- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen TV-t vegyek?
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen alaplapot vegyek?
- Mini-ITX
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen notebookot vegyek?
Hirdetés
-
Mozgásban az Arena Breakout: Infinite (PC)
gp A korábban csak mobilokra/tabletekre megjelent FPS hamarosan PC-n is elérhető lesz.
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Balupapa #8229 üzenetére
Nem kell félni egy sok km-s dízeltől. Én annó a passatomat 194k km-rel vettem meg.mentem is vele sokat ( csak azért nem írom le mert kiröhögnétek), és a kötelező és kopó dolgokon kívül , csak egy rozsdafolt to kell most megcsináltatnom. Még az automata is gyönyörűen menend.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
Szerintem ezen ne gondolkozz...ha akarsz új autót, vedd meg. Egy autó nem attól jó/rossz mert sok a km benne vagy mert az előző tulaj tapodta. Egy autó akkor jó ha szereted. Ha nem szereted, akkor lehet a legdrágább s klasse is, azt is utálni fogod...
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Ha ilyen kicsi a futásteljesítményed akkor a benya jó. A dízelnek az üzemeltetési költségei nagyobbak. Nekem olajkályha passatom van, most 11 éves és gy egy apró rohadáson kívül semmi baja pedig 200k + van benne.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
-
válasz Runner_fxr #8303 üzenetére
A melóhelyem szomszédságában van egy bmw szaki...sajnos Ő elvette a kedvem a 3D x5től. Asszonkánank nagyon tetszik...de amikor megtudtam hogy mibe fáj egy befecsi-sor csere, meg láttam egy kontakt hiba miatt kiszedve az összes kábelt...a szívem megszakadt, mert nem engedhetem meg magamnak.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
válasz Runner_fxr #8308 üzenetére
Ha dízel magasnyomi befecskendező kell akkor 530xd 2006-hoz darabja nettó 110k volt plusz beszerelés.Ugye ez 6x meg FA... A tulaj szó szerint felkapott egy fél törött csapágyat és bebaxta a nyitott motortérbe
Igaz a VW konszern sem olcsóbbMost néztem h a mostan 2.5 tdi passatom teljesítmény adója 20356...a allroad lesz akkor meg lesz 60000...k.va állam.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
-
Nekem volt 1.4 mpi fabiám. pontosan 365+1 nap a hengerfej tönkrement. Végül gariban kicserélték és el is adtam. Városban SOHA nem fogyasztott 9 liter alatt. Ha klímát kapcsoltam, gyk a kézifék felesleges volt. Ha meg 4-5 ember ült benne plusz még klíma, szó szerint érezni lehet a kuplung szagát...
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz Balupapa #8394 üzenetére
Én annyira nem örültem neki: 3,5 millában fájt nekem akkor az új Fábia...olyan 2003 magasságában. És ha vki akkor én igen papásan vezetek, még az asszony is baxtat vele. Uh nem igazán értettem hogy miért halt meg a kocsi...
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
Srácok, de komolyan, miért nem aza alapján választ vki autót, hogy szereti vagy nem?
Én egy ideig Alfáztam....azt nem lehet szerelem nélkül és akármi baja volt szerettem.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
Ha a pénztárcám olyan nagy lenne mint a szerelmem, akkor én ezt venném...tudom, belelóg a kezem a bilibe.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
-
Ez nemsokára eladóvá válik
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
-
-
-
válasz Balupapa #8511 üzenetére
igaz. az én mostani 2.5 tdi-m 150 lovas, az újabb passat meg 2 literes és 170 lovas. Mivel a 140 lova kissé félresikerült, mert eszi az olajat meg a cr magasnyomású szivattyúja szeret meghalni....170 meg már 2x szorzót jelent.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Hát jobban utána olvasva megvan az.
http://kalkulatorlap.hu/teljesitmenyado_kalkulator.htmlÉs ezt találtam a jogtárban is, bár csak a decemberi volt meg.
ez alapján 99, 111 kw 20535ft
2006 125 kw 75000 ft[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
válasz dabadab #8517 üzenetére
gázolaj és nem az számít hogy év közben szétosztva, hanem az hogy éve elején szeretem kifizetni az ilyeneket mint kötelező meg cascó meg teljesítményadó. És nem mind1 hogy
casco: évi cca 70k
biztosítás: évi 42k
teljesítményadó 75k v 20kszerintem szembetűnő a különbség.
Azt meg hagyjuk hogy a gázolajból most 22k 1 teli tank. És megy feljebb. Hiába fogyaszt a kocsi 8at átlagba, ( a 2 literes 6,5-lel szemben) azért idő mire a 50k visszagyön.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
-
-
-
válasz hobizoli #8602 üzenetére
Valóban..biztosan a BWM M5 tervezői is hülyék, ha a motor tetejére is tettek egy olajtartályt, hogy kanyarban-fékezéskor az elkúszó olaj pótlása ne legyen gond. Biztosan...
Akármilyen kicsi a lyuk, de ha sűrűbb a cucc biza nem folyik úgy. (Vizet v jégdarát könnyebb szipákolni szívószállal?) Persze itt másodpercekről beszélhetünk max, de annyi bőven elég akárminek.
Meg lehet hogy keverem a két műszaki megoldást, de a főtengelyi kompresszor az ami már alacsony fordulaton nagyon terhelve van nem? A turbónak is kell leállításkor egy kis idő a vissza hűlésre, pont azért hogy ne égjen bele az olaj. Rgo van benn olaj ha nem is sok már indításkor, igaz csak annyi hogy legyen kenése.
Én csak kérdem ezeket mert nem vagyok szerelő.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
-
válasz hobizoli #8616 üzenetére
Nah pont ez a helyzet nálam. Most akarom a szelepszár szimmeringeket meg a hengerfej szimmeringeket cseréltetni, mert megjelent egy kevés olaj. És a motorolaj meg nem fogy, csak valami 20k km alatt egy leheletnyit.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Kés topik
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Milyen TV-t vegyek?
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- Poco X6 Pro - ötös alá
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Borotva, szakállnyíró, szakállvágó topic
- További aktív témák...