Hirdetés
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- A YouTube-ot is betiltják a gyereknél az ausztrálok
- Gyilkosságban és öncsonkításban akart segíteni a ChatGPT
- Kompakt vízhűtés
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Mini-ITX
- TCL LCD és LED TV-k
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Haladó fájlrendszerek, de mire jók? Ext4 vs Btrfs vs ZFS vs APFS
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
rwin5
őstag
A kekkh-en levő gépjármű adat lekérdezőt használja/használta már innen valaki? Érdemes vagy fölös rá pénzt kiadni?
-
-
w333
félisten
válasz
szőröscica #124092 üzenetére
Aha ... tényleg
de akkor is vigyázni kell mert nagyon sok a cégesautó !
-
Primary92
senior tag
Nem 400-ért. Mondjuk nagyon max. 600-ért. Több szempontból is egy 600k-s Bravo 1.9 JTD tetszik legjobban, de nem zárkózom el mástól sem.
Gyakorlatilag keresek egy jó ár/értékarányú autót, ami megfelel méretben, fogyasztásban és a fenntartási költségben is. Úgy alakult, hogy munkába járáshoz mégsem kell autó, így csak privát használatra kellene mondjuk évi 10000 km körüli használattal (n-szer 10 km-es utakra). Olyan 3,5 évre szeretnék tervezni vele.
Ha lehetne így tudni előre, akkor azt mondanám, hogy az kell, amivel legolcsóbbra kijövök összegezve minden költséget, beleértve a vételárat és az üzemanyagot is. Kár, hogy ezt így nem lehet tudni előre
A méretet szerintem jól behatároltam azokkal a típusokkal, amik szimpatikusak. Nagyobb lehet, de alapvetően fontosabb a fogyasztás. -
Primary92
senior tag
Az ilyen 2001-2004 közötti Focusokról mi a vélemény? 1.8 TDCI vagy Di motorral.
323-as Mazda ugyanebből időszakból 2.0-s dízel motorral? -
Qru
MODERÁTOR
Fejezzétek be az offolást!
Ezzel a témával az autós topikba írjatok: [link]
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
Viperator #124074 üzenetére
Visszamentél már a kútra, ahol azt a fost tankoltad?
Azért kérdezem, mert voltam kutas. Vágom mi a protokoll ilyenkor.
Ha ott nem hajlandóak kártéríteni, akkor kell feljebb menni.
De azért kicsit unalmas már, hogy itt sírsz a topikban, valójában meg kb. semmit nem teszel az ügy érdekében.
-
Viperator
őstag
Van félretett üzemanyag (szerintem 20-25 liter.De miért fekete/kávé színű az üzemanyag? (valódi benzin színe zöldes árnyalatú) Valószínűleg belekevertek a benzinbe valamivel.
Lehet fordulni valamilyen hatósághoz mintával, aki ellenőrzi a kutakat? Ha igen, hova?
-
Primary92
senior tag
-
Viperator
őstag
válasz
2thletme2day #124067 üzenetére
Sikerült neked kártérítést követelni?
-
Integrale
veterán
válasz
Morris #124068 üzenetére
Shellnel is tankoltam mar mocskot vagy ep vizezett szart, amitol a dizel 170 km alatt benyakalt 15 litert, visszafele egy nevenincs szarnal tankoltam es fele ennyit sem evett az auto.
Ha tehetem en is kerulom a nevtelen eldugott kutakat, mert tobbszor nyultam mar melle vele. De ezt meg lehet tenni nagynevu kutnal is. -
2thletme2day
őstag
válasz
Viperator #124064 üzenetére
Előző régi escortunk is egy kétes tankolás után ment nyugdíjba (bontóba). Nem mondom 100%-ra biztosan hogy amiatt a benzin miatt, de tankolás után kb 20-30km és vége volt. Már menet közben is ugrált a kocsi néha aztán miután leállítottuk végleg beadtad a kulcsot. Nem indult. Győrben a régi Veszprémi úti olcsó kis kútnál kezdődött a probléma.
-
DonLaca@
senior tag
-
Viperator
őstag
válasz
rwin5 #124061 üzenetére
Egyéb javaslat?
Meg fogom kérdezni először egy jogi tanácsadótól... meglátom, hogy mit fog mondani...
Ennek a cégnek nincs nyilvános telefonszáma, másoknak viszont van.
Esetleg rövid emailt fogok írni (csak most nem fogok odaírni, hogy hol történt a tankolás és pontosan mikor. Mert akkor kitakarítják a kutat és a felvételt kitörölik) és kíváncsi leszek a válaszára! - ez jó ötlet?
-
Viperator
őstag
Nincs véletlen, mindig alaposan figyelek. 95-ös benzint töltöttem és a blokkon is az van írva.
Győrben telitankoltam, Győrtől Nagyváradig és vissza majdnem Szolnokig nem volt semmi baja a kocsinak, szépen ment (korábban sem volt baja). Kevés benzin miatt mentem tankolni Szolnok közelében az országúton és irány haza (Győrbe), a lakásunk előtt ment tönkre.
És ez nem vicc.
Megpróbálom megoldani!
-
-
Gergőke88
addikt
-
Viperator
őstag
válasz
werszomjas #124046 üzenetére
Igazad van!
-
w333
félisten
válasz
Viperator #124043 üzenetére
Csak azért tippeltem erre mert ismerős hasonlóképp járt a kis Mitsu Colt -al ... ő az Agip kútnál tankolt és kiderült hogy a 95 -s benzint Etanol -al (85") felesbe ütötték, azóta én nem tankolok olyan kúton ahol lehet kapni Etanol 85 -s üzemanyagot
Különben miért nem árulod el ? sokan olvassák a fórumot lehet hogy 1-2 felhasználót ezzel megmentesz és nem fog odamenni tankolni
-
Viperator
őstag
HELP!
Kis segítség, mi a teendő, hogy megtegyem az első lépést? (azaz feljelenteni, kártérítést követelni)
Probléma: rossz benzin miatt elromlott a kocsim.
Előtte nem volt semmi baja, töltés után ment tönkre. A benzin színe olyan volt, mint a kávéé, meg szemcsések is (a szerelő szétszedte, átnézte, a benzint két kannába tett félre /esetleges laborvizsgálatok miatt/, stb., rendelt benzinpumpát, ami nem olcsó). Tavaly januárban volt műszakin, kipufogóvizsgálat szerint a gyári értékek alatt jöttek ki az eredmények (még előtte is a gyári értékek alatt jöttek). A blokk megvan!
Történet: Győrben az egyik kedvenc kúton szoktam venni benzint, karácsonykor telitöltöttem, úgy mentem Erdélybe és visszafele Szolnok közelében (most nem írom le a településnek a nevét) mentem a "kedvenc" kúthoz újra tölteni, mert kevés volt (kb 15 liter). Lakásunk előtt megálltam (de nem szabályosan parkolva), hogy tudjuk kipakolni a táskákat, stb. és utána akartam rendesen parkolni, nem akart beindulni a kocsi. Tolva tettünk a parkolóhelyre. Az a lényeg, hogy a lakásig sikerült eljutni.
Egyik érdekesség: volt benne még kb 15 liter benzin és így tudtunk hazajönni! Miután elfogyott a jó benzin, megkapta a rosszat és így romlott el az autó (szerelő szerint és egyetértek vele).
Másik érdekesség: megnéztem a blokkokat (a kedvencét és a másik "kedvenc"-ét is), a kedvenc kútnak van neve és maga a cég neve is ugyanaz, a másik "kedvenc" kút a kedvenc kút nevet viselt, de a cég neve teljesen más volt!
Nagyon köszönöm a segítséget!
-
-
kicsit off, de azért autó
Parkolóbérlet kedvezményes vásárlásához nekem kell lennem az autó tulajdonosának, vagy legalább üzembentartójának. Édesapám a jelenlegi tulajdonos, az autót viszont én használom, adott helyen nekem van ideiglenes lakcímem. Hogy jövünk ki legjobban a történetből? Nem volt még autó a nevemen, KGFB-t nem kötöttem még ezelőtt, jó lenne, ha most még nem is kellene. -
Bull Boss
őstag
Valaki emlitette, hogy jó választás lehet egy twingo. Pontosabban melyik motorral? és mit lehet róla tudni?
-
Integrale
veterán
válasz
Bull Boss #124031 üzenetére
A taxiüzem kicsit más, mint elugrani boltba vagy melóba. Ismerősöm Citroen C8-at használ taxiként, napi pár indítás, ebből csak az első hideg. Sokat jár reptérre és a környékén, ott alkalmanként jobban meghajtja, és a sallanggal sincs gond.
Egy olyan régivágású dízelnek mint az Octaviáé nem szabad, hogy ártson egy ilyen használat, feltéve, ha nem 5 kilométerenként van leállítva, majd beindítva, mert akkor soha az életben nem melegszik be. -
-
Bull Boss
őstag
Én amúgy a taxikból indulok ki. Az a sok 1es octavia ami felénk jár még mai napig is csillió km-el mind dizel, talán sdi-k és még mindig semmi bajuk
szerk: kornelka én is miskolci vagyok
-
-
Bull Boss
őstag
Amugy létezik olyan dizel ami nem megy tönkre a 100% városi használattóL?
régebbi kevésbé modern szivó dizelek hogy viselik ezt a használatot? Van olyan motor amit esetleg dizelbe ajánlanátok vagy inkább benzin?
-
Primary92
senior tag
A Brava vagy Marea Weekend fogyasztása nagyobb észrevehetően, mint a Bravoé?
A kivitelbeli eltéréseken kívül van valami komoly különbség? -
Integrale
veterán
válasz
Bull Boss #124018 üzenetére
100 HP-t az asszonynak!! Vagy az összkerekest, hogy sose érje el a százat.
Egyébként, igen, csak 60 lovas van Pandában az 1.2-ből, az erősebb csak dízel vagy az említett 1.4.
Primary92: A Mareanak jobb az alapfelszereltsége, könyöklő, hátsó szellőzőrostély kozépen (Bravoban csak a lábaknál). Hatalmas eltérés fogyasztásban nem lesz, súlyban ~50 kg van a kettő között, viszont a Mareanak kedvezőbb az alakja légellenállás szempontjából, feltéve ha szedán.
-
-
Bull Boss
őstag
SZiasztok! A Fiat 1.2 60LE motorja csak városi hazsnálatban kijön 7L-ből mondjuk egy Punto vagy Panda-ban?
-
deicide
veterán
Az elektronika az jó arc, fel tudtam tegnap menni a ház előtti 10%-os havas emelkedőn helyből indulva. Igaz csak második kísérletre és nemhogy villogott, folyamatosan világított a kipörgésgátló, de felment.
F Astra-val ezt biztos nem oldottam volna meg, csak a domb aljáról indulva, lendületből.De persze igazad van, sok a nyomaték, leginkább kanyarból kigyorsításkor érezni, hogy esélytelen így aszfaltra vinni az erőt.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 Ultra 256GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- Telefon felvásárlás!! iPhone 11/iPhone 11 Pro/iPhone 11 Pro Max
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A13/Samsung Galaxy A33/Samsung Galaxy A53
- Asus ZenBook Duo UX8406 -14" 3K OLED 120Hz Érintő - Ultra 7 155H - 16GB - 1TB - Win11- 3 év garancia
- SzoftverPremium.hu