Hirdetés
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- A YouTube-ot is betiltják a gyereknél az ausztrálok
- Gyilkosságban és öncsonkításban akart segíteni a ChatGPT
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Kompakt vízhűtés
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Mini-ITX
- TCL LCD és LED TV-k
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
Hirdetés
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DeFranco a Te embered vagy ebbe beleírsz
-
https://docs.google.com/forms/d/1zs2aQ9Sg0RxQv6K7W5TWaXeEoBrpcfVM86WgjMthYHI/viewanalytics
Bár ezzel a statisztikával nem érzek egyet: mivel nem mindenki töltött minden mezőt és a válaszok nincsenek névhez kötve, nem lehet megtalálni hogy kinek mi volt a válasza. -
ABE
őstag
Union24, és negyedéves időszakokat fizetek átutalással (ezek is jelentősen tudják módosítani lefelé a végösszeget, ha nem csekkel fizetsz havonta)
TaaT
-
ALI_G
veterán
Irtam, hogy az auto árához mérten, ami burkoltan azt jelenti, hogy valami minimálisra összegre gondoltam
Egy viszonylag világos parkolóban áll pár 10 autó között, igy arra játszok, hogy ne a legkönyebben meglovasitható autó legyen és akkor talán nem ezt viszik el
Casco-t nem néztem konkrétan erre az autóra, vidéki cimre vagyok bejelentve, de még igy is évi 100 körül lehet egy olyan ami lopásra is jó? Nyilván önrész függő, de 6-7 év alatt nem szeretném odaadni a biztositónak a kocsi árát. -
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
!Overdose! #50082 üzenetére
Látod már az új aut vs használt miatt is megy a boszorkányüldözés, mi lesz a benyó kontra gázolaj témánál?!
Le is porolom a ban hammer-t a'szem.
-
neduddki
nagyúr
válasz
!Overdose! #50082 üzenetére
HI!
oszt akkor meg en vagyok a tegla mi????:- )
udv
neduddki
-
!Overdose!
őstag
Totalcar-on hamarosan BMW E90 320i vs 320d használt összehasonlító teszt.
El fog szabadulni a pokol a topikban.
-
ALI_G
veterán
Hi,
nem régiben vásároltam első autómat, opel astra, 2004-es (talán), szóval nem képvisel komolyabb értéket, de pesten bárminek könnyedén lába kél, ha nincs bebetonozva. Mivel a szabad ég alatt tárolom jobb hijjan, érdekelne milyen aktiv/passziv biztonsági eszközöket tudnék bevetni, hogy ne az enyémet vigyék el. Természetesen árban az autó árához igazodva és tudván, hogy semmi nem védi meg, ha el akarják vinni.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
EQMontoya #50074 üzenetére
Milyen költségek?! 0 km-esen vettem a Jazz-em eddig a közetelezőkön kívül 0 azaz nulla forintot kellett ráköltenem (ez cirka évi 20k). 2006-os a járgány.
Érték vesztés nem lényeg esetében, mert nem nyerészkedni akar, hanem egy olyan kocsit amibe beleül és tudja, hogy elviszi a-ból b-be nem rohad le és nem kell ráköltsön legalább 5-6 évig. Úgy is addig használja amíg gazdaságosan üzemeltethető (min. 15 év) aztán betolja a bontóba. Most egy 1997-es Puntó akar lecserélni.
Nem az, hogy havi 4k nem mindegy (egyébként nekem sem az, pedig nem minmálbéres vok) de minek dobja ki az ablakon azt 4k-t ha nem muszáj?! Nevezheted smucignak is akár, én azt mondanám ecotec.
És szívleled meg azt amit alienpapa írt. Fogadd el, hogy vannak másként gondolkodók (tudom ez néha nehezen megy, nekem is hidd el). A srác hozott egy döntést én ehhez képest kerestem a legoptimálisabb választ.
-
EQMontoya
veterán
Erto olvasasbol megbuktal, de buszken bizonyitottad, hogy jol itelkeztem.
Nem azt mondtam, hogy evi 50k nem szamit, hanem azt, hogy ennel lenyegesen nagyobb kulonbseget okozhatnak eves szinten egy uj autonal mas faktorok, amelyekbe epp bele sem gondoltal, mer' ugye Uristen a fogyasztas.Erre mondtam, hogy vihar a biliben az egesz, mert ennel az osszegnel boven elvihet tobbet mas faktor, pl. az ertekvesztes uj autonal.
Az meg a masik, hogy akinek havi 4k nem mindegy, az ne vegyen uj autot. En sem veszek, pedig az elobb epp leburzsujoztal burkoltan.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
máyköl #50071 üzenetére
Puntóhoz nem drága az alkatrész és igazából nincs is ami elromlana rajta mert a szó pozitiív értelmében szög egyszerű konstrukció.
Ősöknek 98'-as Puntója van a kötelezőkön kívül egyedül a féket kellett felújítani most tavasszal de az sem volt vészes összeg.
Coltról nem tudok nyiltakozni, haver vett egyet neki nem volt gondja, a másik is vett neki meg hengerfejes lett kb egy hónap után és még egyszer rákölttt annyit mint amennyiért vette.
Szóval állapotot vegyél, mind a kettőt nézegesd és amelyikből találsz jót azt kell megvenni. -
giigz
veterán
válasz
máyköl #50066 üzenetére
A Mitsu motorja jóval erősebb
Az a lényeg, hogy a lehető legjobb állapotút vedd meg. Ha pályára is felmész vele, akkor egyértelműen a Mitsu, tehát ha hosszútávra mész, ha meg csak város és néha egy kis országút, akkor a Punto is tökéletes.
Coltra ~75k, Puntora ~45k az átírás.
-
sgx
tag
Udv!
400ezres keretnel melyik auto johet leginkabb szamitasba, ha szempont az alacsony fogyasztas es az "igenytelenseg"...semmifele tuning vagy egyediseg nem kell, a lenyeg h napi 10-12km-t uzembiztosan menjen (videki megyeszekhelyen) es evente max 10 alkalommal lehessen vele menni 2-300km-t is egyben...
-
máyköl
veterán
Melyikkel járnék jobban?
Egy ilyen 95 ös Mitsubishi Colt -al, vagy egy 99 -es 1.1 -es Punto -val?
Átírás mennyi kb. ezekre? -
alienpapa
senior tag
Megfogadtam, h nem szólok bele az ilyen vitába, de nem bírom ki......
Nem értem azt a fajta hozzáállást, amikor azt mondjátok, hogy "aki új kocsit vesz és 50k számít az inkább ne vegyen új autót"
Azt kell itt megérteni, h nem hal bele a leendő tulaj ha 50k-val többe kerül az üzemanyag évente, de ha egyszer ezt a pénzt meg lehet spórolni akkor miért ne tenné?
Valszeg ez a fajta gondolkodásmód tette neki lehetővé, hogy összegyűjtötte apránként a pénzt egy új autóra. És ez becsülendő. -
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
EQMontoya #50058 üzenetére
Évi 50k nem sok? Ne viccelj már annyiból kb újragumizod a kocsit vagy kijön belőle kb 2 olajcsere. Örülök, hogy olyan jó az anygai körülményed, hogy nem számít 50k ide vagy oda.
Csóró gyerek 5 éve rakja félre minden fillérét (mert elég okos ahhoz hogy ne hitelt vegyen fel), neki igenis számít az a +/-50k.Integra: Igaz. Neki az már feleslegesen nagy lenne igazából. Akkor maradt a kalapban a Jazz vagy a szívó Polo. Innetől a kereskedőn múlik (melyik addja olcsóbban).
Kösz mindenkinek a helpet.
-
EQMontoya
veterán
Most az a kisebb dolog, hogy a katalogusadat tajekoztato jellegu.
En inkabb azon akadtam fenn, hogy jelenleg epp a 39-es labu lanyt reszesitjuk elonyben a 37-es labuval szemben, mert konnyebb ra cipot kapni. Szerintem a parvalasztasnal azert vannak hangsulyosabb szempontok, de kizarolag szvsz.
Szoval: ha mar valaki uj autot vesz 4-5 gurigaert, akkor evi 15k km eseten keletkezo 1 literes fogyasztaskulonbseg egyszeruen nem szempont. Evi 50.000Ft-rol beszelunk nagyjabol.
Sokkal tobbet szamit pl. az ertekesztes(!), de nyugodtan szamolhatunk egyeb koltseggel is, pl. kotelezo szervizek dijai, szijas vagy lancos-e a motor, stb. Sot, meg olyan aprosagok is nagyobb hatasuak, mint hogy milyen meretu az adott auton a gumi. Mert egy ritka meretu 16-17-es szett gumin lehet bukni 50k-t egy gyakori merethez kepest, ha markas gumit veszel, marpedig 5 evente 2 szettre szukseged lesz.Tul van misztifikalva a fogyasztas, foleg uj autoknal, ekkora kulonbseg lenyegtelen. Vihar a biliben, nem tobb.
-
atti1848
senior tag
válasz
atti1848 #49988 üzenetére
Sziasztok.
Valaki tudna ebben segíteni?
Mert 3 autó közt vacilálok: Ford Focus III. 1.6 TDI, VS. Volkswagen Passat VI 2.0 TDI VS Peugeot 407 2.0 HDI ? Milyen véleményekkel vagytok ezekről? A ford-t már tudom, de a másik kettőt nem.
-
didros
senior tag
Ha egy autó javarészt Budapesten volt használva (~130ezer km az össz. ~170ezer km-ből) akkor az szerintetek komoly negatívum? Ti figyelembe vennétek ezt a körülményt vásárláskor?
-
Xero
nagyúr
Csikós írt ma egy jót a GLK-val kapcsolatban, ami sokunk nézetét alátámasztja:
" ..ha pedig a leendő tulajdonos eszével gondolkozom: ha már tizensok millióért veszem, inkább legyen különleges az autóm, mint extra takarékos."(#50044) Integra: Még nem olvastam végig, csak ezt hirtelen kiemeltem, de valóban pofás kis gép volt az előző GLK. Ez femininebb lett, ahogy a teljes Merci paletta. A többinél annyira nem ártott a dolog, sőt, viszont egy mini SUV-nál azért kérdéses lehet a dolog. Bár nyilvánvaló, hogy ennek a nők az elsődleges célpontjai.
-
-
FerNandor
őstag
azt is nézzétek meg azért, hogy mennyibe kerülnek a szervizek stb. lehet, hogy otthagyja az ember a 7 év alatt az autó árának a felét a kötelezö szervizekre...
akkor szerintem nem kell félnie a turbótól. hagyni kell járni kicsit leállítás elött és kész. én mindig járatom használattól függetlenül egy ideig. ha hosszabb, pörgösebb volt az út, akkor egy picit tovább.
-
Qru
MODERÁTOR
No igen srácok ez ugye a dilemma...
Hyundai-ra is ráirányítoma figyelmét akkor az a 7 év garó jól hangzik nagyon...
mod:
FerNandor: Olajjal nincs gond, mert most is 10k-ként cserél a gyári 15-ös perdióus helyett, erre kényes a gyerek nagyon.
-
giigz
veterán
Ez alapján viszont inkább szívót vennék
Ha nem fog autópályázni sokat (csak évente 1-2x), akkor a szívóval is el lehet lenni. Nehéz döntés így már, azt hittem, hogy sokat jár hosszútávra, és oda már inkább a turbós kellene, mert gyerekjáték neki 6 literrel elmenni a pályán, míg egy szívó azért 7 litert biztos bekér... Országúton egyébként simán elvan a szívóval, 90 körül 5 literrel. Ha meg nyaralni megy, akkor 100-110 és 6 liter
Szóval neki kell eldönteni, egyikkel sem jár rosszul, de a szívó is jó lehet.
-
TaaT
nagyúr
Ezen nagyon jót mosolyogtam
[Lada in US]
-
giigz
veterán
Szerintem nem kell félni attól, hogy bedöglik 100-150k km után. Sokan azt mondják, hogy nem jó a kicsi motor, mert majd nem fogja bírni... Egy 1.2-es motor simán bír 105 LE-t meg 175 Nm-t... Szerintem 300k-t is simán el fog ketyegni egy olyan motor, anélkül, hogy már legyengülne... Rendszeres olajcsere, szűrőcsere, és nem lesz vele semmi gond, jól megy, jól fogyaszt.
Ugye most a 0.9 meg 1.0 literes motorból is kihoznak ennyit, és még azok is mennek 200k-t simán.
-
Qru
MODERÁTOR
No igen attól fél ő is, hogy bedöglik 100-150k km után... Jellemzően országút és kevés város (vidékre hazajáráshoz kell meg kevés pesti használat) nagyon ritkán pálya.
Polo 1,2 TSI-t nézett mert most azokat egész jó áron dobálják de a Jazz is versenyben van. Ár/minőség arányban a Fabia meg az Ibiza is kiesik, mert annyival nem olcsóbb mint amennyivel gagyibbak a Polonal (váltó, belső stb).
Jazz ellen az szól, hogy nem lehet konfigurálni (még egy nyamvad tempomatot se kapsz és rendelni se tudsz 4 millás kocsinál ami Honda fan-ság ide Honda fan-ság oda sztem is gáz.) -
giigz
veterán
Nincs gond a tartósságával, és ha nem cseszi szét a turbót, akkor azzal sem lesz baj, meg a motorral sem, mehet vele annyit, amennyit akar.
Az 1.2 TSI nagyon jó motor, és jól fogyaszt. Nem tudom hány évre, és évi hány km-re tervezi, de ha csak 1 literrel fogyaszt kevesebbet, mint a szívó társai, az 150k km alatt már 600k haszon, abból bőven kijön egy turbó, sőt több is, cserébe pedig van nyomaték is, és 130-nál forog ~ 3200-at.
Én ha most vennék ilyen típusú autót, biztos az 1.2 TSI-t választanám.
-
Qru
MODERÁTOR
Ártatlan vagyok!
To all:
Ismerős nézeget kocsikat, a kérdés az lenne, hogy szerintetek mennyire tartósak (hoszútávon) a TSI motorok? 1,2-es ről lenne szó konkréten. Kicsit fázik a srác a turbósoktól, egyelőre csak szívóbenyósokat néz (Ibiza, Fabia, Polo, Jazz eddig ezek kerültk képbe).
-
mephi666
nagyúr
válasz
EQMontoya #50019 üzenetére
mármint kecskemét->koroncó távolságot saccoltam 250km-re, nem a kocsiban levő 240ezret mondtam
azért ennyire átugrani 1nap meg egy 10ezres, ha kisebb falvakon keresztül mennénk... közelben egyszerűbb lenne ránézni (főleg, hogy barátnőm sógorát mindenképp hívni akarom, hogy jöjjön velünk, mert ő ért hozzá igazán... őt meg így leakasztani a szögről nem nagyon lehet... 30-40km-re még el tudnánk bármikor hívni, de messzebb nemigazán)
ui: figyelgetek majd... lehet fél év múlva jobban állok és akkor találom meg a TÖKÉLETEST a közelben, amire azonnal sikerül lecsapni... de úgy érzem a kiszemelt típus már 99%-ra megvan
-
EQMontoya
veterán
válasz
Integra #50017 üzenetére
Egyetertek, amig nincs nagy kanikula (30+), addig en is inkabb a tetoablakot nyitom ki. Teljesen kihuzva 100 folott mar nagyon zajos, buktatva ugy 120-130ig meg hasznalhato.
mephi666: 20 eves autoba mennyi legyen, 60.000? Ha gondolod, egy szazase' odatekertetem Neked, aztan maris boldogabb leszel, ugye?
-
mephi666
nagyúr
válasz
Integra #50017 üzenetére
...már én is teljesen belelovalltam magam: colt 1.6, tetőablakkal... hmmmmm
barátnőnek is tetszik az ötlet (csak a pénz legyen meg rá mielőbb...)
pl ez, ha nem 250km-re lenne, lehet ránéznék és valahogy összekotornám az árát
-
EQMontoya
veterán
válasz
bitpork #50009 üzenetére
Ez ismeros, en is szoktam 120 korul gurulni az IS-sel.. Napfenyteto kibuktatva, es nyugi van. No, ilyenkor aztan felebred az emberekben a harciszellem, elorantjak a gyari 64 loerobol megmaradt 47-et, ami az olajsar alatt szunnyad, es ugy rarepulnek az "aldozatra", mint katolikus pap az ovodara.
Elozok nyugodtan 120-szal, jon egy Thalia, es levillog. Ezt ugy megis komolyan gondolta?
-
giigz
veterán
Én nem értem, hogy jött ide az indokolatlan lassú haladás, szó nem volt róla. Én annyit kérdeztem, hogy muszáj-e mindig 130-cal menni a pályán, és nem lehet-e esetleg 100 körül?
Én is úgy gondolom, hogy 90 alatt ne menjen senki a pályán, de 90 vagy afölött aki tud közlekedni, azzal már semmi baj nincs. Aki nem hosszútávra megy, és nem számít neki 3 perc, de a fogyasztás igen, akkor 130 helyett 110-nél már lehet 1 literrel kevesebbre jön ki. És 110-nél egy kisautó sem eszik 6 liternél sokkal többet.
Tehát továbbra is az a véleményem, hogy 90 fölött nem "ciki", de szerintem ezzel egyet is ért mindenki.
-
7
addikt
Sok az off a topicban, így nem igazán látja el a címben foglalt eredeti funkcióját. Kérlek, a nem szorosan idetartozó témákkal menjetek át az első hozzászólásban javasolt alternatív topicok valamelyikébe!
-
-v-
addikt
válasz
bitpork #50009 üzenetére
Jaj de jól beszélsz megint, épp ezt akartam írni
Tisztelet a kivételnek, de aki tötymörög az általában nem tud vezetni se, meg a távolságokat is képtelen felmérni, reflexei mint a döglött csigának, tükröt meg úgy használja, hogy áá tavaly már belenéztem nem jött senki, biztos most se jön. És akkor az van amit írsz, de még ezzel se lenne akkor gond, ha legalább miután kijött 90-el iparkodna, picit próbálná a kis gázpedált nyomogatni, hogy hamarabb letudja az előzést, és menjen vissza a másik sávba, ahol aztán már felőlem annyival megy, amennyivel akar.. de nem, ilyenkor egy centivel nem megy ám gyorsabban, és akkor ki kell várni, míg marinéni 90-el megelőzi a 3 kamiont, mert bizony neki is joga van előzni, és nehogy ám már felmenjen a 4 literes fogyasztás 4.1-re, szóval a 90-től nem tágít. Mindig megmagyarázzuk itt a topicban miért is jó meg szabályos tötymörögni, csak én meg azt látom, hogy boyracer száguldozó hülyegyerekből szökőévente látok egyet egyet, amire tényleg azt mondom hogy oké, ez gyökér, k*rva anyját az ilyennek..ellenben a tötymörgőkkel csak a baj van. Na most aztán majd mindjárt mit kapok én ezért -
DeFranco
nagyúr
válasz
bitpork #50009 üzenetére
Persze, amit mondasz, abban az esetben simán ez a sofőr a hibás
(csak halkan jegyzem meg, fenntartva hogy maximálisan igazad van és nem is neked szól, de: ez már a probléma harmadik deriváltja, a (1) lassan haladó (2) de előző és (3) eközben hátra megfelelően nem tekintő mazsola... a kérdés arra vonatkozott, hogy illik-e 130-nál lassabban ( (1) feltételezem 100-110-120) (2) haladni az autópályán.)
-
válasz
DeFranco #50004 üzenetére
Tényleg tilos, csak telibeszarják a kamionosok.
Amit mondasz és írsz, rendben van. De! A 60-90-között haladók legnagyobb része képtelen felmérni a tükörben látható géperejű járómű közelítő sebességét. És bizony 50 méterrel a mellé érkezés pillanatában szeretnek kivonulni a kamion megül, ami igen sokszor satut jelent. Én is sokat járok az M5-ön és csak ilyen tapasztalatom van. Én vagyok az egyetlen aki szarallroadquattroval 110-120 körül a jobb oldali sávban cammog. Kapok is értetlen fejeket -
mephi666
nagyúr
válasz
MunezXBK #50006 üzenetére
ez szerintem teljesen érthető is: autópályán mennyi a megengedett kamionnak? 80km/h? és mennyi a minimum? 60km/h? "egészséges előzéshez" kell is az a 20km/h sebességkülönbség, tehát addig nem is lenne baj, ha csak a szabályosan 80km/h-val közlekedő kamionok a 60km/h-val közlekedőket előzgetnék... a bajok ott kezdődnek, ha a 80km/h-val haladó meg akarja előzni a 75km/h-val haladót és 1 percig tart elcammognia mellette (oké, hogy sokan ilyenkor odalépnek és túllépik a megengedett sebességhatárt, de ezt a kresz világosan kimondja, hogy előzés céljából sem szabad átlépni)
-
DeFranco
nagyúr
válasz
MunezXBK #50002 üzenetére
De a kérdező azt kérdezte, ti meg az indokolatlanul lassú haladás gumiszabállyal ugrottatok neki egyből. Feltételezem közelebb van a 90-hez (sőt felette van) az általa elképzelt sebesség, mint a 60-hoz.
Kétsávoson tilos előzni a kamionnak? Mesélj... rendszeresen járok az M5-ösön tudtommal az jellemzően kétsávos. Már ha épp szét nem terelik mint mostanában
(#50006) MunezXBK: jogos
vagy fel sem tűnt, vagy elfelejtettem
nem vagyok kamionos, így ezt az infót minden valószínűség szerint az agyam úgy ítélte meg, mint nem feltétlenül szükséges, és a lomtárba pakolta.
-
mephi666
nagyúr
autópályás téma: kb 18éve voltunk némethonban, trabanttal... kecskemét->köln utat pihenőkkel 21óra alatt tettük meg és meredekebb lejtőn lefelé mentünk csak 90-100 körül... senki nem dudált le minket, inkább mellénk érve lassítottak és megcsodálták a járgányt bmw/mercikből, mert nem sok ilyet láttak arrafelé
mi is szó szerint vagy 10szer annyi 911-es porschét láttunk, mint trabantot... volt, hogy parkolóházban mentünk a kocsihoz, láttuk hogy 50körüli fickó sétál a sajátjához, meglátja a csodajárgányt, odasétál, nézegeti... nézi a "H"-betűt rajta, majd megszólal: "ah, ungarn!"
váltottunk is vele pár szót
ui: na, most hogy ebből hogy sikerült "választ" összehoznom, ne kérdezze senki
(új hsz-nek indult)
-
FerNandor
őstag
válasz
MunezXBK #49992 üzenetére
most mondjuk már nem tudom, honnan indult ez el, de én nem a 70-es sebességre gondoltam, hanem mondjuk 110-120-ra, ami egy kényelmesebb tempó a 130-nál és a fogyasztás is optimálisabb. mindezt a 120km-t utazó érdeklödönek ajánlva. utána jött egy ilyen, hogy autópályán 130-cal illik menni. na ez szerintem a hülyeség és ilyen nincs is.
az meg, hogy 70-nel autópályán? én még sima 90-nél se engednék menni senkit 70-nel, ha nem indokolt. csak feltartja a forgalmat.
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó KitchenAid Artisan 4l-es konyhai robotgép mandulaszínben
- Techsend cyber A 2023 elektromos roller eladó
- HomeAssistant és SolarAssistant Center - spórolj pénzt automatizálással!
- Új Samsung Sony LG LiitoKala 18650 21700 25R 30Q 35E 40T VTC6 M50 M58T 50E Li-Ion akkucellák
- iENYRID Aokda A1 (Új) elektromos roller eladó
- Xbox Game Pass Ultimate kedvező áron, egyenesen a Microsoft-tól! - AUTOMATA BOLT
- LG 27GP850P-B - 27" NANO IPS - 2560x1440 - 180Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - AMD FreeSync - HDR 400
- Gombászkönyvek egyben
- Telefon felvásárlás!! Honor 400 Lite, Honor 400, Honor 400 Pro
- Extra olcsó! HP 230 Vezetéknélküli USB-s Billentyűzet