Hirdetés
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
bitpork
nagyúr
válasz DeFranco #68799 üzenetére
Nincs mit bizonygatnom, megy teszi a dolgát. Csak az irigyek szoktak vele foglalkozni h nekem allroad van
És mint a fórum hülyéje nekem a kötelességem trollkodni Pláne hogy én magam is megkaptam a letorkollást Gondoltam másoknak segítek megosztva a tapasztalatot
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
DeFranco
nagyúr
válasz bitpork #68798 üzenetére
És? Mindenki leírja a véleményét (még ha az trollkodás is) te meg elzavarsz mindenkit a halál hátára, mert szerinted nem érdemben szólt hozzá, hát hallgasson
Szerintem meg te trollkodsz azzal, hogy nézd meg, beleszeretsz, vedd meg. Ez nem tanács, nem érv. Szerintem. Ettől még persze leírhatod, nem is kötök bele.
Neked van valami kényszered, hogy bizonyítsd, hogy jó ötlet volt ólbókotrót venni
-
-
bitpork
nagyúr
válasz szőröscica #68794 üzenetére
Jesszus maris! Miket linkeltél te? Leírta hogy mit szeretne, és azt is kihangsúlyozta h aki érdemben nem tud hozzászólni az inkább hallgasson
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
!Overdose!
őstag
válasz szőröscica #68794 üzenetére
Remélem csak ironizálsz!
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
szőröscica
addikt
válasz Puma K #68789 üzenetére
Összegezzük.
Első autónak kellene valami, ami viszonylag takarékos, van benne anyag és nem túl nehéz vezetni, valamint 700 ezer alatt van az ára.
Elsőre ez ugrott be: [link]
-gázos, tehát tankolni kb. annyi mint egy dízelt
-automata, tehát kezdőként sem lesz gondod azzal, hogy nem dízel és talán kicsit nagyobb gázzal kellene indulni. Ezzel nem fulladsz le és nem gurulsz hátra egy meredek emelkedőn sem.
-ha mégis visszagurulnál, vagy elnéznél egy parkolást, ebben van anyag, nem sok kár fog esni rajta, néhány karc pedig még férfiasabbá teszi!
-klímás, bele sem rohadsz nyáronDe inkább japánt szeretnél, itt van ez: [link]
-olcsó, még ha picit rá is kell költeni, hogy meglegyen a műszaki, akkor is bőven beleférsz a 700 rugóba
-és tudod, hogy a túlméretezett amerikai vasaknál csak a precíz japán technika tartósabb!Vagy ez: [link]
-ennek van megjelenése, road presence-e.
-bár én személy szerint nem ezt választanám, a hozzá kapcsolódó maffiózó berögződések miatt, de szintén megfelel a kritériumaidnak.Persze próbáld ki mindet, és amelyik leginkább tetszik, azt válaszd.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz !Overdose! #68773 üzenetére
+1
Én nem hiszek ebben a "csak olajat meg benzint kér" dologban. Még ami megbízható, meg jó konstrukció, az se tart örökké, előbb utóbb minden cserés lesz ... csak sokan nem hallják hogy kopog (vagy leszarják), nem érzik hogy remeg stb. És náluk a hibátlan az autó annyit jelent, hogy beeindul rendesen ... -
aero.
veterán
válasz Puma K #68789 üzenetére
A Totalcar.hu-n volt egy teszt, ahol Skoda SuperB, Ford Mondeo és Peugeot 407 kocsikat teszteltek használtan 3 millió alatt, és a 3 autónál olyan hibák voltak amik egy régebbi a már annyiszor emlegetett 20 éves autóknál nem jelentkeztek.
Most emiatt átfutottam azt a cikket, de motorikusan semmi bajuk nem volt, az összesnél a tulaj nemtörődömsége volt a jellemző, összekarcolták, lelakták a belsejét. Némelyiknél futómű szokásos alkatrészek csere, ez nem hiszem, hogy nagyon váratlan. Ismerek egy SuperB-et amúgy aminek 240 ezernél sem hámlik ennyire, szóval használat kérdése.
-
Puma K
nagyúr
A Totalcar.hu-n volt egy teszt, ahol Skoda SuperB, Ford Mondeo és Peugeot 407 kocsikat teszteltek használtan 3 millió alatt, és a 3 autónál olyan hibák voltak amik egy régebbi a már annyiszor emlegetett 20 éves autóknál nem jelentkeztek.
Az autó méretét tekintve egy a lényeg, hogy a Skoda SuperB méretű és attól nagyobb autók nem kellenek
Elég jó ez a Focus amit linkeltél, legmagasabb felszereltség ráadásul van benne oldallégzsák is amit külön kellett rendelni.
Köszönöm a linket!
A dízelhez azért "ragaszkodom", mert ismerősök azt javasolják, hogy első autónak dízel legyen, mert kevesebb az üzemanyagköltség (ráadásul én nem vagyok az a száguldozó típus) meg nyomatékosabb alapból.
Meg azon tanultam vezetni és leginkább dízel autókat vezettem. Egyedül a Suzuki WagonR+ volt ami benzines volt, de az meg kb olyan volt minha Frédi és Béni lábhajtós autójával mentem volna...[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Zewa
senior tag
válasz Puma K #68781 üzenetére
"némely 8 évesen rosszabb állapotban van átlagosnak mondható használat után mint egy 22 éves autó, mert annyira nem ügyelnek az anyaghasználatra és minőségre."
Ez erősen demagóg kijelentés. Persze vannak ilyenek is, de összességégben az arányuk elenyésző.Méretben mekkora játszik? Gondolom a kisebb járgányok is játszanak elvégre megemlítetted az E30-t.
Monnyuk egy ilyen. Nem egy szépség de kényelmes, jó vezetni, viszonylag biztonságos stb..Kell neked feltétlenül a dízel?
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Rambovits
senior tag
válasz szőröscica #68786 üzenetére
Munkatársnak van 1.8 benzines 406-osa, gázzal használja, nem rég rakta bele az 550000. kilométert Hátsó híd volt cserés, azon kívül nagyobb baja nem volt vele.
A hardver az, amivel ha elég sokáig játszol eltörik. A szoftver az, amivel ha elég sokáig játszol működni kezd.
-
Puma K
nagyúr
válasz !Overdose! #68772 üzenetére
Tehát van némely alkatrész ami nehezen beszerezhető az ajánlott/jó minőségű gyártmányokból, így vannak gányolt verziók.
Mikor tanultam vezetni, akkor Normafára, Budaörsre, Hármashatár-hegyre, Zugligetbe és Rózsadombra mentünk úgy hogy végig én vezettem, szóval dimben-dombon keresztül mentem a 72 pacis 190 D-vel de nem volt gondom.
Jól kell váltogatni a 4 fokozatot és halad az kellően.Azt viszont elismerem, hogy nem egy aszfaltszaggató gép, de nem is arra lett készítve, hanem, hogy biztonságosan és kényelmesen utazzunk benne.
Akié a Merci az meg márkaszervizbe hordta mindig is ha valami komolyabb volt vele (a már említett gyújtáskapcsoló, 2 elülső rugó, új kipufogódob. ékszíjfeszítő), és mindig a Mercitól vásárolta az alkatrészeket. Bontó vagy egyéb hely szóba sem jöhetett nála. Azt mondta, hogy ez az autó megérdemli ezt a kis pluszt, és cserébe megy, nincs gondja vele és szereti.
A TDi az általam keresett és talált autókban nem volt eddig.
Az egyik legismertebb használt autós oldalon szoktam nézni a lehetőségeket és kínálatot, ott általában csak annyit, jelölök be, hogy max 2200-2500 cm³, 160 LE-nél ne legyen nagyobb és legyen légkondi valamint ne legyen automata sebességváltós aztán nézem ami van 700k Ft-ig.Ezekhez volt szerencsém:
-Skoda SuperB (első generációs), 1.9 TDi
-Suzuki WagonR+ benzines
-Kia Rio dízel
-Mercedes 190 D(ízel)A "modern" autókkal az a gondom, hogy némely 8 évesen rosszabb állapotban van átlagosnak mondható használat után mint egy 22 éves autó, mert annyira nem ügyelnek az anyaghasználatra és minőségre.
Értem köszönöm!
Melyik dízel BMW motor javasolt ha nem az 1.8 és 2.5 TDS?
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
-
TaaT
nagyúr
Most mesélték hogy múlt héten vagy az előtti héten volt egy baleset nem messze tőlünk, egy lámpás kereszteződésben bent a városban, a részleteket nem tudom de egy ismerős huszonvalahány éves fia is érintett volt a dologban, ő vezette az egyik autót. Nem volt bekötve, megfejelte a kormányt meg a szélvédőt, Egyik szemét eltávolították, a másikra sem fog sokat látni. Úgyhogy továbbra is: öveket bekötni. [link]
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
Zewa
senior tag
válasz Puma K #68771 üzenetére
"190 D-t ami 72 LE dízel és az is jól megy"
Milyen járműveken szocializálódtál, ha nem vagyok túl indiszkrét?Ezek remek autók de olyat ami olyan állapotban van hogy napi használatra alkalmas lenne az bőőven milliós nagyságrendű. Én hanyagolnám őket mert a modern autók lenyomják őket mind komfort, mind menettulajdonságok, mind biztonság terén. Megbízhatóhatóságról nem is beszélve.
Én néznék a helyedben egy Focust, (!) Astrát, Octaviat vagy valami hasonló kispolgári járművet.
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
!Overdose!
őstag
válasz !Overdose! #68772 üzenetére
Még egy gondolat:
Úgy vettem észre, hogy kevesen tudják, hogy milyenek is voltak ezek az autók fiatalon. Több Merci tulajdonossal is találkoztam mostanában, aki állította, hogy hibátlan az autója. Hát egy kivételével csalódás volt az összes. Nem vonom kétségbe, hogy valóban üzembiztosak, de azért voltak nem oda illő hangok, búgás, morgás, remegés bizonyos fordulatokon. Törött epeda rugós ülések, elkoszolódott MB-Tex, gyenge motor. És ezek igazából nem feltétlenül tűnnek fel mindenkinek, mert nem tudják, hogy milyennek kéne, hogy legyen. Aki viszont tudja, annak kiábrándító. Ezért nem Mercizek, mert ami valóban újszerű, annak az ára is olyan, hogy akár egy új kisautót is vehetnél belőle.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz Puma K #68771 üzenetére
Véleményem szerint az általad említett autók (W123, W124, W201) valóban nagyon jó autók voltak. Nekünk is volt több darab is, ismerem őket. Ma már napi használatra nem vennék ilyet. Mechanikusan valóban szinte elpusztíthatatlanok, de már nagyon öregek. Jó eséllyel nem fogsz találni valóban jó állapotú, kevés gazdás példányt belőlük 6-700k körül. Talán 190-esből igen, de W123 és W124 szinte kizárt. Szinte a szemétből lehet őket szervizelni és ne legyenek illúzióid ezt sokan meg is tették. Nagyon sok Merci rohangál Lada ás társai alkatrészekkel, mert a gyári drága. Jó minőségű porlasztócsúcsot már nem lehet kapni hozzájuk, kérdezz csak rá a Mercedes topikban. Imádom őket és vérzik a szívem, de azt tanácsolom, hogy napi használatra ne vegyél ilyet. Ezek ma már hobbiautók.
Már halványak az emlékek, de nagyon lomhának rémlik a 200D. Nekünk W123-as bódéban volt egy 72 lóerős motor, de Pesten inkább ki sem merészkednék vele a forgalomba. Arról ne is beszéljünk, hogy egy forgalmasabb úton, mint a 4-es vagy 44-es szinte lehetetlen vele biztonságosan előzni. Mindehhez fogyaszt 7-8 litert. Aránytalanul sok.
A biztonsággal kapcsolatban tévedsz. Egy E30-as BMW kb. papírból van ott is, ahol még nem rohadt ki az anyag. Az ismerősödnek szerencséje volt, de erre nem alapoznék. Egy mai kisautó, ami ugye már nem is könnyebb egy E30-nál összehasonlíthatatlanul biztonságosabb.
Ha európai vonalon keresel dízelt, akkor nem is értem, hogy egy jó TDi miért nem jutott az eszedbe inkább?
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Puma K
nagyúr
válasz DeFranco #68763 üzenetére
Nem a presztízsre megyek, hanem tapasztalatokra ami alapján családon belül és barátok révén eddig komolyabb gond nem volt a BMW és Merci duó egyikével sem ami 20 év körül van és az újabbakkal sem.
Az egyik egy Merci 190 D(ízel) amin gyújtáskapcsolón, 2 első rugókon, 1db ékszíj feszítőn, és elrozsdásodott kipufogódobon kívül mást nem kellett cserélni, a szokásos kopó alkatrészeken kívül.
Édesapámnak meg egy E30-as 1.8-as BMW-je van ami benzines azzal sem volt mechanikai gond, csak a rozsdásodásra kellett figyelni de azt megelőzve gond egy szál se.Plusz még 2 havernak van BMW-je egyiknek 1-es cupé 2.0-res benzines motorral, a másiknak meg 3-mas cupé BMW-je van szintén 2.0-res benzines motorral, és egyikőjük sem panaszkodik az autójára mindennapi használatban vannak az autók. Harmadik haversrácnak meg egy épített V8-cas W123-as Mercedese van hasított bőr tetővel, és neki sincs gondja az autójával, egyszer megépítette és azóta csak használja, legalábbis nem hallom panaszkodni az autójára őt sem.
Biztonság tekintetében meg múltkor a Mercivel kapcsolatban ezt olvastam:
"Ezekben az autókban használtak először szériában nagyszilárdságú acélokat – amelyek ma minden modern típusban előfordulnak. A ma használatos, félátfedéses Euro NCAP törésteszt azon a vizsgálati rendszeren alapul, amit a Mercedes éppen a 190-es próbáihoz fejlesztett ki, belső használatra.
Szintén ebben a szériában vezették be a puha, programozottan deformálódó belső elemeket is: az ajtókban kialakított könyöklők oldalsó behatolásra automatikusan roncsolódnak, a kesztyűtartó fedele is meghatározott helyen törik, s a pedálok frontális ütközésnél a padló felé húzódnak el."
A világ végéig - Használtteszt: Mercedes-Benz 250 D Turbo (1989)
Meg ezt: Minőség a prémium előttről
A régebbi BMW-vel kapcsolatban egyik ismerős a saját bőrén tapasztalta, hogy milyen biztonságos is egy 20 évnél idősebb E30-as BMW.
Valahol Budapest külső részén autózott. Konkrétan egy benzinkútról jött volna ki hajnali órákban és oldalba kapta egy víz-gáz-villany szerelő Nissan Canette Cargo ami fékezés nélkül oldalba kapta az ismerős kocsiját majd a túloldalon lévő benzinkút árkijelző oszlopának csapódott. A kis BMW használhatatlanra tört, de a srácnak komolyabb baja nem történt.Az alábbi autókat néztem japán vonalon:
-Honda Accord, Civic
-Toyota Carina
-Mazda 626, Xedos 6
-Nissan Almera, Primera
-Mitsubishi CarismaDe ezek között elvétve van dízel, valamint ha van is akkor elég sok problémát szoktak felróni nekik, szóval maradtak a benzinesek, de azt meg annyira nem kedvelem, tehát ha van rá lehetőségem akkor maradnék az európai dízeleseknél, de majd a pénz úgy is eldönti mi lesz... autókat 500-700 ezer forint között szoktam nézni, hogy mi a kínálat.
Mínusz 1 pont az E36 318tds-nek.
Megnézem mik a lehetőségek 325tds vonalon.Köszönöm!
(#68768) !Overdose! :
Mínusz 1 pont a W202 Mercinek.
A neten találtam egy 2000 cm³. 75 LE dízel W202 Mercit. A felkerüléstől számított 5 napon belül el is vitték vagy legalábbis már nem hirdetik. Állapotát tekintve a fotók alapján nagyon szép volt.
Ha vásárlásra kerülne a sor akkor vinnék ismerőst aki jártas a Mercikben, hogy nézze át ő is alaposan. Meg vásárlás után vinnénk márkaszervizbe, hogy nézzék át ott is.
Jelenleg meg van egy 2200 cm³. 95 LE dízel W202 ami szintén nagyon jó állapotúnak néz ki ami a külsejét, belsejét és a motortért illeti.
A 200D meg hogy-hogy autózhatatlan?
Ritkán van alkalmam vezetni egy 190 D-t ami 72 LE dízel és az is jól megy csak mivel 4 sebességes így pörgetni kell mint egy benzinest."Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Matthew
őstag
Sziasztok!
Németországi autó itthoni forgalomba helyezésénél milyen költségek vannak? Regadó tiszta, ezen kívül forgalmi+törzskönyv is kell. Átírás és eredetvizsga nincs? Állítólag a kinti műszaki honosítható idehaza, ilyen esetben az sem kell?
Köszi! -
!Overdose!
őstag
válasz Puma K #68762 üzenetére
Merci vonalon a W202-t kizárnám, mert erősen hajlamos rohadni. Egy W124 esetleg még jó is lehet, de a 200D a mai forgalomban autózhatatlan vérmérséklettől függetlenül. Minimum 250D, az már elfogadható és ráadásul szép 5 hengeres hangja van.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
mycso
veterán
Ez vol-e már
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
DeFranco
nagyúr
válasz Puma K #68762 üzenetére
Szerintem egy ~10 évvel fiatalabb, kevésbé presztitzsmárka c szegmens autójában kellene gondolkodnod (astra, civic, focus, megane, stb.)
Kérdés persze, hogy mennyire fontos a megbízhatóság és a biztonság, szerintem ezek az autók ezekben már bőven alulteljesítenek egy fiatalabbhoz képest, már pedig ha munkára kell, akkor annál nagyobb szívás nincs, mint amikor áll a gép.
Meg kérdés persze, hogy mennyi pénzed van a mókára (autóra és a járulékos költségekre külön) meg milyen igényeid vannak.
Én a presztizsmárkákat kizárnám ha csak nincs 2 millió felett a barbatrükkre.
-
Puma K
nagyúr
Hali!
A segítségeteket szeretném kérni!
Az alábbi autók közül melyik szerintetek a legjobb választás, fenntarthatóság (alkatrészárakat figyelembe véve) és megbízhatóság tekintetében valamint első saját autónak?
Plusz figyelembe véve azt, hogy oda-vissza napi 22 km-ert tennék meg az egyik munkahelyemre a másik munkahelyemnél pedig munkaeszköz lenne úgy mint Budapesten és Országon belüli futárkodás céljából? Inkább jellemző rám a higgadt és nyugodt vezetési stílus.
Mercedes-Benz W 124 200D
-évjárat: 1988/11
-futott km: 369 400 km
-motor: 1983 cm³, 52 kW, 71 LE dízel
-manuális klímaMercedes-Benz C-osztály C 220 D Classic
-évjárat: 1993/8
-futott km: ?
-motor: 2155 cm³, 70 kW, 95 LE dízel
-manuális klímaBMW 318tds
-évjárat: 1995
-futott km: 148 000 km
-motor: 1665 cm³, 66 kW, 90 LE dízel
-manuális klímaBMW 318tds
-évjárat: 1996/10
-futott km: 264 000 km
-motor: 1665 cm³, 66 kW, 90 LE dízel
-manuális klímaBMW 318tds
-évjárat: 1998/6
-futott km: 190 000 km
-motor: 1665 cm³, 66 kW, 90 LE dízel
-manuális klímaAzért Mercedes és BMW duót írok csak, mert a családon belül ezek az autómárkák beváltak, és a szerelésben is tudok segítséget kérni ha olyan gond akadna amit meg lehet oldani házilag szerelés tekintetében.
Viszont a ti tudásotokra és tapasztalataitokra is szükségem lenne.
Valamint érdekelne, hogy az autók reális fogyasztása hogyan alakulna, ha nem téglával a lábamon taposom a gázpedált?
Esetleg milyen másik autót javasolnátok ami
-2000 cm³ körüli (max +100 cm³)
-maximum 125 LE
-légkondis
-4 ajtósÜdv
Puma"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
DeFranco
nagyúr
Kollégáméknak Yarisuk van, és már megvételkor volt benne egy sonyericsson telefonbölcső (még a régi magas dokkoló) belegyógyítva a műszerfalba.
A középkonzol jobb széle és a kesztyűtartó-blokk közötti résbe van valahogy beleapplikálva. Hogy lehet ezt kiszedni? Bontani kell hozzá a műszerfalat? Ha jól emlékszem, mintha láttam volna valami ilyet, valami más márkánál, azt csak be kellett nyomi a résbe és valahogy bepattant.
Leszakítani nyilván nem akarjuk a burkolatot, lebontani meg így saját kútfőből nem tudjuk...
-
Kornel
veterán
válasz szőröscica #68749 üzenetére
nem is ezt allitottam, de itt a modernebb kocsi huzta a rovidebbet.
ovet meg valoban mindenki kapcsolja be. -
vendingo
veterán
15 éve bátyám nem tudott bevenni nagy sebességgel (~160) egy kanyart, megdobta egy tuskó, 13 métert repült a kocsi, közben 3x-r megpördült a levegőbe.
2-en ültek a kocsiba és semmi bajuk nem lett, még az öv nyoma se látszódott meg rajtuk.Hazasétált, majd közölte faterral, hogy "becsúszott" az árokba.
Ha megtalálom a roncsról a képet, akkor feltöltöm.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
szőröscica
addikt
Nem kötekedni akarok, csak ne az alapján ítéljük meg egy autó biztonságát, hogy mennyire deformálódik az eleje egy ütközésnél.
És kössétek be magatokat.
-
-
Kornel
veterán
válasz szőröscica #68744 üzenetére
ha lattad volna hogy tunt el... 5 km/h-val gyorsabban meg, szerintem vege van a gyereknek... igy is betort az orra.
-
TaaT
nagyúr
Give them hell Ukraine!
-
Balupapa
senior tag
válasz beretva #68716 üzenetére
röviden: Ha fordulaton tartod akkor az 1.6d audidhoz képest egy rakéta lesz e miatt nem kell félned.
Élettartam miatt sem mert teljesen bevált teknika, alkatrészei nagyrészt megeggyeznek az 1.9essel. (1899:3x4=1422cm ez sokmindent elárul) kettőstömegű nincs benne mint az 1.9esben és a turbó sem változó geos nem tud leragadni. Egy chiptuningal biztonságosan 100lóra húzhato ha mégis kevés lenne. Ha belegondosz ez hány %-os növekedés sejthető hogy a motorban milyen tartalékok vannak._-=*WheelWhores*=-_
-
Qru
MODERÁTOR
-
giigz
veterán
Én országúton azokra szoktam villogni, akik nem kapcsolnak lámpát... Trafit mióta vezetek, még nem láttam országúton, városban meg ilyen miatt nem villogok...
-
bitpork
nagyúr
Én csak igyekszem betartani a szabályokat. És mindig meglepődök h rám szoktak villogni, pedig nem csináltam semmit.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-
hdman
őstag
kornelka & giigz: ne vegyétek halálosan komolyan, nem szántam annak. (de azért van benne valami )
Sopron city :)
-
TaaT
nagyúr
Ők is gumát nézik
Give them hell Ukraine!
-
Kornel
veterán
válasz Revolit #68720 üzenetére
155/70 r13 a régi swift gyári gumimérete, ami kiváltható 165/65 r13-al is, és ha minőségi gumit választasz, akkor már tapad is... persze a 10 éves gyári 155/70 r13 kleber gumival biztos csikorog minden kanyarban, meg le akar esni az útról
amúgy meg elvileg megbüntethet, gyakorlatilag nem fog, úgyis elbukná a bíróságon a végén.
-
Revolit
senior tag
De a swift nem is 175, inkább 145 ha emlékeim nem csalnak (az volt az első autóm de nem is menőztem vele... )
Semmi baj a Swiftekkel, olcsó népautó, teszi a dolgát, jó konstrukció, de amikor májer gyerek ilyennel akar menőzni, az szerintem baromi röhejes.
Amúgy más téma: tényleg megbüntethetnek azért csak úgy mindenféle figyelmeztetés nélkül, gyakorlatilag annyi, hogy felírják egy lapra a rendszámod, mert fényjelzéssel jelzem a sündörgőket amikor trafiznak? Mert akkor lehet leállok azzal a szokásommal, hogy egy kilóméteren át átmegyek stroboszkópba minden ilyen után
Amúgy szinte mindig megköszönik az emberek -
giigz
veterán
175/70 R13-as kerekeim vannak, de nemhogy 20-nál, 60-nál sem csikorog, igaz vadi új. Simán be lehet tenni a kanyarokba 30-40-nel, nem fog csikorogni, de szerintem nagyobb sebességnél sem lenne vészes még.
Azt elismerem, hogy a 145-165 méretben eléggé virsliről beszélünk, de 175-től szvsz. semmi baj nincs a gumival, vagyis én most a 175-tel, igaz vadi új, de nagyon meg vagyok elégedve, úgy lehet venni a kanyarokat, hogy nem igaz.
[ Szerkesztve ]
-
beretva
csendes tag
Sziasztok.
Érdeklődnék az 1.4-s pdtdi motor egy Poloban, mennyire szereti a hegymenetet? nem állandóan oda járok de vannak alkalmak mikor kaparni kellene felfele 10-15%-os emelkedőkön, és nemtudom hogy jobb lenne-e egy 1.9-es, nem akarom megsütni a motort
Én gondolom felmenne mert nyomaték van benne és az 1.6 os szivó diesel audim is felment
Csak ha valaki tudna mondani egy szakértői vélemény az jobban megnyugtatna abban hogy, milyet vegyek
Az 1.4 mellett a fogyasztás szól! -
Revolit
senior tag
Erről eszembe jut minap Swift-es vagány csávó a 13" kerekével, szokásos egy kéz a kormányon, hangos zene bömböl. Csikorogva vette be kanyart, nagyon menő volt... gondolta ő, szerintem nagyon röhejes az ilyen
Ráadásul az a kanyarvételi sebesség ahol a Swift virsligumijai csikorognak az másnak a kényelmes utazótempó ugye
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz tomcsi23 #68708 üzenetére
Elméletben így van. Gyakorlatban viszont ennél nagyobb a sötétség, és nagyobb lesz a biztonságérzet (meg az arc) a valós változásnál, mert így "hamar-könnyen" megszabadul a problémától, de nem oldja meg.
Nem kell mindenkinek prémium gumit venni, nem ezt mondom, de nem kellene nagyon reklámozni ezt a használtgumi dolgot, mert csúnya vége lesz. Lószar-veréb... tudod.
-
Sholom
tag
Beszámolok majd.
Punto: ECU, map-szenzor, vezérműszíj szakadás (rendesen cserélve volt mindig!), generátor szétrobbant, teljes váltócsere, gázpedál elektronika, olajpumpa, izzítógyertyákat ki kellett fúrni, stb.
(Ezt laikusként írtam, nem biztos hogy ezek a pontos megnevezések). Szerencsére soha nem vertek át, mindig átnézte egy jó haverom aki szintén szervizes)
Ráköltöttem mégegyszer az autó árát az évek alatt. Soha többet olasz autót, még ha ingyen is adják. -
tomcsi23
veterán
-
DeFranco
nagyúr
Az a baj, hogy ezzel kinyitották a pandora szelencéjét rendesen... nem a te 2 éves prémium és láthatóan jó gumiddal van a baj, hanem amikor majd okos borsodi baltaarcú apu megveszi a 4 éves debicát a söntés előtt 10 rugóért szettben, hogy majd ő most odab@sz a biztonságnak, hát a debica az már majdnem prémium, és ez is még alig kopott, bekenjük szilikonnal jó vastagon 'szjóvan.
Mer' megírta a zótónavigáció hogy jobb a hasznát gumi minta zúj. Köcsög kínai maffiának meg nem fizet a hülye reklámért, idejönnek, oszt csak annyit mondanak hogy hankukk... lehet most már menni a Zsókáékhoz szilveszterezni a Mátrába....
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
Egy jó magyar téigumi teszt? [link] Vagy volt már?
Plusz hogy majd megtaláljam alkalom adtán: így kell bikázni
#nincsbennetarcsi
-
-v-
addikt
Keresni kell mindkettorol nyomatekgorbet, megnezni hol mennyi nyomatekod van...felszorzod, kiszamolod a suly loero aranyt, aztan amelyik jobb, az megy jobban az adott fordulaton kb..ha csak nincs valami boduletes nagy kulonbseg valtoattetelben. En azt tippelnem 3500ig a fiat a dinamikusabb, de szerintem folotte se akkora a kulonbseg.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- SZINTE ÚJ, GARIS, 2024 SENCORE S70 400W EROLLER
- Romet Rambler R9.3 MTB Vadi új, 0 perces, Garanciás!
- Irodai forgó szék - Kékeszöld Delight (Beliani) Eladó!
- Secretlab TITAN Evo "Neo Hybrid Leatherette"- Regular - 5 év garancia Bontatlan, új Számlával
- Secretlab TITAN Evo "Classic" Regular méret Vadi új Bontatlan Számlával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest