Magus2: Azonos évjáratot nézek A3 8P (a téma indítója), és A4 B6, de a B8 megint másabb.
Tudom, azért egészítettem ki később a hátsóval is, csak az A3 megnevezését nem tudom. Az A4 és a Passat futóműve pedig megint csak eltér, de még a platform is.
-
footy
addikt
válasz
Mágus2 #126073 üzenetére
Nézd meg az előzményeket, én erre válaszoltam:
[IAz a4 et is nezegettük anno, de nem kellett, mert nem kellett limuzin. Kiprobaltuk, beleültünk, mentünk mindkettövel tesztvezetest stb es minden ugyan olyan volt az A4 en....az A3 a sportfutomüvel sokkal frankobb voltNem olvasom a fórumot, kötekedni jöttem.
Én meg csak kontrázni vagyok itt -
-
-
Konkrétan ezt a Qashqai 1.6-os Acenta felszereltségűt néztem ki.
-
Kornel
veterán
válasz
footy #126064 üzenetére
közvetlen befecskendezés, nem sok mindenkinek sikerült megoldani a kormolódást...
miért pont a suzukinak sikerülne, az első közvetlen befecskendezéses turbo motorjánál?
nem a turboval van a bajom, hanem az egésszel egyben.
10 év múlva meglátjuk, mennyire sikerült nagyot alkotniuk.
én szkeptikus vagyok továbbra is. -
footy
addikt
válasz
Declare #126062 üzenetére
Az A4 a passattal rokon, komolyabb a futóműve, sokkal jobb a zajszigetelése mint az A3-nak. Az ilyen plusz dolgoktól lesz egy autó prémium. Az A3-ban csak habosabb a műanyag a golfhoz képest, szerintem ezért nem éri meg a felárat. Az A4-ből nem csak limuzin van hanem kombi (avant) is.
(#126063) kornelka
az 1.4 meg ki tudja, hogy megbizhato lesz-e?
Már miért ne lenne megbízható? Azért mert a TSi első 2 szériája fostos volt? Nem abból kell kiindulni, a Fiatnál is meg tudták csinálni megbízhatóra, de a 3. gen TSI-vel sincs gond. Meg a suzuki amúgy sem az elromlós fajta. (Úgy értem, hogy inkább nélkülözik az igényesebb megoldásokat a megbízhatóság javára.)
Nem lepődnék meg ha 2tömegű sem lenne berakva a turbo motor elé.
Szerintem amúgy kicsit túlparázod ezt a turbó témát. Én nem mondanék le a nyomatékról egy olyan alkatrész miatt amit 60-80ért már fel lehet újítani. -
Declare
őstag
válasz
footy #126060 üzenetére
Mire gondolsz pontosan a mas müszaki alapokon? Nyilvan az A4 egy nagyobb es mas kasztni, lehet mas a felfüggesztes/futomü, nem tudom, de nekünk van A3 audi amit rendszeresen hasznaltam en is, illetve anno mentünk haverom V golfjaval Hr-ba, amit vezettem is. Azert irtam, hogy hasonlo a ket auto, de en abszolut azt mondtam, nekem megerne az audi a3 felara....aprosagokrol beszelek...kinek fontosabbak ezek kinek nem, ez egyeni dolog.
Az a4 et is nezegettük anno, de nem kellett, mert nem kellett limuzin. Kiprobaltuk, beleültünk, mentünk mindkettövel tesztvezetest stb es minden ugyan olyan volt az A4 en....az A3 a sportfutomüvel sokkal frankobb volt
En az A6 ost is körbejartam, kiprobaltam, na az mar mas teszta volt
nyilvan mas arkepzessel, nem is volt alternativa, de azon tenyleg erzödött, hogy na igen ez feljebb van azert
Ezert irtam amit irtam, mert ezzel a kerdeskörrel pont voltak szemelyes tapasztalatok/elmenyek
-
Integrale
veterán
válasz
footy #126056 üzenetére
+1
Raadasul egy Civic mellett eleg elavultnak hat kivul belul egyarant, pontosabban meglatszik rajta, hogy 13 eves modellrol van szo. Raadasul belul passzosabb mint egy 8 gen, kozel 10 centi a kulonbseg tengelytavban.
Hatso futomuve sem mas a 8P A3-nak? Mintha az nem csatolt lengokaros lenne.
-
Declare
őstag
válasz
footy #126056 üzenetére
Ebböl az egeszböl egyedül a szervizkönyvvel ertek egyet
Egy Audi a3 es a4 között pont nincs akkora különbseg szvsz, mint egy A4 vs A6 között, vagy A6 vs A8 között....hogy kinek mi hol kezdödik az szubjektiv. Arrol nem is beszelve, hogy van akinek nem kell az A4 limuzin, mert nem hasznalja ki es a löres csomagtarto helyett egy pakolhatobbra vagyik. Ebben az evjaratban pl ebben a meretben/kategoriaban nekem pl az A3 tetszik a legjobban. Jobban mint az 1 es bmw... A 200 lovas tsi motrral pedig ez a kasztni lepni is tud.
Valoban golf szerü, de azert ha beleül az ember es hasznalja eszreveszi, hogy mitöl nem golf. Ezert ki kell fizetni egy 0,5-1 millaval többet....ez mar megint csak penztarca es szubjektiv kerdes kinek eri meg es kinek nem. Szvsz
-
footy
addikt
Mit kezdejk a km óra állással? Ha ennyi idő alatt napi használatban(hirdető írja) csak 82 ezer ment bele, az azt jelenti hogy városban használták az autót, tehát olyan mintha autópályán futott volna 4-500-at.
Arról nem is beszélve hogy ez egy Golf kicsit jobb anyagokból összerakva. Az Audi az A4-nél kezdődik, úgy mint a BMW a 3-asnál a Merci pedig a C-Klassenal. Pont.
Ha szerinted jó üzlet 2,7M adni egy 10 éves prémium golfért hát lelked rajta, de szerintem egy vicc.ui: Szervízkönyvet 15-ért bármikor pecsételnek neked a vidéki márkakereskedésekben.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
freelanced #126049 üzenetére
Csak a halál biztos. De inklább nézd meg azt a csövet. Utána lehet kérdezni.
-
Declare
őstag
Neked nem is eri meg, mert turod az autos oldalakat
viszont ha valakinek addig terjed az autok iranti erdeklödesi köre, hogy legyen fekete a kocsi, annak erdemes ujat venni. Azert csak ugy bemenni 0 ismerettel egy hasznalt auto kereskedesbe es rabökni latatlanba az egyikre, mert az olcsobb, mint az uj....ugy mar nem biztos, hogy megeri a hasznalt
hasznaltautot szerintem csak ugy eri meg venni, ha valaki beleragja magat a temaba.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Tothgera30 #126050 üzenetére
Teljesen jók. Ezek közül egyik benzines sem copóroller.
-
w333
félisten
válasz
footy #126019 üzenetére
Km. állást is nézeted ? hivatalos szerviz könyvel ?
(#126020) Tsebacsi
Még nem ... de láttam én már olyan UFO -T aminek rohad az első sárvédő
Arról még nem is beszélve hogy milyen vékony réteg fényezés van rajtuk (tényleg ezen spórolnak) kb. 10 polírozás, és lassan elfogy a fényezés róla !
Jó kis autó nekem nincs vele bajom, csak szerintem tudásához képest drága !
-
-
mycso
veterán
Hali, ez az infó honnan??
Amire érdemes odafigyelned, hogy olyan 200k km felett jellemzően előfordulhat a vezérműtengely görbülése, érdemes még az előtt cserélni, mielőtt a házát kikoptatná.
Nem a hajtókar csapágyakra gondolsz??? Mert amit említettél, erről még nem hallottam.
Egyébként a qashqai-ba már szerelték a 110lovas 1.5dci-t is, ott már orvosolva van ez a probléma (első körben a 106lovasokat érintette, azon belül is a 2007 körülieket). -
Mágus2
Közösségépítő
válasz
freelanced #126043 üzenetére
Szia
Ellenőrizd a vákuum csövet, ami a motorról megy a fékrásegítőbe. Vagy a cső szakadt, vagy a fékrásegítő haldoklik. Ekkor elszökik a vákuum és falsot szív a motor ezen a csövön keresztül, ezért áll le.
EMúgy van ennek topikja:[link]
-
freelanced
addikt
Hello!
Találkozott már valaki a következő problémával: Ha meg kell állni / lassítani a kocsival akkor elkezd rázni néha vagy csak simán fogja magát és lefullad. Ezután el sem indul. Majd ha mondjuk várok vele egy órát akkor pöccre indul. Gyorsulás terén nincs vele gond, egyébként az alapjárat hangja is szép, más formában eddig nem jött ki. Mi lehet a gond? Már kicseréltek benne ezt azt de semmi nem használ. Egyébként a szóban forgó autó egy 98' Seat Ibiza. Remélem belefér ebbe a topikba a kérdés.
Köszönöm előre is!
-
Kornel
veterán
Az a baj, hogy egy 2-3 eves kompakt auto az uj aranak 80% korul mozog, ami szivo benzines.
Akkor inkabb uj, szerintem.
Opel, vw, alfa, stb. Nem kell.
Mazda, honda johet.
Mutassatok olyat, amiert nem kerik el az ujkori aranak a 80%-at, es jol felszerelt.
Akkor meggondolando.Jelenleg az uj suzukit csak azert vetem el, mert amig csillaggarazsban all(na), addig inkabb egy olcsobb kocsit tartanek...
Ergo ezert all most elso helyen a civic.
Kicsit olcsobb, es mindenben megfelel nekem, csak kicsit oreg...Tom1939: errol beszelek itt, csak nem ertik meg paran.
-
Ha egy pár éves hondáról beszélünk pl. akkor igen. Csak ott meg nem nagyon sokat fogsz rajta. Ha azt mondják hogy 5,7 milla egy jobb 1,8-as civic akkor talán jó egy 2 éves 4,5-ért. De év végi akcióban elhozod 5 milláért (és akkor nincs benne az, hogy miért is adtak el 2 évesen, csak nem törött valahol amit nem vettem észre).
Hyundai ugyanaz, ott pl. kapásból adnak flotta kedvezményt egy rakás foglalkozásra.
Szóval ez az új vagy pár éves használt nem olyan egyértelmű már mint régen.
Plusz valakinek kell új autót is venni hogy legyen használt is
Első autóm fél éve még boldogan szaladgált a tulajnál aki tőlem vette (2000-es 1,2-es corsa, fél éve futottam össze vele és új gazdijával)
-
tomiii.
aktív tag
válasz
Tom1939 #126034 üzenetére
A mazdánál nem csak a csavarokkal van gond, hogy nincsenek lekezelve rendesen? Én is mentem párnapja egy pár éves mazdával, pont emiatt kíváncsiságból átnéztem és sehol sem volt egy rügynyi rozsda sem, de a beltérben, az ajtó kinyitó kilincs mögötti rögzítő csavarnak a feje csupa rozsda volt. Én azt hittem csak ezeket nem kezelték rendesen, nem magát a kasznit.
-
Hát igen, igazából én alapjában a mazdától félek rozsdásodás ügyben. 0. évestől kezdve.
Általában újonan veszem az autót, és ha nem okoz csalódást 9-10. évesen váltok (volt egy stilo amit 3,5 évesen adtam el). Mindegyik szívóbenzines.
Egy használtat vettem az nem volt olyan nagy siker (pedig átvizsgáltatam). Mondjuk akitől vettem az ellen már jogerős fizetési meghagyásom vanBehajtás azért erősen kétséges.
Hála istennek nekem, mostanában azért kisebb bukta az új autó mint régen (lásd korábban, 10 éves olyan kocsi amit én veszek, majdnem felét éri új árának, persze nem jelenértéken
).
-
-v-
addikt
válasz
Tsebacsi #126028 üzenetére
Szép csak 2.0-es motorral kéne digit klímával
Akkor megérné az árát.
Na ja de annak megfelelő autót újonnan már nem 4 milláért fogsz kapni
Hát igen, megéri szerintem az árát, sokkal jobban mint az új, ezt mondom
Na mindegy, engem nem tudtok meggyőzni hogy új autót megéri venni, persze vegyetek mert valakinek azt is kell, hogy legyen használt -
válasz
rbalint88 #126029 üzenetére
Amikor nyersz másfél milliárdot, akkor eljött az időd, papuccsal vagy anélkül
Nekem sincs annyi fölös pénzem, hogy új autót vegyek, mert az értékvesztés egy csúnya, fránya dolog. A garancia jó, de kis kereséssel és szerencsével talál az ember megbízható szerelőt is!
-
rbalint88
addikt
válasz
Tsebacsi #126028 üzenetére
Ebbol az okfejtesbol egyedul a sok ev gari szamitana nekem.
A belefingasra annyit tudok mondani, hogy ha egyszer futja majd uj autora, rogton bele is fosok es szetcsapkodom baccpapuccsalde szerintem soha nem fog eljonni a pillanat, hogy ne sajnaljak 15 millatvegy autoert...
-
-v-
addikt
válasz
#16514048 #126025 üzenetére
gondtalan
Meg azért nem feltétlen érződik ám az kevésbé gondtalannak, ha ezt azt cserélni kell ... nem csak úgy lehet, ahogy kornélka csinálta, hogy cserés két gátló, és akkor 2 hónapig rugózik rajta, most felújíttassa, vagy konit vegyen, vagy gyárit vegyen, vagy semmit ne vegyen mert igazából nincs is még annyira baja, meg úgyis eladná.. meg most kettőt cseréljen csak, vagy mind a négyet cserélje.. meg legyen akkor már ültetőrugó is mellé?
Persze lehet így is, meg lehet úgy is, hogy a következő olajcserénél a szervizben cserélteted azt is gyárira és ennyi, egy perccel több időd nem ment el rá, kerül valamennyibe igen, és még mindig mennyivel előrébb vagy anyagilag mint egy új autónál. Persze, értem én lehet sok idő ráfordításával pénzt spórolni, mert bizonyos mértékig az idő meg pénz átváltható egymásra, de ez nem az autó hibája, hogy én spórolni akarok 10 ezret és felújíttatom.. ha akad 4 milla új autóra, akadhat rendes gondtalan karbantartásra is egy használtnál, és még mindig előrébb leszek anyagilag.
Mondjatok olyan meghibásodásokat, egy 2-3 milliós, szívóbenzines, kevés kilométeres, megbízható szép állapotú kompaktnál, amik nem orvosolhatóak ugyanígy, mint amit írtam a gátló hogy következő olajcserekor azt is cserélik és semmilyen plusz bonyodalmat meg fejfájást nem okoz? Nem összetett, bonyolult technikáról meg lefingott prémiumról van szó, út szélén nem hagy ott, néha néha meg igen a szervizben több pénz marad ott mert ezt azt cserélni kell. Ez egy gép. És ha több pénz marad ott, még mindig jobban járok mint új autóval ... szvsz akinek meg ez túl sok "bonyodalom" annak akkor céges autó kell, azt újonnan az ember segge alá rakják, nem kell szervizre költeni se, 150k km-nél cserélik és ennyi. -
-v-
addikt
válasz
Kornel #126016 üzenetére
Azert azt ne hagyd ki, az az 1.8m nem annnyit fog erni 10 ev mulva mint most
Illetve a mennyit buksz rajta dologba bele szokas azt is szamolni, ha 2ert veszel autot csak akkor a maradek kettot pl. biztos allampapirba befekteted, 10 ev mulva az mennyi lesz .. szoval nem pont annyit buksz azert amit irsz, santit ez a szamitas. Persze van abban racio, amit mondasz, jo hogy valaki 10 evre ilyen biztosan latja elore a dolgokat
Meg azert ne lassuk mar ilyen fekete feheren a vilagot, veszel egy uj suzukit az az uberalles soseromlik el 10 evig, 2 millioert pl. amit vennel az meg szar? Szemmel lathatoan teljesen mindegy neked miben ulsz, azt ne mondd mar 2 millaert nem kapsz egy fiatal szivobenzines keves km-es patent kompaktot.. azzal ugyanugy nem sok bajod lesz. Ertem hogy nem akarsz szivni, de a lefingott rohado dizelmondeo meg az uj auto kozt van azert am atmenet, nem csak ezek vannak
De amugy ja, menj vegyel ujat mert kulonben addig ezt kell hallgatnunk -
válasz
#16514048 #126022 üzenetére
De nem kell a kötelezőkön kívül költenie a kocsira jó esetben, míg egy 7-8 éves használt esetében ezek lassan elkerülhetetlenek lesznek. Persze akad kivétel mindkét esetben, de akkor sem az a mérvadó.
Másfelől én sem szívesen vennék új autót, pont az értékvesztése miatt, bár manapság azt látom, hogy nem zuhannak akkorát az 1-2 éves autók árai, mint anno...
-
#16514048
törölt tag
válasz
Kornel #126016 üzenetére
De biztos, hogy 10 évre tervezel, tényleg csak a gondtalan autózás számít? Nem fogod kicsit megunni a Vitarát/Scross-t ennyi idô alatt? Mi van, ha 5 év múlva úgy gondolod, hogy csak jó lenne valami gyorsabb, minôségibb autóban ülni?
Mert ennek a mateknak van egy olyan szépséghibája, hogy az értékvesztés 10 év alatt átlagosan évi 200k. Ha valamiért elôbb megválnál tôle, akkor valószínûleg több lesz, nem egyenletesen veszti az értékét.
-
válasz
Kornel #126001 üzenetére
Rokonlelkek az én asszonykámmal...Kb. bármi ami honda az jobb lenne (kivéve jazz). Csak hát én túl nagynak éreztem a hrv-t beülve. És a 10 hónapos szállítási idő is elég megoldhatatlan logisztikai problémák elé állít (nem akarom gombokért beszámítatni a jelenlegit, majd eladom én).
-
válasz
footy #126019 üzenetére
Tekerős klíma, kicsit fapad és annyit kérnek érte, mint egy 2 évvel fiatalabb jobban felszerelt, belül nagyobb civic-ért.
Ráadásul nem hiszem hogy 83k lenne benne. Az enyém 87k, de én tudom bizonyítani
Kornél: Nem haza beszélek, de egy új vitara nagyon nem rossz. Szerintem mindenképpen menj el kipróbálni egyet, és matekozz. A civic-nél elképzelhető, hogy elkezdenek majd a hibák kijönni, nemtudom milyen a kis lelke, míg a vadi új kocsit védi a gari.
W333: a rozsdás megjegyzést kikérem magamnak!
Egy 8. generációs Civic NEM rozsdásodik! (soha
)
-
Magyar Civic jónak tűnik?
-
szabonagyur
félisten
Mire a hirdetés végére értem elfogyott a 90-ből 15LE
-
Kornel
veterán
Kitoroltem az oldalas kommemtem, franc
Szoval: szerintem jol megy, ha forgatod, akkor megy, 0-100: 8,9 sec.
Ha csak kozlekedni akarok, akkor meg elvaltogatok 3000-nel.
Nekem ez a mehetdinamika boven eleg.Es nem hogy tfsi, de meg a sima szivo hondatol is felek 7-8 evesen 2,5M korul...
Ezert fogom alaposan megnezni az uj suzukikat is (vitara/scross)
Persze menetdinamikaban es anyagminosegben kozeleben sincs, de a 10 ev gondtalan autozas sok mindenert karpotol(na).
Es aki az uj auto hatalmas koltsegevel es ertekvesztesevel jon, annak egy kis matek:
4M(ujkori ar) - 1,8M (10 evesen ennyiert megy egy ujan 4M-s suzuki) = 2,2M / 10 = evi 220 ezer, azaz nincs havi 20 ezer, cserebe kopo dolgokon kivul mashoz nem igen nyulsz. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
Tothgera30 #126008 üzenetére
Azokkal nincs ennyi gond (mert nem Renault motor van benne
), még a főtengelyük sem görbül (nincs akkora nyomaték).
Eleve a turbó-kettőstömegű-rail injektor copóroller szenthármasságot megúszod vele.
Ha a rideg belsővel és az emberes fogyival meg tudsz barátkozni akkor nem nyúlsz mellé vele.
mod:
kornelka: Azért az erős túlzás az 1,8-as Ufóra azt mondani, hogy jól megy...
-
w333
félisten
válasz
rbalint88 #126011 üzenetére
Ha kipróbálta és bejön neki (elég) akkor tiszta sor és tárgytalan amit írtam ... A3 -al sincs semmi komolyabb gond vagy nyűg, alkatrészben sem sokkal vészesebb egy Civic -től, viszont sokkal extrásabb és kicsit több anyag van benne, kevesebb menetzaj, és egyáltalán nem rohad
Az a baj hogy a Civic tulajok túlértékelik autóikat emiatt nagyon drágák, oké megbízható, oké hogy Honda, de azt senki ne mondja nekem hogy ilyen áron nem lehet kapni jobb autót, én teljesen pártatlan vagyok autómárkákkal kapcsolatban, ezért is mondtam hogy ezt neki kell eldönteni hogy mire fogja használni és mik a fő szempontok, de ha bejön a Civic akkor én nem szóltam semmit
Különben ilyen áron a legeslegrosszabb autót venni, új autóra nem elég ... viszont az alig használt kevés km. de fapados, vagy kicsit öregebb és több km. de extrásabb ezekből különböző motortípusok (erős, közepes, gyenge) és ott van a nagyon sok típus is ... szóval tényleg nem lesz egyszerű döntés !
-
rbalint88
addikt
ha nem tévedek, vasárnap kipróbálta Tsebacsi Civicjét, gondolom az alapján mondja, hogy elég lesz.
egy ilyen A3 problémásabb, mint egy Civic, meg alapból picit drágább hozz az alkatrész a négy karika miatt, de legalább semmivel nem nyújt érzékelhetően többet, mint a Civic. kivéve menetdinamikában, de csak ezzel a motorral. -
w333
félisten
válasz
Kornel #126009 üzenetére
És a kettő között ... egy ilyen A3 2.0 TFSi -t simán bevállalnék
ha kell, akkor megy
Ezek már nem a régi Civic -ek Link, ezt a 23 éves Vectrám is tudja
Az A3 amit linkeltem az már szépen megy, 1.6 Sport Suzi után kevésnek fogod érezni a Civic -t szerintem ... de ne legyen igazam
Persze ha normálisan közlekedsz, nem gyorsulgatsz akkor bőven elég !
-
Kornel
veterán
Ultem accordba, erzesre nem adja azt a sokkal nagyobb teret belul.
Tulnyulasok elol hatul jo nagyok, de belul nem erzem azt a nagy pluszt.
Accord azert a D osztaly alja meretben, civic meg kompaktok kozul eleg tagas...
1,8 140 paci nekem boven eleg, ha kell, akkor megy, ha kell, akkor normalisan kozlekedek vele.
TypeR jo lenne, de nincs ra 4M. -
-
w333
félisten
válasz
Kornel #126006 üzenetére
Mitol komfortosabb?
Nagyobb, kényelmesebb, több mindent elnyel a futómű, kevesebb a szélzaj, biztonságosabb, szóval kicsivel komolyabb autó, nem véletlenül drágább
Nem mondom azt hogy a Civi rossz, (sőt) de teljesen más kategória
Szerk.
De nem tudom hogy mi a fő szempont ? mert ha sportos dinamikus autó kell akkor jó a Civic csak szegény 1.8i -nek a lelkét is ki fogod nyomni (mert egy Civic) az ilyen célokra inkább ott a Type R, de ha kényelem, csendre van szükséged, akkor szerintem sokkal komfortosabb egy Accord
-
rwin5
őstag
Én vagyok a hülye, vagy nem értem? Képen 58k kilóméter leírásban pedig 69k ? [link]
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Témázgatunk, témázgatunk!? ... avagy mutasd az Android homescreened!
- Nyaralás topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- 3D nyomtatott versenypályák, versenyzői aláírások
- HomeAssistant és SolarAssistant Center - spórolj pénzt automatizálással!
- Puremate PM505 aktív szénszűrős ionizáló levegőtisztító
- ÚJ, USB-C-s / elemes, rádiós (RF), wifis (Tuya, SmartLife, stb.), programozható okostermosztát
- IKEA Format lámpák eladóak (Egyben kedvezménnyel vihető!)
- Gamer PC- Számítógép! Csere-Beszámítás! I5 12400F / RTX 3070 8GB / 32GB DDR4 / 500GB SSD+ 2TB HDD
- Lenovo, Dell, HP, Panasonic Getac üzleti és ütésálló katonai laptopok + Ipad 6-13. gneráció
- Azonnali készpénzes INTEL CPU NVIDIA VGA számítógép felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
- Olcsó Notebook! Dell Latitude E6540! I7 4600U / 8GB DDR3 / 128GB SSD! / HD8790M
- LG 25GR75FG - E-Sport Monitor - FHD 360Hz 1ms - NVIDIA Reflex + G-sync - AMD FreeSync - HDR 400