Hirdetés
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- A YouTube-ot is betiltják a gyereknél az ausztrálok
- Gyilkosságban és öncsonkításban akart segíteni a ChatGPT
- Kompakt vízhűtés
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Mini-ITX
- TCL LCD és LED TV-k
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Haladó fájlrendszerek, de mire jók? Ext4 vs Btrfs vs ZFS vs APFS
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Eagl3
veterán
válasz
bitpork #162095 üzenetére
Szó nem volt arról, hogy nem kell az autót "gondozni". Ellenben semmi kedvem nincs egy három milliós használt autón 150.000 km-nél motort cserélni 1 misiért, mert letérdelt.
És erre sajnos elég sok példa van a TSI-k (főleg a láncos motoroknál) és THP motoroknál.Ezért kérdeztem, hogy ha szóba jönnek a TSI motorok, akkor mikori évjárattól és melyik típusok a megbízhatóak.
-
válasz
pető bá' #162096 üzenetére
Tudod az a baj h itthon sok kókler van autószerelő szakmában. Egy barátom tiguanja a rossz hírű 1.4 tsi kompi+turbós. Elvitte szerelőhöz aki ráadásul gimiben 4 évig osztálytársa is volt. Az kicserélt neki ezt 80k-t de csak nem lett jó, ekkor megpróbálta rábeszélni h cserélje amazt 170k-t de akkor barátom megkérdezte tőle hogy ha ezt kicserélted és még mindig szar a kocsi akkor hogy hogy nem jön le amaz árából?! Ekkor megszakadt a jó emlékű kapcsolat és Péter barátom kicsi utánaolvasással egy 8000 ft-s vákuumszelep cserével otthon orvosolta a gondot.
Ebből vond le a tanulságot magad
-
-
footy
addikt
válasz
Eagl3 #162091 üzenetére
Mi nemreg vettunk egyet. Minden alkalommal elvezettel ulok bele, a Golfomba(6os) visszaulni csalodas.
Tipushibarol nem tudok, a motor eleg jo konstrukcio, nincsenek olyan problemai mint a korai TSIknek es nagyon jo a karaktere is.ekkora futasteljesitmeny utan kell biztosan kolteni ra és mennyit?
nincs ilyen szabaly, ez hasznalat es elozo tulaj fuggvenyeben valtozik -
Eagl3
veterán
Sziasztok!
Alfa Giulietta 1.4 TB -ről van valami információtok? A motor mennyire megbizható, kb. mekkora futasteljesitmeny utan kell biztosan kolteni ra és mennyit? Egyéb típushiba amire erdemes figyelni?
-
-
Sziasztok!
Egyik ismerősöm kinézte ezt a Golf IV 1.9 PD TDI-t. Csak automata váltós kocsi jöhet szóba. a keret kb annyi, mint ennek az ára.
Ennek a motornak-váltónak, típusnak mennyi buktatója van? Az autón láttok valami "gyanúsat"? -
Integrale
veterán
válasz
adamkaa777 #162086 üzenetére
Dizellel batran, pontosabban atvizsgalt dizelekkel batran, 147-bol volt 8 szelepes az jobb, a 16v mar kenyesebb.
Benzineseket viszont kihagynam, kiveve, ha talalsz olyat, ami elso gazdas, maximalisan megbizhato es ismert eloeletu, mert az tud tartos lenni.Benzineseknel keszulj ugy, hogy teljes vezerlescsere 120e korul mozog, kiveve a 147 1.6 eco, abban nincs vezerlesmodosito, az onmagaban 50 korul mozog, viszont azzal a motorral csak a kulso lesz fiatalos, dinamikusabb mint a tobbi normal 1.6, futomu es kormanyzas miatt elvezetes, de nem raketa! Sot!
rbalint88-nak van egy 156 jtd-je, hobizolinak pedig egy 147 jtd-je, dizelrol beszelj veluk.
En egy 145 ts-t nyuzok (meg), varatlan kiadast nem generalt az elmult 6 evben es 150e km-ben, vezerlescsere azonban az auto piaci ertekenek a negyede harmada, plusz most volt meg kuplungcsere (330e km alatt a masodik), egyik vezermutengely mar kopott volt, abbol is kapott masikat.
De ez egy biztos eloeletu auto volt, bizonytalanba, amit nem tudom hogy hajtottak, abba nem ulnek bele, annal azert kenyesebb a TS.
-
adamkaa777
senior tag
Köszönöm szépen , alfa 147 meg GT ez a 2 eddig nagyon tetszik
-
vzsryl
nagyúr
válasz
adamkaa777 #162083 üzenetére
Szia!
Alfa 147.
Motort majd írnak a szakik.De egyébként a H Astra és a Focus MK2 is tud sportosan kinézni, főleg egy jó fényezéssel meg felnivel.
-
gzbotii
nagyúr
válasz
adamkaa777 #162083 üzenetére
Nekem a fitalos designról így elsőre (főleg ebben az árkategóriában) Seat (Ibiza, Leon), Alfa és Fiat (Bravo, Gande Punto) ugrik be.
-
adamkaa777
senior tag
Sziasztok.
Autó vásárlás előtt állok a keret kb 1m-1,3m
Munkába járásba kellene (napi 20km) illetve a városban néha furikázni.
Eddig mazda 3 asokat néztem de sajnos ahogy olvastam nagyon rohadósak.
Ami egy egyedüli kritérium, igen tudom furán hangzik hogy fiatalosan/sportosabban nézzen ki az autó. Nem kombit keresek de nem is cabriot .Minden ötletre nyitott vagyok
Előre is köszönöm a segítséget .
Üdv. -
kisza25
félisten
válasz
mettyuz #162081 üzenetére
Elég halott az a topik, sanszosan nem az állandóan mókolós emberkék veszik, meg nincs is itt még akkora múltja, megoldandó probléma....
Van kia ceed fb csoport az pörgősebb, meg ott tulajt is fogsz találni
Nekem még 2011 ceed volt, 2013 i30 (közös alapok a ceedel) meg most i20.
Jut eszembe neki újabb kia ceed van, de nem tudom, hog fl vagy az elötti -
mettyuz
tag
válasz
stickermajom #162080 üzenetére
Köszi
úgy látom hogy előbb szemüveget kellene csináltatni
-
mettyuz
tag
válasz
Johnny_vT #161974 üzenetére
A nézelődés, cikk és népítéletek olvasása után a verdikt egy Kia Ceed lesz várhatóan. Kicsit drágább, mint a budget, de a 7 év garancia (kopóalkatrész kivételével) sokat segít.
Úgy láttam, hogy nincs erre fórumtéma, van itt olyan fórumtárs, akinek van tapasztalata a 2015 utáni faceliftes második generációs Ceeddel?
-
creedszl
senior tag
sziasztok
családi autó vásárlása előtt állok. kb 1m-ig bezárólag mindennel együtt.Ezeken gondolkodom:
- 2003-2005 közti Honda Civic 5 ajtós, 1.4-es
- 2006-2007 közti Ford Fiesta, ott nem tudom mennyi a különbség az 1.25-ös és 1-3-as motor közt, melyik érdemesebb.
- illetve még gondoltam Yaris Verso-n
- vagy 2002-2006 E12-es Corolla szintén 1.4Ezekben mind láncos ha minden igaz a vezérlés, ez szempont.Évi 10k körül kilometer lenne a terhelés.Kis ingázások naponta (6km), hetente egyszer 50-60km. Nem szeretnék száguldozni, szóval fontosabb az alacsony fogyasztás mint a motorerő.Jelenleg egy 1.1-es Hyundai-om van, annál minden jobb lesz
Az 1 milliós kategóriában melyik ajánljátok?Melyik típusból lehet jobb állapotút venni ennyi pénzért?
-
hdman
őstag
Ide is beteszem, hátha valaki nem jár a másik totyikban
Urak! Mi a vélemény a következő RS Octaviáról? Komolyan gondolkozom rajta. Igaz, hogy török a kereskedő,de a német piac 80%-át ők teszik ki.
Ahogy nézem, a fűthető szélvédőn kívül full extra. Sztem KPra 16.800 körül el lehetne hozni. A 19" es guruga rögtön repülne le, menne fel gy 18" as. Az szerintem egy jó kompromisszum a kinézet és a felgumizási költség között.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
hülyegyerek #162063 üzenetére
Könnyen megcsal, hogy közel ülsz a földhöz a Civicben. Teljesen más a sebesség meg gyorsulás érzet benne.
-
kisza25
félisten
válasz
hülyegyerek #162063 üzenetére
A papíron lévő adat egy dolog, amúgy 0-100 0,2s van honda vs ceed, valószínűleg a futómű+kormányzás/gázreakció adhatott +-t
A 171 Nm megvan 1500-4000, 4000- nél meg a 120 ló -
vzsryl
nagyúr
válasz
hülyegyerek #162063 üzenetére
Az mondjuk érdekes, mert elég sokan dicsérik az 1.4 Boosterjet-et, hogy jóval erősebbnek érződik a gyárilag megadott 140LE-nél, és állítólag méréseken is 150LE felett teljesít, de ez utóbbira bizonyítékot még láttam, ráadásul a köré épített kasztnik is borzasztó könnyűek.
-
8th
addikt
válasz
hülyegyerek #162061 üzenetére
csíppetneki
-
kisza25
félisten
válasz
hülyegyerek #162061 üzenetére
Ceedben is próbáltad az 1.0 turbót(120 ló)?
Papíron nincsen nagy különbség -
Qru
MODERÁTOR
válasz
hülyegyerek #162055 üzenetére
És felül (rpm tartomány) milyen? Nem kókad le nagyon?
-
hülyegyerek
addikt
válasz
BigBlackDog #162056 üzenetére
Az a baj, hogy pályán nem tudtam kipróbálni. Kifejezetten halknak nem mondanán, nagyobb gáznál mormog rendesen, de az ufónál halkabb.
Az ülése pazar, van oldaltartása, a tömése pedig kb. közepes. Hasonló, mint az ufóban. A fejtámla egy picit zavaróan kilóg, de ez lehet, hogy állítható. Villámpróba volt, még a kormányt se állítottam magamra, de így is megvett. -
válasz
hülyegyerek #162055 üzenetére
Az új Ceed nálam ott hasal el így előzetesen, hogy a műszerfal háttérvilágítása kék a fotók alapján, a Focus meg a csak 3 hengeres motorjaival felejtős. Az Auris az új 2 literes 178 lovas hibrid motorral ígéretes, csak legyen benne Android Auto..
-
BigBlackDog
veterán
válasz
hülyegyerek #162055 üzenetére
Hangban milyen az 1.0? Hangszigetelés, kényelem?
-
hülyegyerek
addikt
Az 1.0-ás Civiccel is mentem egy kört, és azt kell mondjam, hogy ez brutális lett. Olyat tol, hogy az 1.8-as szívóm csak hebeg-habog a sarokban.
A futómű, a kormányzás, a váltó pazar, a hely meg szokás szerint óriási a többi kompakthoz képest. Igen nehéz meccs lesz ez a Civic, a Mazda 3 (hát ha még az új is kijön addigra...), az új Auris és az új Ceed között...(picit bízok az új Focusban is, hogy végre lefogyasztották azt a fránya középkonzolt, meg hátra is csináltak bele helyet). -
proof88
addikt
válasz
Richard! #162047 üzenetére
Megnézem miket találok.
Integrale: tudom nagyjából mit akarok, Berlingot biztos nem, csak kíváncsi voltam milyen autókat találok és azért írtam a listát. Most az lesz hogy a talált típusokból kiválasztom amik ránézésre tetszenek, aztán megnézem hogy azoknak a típusoknak egyébként mennyi az alja meg a teteje, mert ha kiderül hogy 600-ért láttam valamit ami nagyon szép de egyébként másfél milláért árulják az összeset akkor inkább választok egy másik típust.
-
HKorn
veterán
Autó eladáskor elég ha feltöltöm a szkennelt adásvételit a nyilvántartó.hu-ra, plusz a biztosítónak, vagy ocsmányirodába személyesen is be kell menni?
-
proof88
addikt
válasz
proof88 #161984 üzenetére
Folytatva a gondolatmenetet, kiszedtem az érvényes magyar okmányokkal feltételt a szűrésből, valamint módosítottam az ársávot 600-700 ezerre. Nos, 141 találat van csak ebben a szűk sávban.
Az alábbi ugyanazon típusok vannak itt is, hasonló arányban:
itt is van 1 Polo, 1 C5, 1 Accent, 1 Octavia, 1 Wagon R+, 1 Kia Rio, 1 Aveo, 1 Agila, 1 Ignis, 1 Thalia, 1 Logan, 1 Xsara, 1 Chev Nubira, 1 Lacetti, 1 Daewoo Nubira, illetve néhány Stilo, Colt, Pug 206, 307, Clio, C Corsa, Swift, Fiesta, Ka, Fabia, Ibiza, Chev Kalos, Punto, Getz, Megane.Előző ársávhoz képest itt már több Cordoba, Micra, Focus, G Astra, Picasso, Lupo van.
Újak az előző ársávhoz képest (vagyis ezeknek ez az alja):
1 Dodge Neon 2, 1 Yaris, 1 C Vectra, 1 Mazda 6, 1 Kia Cerato, 1 Citroen C2, 1 VW Fox, 1 Astra Classic (tudom ez nem egyenlő a G Astra-val csak hasonlít), 1 Astra Classic II, 1 H Astra, 1 Ford Fusion, 1 Mondeo, 1 Hyundai Matrix, 1 Rover 45, 1 Lancia Ypsilon Y, 1 Pug 207, 1 Corolla, 1 Renault Scenic, 1 Laguna, 1 Modus, 1 Mitsubishi Space Star, 1 Lancer, 1 Forfour, 1 Fiat Idea, 1 Chrysler PT Cruiser, 1 Berlingo, illetve néhány Smart Fortwo, Fiat Panda, Grande Punto, Chev Matiz (tudom előbbi listában volt 1 Matiz de az Daewoo alatt volt), Ford Streetka.
Van néhány Alfa Romeo is (147, 156).Van néhány 2007-2008-as kocsi is az ársávban.
Összességében tehát azt látjuk, hogy 200 és 700 ezer között zömében 2004-2006-os autók vannak, illetve néhány 2007-2008-as. Feljebb már nem fogok menni a keresésben.
-
proof88
addikt
válasz
LuckyL #161985 üzenetére
Értem, köszi ezt észben tartom! 700 ezerig emelve nem fogom bepipálni.
Megnéztem most 600-ig, szerencsére csak 2 autót zártam ki múltkor a többi feltétellel párosítva, 1 Daewoo Kalos és egy Chev Aveo. Érdekesség hogy ez az Aveo azért kakukktojás mert 2008-as évjárat, szóval a legfiatalabb a talált autók közül. 590 ezer forinttal a lista felső részén helyezkedik el, már motorblokk csere is volt benne.
-
SSJmeszes
senior tag
Sziasztok.
Autovásár előtt állok. Van pár kiszemelt már, de most jelenleg egy Mazda 6 1.8i TE ről kérdeznélek titeket.
Erről a motorrol betud valaki számolni?Köszönöm!
-
lsc
nagyúr
válasz
Coccolino_O #162036 üzenetére
Egy jó állapotú 1.4-es benzines e12-vel nagyon nem lősz mellé, sok gondjuk nincs, arra a motor is elég.
-
Coccolino_O
őstag
Hali!
Mivel alapvetően segg hülye vagyok a kocsikhoz, de hamarosan esedékes lesz a vásárlás, így ti lesztek azok, akik kivezettek a fényre.
Valami kisebb autóra lenne szükségem, itt Angliában eléggé olcsók a használt autók és mivel a biztosítási végösszegnél hatalmas jelentősége van a motor nagyságának, így 1.2 v. 1.4 fölé nem szeretnék menni. Alapvetően városban és városon kívüli ingázásra lenne használva, mondjuk legyen napi 100 km, de az már nagyon extrém. A csapott hátú Toyota Corollák (E12?) eléggé bejönnek külsőre, viszont fogalmam sincsen, hogy mennyire jól vannak összerakva. Kb. ilyen méretben gondolkodom, ha megmondanátok, hogy még mit érdemes nézegetni, és milyen motorokat érdemes kerülni, akkor szuper hálás lennék. Van jelentősége, hogy dízel v. benzin? Mert én úgy tudom, hogy rövidebb távolságokra jobb a benzines. Köszi.
-
-v-
addikt
válasz
HKorn #162034 üzenetére
Ilyen hűtővizes sztorikat szoktam találni, hogy fogy, aztán amiatt blokk meg hengerfej repedés .. meg visszahívás is volt, az is hűtőfolyadék miatt, de ott valami leak-et (külsőt) meg tűzveszélyt írnak.
De sehol nem láttam még tulajdonképp mi a fogyás oka, vagy mi maga a probléma, amit lehet csak tudni kell aztán orvosolni mint egy tsi-nél a lánc, aztán jól van.
Valami ilyesmi van amúgy most az rs 2.3-mas motorjával is, az is megzabbantja a hűtővizet aztán megöli magát. -
hobizoli
nagyúr
válasz
Csabroncka #162024 üzenetére
10-12 eves dizelben nem nagyon fogsz csak valos 200k km-st talalni itthon
az olyat meg a nemet se nagyon adja el
meg azt a nepperek reg megvettek eloled, meg az olyan autok ki sem kerulnek a hahu-ra se, annak megvan a gazdaj a meg az elott
en is ugy vettem az 147-t, hogy egy FB-s csoportban rakta fel a hirdetéset még CH-bol egy kinti magyar
az itthon nem volt sehol hirdetvea valos 200k km az ugyanaz lesz, meg a kulso kasznit ado lemezek alatt ugyanaz a technika van benne
ezeket az autokat egy-egy muszaki vázra epitik fel mar 40+ eve, mert ugy sokkal olcsobb gyartani
ugy meg csak attol fugg az allapot, hogy hol hasznaltak, meg a gazdaja mennyire tartotta karban kozbennyilvan egy fokent Bp-n belerakott 200k km az nem ugyanaz a terheles ugyanannak a muszaki tartalomnak, mintha palyan vertek volna bele ugyanezt a km-t ket-harom hetente lejarva a nagyiekhoz
sokkal elobb elkpik a fek, meg szetmegy a futomu is, mint autopalyan kruzolgatva
-
Csabroncka
addikt
válasz
molnarpeter #162027 üzenetére
Ez a 2.000.000 a bűvös szám, elsősorban azért, hogy legyen tartalék a "rendberakásra" és a váratlanokra.....
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Csabroncka #162025 üzenetére
1.9 PD DPF nélkül, ha szorít a büdzsé, 3.0 TDI, ha bőven van tartalék.
Golf 1.9 ugyanúgy, vagy 2.0 BKD -
Csabroncka
addikt
válasz
Csabroncka #162024 üzenetére
-
Csabroncka
addikt
válasz
molnarpeter #162021 üzenetére
Árban egyébként 2 000 000 alatt van tervben, hasonló elképzelésre jutottam én is. Nagyjából ebből a pénzből 2-3 évvel idősebb A4 jön ki (hasonló felszereltség esetén).
Az megint az A4 malmára hajtja a vizet (szerintem), hogy ezekben az autókban (10-12 év) van már kilométer (180-240 ezer, vagy még több is).
Szerintem azért valós 200 ezer kilométer mást jelent az A4 esetén mint a Jetta esetén. -
Integrale
veterán
válasz
molnarpeter #162021 üzenetére
A B6-os Passat Golf 5 padlólemezre épül, keresztmotoros. Az A4 hosszmotoros, más platform, bár az nem derül ki, hogy ha 2008, akkor B8 a kiszemelt, vagy B7 vége, ha utóbbi, akkor már szerintem kicsit nehezebb kérdés, hiszen a G5 újabb, modernebb mint a B6/7.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Csabroncka #162019 üzenetére
Felszereltség kérdése is, inkább ülnék generáción belül 1-2 évvel korosabb, de fullos A4-ben, ha van benne néhány plusz biztonsági extra. Passzív tekintetben megint Audi, az egy szűk Passat, míg a Jetta egy puttonyos Golf (bár a Golf 5 is elég jól sikerült ilyen szempontból).
-
ludsimon
veterán
Sziasztok!
Újra itt.
Nagyon átgondoltam az egészet és majd elmenyautot később veszek. Inkabb most a kevesebb hibalehetoseget választom.2L és 150LE körül nézek autót. Szívó benzin. Évi 6000-8000km.
Focus 2.gen t néztem ki, ezzel a motorral:
Láncos. Kell tőle féljek?
Tudom focusban az 1.6 az ajánlott, de az nekem gyenge.
A 2.0 ban már kettostomegu van?
Az se baj amúgy, csak nem tudom az van e brnne. Azzal lehet kalkulálni, kiszamithato mikor cseres a kuplung.
-
Csabroncka
addikt
Az lenne kérdésem, hogy 2006-2008 VW Jetta és korban körülbelül ugyan ilyen A4 között biztonságban mekkora a különbség?
Sok dolgot kell számba vennem a választás előtt, és a hosszabb utak (hétvégi hazajárás >100 km) miatt nem csak a TDI modellek felé hajlok, hanem azért a gyakori autópályázás miatt a biztonság is fontos a család számára.
Alkatrész árban pl: nagyságrendi különbség van a csoporton belül?
-
Szada85
aktív tag
válasz
zolikaDB #162015 üzenetére
A Signum nagyobb tengelytávjának egy része a hátsó lábtérben érezhetö, ezért hiába hosszabb, mint a Vectráé, a csomagtérre nincs hatással.
Mivel az elején is írtad, hogy a sedan csomagtartójának pakolhatósága az egyik fö indok, ami miatt váltanál, ezért én is az gondolom, hogy ha Vectra vonal, akkor 5 ajtós, vagy Caravan.
-
-
zolikaDB
veterán
válasz
Luck Dragon #162006 üzenetére
A Sigi tengelytavja 17cm-rel hosszabb, mint a Vectrae
[link]
-
-
-
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Luck Dragon #162006 üzenetére
akkor mar inkabb egy 156 SW GTA-t vegyetek
az csak tobbet fog ernimeg az megy is
-
-
zolikaDB
veterán
válasz
Luck Dragon #161992 üzenetére
Hopp, épp helyben van: FL előtti Signum 3.2 V6
-
HKorn
veterán
válasz
stickermajom #162000 üzenetére
Állítólag az 1.6 ecoboost nem egy jó konstrukció ellenben az 1.0-val.
Mondjuk 117k km-nél komplett motorcsere az durva.
Új hozzászólás Aktív témák
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Macska topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Metal topik
- Béta iOS-t használók topikja
- PlayStation 5
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Motoros topic
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
- További aktív témák...
- Dell USB-C, Thunderbolt 3, TB3, TB4 dokkolók (K20A) WD19TB/ WD19TBS/ WD22TB4, (K16A) TB16/ TB18DC
- Új és használt laptopok , üzletitől a gamerig , kedvező áron. Garanciával !
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte AORUS B550M R7 5700X 32GB DDR4 1TB SSD RX 6800 16GB Zalman i3 NEO Gigabyte 850W
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A20e/Samsung Galaxy A40/Samsung Galaxy A04s/Samsung Galaxy A03s
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I5 14400F / RX 6900XT 16GB / 32GB DDR5 / 1TB SSD