Hirdetés
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Bővíti a Strix Halo kódnevű dizájn képességeit az AMD
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Akciókamerák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Komolyan ráállt a csúcs-GeForce-ok átalakítására Kína
- RAM topik
- Nubia Red Magic Astra - táblajáték
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- ASUS notebook topic
- Bővíti a Strix Halo kódnevű dizájn képességeit az AMD
- LED / LCD TV topik
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ice!?
őstag
válasz
bitpork #74096 üzenetére
Ez biztató. Szép is, jó is, olcsó is, stb.. Hol a hiba a képletben?!Overdose!: Igen, azt láttam pár Premacy hirdetésben, hogy az autó kritikus pontja a kerékjárati ív, de hát ez legyen a legnagyobb (vagy ezek szerint tényleg az egyetlen..) típushibája.
footy: A menetzajhoz már hozzászoktam a Picassonknál, az is szerette tudatni, hogy "túl gyorsan hajt".
-
-
Ice!?
őstag
Sziasztok!
2003-as Mazda Premacy 2.0 DiTD vásárlása előtt állok. Eddig is Japán autóim voltak, ezért is mindenképpen ilyet kerestem az egyterűek között is, viszont teljesen ismeretlen számomra ez a kategória. Szeretnék informálódni, mennyire jó választás ez, mennyire megbízható, problémamentes autók ezek? Mire figyeljek vásárláskor? Van valami ismert típushibája?
Nagyon szépen köszönöm a segítséget! -
footy
addikt
800k-bol nem nagyon lehet CR-t venni, csak valami adagolosat,esetleg PD-t.
Itt a hangsuly inkabb azon van, ha egy evben valaki 5000km-t megy es beleugrik valamibe, akkor az a 100e mar az elejen elmegy es legalabb 2,5evig kell meg hasznalnia az autot, hogy visszajojjon a kulonbseg.
A masik dolog, hogy dieselt az vesz/vett aki sokat megy, ezekben az autokban sokkal tobb km van mint a benzines tarsaikban. Igen tudom hogy nem km-t veszunk, de ez a szabaly egy ido utan megdol, mert egy tizenX eves diesel autoban egy benzines futasanak tobbszorose is benne lehet. (altalaban benne is van)
Ami nem feltetlenul a motoron mutatkozik meg, hanem a valton, a futomu egyes alkatreszein, vagy a belteren. A belteren most nyilvan nem a pohartartora gondolok, hanem pl kormany vagy ules. Elsore persze nem hangzik veszesnek az ules tema, de en ultem pl 300e-t futott leonban es mikor orankent meg kell allni, mert nem birsz ulni, annyira szar mar az ules, az nem kiraly. Persze ezt sem nagy penz bontobol vagy angliabol hozatni, mert egy ulesszett megvan 50-bol egy valto se sokkal dragabb a futomu alkatreszek sem arany arban mennek (bar mikor a 4 lengokart egyszerre kell kifizetni az sem esik jol az embernek), de ez mind-mind penz es utannajaras. -
TaaT
nagyúr
Egy helyi vállalkozónak is ugyanilyen A4-ese volt csak 1.6 benyával, abban sem volt villanyablak hátul. De ez őt nem nagyon érdekelte hiszen hátul szinte sosem ült senki és volt benne klíma.
-
Qru
MODERÁTOR
Nekem jobban bejön a német metódus, mikor magadott extrákból magad legózod össze a felszereltséget, hiába vok japó autó fan, pl nem jön be, hogy csak csomgba vehetsz extrákat. Jellemzően 1-2 extra ami kéne belőle és a másik 4 tök felesleges.
-
-
-v-
addikt
válasz
bitpork #74074 üzenetére
Már nem azért de aki új autót vesz hol nem szarja le, hogy kinek mi kell a használt piacon?
Na bumm, mennyivel ér kevesebbet ha nincs benne, alig kapsz több pénzt egy full extrásért.
Megveszed sok millióért, annyit buksz rajta mire eladod, pont nem az a minimálösszeg számít ... meg jellemzően a FÚL csóró vesz zsírúj audit szalonból -
DeFranco
nagyúr
válasz
bitpork #74078 üzenetére
Te értesz félre engem. Az ő szempontjukból ez logikus és ésszerű, és én ezt el is tudom fogadni, meg is tudom érteni.
Ha éppen vesznek egy bömbit vagy mercit, akkor nem arra fognak gondolni a felszolgált kávét szürcsölgetve, hogy majd 5-10 év múlva melyik török vendégmunkásnak nem fog tetszeni, hogy nincsen hátul swarowskyval kivert oynama sikidim-sikidim-et zenélő ablakemelő, vagy hogy a nyugatbalkáni nepperpiacot vizslató önjelölt műkedvelők mennyire taksálják a FÚLextra hiányát. Ő ott és akkor ezért-és-ezért ad pénzt, 5 év múlva leadja ugyanott, és kihajt egy új modellel, a kereskedő meg azt csinál amit akar a régivel.
És mivel ott az 5 éveset is így veszik meg, ilyen logikával, nagyon ott sem fog hányozni, vagy legalább is lenyelik jobb híján, 10 évesen meg már ott kint szerinted ki a tökömet érdekel, vigyék innen az országból ezt a környezetszennyező sz*rt úgy vannak vele.
Ki van ez találva.
-
válasz
DeFranco #74077 üzenetére
Kevered a Gizikét a gőzekével...nem arról beszélek hogy gazdasági nagyhatalom valaki, hanem arról hogy értelmezhetetlen és ésszerűtlen az ízlésük! Attól mert valaki gazdag v jó szakember lehet hülye, vagy antiszociális esetleg -ahogy a példa mutatja- logikátlan és ésszerűtlen.
Szerintem meg a pillanatragasztó nem játék...
-
DeFranco
nagyúr
válasz
bitpork #74074 üzenetére
Ezek a csököttagyúak jelenleg az egész kontinenst az irányításuk alatt tartják a csökött agyukkal, meg úgy általában ez a helyzet úgy párszáz éve fennáll, még akkor is, ha osztrák festők éppen nem ordítoznak hülyeségeket mikrofonba...
Szerintem azért valamit tudnak... például a nagyfőnök náluk nagy megane rajongó...
-
mycso
veterán
válasz
runner 125 #74071 üzenetére
Ez esetleg szerinted van így, mert én abszolút nem így látom.
-
!Overdose!
őstag
válasz
runner 125 #74071 üzenetére
A legkisebb felszereltségi szinten is illene, hogy alapfelszereltség legyen ebben a kategóriában.
-
válasz
szőröscica #74070 üzenetére
Ezt tom, de akkor is...az elején kell és kész.
DeFranco: jah ilyenek sajnos. Azt nem fogják fel a csökött náczi agyukkal, hogy nem mindenki olyan mint ők, és másnak kellhet más is a használt piacon. Márpedig ha nincs benne akkor nem fog érte jobb árat kapni plusz utólag betetetni bármit is sokkal gányabb és macerásabb, már ha lehet.
-
szőröscica
addikt
válasz
runner 125 #74071 üzenetére
Simán lehet, hogy elfelejtették bepipálni rendelésnél. Az értékesítő elfelejtette erre felhívni a figyelmét a vevőnek, vagy a gyár cseszte el. Ismerek olyat, akinek radaros tempomatos, full memóriás, motoros bőrbelsős 535d-je van, és nincs benne pohártartó....
-
DeFranco
nagyúr
válasz
runner 125 #74071 üzenetére
A németekről például ezt simán csont nélkül el tudom képzelni, hogy amit hasznosnak tartanak, azt keményen beleverik a felszereltséglistába, viszont ami szerintük nekik nem hasznos, azt ugyanolyan kíméletlenül ki is irtják belőle. Ha 30 EUR-ral lesz kevesebb a vége, akkor is.
-
-
DeFranco
nagyúr
én meg értettem úgy, hogy cserébe, hogy nem ekézlek a gépjárművásárlási koncepciód miatt elvárom, hogy te meg ne kezdd el a bezzegdízel kánont hasonló megfontolásból, mint viszont, még pedig, hogy nem rugdossuk a másikat, hanem tiszteletben tartjuk a dolgait.
ne vagyok kifejezetten megsértődve, értettem, hogy vicc, de hetente egy nap bezzegdízel fud elég, és még viccből sem szeretnék többet.
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
DeFranco #74061 üzenetére
Egyetértek, én simán becserélném digiklímára a két hátsó elkó ablakemelőmet.
De ugye használt
alsógatyánálkocsinál ne válogasson az ember.mod:
Megnéztem, a gyári ajánlás max 10% etanol tartalmú benyót engedélyeznek a verdámhoz. Ettő függetlenül nyilvá nem fogok ilyen sz@rt beleönteni amíg nem muszáj...
-
Typhoon47
senior tag
egész jó vétel lehetne, mondjuk a kurblis ablakemelő hátul az gyönyörű
-
-
DeFranco
nagyúr
-
Melack
veterán
-
DeFranco
nagyúr
-
Melack
veterán
válasz
bitpork #74046 üzenetére
De komolyan, stretch Q7? MIntha átment volna rajta egy úthenger. A Porsche meg így néz ki
-
-
-
Puma K
nagyúr
Igen-igen ahogy írod... csak siettem és úgy látszik pontatlan voltam.
Azért szeretnék autót elsősorban, mert a BKV-zást akarom kiváltani, valamint a bérletek árát (felnőtt bérlet havi 9500 Ft + Bp kiegészítő bérlet 800 Ft amúgy 5200 Ft, de kifizeti a cég egy részét). A bérletre szánt pénzt szívesebben költeném havonta üzemanyagra és még többet is (kb 13-16 ezer Forint között lenne kb az üzemanyagköltség dízeles autó esetén)
Akkor szeretnék indulni amikor akarok, kényelmesen nyugodtan el tudjak jutni a munkahelyemre anélkül, hogy esőzés során az ementáli sajtokat megszégyenítő lyukak mennyiséggel rendelkező buszok tetejéről az utastérbe becsorgó víz végiglocsolna engem vagy az ülést amire le szeretnék ülni... ne kelljen összehugyozott ülésbe ülni... egy hétvégi buliból hazatérő egyén lehányjon vagy annak az okádékát szagoljam, kis Mancika arcon köhögjön mert a szülei nem tanították meg neki, hogy "Szád elé a kezed ha köhögsz"... stb-stb.
Már egy ideje emberekkel foglalkozom munkakörömet tekintve (szórakoztatóipar, vendéglátás, és kereskedelem felváltva) és örülnék ha letudnám csökkenteni az idegen (általam nem kívánt) emberek közelségét... ez így elég antiszociális szöveg, de meg van rá az okom... ismerkedem én ha van kedvem, de nem ez a lényeg most.
Mint fentebb írtam első sorban munkába járás lenne a fő célterület, de néha szeretnék elmenni én és a barátaimmal hegyi és erdei túrákra úgy hogy reggel indulunk (3-4 fő) és este jövünk. Nem viszünk sok cuccot csak amennyi kell egy napos kiránduláshoz azaz leginkább kaja és évszaknak megfelelő ruházat, de az úgy is rajtunk lesz, meg max hátizsák esetleg bogrács
Tervezem, hogy velem együtt 3 fővel elmenjek pár évente az Adriára, de nem tovább, valamint Németországban is megfordulnék nagyritkán, plusz negyed-félévente Bécsbe kimennék másod magammal.
A munkába járás havonta ~550 km ami azt jelenti, hogy évente ~6600 km-t mennék (minimum) na ittjön a kérdés, hogy dízel vagy benzin.
Ami autókat eddig néztem (tapasztalat és érzelem alapján):
Benzinesek:
BMW 316i - 1994/2 - 1596 cm³ - 75 kW, 102 LE - Manuális klíma
BMW 316i - 1997/5 - 1596 cm³ - 75 kW, 102 LE - Automata klíma
BMW 316i - 1997/6 - 1596 cm³ - 75 kW, 102 LE - Digitális kétzónás klíma
BMW 316i - 1997/9 - 1596 cm³ - 75 kW, 102 LE - Digitális kétzónás klíma
BMW 316i - 1997/11 - 1596 cm³ - 75 kW, 102 LE - Digitális kétzónás klíma
BMW 318i - 1997/8 - 1796 cm³ - 85 kW, 116 LE - Digitális kétzónás klíma
BMW 318i - 1997/11 - 1796 cm³ - 85 kW, 116 LE - Digitális kétzónás klíma
Dízelek:
BMW 318tds - 1996/7 - 1665 cm³ - 66 kW, 90 LE - Digitális kétzónás klíma
BMW 318tds - 1997/10 - 1665 cm³ - 66 kW, 90 LE - Digitális kétzónás klíma
BMW 318tds TDS SPORT - 1997/10 - 1665 cm³ - 66 kW, 90 LE - Digitális klíma
BMW 318tds - 1997/12 - 1665 cm³ - 66 kW, 90 LE - Digitális kétzónás klíma
BMW 318tds - 1998/2 - 1665 cm³ - 66 kW, 90 LE - Digitális kétzónás klíma
MERCEDES-BENZ 190 D - 1989/1 - 1997 cm³ - 53 kW, 72 LE - Nincs légkondi
MERCEDES-BENZ 190 D - 1993 - 1997 cm³ - 55 kW, 75 LE - Nincs légkondi
MERCEDES-BENZ 190 D 2.5 - 1994 - 2497 cm³ - 69 kW, 94 LE - Manuális klíma
MERCEDES-BENZ E 250 D Elegance - 1994/4 - 84 kW, 114 LE - Manuális klíma
MERCEDES-BENZ C 220 D Classic - 1995/4 - 2155 cm³ - 70 kW, 95 LE - Automata klíma
MERCEDES-BENZ C 220 D Elegance - 1995/8 - 2155 cm³ - 70 kW, 95 LE - Manuális klíma
Azzal hogy így bemásoltam a nézegetett autókat (képek és szöveg alapján látható részen nincs rozsda, és törés sem, valamint a motortér és belső rész is rendben már amelyiknek van erről képe) csak egy iránymutatást szeretnék kérni, hogy az igényeimhez melyik lenne a legmegfelelőbb választás.
Budapestről Budaörsre kéne mennem, és ha dugót akarok kerülni akkor Farkasrét fele kell mennem szóval hegynek fölfele is mennék mondjuk 10x egy hónapban.
-
-
Antonio
senior tag
válasz
Puma K #74023 üzenetére
Csak annyit hogy egy régi egyszerű szívó dízelest (ami tényleg kimegy a világból) ne említsünk egy lapon egy modern közös nyomócsöves dízellel ... egy dízel vs benzines vitának meg csak megfelelő paraméterek megadásával kérdéses évjárat (kor) /rendelkezésre álló összeg/ előrelátható éves futás hol mennyit/ mik az igények vezetés kocsi színvonala terén (mert ugye egy jó ideje már nem gyártanak sima szívó dízelt tehát ilyet csak koros régi kocsiban találni) stb.
ez egy nagyon jó kis leírás: [link]
-
mézespálinka
senior tag
-
FerNandor
őstag
válasz
werszomjas #74033 üzenetére
Szokasos 90-95 korul. Ott jo az aszfalt fekete, elotte nem csuszkalt, nem volt forgalom, nem vettem eszre.
Vredestein snowtrac 3 ezen a telen vettem, uj. De véleményem szerint tok mindegy, mert ezen a taknyos uton barmelyik csuszna, gyalog is majdnem elesek rajta. Cacso nincs, el akarom adni.Nem nagy kanyar, igy ahogy van.
-
-
-
FerNandor
őstag
sziasztok
SOS,
tud valaki mondani kaposváron olyan szerelöt, akihez tudnék vinni használ tautót gyors átnézésre?
holnapra kéne(összetörtem a Megane-t múlt héten..)
-
Puma K
nagyúr
Amúgy jó hogy ezt a "lavinát" nem én indítottam, mert én is dízel vs benzines közötti autón gondolkodom... viszont újból elindítani sem akarom, csupán megosztom a halántékimpulzusomat ami eszembe jutott az olvasottak alapján.
A tapasztalataim alapján a dízel bőven jó. Konkrétan egy 190D Mercin tanultam vezetni (néhány autó közül kiemelve) valamint volt alkalmam akkor is vezetni erre-arra az országban mikor már meglett a jogsi.
Akié az autó az egy kamionos barát és eléggé meg van elégedve a kis autójával, egyedül a légkondit hiányolja, de minden más jó állítása szerint. A már korábban leírt gyújtáskapcsolón, 2 első rugón, elrozsdált kipufogódobon és 1db ékszíjfeszítőn kívül nem volt cserélni való, egyedül a kopó alkatrészek. Az autóban most 270-280 ezer közötti km van.
Aztán amit írtam, hogy a "dízel bőven jó" megdől az esetemben, mert rövid távokon futnék a leendő autómmal amit meg ti is írtok és más oldalakon is olvastam, hogy a dízel a rövid távokat nem szereti és drága mulatság tisztességesen életben tartani.
Viszont az említett Merci meg kb csak annyira volt használva mióta meg van, hogy Budapesten és környékén van használva elsősorban, ritkán más városokba jár vele ismerős mikor onnan kell vinni a nyergest vagy más egyéb feladat van, de az ritka, na meg pár évente Balaton - Hévíz.
Az autó mindig hivatalos Merci szervizbe van víve ha valami (fentebb leírt dolgok) és a kötelező szervizelés azaz a Kárpát u. 21-ben lévő Pappas autóhoz.
Én most Mercedes W124 (2.0 dízel) vs W202 (2.2, dízel) vs BMW E36 (1.6/1.8 benzin) vs BMW E36 (1.6 dízel) autók között nézelődöm... de nagyon nézelődöm...
-
válasz
runner 125 #74021 üzenetére
sok ilyen videó van injektor kiszedésről,gyakran alkalmazzák ezt a módszert
-
runner 125
nagyúr
-
lsc
nagyúr
válasz
#43960832 #74012 üzenetére
Kettőt is használok, a fenntartás nem sok, egyedül a 10e-es olajcsere sűrű egy kicsit. A kopó/cserélendő alkatrészek nem drágák, szinte minden van utángyártott jó minőségben. 1.3-as 88 lovas motorral megáll a fogyasztás 8 alatt. Megbízhatónak megbízható, viszont meg kell nézni rendesen amit venni akarsz mert jó páran be akarták bizonyítani hogy elnyűhetetlen, ez azért nem igaz. A 4 efe motorról itt [link] is olvashatsz, az egyiknél bejött 270e-nél ez a gyűrűleragadás, felújítás most van folyamatban, a másik még megy, abba nagyon kevés utántöltés kell.
-
DeFranco
nagyúr
Én nem is látom a tartályomat, csak a betöltőnyílás van elöl... a Corsában viszont volt hogy betűrósodott a folyadék, szerencsére annyira összeállt az alján, hogy egy dróttal ki tudtam emelni, mint a tej fölét, plusz volt benne egy falevél... azóta rendben van.
Azt az állatságot viszont nem értem a Corsa esetében, hogy az akku az egyből a szélvédő alatti szellőzőrács alatt van, gyakorlatilag közvetlenül érheti a víz felülről...
-
#43960832
törölt tag
válasz
szőröscica #74013 üzenetére
Azt nem találtam vészesnek a többi típushoz viszonyítva.
-
Mágus2
Közösségépítő
Komoly gép.
Zetor motor.
Dízel 120-as traktor motorral, ez kell a népnek, ne is tagadjátok...
-
Antonio
senior tag
Ha nem venném figyelembe hogy Ford* és csak a technikai paraméterekre hagyatkoznék akár szimpatikus is lehetne, max a vajszínű kárpittól félnék baba/gyerek hátérrel.
*Ez csak emocionális kérdés én a Fordra (független az autóiparban betöltött szerepére, mind történelmi, mind gazdasági/technikai szempontból), bár elismerem hogy egy igazi igásló stb, de nem tudok úgy ránézni hogy vágyakozzak iránta, 0 érzelmet vált ki belőlem (ha holnaptól eltünnének a forgalomból - képletesen értve- talán észre se venném), és addig míg van jó pár más márka/típus, amit szívesebbn "birtokolnék", addig a Ford háttérbe szorul.
.
De ez még változhat, sok utána olvasás/pozitív kritika meg tudja változtatni az ember véleményét ... de jelenleg más márkák típusok prioritást élveznek ... persze lehet hogy a linked tényleg a jó ajánlat iskolapéldája és gyorsan le kellene csapni rá ...
-
#43960832
törölt tag
90-es évek beli 1.3i Corolla alternatívája lehet a Swiftnek?
Új hozzászólás Aktív témák
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Akciókamerák
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Béta iOS-t használók topikja
- Battlefield 6
- Komolyan ráállt a csúcs-GeForce-ok átalakítására Kína
- RAM topik
- További aktív témák...
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- EZVIZ CS-EB8-4G-2K-PS(kit)
- Azonnali készpénzes AMD Radeon RX 6000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- Gombászkönyvek egyben
- Hp Prodesk 600 G3/ G5/ G6 SFF/ i5 8-9-10 gen / Elitedesk 800 G4 /Win11- Számla, garancia
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T450 - i5-5GEN I 16GB I 256SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- Jo Nesbo: LEOPÁRD (nem olvasott)
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest