Hirdetés
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- A YouTube-ot is betiltják a gyereknél az ausztrálok
- Gyilkosságban és öncsonkításban akart segíteni a ChatGPT
- Kompakt vízhűtés
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Mini-ITX
- TCL LCD és LED TV-k
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Haladó fájlrendszerek, de mire jók? Ext4 vs Btrfs vs ZFS vs APFS
Hirdetés
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
whitezo88
nagyúr
válasz
Laraxior #44095 üzenetére
hát erről beszélek ugye. ez olcsóbb mint bő fél éve a 18i-m volt. persze itt 100 ezerrel is több az illeték, 140e kb, nekem 48k volt. meg automata, tehát 60 ezerér váltóolajcsere meg 8l motorolaj persze minőségiből. és a csipcsup folyamatos javítgatás, gumik, műanyagok elöregedése amit növel a V8 brutál hőtermelése. a 13l átlagfogyasztás már csak mellékes.
de amúgy kéne, igaz egy 535i-vel is kibékülnék, az is vényóc, 4.4 helyett 3.5l, meg 230 ló. ja és abból jelentősen több manuál váltós van.
-
Laraxior
titán
-
whitezo88
nagyúr
milyen jó árakon lehet már Mustangot szerválni, persze a karbantartás már tészta, dehát nem egy mezei fordról beszélünk:
[link] ezen gondolom van mit csinálni szervizbe mert ez gyanúsan olcsó
[link]
[link] ez 2000 utáni de még sztm ez is sima jó ár
[link] ez meg az újabb fajta igaz papírozni kell még.de hát más márkába is a béka segge alatt vannak a nagymotoros dögök... tíz-tizenegynéhány éves V8-akat lehet már 1, 1-5nél kapni.
-
SLYM
veterán
válasz
bitpork #44075 üzenetére
ez se rossz ez is hasonló kategória, talán kicsit lejjebb, de nem sokkal. utánaolvasok a mondeoknak
-
Typhoon47
senior tag
válasz
whitezo88 #44032 üzenetére
meg fog vágni. lekérdezte a kocsidat? akkor bekerült az aznapi nyílvántartásába, hogy ő checkolt téged. és meg is vág, mert ez a dolga, ez van parancsba, innen látják, hogy tényleg dolgozott, nem csak randomra ütögetett. ha nem volt helyszíni 5.000, akkor valszeg feljelentett szabálysértésivel. engem anno a saját utcánkban vágtak meg, a saját házunktól 20 kibaszott méterre és nem futhattam be a papírokért.. nem-nem. megrongyolt 10ezerre. persze akkor mások voltak jogszabik..
-
SLYM
veterán
válasz
MunezXBK #44081 üzenetére
legalább PD TDI ha már a megbízhatóságnál tartunk?
attól gyenge, hogy 140 lovas a 2 literes, a 2.5-es meg 163. alfába 150 lovas az 1.9-es, a 2.4-es meg 200, vagy 210 az alapmodell (2006-2008-asok többsége). fogyasztás ugyanaz kb, árban pedig még picit olcsóbbak is az alfák, ha azonos felszereltséget nézek
-
emvy
félisten
De, km-allast is veszek. Feltetelezem, hogy egy PS-garancias autoban nem tekergettek. Az 'allapotot veszunk' dolog ervenyes, ha regebbi (5 evnel idosebb) kocsit veszel.
Ha lutrizni akarnek, akkor vennek valami telepen valamit.
Nem veletlenul keresek hivatalos BMW-garancias kocsit..
-
Qru
MODERÁTOR
Km nem számít, bár ott nem tekergetik (annyira) de akkor is örökérvényű, hogy állapotot veszel nem km óra állást.
Mivel így kb lutri a dolog inkább a benyós felé húz a szívem nekem is. Nem akarok turkálni a zsebedben de ha kint melózol gondolom nem vág földhöz ha kicsitt többet kell tankolnod (bár tudom ott sincs klbászból a kerítés).
Szóval a biztosabb szívás elkerülése érdekében +1 szavazat a 325xi-re.
-
Nehéz "kategória társat" találni. Igazából Munez is arra gondol h az olasz kilóg a sorból kicsit, mert ugyan szeretni lehet nagyon, de megbízhatóságát, felszereltségét tekintve nehezen összevethetőek.
Ha a franciákkal nem vagy hadban akkor c5, 607. Németben a 5xx széria, merciben 2xx. Ha sportosabbat szeretnél, az olasz és francia olcsóbb mindennél. -
SLYM
veterán
válasz
MunezXBK #44065 üzenetére
volt már itthon 2 régebbi német "prémium", az egyiket havonta kellett szervízeltetni, a másik még mindig megvan, azzal tényleg nincs baj. illetve van egy alfa 159 1.9-es is, fél év alatt (15000 km) semmi baja nem volt és eszik 7 litert. bömi eladó, de tervezünk új kocsit venni, 2.4-es 159-et néztünk, de megnézném még a kategóriatársakat is. 320d-k drágábban tudnak kevesebbet, audik gyengék, mercik még drágábbak. mik vannak ezzekkel még egy kalapban?
-
a_tesz
Korrektor
Télen bele fogsz fagyni a dízelbe, még ülésfűtéssel is, bár ennyi alatt a benzines sem biztos, hogy bemelegszik rendesen, ha az a 10 km 2 x 5. Mellesleg E46? E90? A 330d mikori? Csak mert a 2004-2007 közötti széria nem sikerült valami jól...
Szerk: Sportülést viszonylag könnyen bontózol bele, a xenon macerás, ha fontos, bár az E46 lámpája alapból sem rossz szerintem.
-
Qru
MODERÁTOR
Én nem reszkíroznám meg a dízlet alapból de mivel sokat mennél vele (München nem a szomszádban van) inkább 330d felé hajlok.
Érdemes alaposan átvizsáltatni (független szakival) és legyen a zsebben kb 4-500k, ha bedöglik vmi (pl kettőstömegű lendkerék amire nem ok a gari mert ugye kopó alkatrésznek számít (nézd meg emnyibe kerül hozzá)) akkor meg tudd csináltatni mert az udvaron csirkétnevelni benne... na ahhoz kicsit drága.
-
emvy
félisten
Emberek, kerek szavazatokat. Nyilvan en fogom eldonteni, de egyelore meg kellene nemi kozossegi input.
Meccs: 325i vs 330d.
pro-325:
- BMW Premium Selection gyartoi garancia
- 1.5 evvel fiatalabb
- valoszinuleg megbizhatobb az egesz szerkezet a turbo hianya es a benzin miatt, joval kevesebb a komplikaciok eselyepro-330:
- xenon
- sportulesek
- fogyasztas
- navigacio (bar mivel nem mai gyerek a kocsi, ezert egy uj tablet valoszinuleg hasonloan jol mukodhet)
- ezen is van garancia, es BMW dealertol lenne, bar nem a gyari prem. sel.Ki mit gondol?
KM-allasok kb. megegyeznek, a 325i-t mar lattam, gyakorlatilag ujnak nez ki. Kb havi egyszeri Munchen-Magyarorszag utakra es teli munkaba jarasokra (napi 10 km) hasznalnank.
-
DeFranco
nagyúr
válasz
alienpapa #44057 üzenetére
Őszinték. Olcsón adnak szart, de ezt nem is titkolják. Ha gondod van, vissza ne vidd, mert a lábad eltörik, de nem is melegítik rád, hogy ez egy szalonpatika hintó.
Én ez alapján skipelném, a kocsi olyan fotók alapján, amilyennek leírták. Leharcolt, talán működnek a létfontosságú dolgok.
-
alienpapa
senior tag
Ehhez mit szóltok?
-
r6man123
senior tag
Sziasztok!
Teljesen laikus vagyok, sohasem követtem nyomon az autópiacot, elképzeléseim vannak, a Toyota Celica (2000-től) által képviselt vonulat bejön (sportos, hátul kényelmetlen..). Nem feltétel a nagy teljesítmény, legyen megbízható és ésszerű keretek között fenntartható.
Tudnátok pár típust javasolni, amivel nem lehet nagyon mellé lőni? -
SLYM
veterán
sziasztok, alfa 159-essel keresek 1 kateróriás autót, ami nem BMW (320), nem merci, nem audi (A4). teszteket amiket olvastam erről az autóról kategória társaknak ezeket az autókat említik. összesen ennyi versenytársa van?
-
_NCT
addikt
válasz
DeFranco #44052 üzenetére
Szélvédős ezt megcsinálja. Amúgy jobb a békesség, én megcsináltatnám. Nekem is volt egy vékony ütés a szélvédőn, viszont csillagos volt, ami elég veszélyes, továbbfuthat bármikor. Szerencsémre az előző tulaj megcsináltatta a Casco-jával, magyarul kicserélték a szélvédőm. Kb olyan mint a fogtömés. Ha szükséges megfúrják picit a lukat, belenyomnak anyagot ami UV fény hatására megkeményedik és kitölti a mélyedéseket a lukban, tökéletesen tömít, majd hagyják egy kicsit száradni és csá.
Szerintem érdemes szakemberre bízni.
-
DeFranco
nagyúr
Na, ha mindenki ilyen szépen kiveszekedte meg kicsipkelődte magát, akkor volna két kérdésem. Kezdjük az egyszerűbbel:
A szélvédőn van egy sérülés, kics, borsszemnyi, vagy még annál is kisebb kráter, nem üt át, tehát belül nem lyukas. Ezt kell-e lehet-e megcsináltatni? Esmerős annyit mondott, hogy szélvédőjavítóhoz kell vinni, és az okosan befecskendez oda valami anyagot, és utána olyan, mint ha nem is lett volna ott sérülés. Ilyen tényleg van? Ha igen, akkor hol lehet ezt megcsináltatni, van-e valakinek kitapasztalt üvegese, akit mer ajánlani? Főleg Budapest, kiindulás XIV. ker.
Ha ez hülyeség, akkor mit lehet vele csinálni, és azt hol lehet vele csinálni? És főleg mennyiért?
-
-
-
-
#43960832
törölt tag
1 hónap alatt ennyit költöttem a 160 ezer ft-os AX-re. A futóműhöz még nem volt nyúlva és téli gumik vannak rajta. Nem kell a mi megmondtuk fordulat, csak gondoltam megosztom a listát, mit rejt egy frissműszakis 20 éves autó.
olajszűrő 2000
ü.a szűrő 1500
olaj 4500
olajteknő csavar 500
dob szabályoztatás 2000
termosztát 4500
szelepfedél tömítés 1500
fagyálló 1000
akku 19000
szelepszár szimmering 2500
hengerfejcsavarok 5000
hengerfejtömítés 7000
vezérműtengely szimmering 1500
generátor bronzkefe / fesszabályzó 4500
váltóolaj 1200
motortisztító 1200
fúvókatisztító 1000
szervizköltség 1300073400Ft
-
DeFranco
nagyúr
válasz
neduddki #44035 üzenetére
a vajukat akkor sem tudtam, hogy micsoda, a hozás meg elmarad, mert reggel elcsesztem, és listát írtam a teendőkről. a 4. tételnél tartok, és 20 tagú a lista. Szobafogság, szerintem a kocsilocsipocsi is elmarad. Ajvé córesz van. Ellenberger tegnapi kikocsikázáskor már nem volt gondja, tényleg alálőhettem a fordulatot. Érdekes mód a kormány sem nyikorgott. Jövő hét látszik esélyesnek. Vagy valami.
-
-
whitezo88
nagyúr
nah végre visszaesett nyári szintre a fogyasztás így nyárival, meg a benzin is olcsó remélem egy ideig így marad.
amúgy mikor kapok meg egy közúti ellenőrzést? persze, mikor EGYETLEN alkalommal otthon marad a kabátomban a forgalmi...
más rendben, ezért meg majd jön egy írásbeli dádá, amúgy semmi komoly.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Integra #43994 üzenetére
ijen szonyegbe beakados dolgot a nagy kiraly japan toyota is elkovetett
es azert az kisse dragabb autoinal is elkovette ezt, mint amibe egy lepattant 206-s kerul, igazan belefert volna vmi japanosan preciz tervezes az araba
az elektronikus gazpedal mizeriajukrol mar nem is beszelve pl
-
-
_NCT
addikt
-
neduddki
nagyúr
válasz
DeFranco #44020 üzenetére
I!
es nem igaz vot a pozsonak a vasarlo 90% szempntjabol? gyak semmit enm fejlesztett leszedte apocro ami vot designalt egy jot es eladta pokoli marzsinnal es rohogott a markaba, majd a 307 tksot boztojaccot es megfizetett mindenrt, szo szerit,
udv
neduddki
mod: mas kerdes hogy nem indeki ette meg a blodlit
-
DeFranco
nagyúr
Mert kényelmes volt, mint a fene, jól nézett ki, kiválóan tompított a futóműve, és borzasztó csajmágnesre volt tervezve a beltere.
Anyu is megnézett egyet még amikor keresett autót, de pont ezekért nem vette meg, neki a trabant után túl puha volt, túl kényelmes, nem érezte benne, hogy közlekedik, (ezért lett C Corsa) de akinek nem volt ilyen éles a váltás, az beleszerelmesedett. Főleg ha nő volt az illető.
-
Laraxior
titán
A francia meg a legkényelmesebb, probléma ide, vagy oda.... és a kényelem szintén nagy úr
-
-
Integra
titán
válasz
Typhoon47 #44015 üzenetére
igen.. 3 barátnőmnek is volt 206. abból egy idegbetegen adta el elektronikai hibával, egynek beakadt a pedál és totálkárra törte, a harmadik meg vezérlési hibával cserélte be. volt még máshol is, nem tudok pozitívat mondani róla. ehhez képest hülyére kereste vele magát a pug, mai napig nem értem, hogy nyelték ezt be az emberek.
-
giigz
veterán
válasz
Kornel #44010 üzenetére
Köszi a linket, itt rendesen át lehet nézni.
Az Uniroyal jobban tapad vizen, a Fulda pedig szárazon egy kicsivel. Kopás/üzemanyag meg ugyanannyi. Összességében jobb egy kicsivel az Uniroyal.
Viszont most szóbajött egy másik lehetőség, a Firestone Multihawk, ami ugyanabban az árban van, mint a Fulda, viszont szárazon és esőben is jobban tapad egy kicsivel, viszont hangosabb egy kicsit, ami mondjuk nem az elsődleges szempont.
Szóval ez a két gumi kb. egyforma, de talán a Firestone jobb a tesztek alapján...
Na mind1, fogalmam sincs melyik gumi legyen az a lényeg
-
neduddki
nagyúr
válasz
Kornel #44010 üzenetére
HI!
ne legy ijje szuklatokoru otobildbe msot itt ott van:- )
udv
neduddki
mod: amugy meg itt egy osszfogllao az eredmeneyhiruk:
2nd: 2011 European Summer Tyre Test - 175/65 R14 (175/65 r14)
5th: 2010 European Summer Tyre Test - 185/65 r15 (185/65 r15)
7th: 2013 Auto Zeitung Summer Tyre Test (215/55 R16)
9th: 2012 European Summer Tyre Test - 205/55 R16 (205/55 R16)
10th: 2013 54 Tyre Braking Test (195/65 R15) -
-
Kornel
veterán
-
_NCT
addikt
válasz
DeFranco #43991 üzenetére
Na ez zsír, köszi. Kb amúgy nekem is ennyit eszik az 1.6 szívóbenya Megane országút-BP dugó viszonylatban.
Nekem most mondta a gumis, h jó gumik vannak a kocsin: Vredestein Sportrac 3. Azt mondta jó a mintája is, a vizet faszán vezeti, nem lesz vele gondom. 'Hál istennek a gumikat az autóhoz kaptam, szóval nem került pénzbe se a nyári 17"-os, se a téli 16-os, igaz a téli kukás, 10 éves idén
Ma beállítattam a futóművet, kicsit jobb most a 17"-os kerekeken gurulni, szépen jár az autó a szarabb úton is, igaz jobban kell figyelni mint a 16-os gumival, közvetlenebb a kormánykerék és az út viszonya. Gumis is mondta, h ez a jó magyar utak hibája, nem az autóé....
-
Új hozzászólás Aktív témák
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- PlayStation 5
- iPhone topik
- Horgász topik
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kompakt vízhűtés
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Milyen okostelefont vegyek?
- Témázgatunk, témázgatunk!? ... avagy mutasd az Android homescreened!
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- További aktív témák...
- Új okosotthon eszközök bolti ár alatt - Blitzwolf SHP15, Miboxer, Aqara eszközök
- Techsend cyber A 2023 elektromos roller eladó
- HomeAssistant és SolarAssistant Center - spórolj pénzt automatizálással!
- Eladó Bontatlan új Amazon Echo Dot 5 Smart speaker Amazon Alexa fekete, kék vagy fehér színben
- ÚJ, USB-C-s / elemes, rádiós (RF), wifis (Tuya, SmartLife, stb.), programozható okostermosztát
- Gamer PC- Számítógép! Csere-Beszámítás! R9 3900X / RX 6700XT 12GB / 32GB DDR4 / 1TB SSD
- Windows, Office licencek kedvező áron, egyenesen a Microsoft-tól - Automata kézbesítés utalással is!
- Telefon felvásárlás!! iPhone X/iPhone Xs/iPhone XR/iPhone Xs Max
- Azonnali készpénzes Microsoft XBOX Series S és Series X felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- Xiaomi Redmi 9 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával