Hirdetés
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- A YouTube-ot is betiltják a gyereknél az ausztrálok
- Gyilkosságban és öncsonkításban akart segíteni a ChatGPT
- Kompakt vízhűtés
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Mini-ITX
- TCL LCD és LED TV-k
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Haladó fájlrendszerek, de mire jók? Ext4 vs Btrfs vs ZFS vs APFS
Hirdetés
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
m3tr0
őstag
válasz
BigBlackDog #218097 üzenetére
Nincs belőle automata...legalábbis hahu-n nincs.
-
grizlisandor
veterán
válasz
BigBlackDog #218097 üzenetére
Cserébe kevesebbet eszik és nagyobb élmény vele közlekedni, ha lehet ilyen mondani egy Caddyre.
-
m3tr0
őstag
Sziasztok,
bedobom ide is hátha jön valami jó ötlet.
Főnökségnek kellene vennem autót ami:
- 7 személyes
- a második sorba befér 3 gyerekülés egymás mellé
- automata
- benzines (vagy hibrid)
- kevés km-es (100 ezer alatti vagy körüli)
- nem lehet fekete színű
- nem túl idős (2017-es vagy újabb)Ár.: kb. 10 millió forint
Jelenleg egy darab Ford Galaxyt találtam,ami szóba jöhet...azonkívül mit lenne érdemes nézni még?
-
-
tboldi
nagyúr
válasz
gooool #218082 üzenetére
Én 194 vagyok, az NB és az ND teljesen off, ezeket üléspróbáztam. A szemem a szélvédő keretével egy vonalban, a térdeim meg rászorulnak a kormányra, látás és irányítás nélkül képtelenség lenne vezetni.
Azért egy NC-re (állítólag az a legnagyobb MX-5 értelmezési tartományban) és egy Honda S2000-re kíváncsi lennék.
Azt hiszem, nekem csak a nem 2 személyes roadsternek készült autók jöhetnek szóba, mondjuk a 159-re épülő Alfa Spider.
-
kulturg
tag
válasz
Vismajor01 #218079 üzenetére
Igen van kisgyerek és kell a csomagtér, most egy Corsa D-ben nyomorgunk. Évszakonta egy hosszabb kirándulás, télen meg esőben is használjuk városban, amúgy bicikli, gyaloglás. Ezekre kell. Szóval végül is egy kocsi is elég, csak a majd 5 méteres autóval kicsit nehéz városban parkolgatni.
-
gooool
őstag
197 centis MX-5-ös ismerősöm is van, jó lehet az.
Inkább széltében korlátozó ekkora magasságnál a dolog, ha magas, de vékonyabb az ember, akkor egy foamectomy az ülőlapon és egy kisebb kormánnyal sima ügy a dolog koppra hátratolt üléssel, viszont ha bármilyen tekintetben masszívabb a felépítés, akkor tényleg szűk keresztmetszet. -
Vismajor01
addikt
válasz
kulturg #218071 üzenetére
Ez nagyban függ attól, hogy mire használjátok, mit dolgoztok és hol, hány gyereketek van és milyen idősek, etc.
Tőlünk csak kocsival lehet elmenni bárhova is, de mivel itthonról dolgozom a hét minden napján ezért még nem határoztuk el magunkat második autóra. De ahogy idősödnek a gyerekek (egyelőre még csak egy van, 1.5 éves) úgy valszeg egyre inkább kelleni fog. Ha meg munkát váltok és be kell járnom akkor 100% kell másik autó.
Ha nincs gyerek és mindenhova együtt mentek akkor egy PHEV tökéletes. De akkor miért számít mekkora a csomagtér? Amíg ketten voltunk V60 phev is tökéletes elég volt. Aztán lett gyerek ezért eladtuk, RX400H lett belőle, hogy majd veszünk mellé elektromosat. De gyerekkel anyának annyira korlátolt a mozgása, hogy egyelőre egy kezemen megtudnám számolni amikor nekem is meg neki is kellett az autó.
-
válasz
Tothgera30 #218075 üzenetére
VAG-konszern esetleg? Csak azé' kérdezem, mert KV-n van azért korrekt, nem lehúzós áron VAG-szervizes ismerős, s azért nem mindegy a kiállított szervízszámla sem : ) Oktáv kombi pl? Bár nem tudom, a szívóbenzinesek mennyire jók ebből.
-
Keresünk a családba kompakt hatchback vagy kombi szgk.-t. Ritkán lenne használva, azaz maximum évi 10 ezer km-re. Keret 3,5m körül. Kritérium az alacsony fenntartási költség (inkább szívó benzinmotor), kettő-három (185-190cm-es) ember transzportálása kényelmesen. Extrák közül klíma, tempomat, multikormány, kényelmes (akár AGR) ülés, ISOFIX szükséges, AT váltó és Xenon sem kizáró ok. Astra J Fl már ismert, Focus Mk3.5, Megane Mk3 lett kinézve. Női kizáró okok: Grafit szín előny, szürke és fekete kizárva.
-
rbalint88
addikt
válasz
kulturg #218071 üzenetére
Inkabb az a kerdes, mennyire lenne kihasznalva egyszerre a ket auto, illetve a fenntartasa mennyire fer bele ket autonak.
Egyetlen autonak Passat GTE-t javasolnam en is.
eGolfot tudom javasolni, felesegemnek is azt vettunk, nagyon szereti.
Hutot szerintem nem a draga autot amortizalva kell szallitani, babakocsi, kisbicikli elfer a sima otajtosban is, inkabb az a kerdes mennyi hely marad mellette/hany darab fer el belole. Felnott bicikli jo kerdes, ott mondhatni vallasi kulonbsegek vannak a szallitas modjat illetoen, igy abba nem mennek bele -
kulturg
tag
Hali, azon gondolkodtam (mint itt már sokan mások), hogy a családnak legyen EGY mindenes vagy KÉT külön autója? (pl. hosszú útra nagy benzin/dízel + városi kis elektromos)
Aztán írták, hogy akkor legyen egy plug-in hibrid. Ez még oké is lenne, csak pl. egy Kia Ceed kombi PHEV csomagtere lecsökken a normál 600 körüli literről 4-500 liter közé, ami már észrevehető különbség. Gyakorlatilag egy nem kombi csomagtere lesz belőle, éppen a lényeg veszik el.
Van vkinek tapasztalata konnektoros kombival csomagtér használhatósága terén? (hűtő, bicikli, babakocsi, futóbicikli stb. nagy dolgok pakolása terén) -
vzsryl
nagyúr
válasz
pècsimunkás #218069 üzenetére
7000@200ló
6400-6600@205NmVan ereje, de kora esti autó (6-tól 7-ig), szóval én egy használt példánynál nagyon félnék az olajfogyasztástól, mert rengeteg az idióta és széttapossa már hidegen, hogy érezze az erőt.
-
pècsimunkás
addikt
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
adrian14 #218067 üzenetére
Nem olyan gyenge az csak elszaladt a ló a gyártókkal... Egy könnyű, élvezetesen vezethető autó. Igazából inkább 2 személyes mint 4, inkább a 2+2 illik rá.
Motorral nem szokott nagy gond lenni. Ha alapjáraton kicsit egyenetlenül jár akkor az ECU soft vacakol. Csak újra kell húzni a soft-ot (ezt márkaker megcsinálja neked). Illetve kokszosodni is tud a szívósor, az is okozhat ilyen jelenséget. De ez olyan 200k km körül szokott csak előjönni.
Kényes az olajra és a benzinre. A vezérműtengely tud megkopni ha nem megfelelő olaj volt benne vagy nem cserélték időben (amúgy is érdemes gyakran ránézni az olajszintre), akkor elkezdi enni az olajat. Illetve fontos a jó minőségű benzin is, érdemes 98-as vagy 100-ast tenni bele.
-
adrian14
tag
Sziasztok!
gt86-al vagy brz-vel van valakinek tapasztalata? Tudom, hogy sokak szerint gyenge. Viszont a legerősebb autó, amit valaha is hosszabb távon használtam, egy 3-as Prius. Épp ezért gondolom, hogy 200-250LE fölé felesleges lenne mennem egyelőre. -
válasz
molnarpeter #218062 üzenetére
Köszi! Ezt lehet megnézzük ma, nem tűnik rossznak.
-
diegho
nagyúr
válasz
szőröscica #218058 üzenetére
Mivel ismerem az értékesítőt, aki napi 60km-re járt vele az első 1 hónapban, ezért feltételezem, hogy nagyon is jó kézben volt.
-
diegho
nagyúr
válasz
Pfiucska #218047 üzenetére
Én most vettem Kugát. A Karoq-nál nekünk kényelmesebb, pláne hátul, ahol a Karoq ülései kemények. VAG bérenc vagyok, de ez a Kuga most igen jól sikerült. Előtte 3-as leon volt, annál érezhetően halkabb, igaz még nem pályáztam vele, de a tempó már... szóval érted... mivel már 2500 km belefutott, délután írok egy kis összefoglalót az autós topikba.
-
Pfiucska
aktív tag
-
Gombinyó
őstag
válasz
johnny82 #218045 üzenetére
Én anno a Riot az 1.25-el vettem volna, nem sokkal izmosabb az 1.4 és a 6-os váltója is rövid áttételű, annyival nem jobb az 1.25nél, 1.25ből viszont jóval nagyobb a választék.
208ról túl sokat nem tudok, kolléganőnek van ezzel az 1.2 szívóval pár éve, ő nagyon szereti, hibája ez idő alatt nem volt. -
Szaisztok!
Nincs valahol összefoglalva, hogy milyen újabb kisautókat érdemes venni, amik jó és megbízható konstrukciók? Még mindig keresek K12 Micra helyett újabb, max 4-5 éves városi kisautót. Évente max 7-8K km-t menne 90% városban, így megbízhtaóságra törekszem, hibridért nem fizetnék milliós felárat. Keret nagyon max 5M, de 4M körülinek jobban örülnék. Most az új Micra mellett most a Yaris tetszett meg neki. 1.0 motorral milyen? Bár azt nem értem, hogy ezekbe miért nincs ülésfűtés?! Swift, Clio nem tetszik neki. -
deadelon
aktív tag
Sziasztok.A mitsubishi asx 1.8 di d (150le) (2014 évj),tudom nem mai típus, létezik valami "gyermekbetegség" amire esetleg oda kell figyelni ?Bármi aki esetleg ilyen autót használ?
-
Lefty
addikt
Sziasztok,
VW T-Roc 1.5 TSI-t neztem ki uj autonak, viszont vacillalok a manualis es a DSG valto között, hogy melyikkel legyen. Amugy manualissal kisebb a valasztek es joval dragabb is. Melyiket ajanljatok?
-
válasz
rbalint88 #218034 üzenetére
egyébként ez a tempózás miért jó? Ma nézegettem, hogy GPS szerinti 115-nél forog ~1900-at hatodikban a 2.0cr, 125 körül már 2200 körülit. Afelé meg nem szívesen forgatom tartósan. Nyilván egy újabb - hét sebességes váltóval - egyszerűbb a helyzet
Tényleg, mivel az A3 e-tron, Golf GTE is egy "átdolgozott" 6s olajos dsg-vel operál, vajon ezek mennyit foroghatnak ~125-130-as tempóná (magyarul: mennyire jó ez a 1.4 TSI& eletromotor pályán?)? Nyilván 1.4 TSI miatt mások a "határértékek", meg máshol a leggazdaságosabb az üzem, de engem meglepett pl, hogy a hetes olajos DSG-s Golf VII 2.0 cr 1850 körül forog 130-nál. Azért ez jelentős eltérés a hatos váltóhoz képest, ahol már inkább 2200 fölé tekint
edit: ha már Kuga. Az alatta levő "mini-suv" puma mennyire vállalható? A méretei alapján lett rokonszenves, rövid-nemtúlmagas-nemtúlszéles.
-
tibce1
csendes tag
Köszönöm a segitséget, én is a golf felé hajlok. Esetleg még szóba jöhet a 3-mas Leon de majd még meglátjuk
-
rbalint88
addikt
válasz
H A M M E R #218025 üzenetére
A Corolla Cross sokkal kisebb, mint a masik ketto. Nekem ez lenne a sorrend: kuga hybrid, karoq, corolla cross, kuga 1.5t manual. Szvsz A-B autonak, ami nem elmenyre van, legyen csak automata. Hybridek mar egesz jok palyan is (160-ig, inkabb 140-ig), legjobban fogyasztanak es legmegbizhatobbak. A Skoda talan legjobb minosegu es legergonomikusabb belteru, a motorja jo, egyeduli negativum a valto lehet. Corolla a szukos es japanos belter, illetve az ara miatt 3., Kuga 1.5t mellett nekem csak az ara szol.
Ha tudod tolteni es kiadja a matek, raneznek a Tesla Model Y alapvaltozatara is. -
válasz
H A M M E R #218025 üzenetére
Én a skoda száraz DSG-jét se küldeném be túl sokat a városi dzsugelbe (ha bírod a manuált az egész jó érték arányú lesz). A ford duplakuplungosát pláne ne vedd egyetértek. Bár a Kugák most nagyon jó árban vannak, ha ne tévedek nagyot a kuga azért mint "kasztni" jóval komolyabb mint a corolla cross. Mondjuk Kuga ülést próbáld ki sokan utálják (sokan meg nem értik miért
alkat kérdés). De ha jó az ülés jó én ezekből kuga hybridet vennék (rav4-et nem mondom sokkal drágább és még mindig sokat kellhet várni rá).
-
válasz
szőröscica #218019 üzenetére
Olajfüggő. 5W30-ről talán 0W20-ra írták át a követelményt.
-
fa4hu
őstag
Sziasztok!
Szeretnénk lecserélni a családi Zafiránkat, ehhez keressük az utódot. Mivel zömében városban használjuk, ezért benzines lenne célszerű, viszont ha lehetséges, akkor méretben nem vagy csak kicsit lépnénk vissza a pakolhatóság miatt. Mindenképpen használt autóban gondolkodunk 4-5 millió Ft-ig.
Mit javasoltok, típus, évjárat? Nézegettem a Volkswagen Touran-okat, de nem tudom, mennyire megbízhatóak a TSI motorjaik.
Minden ötletet, segítséget előre köszönök!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
H A M M E R #218025 üzenetére
Ezek közül Toyota. Igazából pár éves PHEV jobb volna szerintem, ha vagy ha van másik autó, egy EV - konnektor megléte esetén.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
H A M M E R #218025 üzenetére
Nem teljesen azonos a Toyota rendszerevel, a hozzakapcsol motor a Ford sajat fejlesztese (pl mas a hengerfej).
Ovijaratra hibird jobb valasztas, az elektromotor segit alacsonyan tartani a fogyit. Ulesprobazd le mind a kettot.
-
H A M M E R
csendes tag
Az alábbi SUV okal kapcsolatban kérnék véleményt/tapasztalatot (akár privátban):
1) SKODA KAROQ 1.5 TSI DSG (kb. 11 M ft)
2) FORD KUGA TITANIUM 1.5 ECOBOOST MANUAL (kb. 9,5 M ft)
3) FORD KUGA 2.5 FHEV AUTOMATA (kb. 12 M ft)
4) TOYOTA COROLLA CROSS 2.0 HYBRID comfort e-cvt (kb. 13 M ft )Egyrészt ovijáratot is bírnia kéne, városban, de aggloból, pályán munkábajárás lenne a cél, ezért előny, ha pálya tempónál annyira halk, hogy nem kell felhangosítani a zenét vagy hangosabban beszélni. Eddigi utánajárás alapján a hibridek tartósabbak. Kérdés, hogy annyival tartósabb-e amennyivel drágább. FORD-ról azt olvastam, hogy az automata váltója nem a legtartósabb, ezért ott manualt néztem. Illetve a hibridje ugyanaz, mint a TOYOTA rendszere? Ki melyiket ajánlaná?
-
válasz
szőröscica #218022 üzenetére
Meg svájcban annyira nem is érdemes túl tempósan haladni
-
rbalint88
addikt
válasz
szőröscica #218019 üzenetére
Ha limos volt, az nem 1.4T, hanem (talan 3 hengeres) 1.2T
-
BigBlackDog
veterán
válasz
szőröscica #218019 üzenetére
"...de mintha egy vodor csavar zorogne elol..."
Mondjuk 5-6-8 henger után sok motor tud ilyen lenni.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
grizlisandor #218017 üzenetére
Igen a K Astra láncos.
-
grizlisandor
veterán
válasz
tibce1 #218013 üzenetére
A 7-es Golf egy nagyon jól eltált autó, de a K Astra se szégyenkezhet.
Ki kell próbálni mind2kettőt és amelyik tetszik, mind2 kokszolódik a közvetlen befecskendezés miatt, a Gofl az szíjas vezérlésű, az Astra talán láncos, de majd valami Opel expert kijavít.(#218015) szebe:
MQB platformos autókba mind szíjas 1.4 tsi motorok kerültek. -
tibce1
csendes tag
Sziasztok!
Szerintetek melyik lenne jobb választás? VW golf 7 1.4 tsi vagy K astra 1.4t?
-
válasz
kovacsroli #218011 üzenetére
1.4T jó. 125/150le szerintem mindegy.
-
kovacsroli
senior tag
Sziasztok,
K Astrát melyik benzinessel? 1.4t 150 le? 125 le?
-
-
negyedes
addikt
Nyaralas ota asszony ragja a fulemet egy varosi kicsi futkoraszos autoert.
Max 2k euro menne bele, nyilvan benzines. Minnel egyszerubb annal jobb.
Ami kellene az a szervo+klima.
Amik eszembe jutottak:
- 2es Swift
-Polo 1.2
-Corsa 1.2
-Fabia
-Ka
-Fiesta
-ClioKi mit ajanlana?
Új hozzászólás Aktív témák
- Telefon szerviz helyben - Gyors javítás, akár 30 perc alatt!
- Telefon felvásárlás!! iPhone 13 Mini/iPhone 13/iPhone 13 Pro/iPhone 13 Pro Max
- Frederick Forsythe: Isten ökle (nem olvasott)
- AKCIÓ! GIGABYTE AORUS ELITE Z790 i7 14700K 64GB DDR5 1TB SSD 7900 XTX 24GB be quiet! SB 802 1000W
- ÚJ Microsoft Surface Laptop 7 13.8" 2K - 120Hz Érintő - Snapdragon X Elite - 16GB - 512GB-2 év gari