Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Házimozi haladó szinten
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Nubia Red Magic Astra - táblajáték
- Dell notebook topic
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Mini-ITX
- Apple asztali gépek
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
capulet75 #70598 üzenetére
Azok a turbós 2,5-ösök nem bírják a tuningot annyira és mikor már korosabb akkor hajlamoska csipegetni az olajat is.
Ha reszelgették és tuningolták, akkor a 2,5 literes turbómotor dugattyúi hajlamosak voltak az átégésre, ez jellemzően az Imprezáknál jött elő (ugye főleg azokat tuninigolták), a mai napig talány, miért hagyták el a kovácsolt dugattyúkat. Ha megnézed az új modelleket akkor nem véletlenül térek vissza a 2 literes H4-hez az eu-ban, bár ehhez nagyban közrejátszott a co2 normák szigorodása is (a tengeren túlon van még a tovább fejlesztett, növelt löketű 2,5-ös (2457ccm vs 2498ccm)).
mod:
Drága persze, a jó kocsik drágák.
-
capulet75
addikt
Nem sürgős, nem rohanok holnap megvenni. Két típus van amit nézegetek, ez az esélyesebb. Szeretek tájékozódni és felkészülni jelentősebb anyagi beruházások előtt, így ritkán ér kellemetlen meglepetés. Mire meg lesz a kocsi, pontosan tudni fogom hogy mit, hova, kinél és mennyiért.
( Futómű upgrade nem hiszem hogy kell, elég feszesnek jellemzik. Nem akarom hogy nagyon rázzon.)
-
vendingo
veterán
válasz
runner 125 #70589 üzenetére
Amik tetszenek és 4x4-es, azok mind 800-tól indulnak.
Polaris nagony bejönne, de drágák -
runner 125
nagyúr
válasz
vendingo #70588 üzenetére
Terepen azért könnyen ki lehet nyírni ezeket a kis japó Suzukikat is. Sok a rohadt, szétoffroadolt. Igazán szépet szvsz valahol 8-900k-1m környékén lehet vásárolni, de akad belőlük 2.0 HDI is, 1,2-1,3 körül.
mod.
Lehet már azokat is rendszámozni, lett kategóriája úgy 2 éve.
De, eleve árulnak rendszámmal is. 7-800k körül azért akad munkaquad. Suzuki LTF250, Kymco, Honda TRX, Polaris -
vendingo
veterán
válasz
runner 125 #70582 üzenetére
Köszi, észben tartom
Szerintem samurai-al, jimny-vel jobban járnék, terepesebbek, viszont vitarából egész jó a kínálat.
Jelenleg a quadokon rágom át magam.Ma is láttam egy durván terepesített jeep-et, meg is dobbant a szívem
A quad-al csak az a bajom, hogy valszeg nem kivitelezhető a rendszámosításuk, illetve ami nekem kéne (4x4 munka quad) baromi drága
-
-
runner 125
nagyúr
válasz
Alvin_ti4200 #70496 üzenetére
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
capulet75 #70578 üzenetére
Óriási költség lett volna egy másik mocit belefejleszteni, a meglévőt dobták bele. Kipuff biztos nem azonos, valószínűleg a turbónyomás sem de ugye ez szoftveresen szabályozható (bizonoys keretek között).
Esetelg Mitsu szaktpoikban kérdezz utána, hogy hányas a kabát. Az elég vadorzó lenne egy ilyen gép 280 lóval...
-
capulet75
addikt
Szuper lenne ha valóban így lenne, hisz elég lenne az evo gyári szoftverével frissíteni a rendszert. Ez a blokk az Lancerben 280 lóerőt ( Outlanderben 202 ) teljesít. Itt valószínűleg szerepet játszik másik intercooler, esetleg más kipufogórendszer, de azt is be lehet szerezni.
-
MunezXBK
nagyúr
Barátomnak elkészült a Clio-ja, 305.000 lett.
-
Qru
MODERÁTOR
Amúgy a ködlámpás témához becsatlakozva: azt nem értem, hogy a mentősök miért közlekednek hátsó ködlámpával? Ha a marha nagy és hangos szirénát nem veszik észre majd pont a ködzárfény segít nekik... Nem is értem, eleve lakott területen belül tilos használni.
Ahogy közlekedek rendszeresen látom, hogy 5 mentősből 3 ködzárfénnyel megy menteni itt a nagy faluban.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Napfénysüti #70574 üzenetére
Fejezzétek be, ez nem megane topic.
-
#10726912
törölt tag
válasz
bitpork #70567 üzenetére
Jaj ne...s tulajdonképp mindenki kocsija Gázos, és mindenki a raklap egyszerű motorral közlekedik, ami a Fiatéknál lett ismert, de persze ott is csak álnéven szereplő Megane-ról van szó...s mennyi Honda alkatrész is lehet benne (amit természetesen Párizs egyik katakomba rendszerében raknak össze föld alatt a zseniális francia mérnökök Megane alkatrészekből titokban, mint ahogy az összes többi márkát is)???
4.négy.NÉGY Néééhhéééégy..
Végünk.
Megyek és kigyújtok egy Veyront a Megane-nek áldozatul.
Napfénysüti: Azt nem úgy kell mondani.
MEGANE Mert megérdemled! -
Napfénysüti
nagyúr
válasz
bitpork #70567 üzenetére
Azt nem tudom de én már szégyellem magam hogy Hondával merek menni. Amikor a múltkor az utcában egy ismerős megszabadult a Megane I-esétől akkor kellett volna azonnal lecsapnom rá és ma egy boldog, gondtalan ember lennék.
Azóta is verem a fejem a falba hogy miért nem adtam oda érte az autómat plusz egy fél ingatlant azért a francia remekműért. Most már munkában a francia kontaktokhoz is másképp állok. Eddig azt gondoltam hogy idióta, szerencsétlen nép de valójában zseniálisak.
És minderre egy Megane döbbentett rá.Csak annyit mondok: köszönöm Megane!
-
válasz
Napfénysüti #70566 üzenetére
Vagy ami még rosszabb, mi van ha az a Megan amit mindenki használ de nem tud róla, tartalmaz Honda alkatrészeket?!
-
#10726912
törölt tag
-
-
DeFranco
nagyúr
válasz
bitpork #70559 üzenetére
Ő már eljutott arra a szintre, amire te talán soha nem fogsz, mert bele vagy ragadva a kicsinyes valóságod szánalmas posványába, mert még nem szívtál eleget az élettől és nem láttad meg a Valóságot, amit annyi ember nem lát még rajtad kívül és marad is a kisszerűségben dagonyázva a saját is árnyékvilágában. Talán... talán! megismered majd te is hogy miről van szó, ha majd vérrel-verítékkel küzdesz egyszer az életben, és amikor majd üvöltve rókázol a stressztől és a kimerültségtől akkor majd talán megismered, hogy hol is van a valóság, mert nagyon nem ott ahol gondolod
-
válasz
!Overdose! #70557 üzenetére
MEgvesztél?! Nevén nevezed a nevénnemnevezhetőt?!
-
ajánlanátok valami tuti jó, ergonomikus, kényelmes autós telefontartót? lehetőleg állíthatót, ami mondjuk megfogja a 3,7"-os htc desire-t, de ha cserélődik akkor az 5"-os telefonokat is, vagy az iphonet. nem kell hogy olcsó legyen, inkább minőségi. nem sikerült semmit találnom a neten, főleg mert nem ismerem ezeket a kütyüket. köszi!
-
pkbiker1
csendes tag
Sziasztok! tudnátok segíteni Immobiliser rel kapcsolatban? előre is köszönöm!.
-
capulet75
addikt
Nem találtam megfelelő fórumot, ezért engedelmetekkel itt teszem fel a kérdést. Tudja valaki mi a különbség az EVO8 és a 2006-os Outlander Turbo motorja közt az átprogramozott elektronikán kívül?
-
ABE
őstag
Ettől én is agyf@szt kapok,egyszerűen vonzza a tekintetet az erős fény. Egész nap ülök a gép előtt, hazafelé már elfárad teljesen a szemem, erre felnyomja a barom, hogy még attól is folyjon ki. Arról nem is beszélve, hogy a kialakítástól függően még az is zavaró, hogy nehezebb elkülöníteni a féklámpától. Autópályán a kedvenc hirdetőtáblám, amikor kiírják több száz méteres látótávolság mellett, hogy kapcsolják fel a ködlámpát. Azt is valami egysejtű vezérelheti...
#70455 tomcsi23
Ez országos akció, vagy lokális? Ma voltam Fehérváron Aldiban, de egy sem volt.
-
8th
addikt
"Az Audi quattro hajtása az egyik legismertebb és legjobb ebben a ligában, de csak a hosszmotorosokban van ez, a keresztmotorosokban csak a syncro hajtás van."
Azért az elég csúnya lenne
. A klasszikus értelemben vett "syncro" hajtás a golf harmadik generációjáig bezárólag létezett. Ott ha kipörgött valamelyik első kerék jókora késedelemmel összezárt a hajtás és szabályozatlanul küldte hátra is a nyomatékot. Elég buta rendszer volt ami maximum arra volt jó, hogy havas úton könnyebben elindult vele az ember mint egy 2wd autóval de annyi. Nem nagy szám. Ezzel szemben a "haldex 1 és 2" ami az A4 alatt is van (+ TT, Golf IV és egyéb akkori keresztmotoros konszern autók) már sokkal okosabbak, mindig optimális mértékben osztja a nyomatékot a két tengely között és fékezi is a kereket ha az nagyon elpörögne. Ha a mostani haldex 5 rendszerekben lenne hátul egy mechanikus torsen ami nem a kerék megfékezgetésével próbálna tapadáshoz jutni hanem elektronikus beavatkozás nélkül osztaná a nyomatékot a két hátsó kerék között akkor az lenne a tökéletes hajtási rendszer. Hátul nem teker csak ha kell de ha kell akkor kihúz a bajból. A jelenlegi haldexekkel pont az a legnagyobb baj, hogy egy tengelyen belül nem tud összezárni így könnyen megesik, hogy az autó egyik oldalán vígan elpörögnek a kerekek közben a másik oldaliak nem hajtanak semmit. [link] (a videó vége).
-
mycso
veterán
válasz
vendingo #70534 üzenetére
Mondjuk első ködből még nem nagyon találkoztam olyannal, ami zavarna, tehát tőlem járkálhatnak úgy a barmok.
Viszont ami zavar az a hátsó köd....városban, lámpánál, mindenhol.....lesz@rja a barom, hogy ott mész/állsz mögötte, had világítson.Tízből kb. ha kétszer sikerül lekapcsoltatni velük úgy, hogy villogok rá min t a barom. A többi azt sem érti, hogy miért villogok....
-
-v-
addikt
Na, kopasz kivételesen butaságot beszél:
Összkerékhajtású autót szeretnék
Legacyból a két literes szívót ajánlgatni ... az olyan döglött hogy nem igaz, nagyon kevés ahhoz a kasztnihoz meg az állandó összkerékhez, mindenhol azt mondják... 2.5 turbó az meg vagy a legacy gt, ami csak az usa-ban volt, vagy az sti, ami meg csak japánban, szóval nálunk elég kicsi eséllyel fellelhető
(az árkategória alapján nyilván mk4-ről van szó) -
TaaT
nagyúr
Nekem nincs első szal bármikor tudok fenyíteni a hátsóval (lehet vendingo-nak sincs első)
-
DeFranco
nagyúr
válasz
bitpork #70540 üzenetére
azt nem mondta, hogy az elsőt nem kapcsolja...
azt mondta, hogy kapcsolja a hátsót... nem azt, hogy csak a hátsót kapcsolja...
amúgy én is próbálkoztam már ilyennel, hogy megvillogtatom neki a hátsó ködöst, de aztán úgy döntöttem, hogy inkább nem erőltetem, mert a végén idegből hármat húzok
-
-
-
DeFranco
nagyúr
válasz
bitpork #70537 üzenetére
a kettő nekem ugyanaz... vagy csak első vagy mindkettő vagy semmi
csak hátsó nincs. ha van első beépítve. nálunk a corsában nincs első, értelemszerűen kapcsolható csak hátsó
amúgy a fókában is úgy van, hogy a tekerőn húzol egyet, előrepilács, húzol kettőt előre+hátrapilács, húzol hármat mehetsz a bárdiba kapcsolóért
-
-
-
Typhoon47
senior tag
az biztos, hogy Pesten most óriási divatja van a ködlámpa használatának, különösebb indokok nélkül. nagyon nagyon sokan egyből kapcsolják kvázi DRL-ként használva, sőt sokan már egyből rá is köttetik gyújtásra. mondjuk sokan szereltetnek utólagosan DRL-t is, ennek viszont örülök.
-
vendingo
veterán
válasz
szőröscica #70521 üzenetére
Kint 900 fonttól felfelé kaphatóak, 1500-ért már korrekt gépet kilehet fogni.
Hazahozatal meg nem nagy kunszt, tesómékat megkérném, hogy repülő helyett kocsival jöjjenek haza.
El se kéne mennem megnézni, tesóm elintézne mindent.
Jobb kormány meg tök mindegy a Jimnynél. Olyan gyenge, hogy előzni úgyse lehet vele, illetve sok kocsi fölött át is látnék, pláne ha meg is lesz emelve. Terepen meg hót mindegy a kormány elhelyezkedése. -
TaaT
nagyúr
(#70511) joamilestoné:
-
Intru
csendes tag
+1 (y)
Maradjunk annyiban, hogy munkahelyileg közel járok a tűzhöz. Jó pár lámpahuszárnak szóltam már, az általad leírtak, KRESZ, Köhém rendelet pontjaira hivatkozva. Aztán meg pislognak, mint tehén az új traktorra... Konkrétan 2009-ben az NKH adott ki egy állásfoglalást, ami szerint az utólagos xenon balesetveszélyes, továbbá engedély nélküli átalakítás, ergó forgalmi elvételével jár. Persze a tehenek mindig azzal érvelnek, hogy így vették... (jah ha meg 3 kerékkel akkor meg úgy közlekedik, mert úgy vette)
Ködlámpa annyiból rosszabb, hogy a KRESZ annyit ír, hogy korlátozott látási viszony mellett. Csakhogy a jogszabály értelmezése taglalja, hogy olyan szabályok mellett mint a távolsági fényszóró. Ezt sajnos kevesen tudják. De undorító, hogy kicsit párásabb, esosebb az idő, a sok hülye egyből kapcsol mindent, mert köd van és különben is Jobban lát ködlámpával... (?) -
giigz
veterán
válasz
Alvin_ti4200 #70496 üzenetére
F@sza kis járgány
(#70517) joamilestoné: Na ez már sok... Egy ilyen okádékra én rá sem néznék, ha van a nevében Megane, ha nincs...
Mondtam 100x, a tökéletes autó EZ, se több, se kevesebb nem kell most nekem
-
DeFranco
nagyúr
válasz
!Overdose! #70524 üzenetére
nem intrás a cím ami az ikon alatt van? www-s vagy www nélküli? keresztben (tehát ha nincs, akkor odateszed, ha van, akkor nem teszed) nálunk tök hülye, mert külső gépről elérem az oldalt www-vel és anélkül is, belülről a belső proxy mögül csak www-vel
ha elküldöd mailen a parancsikont meg tudom nézni esetleg (persze csak ha publikus, de gondolom repipendrivera megy) [nickem]@[nickem].hu
-
!Overdose!
őstag
Lehet egy nagyon off kérdésem?
Van egy hivatkozás, ami a cégünk weboldalára mutat és ezt fel kell másolnom néhány pendrive-ra. Ennek a hivatkozásnak készítettem egy egyedi ikont és beállítottam. Na most a gépen, amin készítettem hibátlanul meg is jeleníti, de a pendrive-on már nem. Ha az ikont is felmásolom a pendrive-re és onnan tallózom be más gépen akkor sem jó. Hogy lehet ezt megoldani?
Előre is köszönöm!
-
Balupapa
senior tag
ezeknek esküszöm ez tetszett
ott ál és mindegyik végignézi, senki fel nem ment volna a kereszteződésbe elállni az utat....
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
szőröscica #70521 üzenetére
Jobbkormányosra drágább a biztosítás. De valószínűleg még így is jobban megéri azt venni ha talál vmi használhatót.
-
szőröscica
addikt
válasz
vendingo #70519 üzenetére
Akkor Jimny. És hozhatsz jobbkormányost is, ha csak csapatni kell, akkor nem lesz vele gondod.
Papíroztatni biztosan lehetséges, itt Miskolcon is szaladgál több jobbkormányos kocsi is magyar rendszámmal, legutoljára amit láttam, annak MML volt a rendszáma, szóval nem is rég kaphatta az okmányait.Csak az Angliából ide elhozás sem két fillér, nyilván ezt bele kell kalkulálni.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
szőröscica #70517 üzenetére
Hát nem, én már akadtam fenn az enyémmel... Hiába, 15,5 cm-es szabad hasmagasság nem terepezésre való.
-
vendingo
veterán
válasz
szőröscica #70517 üzenetére
Első utamon csődöt mondana ez az autó.
Első vízmosásba elfosná magát az elektronika illetve alkalmatlan lenne olyan szintű csapatáshoz amire nekem kellene.
Nem Suv kell, hanem original terepjáró -
szőröscica
addikt
-
vendingo
veterán
válasz
vendingo #70510 üzenetére
A legfontosabb lemaradt, még mielőtt valaki benyögné: Megane 1 se kell, akkor se ha 15-ös kereke, meg ködlámpája van!
Allroad se...joamilestoné: közülük szeretnék, csak gondoltam megkérdezem a népet, hátha tudnak valami jobb tippet amik megfelelnek az igényeknek.
Illetve ki melyiket ajánlaná inkább és miért? -
piqla
őstag
válasz
szőröscica #70511 üzenetére
-
vendingo
veterán
válasz
szőröscica #70511 üzenetére
Köszi, te mindig mindenkinek jobbnál jobb autókat ajánlasz. Esetleg tankot is ajánlhattál volna, vagy valami páncélozott csapatszállítót.
Kicsi olcsón fenntartható, kisköbcentis autót keresek olcsón. -
vendingo
veterán
Biztos emlékeztek, amikor autót kerestem 1-2 hónapja, bent volt a pakliban a Jimny.
Azóta is bánom, hogy nem azt vettem.Most gondolkodok, hogy milyen hobby járművet kéne vennem.
Mindenképpen terepes kéne 4x4 akár felezővel, ütni vágni.
Valami filléres rendszámos igénytelen olcsón fenntartó keveset evő gépet keresnék max 500-700-ig bezárólag.Szerintetek?
-Jimny nem fér bele a keretbe, ha csak nem Angliából hozok egy jobb kormányost. (le lehet papírozni itthon az angliaiakat?) Kint gombokért lehet már kapni...
-Samurai: Öregek nagyon, egyik jobban rohad mint a másik, viszont ez is bejönne, ha kilenne lakatolva és a hajtás rendben lenne.
-Vitara: Ezekben nincsen felező, de ez nem kizáró ok.
-Se a nivea, se a terios nem jöhet szoba, illetve a 3000-es benzinfalók se érdekelnek. Kicsi ügyes kocsi kellene.-Esetleg egy Quad? Amik tetszettek azok mid súrolták az 1 millát illetve papírok nélkül voltak.
Csak jövőre tervezném a vételt, van időnk kivesézni, még az is lehet, hogy trabantot veszek a végén, de ezt nem lehet előre tudni
Remélem a mostani elvárásaim nem lehetetlenek és tudtok tanácsot adni.
-
DZs
senior tag
válasz
Alvin_ti4200 #70507 üzenetére
Bármelyik okmányirodában megteheted.
-
Melack
veterán
válasz
Alvin_ti4200 #70507 üzenetére
Valahol van itt egy GDocs tábla, amin a totyikos ótók vannak felűntetve. DeFranco nevére keresve egyszercsak meglesz a link
Ha már felmerült, akkor lassan updatelem is, mert azóta költöttem a kocsira rendesen.
Jah, és grat az autóhoz! (Proxy miatt képet nem tudom megnézni, de biztos szép lett)
Totalcar cikk a téli vezetésről
-
Alvin_ti4200
félisten
Köszi srácok
2,34 lett a vége (két garnitúra gumival és Volvo Ivanics átvizsgálással együtt).
DeFranco: milyen táblába kell beletöltenem és mit?
DZs: szerződés szerint 5 munkanapon belül be kell jelentenem, neki pedig 5 munkanapon belül át kell írnia.
Ha bármelyik budapesti okmányirodában bejelenthetem, hogy eladtam a régit, akkor nem gond, mert a Baross utcai egész vállalható szokott lenni, csak a csepeli egy borzalom.
-
DeFranco
nagyúr
Na és akkor mi van, ha kereskedőnek adta el... attól még köteles kijelenteni maga alól. Az egy dolog, hogy megbízol a kereskedőben, és elhiszed, hogy megcsinálja, de aki ezt rábízza egy nepperre, annak van egy nagyon jó pénzügyi ajánlatom, amivel három hónap alatt akár megnégyszerezheti a pénzét szinte kockázatmentesen.
-
!Overdose!
őstag
Szerintem valaki megkérdezhetné még, hogy mennyi volt!
-
piqla
őstag
válasz
Alvin_ti4200 #70496 üzenetére
manapsag mennyiert mernek egy ilyet?amugy grat, jo tutuzest -
szőröscica
addikt
válasz
Alvin_ti4200 #70496 üzenetére
Szép ótó, gratulálok hozzá!
-
neduddki
nagyúr
válasz
Alvin_ti4200 #70496 üzenetére
H!
papas ajajajj remlem azert szerencsed lesz
udv
neduddki
Új hozzászólás Aktív témák
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- DELL Precision 7730 i5-8400H Quadro P3200 16GB 512GB FHD 17 1 év garancia
- HATALMAS AKCIÓK! GARANCIA, SZÁMLA - Windows 10 11, Office 2016 2019 2021,2024, vírusírtók, VPN
- Bezámítás! Apple Mac Studio M2 ULTRA 2023 64GB 1TB SSD számítógép garanciával, hibátlan működéssel
- 2 TB-os Kingston NV3 M.2 SSD - 6000 MB/s olvasás
- Bomba ár! Lenovo X1 Carbon 4TH: i7-6GEN I 16GB I 256SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest