Hirdetés
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- A YouTube-ot is betiltják a gyereknél az ausztrálok
- Gyilkosságban és öncsonkításban akart segíteni a ChatGPT
- Kompakt vízhűtés
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Mini-ITX
- TCL LCD és LED TV-k
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Haladó fájlrendszerek, de mire jók? Ext4 vs Btrfs vs ZFS vs APFS
Hirdetés
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
nagyúr
válasz
grizlisandor #204095 üzenetére
Nincs rá szükség , amit egy 110le benzin motor nem old meg olyan helyzetbe én nem megyek bele .
Valamint az is csak plussz meghibásodási lehetőség, mind elektromos, mind mechanikus tekintetben.
De ha turbó benzin lenne, akkor nagyon egy autós lenne a választás. -
Veron
addikt
Corolla E210 1.2T vs Leon 5F 1.4 TSI összehasonlítási alapja van valakinek?
Főleg megbízhatóság, minőség, praktikum, vezethetőség, kényelem, szervizköltség tekintetében.
kösz! -
Qru
MODERÁTOR
válasz
szabonagyur #204092 üzenetére
Jah csak nem mindegy, hogy 100-200-bol felujitjak vagy 500k-ert csertetheted egyben az egeszet. Nem veletlenul olcso hasznaltan a szaraz dsg (latod Opelbol nem igen kapsz ennyiert automatat).
A piac bearazza kegyetlenul a szar konstrukciokat. -
rob210
nagyúr
Sziasztok.
Lassan esedékessé válik a 22.ik életévébe lépett megane classicom lecserélése.
Bár fáj a szívem, mert amúgy semmi baja , de kell egy euro 5 ös autó úgy döntöttem, mert ha menni kell menni kell és egyre jobban közeleg az euronorma komolyan vétele itthon is.Magyarán: Turbó motor off, opel off, VW konszern off, olasz off, ford off.
Amiket néztem:
Toyota auris, megbízható jó ismerem, de papír az egész.
Mitsubishi colt nem ismerem, a motorja jó az tudom, de a rohadási hajlama milyen?
Nissan note / tiida ezek tetszenek ismerem őket "kicsi" egyszerű igavonó.
Kia ceed na ez nagyon tetszik, de rohadásra hajlamoserről esetleg van valakinek infója, hogy itt történt-e változás.
hyundai i30 ugyen ez.
Illetve a hozzám legközelebb álló megane 1.6 16v 110 le 6seb. Valószínű, hogy ez lesz a befutó kombi változatban a nyújtott padlólemez miatt, de gondoltam nyitok a világ felé és nem leszek szűk látókörű.kor 2009 és felette, csak benzin és csak szívó. minél kevesebb elektromos kütyüvel.
vélemény?
-
P11
csendes tag
Sziasztok!
BUÉK!
Nissan Juke 1,6 benzines 2013-2015).
Van valamilyen típushiba vagy olyan kifejezetten Juke-ra jellemző rész amikre érdemes odafigyelni vásárláskor? -
Qru
MODERÁTOR
válasz
szabonagyur #204078 üzenetére
Es ha sokat filozol akkor meg ezekrol is lecsuszol mert mennek felfele az arak. Szaraz dsg-t felejtsd el, mert szarok es nem javithato csak cserelheto.
-
-
footy
addikt
válasz
szabonagyur #204078 üzenetére
Ha kell az automata en Astrat vennek. Nem csak azert mert a vw szarazkuplungosban van 1-2 konstrukcios hiba, hanem mert az osszes szaraz-duplakuplungossal szar parkolni(lassu, iranyvaltas, hirtelen megindulas, bakkecskezes) es nem kusznak szepen.
ui. Ha meg tudsz baratkozni az icockpittel akkor egy FL 308(aisin automata) se rossz. -
molnarpeter
nagyúr
válasz
takacsbotond #204068 üzenetére
Golf 4 Van 1.9 TDI olcsón fenntartható motor, alkatrész azonnalra hegyekben áll, amortizáció költség évek alatt is néhány százezren belül marad, önhibás baleset esetén olcsóbban javítható. Maradék pénzből meg bérelnék egy lakóautót
110 lovas 1.5 dci-t főleg ütni-vágni szerintem necces, emlékeim szerint Conti/VDO porlasztós - drága és érzékenyebb fajta, plusz DPF biztosan nem díjazná a használat módját (más kérdés, hány taxiból van kivésve). Forint/km vonalon itt már casco-ban is gondolkodnék. Nem nálad volt a Thalia üzemanyagrendszere volt koppra felújítva? Mennyi amúgy a napi km? -
dj79
senior tag
válasz
Tothgera30 #204081 üzenetére
A motor alapvetően nem rossz, 1.6-bán van okoskerék, fhp jeladó meg trafó szeret benne elhullani, illetve pár lambdaszonda rumli előfordulhat (a hátsóból csak gyárit érdemes, nem annyira olcsó). A váltó rövid, de bírja a pörgetést.
Ami gyenge ezekben (pedig így is sokat javult a pre-fl modellhez képest): motor és váltótartó bakok, első lencsés fényszóró fényereje nagyon gyenge, indítókártyák, légzsákátvezető szalag, fűtés előtétellenállás, valamint a futóműben a rugók szeretnek töredezni. Ja, és mivel az ötajtós rövidebb tengelytávval készült, a hátsó üléssor lábtere szűkös. -
Megane 2 utolsó verzió mennyire életképesek 1.4 és 1.6 szívó benzinnel? Ez lenne a tárgyban szereplő járgány.
-
válasz
szabonagyur #204078 üzenetére
Seat Leon \ Toledo? Pug308, Mégane, C4? Vagy nem tetszenek?
-
szabonagyur
félisten
válasz
footy #204077 üzenetére
Meglátom adott összegért milyenek vannak.
Túl régóta gondolkozok a dolgon és túl sok a szempont, a keret meg véges amit rá akarok szánni.
Jelenleg 5M körülig, benzines (akár automata még akkor is ha 7-s DSG) nem sok minden van. Fentebb használtban nem mennék, mert akkor már mindegy ha új S-Cross vagy hasonlót keresek.
-
footy
addikt
válasz
szabonagyur #204071 üzenetére
KB ugyanaz mind, ahogy fentebb is irtak a futomuzaj a szedan, illetve 5ajtos valtozatnal kevesebb lehet mint a kombinal. Az astranal figyelni kell, mert evjarat es felszereltseg fuggvenyeben nem mindegyik volt zajcsokkento(laminated SA a szelvedo aljaban) szelvedovel (a golf7nel elvileg alap volt) es nehanynal a kerekjarati iv zajcsokkentojet is elsporoltak. (BS1 /Akustikpaket a csomag neve)
En Astrat neznek, mert abbol konnyen talalni jol felszereltet AGR ulessel. Pont emiatt esne ki a Jetta mert abbol csak comfort/trendline van szar ulesekkel -
Nincs olyan nő, akiért bevállalnék több napos autókázást \ autós túrát
Max ha ő vezet.
-
zoo8800
veterán
válasz
Vismajor01 #204072 üzenetére
Ha jól vettem ki a szavait, akkor ők igencsak menetrendszerűen csinálnák
és nem 1, hanem 2 ember aludna a kocsiban. Meg némi csomag is lenne náluk, ha már Európát akarják bejárni.
Én is aludtam már párszor a kocsiban, ráadásul az nem is kombi volt, de nem sírom vissza az alkalmat. -
válasz
szabonagyur #204067 üzenetére
tippre a Jetta a leghalkabb utasterű, mert, szedán, a hátsó futómű zajai így jobban el vannak szigetelve, és, úgy rémlik, ADAC teszt szerint is csendesebb hajszállal a Golftól.
-
zoo8800
veterán
válasz
takacsbotond #204068 üzenetére
Egy kisebb kombi kb. 150-170 cm hosszú, viszonylag sík felületet tud adni, ezen semmikébb nem lesz kényelmes az alvás, hacsak nem vagytok törpék
Kemping viszont millió helyen van, és többsége nem drága. Emellett lesz hol zuhanyozni és WC-re menni.
Amit ezzel mondani akarok: a kocsiban alvás ne legyen szempont. Vakvágány. -
takacsbotond
őstag
Üdv fórumtársak!
Használt autó vásárlás előtt állok, mert karácsony másnapján egy vén banya totálkárra tette szegény Thaliám (a hírekben is benne volt).Amire szükségem van, egy igénytelen igásló, ami nem kér sokat, de azért lehet szeretni.
Helyt kéne állnia télen, és rossz időben mint futár autó (óránként 4-6, 2-3 perces leállás, azon kívül állandó menet, napi 150km) amikor nem ideálisak a körülmények a robogós munkavégzéshez.
Ezen kívül van bennem egy olyan álomkép, hogy a kocsival bejárnám európát, és esténként menyaszonyommal a kombi lehajtott csomagterében térnénk nyugovóra (persze azért egy matracot is beraknék, hogy kényelmesebb legyen).A felhasználás így eléggé a két véglet lenne, de talán nem lehetetlen. Ami alkalmasnak tűnik a feladatra az a Renault Megane 3 Grandtour 1.5dci 110le elsősorban. A legtöbb taxis is ezzel dolgozik, ahogy láttam. Mit gondoltok erről a kocsiról?
Tetszene még a Renault Clio 4 Grandtour 1.5dci 90le is, de már szűkösen fér bele a keretbe. Ezen kívül láttam még egy keveset futott, 2018-as Skoda Fabia 1.4 cr tdi 90le-t, viszont bevallom, félek ettől a motortól.
Kíváncsi lennék a ti véleményetekre. Ez egy jó elgondolás lehet, vagy hülye vagyok, és vegyek inkább egy 2011 utáni Suzuki Swift 1.2-es szívóbenzint, ami termeli a pénzt, azon kívül meg üljek inkább otthon?
-
szabonagyur
félisten
Még egy kérdés, mielőtt beleugrok ebbe
Akinek volt egyszerre vagy használta kb együtt Golf 7 / Jetta azonos korból (2015-2017 körül) 1.4 TSI-vel vs K Astra 1.4T, menet zaj / szélzaj elsősorban pályán hogy alakult? Tegyük fel, hogy ugyanolyan gumival fut mind2 és 130-al.
-
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Tothgera30 #204025 üzenetére
nem toltak le sehol?
varosban? -
tboldi
nagyúr
válasz
cappa72 #204062 üzenetére
Az AE86-ot leginkább az RWD hajtás miatt kedvelik, és a benne lévő 16 vagy 20 szelepes 4A-GE-ben is van potenciál (és a digitális műszeregység is rohadt menő volt akkoriban). A japánok előszeretettel drifteltek/nek ezekkel, nagy a kultusza, számos egyéb dologban is megjelent (Initial D, meg videojátékok tömkelege).
Egyébként egyik haveromnak volt Cordiája.
-
válasz
tboldi #204055 üzenetére
Eléggé hasonlít a Mitsubishi Cordia-ra ez az AE86.
De asszem' nekem nem ilyen volt, hanem talán ae82 ('84? vagy '83? évjáratú, képek alapján már nem vagyok biztos az évjáratban). Tucatautó volt, de... 130LE, 220km/h végsebességgel...
Amikor ezeket felemlegetitek, mindig nosztalgikus hangulatom támad.)
-
tboldi
nagyúr
válasz
pècsimunkás #204056 üzenetére
Van benne egy kicsit erősebb motor, de ennyi, ugyanolyan semmilyen, mint a többi. 🤷♂️
Az EP3 Civicet többre tartom, formára az is jellegtelen, de legalább van alatta rendes futómű.Az AE86 is csak a JDM kultúrkör miatt legendás.
-
N.Szil
tag
válasz
szabonagyur #204051 üzenetére
Biztos hogy S-Crosst? Én helyedben átgondolnám.
A legendás Corolla most 5 990 000 Ft-ért
Toyota C-HR Hybrid 8 930 0001 Ft-tól -
szabonagyur
félisten
BTW autó vásárlásom... lehet nyuszi leszek és kihozok egy új S-Crosst(GL+ vagy GLX, AT) ha megbarátkozok a kinézettel teljesen.
Ez csak egy kiszámolt döntés lesz, semmi más
-
diegho
nagyúr
Sziasztok,
Insignia 1.6cdti 2016-ból mennyire vállalható?
-
stephan0s_
csendes tag
válasz
footy #204003 üzenetére
Köszi! Ezt a családi praktikumot szerintem is a franciák tudják a legjobban. Bárcsak a Toyota csinálna valami újabb családi autót. (nem fog) (Anno azt mondták nekem a szalonban, amikor kérdeztem, hogy miért nem gyártják tovább a Versót, hogy évi 100 ezer eladott példány alatt a cég elkaszálja az adott modellt, és most mindenki SUV-ot vesz, emiatt az egyterűek forgalma lecsökkent.)
@molnarpeter Köszi! Prius+ ban ültem a vezetőülésben, és sztem kb. 180 cm magasság felett kényelmetlen (én felette vagyok). Amúgy technikailag, meg a mi használatunkra ideális lenne.
-
-
Manitou
veterán
válasz
Tothgera30 #204025 üzenetére
Sokat járok egy Z14XEP motoros (90le/125nm) Astrával, és a dinamikával nincs gond, nem toltak még le sehol.
Azért mert az sokkal dinamikusabb mint a fent emlegetett fábia. Engem a fábia 19 másodperces 0-100 sprintje azért ledöbbentett. -
Stylewars_kp
őstag
válasz
Tothgera30 #204025 üzenetére
1.3 multijet jól eltud lépni. Frankón megbolondítja az a kis turbó.
-
Rambovits
senior tag
Sziasztok,
1.5m korul keresek diesel kombit, kulfoldon fogok dolgozni igy evente parszor 900+900km-es turakkal lehet szamolni. Valamint uj orszag igy azert a hetvegekre is tervezek turazgatni. Hetkoznap varosban lesz hasznalva.
Ahogy neztem Focusokat, Astrakat esetleg 6os golf aljat lehet ennyiert kapni.
Mi a velemenyetek esetleg egy Lagunarol? Nem vagyok francia ellenes, ha elromlik ugyis meg kell csinaltatni :-)Koszi elore is.
-
Qtya123
őstag
válasz
szőröscica #204039 üzenetére
Nincs sajnos, a garázs tervben van, de kihalásos alapon megy.
-
Qtya123
őstag
válasz
vzsryl #204034 üzenetére
Igen, elég vegyes, hogy melyikben mennyire lehet elférni. Szoktam a munkahelyen néhány típust vezetni, Focus, Rapid, Nissan Leaf, J Astra. Nem kell bennük táncolni. A legrosszabb a J Astra, úgy benyúlik a konzol a jobb térdem irányába, hogy vicc.
KMT: Avensis méretre nincs szükségem, továbbá a kínálatban inkább a dízelek és a kombik vannak belőle.
Annyi körvonalazódik összességében, hogy szerintem maradok a szívó benzinnél, lehetőleg valamilyen koxosodás mentes változatnál.
Valamiért a Corolla felé hajlok, de utánanézek a CT200h és Mazda 3-nak is.Próbáltam olyan szemszögből is megközelíteni, hogy melyikhez drágább/olcsóbb a karosszéria elem, ha törik, de igazából rá kellett jönnöm, hogy mindegyikhez k.drága és a casco az egyetlen, ami véd.
Arra lennék még kíváncsi, hogy egy 7-8 évre tervezett használatban melyeknek a legkedvezőbbek a szervizköltségei, de szerintem ez egy nehéz kérdés és nem hiszem, hogy egyértelműen ki lehet mondjuk jelenteni azt, hogy egy 2017/18-as Corolla kevesebbe fog kerülni a szervizelések során, mint egy 2018-as Mazda 3, vagy egy Octavia.Biztonság kérdésében is úgy gondolom, hogy az előbb emlegetett autók kb egálban vannak, de javítsatok ki ha tévedek.
dong86: Na én pont ehhez nem vagyok hozzászokva, hogy 5 éves autó és kokszosodás, meg kuplung, váltó, kézifék, mittudomén mi típushibák. A 18 éves IS-nél kettő típushiba van, elromlik mindegyikben a 6-os CD tár és idősebb korban a fűtés/szellőztetés állító motorok néha ciceregnek. Ilyen szintű típushibákkal szeretnék továbbra is együtt élni, erre alkalmas autót keresek.
-
dong86
csendes tag
válasz
Qtya123 #204032 üzenetére
Szia!
Nálunk asszonynak Octi van most volt 5 éves, igazából típushibák vannak(kuplung a manuál váltósokban, DSG a benzineseknél az RS-t kivéve kerülendő, vízpumpa, kokszosodás az 1.8 és 2.0 tsi kevésbé) ezeken felül nem nagyon szokott bajuk lenni. Magát az autót a helyén kell kezelni egy jobban motorizált közlekedőedény rosszabb ülésekkel és gyengébb hangszigeteléssel mint egy Passat, Lexus IS, BMW 3. Amúgy én egy ilyet vennék :l [link]. -
tboldi
nagyúr
válasz
Tothgera30 #204025 üzenetére
Bármit, csak ne Fóbiát!
-
Qtya123
őstag
Köszi a válaszokat, megnézem majd, hogy a CT-be mennyire férek be (185 cm/110 kg). Csomagtartó szerintem kettőnknek elég lenne.
IS300h tényleg tök jó lenne, olyan brutálisan nincs is a keret felett ( [link] ), de annyival már pont felette van, ahol én határt húzok a hathaviban, szóval fájdalom, de kiesett.
TSI-ből én ezeket a 150 lovasakat látom: [link]
Amúgy fogalmam sincs, hogy egy ilyen Octavia egy Corollához viszonyítva milyen. Nem kényelemre és beltérre gondolok, hanem az évek alatti szervizigényességre. -
-
Qtya123
őstag
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni, mert eléggé elszaladt mellettem az idő, lévén nem sűrűn cserélgetem az autót.
Lassan 8 éve használunk egy 2003-as Lexus IS200-at, szerencsére valóban rendkívül megbízhatónak bizonyult, semmi komoly baja nem volt, a legköltségesebb dolog egy rosszul elvégzett szélvédőcsere miatti ismételt javításban kimerült az általános karbantartásokon felül.
Most viszont elérkezettnek látom az időt a cserére, mert csodák nincsenek, az idő telik, lassan 20 éves lesz, szeretnék egy fiatalabb autót és az igények is változnak, ritkán van már használva, már nem túlzottan szempont a vezetési élmény, az, hogy hátsó kerekes és szép a 6 henger hangja, stb...
A felhasználás tekintetében kb évente 8-9.000 km-t futással és sajnos elsősorban városon belüli használat lenne, heti 3-4 alkalommal nagyon rövid 4 km-es távok és 2-3 hetente egyszer szintén városon belüli 20-25 km-es távok. Továbbá havi, kéthavi rendszerességgel 200-250 km körüli autópályás táv. Ezek a fix felhasználások, illetve külföldi nyaralás és társai évente 2-3 alkalom.
Amúgy sem vagyok oda a dízelekért, de ezer százalékban nem zárkóznék el tőlük, viszont gyanítom ilyen jellegű felhasználásra nem tenne jót neki. A keret kb 5 millió Ft és minimum 7 évig szintén megtartanám az autót. Kombi és Prius nem kell, elsősorban sedan érdekel, de az 5ajtóstól sem zárkózunk el. Ketten vagyunk gyerek nincs.
Vennék szívesen ismét Lexust, de IS250-et nem szeretnék, a 300h meg a kereten túl van már. Gondolkoztam még Toyota Corollán, a Hyundai is eszembe jutott, de egyáltalán nem ismerem őket, egyszer vezettem egy 2010-es i30-at, elájulva nem voltam tőle, már nyüszögtek benne a műanyagok. Passat és Octavia felé is kikacsintottam az ázsiai vonalról, de nem tudom mennyire megbízhatóak a TSI motorok. Új Swiftre is gondoltam, de a csomagtartó a vasaló Swift óta olyan kicsi, hogy 5 szatyor és 1 zsugor víz pont befér, ennél azért egy kicsivel nagyobb csomagtartót szeretnék. Nem bánnám, ha egy szívó benzines autónk lenne, valamelyik megbízható típusból.A Lexus nem rohadt, megbízható a motorja, nagyon jól bírja a futóműve és az egész autó könnyen szerelhető. Valami ilyesmi az elvárás továbbra is. Ne rohadós legyen és ne szétbonyolított legyen egy egyszerű futómű javítás. Szerintetek mit lenne érdemes venni?
-
válasz
Manitou #204021 üzenetére
Ez sem áll távol a kései 80-as évektől. Hiszen egy adagolós Diesel hajtóműről beszélünk. Cserében 4-4,5 literből eljár. Viszont bódé már nem nagyon van körülöttük, elrohadnak sajnos. Napi használatban szerintem el lehet vele lenni, csak dinamikusan kell kezelnis. Sokat járok egy Z14XEP motoros (90le/125nm) Astrával, és a dinamikával nincs gond, nem toltak még le sehol.
#204022 tboldi: Talán egy 1.3jtd motoros olasz csodát, vagy egy igazi japán szívó benzinest?
-
footy
addikt
válasz
vzsryl #204010 üzenetére
Nem, sokkal szarabb. Nekem volt mindketto huzamosabb(Fabia 45e km, Punto 28e km) ideig. A Punto egyertelmuen halkabb(foleg autopalya temponal- a fabianak 4500forog a motorja es hangra mintha egy mehkas zugna a fejedben) es a furomuve(nezd meg a hozzaszolast amit fent linkeltem szelerzekenysegrol, pattogos futomurol) es feke is jobb.
A Puntobol nem fajt a hatam 100km utan mint a Fabia eseteben.
Mindenben jobb a Punto es ezt ugy mondom hogy parhuzamosan hasznaltam az autokat. Mielott jonne az allapot tema: A Punto regebbi volt a kinalat aljarol valasztva, a Fabia pedig kozeperol/tetjerol. -
tboldi
nagyúr
válasz
Tothgera30 #204018 üzenetére
Ennyiért már autót is lehet venni.
-
Manitou
veterán
válasz
Tothgera30 #204020 üzenetére
Azért egy-két szoc blokkos régi autó körbeautózná.
Cserébe gondolom "sültkrumplival" is elmegy.
-
válasz
Manitou #204019 üzenetére
Annyira nem vészes, igazi lomha, papás, hétvégi templomba járós autó. Élném.
-
Manitou
veterán
válasz
BigBlackDog #204017 üzenetére
Pont én is írni akartam.
Tothgera30: uh, ez igazi forgalmi akadály -
válasz
Pttypang #204006 üzenetére
Tessék, egy frankó SDI, hogy molnarpeter is elégedett legyen.
-
Stylewars_kp
őstag
válasz
molnarpeter #204014 üzenetére
Szerintem ezt: #SDIkell rakd be az aláírásodba. Egyszerűbb.
Lassan csak megtanulja a nép azt a 64 le kályha nevét.
-
Sziasztok,
Halad tovabb az autonezelodes, most egy fabia-t dobtak at:
[SKODA FABIA 1.4 16V Comfort Magánszemélytől 101LE]
Ezt a motort mintha mondtak volna, hogy valami baja van, de hirtelen nem talalom. Vagy az egy masik 101 loeros vag motor?
Mivel se klima, se semmi nincs benne, nem az en asztalom. -
dani999
csendes tag
Hali!
Szeretném segítségeteket kérni autó vásárlással kapcsolatban:
- kb 3M Ft-ot szánok rá
- napi szinten használnám, de csak 10-10 km-t mennék vele
-időnként természetes hosszabb távra is használnám
-kombira lenne szükség kisgyerek miatt
-minél fiatalabb és keveset futott legyen
-megbízható
-egyéb elvárásom nincsköszi előre is
-
footy
addikt
válasz
stephan0s_ #204001 üzenetére
3 gyerekkel csakis egyteru. Hiaba nagy a Passat, Superb, Mondeo hatul, az ulesek es az ISOfix kikepzese olyan hogy csak 2 gyereket tudsz beultetni.
Megertem hogy nem tetszik a Touran(szerintem egy doboz megkopkodve bauhaus designnal) es en is tularazottnak tartom.
En is C4 Picassot es Zafirakat nezegetek.
Ami nalam a C4 mellett szol:
- 3 kulonallo ules
- modernebb platform (konnyebb 3-400kiloval ami a fogyastasra jo )
- design
- otletes tarolokEllene talan csak annyi hogy a masodik ulessorban a szelso uleseknel a teto kenyelmetlenul kozel lehet egy bizonyos magassag folott. (nekm 174gyel meg epp ok volt)
Az automatara(wandleres aisin) nincsen panasz es az 1.2PTre sem 2017 masodik fele utan. (elotte a vezerlessel lehetnek gondok). A 1.6os prince-et nem mernem megvenni, bar allitolag ez sem annyira rossz mar.Ami a Zafira mellett:
- AGRes ulesek extrem kenyelmesek
- sima picassohoz kepest nagyobb csomagtarto
- 1.4T nem direkt befecskendezosEllene a nagy sulyon kivul(emiatt magasabb fogyasztas) a magasabb ar is szol es itt a kozepso ulesre(nem isofixes) max gyerek vagy vekony feleseg fer. (a enyem 162cmrel 52kg-val elvolt)
Az 1.4T+automata kombo nyugodt vezetot kivan, a 1.6T-vel mar azert dinamikusabbnak erzodik. (meg 136loval is) -
molnarpeter
nagyúr
válasz
stephan0s_ #204001 üzenetére
Automata benzin mentén Prius+ lenne az első jelöltem.
-
stephan0s_
csendes tag
Sziasztok!
Látom sokan kerestek 3 gyerekkel jó méretű jó kocsit. A Citroen C4 Grand Spacetourerről mi a véleményetek? A benzines, automata váltós érdekelne. Meglévő 3 gyerekhez keresek, jelenleg Toyota Corolla Versót/sima Versót használunk, csak úgy látom, ez 5 főre kezd kicsi lenni csomagostul. Sose volt francia autóm, kicsit tartok tőle. (Néztem még a VW Tourant, de az elég drága, plusz fantáziátlan nekem. Bár biztosan jobban tartja az árát.) Valódi 3 ülés kellene hátra, úgy látom egyéb kocsiból, hiába elég széles az üléssor, ez nem az igazi. (Vagy ül esetleg valakinek 3 kölyök hátul pl. Skoda Superbben?) Igazából nekem ezek a családi egyterűek szimpatikusak, mivel városban könnyebb őket használni, parkolni, vidékre ritkábban megyünk vele.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- iPhone topik
- Témázgatunk, témázgatunk!? ... avagy mutasd az Android homescreened!
- Nyaralás topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- iPhone-t használók OFF topikja
- Túra és kirándulás topic
- További aktív témák...
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S23/Samsung Galaxy S23+/Samsung Galaxy S23 Ultra
- BESZÁMÍTÁS! Asus Maximus VIII Hero i7 6700K 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700 XT 8GB Zalman i3 NEO 700W
- Lenovo Thinkpad L14 Gen 4 -14"FHD IPS - i5-1335U - 8GB - 256GB - Win11 - 2 év garancia - MAGYAR
- Apple Watch SE 2 44mm, Újszerű, 1 Év Garanciával
- Bomba ár! Dell Latitude E6400 - Intel P8400 I 3GB I 160GB I 14,1" I Intel VGA I Garancia!