Hirdetés
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- A YouTube-ot is betiltják a gyereknél az ausztrálok
- Gyilkosságban és öncsonkításban akart segíteni a ChatGPT
- Kompakt vízhűtés
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Mini-ITX
- TCL LCD és LED TV-k
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Haladó fájlrendszerek, de mire jók? Ext4 vs Btrfs vs ZFS vs APFS
Hirdetés
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Mike81 #224095 üzenetére
Pénteken rendeltem egy CarlinKit 5.0-át (CPC200-2AIR), ha megjön a héten, akkor beszámolok róla, igaz én CP-vel fogom használni. Ahogy írtad, egyszer kell eljátszani a hosszabb csatlakozási folyamatot, utána ahogy gyújtást adsz, már el is fog magától indulni a történet.
Van egy kb. első generációs Ottocastom még 2020-ból, azt 1-2 hetente áramtalanítani kellett, mert lefagyott/nem csatlakozott/stb. De pl. a Waze is használhatatlan volt vele, valószínűleg gyenge volt az eszközben a hardver. De csak a Waze, mert amúgy a Google Maps és a Spoty hibátlan volt.
-
Mike81
senior tag
válasz
szabonagyur #224098 üzenetére
Köszönöm a választ mindenkinek!
Igen éppen azon agyaltam hogy Te az Iphon topikban vagy elég aktív. Az a legkevesebb hogy fel keljen oldani. Amúgy elég boszantó hogy egy ekkora hodályban nem lehet normálisan elrakni a telefont. A tartó sem az igazi meg a kardán box sem.
De akkor bemerem rendelni. -
rbalint88
addikt
válasz
Mike81 #224095 üzenetére
Alis wireless carplay adaptert egyszer kellett csak csatlakoztatni, ugye az emulalja a telefont az auto fele es a telefonod csatlakozik ahhoz. Neku k ha nincs ott a telefon, akkor csak egy fekete kepernyot mutat valami generic szoveggel a kozepen. Amit venni akarsz, az meg elvileg profibb cucc
-
Mike81
senior tag
Sziasztok!
Nem autóval kapcsolatban kérdeznék hanem egy beszerezhető kiegészítő utan érdeklődnék.
Agyalok hogy beszereznék az autóba egy Carlinkit 5.0-t az állandó kábelozás elkerülése miatt.
Arra lennék kívancsi hogy aki hasznal ilyen "adaptert" ezt egyszer kell csak csatlakoztatni és utána ha gyujtást ráadom akkor már teszi is a dolgát. Nem.kell állandóan parosítani meg hasonló dolgok?Ja az alany egy 22 Galaxy lenne Sync 3-al
Ha valaki leírná a véleményét azt megköszönném -
válasz
molnarpeter #224078 üzenetére
Igen mostanában ez megy, bár most azért ha ne kellene valakinek a családban könnyen lehet hogy még maradna kicsit a jazz.
Qru: Yaris GR is van már automatában nem? Mert nekem az feltétel... Bár szerintem ha feleségem meghalaná mennyibe volt...
-
zoltan6
addikt
Sziasztok!
Megbízható benzines használt autót keresnék. Keret 3-4 millió lenne rá. Mazda 3-asokat nézegettem,azok tettszenek. Ajánljatok légyszi valami jó autót ebben az árkategóriában. Ha lehet 10 évnél öregebb ne legyen. -
tboldi
nagyúr
válasz
tboy93 #224080 üzenetére
A WagonR-éhez mi sem nyúltunk még hozzá, de a polcon be van készítve 2 dob és 4 pofa.
A mostani Ypsilonnál ez volt a kiindulási állapot bal hátul, a szoruló mozgás nyilván nem látszik egy fotón, de az igen, hogy félrekopott, az előrefelé néző pofa vékonyabb volt.
After képem csak a teljesen összeszerelt állapotról van, koszos kézzel nem szoktam a telefonomhoz nyúlni. -
tboldi
nagyúr
válasz
molnarpeter #224078 üzenetére
Igen, kiegészítettem az előző hsz-emet.
Mikor? Egész pontosan egy hete szereltem a Lanciáét, mind a 4 kerékhez teljesen új fék került, plusz bal hátra egy új kerékcsapágy is, ami nem volt betervezve, csak kiderült szerelés közben, hogy szorul. Valszeg megsült, mert pont ott szorult a dobfék is.
De az előző Ypsilonnal is eljátszottam ugyanezt ‘22-ben.
szerk.: Ja, majd’ elfelejtettem, a dob maga is meg volt repedve mindkét oldalon.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
tboldi #224077 üzenetére
Új autó, 5 évig tartja meg jellemzően, VW esetén ebből 4 évig garis, kb. ebből indultam ki. Nálatok mikor kellett nyúlni hozzá? (Flottában szívtunk néha a hátul dobos autókkal - ha hetekig-hónapokig parkolt, és be lett húzva a kézi előtte, kellett egy kis erőszak, hogy megint forogjon a kerék.
)
-
tboldi
nagyúr
válasz
molnarpeter #224076 üzenetére
Dobfék nekem előny lenne. Jóformán garancia arra, hogy nem kell rá költeni amíg a birtokodban van (5-10 év).
A saját példáimmal ezt könnyen meg tudom cáfolni, egyik oldal beragad, félrekopik, utánállító megszorul, áll benne a fékpor, stb. És szerelni sem szeretem, a tárcsafék kevesebb nyűglődéssel jár.
Oké, nyilván új autó esetén más a helyzet, én csak a tizenévesekkel (vagy lassan inkább huszon) szívok. -
molnarpeter
nagyúr
válasz
Tom1939 #224064 üzenetére
Dobfék nekem előny lenne. Jóformán garancia arra, hogy nem kell rá költeni amíg a birtokodban van (5-10 év).
Kézi váltó +1.
Rossz út csomagnak szerintem földszintes autónál van jelentősége, alapvetően pártolom (Bp-n is ütötte már ki fekvőrendőr az olajteknőt például). Ha jól gondolom, hogy ezek alapból növelt hasmagassággal rendelkeznek, akkor nem tulajdonítanék nagy jelentőséget neki. -
Akkor nem lesz kérdés, HRV-t nem terveztem kis autónak a családba, de még jól is jöhet ki. Lehet hogy pár év múlva ez lesz a nagy autó, ha eleget vezette az asszonyka megyünk úgy nyaralni hogy opció a felváltva vezettünk (most rav4-el nagyon nem az, de öregszem és egyre kevesebbet bírok egy nap vezetni). Én meg imádom a nagyon pici autókat is, főleg városban, a rav4 után veszek egyet magamnak...
-
-
Most azért nem válasz mert mindekinek köszi az inputot
T-cross nem volt gagyi, igazából karosszériában pont megfelelelő lenne.
Átsétáltunk Hondába, új jazz újra kicsinek itéltetett. HRV továbbra is tetszik bár most feleségem is látta hogy ez nagyobbacska autó azért.Mivel az eredeti jazz is megmarad (=ára ami 4-5 millió így kiesik...) és megy a családban valakinek ezért valamikor ősszel vagy télen lesz a vásárlás. Ha lesz még HRV akció akkor azt vesszük, ha nem akkor egy manuál 1.0 115 pacis prime vw t-cross (alap led fényszóró, de tolatókamera, körberadar meg ülésfűtés).
További felvetésekre:
- CHR nem tetszett (de az se nekem se feeségemnek, belül bunker, és kicsi a külmérethez képest)
- Kona: Full elektromos nekünk nem illik az életünkbe, összes többiben meg nem bízom volt most pár horror éve Hyundainak (volt 2007-es i30-asom, szóvan nem előítélet, az engem jól szolgált).
- Yaris Cross: nekem az ok kategóriában van a kinézete, előlről azért igyekezhettek volna jobban, de ez kb mindegy ha a feleségemnek nem kell -
Qru
MODERÁTOR
válasz
Tom1939 #224064 üzenetére
Dobfék nem gáz, könnyű a háta kb csak azért kell, hogy ne törjön ki a fara. Kevésbé gondozás igényes bár tény, hogy nálam (is) tiltólistás ugyanúgy mint a 3 hengeres motor szóval megértelek.
Ha éjszaka nem pályázik akkor a M-LED-et se erőltetném. Kap egy követ rá a román kamionostól az M3-on akkor az drága móka lesz...
-
Mondjuk ez inkább a mátrix led része volt
De igen, ha manuálishoz ragaszkodik akkor se dsg se mátrix, se hátul tárcsafék és csókolom. Automata inkább nekem kellene hogy őszinte legyek, néha jó lenne egy kisebb autót kölcsön kérni városi harcra. Meg ahogy murphy mükődik a jól kitárgyalás után nem tetszik majd mégse a t-cross ma délután.
-
válasz
tibbike01 #224061 üzenetére
Nem igazán veszek én már használtat, az az üzleti model mostanában már hogy megveszem ami szerintem ésszerű újonan aztán rohadt drágán eladom 5 évesen mert elég sokan felismerik mekkora barom vagyok (karbantartás ügyileg). Mondjuk ez eddig japán márkákkal mükődött nem tudom vw-vel fog e
-
válasz
tibbike01 #224059 üzenetére
Igen, mondjuk ezen a részen én is gondolkozom. Mert alapvetően alapvetően autópályán és városban menne (nem létszükséglet a mátrix). Mondjuk t-crossnál ha nem akar az ember hátra dobféket akkor style-t kell rendelni, abban meg széria. De egy 115 lovas 1.0 tsi manuál prime 9 misi, egy jól felszerelt 1.5 tsi dsg style meg 11,5 szóval ha manuált akar mindenképpen akkor lehet hogy ésszerű leszek és spórolok 2,5 millát...
Sajna jobb hifi opciót nem látok tcross faceliftben.
-
tibbike01
őstag
válasz
Tom1939 #224058 üzenetére
Led matrix jó, nagyon jó! Én egy év alatt pontosan 2-szer tudtam kihasználni, abban a 2x fél órában mosolygott a szám. Ritkán járok éjszaka főúton falvak, városok között. Casco meg jóval drágább miatta mert amúgy 1+ millió darabja a lámpának. Canton hifire vagy elektromos csomagtérajtóra bármikor elcserélném.
-
Sajna a yaris cross belül is mérföldekre van az új jazztől és HRV-től is... Egyébként amin még kezdek vigyorogni az a matrix led a VW-ékben. Mert nem csak viccből különböző az ár, ott a led szám is más (és még sok minden más tippemre...), de sok szerencsét ennek a pontos megtalálásához, matrix led aztán csókolom (ahogy a DSG is csak DSG, örülj ha fokozat számot mondunk...).
-
válasz
focvis #224053 üzenetére
Ó dehogynem
A ruszkiktól nem is olyan messze, Nyíregyháza melletti Kemecse városban (mely falu azért csak ilyen a magyar településszerkezet, mindenki város
). A legközelebbi kisbolt mellett a rav4-el is óvatosan parkolok le...
Magyar pályákon nyilván semmi szükség rossz út csomagra, de anyós pajtásnak szükséges autózást is igénylő segítségben sajna nagyon is kellene...
Szerk: a száraz dsg rettegést (ideiglenesen?) kezdem elengedni a megjavítattom egy misiért maximum egyszer amíg nálam lesz kitétellel...
-
válasz
Tom1939 #224050 üzenetére
Tom, ne szórakozzál már itt nekem a rossz út csomaggal!
Nem a szántásban fog menni az autó.
A ruszkik kapták azt szériakivitelben, a tajgán csapatni (konkrétan az Opelnél), illetve anno a magyar Astra F rendőrautók.
Magamnak olyant néztem ki ami -1,5 cm, plusz további -1,0 cm (össz. -2,5 cm) gyárilag, abban nem vagyok biztos, hogy ezek mellé /40r18 vagy /35r19 kerék legyen. A -1,5 cm + /40r18 teljesen élhető.A száraz DSG miatti aggodalmakat jobban el tudom fogadni.
-
Csatachip igazán csak turbónál ér valamit nem? Mondjuk ha segítene is, nagyobb hasmagasság és led fényszóró nem lesz tőle (hacsak nem megyek át egy pimp your car sorozatba, de valahogy úgy érzem ebben nem lenne támogató az itthoni jog és hivatalrendszer...)
Golf meg sokkal drágább németeknél, legalábbis lista áron...
-
Pályán szerintem a legjobb ezekből a T-cross lesz 1.5tsi-vel (csak a száraz dsg
). Ha már honda akkor meg szerintem jazz crosstar lenne az igazi abban ugyanaz a moci van mint a HRV-ben, az akkora mérethez jóval combosabb mint a jelenlegiben lévő 1.3 szívó... A ZRV az tényleg RAV4 méret vagy 3 centivel rövidebb... Mondjuk ha nagyobb méret akkor a CX 30 új 2,5-ese szerintem lóerő adattól függetlenül jó lesz a pályán, annak már nyomatéka is van... Csak ott meg a rozsda félelem.
f4lcon: köszi, akkor még egy jó tapasztalat, csak megnézettem feleségemmel a cx30-at
-
válasz
KoVee84 #224043 üzenetére
Feleségemnél ez kb úgy mükődik hogy minden hulladék ami nem honda (meg vw, ami nem tudom honnan jön, sose volt vw-je...). Most annyi van hogy sokkal többet kell anyósomhoz járnia Nyíregyháza mellé, és állandó pályázáshoz már kevés a 18-as jazz (1,3 szívó benzines big block meg a szuper kis halogén lámpák, plusz már Ő is érzi az egyre szuperebb utakat mindenhol, nagyobb hasmagasságot szeretne, tulajdonképpen szerintem tetszik neki amit művelek a rav4-el, azaz tényleg csak nagyobb gödröket kerülök, nem szlalomozók állandóan a kisebbek és a fekvőrendőrök miatt).
-
KoVee84
senior tag
válasz
Tom1939 #224031 üzenetére
Már egyszer elindulltam én is az asszonnyal venni neki egy golf 8 gte-t a cx3 helyett. Nekem nagyon tetszene meg a gyerekek is jobban elférnének majd benne, ha kicsit nagyobbak lesznek. Odaúton végig azt hajtogatta, hogy neki nem kell másik autó, imádja a mazdát, szóval mire megérkeztünk, már éppen elég ideges voltam ahhoz, hogy engem se érdekeljen
-
BlackDemon
csendes tag
válasz
szebe #224040 üzenetére
Köszi, amikor visszaolvastam, láttam, hogy ajánlottátok a Megane-t, valamiért annyira nem hajlok rá, de megnézem, hátha változik a véleményem.
Octavia 1.6 motorja egy őskövület, nekem igazából megfelelne, már nem cél a száguldozás, persze azért kellene, hogy tudja tartani az autópálya tempót az autó, ha megyünk.
-
szebe
addikt
válasz
BlackDemon #224035 üzenetére
Megane 3 1.6 16v 110 le, 6-os kézivel.
Ennyiért már azért van választék, és jobb lesz mint a pre facelift J.Octavia se rossz elvileg az 1.6 szívóval, de az aszfaltot nem az fogja feltekerni alattad. Csak ne rohadjon.
-
válasz
BlackDemon #224035 üzenetére
Hali,
Megtudhatnám hogy milyen típushibákat olvastál az 1.4T J Astráról légyszives?
Köszi! -
Hát azért 30 centi már nem nüansznyi. Mondjuk annyi hogy i30-assal járt jazz előtt, az 4,3 méter ahhoz képest tényleg nüanysznyi. Ma elmegyek vele megnézettem vele egymás után a t-cross, t-roc, jazz, hrv kombinációt Fáy utcában kb egymás mellett vannak. Nekem kasztniban a t-cross a legszimpatikusabb most de csak tesztek alapján, azért most egymás után kiderül hogy tényleg sokkal jobb e a belső a facelift után (van e esélye jazz belső ellen pl.).
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
szabonagyur #224034 üzenetére
Maradjon is így, mert nagyon környezet szennyező és még a kocsikat is rongálja.
-
BlackDemon
csendes tag
Üdv mindenkinek!
Szeretnék olyan 2 M Ft-ig autót venni, ami elsősorban kiszemelt, Astra J (sok Opel volt/van a családban, sok problémával nem találkoztunk, ezért lenne) illetve Octavia a másik, elsősorban méret miatt, kisgyermek is van, babakocsi, stb. miatt. Van olyan motor amit kifejezetten kerüljek, vagy tudtok ajánlani benzinesek közül esetleg olyat, amelyiknek kevesebb buktatói vannak? Astráról olvastam típushibákat (1.4 T), de ha segítenétek elindulni valamilyen irányba, azt megköszönném. Nem versenyautó kell, de nem is 75-80 lovas, városban többet közlekedünk, de kirándulnánk is vele többször.
Előre is köszönöm, próbáltam visszaolvasni, de kicsit bizonytalan vagyok.
Üdv -
Szélesnek széles is, de azért hosszban is sok. Vezeted e kérdésre csak fejrázás van
A 2018-as jazz-e ugye 4 méter, az új jazz csak kicsivel nagyobb, a Tcross 4,1, a T-Roc 4,25, HRV 4,34, a Cx30 meg 4,39 ha jól emlékeszem (rav4 4,6). A yaris cross meg 4,18 amit én preferálnék neki de az bekerült a gagyi és rúsnya kategóriákba...
-
válasz
molnarpeter #224030 üzenetére
Köszi, ezt el is mentem.
Qru: hehe, igen ezt már vártam
Mondjuk szerintem a cx30 nagy lesz feleségemnek, de szerintem megnézzük (főleg hogy a HRV-nél is hosszabb 5 centivel, amire én szóltam be hogy akkor már járhatna a rav4-emmel is...)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
szabonagyur #224025 üzenetére
Regio fuggo, az eszaki orszagreszben es a nyugatiban is soznak ha kell ha nem.
-
Most hogy kirettegtem magam száraz dsg ügyben, lenne másik kérdésem
Apropó hogy valami eszméletlenül (és egyre jobban ahogy jönnek az újabb infók) tetszik az új 2.5-ös "alap" motor hagyományos 6-os automatával a beérkező cx-30 faceliftben (megint csak feleség autónak). Van valakinek közvetlen tapasztalata az utóbbi 5 év mazdáival, rettegés tárgya most a rozsda... Ugye a kereskedők utóbbi 20 évben mindig azt mondják hogy már nincs gond ezzel, ami kb biztosan nem igaz a teljes utóbbi 20 évre...
-
avl
senior tag
autotipus kereses (nem nekem):
kb. Passat kombi, SuperB kombi méretben van benzines/hybrid japan, del-koreai ?
max. 3-4-5 eves darab legyen belöleKia Optima kombi ?
vagy csak a SUV-szerüsegek, mint RAV4, hunyadi santa fe, stb. ?
-
Lisztok
kezdő
1,6 crtdi (2012 jetta), illetve n47d20c-ről (2011es 318) vélemény? Mindkettő esetében az elmúlt 30e km-en belül volt vezérlés cserélve és 220 ezer körül van bennük a futásteljesítmény.
u.i.: tudom, hogy pár napja még az 1,4 tsiről érdeklődtem, de nekem amúgy mindegy milyen az erőforrás. Tény, hogy nem megyek annyit, hogy megérje a diesel, de általában hosszabb utakra használom, meg amúgy is jobban szeretem a dieselt vezetni.
-
V.Stryker
nagyúr
-
V.Stryker
nagyúr
Sziasztok,
VW konszern TSI-ből melyik ajánlott? 2,5m - ig gondolkodom esetleg újabb autón. Dieselt nem. Agglomerációból bejarni, mindenesnek. 70% közút, pálya / 30% város.
Ilyen nem túl nagy, nem túl kicsi... Octavia, Corolla, Focus, Golf... Vmi ilyesmi.Most Prius II van. Nincs baja, de elértük a 300.000km-t és már assistance se köthető rá. Külföldön vmi baja lesz, nem ertenek hozzá, csak trailer... Két gyerekkel mindig ott a félsz.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
diegho #224004 üzenetére
EDC úgyszint Getrag gyártmányú dupla kuplungos, mint a Ford Powershift, vagy BMW DCT... Itt is kétféle van, 7-es száraz kuplungos, és 6-os olajban futó kuplunggal, utóbbi valamivel többet bír, de mindkettő drága ha elromlik/kuplungozni kell stb. Szerintem aránylag kevesen javítják, amitől még drágább a fenntartása.
-
válasz
molnarpeter #224001 üzenetére
Köszi, akkor kerülöm!
-
válasz
Veron #224002 üzenetére
Én azt hiszem ma megnézem belül ha nyitva van pesti porsche. Captur nekem pozitív csalódás volt helyben még 2018-ban amikor Lyonban béreltem egyet (de az lehet még előző generáció), papír adatokon túl is tágas volt a csomagtér, és befértünk 4-en (akkor már nagyobbacska 13 éves ikrekkel).
Szerk: capturban is van "rendes" hibrid, most már pár éves a konstrukció és nem hallottam róla rosszat, csak náluk még az a fázis van hogy kisebb a csomagtér hibriddel (gondolom majd eljutnak oda ahova a toyota hogy nem csökkenti)
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- iPhone topik
- Témázgatunk, témázgatunk!? ... avagy mutasd az Android homescreened!
- Nyaralás topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- iPhone-t használók OFF topikja
- Túra és kirándulás topic
- További aktív témák...
- Akció! Windows 10 pro OEM licenc kulcs 64/32 bit activation key licensz, liszensz,kulcs
- MacBook felváráslás!! MacBook, MacBook Air, MacBook Pro
- Bomba ár! Dell Latitude E5570 Touch - i5-6300U I 8GB I 256SSD I 15,6" FHD I HDMI I CAM I W10 I Gari
- Xiaomi Redmi Note 13 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Bomba ár! HP Elitebook 840 G1 - i5-4GEN I 8GB I 180GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!