Hirdetés
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- A YouTube-ot is betiltják a gyereknél az ausztrálok
- Gyilkosságban és öncsonkításban akart segíteni a ChatGPT
- Kompakt vízhűtés
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Mini-ITX
- TCL LCD és LED TV-k
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Haladó fájlrendszerek, de mire jók? Ext4 vs Btrfs vs ZFS vs APFS
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Srácok!
Ne keltsetek már hisztériát kamu infókkal! Egy japán soha nem romlik el és pont! -
molnarpeter
nagyúr
Minden drága lesz, kezdésnek
Szvsz iveco vagy unimog. Komoly igénybevétel van, árát simán rá lehet költeni egy olcsóbb daily-re. Unimog kommersz, drága, de jobban be lehet szerezni a dolgokat. UAZ nagyon jó terepen, csak nem tudsz magaddal vinni egy másikat alkatrésznek. Előnye, hogy nem fogsz ottmaradni, de érteni kell hozzá annyira, hogy hazáig berheld magad. Ukrán ismerős biztosan tud fillérekért alkatrészt. Daily kedvelt erdőre járós platóval, szerintem az vállalható lenne. Esetleg hiace, futóművet magasítva. Ha nem akarsz szerelni annyit, klasszik lakó valami és futón egy quad
-
válasz
vzsryl #170063 üzenetére
Tudom, a kivételek erősítik a szabályt...
Haverom fél év alatt 600 ezer Ft-ot locsolt a 7 éves, szívóbenzines Avensisre. 1 gazdás, magyar első forgalomba helyezés, kb. 150 000 km volt benne. A "becsületesneppertől" vette.Es végig benne volt a para, hogy rosszalkodik az elektromos kézifék, mely 400 000 Ft-os story, lévén Totoya. Aztán inkább lecserélte, az árán is bukott 3-400 ezret (~ fél év alatt). :/
Viszont nagyon jól fogyasztott.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
Anagy #170090 üzenetére
Az akkor annyit jelent, hogy havi 25e Huf a kereted (+ üzemanyag). Ha Budapesten laksz (állandó lakcím szerint) és ez lesz az első autód, akkor biztosítás szempontjából sem indulsz túl szerencsés helyzetből. Éves szinten szerintem a biztosítás 50e Huf körül lesz legalább, teljesítményadó 10e Huf. Éves olaj és szűrőcserék lesznek 20-25e Hufba beleférhetnek. Maradt akkor 220e Huf. Ha minden rendben van a kocsival, akkor bőven sok is ez. De szem előtt tartanám az egyéb kopó-fogyó alkatrészeket is. Pl. egy garnitúra új gumi is jelentősebb tétel (kisebb méretben is 60e Huftól indul szvsz az elfogadható minőségű garnitúra), kuplung csere sem olcsó móka, de bármikor jöhet egy berepedt szélvédő, vagy egy kilyukadt kipuff. Mondjuk nem látom teljesen reménytelennek évente 300e Hufból kihozni az autótartást, de szerencse is kell, hogy ne jöjjön semmi nagyobb, váratlan költség szembe.
Én próbálnék minél fiatalabb és minél kíméletesebben használt példányt találni. BMW-t kapásból kilőném, ott azért elég gyorsan el lehet pörgetni néhány 100e Hufot évente. Én személy szerint Golfot is hanyagolnám, bár ha találsz rozsdamentes darabot, valami szívóbenyával és normálisan gazdától, akkor azért van rá esély, hogy elérd a célod. Bravot nem ismerem, viszont nem gondolom rossz iránynak. Ha minden igaz, többször is már lett írva róla valamelyik topikban a típushibáival kapcsolatban.
Egyébként más típusok mennyire jöhetnek szóba? Pl. Suzuki Swift, SX4, Honda Jazz, Skoda Octavia, Renault Clio?
-
.mf
veterán
válasz
Gergőke88 #170089 üzenetére
Nem, a gyári (vagy annak tűnő) nagy raktér előrébb van a listán, mint a nagyon jó terepjáró képesség. Egy ilyenről már messziről látszik, hogy lakóautó, így tolvajok célpontja lesz. Fotós felszerelés, fotó-videó szerkesztéshez erősebb laptop, komolyabb kamerás drón - ezek pedig akár a jármű értékével vetekednek. Tehát fontos a feltűnés-mentesség.
Sőt, ha nagyon nincs megfelelő opció, akkor a szempontok közül a terepképességből fogok előbb adni, mert aszfaltos vagy aránylag jól járható döngölt földutak, amelyek sima autóval is abszolválhatóak, ha mindenhova ugyan nem is visznek, de általában az út nehezebb szakaszait is pár km-re megközelítik, a maradékot már gyalog vagy bringán is meg tudom tenni.Csontváz: a Gazellákról sok jót nem hallottam, általában nem dicsérik őket. Ismerősök meg akikről hallottam ált. VW T4, T5-öket vettek hasonló céllal - de ők se buszt, hanem csak a magas-tetős zárt furgont, hátra be a motor vagy quad, elöl 3 legális ülés van még ott is.
-
Dr.Burn
őstag
Ezek a Gaz Gazelle -k megtetszettek. Nem tudod veletlenul hogy ezekbol hasznaltan hol lehet tobbet talalni?
En is hasonlo cipoben jarok, mint Te. Csak en krosszmotor es quad szallitasra keresek hasonlot.
Mondjuk en tobb ulesest keresek, foleg olyat amibol egyszeruen el lehet tavolitani az uleseket. -
Anagy
csendes tag
Szia!
Üzemanyag nélkül! Benzin-en kívül ennyi a max amit rá szeretnék fordítani.
Másként fogalmazva, ha valami tönkremenne (kuplung, váltó, akármi...) vagy a kötelező cserék (fékbetét, gyertya, olajcsere) nem szeretnék többet költeni évente, mint 300 ezer.
Sajnos, nem igazán rendelkezem ilyen ismeretekkel, így csak találgatok, hogy milyen felmerülő költségek lehetnek. Megköszönném, ha valaki részletesen kifejtené, hogy mennyire állok távol a valóságtól
Köszi
-
.mf
veterán
Sziasztok!
Elég egzotikus fél-off kérdés következik
Kis háttér (átpörgethető): szeretek utazni, szeretek fotózni. Szeretem ezt spontán, felfedezős módon csinálni: elindulni részletes terv nélkül, rugalmasan alakítva az útvonalat, ha út közben ha megtetszik egy hely, pár napot ott tölteni. Szeretem a vadkempingezés szabadságát, viszont utálom a kirámolás-sátorállítás-matracfújás-elrendezkedés, majd reggel egészet vissza nyűgjét, főleg ha közben esik is az eső (és akkor a havas helyek ki is esnek, pedig a táj akkor is gyönyörű). Kenyérkereső munkám jelentős része távmunkában is mehet, család nincs, tehát csak hétvégi kiruccanások helyett akár hetes, többhetes, hónapos is lehet. Kézenfekvő a megoldás: lakóautó vagy lakókocsi. Lakókocsinak ugyan van pár előnye (sima autóval rugalmasabb, egyszerűbb, olcsóbb megoldás), de hátránya is (nehezebb manőverezni, elég feltűnő, így nagy a feltörés-kirablás veszélye, hatóságok is jobban vegzálják), plusz van pár extra szempontom, ami miatt esetemben nem működne jól: szeretem a hegyeket, vadregényes tájakat - ez néha úttalan utakat jelent, ahol elakadna még akkor is, ha terepjáró húzza. Ugyanezen okból standard épített lakóautók se működnének, plusz annyi luxus nem is kell, csak egy fedett, zárt bódé, ami véd eső, szúnyogok és hideg ellen, befér matrac + hálózsák, egy asztal amin dolgozhatok vagy lehet kempingfőzővel kaját lehet melegíteni, egy-két láda felszerelésnek-szerszámoknak-alkatrészeknek-ruhának hely, meg esetleg hátra befér terepmotorom és/vagy bringám. Továbbá külsőleg minél kevésbé látszódna lakóautó-jellege, annál jobb.
TL;DR: keresek olyan járművet, ami legalább közepesen terepképes (4x4, elboldogul saras-nyomvályús földutakon, havas emelkedőkön); raktere / felépítménye zárt és min. 150 cm magas (minimum, akkor már ülve kényelmesen elférek), esetleg 200 cm magas (akkor már állva is) és min. 250 cm hosszú, de inkább 3-3.5 m; és maradjon 3.5 tonna alatt / B-jogsival is vezethető. Továbbá mivel hosszabb utakra, elég kieső helyekre is elmennék vele, legyen megbízható és/vagy könnyen szerelhető.Pár típus, amit találtam / néztem:
- Toyota Hiace, Ford Transit, Peugeut Boxer, Fiat Ducato, stb: van 4x4-es, high-roof változatuk, de alacsony hasmagasságukkal nem épp terepre valók.
- VW Transporter: van 4x4-es, de az újabbak (T4-től) mint fent, T1-2-3 régi és felkapott (túlárazott), motorjuk gyenge és problémás
- VW LT: 4x4 csak a 4.0 és 5.5-tonnásokon, ami már nem B-s sztori
- VW Crafter = MB Sprinter csak VW-motorral
- MB Sprinter: van 4x4, emelt hasmagasságú, magas tetős változata, csak ritka és drága
- Mitsubishi L400: mivel a Pajero alvázára épül, jobb terepes képességek, csak sajnos a ritka LWB, high-roof verzió is kicsit szűkös beltér magasságában, hosszában és szélességében
- Renault B90 / Messenger: ritka, kicsit táknak néz ki, és francia
- Iveco Daily 4x4: ritka, és olasz1990-2000 és 2007-től volt 4x4
- UAZ 452: kiváló terepjáró képesség, olcsó, egyszerű - de sajnos csak 1315 mm a beltér magassága, folyton bütykölős fajta, nem túl ergonomikus, és kicsit régi technika
- Tatra 805 mentős: gerincváz, portál - szuper terepjáró képesség, léghűtéses, tehát még kevesebb, ami elromolhat, 2.5 tonnájával még B; de sajnos nagyon régi (50-es, 60-as években gyártották), ami azért a katonai zároltakat is megviseli, fékei gyengék, és nem túl gyakori itt (cseheknél lehet találni), V8-as motorja ósdi és zabál
- Gaz-66: kiváló terepjáró képesség, KUNG egységgel doboz megoldva, könnyen és aránylag olcsón találni, keletebbre mindenütt van hozzá alkatrész; viszont nagy és nehéz, épp a 3.5 tonna határán van, baltával faragott ergonómiával
- Unimog: szuper terepjáró képesség, de nehéz, néhány verziója van csak 3.5 tonna alatt, és bazi drága
- Pinzgauer, stb katonai ritkaságok: olyan terepjáró képesség már úgyse kell, túl ritka és drágaHa valakinek vannak még jó tippjei, csupa fül vagyok. Vagy ha tudtok olyan fórumot, ahol ez inkább profilba vág, az is jöhet
Köszi -
Anagy
csendes tag
Sziasztok!
Első autó vásárlás előtt állok. Pesten élek és dolgozom, így az autó mindennap használatra kellene, illetve 2 hetente hazamennék vidékre ami oda-vissza 300 km. A keret 1 - 1,5 millió forint, illetve havonta 30-40 ezer forintot tudnék rá áldozni, mint fenntartás.
Nincs különösebb márka szeretetem. Főleg a Golf IV - 5-st nézegettem, Fiat Bravo-t, valamint BMW 116-118-t.
Tudnátok segíteni, hogy milyen autót érdemes venni a fent említett használatra és keret figyelembevételével?
Köszi!
-
MPowerPH
félisten
válasz
diegho #170080 üzenetére
Brera kicsike, nincs benne hely, es az is elol kapar. Legacybol van 3.0 -as, de szinten ritka, es nem tetszenek, nem is ismerem oket.
mod: Bar sedanban jol nez ki, csak nagyon regi. A fene tudja... Az a gond, semmit nem tudok ezekrol. Van 2008 -as, az mar uj modell, szerintem visszaraktak ugyan azt a 3L -es motort bele.
-
diegho
nagyúr
Hyundai ix20-at próbálta már valaki? Kisebb egyterűt keresek és ez elég jónak tűnik.
-
vzsryl
nagyúr
válasz
Csaby25 #170077 üzenetére
Az 1.5-ös Almerám sokkal jobban megy az 1.8-as Avensisnél, viszont a kétezres már érezhetően haladósabb.
Nyomaték meg vicckategória az 1.8-ban, de ha gondolod, próbáld ki. Kb. 300-400k km-enként motor generálra van szükség, mert nagyon zabálja az olajat. Alapból 2-3dl/1000km. -
Csaby25
őstag
válasz
vzsryl #170069 üzenetére
Autónavigátor:
"Még az alap 1.8-as benzines is bőven elegendő, kellőképp nyomatékos, illik az autó karakteréhez, fogyasztásban is megállja a helyét. Persze a D4-D dízelekkel nem kelhet versenyre: csekély étvágy, bőséges nyomaték, finom járás, halk működés, tartósság. A 2.0 benzines csak alig megy jobban, de átlag 2 literrel fogyaszt többet az 1.8-asnál, a 2.4-es csupán mellékszereplő. Dízelből a 2.2-esek problémásabbak, mint a 2,0 literes."
-
rbalint88
addikt
válasz
szőröscica #170071 üzenetére
Nem, csak hengerfejes lesz. A kozepso henger hutese nem elegseges, ezert 150ezer feletti futasnal bele lehet kalkulalni egy hf felujitast. Ha meg nincs baj, akkor eleg egy ovatos sikolas es tomitescsere.
-
MPowerPH
félisten
válasz
szőröscica #170071 üzenetére
Ezen jot nevettem.
Ertettem a celzast.
-
MPowerPH
félisten
válasz
rbalint88 #170067 üzenetére
A gondom az elsokerekhajtas.
Vagy osszkerek, vagy hatsokerek. Na most a hatsokerek az kiesett, osszkerekbol pedig nagyon keves van.
Dieselt pedig nem biztos, hogy szeretnek. Egyszeruen nem megyek annyit, hogy megerje, foleg most, hogy van 40Ft kulonbseg/ liter.
De igazad lehet, tenyleg nem lep akkorat. Azert meg jo vetel lehetne, mar ha csak annyi gondja van, amit leirtam.LuckyL: En abbol indultam ki, hogy egy egyszeru szivo motor. Ami persze mar nem egyszeru, de megsem tartogat annyi meglepit, mint a diesel. Akartam kerdezni rola Alfa forumon is, de meg nem jutott ra idom. Nagyon keves van ebbol az eroforrasbol.
-
rbalint88
addikt
-
MPowerPH
félisten
Sziasztok!
Egyik Alfa b*zi ismerosom hivta fel erre az autora a figyelmemet. Alfa 159 3.2JTS, automata es osszkerek. Az auto ezzel a motorral eleg ritka....
Na most ugye nem is hibatlan... "Motorja magas fordulaton kopogo hangot ad ki"
Nem vagyok szerelo, de ezt ezeknel a motoroknal igazabol nem sok hiba okozhatja. Az egyik, hogyt problema van a gyujtorendszerben, mondjuk valamelyik trafo nem jo. Esetleg a fotengely, forgattyus tengely jeladoi kozul lehet valamelyik rossz.
Mi a velemenyetek errol, erdemes lehet foglalkozni vele? Az auto ara alacsony, tehat a keretbe beleferne egy nagyobb javitas. Persze nem motorcsere... -
Csaby25
őstag
Sziasztok!
Toyota Avensis (T250), Volkswagen Golf v. Plus (Mk5), Audi A4 (B7).
Ezek közül melyiket választanátok? A lényeg, hogy megbízható legyen és olcsó legyen a fenntartása.
Napi 70 km vidéki, havi 2-3 alkalommal kisvárosi illetve évi egy hosszabb út van tervben.
Vagy esetleg ajánlotok mást is hasonló árban és évjáratban (2007 körüli)?
Az is érdekelne, hogy melyik motor ajánlott..Köszi!
-
realist
őstag
válasz
xEon1337 #166432 üzenetére
Új ceed vagy i30 kapcsán van valakinek alku tapasztalata? Érdekelne, hogy akciós lista árhoz képest kb. meddig lehet lemenni...
Ugyan ez érdekelne esetleg még új Focus kombi esetén...
Octavia kapcsán mát érdeklődtem, ott úgy látom kb. 1 millio, ha ügyes az ember...
Motorizáltság terén benzines 140-150 ló körülieket nézek.
-
harry
veterán
Korábban említettétek a Focus II 1.8 - 2.0 motorjai kapcsán, hogy jó (?), csak sok olajat eszik.
Pont most volt egy Totalcar erőmérőben egy ilyen kocsi, ahol utána arra jutottak, hogy ez rendszeres szerviz / olajcsere / minden rendes karbantartás mellett is előjön, aminek a vége egy hengerfej-felújítás és gyűrűsor csere, ami 300-350k környéke. linkNa most ha 150-200k van óra szerint a gépben (facelift esetén 8-10 éves kocsikról lévén szó), jó eséllyel ezt nem tette még meg a tulaj (főleg ha erről papírja sincs, bár annak a megbízhatósága is kérdéses), szóval egy ilyen motornál ezt hozzá kell számolni fixen, vagy jobb kerülni, vagy mit tennétek?
-
gaborbol
őstag
Nezegetem en is oket, mert ha vegre kidoglik a p2 akkor kelle valami, de csak nem akar kifingani a prius. Meg par nap es atfordul az ora a 200.000 merfoldon(321K km).
Nagyon gondolkodom egy par eves prius, camry hybrid, optima hybrid, (avalon?) kozott.
Gyakorlatilag 99%-ban egyedul hasznalom ugyfeltol ugyfelig egy laptop taskaval, semilyen racionalis ervet nem tudok felhozni, hogy miert ne lenne eleg a prius vagy akar meg egy yaris is.Unom a folyamatos taposast meg a bogest amit a P2 produkal, jo lenne valami konfortosabb, es miota vezettem az avalont, azota igazabol szeretnek egy olyat ami tartalmazza a mai vezetestechnikai extrakat es megy is, kenyelmes is es orom beleulni.
-
alázógyík
addikt
válasz
szőröscica #170037 üzenetére
Váltó, féltengely, klíma terelő motorok.
Ez a 3 a fő hiba, amit figyelni kell, és drágább kiadás lehet. -
válasz
gzbotii #170049 üzenetére
és?
fiat bravobol van elég hazai minek impoort szart venni
amugy abban is van külföldi pecsét, van azlért itthon is aki beszél külföldiülmárkaszrvizek is kiadják egyébként, csak nem úgy hogy történetet kérsz, hanem mondod a bejegyzést a füzetben és megmondják hogy igaz-e
-
aero.
veterán
-
426os
őstag
válasz
szőröscica #170037 üzenetére
Váltó és digitklíma, ami költséges lehet, ezen felül pedig több, kisebb hibájuk van még. 2008as vagy újabb autóknál kevesebb már a gyermekbetegség. Az olaszautós topikban össze vannak gyűjtve a nyűgjei.
-
válasz
szőröscica #170041 üzenetére
szerintem élettartamán már túl van 200 ezer km-el, úgyhogy bármi lehet majd vele
hülyeség szín alapján használt kocsit választani
ezért vannak a férfiak, hogy a női hülyeséget ne engedjék -
válasz
szőröscica #170037 üzenetére
sztem az autó jó, de miért iylen sokat futottat néztek?
1.5 körül vannak szép, keveset futottak is -
szőröscica
addikt
válasz
Stylewars_kp #170038 üzenetére
Kb 175cm magas, szoval ez talan nem gond.
de mindenkepp azt szeretnem, hogy menjunk el kiprobalni minel tobb modellt, hogy erezze koztuk a kulonbseget, ne csak beleugorjon az elsobe, ami tetszik neki kivulrol.
-
Stylewars_kp
őstag
válasz
szőröscica #170037 üzenetére
Ha alacsony a kedvesed akkor ültesd bele előtte. Én feleségem csak úgy érte el a pedálokat ha már beleért a térde a műszerfalba.
-
szőröscica
addikt
Mennyire lehet felszallni a rollerre egy ilyen masfel koruli, 200-at futott bravoval? Asszonykanak nezunk elso autot, evi 10 ezret se futna, kiszamolo Miklos feltetelrendszerebe kenyelmesen belefer, a szine es formaja jo, szoval noi oldalrol megvan az approval.
-
harry
veterán
válasz
gzbotii #170035 üzenetére
Ez így is van, na de nem befektetésnek veszi az ember, hanem egyéb céllal: szállításhoz / szórakozáshoz / egyéb. S mint ilyen, ez is költség, amit mérlegelni kell. De mondom ezzel nincs is baj, azok a cikkek sem arról szólnak, hogy ne vegyél kocsit, csak ismerd az anyagi vonzatát.
-
Qru
MODERÁTOR
Mert nem nagyon fogyott. Toyotából csak az olcsóbbaknak van piaca itthon, drágábbat érdemi mennyiségben a cégek vesznek de ott aki 10M szánt autóra az már presztízst akar. Nem baj ha kigyullad 150-200k km után addigra már a következő tulaj tolja a propellert úgyis.
A Honda is ugyanezért vonta ki az Accordot Európából.
-
harry
veterán
válasz
gzbotii #170030 üzenetére
És ezt a következtetést miből vontad le?
Le van írva ott is: ha megengedhetsz magadnak egy erős / új / nagy (vagy akár épp egy kicsi / olcsó / öreg, mindegy) autót, akkor hajrá. Ha nem gond az új autó hitelének felára, mert valami olyasmit kapsz érte, ami annyit neked megér, rendben, te dolgod.
A gond akkor van, amikor az ember nem számol utána a költségeknek, és csak felületesen legyint, hogy ez nekem jár / belefér. Holott azt sem tudja mennyiről van szó. Vehetnék én is új autót hitel nélkül is, de nekem ez nem ér annyit (jelenleg). Ezt mindenki maga dönti el, csak sokszor nem tudatosan. -
-
-
kisza25
félisten
válasz
szőröscica #170008 üzenetére
Én is azért mentem bele végül 2év próbálkozás után a lízingbe, mert a meglévő autó is vesztett az értékéből évi kb500eFt-ot,
Így elég nehéz pénzt összerakni.
Havi 25 eFt lesz a lízing és 5év ingyen szerviz miatt csak tankolni kell. -
footy
addikt
Adatbazist biztos nem fogsz talalni ez tipuson belul is lehet kulonbozo. Pl Golf 6 1.6TDi volt 2 es 1tomegu lendkerekkel is evjarat es csomag(bluemotion) fuggvenyeben.
Ha kicsit is erdekel milyen autoba ulsz be ne olyan autot vegyel aminek az excel tabla szerint a legolcsobb az uzemeltetese. Egyreszt mert nem nem tudsz mindent bekalkulalni (vannak olyanok akiknel egy hiresen fos 2.0PD is sokaig megy, valakinel pedig egy szivo Toyota is beszarik) masreszt nem fogod szivesen hasznalni ha nem tetszik az auto. -
Neck
veterán
Sziasztok,
Hol lehetne megnézni, melyik autóban van kettőstömegű lendkerék?
A Unix oldalát próbáltam, ott a 2012-es i40-esek közül a 2.0-s motorba épül, az 1.6-os motorba nem mutatja, viszont találtam olyan német oldalt, ahol szintén írja 1.6-os motorhoz is. A Toyota Avensis 2012-es 1.8-as benzines motorral vajon szintén kapott?
Nincs erre valami tudásbázis?
Légyszi azt most ne firtassuk, hogy nekem ez miért fontos - tisztában vagyok vele, hogy helyes / helytelen használat függvénye, hogy mikor romlik el, de mivel használt autót tervezek venni, ezért nem tudni, előttem hogyan használták. Két ismerős autójában is most romlott el, ha van rá lehetőség, hogy olyan modellt vegyek, amiben nincs, akkor azt szeretném választani, a kevesebb rázkódás helyett az olcsóbb fenntartási költségeket részesítem előnyben.
Tehát - honnan lehet ezt kideríteni?
-
Qru
MODERÁTOR
Köszi srácok! Én is olyan 10M belépőt saccolok első körben.
-
footy
addikt
Beim Preis hält sich Toyota noch zurück, rechnet noch. Wir rechnen auch: Ein Prius+ kostet in der High-End-Ausstattung Executive 36.190 Euro. Beim Camry dürfte die erste Zahl eine Vier sein. Sowohl beim Preis als auch beim Verbrauch.
Szoval a Camryt 46e euro korul saccoljak, bar ha jol ertem akkor ez a teljesen felszerelt valtozat lesz.
Gyanus egyebkent hogy a (highline diesel) passatra lovik be az arat. -
jozsi252
veterán
válasz
vans? #169961 üzenetére
Én tavaly vettem új Yaris-t, 1.5 111LE verziót és nagyon szeretem. Napi 80-90km-t járok vele, és teljesen meg vagyok elégedve a fogyasztásával is meg úgy az egésszel. Szóval azt nyugodtan tudom ajánlani! Turbósat nem akartam semmiképpen sem venni, de ez a 1.5 szívó 111LE-vel egész dinamikusan lehet vele menni lakott területen kívül is.
-
diegho
nagyúr
válasz
szőröscica #170008 üzenetére
Én jövőre tervezek autót venni, de tuti, hogy lesz benne hitel, pedig kp-ra is vehetném, de nem szeretem, ha áll valamiben a pénzem.
-
gyenesmartin
őstag
válasz
szőröscica #170008 üzenetére
Megtehetném, de akkor még néhány évig a mostanit kéne használnám. Aminek nincs nagy baja, de azért költeni kellene még rá, hogy ne is legyen.
Erről jut eszembe, Borsodban van megbízható automata váltó szervíz? Olajat kéne már a jelenlegiben cserélni.molnarpeter: Auris néhány millióval drágább azért.
-
válasz
gyenesmartin #170003 üzenetére
azhtiszem a toyotánál láttam talán most akciót
ha a felét kifizeted, a másik fele 0% thm 4 évre -
molnarpeter
nagyúr
válasz
gyenesmartin #170007 üzenetére
Középút, pl. Auris?
-
szőröscica
addikt
válasz
gyenesmartin #170007 üzenetére
Es ha felretenned azt a penzt, majd akkor venned meg, ha ossze is gyult ra?
-
gyenesmartin
őstag
válasz
szőröscica #170004 üzenetére
Akkor már nyilván hosszabb távra venném az autót. 5-7 év alatt meg valószínűleg biztos fel kéne újítanom a váltót. Plusz az egyéb apróságok. 2 milliós hitel 4 évre, havi 40 000 Ft. Amennyivel olcsóbb az üzemanyag a jelenlegihez képest, plusz 20K.
-
válasz
szőröscica #170004 üzenetére
pedig létezi. Én magam is 2 v 3 autót vettem már hitelre és semmi megbánnivalóm nem van.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
szőröscica #170004 üzenetére
El tudom képzelni azt az állapotot, hogy 5-10 évre anyagilag jobban kijön még így is egy új Swifttel, mintha venne egy 8-10 éves DSG-s használt Golfot, amit nem biztos, hogy még 8-10 évig tud használni.
Persze, nem kockázatmentes a hitel, et értem.
-
szőröscica
addikt
válasz
gyenesmartin #170003 üzenetére
Bocsanat, a hitelre autovasarlas es az anyagilag legjobb szokapcsolatok egy mondatban szerintem nem kellene szerepeljenek.
-
gyenesmartin
őstag
Nagyon gondolkodom rajta, hogy vegyek egy újabb fajta autót.
Az egyik lehetőség egy ilyen Golf lenne 1,5-1,7 millió között. Egyedül a DSG miatt érzem, hogy nem kéne.
A másik, meg egy új garanciális Swift hitellel. Utóbbi volna anyagilag tán a legjobb. De a belső tere rosszabb minőségű szerintem. -
Új hozzászólás Aktív témák
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- iPhone topik
- Témázgatunk, témázgatunk!? ... avagy mutasd az Android homescreened!
- Nyaralás topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- iPhone-t használók OFF topikja
- Túra és kirándulás topic
- Filmvilág
- További aktív témák...
- Azonnali készpénzes Microsoft XBOX Series S és Series X felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- Xiaomi Redmi 9 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÚJ Microsoft Surface Laptop 7 13.8" 2K - 120Hz Érintő - Snapdragon X Elite - 16GB - 512GB-2 év gari
- Bomba ár! Dell Latitude E7270 - i7-6GEN I 8GB I 256GB SSD I 12,5" FHD I HDMI I CAM I W10 I Gari!
- 0% THM részletfizetés, beszámítás! Gamer PC, notebook, konzol, Apple termék, hardver KAMATMENTESEN!