-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
hdanesz
őstag
válasz
gabro0 #228834 üzenetére
Ez jó kérdés. Sok hirdetésben le van írva, hogy ellenőrizd az extrák meglétét megtekintéskor.
Ennek ellenére eléggé félrevezető tud lenni. Nem csak a megjelölés, hanem ugye a hahu az alapján behúz sok extrát...ami persze a valóságban nincs.
Mondjuk láttam már olyan hirdetéseket is amikben mindenféle felszereltség megjelölése nélkül (csak márka, típus és motor volt a fejlécben) és mégis ott éktelenkedtek olyan extrák a hirdetésben, amit a képeken láttál, hogy nincsenek a kocsiban.
Én tuti 'szembesíteném' vele a kereskedőt, eladót. Nem paraszt módon.
Aki kicsit jobban ismeri a kocsikat vagy utánanéz az adott típusoknak, pikk-pakk észreveszi akár ülés, lámpa, díszítőelemek...stb. alapján hogy valami nem stimmel.Akkor lehet szerintem alkualap, ha látványosan magasabbra is van árazva ezáltal. Pl. egy Opel Astra K ami Enjoy felszereltség a valóságban és Innovation-nek van hirdetve. Ott azért már jelentős különbség van a két felszereltség közt.
Egy Insignia példának. Ha ez Innovation...akkor megeszem a kalapom.
Nincs króm díszítés az ablakok körül, a felni is alap nem 18-as, az ülések is 'alap' ülések...csak így hirtelen.
-
fogkefe21
csendes tag
Ha valami túl szép hogy igaz legyen, az hápog?
[link]
-
kenguru99
senior tag
-
kenguru99
senior tag
A hátsó öngyilkos ajtók elektromos zárja nagyon gyakran elromlik. Ezt úgy szokás palástolni, hogy bekapcsolják rajtuk a gyerekzárat. Ez van hogy időlegesen segít megszüntetni a hibára figyelmeztető idegesítő csipogást. Persze a probléma ettől nem oldódik meg. Vizsgáld meg alaposan a kiszemelt autót. Bár ha most jó is benne a zár, az is bármikor elromolhat. A javítása hatszámjegyű összeg.
-
kenguru99
senior tag
Az összes benzines B Meriva 1.4-es láncos motorral van szerelve.
A 100 lovas szívó a legkevésbé problémás és a legtakarékosabb. Menni olyan nagyon nem fog, de normálisan közlekedni lehet vele.
A 120 lovas turbo, nyilván jobban megy, cserébe többet is fogyaszt. Az ötös manuál váltó nem örök életű bennük. (a szívóban sem, de ott kisebb az igénybevétele is)
A 140 lovas turbo megy a legjobban, értelemszerűen. Cserébe ezt a "kiváló" hatsebességes M32 váltóval szerelték. Ami nagyon szeret csapágyas lenni, de legalább még kettős tömegű lendkereket is szereltek bele, hogy teljes legyen az öröm. -
-
válasz
ParmaBoy #228812 üzenetére
szerintem egy ideje már nem kapható, de a 10+ éves autókban bőven fellelhető
a korabeli review-k is pozitívak voltak róla, meg a többséggel ellentétben láncos, de nem biciklilánc hajtja. figyelni kell, mert van DPF-es verzió is, ott nyilván annak eltömődésével kell számolni -
AssAssynn
addikt
Amúgy nem pont a topik témája, de gondolom nincs külön téma ennek: van valakinek tapasztalata, hogy milyen minikotrót érdemes venni, vagy kerülni?
-
AssAssynn
addikt
-
szebe
addikt
válasz
gabro0 #228798 üzenetére
sok hirdetésben Executive-ként tüntetik fel, az amúgy alacsonyabb felszerelésű kocsit
Csak a szokásos.
Hirdetésben az összes Renauilt "Intens", az összes Opel "Cosmo" (és lehetne sorolni a többieket is), a valóságban meg...
Jobb esetben alvázszámról látható/lekérdezhető, rosszabb esetben legyél tisztában, hogy melyik felszereltséget mi "árulja el" (és nem alsóbb szint, rendelt extrával). -
kb00
csendes tag
válasz
szabonagyur #228788 üzenetére
Köszi mindenkinek a hozzászólást és az infókat!
Puma tetszik, de a motorizáltsága (papíron legalábbis) annyira nem szimpatikus, nem hallottam sok jót ezekről az 1.0-es EcoBoost motorokról. Aztán lehet az újak már jobban bírják.
Capture-t és a Kiát akkor még megnézem. Ha sikerült lecsapni valamire majd még írok, hátha másnak is releváns lesz.
-
tboldi
nagyúr
válasz
z123456789 #228793 üzenetére
Az FR-V-hez csak annyit tennék hozzá, hogy úgy rémlik, hogy az 1.7-es benzines nem a legjobban sikerült motorja a Hondának, érdemesebb azt az 1.8-ast keresni, ami az ufó Civicben is megtalálható. De K20 és K24 is van, mint az Accordodban.
-
cass
aktív tag
Sziasztok,
autóvásárlás előtt állok, egyáltalán nem értek hozzá.
Egy Opel Meriva 2011 1.4T Benzines turbós. 2 millióért lenne kereskedőtől, elmondása szerint a láncos motorral sok gond van és ez a turbós a legjobb a Merivák közül.
Szeretném a véleményeteket is kikérni.Köszönöm szépen!
-
gabro0
őstag
válasz
barnam_ #228692 üzenetére
Nehezen megy
Hogy on is legyen, a felállás továbbra is első autó vásárlás. Valami olyasmit keresek ami minőségi mérnöki munka, élmény használni és nem hagy az út szélén, semmi vadulás, de azért előzésnél ne gondolkozzon. Elég itthon az IT/kütyü, úgyhogy a jó hangzáson kívül nincs igényem extra számítógépre egy kocsiban egyelőre. Biztos jó, de n+1 dolog, ami tönkremehet, az autó pedig alapvetően közlekedési eszköz.
Mivel nincs szokásom, az majd az autó függvényében alakul ki, de egy biztos: városban ritkán fog menni, inkább országút és autópálya, alkalmanként ilyen 150-200km-ek, eleje-vége várossal. Bringa beférjen hátra, akár döntött üléssel, nagyjából ennyi. A 8. generációs benzines manuális Honda Accord szedánt nézegetem. Egy 2.0 benzinesben már ültem (menetpróba nélkül), de így is nagyon megfogott. Az tart vissza, hogy régi technika és ehhez képest elég drága, 2,5-5M körül mennek manapság. A másik, hogy sok hirdetésben Executive-ként tüntetik fel, az amúgy alacsonyabb felszerelésű kocsit (napfénytető; elektromos, memóriás ülés halo). A 2.4-es is tetszik, csak mint a fehér holló és aranyár (4,5M-től).
Ültem még (szintén menetpróba nélkül) Lexus CT200h-ban, az se rossz, de inkább városi/agglomerációs közlekedésre (<60km/út) kitalált autónak érzem.
Nagyon maximum 5M lenne a keret, de mondták elsőnek elég volna valami egyszerűbb (és olcsóbb) is, amin megtanulok rendesen közlekedni
Mit javasoltok a fentiek tudatában? Jó nyomon járok?
-
dj79
senior tag
válasz
z123456789 #228793 üzenetére
307sw 1.6 benya.
-
szebe
addikt
válasz
z123456789 #228793 üzenetére
FR-V-re +1
Ebben a méretben és árban ami eszembe jut még (aztán majd a többiek írják ha ne) Multipla, Scenic2, Xsara Picasso
-
futo001
senior tag
válasz
z123456789 #228793 üzenetére
1 evre, varoson belulre en a Jazzt vennem.
Nekem nem jon be, de az a racionalis es konnyebben eladhato szerintem.szerk: A fenti FRV egy jo otlet mondjuk. Szinten nem nehez eladni.
-
válasz
z123456789 #228793 üzenetére
az ötös Mazdák 99%-át csak a gitt tartja egyben.
öcsém is nézett ilyen millió körüli csapatszállítókat, arra jutott, hogy nincs semmivégül amit aztán nem vett meg, de a legjobb műszaki tartalom, és lehet tűrhetőt találni belőle: Honda FRV
-
z123456789
addikt
Sziasztok!
Egy barátomnak keresek ajánlott típust.
Rövid háttérsztori: lehetőségükhöz képest egy nagyobb lendületű házvásárlás történt az elmúlt időszakban, és a Toyota Prius Plus meg hengerfejes lett, így megvált tőle. Emiatt most egy kényszermegoldás keretén belül valami olcsó, ideiglenes autóra van szüksége, lehetőleg 5+ személyesre, ami az elkövetkezendő egy évben kiszolgálja őket, az sem baj, ha azután a Dunába kell lökni.
Használat: Győrön belüli mozgolódás gyerekekkel (iskola, edzés, szakkör) legfőképpen, néha szlovákiai látogatás, vagy Budapest/Schwechat repülőtér.
Keret: 1 millió +-
Preferált: Honda Streameket/Oddyssey-ket nézegetett (nekem egy Accordom van, de az életben nem hallotta róluk, és nem is ismerem), Mazda 5-öket, Corola Versokat. Illetve még utolsó megoldásként Jazz, ami csak 5 személyes.
Előre is köszönöm, ha esetleg ezekről mondanátok véleményt, vagy tennétek más javaslatot. -
diegho
nagyúr
válasz
szabonagyur #228788 üzenetére
Captur nekem óriási pozitív meglepetés volt, sokáig úgy volt azt veszem, aztán jött a Kuga 7,2M-el listaár alatt.
-
Tyrel
őstag
válasz
f4lcon #228785 üzenetére
A nagytesója, a 4N14 amit Outlander-ekbe is csavaroztak (2.2 DI-D), az miért ennyire "rossz" ?
Személyes tapasztalatom ugyan nincs vele, de a nagyobb lökettérfogat ellenére gyengébb mint a korabeli riválisai (2.0 HDI, 2.0 TDI), viszont legalább még többet is fogyaszt azoknál... Ezt hogy sikerült ennyire elrontaniuk? Vagy mi lehet a titkos ütőkártyája ennek a motornak?...
-
diegho
nagyúr
válasz
szabonagyur #228786 üzenetére
Eddig bárkit kérdeztem így látja, de ez csak vélemény. Olyan is van, aki szerint egy corolla jó autó, elfogadom, csak ne akarjon meggyőzni róla.
-
válasz
molnarpeter #228736 üzenetére
nem, van egy 1,8 literes 150 lovas saját fejlesztésű dízele, arra gondoltam
-
diegho
nagyúr
válasz
szabonagyur #228777 üzenetére
Belül tágasabb és minőségibb, mint az scross, csendesebb, sokkal jobb az ülés, nincs is értelme összehasonlítani, annyival autóbb autó a captur.
-
tboldi
nagyúr
válasz
szabonagyur #228779 üzenetére
Efelől nincs kétségem, hiszen Novoth Tibi is említést tesz egy 1600+ tagú csoportról.
-
tboldi
nagyúr
válasz
szabonagyur #228776 üzenetére
Lehet, nemtom, bár a poszt csak 1 órája íródott. Illetve lassan 2.
-
kb00
csendes tag
Sziasztok!
Új autó szeretnénk vásárolni. Topikot olvasgatva már majdnem megvan az elhatározás a Suzuki S-Cross mellett, de azért van benne pár zavaró dolog (zajszint, utastérben tapasztalható zörgések innen-onnan) ami miatt még gondolkozunk rajta.
Kérdésem lenne hogy az alábbi paraméterekkel, van esetleg más megfontolandó alternatíva?
- Lehetőleg újat keresnénk (garancia miatt)
- Biztonságos, megbízható
- Két kisgyerkőccel, és az én 188 centimmel viszonylag kényelmes legyen
- Minimum 400 literes csomagtartó
- Felhasználás helye kb. 40% autópálya, 40% országút, 20% város lenne
- Keret 9, nagyon maximum 10 millióMég a Renault Captur merült fel, de sok véleményt nem találtam róla a neten.
Köszi hogy elolvastad és ha tudsz ajánlani valamit!
-
tboldi
nagyúr
válasz
szabonagyur #228759 üzenetére
Vagy nem.
[fácselink] -
-
Tyrel
őstag
válasz
Vismajor01 #228768 üzenetére
Köszi mindenkinek!
Igen, az ID.4 / Enyaq hatótávja nagyon ki lenne centizve, félnék hogy nem bírja. A Kia Niro kicsi.
A Model Y érdekel ill. néztem már őket, de a keretem felett vannak. Várható, hogy mostanában esik az áruk? -
AssAssynn
addikt
válasz
Vismajor01 #228767 üzenetére
Olyat nem akarok, de gondolom valami nagyon minimálisat vontathat.
-
-
futo001
senior tag
Erre a felhasznalasra kb az osszes nagyobb hatotavu a hataron mozog szamolva egy pesszimista akksi degradacioval, nem biztos, hogy SUV EV a legjobb erre ha nem akarsz megallni egy 10-15 perces toltesre se. Par szedan siman tudna.
Egy nemreg szereztem EV SUV-t, 2x190km-t kell tudnia amibol talan 2x160 a palya oda-vissza, ezt hozza is, de uj akksival, nyaron es nalunk 120km/h a korlat. -
Tyrel
őstag
Sziasztok!
Nagyon sok típuson elgondolkodtam már, de most konkrétan a villanyautózás került terítékre, és ehhez kérnék tanácsot:
Létezik-e olyan EV, ami:
- bármilyen időjárási körülmények közt (fűtés/klíma ON) képes biztonsággal, hatótáv-para nélkül
- megtenni egy 250km-es utat, melyből 220km autopálya,
- úgy, hogy az autopályán normális sebességgel, 130-140 km/h tempomattal megy végig
- mindezt 5-10 évesen, degradálódott aksival is ugyanúgy tudja még
- és mind e mellett tágas, magas építésű, tehát MPV vagy SUVKeret nagyon-max 10 mFt.
A VW ID.4 77kWh / Skoda Enyaq iV 80 párossal szemezgettem, de a tesztek alapján egyáltalán nem győztek meg arról, hogy megfelelnek a fentieknek, a hatótávot illetően.
-
Eugene Roe
őstag
válasz
Zola007 #228750 üzenetére
Igen, de az 1.4T már nincs automatával, csak manuálissal. Mi (család) 20 éve nem járunk manuálissal, úgyhogy ehhez így nem tudok érdemben hozzászólni
Mindenki sose mondta, hogy gagyi az 1.4T váltás, nekünk pl. kifejezetten tetszett (volt 2db 1.4T meg 1db 1.0T a családban) mert semmit se csinált az 1.6 alacsony fordulaton.
-
Zola007
veterán
válasz
szabonagyur #228759 üzenetére
Ugyanez volt mikor kifutott az 1.6 szívó 😁
akkor is mindenki azt mondta hogy inkább használt 1.6 mint új 1.4 turbó, most meg ugyanez történik az 1.4 turbóval"1.4T az új 1.6"
Annyira megyünk lefelé az autógyártásban hogy még a sz''rnak is jó íze lesz idővel. 🤣 -
Zola007
veterán
válasz
szabonagyur #228751 üzenetére
Én nem látok rajta semmi speciálisat: [link]
Még ha automata vagy összkerék GLX akkor megérteném az árat -
AssAssynn
addikt
válasz
molnarpeter #228731 üzenetére
Sajna hibridre nem lehet horgot.
-
Zola007
veterán
válasz
Eugene Roe #228748 üzenetére
Az egyik használt aminek mentettem a JSZP adatlapját csak az érdekesség miatt:
2020/09 - 95 kW - 129 LE - K14D1049354, ez volt 7.5 millióúj S-Crossra téligumi szettel, forgalomba helyezve adtak 8.4M árat, de még talán lehetett volna belőle faragni.
Azt mondta kereskedő, hogy az is K14D, tehát a 4 henger DOHC 16 szelep kamuhibridSzerintem ez tök ugyanaz az 1.4 boosterjet motor
Műszakilag nem véleményezem, de az árazás mindenképpen érdekes.
Nekünk is volt Suzukint, de szerintem indokolatlanul magas a használtak ára. -
-
-
bandi0000
nagyúr
Köszönöm, igazából most is hitelt vettem fel, de nyilván kilehetne spórolni pár hónap alatt azért, bár inkább 1 év
Viszont ez tényleg a fapad változat, kicsit erősebb motor,1-2 extra és 15 nél vagyunk...Marad valószínüleg a használt, mivel kevés km el veszek, 100k körülit, és nem is sokat megyek, így nem hinn2m, hogy túl nagy javításokkal kellene számolnom majd
-
Zola007
veterán
válasz
bandi0000 #228734 üzenetére
Ha megvan a pénz új autóra vagy csak kevés hitel kell (max 2- 3M) akkor újat.
Arra gondolj, hogy 5-7 év aggódásmentes időszakot veszel, nem tárgyat.Páromnak néztünk S-cross korábban.
7.6 és 7.9--ért volt kirakva 4 éves autó 70 és 100e KM futással
8.4-ért kihozod újonnan.Őszinte leszek, kicsúszott egy "Mégis mi a f***om folyik ebben az országban" kezdetű mondat mielőtt megkértem a használt autó értékesítő kollégát, hogy fejtse már ki nekem matematikailag, hogy egy 4 éves autó hogy fenébe kerülhet majdnem ugyanannyiba mint egy vadonat új, ami ott áll a traileren és még nem ült benne senki?
-
futo001
senior tag
válasz
bandi0000 #228737 üzenetére
Pont ma mondtam paromnak, hogy abbol amit 2 ev alatt bukunk csak azert mert ujan vettuk, abbol 2-3 motorcsere is kijonne.
Es ez valoban igy van, ezzel is szamolni kell. Ujan csak akkor eri meg, ha sokaig akarod hasznalni, es akkor is kerdojeles, hogy pusztan anyagiak tekinteteben valoban megeri-e. -
bandi0000
nagyúr
válasz
futo001 #228735 üzenetére
igen igen igazad van, de tekintve, hogy ezek 2-3 év alatt vesztenek 3-4 milliót is az árukból, amit pl lehet karbantartásra fordítani a garancia hiánya miatt...
Fene tudja, Passat az tetszik , de sajnos ez nem olyan mint egy telefon vásárlás, hogy megnyomkodom és szerelem, hanem elméletben tetszik, aztán lehet 1 hét használat után meg a francba kívánom majd
-
futo001
senior tag
válasz
bandi0000 #228734 üzenetére
En BMW helyett BYD-et vettem. Nem hiszem, hogy a Passatrol Octaviara valtas akkora melyrepules lenne presztizsben vagy kategoriaban, mint amit en mutattam be. De uj auto, garival, minden foldi joval benne. Szoval inkabb engedtem masbol a kenyelemert es a garancia nyujtotta nyugalomert. Ugy gondolom amikor ilyen kozel kerulsz egy hasonlo autonak az uj arahoz, valoban vegig kell gondolni mi a fontosabb. En nagyon valoszinu, hogy az uj Octavia mellett dontenek, hacsak nem volna a Passat oriasi szerelem, mert azert kell az is, hogy szivesen ulj bele es szivesen nezz ra, megbanas nelkul. En amikor az eredetileg kiszemelt BMW-t meglatom a BYD-bol eszembe jut, hogy lehetett volna az is, de baromi boldog vagyok ezzel is, ahogy a kinai allam is boldog az adataimmal gondolom.
-
futo001
senior tag
válasz
bandi0000 #228730 üzenetére
Mi is hasonloan jartunk.
Akartunk ujabb autot, neztunk dragabban. De akkor legyen sokkal kevesebb km, csak egy picit dragabb. Meg tobb extra, garancia, megint csak picit dragabb. Aztan +20% es ujat tudunk elhozni.
Neked is ezt tudom tanacsolni ha ilyen pici a kulonbseg, raadasul az Octavia szerintem szebb is es semmivel nem rosszabb mint egy Passat. -
Micsurin
nagyúr
válasz
molnarpeter #228731 üzenetére
Vagy egy öreg még el nem rohadt GAstra 1.7DTI-vel szigorúan a lendkerék mentessel.
90%-ban a kombik horgosak lesznek és ha be is pusztul a turbó vagy a porlasztók bontott cuccal 100 ezerből elmegy még egy évet / kövi műszakiig. Addig a küszöbük is kibírja... -
bandi0000
nagyúr
Sziasztok,
Már egy ideje keresgetek autót, nagyjából el is lett döntve, hogy mi legyen, egy Passat B8.5 mellett tettem le a voksom, és 1.5 TSI motorral.
Heti párszor megyek el a közeli 20km-re lévő városban, és havi 1-szer szoktam menni 200km--re kb. Ezen kívül persze lehetnek kiugró esetek de évi 10-13k km-nél nem mentem többet.
Én fejemben 7 alatt matekoztam a Passat-al, de manuál, 1.5 sedan változat elég ritka, főleg a jól felszerelt változatok. Most találtam egyet talán 8 alatt oda is adnák, 123k km van benne 2022-es változat.
Viszont ugye ekkora árnál már elkezdtem gondolkozni, hogy megéri-e kiadni ennyit egy autóra, mert ez már majdnem új ár, pl Octavia-t néztem, hogy 10.5m-ért van szinte fullos felszereltséggel, persze ennyit nem szívesen adnék ki, csak motoszkál a kisördög.
Persze octavia kisebb valamennyivel, meg lentebb kategorizált, 2022-est is néztem, de ott meg eléggé félek az infotainment rendszertől, mert inkább rosszakat olvastam róla mint jókat.
Szerintetek jó vétel lehet a passat vagy menjek el más irányba?
Dízel tudom, hogy nem ajánlott ilyenre, de ha 1m-el olcsóbban megkapom a hasonlót pl, akkor azt ellehet rakni későbbi szervizekre
-
daniduke
tag
válasz
lockdown90 #228728 üzenetére
150k km van benne, vételkor volt az alap szervizen felül koksztalanításon, hamarosan megyünk vezérlés cserére is, igyekszem a nagyobb buktatókat megelőzni. Vizet, olajat nem eszi, csendes, jól fogyaszt és megy mint állat (1.2 htp-t váltott
). Szerelőm szerint nagyon jó állapotú példány, bízom a legjobbakban, aztán lesz ami lesz
-
daniduke
tag
Sziasztok!
Maradt 1 db carvertical lekérdezésem, szerencsére én megtaláltam az első lekérdezéssel a vágyott autót (1.4 tsi golf 6 lett 🙂).
Holnap lejár, így szívesen felajánlom egy kedves fórumtársnak.
Privátban lehet jelentkezni alvázszámmal, e-mailben továbbítom az eredményt. -
AssAssynn
addikt
Mondjuk agyalok rajta, hogy az átírás+biztosítások árából lehet kijönne a platós teherautó bérlés... ezt még ki kell számolnom... Mondjuk ha meg nálam a futó, azzal meg bármikor kiugorhatok a tüzépre....hmm. B kategóriás jogsim van csak amúgy. Hogy tudom legkönnyebben leellenőrizni, hogy én vezethetem-e az adott autót?
-
AssAssynn
addikt
Hali.
Kellene egy munkás kocsi most nekem, nem baj, ha benne is van hely, de a lényeg, hogy a hátuljára lenne dobva egy utánfutó, és azzal hordanék építőipari cuccokat. Kb. egy évig lenne így használva, aztán eladnám. Milyen autót javasoltok erre a célra?
-
Dzsee326
tag
válasz
f4lcon #228714 üzenetére
Hopp, ez a Golf rendesen megfogott amit linkeltél. Így visszagondolva nagyon bírtam vezetni a Jettát, csak éppen helyszűke lett. Jobban variálva 1-2 év és ülés gond sem lesz, vagy a legnagyobb hagyja el a magasítót, vagy a legkisebb a fix ülést, úgyhogy ez a méret tökéletes. + az 1.2 is egész vagányan elráncigálta a Jettát, gondolom az 1.4-el is meg lennék elégedve
#228717 Vismajor01 Azért a Prius sincs kidobva a kosárból, nyilván egy rakással ki fogok próbálni, aztán amelyik megtetszik
-
-miura
csendes tag
Üdv. Sopronban keresek megbízható szerelőt vezérlés cserére. Az alany egy alfa mito 1.4 8v
Köszönöm. -
tibbike01
őstag
válasz
szabonagyur #228715 üzenetére
Ha sokat mész este kivilágítatlan helyeken, akkor persze.
Én zenét 100%-ban hallgatok utazás közben, míg a világítás csak 5%-ban releváns. Az én esetemben. -
válasz
Dzsee326 #228713 üzenetére
4M-ig már lesznek 1.4 TSi-k sőt 1.5 TSi-k is, amik mind hatos váltóval vannak, meg lesz Opel 1.4T is. a VAG vonalon ki tudod választani a megfelelő bódét is, mert azokat a TSi-ket mindenbe szerelték.
itt van mindjárt egy Golf Variant alvázszámmal hirdetve, meg millió fotó a szervizkönyvről, nekem ez általában jó előjel.
de ha mégsem mondanál le a Pikacsu méretről, akkor egy kicsivel kisebben Touran? jövőálló, mert elfér benne 3 ülés hátul, így ha jönne egy új fraulein, akkor nem kellene megint autót cserélni -
Dzsee326
tag
Sziasztok,
Segítsetek légyszi, mert teljes a bizonytalanság. Minél többet olvas az ember, annál kilátástalanabbnak tűnik a helyzet, lassan eret vágok. Ugye a "mindene sz@r"-tól "sose volt baja"-ig bármi fellelhető Valami használt vásárláson gondolkodom, de azt hiszem első sorban motort keresnék, aztán majd lesz belőle valami. Leírom a hülyeségeimet, aztán hátha tudtok épeszű tanácsot adni.
- Napi közlekedés a cél. Ez nagyjából úgy néz ki, hogy bolt, ovi, bölcsi, iskola (kb 10 km), és munkába járás (50 km oda-vissza, ha esetleg váltok, ez valószínűleg növekedni fog) egyelőre fele arányban egy héten, később napi szinten az egész. Néhány hétvége nagyszülőkhöz (kb 150 km oda-vissza), esetleg pár kirándulás.
- Ne kelljen 'milliókat' rálocsolni évente, legalább nagyjából megbízható legyen, a rendszeres szeretetet úgyis megkapja, ahogy az eddigiek.
- Nagyjából 4M körüli kerettel számolok, attól függően el tudom-e adni az aktuális(oka)t.
- Nem vagyok márka fóbiás, bármit megeszek ami jó.
- Legyen legalább 6 sebesség manuál, vagy valami épeszű automata
- Nem kell versenyautó, de nem lenne baj, ha az eddigieknél azért vagányabb lenne. Szóval kezdtem egy 309 1.4-el, aztán megane I 1.4, jetta 1.2 asszem TSI, most van egy ford fusion 1.6 melóba járós, meg egy citroen c4 grand picasso 1.6 VTI (ebbe sajnos pont belenyúltam). Meg azért autópályán se kelljen már a 4k rpm a 130-hoz főleg hogy 6k-ig van órázva
- Miután nagyszülők nem nagyon járnak velünk, és asszony sincs, totál fölösleg a hét személy, úgyhogy valami kombi vonalon gondolkodnék első körben. Ha nem akarok garázst (át)építeni, akkor ilyen megane grandtour, i30cw méret éppen befér, bár az 508sw/ mondeo vonal is eléggé tetszett. SUV-ok nem nagyon dobogtatják meg a szívem, esetleg valami kisebb egyterű a mostaninál jobb motorral. Hátulra azért lehessen pakolni, ne csak egy tescos szatyor férjen be
- Jó lenne, ha hátul elférne 1 iso gyerekülés, 1 támlás és egy sima magasító; ez mondjuk akkor lenne érdekes, ha lesz esetleg új asszonypajtás, addig az egyik simán megy előreÜzemanyag fajtától sem berzenkedek egyiktől sem, bár ahogy sokakkal beszéltem, ezekre a rövid távokra a benzinest ajánlanák továbbra is. Mondjuk ellenpéldaként, munkatársam 3.0 TDi-vel jár melóba, napi 8-10 km oda vissza, pár hosszabb út, és nem panaszkodik.
Köszi ha elolvassátok, remélem valami tippet tudtok adni, legalább, hogy milyen irányba induljak.
-
válasz
molnarpeter #228673 üzenetére
az ASX-ben jó a dízel is, simán.
-
Zola007
veterán
Milyen autót javasolnátok az alábbi igényekre?
- használt
- kb. 5 évig megtartanám, tehát max 8-10 éves
- nagyrészt 2 fő, kisebb százalékban 3 fő + csomag
- 25% város, 50% autópálya, 25% vidéki nem túl jó minőségű út
- 6 liter alatti vegyes vagy LPG beépíthetőség
- elsősorban hibrid vagy benzin, de egy CRTDI vagy más kiforrottabb dízel is szóba jöhet
- megbízható motor és elektronika
- klíma, parkradar, tempomat, AndAuto, ülésfűtésen kívül nincs spec. igényem
- automata vagy 6os manuál
- pálya tempónál komfortos zajszint
- hatchback / liftback kivitel
- min. 350L csomagtér
- kombit nem szeretnék, max. rövidebb SW kivitelek
- célárat nem írnék, de valahol 4-7M között gondolkodom -
BigBlackDog
veterán
válasz
tibbike01 #228705 üzenetére
+1, mátrix a városi-elővárosi környezetben nem igazán használható ki (és tapasztalat alapján autópályán sem). Viszont, mióta napi szinten járok országúton is, azóta már nem szívesen engedném el, októbertől-áprilisig elég nagy jóság.
Golfban az alap hifi is elég korrekt már, Octavia sajnos ilyen téren el volt "butítva".
-
tibbike01
őstag
válasz
szabonagyur #228700 üzenetére
A LED matrixot csak akkor, ha sokat jár éjszaka falvak között. Én az elmúl 3 évben azt hiszem 4szer élveztem a LED mátrix jóságát. A cascot meg jól megdobja.
Én azonnal lecserélném egy Canton hifire, mert amúgy a gyári hangcucc elég gyér sajnos.
-
rbalint88
addikt
válasz
szabonagyur #228700 üzenetére
Igen, csak az a 200ezres extra 1,2M-s lesz hirtelen, mert huzza magaval a nagynavit es az iq.drive csomagot
Megelegednek inkabb az automata tavfennyel
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy A32 4G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Quadro FX 570 eladó
- Samsung Galaxy A35 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE B450 R7 5700X 32GB DDR4 512GB SSD RX 6700XT 8GB COOLER MASTER CMP 510 CM 750W
- Bomba ár! HP ZBook 15 Studio G3 - Intel Xeon I 32GB I 512SSD I 15,6" FHD I Nvidia I Cam I W10 I Gar
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest