Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Nubia Red Magic Astra - táblajáték
- Dell notebook topic
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Mini-ITX
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Apple asztali gépek
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Házimozi belépő szinten
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
szőröscica
addikt
válasz
Acheron #144017 üzenetére
A Mondeo korrekt auto, en probaltam. Parkolasi karcokon kivul mas baja nincs, normalis az elado is, szep a belseje. Elviheted markaszervizbe atvizsgaltatni is.
En majdnem megvettem (kp a zsebemben volt reggel, delutan mentem volna az atvizsgalasra, ha ott rabolintanak, perkaltam volna), de vegul egy E61-et valasztottam.
-
Integrale
veterán
válasz
tresh #144097 üzenetére
Nem feltétlenül, vegyük pl a linkelt Mareát, nincs értéke, egy vele azonos korú G4 3x ennyibe kerül, műszakilag pedig nem feltétlenül van jobb állapotban, hiszen egyidősek, feltehetően a futásuk is közel hasonló stb stb.
Az ár nem minden esetben határozza meg azt, hogy milyen állapotban van egy autó, lásd amit fentebb írtam.
Árnyékra vetődés azt gondolni, hogy a több pénzért vett autóra kevesebbet kell költeni. -
tresh
veterán
válasz
Declare #144095 üzenetére
Abban viszont egyetertek, ha valakinek par 100 ezer nagy penz es alig van megtakaritas, ott az auto csak nagyon extrem esetben lehet realis.
Itt a lényeg
Mondjuk hülyén hangzik de nekem akkor is a biztonság előrébb állna minden téren főleg ha a családomat is hordom vele. Plusz szerintem az elég nagy álmokat kerget, aki szerint egy 300k ért vett suzukira majd semmit se kell költeni. Akkor meg már inkább biztonságosabb autót veszek és arra költök.
(#144094) Integrale: 300k ért vett autónál az üzembetartás többe fog kerülni mint a vétel ár. Már az első 2 hónapba tök mindegy mit vesz.
-
footy
addikt
válasz
BigBlackDog #144064 üzenetére
Nekem volt 1.9PD 5os most pedig 1.6CR 6-os van(mindketto variant). Mindenben jobb a 6-os, de nem kell egetvero kulonbsegekre gondolni. Neked kell eldonteni hogy megeri-e a felarat.
Ha a zajkomfort kiemelten fontos akkor inkabb 6-osat vedd.
-
Declare
őstag
válasz
xEon1337 #144091 üzenetére
Pont ezert nem szabad ilyen allitasokat megfogalmazni, mert minden szitu mas....egy auto nagyon megkönnyiti egy csalad eletet, föleg ha gyerek van...(gyereket hozni vinni, bevasarolni stb). Lehet kapni 1M alatt is ertelmes autokat, raadasul ha valaki mondjuk vesz 600k ert egy 15+eves astrat, az nem azt jelenti, hogy bonto szökeveny es ennyire futja. Lehet van mellette 5x annyi, csak pont van annyi esze, hogy ennyi penzböl, ez eri meg. Egy 15+ eves mondjuk astra is lehet top müszaki allapotban es lehet biztonsagosabb, mind egy 10 eves A6 audi slick nyari gumikkal, ültetve, sötetitve telen, nulla fekbetet vastagsaggal.....
Abban viszont egyetertek, ha valakinek par 100 ezer nagy penz es alig van megtakaritas, ott az auto csak nagyon extrem esetben lehet realis.
-
Integrale
veterán
válasz
xEon1337 #144091 üzenetére
Az orszagban rengeteg (fovarostol 30 km-re is akar) levo telepulesrol atjutni a masikra tomegkozlekedessel, nevetsegesen sok. Nagykata-Koka pl 15 km, es tobb mint masfel ora tomegkozlekedessel, de fel tudok sorolni meg 10 masik kapcsolatot is, aminel szinten ilyen aranytalan a helyzet.
Az mennyivel jobb, hogy sporol, sporol, vesz egy komolyabb, kenyelmesebb, felszereltebb autot, amit aztan nem tud uzemben tartani?
-
aero.
veterán
válasz
xEon1337 #144091 üzenetére
Vagy amikor 2,5 órát és hatalmas kerülőt kell vonatoznod, hogy beérj a munkahelyedre, 15 perc vezetés helyett, és a benzin még olcsóbb is, mint a bérlet. Néha nincs az embernek választása, ennyi van, a gyereket etetni kell, haza kell érni, főzni, tenni a dolgokat, stb. Napi 5 óra utazás ezekben nem segít. Nem sarkítás, édesanyámnak ennyi lenne az út, míg beér tanítani. Te, mint városlakó, sosem fogod ezeket megérteni.
-
w333
félisten
válasz
sheep #144088 üzenetére
Ezeknek az áruk a béka segge alatt van ... egyetlen dologra kell figyelni az pedig a rozsda, ezen kívül nem nagyon van velük semmi gond, megbízhatóak és olcsó a fenntartásuk, illetve az alkatrész árak is nevetségesen olcsóak hozza
Kis szerencsével pedig 400-500k -ért már G Astrat is kapni ami nem is rohad !
-
válasz
Integrale #144084 üzenetére
A sznobság távol áll tőlem. Szeretem a minőségi termékeket, de a hivalkodás nem az én asztalom.
Mire a konkrét példányomnak 1M alá megy az értéke, remélhetőleg már csak boldog emlék lesz csupán.Hogy témába is vágjak.. biztos van olyan, hogy a beteg mamát naponta el kell vinni a kórházba és a betegszállítás Mucsalyröcsögén eléggé problémás, viszont nem futja többre a két hízó eladása után sem..
De azért az a jellemzőbb, hogy sokszor megideologizáljuk magunknak, hogy miért lenne jó a kocsi, miközben tömegközlekedéssel is kényelmesen tudnánk járni. Ha meg kell, akkor a taxi még mindig olcsóbb heti 1-2 alkalommal, mint egy autó fenntartása. Vagy akár nyaralás alkalmával kocsit bérelni, ne adj isten elkérni valakitől a rokonságban. És akkor eltelik egy év, hopp, félre tudtunk tenni a meglévő 500e mellé még egyszer ennyit és akkor már sokkal boldogabban tudunk kocsikat nézegetni. -
Falcon C.
aktív tag
Köszi srácok, megkaptam az irányt, így nézelődöm ezután!
-
Declare
őstag
Mazd mx 5 rf az autod amugy
azt kell hogy mondjam, ez meg nekem is tetszik. 2 literes szivo, meg mazda, de ennek ellenere tetszik
Ha jol emlekszem, asszem a Jeremy Clarkson mondta, hogy a top autok között van, amit valaha vezetett, elmeny tekinteteben....pedig ott aztan a van egy ket brutalis ferrarri a palettan, meg stb
Marciusig kell kihuznod
-
w333
félisten
-
Integrale
veterán
válasz
xEon1337 #144081 üzenetére
Na, ez a sznob jellemzese. Ha 1 millio ala csokken a C30 erteke, akkor eladod, mert mar bontoszokevenynek szamit?
En megertelek, de akinek arra van penze es ingerenciaja, az tud valasztani egy milla alatt is, "biztonsagos", jo es megbizhato autot. Nem kell egybol a frocsogve lenezni.
-
-
válasz
Integrale #144077 üzenetére
Ha megnézem, hogy az emberek túlnyomó többsége mennyire igénytelen önmagára és a környezetére (az ízléstelenségről nem is beszélve), akkor nem lepődök meg azon sem, hogy sokaknak ezek a lefingott szarok még autónak számítanak.
Évekig vonatoztam, buszoztam, metróztam, villamosoztam, sokszor marha nehéz táskákkal, mert nem voltam hajlandó egy fosba beülni, pedig mennyivel kényelmesebb lett volna.. de végül megérte az áldozatot.Na abbahagyom a fröcsögést, mert úgy is kisebbségben vagyok/leszek a véleményemmel.
-
lenko
aktív tag
válasz
BigBlackDog #144064 üzenetére
volkswagen_golf_v_gt_sport Nem egy fotóművész, de lehet nem rossz...
-
Integrale
veterán
válasz
sheep #144067 üzenetére
Ez hulyeseg! Ha van 400-ert Swift es 400-ert Megane, akkor sznob, villantani vagyo, ha a Meganet valasztja? Na ne mar.
400-ert nem egy olyan auto van, amik jobbak a Swiftnel, legzsakkal, klimaval, kis fogyasztassal. Persze, a Swift elpusztithatatlan, varosba nagyon is jo, de itt nem csak az az igeny, hogy elvidd a gyereket oviba, hanem 4 fo, balcsi, pest, sopron stb stbMegane, Astra, Laguna, G3, Delta/Dedra, Marea, kicsit meglokve a keretet B Vectra is kepbe kerulhet.
Xeon.szabi.
szoval ami millio alatt van, az nem auto. Egyeb okos hozzaszolas?
-
-
válasz
tresh #144072 üzenetére
Alapból ott kezdődik a dolog, hogy akinek 300e forint akkora pénz, az mi a francnak akar autót? De elmehetek egészen 1M-ig is. Ha nincs több pénz kocsira, akkor meg kellene érteni, hogy nem teheti meg. Dolgozzon szorgalmasabban, spóroljon, ha az nem elég, akkor tanuljon, váltson munkahelyet és utána vegyen egy normálisabb kocsit.
Ezeket a 15+ éves, millió forint alatti bontószökevény szarokat már nem szabadna az utakra engedni.. -
lenko
aktív tag
válasz
BigBlackDog #144064 üzenetére
Érdekességképp itt egy összehasonlító teszt(igaz variantokkal): volkswagen_golf_variant_-_kettos_hasznaltteszt Nagyon különbség nincs köztük, viszont a G5 1.9pd se olcsó 200e alatti futással. 2M alatt nem nagyon van szép...
-
tresh
veterán
válasz
sheep #144067 üzenetére
Ha teljesen őszinte akarok lenni, akkor azt gondolom tegye el azt a 300ezret gyűjtsön még és vegyen a duplájáért. Ennyi pénzből nem lehet értelmes autót venni. Ez az árkategória max annak éri meg aki azt nézi hogy van még rajta 1 év műszaki. Még gurul jó lesz munkás kocsinak kitapossa a belét azt leadj a méhbe. Ez igaz a megane és bármelyik egyéb autóra is.
-
-v-
addikt
válasz
Mágus2 #144069 üzenetére
Nem félek, csak nem szeretem, és nincs is olyan turbós autó ami megfelelne a kritériumoknak
Ettől még egyetértek, a kis szívó az gyászMik a kritériumok?
Az flamet indítania
én csak vezetni szeretek, és azt nagyon kevés autó támogatja úgy, ahogy én azt elvárom, és emelett meg is tudom fizetni. Az meg, hogy ez kinek mit jelent, egyénenként változó, szóval nem érdemes belemenni - nálam már a kormánynál elvérzik az átlagautók 90%-a.
-
Mágus2
Közösségépítő
Hiszem, ha megkerül, ahhoz nagyon jól kellene ismernie a terepet, az autót, és nekem is jó kedvemben kellene lennem, hogy elengedjem a gázt olyan helyen, ahol előzni lehet, ha nem teszem, kevés neki az út, rövidek az egyenesek, a kanyarok meg beláthatatlanok. Addig csak kullogjon.
Ne félj a turbótól.
Mik a kritériumok?
Qru Érik már a dash cam video a kedvenc emelkedőimről, csak hogy tudjátok, miről is van szó, mennyire keskeny az út, és hogy megfogja az autót 4.- ben.
-
sheep
addikt
válasz
tresh #144060 üzenetére
Nézd, egyetértek veled abban hogy nem lehet velük menőzni meg hasonló, A-ból B-be elvisz olcsón és kb. ennyit tud. De itt pont ez a lényeg, nyilván akinek ennyi pénze van rá annak erre kell a kocsi.
Biztos vagyok benne hogy 3 kilóért nem tudsz jobbat mutatni mint a linkelt swift. Ennyiért nincs olyan hogy légszák meg klíma meg kis fogyasztás meg puncimágnes.
Annyiért egyik sem jobb csak más. Máshogy szar ha úgy tetszik. -
Mágus2
Közösségépítő
9,2s a kormos kakas. De nekem kettőt kell váltani, neki csak egyet. Másképp húz a turbó, nem is akarom hasonlítani, mert elsírom magam, ha a szívóra gondolok, meg az itteni emelkedőkre. A másik meg a bőgjünk pályán 4000 fordulaton... na ettől falra tudnék mászni. A mostanit nem adnám 2 szívóért sem: 2800@180km/h.
tresh Szülőkhöz ha megyek 72km a legközelebbi kút, taposva a V8 be sem érne.
-
Mágus2
Közösségépítő
Nem érdekelnek a számok, érzetre fonnyadt, bár az azonos teljesítményű motorral szerelt 8Gen Accordot megette lámpától lámpáig. Azon mértünk 155 lovat, szóval ez is jó lett a javítás után, csak nekem gyengus. szénné kell forgatni, ha akarsz tőle valamit, nekem ez nem jön be. Azokban a fordulatszám tartományokban, ahol én közlekedek, ez a motor használhatatlan.
A számok szerint az octaviam sokkal lassabb, emelkedőn meg kettesével előzöm ezeket, ha nem ül benn a család.
Qru 1500-2500 között 320Nm.
Ha a cseh szélkakas nem szabályozna le 5200-as fordulaton, megmutatnám én ennek azt a 8 másodpercet, hogy milyen különbség van 8s és 8s között, amikor egyszer annyi nyomaték van.
-
tresh
veterán
válasz
sheep #144048 üzenetére
A swift ezen első példányai arra jó hogy a faluba lejárj a boltba és vissza meg a helyi polgárőrnek. Biztonság technikailag egy nulla és inkább ülök egy 400ezre szar franciába amiben ha belém jönnek legalább van esélyem hogy túlélem ebbe semmi. Persze valakinek ez is elég.Én ha vernének se vennék ilyet inkább buszozok.. a kettes swift és feljebb már más a tészta. Itt konkrétan ez egye swiftről volt szó és szerintem az minden csak nem autó főleg ha egy megane-al hasonlítom össze. Ja tudom most jön majd a szar hulladék francia és társai duma, de abba szarba ismert fogalom az abs , a 4 tárcsafék, 4 lufi, szervo,klíma, és normális futómű.
De gondoltam hogy megint sírás tárgya lesz ez..
(#144051) w333: Sok jobb választás van mint az egyes swift...
-
-
-v-
addikt
válasz
Mágus2 #144054 üzenetére
Többet vártam tőle. -> Pontosan mit vártál egy 2 literes szívótól?
A két literes dízel után pláne minden ilyen kis fos szívó karcsúnak érződik, persze .. amúgy 8.8 alatt feltornázza magát 100-ra [link] szóval számok alapján bőven megy úgy, ahogy egy 2 literes szívónak kell.
-
lenko
aktív tag
válasz
Acheron #144053 üzenetére
10-12 között is lehet venni jót, igaz 2005-2006 évjárat kb. 150e km-el, M pakett nélkül.
BMW 325i mit Sportpaket,Navi,PDC, sehr guter Zustand Pl. ez sem rossz, az üléseket hagyjuk...
-
Mágus2
Közösségépítő
Ettől újabbak is rohadnak, talán a dacia gyárból rendelik a lemezt mazdáék?
Kettő ilyen van itt a parkolón, mindkettőnek a hátsó kerékjárati íve meg van kapva.
Két hónapja javítottam egy pont ilyet, pont ez a motor volt benne, ez a szelep ment el benne.. Nem dobtam el magam ettől a motortól, ami a teljesítményt illeti . Többet vártam tőle.
-
-v-
addikt
válasz
kovacsroli #144050 üzenetére
[link] ? A rohadás a para ennél, azt mondják, azt kell jól megnézni ...
-
w333
félisten
válasz
tresh #144047 üzenetére
Na igen ... a biztonság nagyon fontos, ezek a Suzukik pedig papírból vannak (egy gombóc Swift már jobb) de azok ugye 2X ennyibe kerülnek !
Különben ezek is jók ... családi autónak tökéletes, megbízható és olcsó fenntartású, egyedül a rozsdára kell figyelni ha nem rohad sehol akkor jó vétel ennyiért !
-
kovacsroli
senior tag
Sziasztok,
egyik haverom keres autót 1,5m-ig (mindennel együtt) 90% városi felhasználásra, évi 15k km furásra. Fontos a megbízhatóság, ezen kívül legalább 4 ajtós legyen, de ne kombi és viszonlylag erős (1.6 fölötti) szívó benzinmotorral.
Márka nem mérvadó, de 25 éves a srác így hát valami vagányabb megjelenésű kellene (ha van ennyi pénzért).Köszi!
-
-
Falcon C.
aktív tag
Sziasztok!
Vázolnám a helyzetet:
- két napos jogsi
- 400ezer forint
- négy fős család (két gyerek: 12 és 8 évesek)Kellene egy olyan kocsi, ami alapvetően városi felhasználású lenne, de évente néhányszor elugranánk a Balatonra, Budapestre, Pécsre, Sopronba, keleti határ környékére (Magyarország közepén lakunk)... stb. Ruhák, kaja férjen bele.
Elsősorban benzinest keresek, amire nem költöm rá a gyerekek uzsonnapénzét is, ha szerelőhöz kell vinni.
Bármilyen tippet, javaslatot, ötletet, véleményt meghallgatok!
Köszönöm! -
Mágus2
Közösségépítő
válasz
BigBlackDog #144036 üzenetére
Inkább a 2.0 dízel.
Milyen nyálat? Nem most vettél insignia-t, vagy keverlek valakivel?
-
lenko
aktív tag
válasz
BigBlackDog #144036 üzenetére
G5 2 motorral vehető:
-1.6 8v
-1.9 Pd -
válasz
Mágus2 #144034 üzenetére
Poroszkáltam az újjal, engem nem zavart a butított futómű, bőven volt olyan jó, mint a jelenlegi civic (az is butább mint a korábbi).
Ha meg most autót veszek, az sokáig maradna, így az értékvesztés nem izgat, inkább a megbízhatóság vagy az olcsóbban karbantarthatóság. Persze az is szempont, hogy kívül-belül tetszen. És a korábbi Octáv sajnos nem tetszik annyira
A helyzet szar, vagy reménytelen, ki honnan nézi
Úgyis a Mondeo-i40-Passat-Octáv körből fog kijönni egy lehetőség, a többi alternatíva drága nekem. -
lenko
aktív tag
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Tsebacsi #144032 üzenetére
Az ez utáni viszont nincs olyan jó.
Ezekkel a motorokkal az új csak egyszerű hátsó futóművet kapott, míg a régebbinél nem volt teljesítmény limit a hátsó futómű szempontjából... az 1.4 szívó 55kw is csatolt lengőkaros volt, nem merev hidas, mint az újban...
A mondeo engem is érdekelt. Aztán megláttam mennyire nem tartja az árát, ennek a megbízhatlansága az oka. Egyébként a mondeo nem is az a műfaj baz+, nem egy lábmasszázs.
-
Acheron
őstag
válasz
rbalint88 #144018 üzenetére
Ha dízelt keresnék, nem lenne kérdés az S60/V60 5 hengerrel, elsők közt azokat nézném
Nekem sosem volt bajom a bőrrel (szellőzés nélkül sem), bármikor bevállalnám.
E90 325i -ket én is nézegetem, de nem egyszerű ezeknél jó állapotút találni.
(#144019) BigBlackDog: Visszaolvasok, mi lett a vége (bár látom, bimmer)
(#144020) Mágus2: Köszi Mágus! Azt hiszem, hanyagolni fogom a TSI vonalat, egy szopó motor után nem hiányzik még egyPassatra majd visszatérek, ha dízelt keresek (és nem találok Volvot
)
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Tsebacsi #144027 üzenetére
Mondjuk sokat kér érte, ennyit nem ér...
13600 volt az enyém két éve, szintén 2012-es CFHC, capuccino metál, hátsó ülés fűtés, hosszú hatos váltó, radar, xenon, memóriás ülés,ami a tükör állást is megjegyzi az ülés pozícióhoz.
-
Mauzes
addikt
Én nem találtam, tud valaki esetleg olyan helyet, ahonnan lehet 1-2 napra bérelni konkrétan 3-as Priust? Ki szeretném próbálni Budapesten és vidékre hazalátogatva is, hogy mélyebb benyomást szerezhessek, ez mérgérne nekem egy kis költséget.
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
BigBlackDog #144025 üzenetére
Azonos anyagokból van, ami puha a golfban a beltérben, az az octaviaban is ugyan abból van. A forma világ kicsit puritánabb a skodában, de ez egyéni ízlés kérdése. nekem mind1, kifelé nézek belőle.
Árban meg adott összegért több felszereltséget ad a skoda. Golfban a Higline nem ad annyit, mint skodánál a Laurin&Klement.
-
Nestor16
senior tag
válasz
Nestor16 #143824 üzenetére
Egyébként erről az Avensisről itt a hirdetés, hátha valakinek ilyen autó kell.
TOYOTA Avensis 1.8 Linea Terra - nem fizetett hirdetés, csak már 2x megnéztük és tudom mit árul, csak nekünk nem erre esett a választásunk. -
Mágus2
Közösségépítő
válasz
BigBlackDog #144021 üzenetére
Egyébként Golf VI-hoz képest milyenek a kb. ugyanolyan korú Octaviak?
Nagyobbak.
+- azonos minőség, kicsit kevesebb hangszigetelés, de jobban átgondolt megoldások. Az első izzó cserénél megérted, főleg ha xenon van elől.
-
BigBlackDog
veterán
Érdekes páros ismételten. Szép kis Golf, még az alvázszám is adott. A párja szinte ugyanazt tudja a leírás alapján, csak az alvázszám már kimaradt a hirdetésből. Egyetlen pluszt ad, hogy frissen szervizelt és ~50e km-el kevesebbet futott.
Egyébként Golf VI-hoz képest milyenek a kb. ugyanolyan korú Octaviak?
-
rbalint88
addikt
válasz
Acheron #144017 üzenetére
mintha ezt a Mondeot nézegette volna joamilestoné is, mielőtt megjött az esze és megvette az E61-et
S80 nem rossz, de én biztos nem vennék fekete bőrös autót ülésszellőztetés nélkül.
A Passatot hanyagolnám. Mágus2 leírta milyen gondjai vannak a 2.0TSI-nek -kb a dpf-en kívül minden elő tud jönni rajta, mind a dízelen-, plusz sokat eszik, meg ez a példány elég felemás felszereltségű.
új, lárvaarcú S60 nem jön be? az is volt még asszem klasszik 5hengeresekkel. ja, 'asszák meg, csak a T5 AWD.
de a D3-D4-D5 dízelek jók és 5 hengeresek. -
Acheron
őstag
válasz
rbalint88 #144016 üzenetére
Kóklerhez nyilván nem viszem, mindenképp szerviz kell - holnap megpróbálok bekérni pár ajánlatot. Nem a legjobbkor jött elő ez a hiba, de legalább nem fog a nyakamra járni vele a vevő.
Fordból ilyet találtam öthengeres motorral, Volvobol pedig ilyet. A V70 nem jön be, tudom, hogy remek autó, de most nincs szükség kombira, és nem is nagyon tetszik a far rész kialakítása.
Egyébként a Ford EcoBoost -motorról nem olvastam rosszakat, legalábbis annyit biztosan nem , mint a TSI -ről, így azt simán bevállalnám, ha egy jól felszereltet ki tudnék fogni.
De ha már TSI, akkor ezt még mindig nézegetem, valamelyik nap élőben is megszemlézem, bár az árából faragni kellene.
Kérdés 2.0 TSI kapcsán: van bármilyen szemlézéssel, beindítással, menetpróbával észrevehető jele, ha a motor eszi az olajat? Ezt szokták emlegetni, mint a típusra jellemző hiba, ami akár gyűrűzést, egyebeket is vonhat magával. -
rbalint88
addikt
válasz
Acheron #144014 üzenetére
Ha egy normális szervizből lesz számlád a kuplungcseréről, az nem ront szerintem semmit az eladási esélyeiden. Kell bekérni ajánlatot egy-két helyről, meglátod megéri-e a márkaszerviz a felárát.
Valeo kuplungkészlet 42ezerért kapható bárki által megvehetően, munkadíj szerintem számlás helyen is megvan 30 körül.Motor témára: Volvoból, ami 5hengeres, olyat keresnék. V70-ben előfordul még automatával 2010-ig kb. utána jött a ford ecoboost...
-
Acheron
őstag
válasz
Kornel #144007 üzenetére
Japánból talán egy IS 250. De inkább valami alul is nyomatékos motor kellene, ne forogjon sokat. (Leginkább a VW 2.0 TSI és a Ford 2.0 EcoBoost van képben, esetleg a Volvo öthengeresei (utóbbi volt Volvoban, Fordban egyaránt). Mostanában alig várom, hogy lejöjjek a pályáról, az 1.4 Auris 4000 -es fordulaton abszolválja a 130 -at, nagyon fárasztó, még jó, hogy csak rövid szakaszon kell hallgatni.
btw Auris: a kuplung a végét járja (érezhetően kezd csúszni), a márkaszerviz adott rá egy 120 -as ajánlatot (teljes kuplung szerkezet + munkadíj). Ez jó ár, vagy nagyon nem, és érdemes a független szervizeket is megnyaggatni ajánlatért? (Miskolc) Eladás előtt áll ez is, mindenképp rendbe akarom rakni, de ha lehet, költséghatékonyan (eddig csak márkaszervizben volt szerelve, minden számlája megvan - meglehet ez is segít az eladásnál.)
(#144015) richie900812:
-
Atomgeszi
nagyúr
MK3 Mondeo 2.0 benzin ajánlott?
-
Acheron
őstag
válasz
Tsebacsi #143999 üzenetére
Én mostanában kutakodtam utána - nem sok infó lelhető fel róla. Személyes tapasztalatom nincs, így a leírtak ennek megfelelően kezelendők
Amennyire tudom, olajos, ugyanúgy 60 ezres csereperiódussal, mint a DSG. Egy Volvo javításra szakosodott oldalon azt írták, hogy gazdaságtalan javítani, hiba esetén csere (gondolom nincs hozzáértés). Újonnan 1,5, felújítva 1,2 misi. Én itt engedtem el a használt duplakuplungos szálat.
VW vagy Ford esetén maradok a kézinél, vagy olyan típust keresek, amiben hagyományos olajkavarós automata van. (az is megadja magát, de ennél azért olcsóbb javítani)(#144001) aero.: Gyorsabb voltál
Új hozzászólás Aktív témák
- Nubia Red Magic Astra - táblajáték
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Dell notebook topic
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Battlefield 6
- LEGO klub
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- További aktív témák...
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest