- OLED TV topic
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Steam Deck
- Androidos fejegységek
- Milyen házat vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Elite csúcstáblával készül a Xiaomi
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
ABE
őstag
válasz engine88 #69797 üzenetére
Első tippre a hibás termosztát ugrik be, mint a be nem melegedő / sokat fogyasztó motorok mumusa.
Szerk:
Az persze benne van a pakliban, hogy a használat módja miatt magas a fogyasztás, de azért a 8-10 literes fogyasztás így is soknak tűnik. Egyszer le kéne mérned, hogy mondjuk egy relatíve hosszabb távon (országúton/autópályán) mennyit fogyaszt.
[ Szerkesztve ]
-
engine88
aktív tag
Erre tudna valaki valami okosat mondani?
Van egy 1.4 benzines 2003as Peugeot 206.
Nyaron 8-9 liter koruli fogyasztasa van (90% varosi rovidtav), de telen 7-8 fok alatt megeszik 10liter felett is (ez is szinte csak varos rovidtav, fel se melegszik a motor mire leallitom).
A masik erdekesseg hogy akarmilyen az ido nem megy fel a motor homerseklete 80fok fole. Akar varos, akar autopalya. De ha megallok 5percre jaro motorral akkor felkuszik 90-92re bekapcsol a venti es lemegy 80-85-re.
Valaki barmit? :/ Elore is koszi -
válasz Kornel #69780 üzenetére
Gyártók dobálóznak 15-20 akár 25ezres olajcsere intervallumokkal a valóság az, hogy a kisturbós nagy literteljesítményű modern autók 10ezer kilométer körül vagy akár még hamarabb sikítozni kezdenek, hogy a gazdi sürgősen cseréltessen olajat. Bullshit az egész.
Analóg vén majom egy digitális világban
-
ABE
őstag
-
neduddki
nagyúr
válasz Dluinet #69788 üzenetére
HI!
sokat fejlodtel az utobbi idoben tt az ideje ezt is megtanulni:- )
udv
neduddki
mod: es 1M ootn menny a nargin? ugye nem $200M???
joshua7; felink a vajuknal lassan tobb a 9genmnt a 8gen
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
joshua7
veterán
válasz !Overdose! #69761 üzenetére
Én Pesten talán ha kétszer láttam 9gen-t. 8-as azért előfordul, de a 9-es szerintem mint a fehér holló.
Semper Fi
-
nagyúr
válasz neduddki #69787 üzenetére
hülyeség az egész, cseréljék csak 30000 vagy ha nekik még belefér a 400000km is
nem hiszek én az ilyenekben
nekem akármi mutathatja, én 10-11000-nél nem engedem tovább, de ezt is félve írom, mert 80%-ban városban használom rövid távokra"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
neduddki
nagyúr
válasz Dluinet #69786 üzenetére
HI!
pont eszondom hogy hosszu csereperodusu dzleknel egy intellistick $500 ara nem egy luxus es nem tippelni kine
de egy delktromos allndo meresere alkalmas vacak meg $200 is megvanudv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
nagyúr
válasz neduddki #69785 üzenetére
"Természetesen nincs mobil olajelemző laboratórium az autóban, viszont az olaj állapotára, a megtett kilométerből, a hidegindítások számából, a terhelésből, valamint sok más, a számítógép által mérhető adatból kiválóan lehet következtetni."
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
neduddki
nagyúr
válasz hobizoli #69782 üzenetére
HI!
konyorgom hosszucsereperodusnal mijert nemlehet egy intelstickept bepteni? nem hinnem hogy az a $500 sokat osztana szorozna raadsaul darabos ar
/de tomsokat oszt szoroz ismerem az otogyarak beszallitok fele arpolitikajat;- (/udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
hobizoli
nagyúr
válasz Kornel #69780 üzenetére
nincs ezzel baj, csak VW fele longlife periodus is csak bizonyos uzemallapotok rendszeres teljesulese eseten lesz longlife kompatibilis csak, kulonben ott is elobb lehet/kell(!) cserelni
de az egyszeri egybites juzernek ebbol csak az maradt meg, hogy nem kell benne olajat cserelni 30k km-g, es lehet tiporni, mert bííííííííííírgyjajaaaaaz, hisz' jürgen
több drón kell ;P
-
Kornel
veterán
válasz DeFranco #69777 üzenetére
de amúgy tényleg nem vicces, hogy egy turbós közvetlen befecskendezéses precíziós motorra rá mernek írni 30 ezer olajcsere periódust...
bazzeg írjon rá 10ezret, oszt szeva.
az se igaz, hogy az új autóknál nem kell 1000-2000 km után olajcsere, aki más mond, az nem ért hozzá. -
hobizoli
nagyúr
válasz blt.62 #69755 üzenetére
nem nehez, sosem hul ki hidegre
ezert rohejesek a gyari tartossagi tesztek is, amikor 20 nullszerias autoba belehajtaak par honap alatt 100-100k km-t 0-24-ben valtott safjorokkal, es eloadjak utana, hogy bazzeg 2M km-t tesztetuk es ez iylen meg olyan tutizsir... csak azt feletik el, hogy a vegso modell az a juzernel mindennap kihul es ujramelegszik, szoval qrvara nem ugyanaz a terheles eri 100k km alatt, mert azt naponta 2x is lehet akar mar hidegen is megtiporni, mig ok egy ~folyamatosan uzemmeleg motoornal nyomtak ki a szemet.
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz !Overdose! #69761 üzenetére
Hat nemtom merre jarsz, mert en 9gen-t jobbara meg csak jpg formatumban lattam, pedig ma is atmentem a 12.-18.ker kozt oda-vissza meg tegnap is...
Na meg a 8gen sem egy kifejezett tomegmodell, pedig az mar 7+ eves modell
több drón kell ;P
-
MunezXBK
nagyúr
Nah...fain dCi motor. Spanom 1.5-ös Cliojában most hányt be a magasnyomású..
-
Napfénysüti
nagyúr
Fehérváron hébe-hóba látok egyet illetve egy Hondánál dolgozó barátom hajt ilyet azt a múltkor meg is néztem. Belül egészen kultúrált nekem jobban bejön mint a 8gen csak az a hátsó rész ne lenne ilyen ronda a kasztniján. A 4 ajtós viszont szerintem korrekt külsőre.
Més que un club!
-
válasz !Overdose! #69761 üzenetére
Úgy kifejezetten nem figyelem őket de én nagyon nagyon keveset látok belőle. Nem vitatom, hogy műszakilag kikezdhetetlen de valami rettenet ahogy kinéz minden irányból minden szögből. Egy Nissan Note kéne a benzines Mazda 3 technikájával és hawaii.
Analóg vén majom egy digitális világban
-
szőröscica
addikt
válasz !Overdose! #69761 üzenetére
Itt Miskolcon is jópár szaladgál, pedig ugye nem ez Magyarország húzórégiója.
-
válasz Kornel #69742 üzenetére
Mind a Hyundai i30-at mind a Kia Ceed-ed jobb autónak tartom a jelenlegi alsó-középkategóriás japó autóknál ez alól egyedül a Mazda 3 a kivétel az egy végletekig átgondolt jó konstrukciónak tűnik. Hondának fogalma sincs milyen autót kéne letennie az asztalra, hogy vegyék az emberek. A Jazz jó, nagyon de az új Civictől egyenesen hányni tudnék és mivel egyetlen egyet sem láttam még az utakon belőle valószínűsítem nem csak én vagyok így vele. Toyota Auris kívül belül olyan unalmas, hogy elalszol és a megbízhatósága is már csak legenda. Mitsubishi gyakorlatilag eltűnt a süllyesztőben ha nem lenne az L200 már rég lehúzhatták volna a rolót. A Nissan Note baromira tetszene de nincs egy épkézláb benzines motorjuk azt az 1.2 benzines kávédarálót ők sem gondolhatták komolyan. Csak a Mazda 3 marad.
#69749: Na igen.
[ Szerkesztve ]
Analóg vén majom egy digitális világban
-
szőröscica
addikt
Tartósságban szerintem nincs különbség a német és a francia dízelek között, de a németek sokkal kulturálatlanabbak. Legalábbis egy VW CR-t összehasonlítva egy dci-vel, vagy hdi-vel biztosan. A PD-ről nem is beszélve.
-
neduddki
nagyúr
válasz Napfénysüti #69750 üzenetére
HI!
de inkabb egy xud7/9 mint cr..
udv
neduddki
mod: blt.62: kat hogy ezt eddig egylen nagynyomasu es befecskendezo se hozta ossze a kornyeken....
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
blt.62
őstag
A Citroen Picassokban lévő Peugeot 2,0 HDI motorok állítólag 500 ezer km-t is elmennek ha rendesen be van tartva az olajcsere periódus. Ezek a motorok jobbak mint a német diesel motorok,vagyis megbízhatóbbak.
Mondom ezt egy tucat taxis kollégám véleménye alapján.[ Szerkesztve ]
MegtorloXp
-
Balupapa
senior tag
válasz Napfénysüti #69750 üzenetére
persze, hozzájuk járnak tanulni a németek
[ Szerkesztve ]
_-=*WheelWhores*=-_
-
mycso
veterán
-
giigz
veterán
válasz Napfénysüti #69745 üzenetére
Azóta van rendes dízel motorjuk
-
Kornel
veterán
válasz Napfénysüti #69745 üzenetére
de akkor a juke-nak miért van akkora lámpája?
teljesen fölösleges, anélkül is látni -
Kornel
veterán
csak hogy on is legyen egy kicsit...
ez a nagy japánautó fanság, meg a minőség összekötése a japán autókkal azért szerintem már nem állja meg a helyét, az újabb toyoták se olyan megbízhatóak már, mint régen, a nissan ugye elk**rvult már egy ideje a csigazabálókkal, stb. stb.
szerintem kb. teljesen mind1 most, hogy németet, vagy japánt vesz az ember újan, azaz mégse, mert én azt venném, amire több garit adnak, de hogy egyik jobb lenne, mint a másik[ Szerkesztve ]
-
Revolit
senior tag
válasz bandus #69730 üzenetére
Én 25-ért vettem Heavy tools síkabátot, nagyon jó, 10.000-ig vízálló, fetrengtem vele rendesen a hóban, sosem ázott át (na jó, egyszer, de azt hagyjuk, ott semmi se segített volna ). A nadrágom is Heavy Tools, azzal is meg vagyok elégedve, azt szezon utáni leárazásban vettem 12.000 körül.
De ha most kéne vennem, azért szétnéznék Decathlonba is. Akkor is nézelődtem, de közel sem volt ilyen választék. Most elég sok sícucc van, lécek is tök jó árban, és kötés is jár hozzájuk.
ami tényleg fontos, főleg ha kezdő vagy, hogy minimum 5.000 legyen a vízállósága. Van még arra is indikátor, hogy milyen meleg, erre a számra már nem emlékszem, nem vagyok fázós, nem annyira számított
Különben vettem aláöltözőt, azt is ajánlom mindenképp. Decathlonba van kék termékbe, asszem az egyik nekem olyan.
szerk.: ja, és HT kabátnak van hófogója deréknál, elvileg boardosoknak kell az, na én ehhez képest estem már síelés közben is úgy, hogy még a becsatolt hófogó ellenére is tele ment a gatyám is hóval Persze nem kék pályán...
szerk2.: Van yíelős topik PH!-n?!
[ Szerkesztve ]
-
bandus
veterán
köszi mindeninek a tanácsokat akkor szerintem megpróbálom ezt a ht kabátot. most első körben csak ruhákat gondoltam venni, amit annyira nem szívesen bérel az ember, ha egyáltalán (tehát kabát,nadrág, aláöltözet, kesztű, sapka, szemüveg). egyszerre többet nem is költenék rá, plusz ahogyan emvy is mondta, azt tényleg praktikusabb bérelni.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
giigz
veterán
válasz bandus #69730 üzenetére
Nem muszaj a legdragabbat venni, en kezdo/halado vagyok, 30k-s kabatot vettem, es tokeletes, 2000 meter felett -20-ban sem fazok, persze az alaoltozes legalabb olyan fontos, valtasnyi alaoltozo 20k-bol megvan. A kabatnal fontos h jo polar belese legyen, de nyilvan 40k-ert tudjak hogy kell, es a vizallosaga legalabb 5000 mm legyen.
En igy kezdo/haladokent is vettem egy lecet, kezdoknek/haladoknak valo, 25k volt hasznaltan. Jol nez ki es nagyon szeretem is.
Bakancsot most veszek majd, karacsonyra meglepem magam, 30-50k-ert mar nagyon jot lehet kapni.
Nekem igy idaig 2 es ezutan meg kb. 3 evre biztos megvan a felszerelesem, franc sem akar berelgetni.
Ja igen, sibotot is most vettem, Leki markaju, 5-10k-ert van jo.
Ja es a nadrag, itt is lenyeg h kenyelmes legyen, meg vizallo, 20k-bol jot lehet kapni.
[ Szerkesztve ]
-
Typhoon47
senior tag
Még mindig félsiker az FCV...
"Education is important but big biceps are importanter"
-
félisten
válasz szőröscica #69731 üzenetére
Szerintem a Columbia aranytalanul draga. Igen, ennyiert kapsz Columbiat, csak nem ilyen szinvonalat. En pl. altalaban a Sherpa cuccoknal kotottem ki, de a lenyeg az vegulis a membran minosege, es egy csucs-membrannal szerelt masodik vonalas cucc az 40k, ugyanaz Columbiaban meg 80k.
Lecet _ne_ vegyel. Elkovettem azt a hibat, hogy vettem, amikor eloszor mentem, ezer szempontbol hulyeseg. Meg anyagilag se eri meg, de mashogy meg foleg nem. A legtobb helyen berelhetsz ugy, hogy mondjuk 1 hetes a berles, de akarmikor, akar naponta ketszer is cserelhetsz lecet, igy ki fogod tapasztalni, hogy neked mi jon be.
while (!sleep) sheep++;
-
szőröscica
addikt
válasz bandus #69730 üzenetére
Szerintem ennyiért kapsz Columbiát is, legalábbis én tuti nem többért vettem annak idején.
De alapvetően azt tudom javasolni, hogy ne vidd túlzásba a költekezést, egyszerűbb ruházat is megteszi eleinte, mert esni-kelni fogsz. És felszerelést sem vennék újat: vagy vegyél használtat, vagy bérelj, mert abszolút nem biztos, hogy tetszeni fog ez a sport. Én sem rajongok érte, ha családdal vagy barátokkal megyünk, akkor elcsúszkálok, de magamtól sosem mennék, így nem is bánom, hogy egy használt Völkl lecet vettem és használt bakancsot, és a Decathlonban hozzá botot meg sisakot, mert különben kidobott pénznek érezném.
[ Szerkesztve ]
-
bandus
veterán
off, de sokszor olvastam, hogy sokan jártok itt síelni, és a szaktopik meg nem pörög.
ruházatot vennék, teljesen kezdő vagyok (na jó, életemben egyszer síeltem, mondjuk 6-7 évvel ezelőtt). merre érdemes nézelődnöm? kell-e nekem a drága columbia, vagy bármely más menőbb márka, vagy megteszi pl egy heavy tools kabát/nadrág is, mert azok pl eléggé tetszenek is, és árban is meg lehet úszni egy kabátot 40k-ból.
köszi
szerk:
e között a kettő között vacilálok most: [link], [link]
de ajánlhattok más márkát, boltot bármit. tényleg kezdő vagyok[ Szerkesztve ]
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
-v-
addikt
válasz szőröscica #69728 üzenetére
Fikaztak mar a kormanyt is, igaz azt nem ebben .. de a valtot igen, a loresszeru hatso ablakokat is ..
-
TaaT
nagyúr
válasz parandroid #69718 üzenetére
A Nissanból meg a Juke ami eléggé fogy itt Európában.
[rvilike]: Majd az eladások megmutatják hogy mennyire van igazuk.
Meg ez a cím "Dugjátok fel a turbótokat!"
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
Qru
MODERÁTOR
Okostelefon alkalmazások autósoknak[link] - lehet válogatni.
#nincsbennetarcsi
-
bandus
veterán
-
-v-
addikt
Elfogult? Guglizz rá mit jelent a szó Ők kipróbálták, letesztelték, és tetszik nekik, mint általában mindenkinek. Amúgy nem írják tökéletesnek, most is meg előzőleg is írtak "hibákról" is.
Amúgy engem ami többek között elrettent minden új autótól, az a pillekönnyű, visszajelzésmentes villanyszervós fos kormány, ami teljesen megöli a vezetés élményét. -
neduddki
nagyúr
válasz parandroid #69718 üzenetére
H!
mar csak annyi keel odatenni. hpgy jugen nmetoto vesz ha belegebed mas akkor is /seat skoda nemetnek szamit/
udv
neduddki
mos: Napfénysüti: 9g4d feneke a legbalhesebb ehhh:- (
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
parandroid
félisten
válasz DeFranco #69719 üzenetére
Régi autók nagyon mennek a németeknél is, régi astrák, corsák milliószám, régi focusok, ezeréves passatok, rengeteg sharan, galaxy. Egyrészt van egy réteg, akit nem érdekel az autó, és ha bevált, szereti, akkor 20 évig megtartja, másrészt pedig a frissen idekerülő kispénzű bevándorlók (amiből mindig van rengeteg) között nagyon népszerűek a megbízható, olcsón fenntartható, és fillérekbe kerülő régi modellek. Persze itt is megvan az 'eldobható' s mercis, vagy régebbi, de legalább csúnyára tuningolt bmw-s, sötétebb bőrű réteg. Nagy a mintavétel, na.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
DeFranco
nagyúr
válasz parandroid #69718 üzenetére
Luxembourgban, ami azért nagyon erősen francia felségterület, nem is hajlandóak nagyon francián kívül máshogy kommunikálni, piszkosul nagy fölényben vannak a német autók. BMW az toronymagasan vezet, VW-ek szép számmal, francia autót max. francia rendszámmal látni, amúgy elvétve.
(és amin csodálkoztam, hogy 1-es fóka is van nem egy nem kettő, pedig ott nem ez a színvonal)
-
parandroid
félisten
"A totalcar rohadtul elfogult az új mazdákkal kapcsolatban."
Nagyjából az egész autós szaksajtó nagyon elfogult az új mazdákkal kapcsolatban. És nemcsak a magyarok, a németek is teljesen odavannak érte. Nem viccből mondtam, hogy több új mazdát látni az utakon, mint bármilyen másik japánt, a régi avensisek, versok lassan kikopnak, hondából alapból csak suv van, a suzukit csak a perverzebb fajta ismeri (van egy olyan érzésem, hogy azok magyar bevándorók németre honosított autókkal). Amiből még sokat látni, az a yaris és az aygo, mondjuk ezt meg tudom érteni, amíg a németeknél a kisautó a bucira hízlalt corsát, vagy fiestát, és a fél számmal összenyomott golfként gyártott pólót jelenti, addig kell valami pótlék helyettük. Ami még meglepő, hogy a franciák és az olaszok mennyire alulreprezentáltak. Pözsó- vagy fiatemblémát gyakorlatilag csak kisáruszállítón látni, a citroent megmenti az egyterűje, meg a nagyobb kombik - meg van néhány kifacsart ízlésű vannabíbojrészer, akiknek nagyon bejönnek a ds citroenek, de ez is ritka szerencsére.
Visszatérve a mazdára, én is nézegettem a hármast is, meg a hatost is, előbbi kicsi, de amúgy sem voltam tőle elájulva, a hatos meg megint valahogy minden részletében fura nekem. A legjobban az ötös tetszik, de egyrészt kicsit tartok az egyterűektől, másrészt valahogy nem az igazi a motorválaszték a német gyártókhoz képest. Persze nem ártana majd bejelentkezni egy tesztvezetésre, ha aktuális lesz, mindenképpen meg is fogom tenni, aztán akkor lehet, hogy utána csak hatost akarok majd. Szerk.: csak hogy a beszédhibás foltosmacska is elégedett legyen velem.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Melack
veterán
Azt el is felejtettem írni, hogy kezdem megkedvelni az eldugott szervizeket. Tök normálisak a szakik, és még van egy pár látnivaló is (Ford bontó volt a szomszédban). A csoka nagy honda b*zi, baromi sok alkatrésze van még eladó, a fél raktár tele van vele. Kész élmény volt :-)
Ex-Informatikai Szolgáltató Asztali Munkatárs
-
-
Ck.
addikt
válasz szőröscica #69708 üzenetére
Pontosan.
Olyankor helyzetjelző + ködlámpa a legjobb kombó. -
Mágus2
Közösségépítő
válasz szőröscica #69708 üzenetére
Ott a pont.
-
neduddki
nagyúr
válasz Mágus2 #69705 üzenetére
G!
ez felink alposban is eloferdult, hogy a pozsoval hejjzetjezovel emntem haza, gyorsan at is nyergeltem a teli olszizonokre...
udv
neduddki
mod: exKiksig: nem vakit, ehh gyerek...
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Mágus2
Közösségépítő
-
hobizoli
nagyúr
ez kb olyan volt, mint amikor a nukuiku bringas megaszondja, hogy hátdehátdehátde nem erti mi a f@sznak neki lampa, amikor o lat igy is
kodben a kodlampat hasznalo autok sokkal messzebbrol latsznak a szembe jovonek meg a mogotte haladonak, azaz noveli a kozelkedes biztonsagat
tehat igazabol nem is csak neked jo ha van, hanem pl egy mellekutrol nem fordul eled a kalapos skodas pistabacsi meg a jol vezeto verpistike sem, mert kodlampaval akkoris latja, hogy gyüssz, ha csak 20-30m a latotavkulonben megis mibol derulne ki nekik, hogy csak siman most a kodot nezik, vagy abban jon is vmi?
mondjuk ugyis lehetne, mint a vonatnal, ha elmegy elotted egy szerelveny, akkor utana par percig azon a vaganyon tuti nem jon masik
ez OK, csak mi van ha a vasuti keresztezodesben van 3-4 vagany is?a kodlampa azert van alul (legtobbszor), mert kozvetlenul a uttest felett sokkal kisebb a kod, igy onnan messzebbrol is latszik a fenye
több drón kell ;P