Hirdetés
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- A YouTube-ot is betiltják a gyereknél az ausztrálok
- Gyilkosságban és öncsonkításban akart segíteni a ChatGPT
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Kompakt vízhűtés
- Mini-ITX
- TCL LCD és LED TV-k
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Haladó fájlrendszerek, de mire jók? Ext4 vs Btrfs vs ZFS vs APFS
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Apple MacBook
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Magnum_
nagyúr
válasz
BigBlackDog #164095 üzenetére
Audiról is volt szó
sajnos, holott csak Dacia-ról kellett volna. -
von toth
tag
válasz
Magnum_ #164094 üzenetére
Nem tudom miről beszélsz mert nem erről volt szó, de akkor a következő az ars poeticám ezekkel kapcsolatban ;
Lehet ezt a balkániságot erőltetni csak szánalmas. A minap pont egy ilyen kétmillió forintos valaha nagygép pöffentett előttem egy akkorát, hogy egy harckocsiezred eltűnt volna a füstjében. Ilyeneket a román végeken szoktak csinálni, amikor Iliescu az első kamionos fizetéséből vesz valami hasonlót, aztán mutatja a rokonságnak. Nem a márkával van baj, hanem azzal a mentalitással, hogy egy valah 11 milliós akármi ugyanolyan jó kétmilliósan is. Nagyon nem. A te amperás hasonlatod meg végképp félrevezető, nem is értem hogy jön ez ide.
-
von toth
tag
válasz
Magnum_ #164090 üzenetére
Nem, azért mert serranoi sonka nincs 2000ft/kg áron. Ezt kéne felfogni. Egyébként meg audiról volt szó. Csak hogy ne körte banán, de legalább alma-körte legyen. Nem a márkával van a baj és x1-et javasoltam volna, nagyon jó az új, csak emberünknek még 10 mikit be kéne dobni a buliba.
-
Magnum_
nagyúr
válasz
von toth #164089 üzenetére
Szerintem ha az emberek hülyeségeket kérdeznek zárjuk is be-
csak kiváncsi vagyok, szerinted miért hülyeség a kérdése? Leírta, hogy mi a preferenciája, miért az a válasz, hogy Dácsia? Nem érdemel VW-t? Csak Dácsiát? Nem focista a kérdező, azok érdemelnek Panamera helyett Dácsiát. :-)
-
rbalint88
addikt
válasz
von toth #164086 üzenetére
Te, mint hentes:
-Szeretnek venni erlelt sonkat.
-Vegyel parizsit. Az frissebb, ugyhogy jobb.Nem kerdeznek hulyeseget, csak te nem tudod ertelmezni a kerdest. Ha o kb 10eves, igenyesebb felepitesu C-D szegmensu autot keres, akkor arra nem a 3 eves B szegmens alja a valasz. Szopni fog vele? Valoszinu. Szeretni fogja ettol fuggetlenul? Meg valoszinubb. Nem mindenki arra hegyezi a cerkat, hogy 0ft-ert autozzon, vannak sokan, akik kozben jol is szeretik erezni magukat.
-
Én már csak egy kávét kérek
-
kisza25
félisten
válasz
hobizoli #164075 üzenetére
Meg ez a fránya euro6
A kia proceed-em még egész jól ment a maga 1,4 105 hp-val
Amúgy 130-nál 3500-at forog az i20 1,25-el, 4000-től már azért hangos kezd lenni(140), ilyenkor szoktam bekapcsolni a hifit
Amúgy a pro ceddben még szerintem ugyanez az 5-ös váltó volt az 1,4 hez is, megvolt 6évig, de már nem emlékszek 100% az rpm-re
Viszont a stonicban az 1,25 4200-at forog 5-ben 130- nál(ugyanez a motor)
-
ACAB95
tag
Üdv
Az autóra szánt keretem 2 mil. A kiszemeltek közül melyiket tudnátok ajánlani?
Audi A4 B7 - 1.9 PD TDi (85kw)
VW Passat B6 - 1.9 PD TDi (77kw)
BMW 318D/320D e90 -
hobizoli
nagyúr
válasz
kisza25 #164062 üzenetére
ez attol is fugg hol hasznalod
ha varoson belul, akkor vedd a kisebbet
ha kimesz palyara is rendszeresen vele, akkor inkabb a nagyobbat
azert egy 6-s valtos auto sokkal komfortosabb tud lenni autopalyan, mert kisebb rpm-n forog a motormegnéztem amugy ezt az i20 adatait, de nekem ez az 1.4-s motor (is) Fiat eredetunek tunik, mert kevesbe valoszinu, hogy szazad mm-re eltalaltak volna az 1.4-s Panda 100HP motorjának furat-loket aranyat, az 1.25-s motor meg kb a dizel 1.3JTD ccm-re, csak benzines kiepitesben
amúgy a Panda azzal motorral 9.5sec alatt eri el a kilot a 6-s váltóval allobol, a i20 1.4 meg 11.6sec alatt
180km/h korul meg hott mind1 melyik megy tobbet 5-l a masiknal vegre, mert ott ugyse surun hasznaljak
a hosszu 6-s valtonak meg nemtom mi ertelme igazabol
pont hosszu 5-s helyett szoktak egy closeratio 6-st rakni, hogy kicsit jobban huzzon a nagyobb kerékre eso nyomatek miatt, de legyen egy cirkalofokozat is benne -
proof88
addikt
válasz
Coccolino_O #164055 üzenetére
Corsa D-ből próbáltam élőben 2013-as forgalomba helyezésűt, de még nem facelift-eset. Legalábbis a lámpái még FL előttinek néztek ki. 1 tonna a kasztni. Ha jól emlékszem, 63 kW azaz 84 LE volt, 1.3-as motor v 1.4-es motor talán? Megvártam hogy bemelegedjen, vagyis 20-30 percet kocsikáztam vele, majd felmentem M3 bevezető szakaszra hogy érezzem kb mennyire húz. Klíma nélkül teljesen jó, klímát bekapcsolva viszont érezhetően lomhább lett, nagyon lassan gyorsult. Klímával városon belül is türelem kell a gyorsuláshoz, mondjuk én türelmes típus vagyok, bár egy másik énem azért haladna jobban.
Szóval itt számomra egyértelmű lett, hogy ennél gyengébb motorral szerelt Corsát nem szeretnék venni. Innentől kezdve, félek a gyengébb motorral szerelt Corsáktól, pl itt van ez, de elég gyérnek tartom azt a 69 LE-t az 1 tonnához.
Jelenleg egy 845 kilós, 45 LE-s B Corsa tulaja vagyok, 18.7-es kg/LE aránnyal ami elég lomha, na most ez a linkelt 14.8 kg/LE-s Corsa elhiszem hogy jobban húz, de csak addig amíg be nem kapcsolom a klímát. Persze elvan az ember ezzel is, csak én is egy kicsit dinamikusabb járművet keresek.
Mondom mindenzt úgy, hogy ebben a topikban sok embernél a dinamikus közlekedés valahol 10 kg/LE aránynál kezdődik ... -
molnarpeter
nagyúr
válasz
jozefgucci1 #164072 üzenetére
Jó lenne akkor azt beleírni, hogy az utódja már megvan, és emiatt csak második autónak való kisebbet lehet beszámíttatni
Fejegység is US, nem minden adót fogó van benne?
-
-
htomi85
tag
válasz
kisza25 #164068 üzenetére
Nekem az nem szimpatikus a hidetésben, hogy beszámol kisebbet 2 millióig.
Nekem ez azt mondja, hogy már nincs pénz banánra. Ilyenkor pedig adódik a kérdés, volt-e pénz megfelelő karbantartásra.
E merci kategóriájú autót csak olyantól jó venni, aki azért adja el, mert kijött az új modell... -
kisza25
félisten
válasz
jozefgucci1 #164066 üzenetére
Csak egy tipp egy csomo vevőriasztó dolgot írtál le, ami szerinted + az más szerint minusz.
A kevesebb néha többAmerikából érkezettChiptuningosEuropában nem forgalmazott csak hátsókerékhajtás
Ezeket nagyon akarod elmondod a helyszínen, de semmi + dolgot nem adnak az autóhoz az emberek ~95%-nál
Viszont adnak egy csomó bizonytalanságot AM biztos vízkáros,
chip, biztos hajtva volt,
europában nincs forgalmazva nincs alkatrész...
Aki ért hozzá ezeket tudja, aki nem annak meg ezek nem pozitív infók
Amúgy nagy benzines, sok lóerőst mindig nehéz eladni itthon -
válasz
jozefgucci1 #164066 üzenetére
Lehet. Ugyanakkor a ph-n nem lehet a HAn kivul linkelni sem. Csak alairasban.
-
Sziasztok !
Érdeklődni szeretnék , hogy a német mobile oldalon hazai kocsit lehet hírdetni ? Sajnos már jó pár hónapja nem megy el és jó lenne túladni rajta E350 AMG
-
8th
addikt
válasz
adamssss #164053 üzenetére
Szerintem azért mert a vacak motorja miatt egy méltán rossz hírű autó és rendes napi használatot feltételezve senki sem akar öt évente újra és újra újabb 700ezreket kiadni motorgenerálra. Hobbiautónál egészen más a helyzet. Egyszer kell tisztességesen rendbe rakatni aztán hétvégi autós használatot feltételezve évi 5000-6000km-t hajtva vagy egy évtizedig nem kell újra hozzányúlni.
Egyébként tele a web mindenféle szívátültetős bejegyzéssel. Van aki a kétliteres MX-5 motort kanalazta be az orrába van aki K20 Honda blokkot és így tovább. Egy ilyen átalakítást lepapírozni igazi mélytorkos xopás de ezt leszámítva nem hinném, hogy sokkal többe kerülne egy hét-nyolc kilós motorgenerálnál amit idővel biztosan meg kell ismételni majd. Sor4 szívóval viszont örök élet +1nap, mérsékeltebb fogyasztás és lényegesen jobb emissziós besorolás mellett. Azért a 231lovas wankel verzió 299 CO2 g/km értéke egy picit erős. Az utóbbi évek környezetvédelmi hisztijét elnézve azzal sem sokáig kell már városokba bemászkálni. -
-
nesa
veterán
válasz
bitpork #164048 üzenetére
Hybrid csak plug in érdekel, nagyon jól jönne nekem a zöld rendszám.
(#164049) MunezXBK
Régebben nagyon sokat jártam utánfutóval annál tuti egyszerűbb egy közepes méretű PL F150- f250 pickup, kitudnám használni, most is sokat cuccolok de unalmas az üléseket állandóan kidobálni az egyterűböl , pláne hogy csak itthon rakhatom ki, ez miatt sok a plusz kanyar. -
kisza25
félisten
válasz
stickermajom #164052 üzenetére
Ez mondjuk nem ilyen egyértelmű, pl. Az i20 1,25 84 lovas 5,5-6,5 fogyaszt
Az 1,4 100 ló meg 6,5-7,5 litert
Mert igazából 1248 vs 1368ccm
Az 1,4 50 kilóval nehezebb 980 vs 1030kg
Az 1,25 84 lovat 6000 nél tudja, az 1,4 meg 6300 nál a 100-at
Szóval a használt tarományban kb nem is érezni a kettő közötti különbséget
Ezért van az, hogy a kia/hyundai kisautó tesztekben 1,25 lovast dicsérik, mert jobb, mint amire számítanak, az 1,4- et szidják, mert többet várnak tőle
Majdnem ugyanazt tudja a két motor é az 1,4 amivel többet tudna elmaszatolja a hosszú 6-os váltó -
Coccolino_O
őstag
válasz
stickermajom #164059 üzenetére
Erősen túloztam. Ma lecsekkoltam ugyanolyan feltételekkel, és 170 font lenne az évi különbség az 1.2-es javára. Corsa D-t szabad vennem, ha ugyanolyan feltételek mellett vehetem meg, mint a C-t?
Köszi mindenkinek amúgy a segítséget.
-
stickermajom
addikt
válasz
Coccolino_O #164055 üzenetére
Az már jelentős különbség, már értem. Valószínűleg így én is a kisebbet választanám.
-
válasz
BigBlackDog #164057 üzenetére
Mert ő nem Magyarországon él és másabb a biztosító feltételei.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
Coccolino_O #164050 üzenetére
Most érdekességképpen megnéztem a biztosítást; A0-ban, Budapesti lakcímmel az alábbi módon alakulnak az éves díjak;
- 2010-es, 5 ajtós Corsa 1.2-es, 80 lovas motorral: 49 800 Huf + 14 940 Huf (baleseti adó)
- 2010-es, 5 ajtós Corsa 1.4-es, 100 lovas motorral: 50 964 Huf + 15 289 Huf (baleseti adó)Tehát a kisebbik motoros változat legolcsóbb éves biztosítása 64 740 Huf egyszeri utalással, míg a 100 lovas változatra ugyanígy 66 253 Hufot kell fizetni. Egy év alatt 1 513 Huf a különbség. Cserébe az 1.4-essel lehet klímázni is, miközben gyorsítani kell és városon kívül is kényelmessebben használható. Szóval nem teljesen értem, hogy miért fontos, hogy 1.2-nél ne legyen nagyobb.Egy Corsa méretű autóban még a legnagyobb -polgári- motor is szerintem takarékosnak mondható.
(#164055) Coccolino_O: Nem szóltam, látom nem Hufban mérsz.
-
Integrale
veterán
válasz
Coccolino_O #164055 üzenetére
Mar ha van fogyasztastobblete a kisebb motornak. Jellemzoen 50, 80, 120 szuk utakon meg annyi sem, ha egyedul /ketten hasznalnad/tok eleg lesz a kisebbik is, alacsonyabb fogyasztassal.
Elsosorban a sajat felhasznalasod merd fel, utana valassz. -
Coccolino_O
őstag
válasz
stickermajom #164052 üzenetére
A különbség éves szinten kb. pár száz font lenne az 1.2-es motor javára.
"azt elviszi a kisebb motor szenvedése miatti fogyasztástöbblet."
Oké, ezt nem tudtam. Akkor érdemesebb 1.4-es motort venni az 1.2-es helyett?
-
aero.
veterán
-
stickermajom
addikt
válasz
Coccolino_O #164050 üzenetére
Amit fogsz a biztosításon (Mennyi egyáltalán a különbség? 4-5k évente?), azt elviszi a kisebb motor szenvedése miatti fogyasztástöbblet.
-
-
Coccolino_O
őstag
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Coccolino_O #164046 üzenetére
1.2
1.4 16v az alapmotor
az 1.4 8v meg az 1.2 egy hugy abba a kaszniba
-
Coccolino_O
őstag
Helló!
A múltkor már kaptam tanácsot, de most megint itt vagyok.
Mi a véleményetek a 2005-2009 közötti Fiat Grande Punto-ról? Melyik évjáratot érdemes megvenni? 1.2-es motornál feljebb nem mennék.
Eddig úgy nézett ki, hogy Opel Corsa C lesz, de bejön a Fiat formavilága, viszont kb. mindenki szidja az olasz autókat, ezért inkább megkérdezem. Köszi.
-
nesa
veterán
válasz
bitpork #164044 üzenetére
Alapvetően nem szeretek többet fizetni egy kocsiér mint feltétlenül muszáj, de rugalmas vagyok attól függ mi az alany 1m környéke +- pár száz ettől többet csak ha nagyon hű ha...
És a hibátlan klíma alap.
V8 lenne az igazi, de mivel sokat megyek jó lenne ha ha közepes távokon 8L beleférne, de már villany irányba is nézelődöm, azokra ráraknék még egy kicsit mondjuk 3,5 ig -
-
nesa
veterán
válasz
rbalint88 #164035 üzenetére
Ja épp autó cserén gondolkodom pár hete behányt a klíma és azt mondták hogy nagyon sok pénz de ami nagyobb baj minimum 1 hét, de inkább 2-3 hétig le kéne rakni a kocsit és legkorább is csak nagyon sok hétre kapnék időpontot, nem merlek benneteket megkérdezni mit ajánlanátok mert félek valaki azt mondaná hogy ők inocentiben is faszán elvannak 5 en
Mutattam a családnak F250 7,3TD vagy 150 350 de ők nem ilyen finoman fogalmaztak hogy nekem már megbomlott valami
Mondjuk télen mindenből nagyobb volt a választék.
-
hobizoli
nagyúr
-
-
rbalint88
addikt
azt előre leszögezem, hogy én amúgy kedvellek, de ha valaki sportos autót keres, akkor neked nem kell tanácsot adni. aki olvassa a topikot rendszeresen, az pontosan tudja, hogy te egy gyerek mellé is minimum transportert vennél, úgyhogy nyilván ilyen jellegű kérdésre nem tudsz releváns választ adni.
-
8th
addikt
válasz
adamssss #164031 üzenetére
Mazda RX-8? Egymillió alatt kapni belőle motorhibásat (csak azt szabad megvenni) azt hat-nyolc kilóért újjá varázsolják és onnantól csak rajtad múlik meddig bírja majd. Még így is 2M forintos határ alatt vagy. Vezetési élményben, szépségben stb. nem nagyon kapsz jobbat nála ennyi pénzből. Ha nem zavar a kiugróan magas fogyasztása simán azt venném a helyedben. MX-5 egy fantáziátlan tucat bácsiautó az RX-8-hoz képest.
Vagy egy jó MR-2 Toyota... az is jópofa tud lenni. -
Sziasztok!
Szabadidős sportautót szeretnék venni céges autó mellé amivel hétvégente lehet menni egy kört és ad egy életérzést.
A keret 1,5 max 2 millió Ft.
Japán autó fan vagyok így más nem nagyon jöhet szóba.Mit ajánlotok? Egy ilyen gép mennyire pénznyelő? Itt arra gondolok, hogy ennyi pénzből csak egy +10 éves autót tudok venni és nem tudom, hogy mennyire kezd majd el minden elromlani...
Köszönöm
-
8th
addikt
válasz
#94529552 #164022 üzenetére
Az engedélyt se biztos, hogy megkapná a közúti forgalomba helyezésre.
Ki kell vinni németbe ott belepapíroztatni minden átalakítást majd kint forgalomba helyeztetni. Ha ott mindenre rábólintanak azt követően már lehet itthon újra honosíttatni + vizsgáztatni. Idő és pénzigényes folyamat viszont teljesen legális megoldás. Így születtek a magyar rendszámos C20LET és X25XE motoros F Astrák, az E34 M5 motoros E30-ak stb...
-
#94529552
törölt tag
válasz
hobizoli #163990 üzenetére
Nekem az ilyesmi csak barkácsolásnak tűnik, meg rengeteg idő, türelem, és pénz is kell ehhez, és lehet sose lenne tökéletes. Az engedélyt se biztos, hogy megkapná a közúti forgalomba helyezésre. De ez az autó tuning téma már egy másik topik témája lenne inkább, szerintem itt ne offoljunk tovább ezzel.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Elektrosokk #163995 üzenetére
Amúgy pont tegnap este dumaltunk errol
147 FL bode, 1.6TS motorral
olajcseret leszartak, úgyhogy be is rogyott, ahogy kellabba kene egy 3.0 V6 24v a 166-bol
azon elol Brembo nagyfek van gyarilag, 6-s valto, 226lo 280Nm
~300k egy olyan torott donorauto
es csak at kell pakolni
en mondjuk a 2.5-s favorizalnam inkabb továbbra is, az lett volna egy jo teljesitmenylepcso a 2.0TS es a 3.2 V6 kozott a 147-bede a 166-n meg 3.0-s motornál alap a Brembo nagyfek, ami bontva ~80k
-
csubuka
addikt
válasz
426os #164019 üzenetére
Nem győzött meg
Persze az utángyártott dobbal hangra már nagyon megy (a miénken ez történt), óvatosan azokkal mert hoznak hangra 100 lóerőt
Nagyon kis gonosz lett. Csak minek.
#164016) tboy93: Az gondolom jobban kívánja a pörgetést, úgy meg könnyebb elcsábulni. A 8-szelepesnél nincs mire csábulni
Tényleg, aki autóban élményt keres az messzire kerülje el, de jó áron a haszontárgyat keresőknek akár jó lehet. Persze ma már simán lehet kevesebbet fogyasztó alternatíva arra, mert a 7,5-sem kevés, amihez azért kell visszafogottság.
-
426os
őstag
válasz
csubuka #164017 üzenetére
Nem emlékszem a kollégáé milyen motorral volt.
De a lényeg, ha kevés chiptuning elérhető hozzá. -
csubuka
addikt
válasz
tboy93 #164016 üzenetére
Az a 6 centi sajnos simán számíthat ennyit. Ez szerencsére itt nem volt gond.
Ez az 1.4 8V pórias kivitel volt. Ez nem nagyon akar pörögni, nem kívánja a forgatást, kb. nagymamásan vezethető. Olyan, mint egy 50-es robogó. Nagy gázra csak a hangja változik
De elvisz.
Ennek magymamába 7,5-körül alakult az étvágya a kimutatásom szerint. A lassúságához képest sok, a benne levő ősi motorhoz képest reális. Cserébe a motor az tényleg olajat kér azt ennyi.
Ja 100k km-en át már nyelestengely hangja van a váltónak változatlanul. Mind ilyen. Nem hullott még szét.
-
csubuka
addikt
válasz
Darksiders84 #164006 üzenetére
A Kalos tényleg szuperigénytelen. De ha úgy vesszük pozitív értelemben, attól függ mit akarsz (totál puritán belső). 15 éves koráig nem voltak vele tervezetlen bajok. Akkor sem vészesek. Gyári akksi tizenéves korában lett cserélve, évi 10k km ment bele. Kipufogórendszer úgyszintén 15 évesen kezdett csak széthullani. Bírja.
Nem megy és unalmas. Valóban, de nálunk az 1.4-es 7,5-nél többet sosem evett. 10-et nem tudom, hogy lehet vele etetni. *Barátnőm az E46-jukhoz viszonyítva annyit szűrt le, hogy ez tetűlassú, sivár, olcsó belsejű és hogy a szervó milyen kényelmes szerinte, meg a metálpiros szép. Kinek milyen, neki a könnyen forgatgató kormány központban van, hogy milyen a "visszajelzése" az kit érdekel városban, dugóban állva.
Én 175cm-vel elvoltam hátul, jobban, mint egy mai szubkompakt akármiben, Kia Rioban pl. Ez lehet akár szubjektív is persze.
-
426os
őstag
válasz
Bad Pritt #164012 üzenetére
Nem ismerem őket, de itt egy Spark vs. Splash teszt (mondjuk sokat nem tudni meg belőle)
A régebbi Spark egy Matiz, azt elvetném. -
válasz
Darksiders84 #164006 üzenetére
2015-ben végleg kivonult; talán 2014-ben adták el az utolsó, készleten lévő autókat.
Gyári alkatrész lesz még hozzájuk, az adott modell gyártásának befejeztétől számított minimum 8 évig. Az Opel szervizekben fellelhető.
Utángyártott és bontott alkatrész pedig addig, míg van rá értékelhető kereslet.Nem a legjobb autók; viszont bírják a gyűrődést, nem érzékeny technika. (Jó és rossz értelemben véve is igénytelen technika.)
-
426os
őstag
válasz
Darksiders84 #164010 üzenetére
Kérlek verd ki a fejedből a gondolatot, hogy Splash helyett Kalost vegyél.
Akartam írni kicsit korábban, hogy igazából vehető a Kalos, ha találsz olcsón egy jó példányt, de csakis akkor, ha egyáltalán nem érdekel az autózás és csak egy guruló esernyőt keresel városba.
Utaztam Kalosban kb fél órát. Nagyon silány a belseje, kicsi, nem megy, én nem tudnám elképzelni, hogy pénzt adjak érte, de pl. volt kollégám tök jól el van vele (pedig 30 alatt van még). De őt abszolút hidegen hagyják az autók, nem szeret vezetni és szükségből, baromi olcsón vette.
Ehhez képest a Splash egy másik dimenzió, nyílván az is egy kis autó, meg nem az élvezetes vezetésről és a prémium anyaghasználatról szól, de az 1.2-es motor tök jó benne, jól fogyaszt, megy is ha kell és a Kaloshoz képest ég és föld a minősége. Akkor inkább tényleg Corsa, Grande Punto stb. -
válasz
Darksiders84 #164008 üzenetére
Hát, végülis ha meg tudod emészteni a magas fogyasztást, a formát, a gagyi futóművet, a gyatra menetteljesítményt, akkor ki lehet fogni belőle keveset futott nagypapa autót...
-
válasz
Darksiders84 #164006 üzenetére
Jaj, ne akarjál már kalost
havernak volt vagy 5-6 évig, szerintem borzalmas autó. A sedanban hátul nem lehet elférni 180cm-el, a futómű buta, nem megy, de cserébe simán meg lehet vele etetni 10 litert is 100-on. Ha az 5 ajtós méret elég, inkább egy C corsa.
-
Darksiders84
aktív tag
Chevrolet tényleg kivonul Európából? Érdekelne az Aveo esetleg Kalos de nem tudom mennyire kapható milyen árban alkatrész hozzájuk és mint márka típust érdemes lehet venni vagy inkább elkerülni?Köszönöm mindenkinek a segítséget.Még külön topikot se találtam pedig minden márkának van.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
kalapacsolok #163997 üzenetére
willhaben.at
-
válasz
kalapacsolok #163997 üzenetére
Új hozzászólás Aktív témák
- Synology NAS
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Whisky topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Redmi Watch 5 - formás, de egyszerű
- Óvodások homokozója
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Szívós, szép és kitartó az új OnePlus óra
- További aktív témák...
- Eladó KTM női bicaj!
- ÚJ, USB-C-s / elemes, rádiós (RF), wifis (Tuya, SmartLife, stb.), programozható okostermosztát
- Eladó Bontatlan új Amazon Echo Dot 5 Smart speaker Amazon Alexa fekete, kék vagy fehér színben
- HomeAssistant és SolarAssistant Center - spórolj pénzt automatizálással!
- Autós tükörre rögzíthető kamera rendszer - komplett - csere is
- Bomba Ár! Dell Latitude 3190 - Intel N4120 I 4GB I 64GB SSD I 11,6" HD I Cam I W11 I Garancia!
- Sima Vs.Windows Logitech Mx keys s plus és hagyományos Mx keys magyar bemutatása. Új videó linkel
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A20e/Samsung Galaxy A40/Samsung Galaxy A04s/Samsung Galaxy A03s
- Asus ROG Zephyrus G14 GA401IV - 14" FHD 120Hz - Ryzen 9 - 4900HS - 16GB - 2TB - RTX 2060 - Win11
- Honor 200 Smart 256GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával