Hirdetés
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- A YouTube-ot is betiltják a gyereknél az ausztrálok
- Gyilkosságban és öncsonkításban akart segíteni a ChatGPT
- Kompakt vízhűtés
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Mini-ITX
- TCL LCD és LED TV-k
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Haladó fájlrendszerek, de mire jók? Ext4 vs Btrfs vs ZFS vs APFS
Hirdetés
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz
Dare2Live #182097 üzenetére
két embernek keresnek, nem naccccccsaládnak a dácsia dokker helyett. nem ültem még hátul, asszony igen, lenyomott mögöttem egy Bp - Balaton körbe - Bp túrát nyikkanás nélkül. anyóson ültem 1888centivel kényelmesen, ő mögöttem 165 centivel szintén kényelmesen.
nyilván nem egy maybach gls600, de szerintem átlag felhasználásra bőven elég. -
rbalint88
addikt
válasz
retesz147 #182091 üzenetére
én bedobnék még pár ötletet: ezek azért nem olcsó és nem annyira nagy autók. nézzék meg a toyota c-hr és toyota rav4 hibridet is, ártól és helykínálattól függően, valamint lexus ux, nx sorozatot is.
én városozni plugint vennék, az meg a volvoból van, de rohadt drága, soha nem térül meg. -
Tin
veterán
válasz
vzsryl #182087 üzenetére
Hideg rövidtáv semminek nem jó, legkevésbé talán a nagyobb köbcentis benzines motort nyírja ki.
Előző Corolla Verso 1.8-at asszony többnyire így használta, 5 év alatt belement évi 10e km, olajevés nulla. 10e-enként cserélve volt gyárira. Kuplungot cseréltem vásárláskor, annak se lett tőle baja a végére. -
retesz147
addikt
válasz
retesz147 #182048 üzenetére
Doki16, focvis, Tom1939, Qru és mindenki másnak köszönöm szépen a Volvo XC40 vs. VW T-ROC kifejtegetést!
Sokat segítettetek!Ahogy lejött, Volvonál a megbízhatóság és a 3 hengeres motor lehet a buktató, míg a Volkswagennél a száraz 7 fokozató DSG városi használata.
A kilométer kb úgy jönne ki, hogy kisvárosba futkározás (pár kilométer, bevásárlás, ovi, ilyesmik), hetente 1-2x elmenni a 15km-re lakó szülőkhöz és 2-3 hetente elmenni a z 50km-es nagyvárosba. Ez azonban, ha ott lenne munka az 50km (csak oda) napi rutinná válna a későbbiekben (erre meg már diesel kellene).
-
tboldi
nagyúr
válasz
vzsryl #182089 üzenetére
Én csak 6-7k-et teszek a Jazz-be évente, az esetek ~97%-ában csak a városban futkározok vele, és az előző gazdái is hasonló módon használhatták, csak egy kicsit többet. A viszonylag vékony, 0W30-as Motul 8100 Eco-nergy-t egyáltalán nem eszi.
2 hónap múlva lesz 14 éves, jelenleg 138k (vélhetően valós) km-t mutat a számláló.
-
vzsryl
nagyúr
válasz
tboldi #182086 üzenetére
Ha sok rövidtávot kapnak a legmegbízhatóbb autók, akkor idővel azoknak is előjönnek olyan hibáik, amik elvileg "sosem" kéne megjelenjenek, pl. motorkopás --> olajfogyasztás stb... A WagonR és a Jazz is tud meglepetéseket okozni ha szinte csak rövidtávokat kap. Kollégám 2,5 éve vásárolt egy 2006-os, 1.2-es Jazz-t. Eleinte semmi probléma sem volt vele, de mivel hétköznap csak városban használja 1-2-3km-es távokra, teljesen hidegen, így hiába cseréltette benne tízezrenként az olajat meg a szűrőket, sajnos már elkezdte csipegetni a kenőanyagot...
De ott van fater gombóc stiftje is. Napi 20km-t ingázik, és olajcserétől olajcseréig 1mm-t sem mozdul a nívópálcán az olaj. -
tboldi
nagyúr
válasz
szabonagyur #182084 üzenetére
Valóban kevés az éves futás, de a sok rövidtáv és hidegindítás sem a legjobb az autónak. Habár ez inkább mechanikus gondokat okozhat, mintsem elektromost.
Viszont ott a WagonR, ami 2012 óta évi majdnem 25k-et fut. Igaz, hogy nincs benne kb. semmi bonyolult dolog, de szó szerint egy törött rugó és 4 elgyengült lengéscsillapító volt a legnagyobb gondja ezalatt a több, mint 15 év alatt. Még a rettegett nyelestengelycsapágy (M13A) is kussban van 166k km után.
Kíváncsian várom, a világításkapcsoló mikor fog összeolvadni, mondhatni, típushiba. És mily meglepő, az Opeltől származik az alkatrész.(#182085) SaNyEe: Itt vagyok, ne izgulj!
-
SaNyEe
aktív tag
válasz
tboldi #182083 üzenetére
Na teszteljük vissza tboldi szabad ég alatt írta-e a kommentjét.
Ha igen, akkor még fog írni, ha nem, akkor rászakadt a mennyezetUnokatesóm faterjának van egy kb 30 éves E90 corolla liftback gti-je. sztem 1:25-ös keverékkel megy már a motor, meg kb 6x kellett lakatolni. Baja egyszer volt, fals levegőt szívott. Ezt úgy huszonpár év tulajdonlás alatt
Az elektronikai extrái vacakolnak, de attól mondjuk elmegy A-ból B-be
-
dj79
senior tag
válasz
V.Stryker #182079 üzenetére
Na innentől a leírtak alapján (vezérlés, kuplung, dmf csere után) pláne jó vásár lehet, ráadásul ez egy jó kis 1.9jtd. Max a karosszériaelemek pótlásával lehet rumli, de reméljük, arra nem lesz szükség.
tboldi: látnád anyós jazzét.... hihetetlen, hogy még mindig megy, csak ennyit mondok.
-
válasz
szabonagyur #182075 üzenetére
Nem, már teljesen kivezették a J-t és már csak K-t lehet kapni, abból is már csak év végéig van a "régi" motor, jövőre a szigorítások miatt 3 hengeressel lehet majd kapni. Ezt az infót kaptam, amikor az egyik opel márkakereskedést felhívtam, mert tesztvezetésre akartam menni.
-
-
válasz
Tom1939 #182051 üzenetére
Na, akkor ezek szerint a 8 gangos váltó az XC40-ben rendes bolygóműves, nem duplakuplungos. Ez jó hír.
A száraz DSG-ben nem csak a kuplunglamellák kopnak, hanem a mechatronika is szereti megadni magát (500-600 e. Ft +), állítólag 150-200 e. km-t bír.
250 Nm feletti VW-hez az alap DSG 6 gangos nedves, a pluszfeláras verzió pedig 7 gangos, szintén nedves kuplungos. (250 Nm-ig 7 gang, száraz.)
-
dj79
senior tag
válasz
V.Stryker #182069 üzenetére
Jók a d4d-k (pár napja volt itt erről szó), de lehetőség szerint nem innen és valószínűleg nem ennyiért.
Ahogy Cifu is írta, egy normálisan karbantartott 1.6 hdi/tdci is jó lehet, a focus vezethetőségben sokkal jobb, mint a 308. A 90 lovasokban nincs DPF/FAP emlékeim szerint.
-
Cifu
félisten
válasz
V.Stryker #182067 üzenetére
A kérdés leginkább az, hogy mi a cél. Ha olyan autót keresel, aminél nem akarsz nagyon belenyúlni, akkor a Saab nem tűnik rossz választásnak, a fennmaradó 400e Ft-t pedig tarcsiba lehet rakni turbo meg hasonló meghibásodások kezelésére. Ez tehát ilyen formán egyáltalán nem rossz felállás, én is felvállalnám (bár én egy időben nagy Saab rajongó voltam...
).
A másik oldal az, hogy azért az ember szeretne egy olyan autót, ami tetszik is neki. Ha innen közelítjük meg, akkor szebb a fonák, mert egy 200e km alatti futású 308-as vagy Fóka, ha jobban tetszik, még talán jobb vétel is lehet.
Szerk.: ha meg megbízható autó kellene, és tetszik a Corolla, vagy egy [Auris], akkor igen, megint más a leányzó fekvése. De én az AAAautót kerülném...
-
V.Stryker
nagyúr
Hát fene tudja. Közben vannak 1.2-ért ilyen Corolla-k is, amik rögtön eltántorítanak.
-
dj79
senior tag
válasz
Drughi #182066 üzenetére
Mindig az kerül többe, amelyiknek nem jó gazdája volt
Városi használatra szinte biztos, hogy az 1.6 szívó a legkevésbé problémás, leszámítva a vezérlésmódosító cuccot.
Szerintem érdemes lenne kipróbálni azt az egyhatos szívót, tényleg ilyen határeset kategória az autó súlyából adódóan.V.Stryker: az ismert előélet és a motor miatt én simán rámennék ennyiért.
-
V.Stryker
nagyúr
Sziasztok,
Konkretizálódik az autóvásárlás, hogy itt a december és most szembejött egy olyan felvetés, hogy igazából nem is tudom... kicsit piszkál a dolog, kíváncsi lennék a véleményetekre.
A dolog továbbra is ugyanaz, 1.4millióig vennék 2008,de inkább 2010 utáni autót. Amik szóbajönnek 1.6 dízel focus, 308. Szintén dízel Megane, Fluence, stb. Tehát ez a kategória. Nagyjából merítés is van bőven, még 2010 utániból is.
Viszont, ma após bedobott egy olyat, hogy ő kb egy hónapja számítatta be a Saab 95-ét és mint opció, mi lenne ha visszavásárolnánk magunknak? Az autó 2007-es, különösebben nem tetszik kivülről, de az elmúlt 70ezer km-t apósnál töltőtte, nemrég volt vezérlés és kettőstömegű és kuplung csere is. Konkrétan ez az autó. Ismert az előélete, mindene működik. Viszont öregebb és a konstrukció is, mint a tervezett. Lassan talán előjöhet az adagoló és turbo baja is.
Mit gondoltok erről az opcióról? -
SaNyEe
aktív tag
válasz
tboldi #182062 üzenetére
Ami a képen látható az műszaki hiba. Kb mindegyik autóval előfordulhat, hogy leáll a motorja és/vagy világítása műszaki gond miatt.
Kétlem, hogy ettől egy típus rögtön jajjderossz lenne
, ezen az alapon a típusok 100%-a nem ajánlott lenne, hiszen leáll a motorja, vagy nem világít a világítása hiba esetén. Hát, hogy mik vannak!
Hogy pont éjszaka történt, .. hát pech.A karácsonyfa diszkófény tök jól néz ki, unokatesód nem arra a javítási fícsörre fizetett be?
Szerk.: Ha 8 hónapos az autó, az nem K astra?
-
tboldi
nagyúr
válasz
Drughi #182060 üzenetére
Nem tudom, mennyire egyedi az eset, vagy sem, de unokatesóm 8 hónapos (!) J Astrája pár napja ezt csinálta, immáron másodjára. Egyelőre még nem derült ki, mi okozza.
Mindenesetre nekem elment tőle a kedvem (már ha volt is egyáltalán valamennyi), mert az nem olyan vicces, ha a sötét országúton haladva egyszer csak elmegy a világítás és leáll a motor... Ami a videón van, az már csak az "utórengés".
-
Drughi
addikt
Hi!
J Astra kombiból melyik benzines ajánlott? Mire kell figyelni ennél a modelnél, van bármi speciális "betegsége"
-
Hát igen, és amit itt írtak. Érteni kell hozzá, mert sok kúszással és pláne hegynek felfelé tolatással egész gyorsan ki lehet nyírni. + Kis sebességnél nem is túl jó mint automata (rántogat váltásnál + előre és rükverc váltás elég lassú ami szintén nem túl kellemes ha városban kell csipkedni magad a forgalom előtt).
-
Doki16
addikt
válasz
Dare2Live #182054 üzenetére
Egyben persze országúton. De nem írta a kolléga, hogy hogyan tevődik össze. Azért 30 km-t végig araszolni lámpától lámpáig egy városban eléggé tud rontani bármilyen kuplungon
Hiába van "villanyos" kocsim, van, hogy inkább az elektromos rollerrel (Vmax=25 km/h) megyek, mert azzal gyorsabban eljutok 3 km-re mint a kocsimmal. Erre a részére gondoltam amikor azt mondtam, hogy nem épp ideális 10km sem ilyen forgalomban. -
aero.
veterán
Részterhelésen szépen tette a dolgát, D-R is egész gyorsan ment. Kilőni körforgalomban nem ezzel fogsz, de átlag autozásnál kényelmesen, észrevehetetlenül dolgozott. Tényleg csak a heves gyorsításnál volt gond. Előfordulhat persze, hogy botlábúak vezették és égett a kuplung. Ellenben ha ez ilyen, akkor nekem ez szar. Sajnos másikat nincs alkalmam kipróbálni, így fenntartásokkal kezelem én is.
DSG-nek ugye ciki, ha nem nyomod annyira a féket, hogy leoldjon. Akkor meg kúszna az autó, de nem tud, csak melegíti a kuplungot. Emelkedőn ugyanez. Erről 9/10 tulajnak valószínűleg fogalma sincs.
-
Tin
veterán
válasz
aero. #182053 üzenetére
Valoszinu az mar eleve ki volt nyirva. Nem szabadna rantania, meg amugy ezek csak 250 Nm-ig birjak. Gondolom az elozo 4000 km-en valakik gyorsulgattak vele. Azert kerdezem, mert ugye ez ugyanugy kepes elkopni vagy megegni, ahogy a manualis kuplung, csak azt kicsereled "relative" egyszeruen, itt meg szet kell szedni az egeszet.
Gondolom azert mondjak, hogy nem a legjobb, mert varosban baromi sokat valtogat, es csak kopik. Gondolom, nem tudom, azert kerdeztem. -
aero.
veterán
Én ugyan csak egy autóban próbáltam (Leon 1.5 TSI, bérautó, 4000km-rel), de nagy gázra rántva vált, padlóra meg mégjobban, nem tudom ez ilyen vagy csak ez volt az. Az olajos sokkal finomabb szerkezet, azt csak taxikban volt alkalmam, de nyoma sem volt ezeknek, sietős gyorsításkor sem.
-
válasz
retesz147 #182048 üzenetére
Ahogy a kolléga is mondta elég nehéz. De szerintem a 8-as aisin a volvoban sokkal jobb a hosszú élet szempontjából mint a 7-es száraz dsg a vw-ben. Annyival talán nem jobb a tsi a 3 hengeres volvo mocinál mint amennyivel jobb az aisin a száraz dsg-nél... Én mondjuk megelégednék momentummal és 2.0-ás benzinnel kérném a volvot
Be kell ülnie egymás után a fullos T-Rocba és utána a közepes felszereltségű xc40-be, nem biztos hogy jobbnak érzik majd a vw-t.
Az viszont biztos hogy én száraz dsg-t nem vennék rövid utakra (hosszúra meg minek ugye... pályán azért 200 kilométerenként egyet váltani kevésbé megerőltető mint városban óránként 100-at...). Szóval ha T-Rock akkor manuál váltó (vagy a 2.0 tsi-nél utánanézni hogy az "nedves" dsg-e, sokáig az volt de hogy most az-e azt csak a nagy vw guruk tudják).
-
válasz
retesz147 #182048 üzenetére
Ha nekik tetszik a T-Roc külseje, én inkább azt venném: ugyanannyi pénzért több autót kapnak; jobb a motorja + ennyi pénzért elvárom a 4 hengert; feltételezem, hogy belül tágasabb.
Nem tudom, hogy az XC40-be milyen váltót szerelnek (8 seb. Geartronic); a VW szárazkuplungosa nem örök élet. -
Doki16
addikt
válasz
retesz147 #182048 üzenetére
Arra 10-30km városi használatra egy Corolla TS hybrid sokkal jobb választás lenne. 10 év hibrid garancia és nagyon keveset fog enni. Csak sajnos nem "menő" SUV. Benzinesből ettől kisebb fogyasztásút és megbízhatót nem fogsz találni.
De ha minden áron a kettő közül kellene választani és VW-t mellé tenném le a voksom. Szerintem nagyon szép lett és a T-ROC belseje is jobban bejön mint a Volvo. De ez egyéni ízlés kérdése. Anti csinált videót a Volvoról. [link]
Az 1.5 TSI még nagyon új, nincs róla sok tapasztalat. De már az 1.4 TSI-nél is sok hibát kijavítottak. Új autóban bátran vehető. DSG-vel se lesz gond, de városban nem fog tapsikolni örömében a szárazkuplungos. A következő tulaj fog majd szívni vele
Az a baj, hogy a napi 10-30 km város előbb vagy utóbb ki fog nyírni valamit. Most új autónál nagyon soká lesz gond, ha egyáltalán lesz. Mániákus vagyok tudom, de az E-CVT-nél nincs jobb választás oda -
retesz147
addikt
válasz
retesz147 #181991 üzenetére
Sziasztok!
Rossz volt az időzítése a kérdésemnek, vita közepébe kérdeztem bele.
Azóta látom, lecsengett.Kérhetnék Tőletek tanácsokat/véleményeket, hogy Ti melyiket választanátok?
Volvo XC40 T3 vs. VW T-ROC 1.5 DSGKöszönöm szépen!
-
Tetszene nekem a peugeot (belső minőség, kényelem, jó automaták mostaniakban), de nincs normális benzinmotorjuk. Az 1,2-es háromhengeres, és a turbóst sokáig nem engedték itthon forgalmazni mert kénérzékeny. Az 1.6-os meg a prince motor javított változata (köszi az előbb haljon ki és jöjjön egy új). A dízeleik viszont pöpecek. Szóval ha dízel kellene akkor vennék peugeot-t (de nekem benzines kell ezért van egy 1.4t automata scross).
-
vzsryl
nagyúr
válasz
molnarpeter #182042 üzenetére
Ráadásul még itt is gyártják. Gondolj bele, hogy mennyire népszerűek lennének, ha a stift annak idején nem úgy készült volna, hogy "lerakják a lemezt, lefestik a lemezt, kiveszik a lemezt".
Mai napig rengeteget hallom, hogy "azért nem veszünk Suzukit, mert papírból van"... Mármint az újakra is ezt mondják. -
MunezXBK
és Tin
Tartunk topik találkozót?!Én ULM-ban haverom Stuttgart-Gerlingenbe van.
-
venom8888
őstag
Sziasztok A Sang yong ba ki gyartja a motort,tudja valaki?
-
doc
nagyúr
-
Pikaa
aktív tag
Sziasztok!
Jelenleg egy Skoda I Octaviám (benzines 1.6, 2001) van, viszont a fogyasztása, az 10l fölött van. Ezt cserélném le, egy kevesebbet fogyasztó városi autóra, kb. napi 15-30km távolságra. Ezt is úgy teszem meg, hogy kevés kilométerenként sok megállással. Ford, skoda, vw márkák közt vacilálok, de persze szóba jöhet más is. Maximum 4-5000€ szánnék rá. Évjáratra legalább 2005, vagy fiatalabbra gondoltam.Az általam felsorolt autó márkák közt, melyik az a motortípus, amit dicsérnek, illetve jól bevált? Ti a felsoroltak alapján mit gondoltok, mi a véleményetek? Köszönöm.
-
aero.
veterán
válasz
szőröscica #181995 üzenetére
Aztán te hovatűntél amúgy? Amper megvan még? A-Klasse +1, csak a szendvicspadló miatt picit nehezebb hozzáférni a motorhoz, én azt venném.
-
kisza25
félisten
válasz
Dare2Live #181987 üzenetére
igazából nagyon nehéz így összevetni és kitalálni a pontos értéket, hogy mikortól éri meg az egyik, vagy a másik. Én azt mondom, hogy legyen egy keret mennyiért, aztán, hogy mire használná az ember, a keretbe beleférő extrák és úgy megnézni mi marad a pixisben.
Az autónál viszont legtöbb esetben benne van az is, hogy tetszik egy autó (ész vs szív), vagy nem. Hiába lenne az egyik a leg racionálisabb döntés, ha a másik jobban tetszik és ilyenkor kicsit háttérbe szorul az, hogy mit éri meg venni -
Qru
MODERÁTOR
Fejezzétek be a veszekedést pls. Batai úr éppen büntetését tölti, most amúgy sem aktuális a dolog.
Mindenki adhat tanácsot, amit aztán vagy megfogad az illető vagy nem.
-
továbbra is tartom hogy semmi gond nem volt a hozzászólással, nem is lett törölve
tény hogy nincs benne felesleges polkorrektkedés, de nem is tartom szükségesnek egy fórumon ahol nicknevekkel szerepel mindenki (facen kis jóskának lehet nem így írtam volna le, hiszen akkor személyében megbántva érezhetné magát, látják az ismerősei, stb.)(#182019) Kickass
az a baj hogy megpróbálod kiforgatni amit írtam, lehet hogy szándékosan, lehet hogy észre sem veszed
azért a 200 ezret futott dízel és az új autó között vannak még fokozatok, az én véleményem az előbbire vonatkozott -
Cifu
félisten
válasz
LuckyL #182017 üzenetére
Especiel az 1.4 D-4D Corolla, ha nem taposták szét, akkor pont nem az a kategória, ami hetekig áll majd a szervizben, meg random 200-300 ezreket kell beleönteni, hogy tovább guruljon.
Hogy a véleményedet leírod, egy dolog, de a stílusod bicskanyitogató.
Meg lehetett volna ezt fogalmazni kulturáltabb keretek között is.... -
máyköl
veterán
válasz
szőröscica #182014 üzenetére
Es miert tuntel igy el az autos totyikbol?
-
szőröscica
addikt
Kerdesekre valaszok:
A Bravo bordo szinben tetszik neki, olyat is nezunk.
Valoban, napi 60 km-re akar dizel is jo lehetne, de ha az eves futas 5 ezer km, akkor teljesen felesleges, jo lesz egy egyszeru benzines. Kisebb riziko, finomabb mukodes.
A Fiat 500 azert esett ki, mert 3 ajtos autot nem szeretne. Ezert nem jatszik amugy a C30-as Volvo sem.
Az Ampera megvan, baja nem volt, 35 ezer km-t tettem bele, az uzemanyagkoltsege filleres, parkolasi dij nincs, a legnagyobb koltseg vele kapcsolatban a benne allo penzem elmaradt hozama. Szeretem, eladni nem akarom.
-
dj79
senior tag
válasz
LuckyL #182009 üzenetére
Szerintem ez rossz megközelítés.
Én pl autót csak kp-ra veszek. Ha 2m van rá, akkor annyi van rá és inkább a gyerekek megtakarítási számlájára utalok minden hónapban.A fenti esetben a kétszázezret futott dízel valószínűleg fog kérni némi pénzt, igen. A vételárhoz képest arányaiban sokat. Ha ő ezt fel tudja vállalni, akkor én nem látok benne problémát, kb 6 havi, az általad írt havi törlesztésből rendberakja a magasnyomású rendszert, turbót, 2 haviból kuplungozza, amennyiben szükséges.
-
Tin
veterán
válasz
MunezXBK #182010 üzenetére
BW, de igazabol mashol is ez a helyzet. Olyan 0.15€ (neha tobb) kulonbseg van a dizel javara. Es rengeteg kocsi dizel, meg a legkisebbek is. Igazabol nem is ertem oket, mert egy benzinessel kb ugyanazt kapna meg lassan fogyasztasban, es most egy kis varosi autonak nem tudom minek kellene dizelt venni...
-
rbalint88
addikt
válasz
szőröscica #181988 üzenetére
Ha meg akarod szerettetni vele a vezetest, akkor fiestat. Sogor baratnojenek olyat vettek most, nagyon jo kis gokart. Foni felesegenek is van, ok is elegedettek vele. Corsa elegge kozlekedoedeny, tulszervozott kormany, billegos futomu, plusz a ferfen elore kilatas eleg rossz a nagy oszlopok miatt. Insight hat... nem veletlenul nem tartja az arat hibridkent, igazabol csak plusz nyugnek van benne a villanyos resze. A mercivel csak annyi a baj, hogy pl egy izzot nem tudsz kicserelni benne, mert az egesz csomagter oldalkarpitot le kell szedni hozza. Ugyhogy nem veletlen a sok vakon levo A-B merci.
Emlekeim szerint a fiat 500-ba volt belezugva, az miert esik ki? 1,5-1,8 kozott vannak mar ertelmes darabok es azt tuti imadna. Ugyvezeto felesegenek az van, nincs vele sok gond, csak amikor torik
nekem ebben a varosi kategoriaban az audi a2 van becsipodve, kreten dizajn + alukasztni, alatta meg egyen vw polo technika. De keves belole az 1.4 benzin sajnos, cserebe annak milla korul van a teteje, igaz oregebb is (de nem rozsdasodik).
Neked meg az ampera van? Szereted?
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
molnarpeter #182003 üzenetére
Jah csak azzal megint nem jön be dolgozni a városba ha szomgriadó van, sőt ha KariGeri tényleg keményen zöld akkor meg soha. De technikailag igazad van.
-
máyköl
veterán
válasz
szőröscica #181988 üzenetére
2.gen A Merci több ismerősömnek is van, sosem panaszkodtak.
-
Kickass
őstag
válasz
LuckyL #181989 üzenetére
Segitség helyett leoltod és még a zsebében is turkálsz kicsit. Ráadásul a saját preferenciáid úgy vezetted elő mintha még meg is kellene köszönnie...
Kár vót' a karakter, még akkor is ha az (még) ingyen van.És igen van 200k km után is élet, és nem nem feltétlen kell rá csilliókat költeni...nem akkor se...még akkor se ha te egyszer beszoptad egy X5el és ebbe a topikba semmi másért nem jársz csak h kb a fentit különböző köritéssel elővezesd heti 1x legalább. Sőt, üdv a valóságban, van akinek két műszak mellett se telik új autóra (bármilyen hihetetlenül is hangzik ez ebben az országban
).
-
molnarpeter
nagyúr
1er mondjuk egy DPF nélküli M47 régi dízellel az első évjáratokból még vállalható szerintem, persze difi stb hibák azért benne vannak a pakliban, FWD közlekedőedény célszerűbb
Nekem lánc feszítőkkel 15k
(1.3 Mjet) csak a csere irgalmatlan meló sajnos. 100k-ért meg már az alu fedél is a szettben van.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
szőröscica #181995 üzenetére
Akkor a 195 lovas A200 turbo-t javaslom.
Btw napi 60 km-re már akár dízel is mehetne csak 2 gond van: dízelkitiltás és hogy azok jellemzően 400k-ról vannak visszatekerve.Elektronikai gondok a jellemzőbbek amik inkább csak idegesítőek mint sem költségesek. Nézz rá az alkatrészárakra, nem vészes. Egy vezéműlánc szett kb 50k. Az én #fosjapánomhoz 150k egy szett.
1er nagy szopó tud lenni, jól tetted hogy lebeszélted róla.
Új hozzászólás Aktív témák
- Telefon felvásárlás!! Apple iPhone SE (2016), Apple iPhone SE2 (2020), Apple iPhone SE3 (2022)
- Ultimate előfizetés új fiókra akár 2105 Ft/hó áron! Azonnali, automatizált aktiválással, csak Nálam!
- LG 24GQ50F-B - 24" VA / 1920x1080 FHD / 165Hz 1ms / AMD FreeSync Premium / Adaptive Sync / HDR 10
- Bomba ár! Dell Latitude 7320 - i5-11GEN I 8GB I 256SSD I HDMI I 13,3" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- Új, Garanciális (1-3ÉV) Gamer PC-Számítógép, néve szóló számlával! I5 14400F / RTX 5060 / 32GB DDR5