Hirdetés
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Bővíti a Strix Halo kódnevű dizájn képességeit az AMD
- Azonnali informatikai kérdések órája
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Akciókamerák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Komolyan ráállt a csúcs-GeForce-ok átalakítására Kína
- RAM topik
- Nubia Red Magic Astra - táblajáték
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
-
gzbotii
nagyúr
válasz
gzbotii #219966 üzenetére
Most jelenleg ott tart a válogatás apósomékni, hogy a következő autók közül kell választani. A szín és a földrajzi lokáció lelimitálja a dolgokat kicsit (igen, tudom). Egy 2016-os 1.6 Dustert az orrúnk elől vittek el. A többi autó vagy nem tetszik nekik, vagy meg ennél is rosszabb motorral szerelték őket (korai 1.4 TSI, etc). 2017-18as évjáratokból lett inkább az évtized eleje, ha már költeni is kell ezekre majd…
Szóval, ezekből néznénk meg kettőt szombaton, le van már beszélve:Skoda Fabia kombi 1.2 HTP, 2011
VW Touran 1.2 TSI, 2012 (tippre ez még láncos)
Dacia Sandero Stepway 0.9 TCe, 2014 -
Bikkrom
senior tag
válasz
rbalint88 #220067 üzenetére
Más a helyzet. A vszervízbe okkal hordja majd minden v60 phev tulaj az autóját. Ők oldották meg a legégetőbb típushibákat, majd a szakszervizek lenyúlták a megoldásukat. Nem mellesleg korrekt áron dolgoznak és ami pláne extra szimpatikus, hogy garanciát vállalnak a típus hiba javításokra. Manapság melyik autószerelő vállal 1-2 év garanciákat? Végtelenül szerény, de maximálisan szakmai csapat. Az utolsó csavarig értik a v60-at. Bárkivel beszéltem eddig ez jött le.
Qru #220068: bizony van benne erő. Nagyon eltalálták az awd-t is többek között.
molnarpeter #220072: pontosan, csak +1 ülés hiányzik a tökéletességhez.
Amikor még EV-k voltak tervben az i3 is ezért esett ki. Pedig nagyon tetszene az Ampera. De ez a fránya 4 személyes.
-
rbalint88
addikt
válasz
tboy93 #220086 üzenetére
Engedje el a szedant, vagy ha mar, akkor Tipo. A Fluence a torokszedansag minden negativ hozadekat tudja
Ebbol a kellemetlenul hullamzo, alulcsillaiptott vizagy futomu es a mallo belter zavarna igazan
Nem tudom mennyi a keret, en biztos valami autobb autot (minosegibbet) keresnekugyanez a motor Megane kasztniban abszolut tamogathato valasztas!
-
válasz
grizlisandor #220087 üzenetére
-
gg72
veterán
Sziasztok! Ha egy autónál azt írják, hogy a "rendezett külföldi okányokkal" eladó, akkor annak kb. mennyi a összköltsége, hogy a nevemen legyen?
-
grizlisandor
veterán
válasz
tboy93 #220082 üzenetére
Renault Fluence nem csak nagypapáknak! Varga Tibor autóvizsgálat youtube videó!
Ha jól emlékszem, a motor megbízható szíjas vezérlésű, csak fránya okoskerék szolenoid kombóval, amikor cserélni kell, a vezérléssel együtt, de kérdezz rá a Renault topikban.
-
tototos
addikt
válasz
grizlisandor #220083 üzenetére
Ha hibrid akkor szerintem csak a Toyota
-
grizlisandor
veterán
Dízelt nem akarok, valamivel dinamikusabb, mint Piros.
Hibridet is meglesném, a CWT váltó és a bébifókák miatt, de a szumma 100 ló nem egy idegbeteg, meg a +1M(30%) felár nem gyere be! -
Renault fluence 2016 1.6 (114le) benzinnek mik a buktatói?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
molnarpeter #220079 üzenetére
A tarcsinak ara van kerem.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
grizlisandor #220077 üzenetére
Auris Gen1? A 132 lovas 1.6i csalódás lesz, mert abban sincs tarcsi. Ha szénné pörgeted akkor meg csak a hagja jön meg, az ereje továbbra sem. Van belőle 2.2D-4D 177 lóval, az már oké.
Amúgy meg akkor a T-jet a mit keresel.
-
tototos
addikt
válasz
rbalint88 #220067 üzenetére
A Toyota hibrid piac itthon eljutott oda, hogy Jenőék és Zsolt tud eladni legmagasabb áron. Nyilván benne van, hogy ők megbízhatóak és valamilyen szintű garanciát vállalnak a termékükre. Te mint magánszemély nem igazán tudsz a ő áruk felé menni eladásnál. ÉÉn tavaly év végén adtam el a P2-t és meglepően kevesen kerestek, igaz a piaci ársáv tetején helyezkedett el a kocsi, cserélt akkupakkal.
-
tboldi
nagyúr
válasz
grizlisandor #220069 üzenetére
Áh, a Modus! Ilyennel csináltam a B jogsit. Csoda, hogy nem a középen lévő műszeregység zavar.
-
stilo18
addikt
Sziasztok,
3M-s kerettel mennyire jó ötlet egy 8gen FL Civic, 1.8-as motorral?
Olvastam, hogy a széria tipushibáiból sokat javítottak az elődhöz képest..
Mik maradtak? Mire érdemes odafigyelni? -
Qru
MODERÁTOR
válasz
grizlisandor #220069 üzenetére
Nissan Note?
-
grizlisandor
veterán
Hajónapló jó kis autó lenne a Modus, de olyan közel van az ajtó burkolat, hogy azon fekszik a combom.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Bikkrom #220066 üzenetére
Ritka, ezért nem értem miért kell pont őket szívatni. Ja de, álzöld intézkedésnek pont megteszi.
Na arra vannak dombok is, meg lusta közútkezelő és az awd rendszere meg parádés a V60-nak. Telken az egyik szomszédnak is ez van és ahol az Octavia 4x4 nem jött fel ott ez a V60 simán feljött (akár csak az új Vitara Allgrip).
-
rbalint88
addikt
válasz
Bikkrom #220063 üzenetére
Kevesbe a konkret peldanyokra, inkabb a helyzetre reflektalva irok. Szerintem sokszor tulertekelt es ezaltal tulzottan elkerik az arat annak, ha egy koztiszteletben allo orakulum (facebook markacsoportban felhypeolt szerelo) szervizelte az autot. Ettol meg ugyanugy barmi elromolhat rajta, ok sem latnokok es josok. Egy atvizsgalas soran kiderulhet, hogy amugy mar orvosolva lettek a tipushibak, meg ha nem is a hypeolt szerelo altal, meg a nepper errol nem tud
Hahura felraktam a Priust, nem volt ra semmi mozgas. Beraktam ugyanazzal a szoveggel fb csoportba, hogy “A Jenotol” van, az akku meg lett “Belazva”, aznap irtak oten, az egyikuk eljott masnap, a rahagyott alkualapot lealkudta es egymas tenyerebe csaptunk
Priusnal amikor vettuk, akkor Jenoeknel kezdtunk, mert ott volt valasztek eleve es kozel is volt. Utana megneztunk meg ket olcsobbat, hulla volt mindketto, aztan megvettuk azt, amire ott megallapodtunk, hogy nap vegeig tartsak, mert amugy tetszik es vinnenk, de szeretnenk latni a masik kettot. Szemmel lathato arkulonbozet volt, de annal sokkal nagyobb volt az allapotbeli diffi. A hozzaallasrol ne is beszeljunk, maxi korrekt volt Jeno tarsa, Zsolt.
szerintem Golf es Passat GTE is tud 20km-t barmilyen korulmenyek kozott. Mar a Golf is kb ugyanannyi helyet ad, mint a V60, nem kell hozza az orszag masik vegeben levo orakulum es barmennyire is szeretheto a Volvo, racionalisan nezve jobb a VW - modernebb infotainment, jobb helykinalat, szelesebb koru hozzaertes. Van a csaladban egy eGolf es egy sima dizel V60 is, ugy mondom ezt -
Qru
MODERÁTOR
válasz
Bikkrom #220064 üzenetére
5M-ig nem. Kizárásos alapon akkor marad a V60. Már csak találnod kell egy leinformálhatót. Arra figyelj, hogy szmogriadókor a dízel phev is tiltva van Budapesten (nem tudom érint-e).
-
Bikkrom
senior tag
Igen, igazad van. Akkor ez is az Outlander sorsára jut. Nincsenek csodák. Mindig a V60-hoz jutok vissza, bármerre is nézelődök. Valahogy ennek az aksija egy csoda ebben az árban. Márpedig az az elsődleges szempont. Reggel 20km-t meg délután 20km-t tudjon télen nyáron. Közte feltöltöm. Lényegében EV-nek lesz használva 99%-ban. Semmi más PHEV nincs ami tud 30-40 km-t, de télen is min 20 km-t? Max 5 millióig.
-
Bikkrom
senior tag
válasz
tototos #220061 üzenetére
Jó ötlet. De szerintem nem lesz gond ezzel a v60 csomagtartóval.
A biztonság és a karbantartás/szervíz költség a fő szempontok. A fölös napelemes ingyen kWh elhasználás után.
A biztonság a Volvo-nál csillagos 5-ös. A karbantartás/szervíz költségtől tartok. Ez ilyen babonás berögződés. Vehetek én bármit. TV, PC, akár milyen gép. Ami elromolhat nálam elromlik.
Megnéztem most pár órányi videót a V60-ról, totálcar stb. Nálam első évben erad motor meg aksi csere lesz, meg turbó, csakhogy az 5 millióra ráduplázzunk.
Viccet félretéve csak olyat fogok venni amit a vszervíz rendberakott és ott átnézetjük. Nem tudom lesz-e erre hajlandó tulaj. Meglátjuk. Amit megnéztünk most kiderült, hogy nepper. Most hozta hollandiából. Semmi baja... Mondja ő. Persze. Klíma, kormánymű alap csere ezeknél. Így árulja 5,7-ért...
Holott vannak szépek amiket rendszeresen a vszervíz szervizelt 4,8-ért. -
Bikkrom
senior tag
2015, akkor necces választás az aksi miatt. A 2013-as Volvo 11,2 kWh-s (10) aksija még megy 35-40-et. Az Outlander is ezért esett ki. Kicsi az aksi. Köszönöm szépen a választ!
Mennyire nyűgösek ezek a Mercik? A Volvo pár típushibája rendszeres szervízzel kordában tartható ahogy olvasom a vszervíznél. A motor meg a váltó meg nagyon megbízható. A C350 ilyen szempontból mennyire rigolyás?
-
Bikkrom
senior tag
válasz
molnarpeter #220022 üzenetére
+tototos:
Maradt a Volvo V60 egyenlőre a befutó, beleültünk. Alszunk rá még párat. Kibírható a hátsó lábtér az asszony szerint. Gyerekeknek meg mindegy. A csomagtartóval együtt tudunk élni. 1 hétre 2 közepes bőrönddel, 2 hátizsákkal 2 gyerekkel simán elutaztunk. Arra bőven sok amire nekünk kell.Szembejött még egy hibrid Merci C350. Ahogy látom nagyobb csomagtér, nagyobb lábtér. Ezek mennyit bírnak tisztán elektromosan? Mi a tapasztalat ezekkel? Nem sokat találtam róluk itt. Árban 5,5 milliós tehát kicsit több, mint a Volvo, de 2 évvel fiatalabb is. Igaz km-re meg pont annyi. Ti mit tudtok róla?
-
Greentea
senior tag
válasz
frankdelgado #220036 üzenetére
Crossland-ot én már semmiképpen sem vennék újonnan, mert 2017-ben jött ki, és az új Astra-t odaadják 7.5-7.8-ért, ami azért egy érezhetően frissebb és jobb technika.
Idén mutatják be az utódját a Crossland-nak, ami Frontera lesz.
-
rbalint88
addikt
válasz
molnarpeter #220047 üzenetére
Mint i30 felhasznalo mondom, hogy nem hiszem, hogy kisebb a Scala az i30/ceednel, sot
Altalaban pont a helykinalatat emelik ki a Scalanak
En barmikor bevallanek belole egy 1.5tsi-t -
válasz
rbalint88 #218837 üzenetére
kis update
a csinálj amit akarsz végül az lett, hogy szó szerint az orra elől vitték el fél órával az egyik kinézett octaviát. így végül másnap elhozott egy 218d active tourert. nem tudom milyen idős pontosan. nz... a rendszám, manuális váltó, stb..
remélem szegény nem ült fel a szopórollerre. kis nehézség a szervizekkel, hogy nem beszél magyarul. meg igazából egy tízszer ennyibe kerülő kocsit is vehetett volna, de mégis inkább futja ezt a kockázatot. remélem jól sül el
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
JuhG24 #220046 üzenetére
MQB A0 platform, olcsónak van kitalálva, sok típus osztozik rajta. Korábbi modellek alapján ebben a kategóriában jellemzően törekednek a korábbi generációk alkatrészeit használni, kevesebb fejlesztési/tervezési költség, olcsóbb beszállítói árak... Aztán persze néhány helyen nyilván alapvetően is spórolósabb megoldások (kevesebb puha felület, több kemény műanyag, stb).
Ja, és a Scala egy polccal az i30/Ceed alatt van, az Octavia lenne azoknak a megfelelője. Ez inkább egy felfújt Fabia technikailag. Az 1.5 TSI úgy néz ki, kiválóan sikerült, szóval egy pillanatig nem beszélnélek le róla, illetve ezeknek sok éves távlatban is olcsó tud maradni majd a szervizelése. -
-
rbalint88
addikt
válasz
frankdelgado #220039 üzenetére
Jo esellyel a Suzuki a megbizhatobb auto.
Plusz a Crossland szerintem a leggagyibb Opel az elmult 10 evbol, en azt biztos nem vennek.
Megneznem meg a Ford Pumat, ami hasonlo meretosztaly, eggyel igenyesebb kivitelben. Bar sajnos ugye az 1.0ecoboost se a legjobb hiru motor, ki tudja mennyire javitottak a tipushibait. De talan arra neznek vissza a legszivesebben.
A Suzuki egy oszinte auto, nem losz vele melle alapvetoen. Nekem fajna erte 8 millat kiadni, amikor 19-ben 5 milla volt ugyanez, akkor aran verhetetlenul jo deal volt -
-
vzsryl
nagyúr
válasz
frankdelgado #220036 üzenetére
Az Scross 1.4 turbós, mild hybrid motorja rendben van.
Ha nem zavar, hogy éjjel sokan villognak majd rád, mert a tompított fényszórója is koponya CT-t csinál a szembe jövőknek a gagyi lámpatest miatt, akkor nyugodtan veheted.
Stellantis 1.2-es, 3 hengeres turbómotorjáról sokat beszéltek itt a topikban is. Nem sikerült túl jól, és akkor még finoman fogalmaztam. Az 1.5-ös dízel sem olyan beton biztos konstrukció, mint a régi HDI-k.
E két autó közül egyértelműen a Suzuki nyer. -
frankdelgado
őstag
válasz
molnarpeter #220037 üzenetére
bocs, csak véletlenül írtam neked válaszként...csak az érdekelne melyik a megbízhatóbb autó...
-
Dani_kp
addikt
válasz
molnarpeter #220035 üzenetére
Köszönöm a választ
.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
frankdelgado #220036 üzenetére
Pontosabban motor, váltó?
-
frankdelgado
őstag
válasz
molnarpeter #220035 üzenetére
Sziasztok!
Új autó vásárlásában töröm a fejem és két autóra szűkült a kör az egyik a suzuki s scorss (ez beleférne 8 milla körüli összegbe), illetve az Opel crossland, ami 7 milla körül meglenne. Mindkettőben megvan, ami kell felszereltségben és van elég hely is a pereputtynak. Nekem az opel is tetszene, de több hozzáértő barátom is óva int a francia belsőtől..sztereotípiák ugye...
Adnátok tanácsot?
-
Dani_kp
addikt
válasz
molnarpeter #220024 üzenetére
Fiat Scudo, Citroen Jumpy, Peugeot Expert hármas?
Nem feltétlen a fenti kérdezőnek ajánlva, de ezekről mi a vélemény? Ajánlott nem ajánlott, ha igen, milyen motorral? -
Truman
senior tag
válasz
szőröscica #220026 üzenetére
Jó, de addig is járni kell valamivel. És a gólya lábaim se fognak összemenni tőle.
A Polora már többet kellene költeni mint az értéke.
-
grizlisandor
veterán
válasz
molnarpeter #220024 üzenetére
Meriva B szűk belülről, így nagy csalódás volt.
Touran hátul 3 külön hokedlivel 3 kisebb, vagy 2 átlagos és 1 kisebb emberre van szabva. -
Truman
senior tag
Sziasztok.
Tudnátok írni nekem konkrét típusokat, amibe nagy emberek és kényelmesen elférnek?
Konkrétan én is 192 cm vagyok amellett még jó testes is és a család több tagja sem sokkal kisebb. A jelenlegi Polo Classic -omba úgy kell behajtogatni magam, a hátam mögött max egy gyerek fér csak el.Nem feltétlen SUV -ra gondolok, bár attól se zárkózok el. A legutóbb B-MAX -be ültünk be az nagyon jó volt diszkózni tudunk volna benne, de elment a C-MAX is, tetszett a Golf Plus, de annak meg kicsi a csomagtere. Árba olyan 2 - 2,5 m amit még OK.
-
Bikkrom
senior tag
válasz
molnarpeter #220015 üzenetére
Nem egyszerű.
Nem tudom mennyire fog rákapni feleségem meg a gyerekek az utazgatásra. Ha nagyon rákapnak... Akkor bajban leszek a sok bérléssel.Másfelől azért ha vszervízben szervizelt V60-at veszek, vásárlásnál átnézetem akkor sok meglepetés elviekben nem érhet. Gondolom. De jöhetne pár tapasztalat korábbi vagy jelenlegi v60 tulajoktól. Visszaolvastam az elmúlt 4 évet v60-ban. De 4 embert leszámítva nem sok a tapasztalat.
-
válasz
molnarpeter #220002 üzenetére
Z14XEP-et ajánlom, kis pénzből fenntartható, minden kiforrott hozzá. Abban a lánc relatív sokáig bírja, gyári olajcsere periódus esetén 200k körül, de pl. szerelőm 9-10 ezrenként ledobta a folyadékot és 600k-nál cserélte le a gyári láncot. Családban kettő van, mindkettőn gyári, bár 126k és 138k körül jár. A14XER-t inkább nem, akkor már 16XER vagy (ha van) 18XER.
-
Bikkrom
senior tag
válasz
Bikkrom #219876 üzenetére
Folytatódik a keresés.
Mivel hiába 99% napi oviba hordás (20km táv összesen), 2 havonta viszont akadnak hosszabb utak így elvetettem az EV-t. Leaf még tetszett volna, de amerre mennénk főleg: Debrecenből Tokaj iránya, Gyula, Eger alig van chademo... Állandó hatótáv para stb. 200 km-t bírnia kellene télen is. Az meg nem megy 4-5 millióból ahogy látom.
EV topicban a PHEV felé tereltek. Ami tetszene is, de a 4 milliós keretet fel kell vinni 5-re.
Outlander-t néztem, de annak hulla az aksija, télen az ovit sem bírná, pedig az a fő cél. Szaldós napelem még 9 évig, évi +4000kwh többlet elektromos autózásra. Azt el kell használni.
Volvo V60 most a befutó. De tartok a magas fenntartási költségektől. Ami nem volt Vszervízben rendbe rakva az gondolom +1 milla rendbe tenni a típushibákat? Vszervizes darabok meg inkább 5 millió felett vannak. Akkor már ott lenne a 40kwh Leaf is, de gondolom az sem fog 200km-t menni.
Ioniq is tetszett. De annyira műanyag. Meg az sem bír többet a Leafnél.
Szerintetek? Merjem a V60-at bevállalni? Ennyiből minden kompromisszumos lesz ezekre a célokra, ezzel tisztában vagyunk. Ahogy a v60 csomagtartóval is megbarátkozunk.Nem vagyunk babakocsizósak.
Első autó vásárlásra van tippetek? Keressek valakit átvizsgálásra? Érdemes? Mikre figyeljek?
Ismertek V60-ban jártas szakit?
Köszönöm szépen a segítséget előre is!
-
-
JuhG24
csendes tag
Sziasztok, új vagy fiatal autó vásárlás előtt állunk (idei év folyamán), új esetén 10M hitelre a keret. Eddig i30/ceed vonalon gondolkodtam (korrekt ár/érték arány), de ha kicsit magasabb a kocsi, azt sem bánom. (sokakkal ellentétben itt, ahogy látom)
2 gyerek van, még van babakocsi, de egyszerűen nem szeretem a kombikat, szóval azt próbálom elkerülni. Használat leginkább városon belül, óvoda, bevásárlás. Hosszabb út (200-300 km) kb. heti 1x munka miatt autópályán. Optimálisan talán ez 2 autóval lenne megoldható, jelenlegi öreg C-Max-ot megtartani a hosszabb utakra és napi használatra célzottan venni újat.
Márkahűségem abszolút nincsen, csak amikor beülök, akkor stabilan menjen és jó legyen. (leginkább biztonsági funkciók, bluetooth) Bármilyen javaslatnak örülök, köszi -
molnarpeter
nagyúr
válasz
Tothgera30 #219980 üzenetére
Z14XEP-re gondoltam. My bad, köszi hogy szóltál
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Milyen autót vegyek?
- Windows 11
- iPhone topik
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- TCL LCD és LED TV-k
- Formula-1
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- További aktív témák...
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- EZVIZ CS-EB8-4G-2K-PS(kit)
- Akció! Újra Gamer EGEREK! Glorious , Endgamer XM1R , Nibio
- ÚJ Lenovo Yoga 7 2-in-1 - 14"WUXGA - Ryzen 7 8840HS - 16GB - 512GB - Win11 - 3 év garancia - MAGYAR
- HP EliteBook 830 G8 i5-1135G7 16GB 512GB 1 év garancia
- Telefon felvásárlás!! iPhone 13 Mini/iPhone 13/iPhone 13 Pro/iPhone 13 Pro Max/
- Asus TUF Gaming F16 (2024) FX607JV Grey - 16" - és Lenovo Legion Slim 5 RYZEN 7 8845HS
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest