Hirdetés
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- A YouTube-ot is betiltják a gyereknél az ausztrálok
- Gyilkosságban és öncsonkításban akart segíteni a ChatGPT
- Kompakt vízhűtés
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Mini-ITX
- TCL LCD és LED TV-k
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Haladó fájlrendszerek, de mire jók? Ext4 vs Btrfs vs ZFS vs APFS
Hirdetés
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
válasz
BigBlackDog #136096 üzenetére
Amikor a Punto-t vettem, a hitelugyintezo a eladotol kerte be.
Amugy ennyi penze legyen mar az eladonak is, ha mar egyszer hirdetni is ingyen lehet -
válasz
smiti #136094 üzenetére
Egyetértek veled, hiszen a vevőt kellene védeni az eredetiségvizsgával. Ha már kifizetted az autót, és megbukik a vizsgán, perelheted a pénzedet...
Másrészt az is kérdéses, van-e értelme a vizsgának: Totalcaron volt pár cikk, hogy sikeres átírás / eredetiségvizsga ellenére lefoglalták az autót, mert lopott volt.
(#136095) tboldi: na ez az, ilyen formában ez csak egy szükséges rossz.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
smiti #136089 üzenetére
Tudomásom szerint nincs szabályozva. Mivel az átíráshoz a vevőtől fogják kérni az okmányirodában az eredetiségvizsgán kapott papírt, így az ő érdeke (=kényszere) lesz, hogy meglegyen. Egyébként meg igen, bevállalhatja a kereskedő a költséget, aztán majd annyival lehet kevesebbet alkudni az autó árából.
Érdemes esetleg még átírás előtt megcsináltatni. Ha minden rendben, akkor fizeti a vevő, ha gond van, akkor meg fizesse az eladó.
-
válasz
smiti #136089 üzenetére
Szia,
Tudtommal nincs ez kőbe vésve. Elvileg a szerződés megkötése után a vevő viszi el a kocsit vizsgára. Ennek az árát megpróbálhatod lealkudni.
Amúgy szerintem magánszemély és cég között ez kevésbé rizikó, mintha mindkét fél magánszemély.
Mondhatnád a kereskedőnek, hogy akkor fizeted ki az autót, ha megfelelt a vizsgán, de szerintem inkább eladná másnak...
Viszont vannak olyan helyek, ahol átírást kompletten intéznek, azt érdemes lehet megpróbálni. -
Integrale
veterán
válasz
Elektrosokk #136088 üzenetére
Kappa Coupera gondolsz? Abban nem volt 2.5 V6, csak 3.0, en vagy azzal, vagy a 2.4 20v-vel valasztanam.
GT szerintem nem gaz dizelben. -
smiti
veterán
Sziasztok!
Abban tudtok nekem segíteni, hogy az eredetiség vizsgálatot kinek kell fizetnie? Tudom az a gyakorlat, hogy a kereskedő ráterheli a vevőre, de én nem akarok olyat kifizetni amit nem nekem kellene.
Az is jól jönne még, hogy ez hol van leírva illetve mi szabályozza.Előre is köszönöm.
-
Elektrosokk
veterán
válasz
Integrale #136085 üzenetére
Köszi! írja hogy F1 váltó. ez ugyanaz robotizált csak újabb technológia ? vagy ez full autómata csak lehet a kormányról váltani ?
egyébként a coupe vétel is azért olyan nehézkes mert házon belül nem sok motor szimpatikus, benzinesben csak a 2.5 v6 meg a 2.0 TS. de lehet tényleg ki kéne próbálni egy dízelt.. de alfa GT-t meg dízel motorral ? ez nem irónikus ?(#136084) Tsebacsi szerintem is nagyon szép, csak a bőr hiányozna belőle, szinte tökéletes.
(#136086) Gombinyó az egyik szomszédom 2,5 éve hajt olyan dízel 147-est, azt mondta egyedül a Bosch generátor ment benne tönkre váratlanul, mással nem volt gondja.
-
-
Gombinyó
őstag
Ha már Alfa. Egy 2006 körüli 1.9 JTD (8V vagy 16V) 147-esnek mennyivel lehet húzósabb a fenntartása egy korban hasonló Jazzhez képest? Nagyon tetszik kívül-belül.
Nyilván ezt így előre nem lehet megmondani, mert állapotfüggő, de úgy mégis mire lehet készülni, milyen költségekkel járhat ez az autó már 200e km felett.
-
Integrale
veterán
válasz
Elektrosokk #136083 üzenetére
Lagyabb auto mint a 156, a futomuve pedig kategoria legjobbja volt akkoriban, kar a nagy tomegert.
-
válasz
Elektrosokk #136083 üzenetére
Szééép
-
Elektrosokk
veterán
Tudom dízel... de azért kíváncsi vagyok milyen autómata van ebben a szépségben ?
valaki esetleg hajt ilyet ? tényleg sokkal puhább a futómű a 156-hoz képest ?
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Integrale #136078 üzenetére
Saab igazabol abban szopta be, hogy nem csinalt kisebb meretu popularis megfizetheto aru modelleket, amikbol sokat lehet eladni, mint anno a 99-bol meg a 900-bol meg voltak neki
a 9-3 is gecc draga volt mar a 9-5 meg foleg
csak ket modellel meg nem lehet a paicon sokaig huzninezd meg szinte az osszes autogyar, ami ugymond jol mukodik, az mind csinal kisautokat is
a VW is a Bogar-bol meg Polo-bol meg a Golf-bol vette meg sorban kilora a hajdan volt premium gyartokat, nem a Phaeton-bol meg nem a Passat-bol
Fiat is a 500-sokbol meg a Ferrari-t is megvette, meg annak idejen a Citroent-t is, Seat-t isa Honda sem a Legend-l meg az NSX-l meg a S2000-l csinal penzt, hanem a kis Jazz-l meg a Civic-l, amibol millionyi fogy
-
dante3
addikt
válasz
Integrale #136078 üzenetére
Mondjuk ha megnézzük pl. a német, svájci utak vs. magyar utak minőségét, akkor a futóműt tekintve biztosan szerencsésebb egy kinti kocsit választani, ha van rá lehetőség! Viszont mostanság olvastam, hogy németből igen sok beázott autót akarnak itthon elsózni, sok volt a vízkár idén kint! Résen kell lenni
-
Integrale
veterán
válasz
dante3 #136077 üzenetére
Haverom van belebuzulva a kulfoldrol autot temaba, mondvan "nezd milyen olcso". Szoval most a kiszemeltje 1.4-es Corolla 1300-1500 euro kozott, mondtam neki mindent, de mintha a falna beszelnek.
tboy93, koszonom az infot!
SzlobiG: mar a 80-as evekben sem ment igazan jol, ez (is) volt az okaannak, hogy az olaszokkal fejlesztettek a 9000-et, illetve arultak a Deltat felig sajat neven. Majd hanyodott ide-oda a marka, tulajdonostol tulajdonosig.
-
dante3
addikt
válasz
Integrale #136045 üzenetére
Milyen jó, hogy megkérdezted, most adtam el egy Corsat, és Corollat néztük asszonnyal, használt autó piacon
és az ezzel foglalkozó oldalakon/cikkekben leginkább a Toyotákat és a Hondákat ajánlják! 1 misi van rá, keresem a legjobbakat, de úgy látom 1.2 milliónál van egy váltás piacon amikor már, 150k km vagy alatta találok megfelelőt! Bár nem tudom mennyire lehet gázos ha már 200-220k van benne! Kinti kocsikban mi a pláne, ár kb hasonló!?tboy93
kicsit világosabban látok
-
Emu
őstag
válasz
eddie17 #136066 üzenetére
Egy vállalkozó ismerősöm szalonautóként vett ilyet, 3000km-el, tehát gyakorlatilag új korában. 8 év alatt 290e km-t tett bele max. 15k-s olajcsere periódussal, kizárólag normális kúton tankolva. Utolsó évben jött elő neki a motorban valami csapágycsere (lehet hajtókar?) de ez is az ő hibájából, mert nem bírta az autó az átlag 180-t Stuttgart-Győr távon. Ezt még megcsináltatta, de után eladta. Az övé 86LE-s változat volt. De ettől függetlenül rönó szervizben sincsenek jó véleménnyel az első szériákról.
-
B-L-A-C-K
titán
Na meg is van a tuti kocsi, nem kell itt Passát meg H-s Astra, már csak egy olcsó sofőr kell hozzá...
-
eddie17
addikt
Köszönöm a választ mindkettőtöknek.
Lehet akkor elég merész lenne belevágni.
Mondjuk ez attól is függ, mint mond a szerelőm. Ő szerinte sok baj nincs, csak vigyázni kell a motorra (megfelelő minőségű gázolaj, néha egy tisztító folyadék stb.)
Meg persze megnézné ő is. Minden fontos dolog cserélve lenne rajta, nehogy baj legyen. Mondott egy árat, amiért vétek lenne otthagyni, az alatt lenne első körben úgy néz ki. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
eddie17 #136066 üzenetére
Az 1,5-ös dci egyrészt a 150-200 ezer kilométer után sok autóban összeomló Delphi-féle befecskendező rendszer miatt vált hírhedtté, másrészt mert hasonló futás után gyakran adták meg magukat a hajtókarcsapágyak. Szóval csak óvatosan azzal az 1.5 DCi-vel.
Főleg ha az olajcserével követték a gyári 30k-s periódust... -
eddie17
addikt
Sziasztok!
Lehetséges lenne egy autó amit megvennénk piaci ár alatt.
2005-ös Renault Thalia 1.5 dci magas felszereltséggel (már amit csak lehetett bele.)
192.000 km van benne, leigazolva, szervizkönyv töltve, flotta tag volt régi cégemnél.
Ha vásárlásra adjuk a fejünket, akkor szakival átnézetve természetesen.
Csak karcolások vannak rajta, nem volt törve, az első két sárvédő elemen egy kis festékpattogás (gyári hiba, valamiért az műanyagból van.).
Érdemes beleugrani?
Évi 20-25 ezer km lenne benne. Napi 60km ingázással, és hétvégi egyéb plusz kilométerekkel. -
Köszi a válaszokat. Érdekes hogy ezekre a kérdésekre gugli tetstvér sem tud mindig jó választ adni (pláne a szalonba lévő munkaerők, elnézést a kivételektől).
-
FrankMonzano
őstag
Udv! Tud valaki ajanlani egy megbizhato szakembert Budapesten, aki pontos hibafeltarast, diagnosztikat tudna nekem csinalni? Golf iv 1.6 16v bcb 2004.
A VW csoportban b*sztak reagalni, hatha itt nagyobb szerencsevel jarok
.
-
Tegnap beszélgettünk itt az olajos nem olajos dsg-ről. Nekem úgy rémlik hogy a 7-es az nem olajos a 6-os pedig olajos a vw csoportnál.
Csak azért mert lehet már kofigurálni az atecát (kb. tucson árban lehet) és az összkerekeshez 6-os dsg-t adnak (1.4 tsi-t nézem csak). Lehetségesnek tartjátok hogy ez "olajos"?
-
BigBlackDog
veterán
VW-t kilőném, ennyiért szerintem leharcolt példányt találnál csak.
Civicből ilyen árban csak 6. gent kapsz, ahogy látom, amit a kaszni merevsége miatt zárnék ki (pl. G Astrával szemben). Hasonló igaz a hasonló korabeli japánokra is. Meg aztán a rozsda is meg szokott ezeknél jelenni.
G Astra szerintem jó választás lehet, mellé még bevenném esetleg a Focust is a körbe (utóbbival nincs személyes tapasztalat, a leírások alapján viszont pozitív vélemény alakult ki bennem, viszont talán kicsivel magasabb költségekkel jár a fenntartása, mint az Astrának).
Én néznék egy G Astrát, 1.6-os motorral (ebből szerintem a "hosszú váltós", 8 szelepes 75 lovas változat is teljesen használható, nem olyan, mint a mai Euro VI-os csodák).
-
KMA7
csendes tag
Sziasztok!
Az alábbi szempontok szerint keresek autót, a segítségeteket kérném:
-750.000 Ft felső határ(autóra költhető,átírásra szervízre számoltam a pluszköltséget)
-benzin(város és pályahasználat vegyesen,de több a város)
-kézi váltó
-KLÍMA
-dinamikusabb motor jó lenne,100LE körül,de nem kizáró ok,ha gyengébb
-ferdehátú/sedan/kombiAmit eddig néztem:
-corolla(természetesen,de tapasztalatom szerint,mivel ennyire népszerű,nehéz találni)
-GOLF IV( ebből mondhatni kiábrándultam,mert a legtöbb amit megnéztem-személyesen-méltatlanul leharcolt volt a viszonylag magas árhoz képest)
-astra
-hyundai accent
-civic,accordTudnátok típusokat ajánlani?
Segítségeteket előre is köszönöm!
-
SzlobiG
félisten
válasz
runner 125 #136053 üzenetére
Van is áruk rendesen, de mivel már megszűnt így szerintem fogja is tartani az árát sokáig.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
runner 125 #136049 üzenetére
miért nem közösködtek motorok terén a Volvo-val - voltak némely ellentétek a kommunikációban, ment a rivalizálás rendesen. Pl ez a reklámanyag.
-
Kornel
veterán
válasz
runner 125 #136053 üzenetére
Very nice.
Kene. -
SzlobiG
félisten
válasz
runner 125 #136049 üzenetére
Igen az omega 3.0-as motorja se volt egy jó választás a leírtak alapján, kár hogy nem mástól vettek egy megbízható motort. Küszködtek ők elég sokat, de sose sikerült nekik úgy igazán feltörni, nem véletlen buktak be 2011 körül nem is sokat látni az utakon.
(#136053) runner 125 Valóban az, de sajna kevés fogyott belőlük így ez se lett egy sikersztori.
A hátulja amúgy eléggé aston martinra hajaz.
-
aero.
veterán
válasz
runner 125 #136049 üzenetére
Az meg nagyon gyartasi elejei hiba volt (1997 vege). Szivokosar ha jol remlik, mar kb egyikbe sincs olyan, maskepp meg se eltek volna ezt a kort.
-
kenguru99
senior tag
-
válasz
Integrale #136045 üzenetére
Az 1.4-1.6 benzinmotorok 2005-ig olajevosek voltak, akar 1L-t is benyeltek 1000km-en. Anno gariban csereltek 7 éves korukig, vagy 150 e km-ig. Szar olajtol hajlamos volt elkokszosodni az olajvisszavezeto furat. No szoval aminek csereltek a motorjat annak nincs motorszama, csak motorkodja van. Ezekkel mar nincs para, nyugodtan megvehetoek. Ezen kivul a benyasoknal meg a szivosor szokott elrepedni, gázadásra műanyag zörgést lehet hallani. Elvileg nem okoz problemat, de zavaro és kb 200e egy új szívósor. A 2005 utan gyartott autokba lengyel valto kerult, C150-es, annak a hátsó csapágya el szokott fáradni, 80-200e a javítás, attól függ mennyire lóg. Ezt onnan lehet eszrevenni hogy bug, illetve uresben zorog, de ilyenkor mar nagyon a veget jarja. Futomu, elektronika agyonuthetetlen, rozsda nem jellemzo. Dizelnel ugye a szokasos dolgokra kell odafigyelni, befecsi, nagynyomasu, egr... tipushibaja a dizelnek nincs. Kettostomegu, dfp nincs benne. 100-150e körül el szoktak kopni a porlasztócsúcsok. Ha jó gázolajat tankoltak mindig, akkor ez se biztos. Kb ennyi.
-
Integrale
veterán
2004-es Corollarol mik a velemenyek? 1.4-es a kiszemelt, valoszinuleg kulfoldrol lenne beszerezve, 1500-4000 euro kozott talalni beloluk, keprol szep allapotuakat jol felszerelve.
Szabad, nem szabad, buktatok, hibalehetosegek?
-
Integrale
veterán
LuckyL irta, hogy jo a torestesztje, gyanitom NCAP-t talalt, tehat valamelyest ossze vannak hasonlitva, csak mig az egyik fel-atfedessel tor, a masik negyeddel, ezert nem tanacsos kijelenteni, hogy nem biztonsagos, mivel az IIHS tesztjen komolyabb gyartok is elhasaltak. Akkor lenne relevans, ha IIHS is prezentalna eredmenyt fel-atdedessel, ami valoszinuleg hasonlo eredmenyt mutatna mint az EuroNcap.
Azzal maradektalanuk egyetertek, hogy kb annyit er, mint a mostani karosanyag normak, ragyurnak a gyartok.
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Integrale #136036 üzenetére
Jó de senki nem hasonlította össze a két töréstesztet.
Kolléga ajánlotta a Rav4-et, mondtam az tuti nem lesz mert szar a töréstesztje.
Miért? Erre linkeltem az amcsi IIHS tesztet ahol csúnyán megbukott. Azon az IIHS teszten ami sokkal szigorúbb az NCAP-nál, tehát számomra mérvadóbb.#caseclosed
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Integrale #136032 üzenetére
Miért ne lenne? Ott van másik 5 SUV a tesztben ami itthon is kapható...
Arról nem is beszélve, hogy az NCAP legalább annyira mutat valós eredményt a törést tekintve mint a jelenleg is élő fogyasztásmérés. Szóval nekem rég nem mérvadó, az IIHS sokkal mérvadóbb, mert szigorúbbak.
mod:
Tom1939: AdBlue ahogy írták előttem.
Hyundai/Kia vonalon nem tudom, korábban VAG-nál 250Nm felett nedves alatta száraz kuplungost adtak de hogy most mi a helyzet azt a vag topikban megmondják.
-
válasz
molnarpeter #136030 üzenetére
O, sejtettem
Köszi! De az csak dízelnél van nem?
-
-
Két kérdésem is felmerült
Mi az hogy pisivel megy (a jó méretarányok miatt esetleg nekem is érdekes az ateca)?
És van valami jó hely ahol megtudhatom hogy melyik dsg olajos és melyik száraz (alkérdés 1. a hyundai/kia "dsg" az száraz vagy olajos, alkérdés 2. az ateca 1.4 tsi-hez olajos a dsg?).
Köszi
-
-
Declare
őstag
válasz
focvis #136020 üzenetére
Tetszik nekik, meg sokan szeretnek magasabban ülni, gondtalanabbul tudsz vele padkara felmenni, esetleg van wweekend haz ahova kell egy kicsit nagyobb hasmagassag...meg ugye amit irtal, idösebbek, lab problemakkal küzdök stb....meg ugye a szokasos, ha kicsi valami, pl a testmagassag....vagy ilyesmi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Tom1939 #136021 üzenetére
Nem kell félni tőle. Nekünk is az van a Passat-ban 210k km-t pakoltunk bele bő 2/3 város, tehát elég sok váltáson van túl a szerkezet és működik.
Ha cseréled az olajat benne rendesen akkor sokáig bírja, nem kell félni tőle.A száraz kuplungos dsg-t viszont kerüld el tényleg.
mod:
focvis CLA SB lett volna a kiszemeltjük de az túl hosszú a városi parkoláshoz így elvetették.
-
Meg az is duplakuplungos automata. Biztos üldézési mániám van, de erről még a hyundai esetében is hallottam rosszakat (igaz a 7-esről). Úgyhogy lehet hogy teljesen megalapozatlanul, de én távol fogom magam tartani a dsg váltó minden fajtájától (10 évre szoktam kocsit venni). Mostanában azon morogtam magamban hogy az automata t3-as a volvo v40-ben már 1,5-es és nem 2,0-ás (és nem 8 sebességes hanem 6, és itt nem a sebességek számával van a gond, a 8-asról úgy olvasgattam hogy jó, és fogalmam sincs hogy a 6-os a régi elmegy tipus, vagy a 8-as egyszerűbb változata). És ha volvo lesz akkor 2.0 alá nem adom.
-
Semmilyen SUV-ot nem vennék V10 TDI alatt (csak a motor miatt).
Kombi miért nem elég a népeknek, mit kompenzálnak?Szerk.: jó ha valaki idős vagy beteg azt megértem, hogy könnyebb beszállni egy magasabb ülésre. Fenti költői kérdésemmel az életerős emberekre célzok.
Ha fegyvert szorítanak a fejemhez, akkor ebből a kompániából az XC60.
-
B-L-A-C-K
titán
Nem tudjátok a HA-on miért nem mutatja pár napja az adott típus fogyasztásait meg ilyenek? Oké hogy vannak olyan hirdetések ahol nem adták ezt meg direkt, de pár napja sehol se mutatja nekem...
-
Declare
őstag
válasz
B-L-A-C-K #136009 üzenetére
Egy par eves 200k km alatt futott lancos autonal elvileg semmi nem indokolja a lanc cserejet, nem hibaztathato különösebben.
Hasznalt autonal szerintem mindig van riziko. Eleg ha egy botlabu tulaj vegezte el ezt a bejaratsat, aki mondjuk a turbo dizelben a padlo gaz padlo fek elvet ismerte es mondjuk arrol sem hallott meg soha, hogy mi az a turbo visszahütese stb. az par ev alatt is okozhat olyan karokat, amik pont majd a következö tulajt szivatjak be.
Na de 100 szonak is egy a vege, en sem vagyok uj auto parti, maganszemely eseteben, de meg tudom erteni, azt is aki azt mondja, ö inkabb többet fizet/kisebb kategoriaba ül, de ö az aki 0 km töl hajtja a kocsit
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
Tsebacsi #136011 üzenetére
Már kezdek úgy írni ebbe a topikba mintha értenék is hozzá, de közbe nem...
Na szóval, egy barátom fél éve vett egy ilyet használtan Hybrid kivitelben, nagyon szereti, eddig semmi baja nem volt. Én is kipróbáltam már, csak annyi jött le hogy elfogadnám, viszont fingom sincs valójában megéri e. Valami ~5 milláért vette, mondjuk én annyiért mást vettem volna.
-
Hát igen, elég egyértelmű. Nálam is kb ez a helyzet csak én 7 milla felett nem akarok költeni, és a volvo v40 cc kifutó áraira vagyok kiváncsi jövőre. Ha nem lesz nagyobb akció könnyen lehet a hyundai tucson fut be, hiába a volvo mániám. Csak jól szolgál 9 éve az i30... Csak a tucson már kicsit nagy nekem, valami kia nero méretű cucc kellene benzinmotorral a hyundaitól (én nekem a hyundai belsőleg és külsőleg is mindig jobban bejött mint a kia).
-
Én meg kicsit kibaszok magammal, mik a vélemények a Peugeot 508-ról?
-
aero.
veterán
válasz
runner 125 #136007 üzenetére
Jah, szerintem is Tucson, bár a Sportage részéről még vacillálnék.
Elöl kicsit fura, ebben jobb a Hyundai, hátulról viszont nagyon jó a Kia. Belül mindkettő nagyon jó.
Ha meg nem begyere a japó mégsem, akkor Kugát vennék. -
B-L-A-C-K
titán
válasz
Declare #136006 üzenetére
Mondjuk ha valaki vesz egy használt nagy értékű kocsit és nem nézeti át alaposan az meg is érdemli. Ő esetükben meg ha bele is nyúltak valami sz@rba és még a lehetőségét is ki akarják zárni ennek akkor 9 milláért már lehet venni olyan használt kocsit ami még garanciális bőven, és éppen hogy be van járatva a motorja, és jóval olcsóbban megkapja mint az újat, és semmi rizikó nem lesz benne.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
runner 125 #136007 üzenetére
Közben náluk is megfuttattam a kapott eredmény. Seat Ateca, a Hyundai Tucson meg XC60 amit megnéznek majd közelebbről.
Kösz mindenkinek a tippeket.
-
-
Declare
őstag
válasz
B-L-A-C-K #136003 üzenetére
Meglehet erteni a masik oldalt is. Ha nem bogarassza valaki itt a netet/forumot, belenyul egy ilyen "full extras Q5" be hasznaltan, amit irtal, az azert elegge elveheti az ember kedvet a hasznalt dolgoktol.
Pont multkor olvastam egy cikket egy 35d X5 bmw röl. 200k km körül elcsettent a lanc, ami nonszensz...de megtörtent....4 millios javitasi arajanlatot kapott az emberünk ( az auto erhet 7-8 milliot)....megy a huzavona.
Lenyeg, csak annyi, hogy azert bele lehet nyulni, plane ha valaki nem tud/akar komoly energiat szentelni az utannajarasnak/kutakodasnak.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Bomba ár! Dell Latitude E6400 - Intel P8400 I 3GB I 160GB I 14,1" I Intel VGA I Garancia!
- Bomba ár! HP Pro X360 11 G1 - Intel N4200 I 4GB I 128GB SSD I 11,6" HD Touch I Cam I W10 I Gari
- AKCIÓ! EZÜST! RITKASÁG! Surface Pro 11 Qualcomm Snapdragon X Elite 16GB 1000GB OLED 120Hz Gar!
- Samsung Galaxy S23 Ultra 256GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- Bomba ár! Dell Precision 5530 - i7-8850H I 16GB I 512SSD I 15,6" FHD I P1000 I Cam I W11 I Gari!