Hirdetés
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Bővíti a Strix Halo kódnevű dizájn képességeit az AMD
- Azonnali informatikai kérdések órája
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Akciókamerák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Komolyan ráállt a csúcs-GeForce-ok átalakítására Kína
- RAM topik
- Nubia Red Magic Astra - táblajáték
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
gaborbol
őstag
Ne is mond...
Szombaton felvettem a szervizvezetotol, azt mondta O szemellyesen probalta ki miutan a szerelo is kiprobalta, minden fasza hibatlan, ha barmi gond van neki szoljak, elnezest az eddigieket.
Mikor visszavittem es a szerelo vezette, valami elkezdett vinnyogni- susogni , olyan hangot adott ki mint amikor az ekszij csuszik, de nem pontosan az volt. Mondta a szerelo, hogy igen , hallja O is, ez ist megoldjak szerinte csak a feszito vagy valami aprosag.
Elhozom, a centirozas ezuttal sikerult, bemelegszik a kocsi, es a vinnyogas el is kezdodik rogton, ugyhogy most reggel visszem is vissza.
Raneztem hogy meg is mi lehet, total ugyan az mint a Acura(Honda) osszkerekes TL-je eseten:
Aztan ez alapjan mar az Outlander alatt meg is talatam, szogre ugyan az a hiba amit o is ir meg az Acurasok is irtak.
$1100 dollar koruli a varhato javitas, garos meg az auto, de sajnos csak a Toyota markaszalon belso garja van ra, ha a centirozas negy alkalmat kivant, bele sem merek gondolni ,hogy ez mennyit fog.
-
gzbotii
nagyúr
válasz
#16514048 #112094 üzenetére
Igen? Alfa 149 is tetszik, de én jobb szeretem ha a kocsi a ház előtt áll és nem a szerelőnél.
Nem azzal van a baj, hogy 2 havonta ki kell cserélni egy 20.000Ft-os alkatrészt, hanem azzal, hogy folyton szopatna, otthagyna, nem mindenki vállalná, alkatrészeket keresni kell a neten hónapokig, stb...
-
#16514048
törölt tag
-
gzbotii
nagyúr
Továbbra is roadster témában:
szerintetek melyik lehet megbízhatóbb konstrukció, olcsóbban fentartható és jobb alkatrész-ellátottsággal rendelkező autó: Barchetta vagy MX5?
-
devil2k
tag
Köszönöm a válaszokat, akkor még nézelődök egy kicsit.
-
Van lista az érintett autókról legalább kb? Ez pl kifejezetten hasznos info vásárláskor!
-
-v-
addikt
válasz
!Overdose! #112077 üzenetére
fwd
-
Dare2Live
félisten
válasz
DeFranco #112078 üzenetére
a darálás nem gond, az EBD vagy és egy/kétcsatornás ABS hiánya a gáz.
Én már azon is filóztam télen kiveszem a biztosítékot. Rémítő amikor EBD (vagy és egy/kétcsatornás ABS) hiánya miatt mert az egyik kerék nem tapad az összes többin is lókakkin fékez kocsi meg csak megy előre... (Miközben ha nem lenne ABS vagy lenne mellette rendes EBD simán megállna)
-
-
-
gzbotii
nagyúr
válasz
!Overdose! #112077 üzenetére
FWD
-
DeFranco
nagyúr
ha már fék:
meleg időben, száraz úton 60-ról kemény fékre (nem totál satu, kb. 75-80%, vészmegállás szimulálása) mennyire gáz, ha bedarál az abs?
szerintem elég hamar megállt az autó, igyekeztem a kereszteződés rám merőleges padkájának vonalában fékezni, és kb. a felezőnél meg is álltam, de volt némi darálás.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
bitpork #112074 üzenetére
Azt kéne mert az új gyári tárcsa drága és ugyanúgy behullámosodik. Azt tanácsolták, hogy ha megállok akkor ne álljak a féken mert ahol a betét hozzáér a tárcsához ott nem tud hűlni rendesen és akkor könnyebben deformálódik. Sajnos ez kb annyit segít igazából mint halottnak a homlokcsók...
-
szekra
addikt
Na valoszinuleg egy IV-es polo lesz a IV-es golf helyett.
-
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
gaborbol #111959 üzenetére
Látom akkor tróger szerelőkből ott sincs hiány.
Nálam se ok vmi, 160-ról ha fékezek elkezd szitálni a kormány. Ha lassabban megyek (140) akkor nem. Menet közben sem csinálja csak fékezéskor. És nekem most centirozták a kereket 2 hete. Tehát vagy az a bizonyos tipushiba jött ki az enyémen vagy a futóművel nem ok vmi.
-
footy
addikt
válasz
roberto211 #112066 üzenetére
Jah, kenyelmesebb ulesek, nem oregedo muanyagok, jobb fekek, jobb futomu.
-
-
devil2k
tag
Üdv!
Melóba járós autónak (asszonynak) bevállalható-e egy 2002-es 195e km-t futott, de jó állapotú Twingo?
Rövid táv, napi 12 km össz. oda-vissza.
Vagy ez már felejtős kategória? (no szervo, no klíma ami nem is kell neki)
Az ára 500 ezer.
Mellette?
Ellene?
THX! -
Typhoon47
senior tag
válasz
parandroid #112041 üzenetére
Utolsó bekezdésbeli jelenség rohadt mód idegesítő valóban. Annyi nem jut el az agyukig, hogy ezzel csak jobban bedugul a pálya, feltorlódik mindenki és ilyen helyzetben egy koccanás tömegbalesetet eredményez. Ebből a szempontból US-ben a legjobb a helyzet, érdekes ott ezt a "sok buta amcsi" feltudja fogni, tempomat 110 mindenkinek azt szevasz, lehet haladni.
-
-
gzbotii
nagyúr
válasz
parandroid #112033 üzenetére
Ez tényleg részletes. Kösz
(#112032) rbalint88: megfontolandó. Kérdés lesz az is, München környékén milyen és mennyiért lesz majd kapható
-
-
rbalint88
addikt
Haver vett ma egy Yaris T-Sportot. Jó játékszer
Kellene rá rendes gumi, az ülést lejjebb engedni 5 centivel, a futóművön keményíteni picit meg még vagy 50 ló bele
és akkor nagyon élvezném, de így is vigyorogtam benne
Aljas kis dög, mert úgy utazol benne 70-nel, hogy azt hiszed 50-nel mész, úgyhogy normális közlekedésnél lehet gyűjteni a csekkeket, kicsit több motor/kipufogóhang jól jönne ilyenkor.
DeFranco: egyszer egynagyon mutatni akaró csávót úgy alázott meg asszony az 1.8T passattal, hogy öröm volt nézni. Két kocsival jöttünk haza szerelőtől, asszony elől a benzinessel, én követtem a dízellel. Kabrió fikuszban csávókám nagyon jani volt, cukkolta asszonyt, aki hagyta, hogy a lámpánál kilőjön. Majd kickdown, és úgy az egyes végénél átintegetett csávókámnak, hogy helószia, kevés vagy ide
hát kb sírtunk a röhögéstől utána.
-
Kornel
veterán
válasz
roberto211 #112050 üzenetére
Arra gondoltam, de jo darab szerintem, tetszett.
-
deicide
veterán
válasz
parandroid #112041 üzenetére
Ebben mondjuk igazad lehet, az F Astra-val szorultam be én is így, hogy félreálltam, aztán várhattam a soromra a kamion mögött.
Viszont a nagyobb vadban ülve sem villogok senkire, nem megyek a seggébe, várok türelmesen, míg lemegy. Na jó, kétszer már előfordult, hogy elfogyott a cérna és elmentem jobbról, mert akkor sem húzódott le, amikor nagyon hosszan sem volt senki a külsőben. De azok külföldiek voltak.
-
deicide
veterán
Melóba menet siessen akinek 6 anyja van, felfelé 120 tempomat, meg sokszor viszem Édesanyámat is ide-oda, akkor meg nem lehet.
Cserébe munkából hazafelé azért szerintem megvan a 16-17-es átlag, mert akkor sietek, hogy hamar indulhassak edzeni. Szóval igyekszem nyomni, a 11.8 az emelkedő tendencia, 5000km-nél még csak 11.4 volt.Tegnap meg a Kékesre mentem futni egy haverral, aki Pilisszentivánon lakik, így kicsit megrángattam a bajszát Csobánka környékén is, meg Szépjuhásznénál, kapaszkodott a "majrévasba" rendesen. Annak ellenére, hogy orrnehéz, azért nem viselkedik rosszul szűk kanyarokban sem. De a legjobban a turbo hangja tetszett neki.
Meg a dinamizmusa egész 230-ig.És még "presztizs" autó is, leparkoltunk Mátrafüreden és arrébb mentünk bemelegíteni a verseny előtt, volt egy fiatal pár, aki még le is fényképezte, de szinte mindenki megállt mellette nézegetni.
-
-v-
addikt
válasz
parandroid #112041 üzenetére
Nagyon rossz ha nagy sebességkülönbség van pályán amikor nagy a forgalom ... a nyomulók is meg a tötymörgők is rosszak, ha mindenki 130 körülre beállna sokkal egyenletesebb meg biztonságosabb lenne a forgalom ... agyam eldobom ettől is, kurva tömött 2 sor, erre megjössz valaki mögé aki 90-100 -al megy .. megjegyzem nem trabant, hanem opel astra mittudomén, értelmes autó. Fékeznem is kell jócskán, persze jönnek már akkor rögtön a seggembe, ki kell kerülni a szerencsétlent, persze akkor vagy visszaváltogatok padlózgatom mert a gyökér nyomulógépek meg mennének, hiába nem lehet ... szerintem kurva veszélyes mindkettő, értem én hogy spórol de nem fölvenni a forgalom ritmusát tök veszélyes, megy a legtöbb ember 130 körül és akkor a 90-100-al tötymörgőknél meg így mindig ilyen para helyzetek alakulnak ki, 30-40 km/h sebességkülönbség elég sok, na meg persze van aki meg nyomja neki ezerrel, nem mintha lehetne menni ... ha mindenki ahelyett hogy okoskodna hogy ő most spórol, meg okoskodna hogy ő most aztán halad azt nézni hogy mi a forgalom ritmusa, mindenki megy szépen 120szal beállok arra mert nagy a forgalom aztán haladhatna mindenki.. akkor eskü tök jól lehetne közlekedni, de akkora gyökerek az emberek... nyomul a 3 sávoson is a középsőben 110-el...
-
parandroid
félisten
válasz
deicide #112039 üzenetére
"Audik simán behúzódnak még kisebb helyekre is, míg sok olyan van, aki miatt bele kell állni a fékbe, mert akkor is alig akar lehúzódni, amikor senki sincs a külsőben. Pedig tükör mindegyik autóban van. Nyilván nem szabályos gyorsan menni, de ha látom a tükörből, hogy valami nagyon közeledik, próbálom elengedni. Na, ez nem mindenkinek megy, de jellemzően a presztizstermékben ülőknek igen."
Ezen már én is gondolkoztam, valószínűleg az is közrejátszik a dologban, hogy a nyomatékos turbódízelekkel nem okoz gondot kicsit lelépni a gázról és lelassulni, majd utána egy szolid gázfröccsel újra felvenni a 140-es utazót, ha viszont a jóember (mint akár én a Mazdával) egy éppencsak 100LE fölötti, nem túl dinamikus, de legalább nagy és nehéz szívóval beszorul két kamion közé, és nagyobb a forgalom a belső sávban, akkor gyakorlatilag csak úgy tud megint kijönni, ha besorolásnál feltartja egy időre a gyorsabb sort, mert azért 90-100-ról ha visszaváltok sem ugrik fel olyan hirtelen 130-140-re. Szóval ilyenkor azért én is megnézem, hova menekülök be, különösen ha látom, hogy mögöttem többen is jönnek gyorsan, a külső sávban pedig kamion(ok) lesz(nek) nemsokára. Arra a pár percre ki fogja bírni a 140-et, bár tapintatból ilyenkor azért egy kicsit oda szoktam lépni neki, a 160-at még azért a Mazda is bírja.
Az agyamra akkor mennek, amikor előttem is tömött sor a belső sávban, mögöttem is sor, a külső is tele van, de a delikvens a prémiumautójával csakazértis ott villog, hogy takarodjak ki. Ki szoktam persze menni, hadd menjen, tolja inkább az előttem levőt, ne engem, a két gyerekkel, meg a két kutyával semmi kedvem a leállósávban várni a helyszínelés végét, meg amíg megjön a tréler, meg a csereautó, még ha úgyis a tolakodós köcsög biztosítója fizetné az egész mókát.
p
-
deicide
veterán
válasz
parandroid #112036 üzenetére
Na igen, az élmény és a fogyasztás teljesen ellentétes relációban állnak egymással. Tőlem is mindenki kérdezi, hogy nem fogyaszt sokat? De igen, viszont nem érdekel, mert cserébe ad annyit, hogy ne érdekeljen. Pont tegnap léptem át a 10.000km-t, 11.8 a teljes távra vetített átlag a computer szerint.
140-nél 3200, elég hosszú váltója van akkor neki is, hol lehet a vége?
Meg a letolásról jutott eszembe, hogy sokan szidják a "presztizs" autósokat, nekem viszont pályán pont fordított a tapasztalatom. Ha nagy sebességgel érkezem meg a 130-140-el poroszkáló mögé a belsőben, a nagy batárok, X5-ök, Audik simán behúzódnak még kisebb helyekre is, míg sok olyan van, aki miatt bele kell állni a fékbe, mert akkor is alig akar lehúzódni, amikor senki sincs a külsőben. Pedig tükör mindegyik autóban van. Nyilván nem szabályos gyorsan menni, de ha látom a tükörből, hogy valami nagyon közeledik, próbálom elengedni. Na, ez nem mindenkinek megy, de jellemzően a presztizstermékben ülőknek igen.
-
#TOTTI
őstag
Sziasztok, van valakinek tapasztalata Astra H TwinTop-al, akarok egy benzinest (1.6,1.8) a nyárra, 2009 környékén volt GTC-m azt nagyon szerettem, igaz az 1.9-es dízel volt. Tetőnyitó mechanika tartós? Télen jól szigetel? 6-8 év után is?
Ami feltűnt a 2010-es és a 2006-os autókaban is 147-190e között van a kilométer! Be van lőve épp emészthetőre! -
parandroid
félisten
válasz
bitpork #112034 üzenetére
Hát, ha egy élményautónál elkezded a fogyaszást méricskélni, akkor neked igazából nem hiszem, hogy akkora élmény lesz az autózás.
Amúgy ha már autós topik, és az élmények kerültek szóba, tegnap végre adódott alkalom kicsit megcibálni a Cooper bajszát: 400 km, szinte végig autópálya. Persze nem meglepő, hogy viszonylag jól megy, 122 ló az 1100 kilóhoz, valahol itt kezdődik az egészséges súly-teljesítmény arány. 140-nél diszkrét 3200-at pörög (és GPS szerint kicsivel 130 fölött fut), 160-nál (még mindig óra szerint) forog 4000-et, még kényelmesen gyorsul, nincs tövig nyomva a pedál. Elég nagy volt a forgalom, óra szerint 180-ig szépen felment, de ezt a részét nem is forszíroztam. Nagyobb tempónál kicsit hangos amúgy, úgyhogy az ember önkéntelenül beáll 140 körülre, de ha letolnak, és beszorulsz egy lassabb jármű mögé, azért onnét is fürgén ki lehet ugrani. Amúgy is igaz rá, hogy elég munkás kocsi, követeli a visszaváltást, ahogy esik a fordulat, ellenben 2000 RPM körül már megjön a nyomaték, szóval azért lehet vele tempósan és lendületesen autózni. Nem egy kislány-autó egyébként sem, kemény a kuplung és a váltó is (különösen az ebből a szempontból teljesen steril Mazda 5 után), és finoman fogalmazva a kormány sincs túlszervózva. Nyilván jót tenne még a vezetési élménynek, ha nem 175-ös gumik lennének alatta, de ez a gyári még, és ahogy nézem, még legalább két szezont kibír, utána majd azért nézek rá egy legalább 195-öst (tényleg, a felniről hogyan lehet megtudni, hogy engedi-e a szélesebb váltóméretet?). És ha már olyan kényes témánál vagyunk, mint a fogyasztás, természetesen az út előtt és után is teletankoltuk, az odafelé állatkodásokkal és az alapvetően nagy forgalom miatti gyakori lassításokkal-gyorsításokkal, a viszonylag rövid útépítős szakaszokkal, ráadásul keresztül az észak-rajna-vidéki hegyeken kijött 6,3 l/ 100 km alapvetően egy biztató érték, talán még bitpork is elégedett lenne vele.
p
-
válasz
parandroid #112033 üzenetére
9,5 liter?! Akkor már Domi inkább
Az 8ből is elvan.
-
parandroid
félisten
válasz
gzbotii #112029 üzenetére
Pont a mai merítésben volt egy borzasztóan igényesen megírt népítélet róla, érdmes elolvasni.
p
-
rbalint88
addikt
válasz
mycso #112030 üzenetére
lehetőleg másik kasztniban, ha gyorsabb kanyarételeket is tervezel. libeg az egész kasztni nyitott tetővel, csavarodik, nem tempózásra való.
gzboti: haver januárban 1500ajróért vett szinte hibátlan (minimál rozsda), KLÍMÁS MX-5 NB-t. párszáz euro különbség van ott egy ilyen és egy NA között, viszont ha el akarod adni, akkor itt többszázezres különbség van, de gondolom Erdélyben is.
-
-
hdman
őstag
Eladó hátsókerekes 1.6-os 16 szelepes szopó benzines Suzuki Swift!
Toyota Suprát beszámítok, de törpenyulat, keverőtárcsás mosógépet, szopós malacot, cigaretta csikket, használt óvszert, nem kérek köszönöm.
Igen 4x4-böl lett csinálva, de nekem már egyrészt gyenge, mert 4-esbe már nem tudok vele driftelni száraz aszfalton, másrészt mindennapi használatra annyira nem élvezetes ahogy pattog meg ordíííít!Csak Castrol olajjal volt hajtva, a diffibe is Castrol Limited Slip olaj van, de lehet azért nem bírta mert az volt ráírva a dobozra, hogy Nissan GT-R-be való. Van a kocsiban tucc tucc is, de úgyse hallod mert ugyebár az 50-es rendszer elnyom minden külső hangot, de még az asszony sikítását sem hallod. Recaro ülések amik fűthetők mint kiderült, de még nem kötöttem be, de megmutatom hogyan működik ha szeretnéd, poppoló és derékfűtés. Nagyon király!
4 zónás klíma, szóval mind a 4 ablakot letudod húzni a vezető oldalról, attól függ hol hány fokot szeretnél! Állítható a kormány magasság is ha pl akkora combod van mint Ronnie Coleman-nek, akkor beférjen a lábad a kormány alá kényelmesen. Hát nagyjából ennyi.
Ja igen a lényeg mint céloztam rá pár sorral feljebb, hogy a difi feladta a harcot, szóval hajtás az nincs. De veszel bele egy difit, levarrod és mehet tovább, max 10e ft és 2 óra szabadidő szükséges hozzá, ha gondolod még segítek is persze ha utána elviszed innen. 2 küszöbre ráférne egy kis purhab+farmernadrág, mert egy-két lyuk van rajta, de nem mai autó ugyebár.
Gyere El indítsd be, csinálj egy képet a hangjáról, akaszd rá a kötelet és szabadíts meg tőle, hogy ne itt álljon hanem a te kertedbe vagy a te házad eljött. Az árból tudunk egy kicsit faragni pl kiveszem a rádiót belőle mert úgyse fog az kelleni neked, esetleg.
De ha felhívsz megtudjuk beszélni. Ha érdekel hívj fel, visszahívós smst légyszíves ne küldj, mert nem tudlak visszahívni, nincs egység a telefonomon, a fél életem a kocsiba van.
Toyota Suprát bal kormányos manuál váltóst beszámítok, esetleg Honda S2000-et, de csak ha turbós. Esetleg még arra rá is fizetek! Törpenyulat, keverőtárcsás mosógépet, szopós malacot, cigaretta csikket, használt óvszert, kemping biciklit, 4 személyes sátrat, antik széklábat nem kérek köszönöm. Az előző kocsimat is ilyenekre cseréltem, és még nem bírtam eladni őket.Ezem felsírtam, főleg a vége haláli. Ezt a legközelebbi autóeladásomnál elsütöm
-
mycso
veterán
válasz
parandroid #112019 üzenetére
Én most a megane2 kabriókra vagyok ráfagyva...mondjuk egy 2.0T adná nagyon. Egyik kollégámnak van egy 1.6-os nagyon tetszetős.
-
gzbotii
nagyúr
válasz
parandroid #112019 üzenetére
2000€ korul (plusz beiratas, elso szerviz, stb)
Ahogy neztem, ennyibol kapni epkezlab Barchettat -
parandroid
félisten
válasz
fi:zi'k #112016 üzenetére
"Bár inkább egy MX5."
Vagy egy Mini Roadster.
De nekem személy szerint bejönnek a különböző Golf szériák kabrióváltozatai is - a hagyományos formában nem mind tetszik, de kabrióban szinte mindegyik jól néz ki. No meg ott van az 1-es BMW kabrió (118i pl).
Persze nem tudjuk, hogy a kolléga mennyi pénzből milyen állapotú / korú autót keres, de nekem speciel a fentiek közül bármelyik előbb, mint egy Barchetta. És kivételesen nem azért mert olasz, bár az, hogy szerintem mennyire csúnya szegény, nyilván abból adódik. Ettől még, ha neki az tetszik, akkor hajrá!
p
-
roberto211
őstag
válasz
bitpork #112017 üzenetére
"A legtöbb ember ugyanis ezt a villantás faktort keresi"
Na pont erről beszélek és ezzel megis válaszoltad a "kérdésed".
Az hogy ki mekkorát es mivel tud villantani, az nem egyenlő a presztízsértékkel.
Lehet egy tizeneves volt presztízsértékű autoval villantani de SZERINTEM ettől MAR nem az.
Ha rakeresel googlen mit jelent a presztízs (tekintély ,befolyás ,hatalom) akkor rájössz arra ,hogy ezt nem egy tizenéves prémiummárka tudja megadni ha a szó VALÓDI jelentésével próbáljuk összehozni s nem azzal h ki mekkorát tud villantani.
Kint mit jelent a presztízs ? Ugyanezt ,csak itt máshogy értelmezik a hunok. Kint mikor képvisel valaki presztízst egy autoval ? Es milyen autoval ? Nem tizenevesekkel hanem ha kimész tegyük fel nemetbe ott Bugattit,Ferrarit,Lambot,legújabb BMW ket Audikat Merciket stb vel érik el hogy nekik presztízs autójuk van. És erre ra is lehet mondani.
Itt valahogy máshogy értelmezik ezt a szót Magyarországon. Lassan mar az 500euros e36 compact is presztízsnek számít. Mert BMW.
Ez nem jelenti azt h egy tizenéves volt prémium nem lehet jó mert eleg komfortosak,kényelmesek ,szépek,es akar meg is nézhetik még az emberek sőt még jól is mehet de akar elvezet is lehet vezetni. De ezek nem a presztízs jellemzői.
-
-
fi:zi'k
nagyúr
válasz
roberto211 #112014 üzenetére
Mert máshol mit jelent?
(#112015) gzbotii
Simán. Bár inkább egy MX5. -
gzbotii
nagyúr
Na szóval, most nyáron megyek melózni Németországba, amit pénzt keresek az a jelenlegi kocsim lecserélésére lenne szánva.
Dilemma a következő: utóbbi időben nagyon birizgálja a fantáziámat egy roadster gondolata. Itt a városban is rengetek a cabrio, nagyon elkapott ez az életérzés. Ezért is kezdetem Barchettában gondolkodni.
Ez k..ra kompromisszumos lenne, tudom. Ugyebár ezt nem is kell fejtegetni (2 fő, jelképes csomagtartó, szoft tető).
Jelenleg 70% városban használom a gépet, havonta-másfél havonta megyek egy hosszabbat (220km x 2) haza, jellemzően 2 utassal - osztódjon a költség. A kocsiban szinte csak ekkor üll 3 ember, amióta nálam van, egyszer ült benne 5, 4en se voltak benne többször mint 3 alkalom, az biztos. Sőt, az idő 80% csak egyedül utazom vele. Egyetem-munkahely-bevásárlás, többnyire ide járok vele, max egy hátizsák utazik velem.
24 éves vagyok, egyelőre család sincs kilátásba.Így, ezek mellet, ti bevállanátok elsődleges - és egyetlen autónak egy Barchettat?
-
roberto211
őstag
válasz
Morris #112010 üzenetére
Szerintem egy auto nem attol lesz "mas " vagy "presztízsben" nagyobb mert drágábbak a fenntartásai költségei. Ez csak egy velejáró maximum.
Amúgy e46hoz amúgy sem kiemelkedően drága az alkatrészek maximum drágább az átlagnál.
bitpork: Magyarországon valóban ezt jelenti a presztízs ebben igazad van
De máshol nem annyira
-
válasz
roberto211 #112009 üzenetére
Segítek: az ex főnököm, többször nagyon büszkén előadta hogy miért is jó a 2003-s a4 cabrio. Olcsójé megvehető, és nagyot "mutat". Hogy pontosan mit jelent, nem tudom, de gyanúzok hogy arra utalt hogy drágának néz ki, amitől aki meglátja benne sokat fog felőle tartani.Na ez a presztízs amit keresnek.
-
Morris
veterán
válasz
szőröscica #112011 üzenetére
Ennyi pénzért én csak olyan bömbiket láttam, amiknek hiányzott a törődés.
-
szőröscica
addikt
válasz
Morris #112010 üzenetére
Ebben a másfél-két milliós kategóriában BMW terén jellemzően a szebb E46-ok és E39-ek mennek, azoknak pedig tapasztalataim szerint nincsenek szignifikánsan magasabb alkatrészárai, mint egy hasonló árban megkapható középkategóriásnak.
Egy E60 már más dolog, de abból 4 millió alatt elég lefingott darabok vannak csak.
-
Morris
veterán
válasz
roberto211 #112009 üzenetére
Akkor mi ebben a "presztízs "?
A fenntartása és annak költségei.
-
-
#16514048
törölt tag
válasz
Csaby25 #112002 üzenetére
Ez már a 140 lóerős változat, szerintem ezzel már vállalható lehet. A hátsókerékhajtás se olyan vészes télen, ha óvatosan vezetsz. Sierrával 14 év alatt nem volt balesetünk, pedig annak semmi biztonsági felszereltsége nem volt, a hárombetűsekről még csak hírből sem hallott, és sajnos légzsák sem védett volna minket ütközéskor.
Az más kérdés, hogy az árat nagyon alacsonynak találom egy jó állapotú, rendszeresen karbantartott példányért. -
-
Csaby25
őstag
válasz
roberto211 #111998 üzenetére
Nem a presztizs miatt, csak latom ujabban mar nem olyan mereg dragak, es gondoltam kenyelmesebb megbizhatobb es biztonsagosabb mint egy Octavia...
-
Kickass
őstag
válasz
gzbotii #111992 üzenetére
Punto alapokra épül, csak az 1.8-as változó szelepvezérlésű motorral szerelték, elég fürge, bár annyira nem ügyes pl. szerpentinen mint egy mx-5, de kárpótol az igazi dolce vita érzés. Alkatrészek nem drágák, a vezérlésmódosító elhalhat, olyankor kerepel, vezérléssel együtt szokták cserélni kb 40-50k.
Új hozzászólás Aktív témák
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Milyen autót vegyek?
- Windows 11
- iPhone topik
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- TCL LCD és LED TV-k
- Formula-1
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- További aktív témák...
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- EZVIZ CS-EB8-4G-2K-PS(kit)
- BESZÁMÍTÁS! MSI MAG 255XF FHD IPS 300Hz 0,5ms monitor garanciával hibátlan működéssel
- ÚJ HP EliteBook 840 G8 - 14"FHD IPS - i5-1145G7 - 32GB - 512GB SSD - Win10 PRO - Garancia
- MacBook Pro 16 i7-9750H 16GB RAM 512GB SSD RX 5300M 1 év garancia
- Bomba ár! HP EliteBook Folio 1040 G2 - i5-G5 I 8GB I 256GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- Asus ROG Strix G713QE - 17"3FHD IPS 144Hz - Ryzen 5 5600H - 8GB - 512GB - RTX 3050 Ti - Win11
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest