-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Eugene Roe #229274 üzenetére
A 6 litert országúton max. De az is városon kívül van szóval valid a hsz-em.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Stylewars_kp #229272 üzenetére
Bőven, télen sok rövid úttal az 1.2-es Jazz is beveri a 10 litert nálunk.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
OPiiPO #229268 üzenetére
Spriten nézzél rá ha pontos képet akarsz kapni. De nagy vonalakban én is a városi 10-et és városon kívüli 6-8-at lőném be amit Villa ír.
-
Eugene Roe
őstag
válasz
KoVee84 #229266 üzenetére
Giuliába is 200k, nyugi
és eleve 50 ezrenként kellene amúgy a mazdát is, csak jobban tolerálja a gari lejártáig a hiányát. Sajna mazda a legrosszabb abból a szempontból, hogy belseje nagyon hasonlít a Giuliára (szép bőrözés), csak éppen (szerintem) mindenben pont szarabb egy kicsit (vagy nagyon). Kombiba viszont lehet pakolni, ez tény.
7-8M az nagyon killer ársáv sajna, szinte csak Model 3 van, de bár több benne a hely, csak technikásan kihasználható.
-
KoVee84
senior tag
válasz
TheProb #229245 üzenetére
Mazda 6 kombi, 2.5 benzin, nem elromlós (Aisin vagy Jatco) automatával? pl
Majdnem olyan szép mint egy Gulia
Kb 40e Ft-ból okosítható wireless AA/AC-re.
Mondjuk ha egy ilyen mellett döntesz, számolj +200k váltóolajcserével, mert mazda szerint "örökélet" olaj van benne, szóval ha szervízkönyves, mint a fentebb linkelt példány, akkor szinte biztos, hogy nem csinálták meg. -
TheProb
veterán
válasz
Vismajor01 #229263 üzenetére
Az már egy másik ársáv. Amúgy bejönne.
Közben nézegettem a corollákat, eddig egy erős iránynak tűnik. ChatGPT ajánlgatja a KONA/NIRO EV-ket, nem rossz, de ezek inkább crossovernek tűnnek, mint SUV-nak.
-
t.imi
addikt
válasz
molnarpeter #229258 üzenetére
-
TheProb
veterán
válasz
focvis #229248 üzenetére
~15e december óta a megtekintés (ez csak Hahu). 3v4 megtekintésem volt csak.
Ok, csak mi az épkézláb.Giulia után mondjuk kb minden drasztikus visszalépés lesz, főleg 7m-ig...
#229249sagesz93: Ide ugyen úgy beilleszthető az előző mondat.
Köszi a tippet, a corolla-k még tetszenek is. megnézem.
#229251molnarpeter: MMint 5ös bimmer? Ha igen, akkor miért akarsz nekem rosszat?
Vagy ezek a kivételes BMW-k, amik nem kotlák? Főleg dízelben.(?)
"Olcsó" model3 mennyire lenne rossz irány? Bár csomagtér tekintetében sokkal nem lenne jobb a helyzet, mint a Giulia-val volt. :/
Múltkor is már szemezgettem velük, de kombi Fóka ST-k milyenek?Eladó használt FORD FOCUS 2 000 cm³ Első kerék Kombi Manuális (6 fokozatú)
Vagy Octavia/SuperB ilyen ársávban? SUV-ból nemtom mi lehetne jó deal.
-
t.imi
addikt
válasz
dellfanboy #229247 üzenetére
Köszönöm, átadom!
Stylewars_kp az 5 személyes, nem? Küldöm, aztán megrágja.
Molnarpeter az nem a Volkswagen hatos imbusz olajpumpás motorja?
-
tboldi
nagyúr
válasz
Stylewars_kp #229250 üzenetére
A szokásos tanksapka körüli rozsdáról se feledkezzünk meg!
Na, ez az, ami az előző generációs GD Jazzekkel nem fordul elő, mert egy műanyag (fél)dobbetétnek hála nem veri oda a vizet és a sarat a kerék. A GE-kből ezt kispórolták már.
-
t.imi
addikt
Sziasztok!
Kollégám keres 7 személyes autót, keret max 1.6 mil. Városi és heti többszöri vidéki 25-25km, nyaranta néha utánfutó, több 100km utak.
Mitsubishi Grandissal 2.0 dptdi 100kw szemezget eddig.
Lenne jobb ötletetek számára? -
TheProb
veterán
Sziasztok!
Úgy néz ki, hogy pénteken elviszik végre (igazából teljesen magam alatt vagyok, mióta kezet fogtunk a leendő vevővel. ) a Giulia-t. Így aktuálissá válik az utód keresése, ebben szeretném a segítségeteket, tippjeiteket kérni.
A keret meghatározásával kicsit gondban vagyok, de ilyen 5-7m max lenne, ami racionálisan erre a projektre kéne szánjak.
Ami lényeges lenne: jól pakolható legyen => kombi vagy SUV. Hajtásláncnál jelenleg tágnak gondolom a spekturmot, benzin-hybrid-villany (jelenleg csak public tudnék tölteni) is jó lehetne. Évjáratra nemtom mi lehet a reális, de 18 környékinél régebbit lehet már nem annyira forszíroznék. AA/CP nemtom mennyire tud beleférni ebbe a keretbe.Köszi!
-
tboldi
nagyúr
válasz
Stylewars_kp #229243 üzenetére
Annyi, hogy az Ypsilonban csak egyben mozgatható az egész, az üléseket külön-külön csak a Musában és a Deltában lehet.
De egy másik meglepetés, hogy nem kell előremászni, ha a hátsó ülésekkel akarok babrálni, a csomagtartóban is van 3 pánt, amivel el lehet érni ezeket a funkciókat.
-
tboldi
nagyúr
válasz
Stylewars_kp #229229 üzenetére
Azt már megírták a többiek, hogy mást jelent a Magic Seat, én csak szemléltetőbb képeket hozok a sajátomról.
Meg a reklámját.
A hátsó sor előre-hátra tologatását egyébként a pöttöm Ypsilon is tudja.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Stylewars_kp #229240 üzenetére
Az igen, akkor megültetted szépen.
Felújításkor mi is bekanalaztunk szegénybe pár száz kg sittet.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Stylewars_kp #229238 üzenetére
Teljesen jó a Jazz, valóban túl lett hypolva (részben nem ok nélkül, részben feleslegesen) de nagyon jól pakolható. Nálunk a B verda a Jazz mellett egy Impreza és a Jazz-be sokkal több cucc befér hiába kisebb autó. Sőt, mikor 4-en mentünk nyaralni haverékkal akkor a Jazz-el mentünk inkább a nagyobb tér miatt. Aztán persze az első tengerparti szerpentinen megbántam a dolgot.
-
Stylewars_kp
őstag
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Stylewars_kp #229231 üzenetére
Teljesen jó a Note. Anno nem is értem miért nem jött képbe nálunk
Jazz lett végül. A Polo aránytalanul drágább volt, a Punto kiesett mert bunkók voltak a márkakerben, a Fabia/Ibiza meg a 3 hengeres foscsi motot miatt esett ki. -
Stylewars_kp
őstag
válasz
BigBlackDog #229232 üzenetére
Értem, oké.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
BigBlackDog #229232 üzenetére
Igen.
-
válasz
Stylewars_kp #229229 üzenetére
a Note lett volna a következő egyébként, amit javaslok
a Jazz "magic seat"-je olyan, hogy az ülőlap felhajtható függőlegesre, és az első ülések előre-hátra lehajthatóak:
ezt tudtommal nem tudja a Note
-
BigBlackDog
veterán
válasz
Stylewars_kp #229231 üzenetére
Szerintem a magic seatre és a tologatható hátsó ülésre értette Qru, hogy "nem teljesen ugyanaz a kettő".
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Stylewars_kp #229229 üzenetére
Azért nem teljesen ugyanaz a kettő.
-
Bzs77
tag
válasz
skyrush7 #229221 üzenetére
Szia. Mi is vettünk már így autót hirtelen,hogy biztos jó lesz az nekünk méretben. Aztán idővel rájöttünk mégsem. Ennél kevesebb pénzért is lehet használhatóbb verdákat találni praktikum+csomagtér szempontjából,nemhogy ennyiért.Ha gyereket is terveztek pláne, a csomagtartóba nem fog két szatyron kívül férni semmi,babakocsi összecsukva sem. Meg szerintem a suzukik enyhén túl vannak árazva nálunk.
-
tboldi
nagyúr
válasz
f4lcon #229224 üzenetére
Az én előző generációs GD-m is német, Heinersreuth-ból jött, bár nem a Becsnep hozta.
A régebbi, még japán gyártású Jazzek egy kicsit jobban állnak a rozsdával szemben, mint a kínai GE-k, de az enyémnek is kellett már lakatolni a két hátsó sárvédőívét meg a két küszöb hátsó végét, illetve a 4-ből 3 féknyereg beragadt egyszer a rozsdának köszönhetően, pedig a kínálat abszolút tetejéről való az autó.
A lényeg, hogy jobb félni, mint megijedni. -
válasz
skyrush7 #229221 üzenetére
nagyjából egymilliótól vannak vállalható (nem taposóakna) vasaló mk2 Swiftek (egyel az előtti generáció, amit te nézel)
ennyi pénzért ezek a Swiftek már kifejezetten jók lesznek, de én ennyi pénzzel a zsebben én megnéznék egy-két Honda Jazz-t is
külsőre szinte ugyan akkora, de a használhatósága jobb a Magic Seat miatt, meg a nagyobb csomagtartó miatt.
ennek nagyobb esélye van, hogy a családdal együtt is elfértek majd, bár arról olvashatsz millió helyen, hogy ha meglesz az első gyerek, az asszony egy mikrobuszt is tele tud majd pakolni a cuccokkal -
skyrush7
aktív tag
Sziasztok!
A véleményetekre szükségem, a helyzet a következő: most érkeztünk el arra a pontra, hogy munkába járáshoz már nem fogjuk tudni nélkülözni az autót, így ez az elsődleges felhasználási cél és megvennénk első autónkat.
Kis gondolkozás után egy sima egyszerű, 1.3-as sima 4 ajtós benzines Suzuki Swift lenne a kiszemelt modell, lévén egy aránylag aránylag könnyen fenntartható autót keresünk, ami mégsem teljesen fapados, alkalomadtán hosszabb utakra is elmennénk vele.
A nagyobbik kérdés, hogy melyik évjáratból és mennyiért érdemes venni. Elsőre 2013-2014-es modellek merültek fel, kb 2.6 milliós vételárig. Amiben viszont nem vagyok biztos, hogy érdemes-e eddig elmenni árban. Elsősorban tényleg napi munkába járás a cél (nagy városból kisebb településre), valamint néha családlátogatás/kisebb utazás belföldön vagy szomszédos országba. Felszereltség szinten nincsenek nagy igények, a klíma az egyetlen fix pont, onnantól kezdve pl a tolatóradar jó ha van, de tudunk nélküle élni. Családalapítás még évekre van, de egy gyermekkel még ki tudna szolgálni ha úgy alakulna.Mit gondoltok, lejjebb/feljebb érdemes nézelődni, vagy nagyjából az aranyközépúton gondolkozom?
-
gordonfreemN
addikt
válasz
chopin42 #229217 üzenetére
Ugy lesz, mondta is. Korábban akihez vittem az is tett bele, viszont következő évben mikor visszamentem, nem találta sehol... szerintem mondjuk annyira nem is volt motivált én úgy vettem észre, aztán csalódottságomban akkor elengedtem.
Amúgy most már van hőkamerám is, lehet már most azzal is megtalálnám, a kitágult gáz ugye hűl...
-
chopin42
őstag
válasz
gordonfreemN #229216 üzenetére
Szevasz! Klímát kérd festős gázzal (már ha magától nem úgy töltötte...), és használd. Ha elmegy belőle a gáz, megfesti a helyet és könnyebb kideríteni.
-
gordonfreemN
addikt
válasz
molnarpeter #229215 üzenetére
Köszi mindhármótoknak a segítö szavakat.
Hatvan vonzáskörzete.
Klí.ásra most kaptam egy tippet, de ha van még, jöhet.Szélvédő cserére visszük pénteken (50-55k), klímás pedig holnap ránéz, pár éve hozattam hozzá dudát, az mondjuk nem gyári, de elektromos szakemberként ezt már megoldom én is.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
gordonfreemN #229207 üzenetére
Helyileg merre? Hátha tudunk ajánlani valakit. Meg kellene nézetni a klímát, mi a baja pontosan. Szélvédő az jelentős probléma. Kerekeket lehetne alku tárgyának kategorizálni, külön is el tudod passzolni, lehet úgy jobban jársz.
-
válasz
gordonfreemN #229212 üzenetére
megértem egyébként az indokaidat, nem is vitatkozni akartam velük
csak igyekeztem egy másik megvilágításba helyezni a sztorit. de látom, hogy nyitott fülekre találtam.
hidd el sokan vannak, aki annyira hozzá vannak nőve a szeretett tárgyaikhoz, hogy képtelenek objektíven látni eladáskor (mindegy, hogy ház, autó vagy bármi) és ha kritika merül fel, akkor megsértődnek.
két lehetőséged van: beárazod ezeknek a javításoknak az árát, és levonod 1 millióból, aztán vársz (alku esetén mindenki kétszer-háromszor megnyomott javítási költséggel dobálózik majd, nyilván)
vagy megcsináltatod és felteszed 1 M-ért -
tboldi
nagyúr
válasz
gordonfreemN #229212 üzenetére
A szélvédőt mindenképp megcsináltatnám, max. 50k Ft, és a dudának sem lehet nagy baja (relé, vezeték, stb.), azt sem hagynám el semmiképp, pláne, hogy műszakit így nem kapna. Mosonmagyaróváron tudnék is ajánlani embereket.
A klímát meg meg kellene nézni tüzetesebben, lehet, hogy csak egy-két O-gyűrű nem tömít, lehet, hogy komolyabb a baj, utána lehet dönteni, hogy rentábilis-e megjavítani. Csak az összegek közti különbségekre példaként: én épp 3-4 hete javítattam az Alfám klímáját Levélen, a kompresszor köszönt el, alles zusammen 330k volt ez a kör. De anyám Lanciáját meglepő módon tényleg elég volt csak tölteni tavaly, azóta is működik hibátlanul, ez 25k volt.
-
gordonfreemN
addikt
válasz
f4lcon #229210 üzenetére
Dehogy veszem támadásnak, sőt köszi az őszinte véleményt!
Peldául ez is egy érdekes szempont, nekem meg a szivemhez nőtt a jószág az évek során és nem látok olyan tisztán, ezért kértem segitséget.Sajnos a klímas sztoriban nem hazudtam (mármint inkább úgy írom, hogy őszinte voltam). Volt egy klímás ismerős akiben megbíztam, ott kimerült a dolog, hogy nitrogénnel megtöltötte, nem ment el a gáz akkor töltés. És pár hét után megint nem hütött, ezéet elengedtem mert már nem az első alkalom volt, hogy ennyivel lerendezte, nekem meg ugrottak a tizenezrek. Az én hülyeségem, hogy nem szivesen viszem olyanhoz akit nem ismerek vagy nem bízok meg benne ajánlás által. És ilyen embert nem találtam, meg sokáig ott se tudtam hagyni az autót napi használatban volt.
Szóval ezt a részt át kell akkor értékeljem. Ha jó a klíma mennyit kérhetek érte? És a szélvédőt is érdemes-e megcsináltatni? Ezek is jó kérdések
-
válasz
EyElEs?! #229208 üzenetére
Sajna Hyundai/Kia megbízhatósága nem az igazi mostanában a hírek alapján. Azt éppen nem tudom hogy a PHEV az a plug in vagy sima hybrid de ezekről pont az automata felől jöttek rossz hírek (pedig ha minden igaz hagyományos automata volt, de lehet hogy átálltak azóta duplakuplungosra). Volt hyundaiom nem márkalenézés beszél belőlem.
Ha sok a város jobb a toyota hybrid, ha hangszigetelés és belső tér minőség is jó lenne akkor most a skoda kodiaq plug in 15 mistől kezdődik ha minden igaz, 18-ért egy egész jó összerakható és az egy bevállt hajtáslánc.
-
válasz
gordonfreemN #229207 üzenetére
nem szeretném, hogy támadásnak vedd, csak leírom a tapasztalatom: egymillió alatt jellemzően használati tárgyat vesznek az emberek, ahol az esztétika (alufelni) sokadlagos, a műszaki megbízhatóság és a következő műszaki vizsga sikerének esélye (törött szélvédő) viszont elsőrangú
így biztos nem gondolnám, hogy egy alufelni vagy egy 6 éves (valószínűleg már kikeményedett) 4 évszakos gumi kompenzálná azt, hogy egy, vagy több százezres műszaki hibák vannak (szélvédőcsere, klíma javítás hibakereséssel)
egyszeri vevő vagyok, és azt mondod nekem, hogy 70 km-es körzetben elmész küszöböt javíttatni, de ugyan abban a 70 km-es körzetben nincs egy jó klímás? miért ne gondoljam azt, hogy ott valami komoly baj van a klímával, amit nem akarsz megcsináltatni?illetve ebben a kategóriában az extrák (kulcs nélküli indítás) nem érnek felárat, simán vannak tekerős ablakos, eleve klíma nélküli Swiftek is 700-800 körül, az extrák értéke csökken a legtöbbet az új autó árához képest.
-
EyElEs?!
tag
Hello,
Új Hyundai Sanfta fe 1.6 T-GDi PHEV-ről motor szempontjából mik a vélemények?
Főleg városi, pár hetente kicsit hosszabb távú utazgatások jellemzőek, ha véletlen ilyet választanék, akkor 5-6 évig legalább szerintem nálam lenne.
Köszi! -
gordonfreemN
addikt
válasz
szabonagyur #229206 üzenetére
Bár ebbe (ha gc-hez mérjük) van ülésfűtés meg kulcsnélküli nyitás+indítás, alufelni vagy ez a többi problémát kompenzálja csak (duda + szélvédö)?
Ezért nehéz belőni...
Egyébként a klíma csak azért nem jo, mert nem tudok szakit aki megcsinálná. -
szabonagyur
félisten
válasz
gordonfreemN #229205 üzenetére
Meg van 450ért is... ezért is mondtam, hogy a tied szebb példánynak tűnik, így középsáv.
-
gordonfreemN
addikt
válasz
szabonagyur #229204 üzenetére
Nem tudom tényleg, de gc-t látol hahun 9ért, az klima nélküli. Igaz kérdés, hogy elviszik-e annyiért
-
szabonagyur
félisten
válasz
gordonfreemN #229201 üzenetére
5-700e korul valahol? Klima nem megy nagy negativ szerintem.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
gordonfreemN #229201 üzenetére
csoport tagsag nelkul nem latszik
-
gordonfreemN
addikt
Sziasztok!
Segítségeteket kérném, mennyit érhet az alábbi alany:
2006 1.3 GS.
2009-ben került hozzám 25k km-el. Most 243273km-nél jár.
Az első pár szervíz után végig én szervízeltem, 5w30 olajat kapott az utolsó cseréig, most 5w40-et.
Futómű teljes felújításon esett át 2019-ben, azóta nem járt rossz utakon. Mindenből gyári alkatrészt kapott, a lengőkarok darabja akkor volt 40k.
Fék 2020 szeptemberében 195k km-nél cserélve.
ABS kocka még 2017-ben újra lett cserélve.
Akku 2021-ben cserélve.
Minden karbantartásról és cseréről részletes excel listát tudok adni.
Gumi 4 évszakos NEXEN n'blue 4SEASON, az elsők egy defekt miatt 22 februáriak a hátsók 2018 decemberiek. 1db tartalék gumi.
Klima nem megy 2 éve, elmegy belőle a gáz. Duda szintén nem működik.
Szélvédő gyári, de repedt.
Hibakód nincs. minden időben lett lecserélve rajta, vagy miután tönkrement, pl legutóbb a kulcsnélküli gyújtáskapcsoló műanyag.
Adok hozzá tartalék gyári generátort, alapjárati motort plusz az eredeti lengőkarokat homokfújattam és szintereztettem, de szilentek nem lettek cserélve.
Bal küszöb cserélve tavaly, nagyon érzékeny vagyok a minőségre, amit elértem 70km-en belül a legjobb emberekhez vittem.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Csere-Beszámítás! Asus Tuf RX 9070 XT 16GB Videokrátya! Bemutató darab!
- BESZÁMÍTÁS! ASRock B550M R7 5700X 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3070 OC 8GB NZXT H400 fekete Enermax 750W
- BESZÁMÍTÁS! Asus B350 R5 1600 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1050Ti 4GB Cooler Master CM 690 III TT 500W
- Bomba ár! Lenovo X1 Yoga 1st - i7-6G I 8GB I 256SSD I 14" WQHD I HDMI I W10 I CAM I Garancia!
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A14/Samsung Galaxy A34/Samsung Galaxy A54
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest