-
PROHARDVER!

Új hozzászólás Aktív témák
-
Nem saját.
-
-
MageRG
addikt
válasz
VikMorroHun
#12634
üzenetére
Azt már a Dark Soulsban se értettem, hogy tudják így kinyírni magukat a repülő ellenfelek.
-
VikMorroHun
őstag
Hehe...
[link] -
Sas7
tag
Nem akarok minden post-ot copy-paste-elni a Reddit-ről. De meghalok. Ez milyen build? 😂
-
válasz
VikMorroHun
#12630
üzenetére
Ismerd ki a movementjét (ennek nem sok van), utána bunkósbottal is kinyírod, hidd el.

De végülis meglett, így GG!
-
Bad Pritt
félisten
válasz
VikMorroHun
#12630
üzenetére
Csak szemben. Ahogy ugrik mögé tudsz kerülni és el lehet kezdeni kalapálni.
-
VikMorroHun
őstag
válasz
WATERDACA
#12621
üzenetére
Hát az, hogy a +6-os Oleg csak a meccs feléig bírta, utána egyedül kellett vele
küzdenemfogócskáznom. Arra viszonylag hamar rájöttem, hogy amikor felugrik a levegőbe, akkor sipirc, mert nem elég kikerülni a támadását, még egy jó erős skarlát rohadással is megkínál olyankor. -
-
Sas7
tag
Röviden & tömören: 😂

-
Weareus
addikt
válasz
VikMorroHun
#12616
üzenetére
Igen kellemes beszámoló, főleg a mászkáló kazánházak tetszettek nekem is.
Várjuk a folytatást.
-
nanamii_o
tag
Valaki nyomja már az új dlc-t? Forsaken Hollows
-
válasz
VikMorroHun
#12616
üzenetére
Miattad járok vissza erre a topicra, nosztalgiázok. Köszi!
-
VikMorroHun
őstag
Ott hagytam abba a múltkor, hogy átmentem a DLC területre. A madarak, meg a mindenfelé mászkáló füstalakok nem okoztak komoly gondot, de időnként belebotlottam olyan ellenfélbe, hogy mire kettőt pislogtam, már le is győzött.

A messzeségben megláttam egy mászkáló kazánházat, úgyhogy arra nem mentem (naná, hogy arra kellett volna). Végül teljesen egyedül találtam kettő (!) scadutree töredéket. A többit kénytelen voltam útmutató alapján összeszedni (a kazánház úgy is majdnem elintézett, hogy 50 méteres körben kerültem ki).
Aztán volt 1-2 hónap szünet, nemrég pedig rájöttem, hogy így 129. szint fölött akár bejárhatnám Greyoll's Dragonbarrow területét is. Úgyhogy ma megküzdöttem a Putrid Avatarral. Hát, nem volt könnyű feladat.

Jártam egy torony tetején is (volt ott egy hasznos kincs).
-
-
_drk
addikt
-
-
VikMorroHun
őstag
válasz
Farkassacred
#12609
üzenetére
Egy hónap alatt eladtak belőle 5 millió példányt. Egy multis kiegészítőtől ez szerintem kiváló teljesítmény.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
Farkassacred
#12609
üzenetére
Nem kell eladniuk annyit, nem ugyanannak a rétegnek szól. A Nightreign beáldozta a felfedezést és sandboxot a balanszolt játékmenetért, jobb harcrendszerért és bossokért. Nem való mindenkinek, én nagyon remélem, hogy a Duskbloods még emelni fog ezen az élményen, mert jó az irány.
-
Farkassacred
őstag
válasz
Bad Pritt
#12608
üzenetére
Csak kérdés, hogy el is adnak e belőle annyit, mint a nagyból.

Eddig ha jól tudom az Elden-ből adták el a legtöbbet, ott pont eltalálták hogy mi kell az embereknek. Megértem persze ha tetszik ez az irány páraknak, de nekem hiányoznának a dungeonok, a felfedezés, rejtvények. Ezektől is souls a souls, nem csak a bossoktól. -
Bad Pritt
félisten
válasz
Farkassacred
#12606
üzenetére
Nem baklövés, csak egy másik rétegnek szól. A souls játékoknak mindig is része volt a coop, Bloodborne, Dark Souls 3 és Demon's Souls remake mai napig pörög PS-en és PC-n, az Elden Ring viszont ebből a szempontból nem egy jó élmény, a koop széttöredezett, nehézkes, néha nem is működik, úgyhogy nagyon hamar eljutott oda, hogy már csak a boss arénák előtt tudsz embereket idézgetni, akik lelécelnek a harc után. PC-n a seamless moddal nagyjából úgy néz ki, ahogy a Fromnak ki kellett volna adnia, de ez PS-en nyilván nem vigasztal.

A Nightreign azoknak szól leginkább, akik szerették a korábbi koop élményt, közös felfedezést és fejlődést, majd az adott terület végén a bossharcot, meg őszintén szólva ez azért egy kicsit nehezebb játék, nincs idézés, nincsenek op fegyverek meg status effectek, skillből kell lehozni minden kört és ha szarok a csapattársak akkor annak annyi. -
Bad Pritt
félisten
válasz
Phoen|x
#12605
üzenetére
Szerintem nagyon jó, sokkal jobban bejön, mint azonos áron a SotE. Itt érzem először kb. a Bloodborne óta, hogy a FromSoft halad valamerre és játszik a formulával, rengeteg jó ötlet van benne, amik egy sokkal pörgősebb, letisztultabb élményt adnak, mint az Elden Ring. Az elején nehéz szerintem adaptálódni, mert teljesen mást vár el a játékostól, meg tényleg sokkal gyorsabb még a Sekirónál is, de aztán kezd ráállni az ember agya a megváltozott gameplay loopra és kárpótol, mikor bekattan a mixing and matching majd összeáll a build a harmadik nap végére. Jók a választható karakterek, nagyon jók a végső bossok, korrekt az előrehaladás és meglepően mély a lore mögötte ahhoz képest, hogy csak egy zanzásított fromsouls allstar brawlnak tűnt az elején, az meg külön vicces, hogy tényleg minden itt van egy kupacban, Bloodborne rally mechanika, Sekiro deflect, de még a DS2-ből meg DeS-ből is köszönnek vissza játékelemek.
Viszont az tény, hogy nehéz tud lenni és a bossharcok jelentős része endurance fight, eltarthat hosszú percekig, ráadásul ha valaki nem bírja az időre történő feladatokat annak nagyon nem való. Én nem bántam meg, Helldivers 2 mellett ez a másik multi, amit rendszeresen előveszek. -
Gergosz2
veterán
A DLC. Shadow of Erdtree edition esetén is CD kulcs formájában jön? Xboxon játszok. Van olyan kiadás amin fizikai az egész?
Gondolom ilyenkor a DLCt az adott Xbox acchoz fogja kötni.
-
Bad Pritt
félisten
Elden Ring Nightreign The Forsaken Hollows trailer
Jön Artorias.
-
Farkassacred
őstag
válasz
Bad Pritt
#12594
üzenetére
Bad design, mondom én.

Mondjuk az ending is lehetett volna tartalmasabb. Azt se tudtam, hogy most akkor vége a játéknak.. Na mindegy, azért voltak mókák ebben is, de az alapjátékra több idejük jutott az látszik.
Ez a dlc annak volt jobb aki day1 megvette az alapjátékot és ki is játszotta akkor, mert most jókat tudott mókázni vele ismét. -
Bad Pritt
félisten
válasz
Farkassacred
#12593
üzenetére
És akkor azt képzeld el, hogy ez már nerfelve van.
Megjelenéskor konkrétan nem láttál belőle smemit az arany baszásai miatt. -
Farkassacred
őstag
Én szerintem ezt a dlc final bosst most pihentetem egy jó darabig. Részemről ez ótvar dizájn, kb semmi atmoszférája belépéskor se. A phase-ek is totál gagyik, de a boss is csak annyit tud hogy szüntelenül támad. Semmi emlékezetes támadás, mint például amik Malenia-nál jelen voltak. Ő egy jól megtervezett boss.
Ezt csak összecsapták sajnos.
Ha ilyen bossokkal lett volna tele az alapjáték tuti abbahagyom.
Le is ment. Gagyi volt sajnos tényleg.
A következő játékukat viszont várom nagyon. -
Triathlete
senior tag
válasz
Farkassacred
#12590
üzenetére
Nekem sokkal több emlékezetes boss maradt meg a DLC-ből mint az alapjátékból, amik élvezetesek voltak, annak ellenére mikor agyonvertek és tátott szájjal néztem.
Az alapjáték és a DLC is egyaránt K'jó! -
VikMorroHun
őstag
válasz
Farkassacred
#12590
üzenetére
Erről az jutott eszembe, amikor a Witcher 3 csúcspontján megvédtük a várat a támadó seregektől, és a játék során hozott döntéseink függvényében meghaltak/életben maradtak a társaink (ha jól sejtem, mert nálam csak egy halott volt, de úgy tűnt, az kötelező), majd jött egy könnyed levezető rész, ahol órákon át kellett bolyongani a pusztaságban/más bolygókon (?), mire eljutottunk a végjátékig...
-
Farkassacred
őstag
válasz
Weareus
#12589
üzenetére
Egyébként ha kicsit rövidebb lett volna a dlc, akkor az is lehetett volna 10/10 a részemről. Volt pár terület ahova kvázi semmi tartalom nem jutott már az art-on kívül. Azt kicsit sajnáltam. És a főellenségek sem fognak megmaradni a fejemben szerintem. Max majd a végső boss meg a vadmalacos (talán a legerősebb a játékban) aki el is tűnt nekem. Miután meghaltam valszeg legyőzhette a mimic aztán bebuggokt és eltűnt a fal a felébredéskor. Csak a tárgyat kaptam meg.
A kulcsokat és az árust hoztam volna még vissza, ők valahogy hiányoztak. -
Weareus
addikt
válasz
Farkassacred
#12588
üzenetére
Folytatás, sajna egyelőre nincs láthatáron, azt én is kajolnám pedig.
BB meg még mindig jó azért...
Szeretni fogod, szvsz. -
Weareus
addikt
válasz
Farkassacred
#12586
üzenetére
Az más.
Mondjuk az a boss megéri a pénzét.
Szóval nem csodálkozom.
Ha ps5-ön tolod, szívesen segítek, ha szólózni akarod, nem szóltam.
-
Farkassacred
őstag
válasz
Weareus
#12585
üzenetére
Az utolsó.
Bár megnézem majd persze, de a késztetést jelenleg nem érzem annyira. Elfáradt a játék és valszeg én is.
Inkább nekileselkedtem a Bloodborne-nak.
Én csak az alapjátékhoz tudom mérni. Nekem az jobban bejött. Hiányzott pár dolog azért, ami meg megváltozott az nem igazán tetszett. Viszont voltak nagyon jól kidolgozott részek ezt elismerem.
Tehát összeségében jó volt, de a játék után egyből nem érdemes belekezdeni mert sok lesz. -
Weareus
addikt
válasz
Farkassacred
#12584
üzenetére
"Apropó, a dlc-ben a boss még le se ment,"
Ez mit jelent pontosan? Az end bosst? Vagy az első bosst?
Vagy hogy egy boss sem ment le?
Amúgy meg amit írsz, az egyszerűen nem igaz. A SotE minden idők legtartalmasabb, legjobb, legnagyobb, legjobban kidolgozott pálya designnal bíró fromos dlc-je és punktum.
-
Farkassacred
őstag
válasz
Yodamest
#12555
üzenetére
Én pont most értem a végére a Dlc-nek, az eleje tetszett még és a várak benne, de a végére elég üres lett minden. A fejlődési system katasztrófa szerintem a sima játékhoz képest, olcsó húzásnak tartom. Én is a kovácsolást és a statot húztam volna tovább. 15k-t így utólag nem tudom hogy megért e. Lehet leállok ezekkel a kiegészítőkkel, drágák is és az alapjáték után már nincs is kedve az embernek még 50-80 órát rohangálni valszeg. A sima játék 10/10.
Apropó, a dlc-ben a boss még le se ment, de nem is biztos hogy fogok vele foglalkozni. Jön inkább a kövi souls. -
Weareus
addikt
válasz
Yodamest
#12551
üzenetére
De hát kaptunk egy fromos dlc-hez egy plusz fejlődési rendszert, ami eddig nem is volt más játékaikban. Ahogy Bad Pritt kolléga is írta, ez pl. felfedezésre ösztönöz, arra, hogy járj be mindent, nézz körül a dlc-ben.
Egyébként meg kb 12-14-es dlc-levelt, össze lehet gereblyézni bossok nélkül, igaz, ehhez guide kell elsőre, ha valaki így akarja, bár ez sem biztos.
Ott meg már Messmer sem akadály...
Azzal egyetértek, hogy a dlc-s level "system" kissé sprőd, vagy szög egyszerű, viszont tényleg jól működik és nehéz is lenne elképzelni valami hót komplex levelinget. Minek?
Ha ng+, és ++, +++-okban szeretnél valami igazán szaftos kontentet, akkor ott a Nioh 1-2. -
_drk
addikt
válasz
Yodamest
#12574
üzenetére
Ugyan úgy van balanszolva ahogy eddig. Elmész az adott területre ott össze szeded a cuccokat, fejlesztesz és mész a Boss-ra. Jó! Itt elég kesze-kusza merre mész, de nagyjából belehet lőni egy sorrendet. Lategame egyébként itt is el van zárva...
Aztán a végén annyi a különbség, hogy nem smithing Stone-t gyűjtesz, hanem a scadu fragmenteket. -
Yodamest
veterán
válasz
Phoen|x
#12580
üzenetére
Igen azért eléggé ellettünk kényeztetve ilyen téren, van is egy szép nagy backlogom ezekből a soulslike cuccokból: Wukong, Wuchang, Lies of P, Khazan, sőt hát most a shadps4 emuval végre PC-n a BB is játszhatóvá vált 60fps-el, azt is végig kéne nyomni újra, utoljára még PS4-en toltam, amíg megvolt a konzol.
-
-
Yodamest
veterán
válasz
Phoen|x
#12578
üzenetére
A WoW-ot is de sajnálom, az volt a definitív közösségi játékunk 2005-től kb 10 éven át, elképesztő élmény volt a vanillával, bc-vel, wotlk-val a maga idejében játszani.... Stranglethornban hívtuk mindig a merciless gladis paladinokat, hogy védjenek be minket, mert ők már lvl 70-ek voltak.
A flexelés netovábbja ment akkoriban, tényleg god-ként tekintettünk az erős pvp karakterekre, pláne ha védték a seggünket miközben próbáltuk a questeket leadni.
Iszonyat kettősség ez, hogy rettenet hiányzik a wow, de nem a ma elérhető formákban (kész vicc amúgy hány verzió fut belőle jelenleg), szóval van is, él a játék, de közben számomra már rég halott.Soulslike dolgokra visszaevezve, a Khazant és Lies of P-t tervezem majd elkezdeni, ezekkel még nem játszottam, de úgy érzem ezek fogják megadni nekem ezt a kihívás érzést és jó boss designt, amit az ER-ből hiányolok.
-
válasz
Yodamest
#12574
üzenetére
Értem, hogy mit írsz. Ez tényleg szimplán egyéni megítélés kérdése. A bloodborne is felfogható úgy is, hogy pucéran, fegyver nélkül, szintezés nélkül a legnehezebb. Bármit fejlesztesz vagy gyűjtögetsz, farmolsz már csökkenti az adrenalin löketet. Szal így is úgy is balanszolsz a nehézségen.
Ettől még megértem, hogy neked az elden ring dlc rendszer nem jön be. A wowban is megmentette az ember a világot a pusztulástól a világ lenagyobb kihívása ellen, majd jön a kieg aztán lever egy random murloc. -
Yodamest
veterán
válasz
Bad Pritt
#12575
üzenetére
De ezekkel nincs is bajom, Skyrimet többször is elkezdtem, egy idő után nem tartott bent, de nem ilyen jellegű dolgok miatt. Ott nincs mesterséges könnyítés. Azt, hogy fel tudod farmolni magad ne vegyük ide, azzal soha nem volt gondom, sőt szeretem ha van erre lehetőség egy játékban.
Azért beszédesek a steam visszajelzèsek is, az egekig magasztalt 90%+ alapjátékhoz képest a dlc csak mixed 60-70%-os státuszban van, ha ennyi fan el tudott pártolni a játéktól akkor az én belső iránytűm sem ok nélkül jelez be.
-
-
Yodamest
veterán
válasz
Phoen|x
#12573
üzenetére
Miért baj, ha van lehetőséged a saját habitusod szerint balanszolni a játékot?
Egy játék tényleges nehézsége, nagyban hozzá tud járulni a sikerélmény megélésének, a felszabaduló adrenalin majd dopaminlöketnek. Sokak ezért kezdték el játszani a soulsokat anno, ez volt az egész széria sikerének egyik kulcsa.
Ha te magad balanszod magadnak a játékot, azzal ez a fajta sikerélmény-érzet csorbulni fog. Hogy érzékeltessem: nem ugyanaz úgy résztvenni egy tornán/versenyen, mondjuk legyen asztalitenisz, hogy van mondjuk egy megyei verseny kiírás és ott adott szabályok szerint mások ellen kell versenyezned, mint a parkban haverokkal játszani, két totál más élmény. A mások által támasztott kihívások teljesítéséből fakadó sikerérzet mindig ezerszer nagyobb lesz, mint az amit te a saját szabályrendszered szerint hozol meg.
Biztos megvan az érzés mindenkinek, amikor az ismerősi kör legjobb, már klubban játszó foci játékosa unta veletek a játékot a sulipályán, mert nem tudta komolyan venni, unalmas volt neki, mert az ő szintjéhez képest nem volt benne komoly kihívás és tét. Ugyan ez az érzés az, amikor lefektetett szabályok nélkül kell játszani, nincs valós kihívás és nincs valós tét.Én soha semmilyen játékot nem szerettem komolytalanul játszani, amikor billiárdoztunk haverokkal és volt egy lány a csapatban, sose szerettem, hogy hagyni kell nyerni, meg komolytalanul kell játszani, direkt rontani kell. Ping pongban is utáltam mindig, ha valaki azt mondta "ne pontokra, csak pötyögjünk"... ezzel a csak pötyögjünk dumával kilehet kergetni a világból. Én azt szerettem mindig mindenben, ha a tudásom legjavát kell nyújtanom, nem kell visszafognom magam.
És talán ez a nem kell visszafognom magam megfogalmazás passzol ide is a leginkább és most magamnak is megválaszolhattam egy ide passzoló mondattal, hogy mi is zavar ebben igazán. Az, hogy ha túl rugalmas a szabályrendszer, akkor vissza kell fognom magam, ezt soha semmiben nem szerettem és jah ebben is ez zavar. Ez egy mindset, aki nem ilyen kompetitív, törekvő alkat, az lehet ezt nem értheti, én mivel mindig ilyen voltam, sose ismertem mást, nekem ez a természetes és ezért bánt, ha ezt nem várja el tőlem egy játék.
Még kis kiegészítés: ez persze nem azt jelenti, hogy egy casual játékot nem tudok élvezni. Nagyon is tudok, amennyiben van egy meghatározott szabályrendszere, nekem csak ennyi kell. Imádom pl. PS1 korszakból a Spyro szériát, a Reignited Trilogy-t végig is toltam, amint megjelent, az egy bár helyenként nehéz, de casual és aranyos játék és imádom! Nincs benne easy mód, nem tudod megkerülni a játék által támasztott kihívásokat. Talán ez egy jó példa.
-
Yodamest
veterán
Mert ez egy ilyen egymást átszövő probléma, egyikből jön a másik. Jó nektek, hogy totálisan ignorálni tudtok mindent a játékban, ha úgy tartja kedvetek. Engem nagyon zavar a kihívás látszata, az amikor magamnak kell a kihívást létrehoznom, nem pedig a fejlesztők balanszolják úgy a gémet, hogy az jó legyen.
Erről beszélt már egy játékfejlesztő csávó is a SoloQ podcast csatornán, amit egyébként ajánlok böngészésre, nagyon érdekes és mélyen kibeszélős videók vannak fent. Ő is elmondja, hogy ez egy lusta design, amikor a fejlesztőgárda a játékosra bízza, hogy az majd beállítja magának a játék nehézségét. Ez azért van mert ők nem képesek megfelelően balanszolni és ilyenkor az a legegyszerűbb, hogy "figyelj apa, neked adunk minden eszközt, csinálj amit akarsz, mi feddhetetlenek vagyunk innentől fogva".
Tényleg hallgassatok meg majd innen pár érdekesnek vélt témát, sokat lehet tanulni belőle. -
Mr X
veterán
válasz
Yodamest
#12568
üzenetére
Jó, de téged a te végigjátszásodban miért zavarna, hogy mások hogyan tették könnyebbé a saját dolgukat? A te döntésed, hogy a játék adta lehetőségekkel élsz-e vagy sem. Más pedig dönthet másképp.
Hamar eljutottunk a scadu-rendszertől addig, hogy nehogymár másnak könnyebb legyen...
-
Bad Pritt
félisten
válasz
Yodamest
#12568
üzenetére
Ez egy hülyeség, már bocs. Tele a net challenge videókkal, én is csináltam többet is, le kell szarni a könnyítéseket és meglesz a játék varázsa. Ha valaki gyenge jellem és muszájnak érzi csilingelni minden boss arénában az az egyéni problémája. Egy szál f*szban, bunkósbottal végig lehet vinni a játékot anélkül, hogy egyetlen grace-hez leülnél.
-
Yodamest
veterán
De pont ez is a baj, erről is sok videó van, hogy easy módot a dark soulsba, de úgy meg pont, hogy az élvezeti értéke vész el. Na ez ugyan ez, az easy móddal de már annak lehetőségével is elvész a játékból a borzongás, az egész varázs. Ezek olyan jellegű játékok, amiknél szükséges építőelem a nehézség és annak NEM megkerülhetősége.
És ezzel NEM azt mondom, hogy legyen gööcinehéz a játék, nem. Legyen egy a fejlesztők által megszabott "normál" nehézség, ugrabugra lekövethetetlen, overpusholt bossok nélkül, viszont cserébe ne is lehessen triviálissá tenni semmit. Annyira jó volt pl. a Bloodborne, ott milyen bossok vannak gyerekek? Élvezet a játék, mert nem tudom őket egycsapásra legyőzni, nincs olyan, hogy na elég volt a vergődésből, bemegyek és leverem ha úgy akarom. De nem is voltak ilyen őrült rángatózó valamicsodák, normális tanulható harcok voltak. Ezt ne mondjátok már, hogy nem hiányoljátok az ER-ből.
-
Mr X
veterán
-
Yodamest
veterán
válasz
Bad Pritt
#12564
üzenetére
Nem arra gondoltam, hanem pl. Mimic tear. Az alapjáték utolsó harmadában ha azt akarom összes bosst le first-try-olom egy mimiccel, semmi kihívás nincs így a játékban.
Ha ez továbbra is elérhető és a dlc-t is triviálissá tudja tenni (mert azzá tudja, ott vannak a videók róla), akkor eleve nem értem mi ez a flexelés a nehézséggel, miközben ergo atom könnyű a játék, ha azt akarom.Ha már ezt felhoztam, amúgy hatalmas kihagyott ziccer, hogy a dlc által megoldhatták volna és storyban ezt megtámogathattákv volna, hogy ne lehessen summonálni. Ezáltal nem kellett volna ez a mesterséges nehezítés, tudtak volna a summon mentes játékra balanszolni és mégis azért sokkal nehezebb lenne teljesen természetes módon, mivel ugye no summon. Nem kellenének ugrabugra hyperagressor bossok sem. Én full ezt léptem volna meg, így növelve a nehézséget, miközben önazonos tudok maradni.
És akkor így tényleg lenne értelme, hogy valaki egy jól megkomponált builddel, felhúzott karakterrel menjen, tényleg egy olyan dolog lenne, amire így fel kell készülnöd az alapjáték által. Áh hideg is kiráz már a gondolatától, de jó lehetett volna. -
Bad Pritt
félisten
-
Yodamest
veterán
válasz
Bad Pritt
#12562
üzenetére
A nehézséget azért firtattam, mert így, hogy te állítod be voltaképpen magadnak a nehézséget a játékon belül, így mi értelme van egy nehéz dlc illúziójának? A korábbi részekben ténylegesen nem tudtad megkerülni a kihívást, de itt megtudod.
Nem is tudom mihez hasonlítani, ez olyan, mintha a Diablot ultra gigantikus hell fokozaton játszanád, de közben meg beírnál egy halhatatlanság cheat kódot. Vagy a WoW classikot úgy játszanád hardcore módban (1 halál és game over), hogy halhatatlan vagy közben.
-
Bad Pritt
félisten
-
Yodamest
veterán
válasz
Bad Pritt
#12560
üzenetére
a scadutree meg csak ad egy plusz layert az egész fejlődési görbének. Nincs vele semmi baj.
Redditen akik fanyalognak, azok azt kifogásolják, hogy még ha nem is a rendszerrel van a baj, de az a rossz benne, hogy nincs sokkal több fragment, mint amennyire szükség lenne. A flaskok is azért működnek a hasonló rendszer ellenére (tehát felveszed és set it and forget alapon nincs más dolgod vele), mert azokból több van elszórva, mint amennyit használni tudnál. Ezáltal nincs meg az a fajta kényszeres súlykolás, hogy mindent is nézzél meg, nehogy kimaradjon.
Itt tényleg az a rossz, hogy csak mint egy checklisten, végig kell őket gyűjtögetned és pont annyivan, ameddig skálázható a cucc. Ez egy ilyen kötelező kör, ami egyáltalán nem fun semmilyen karakter progress szempontból.
Meg egyébként miért is ne lett volna az elég, hogy kinda a dlc mondjuk az alapjáték végének a nehézségével legyen egyenlő? Miért is kellett rátenni (megint) egy lapáttal, amikor ez csak egy ilyen kényszeres helyzetet szült, illetve mint tudjuk a dlc bossdesign-nak sem tett túl jót. Mi van, ha a dlc nem nehezebb mint az alapjáték vége? Amúgy az akkora baj lett volna?
-
Bad Pritt
félisten
válasz
Yodamest
#12559
üzenetére
De ez az ösztönzés meglett volna, ha van opció feljebb szintezni a karaktert - érdemben-, vagy a fegyvereket mondjuk innentől +5lvl-el magasabbra lehet kovácsoltatni.
Mert ha már az alapjátékban túlszintezed magad könnyű lett volna a DLC. Ezt harmadjára írom le, de láthatóan nem ragad meg.
Bevezethettek volna egy lvl capet az alapjátékban, de akkor meg amiatt menne a rinya.Meg még ha az is, nem pont arról akar híres lenni az ER, hogy "magadnak állítod be a nehézséget"? Ez a játék egyik mottója vagy vált a mottójává, akkor nem tudom miért nem jó, ha ezt meg tudod tenni statok által, amikor egyébként is meg tudod tenni bármilyen módon. (buildek, summonok stb.) Pont, hogy jobban illeszkedne a játék eddigi egészébe, amiről eddig szólt a játék.
A scadutree szinted is csak egy stat. Flat percent alapon leszel erősebb, ugyanúgy tudsz vele kalkulálni, mint a karakter szinteddel, fegyver szinteddel.
Nem értem ez miért kellett, az eddigi játékokban miért nem kellett equal baseline? Hiszen ott is, volt aki lvl 80-on fejezte be mondjuk a BB-t vagy DS3-at és volt aki lvl150-en, nekik is kellett volna egy equal baseline a dlc-hez nem?
Korántsem volt ennyi lehetőség a korábbi játékaikban, a DLC-ket is sokkal hamarabb nyitod meg és alacsonyabb szinteken lépsz át. Általános konszenzus, hogy az Old Huntersbe olyan 60-70-es szinten lépsz át, Ariandel szintén ekörül, ehhez képest a SotE-hez 120-150 az ajánlott, endgame felszereléssel. Más liga. Ráadásul ez pont jobban működik így, mert ezzel nagyjából kiküszöbölték azt a problémát, hogy valaki mondjuk Soul of Cinder arénából ultra táposan lép át a festménybe és kb. meg se kell állnia Friede-ig, olyan op.
Full nem értem a problémádat amúgy, azt várod, hogy stat alapú fejlődés maradjon továbbra is a DLC-ben, ami meg is van anélkül, hogy pl. lenulláznák a karaktered. Minden build működik, rengeteg új lehetőséget kapsz, a scadutree meg csak ad egy plusz layert az egész fejlődési görbének. Nincs vele semmi baj.
-
Yodamest
veterán
válasz
Bad Pritt
#12558
üzenetére
Az alapjátékban 0-ról indulsz és fejleszted a karaktered a rúnák költésével és emellett a fegyvert külön. A DLC-be már kész karakterrel érkezel, rúnákra kb. szükséged sincs, tehát kellett valami plusz, amivel ösztönözni lehet a felfedezést és fejlődést.
De ez az ösztönzés meglett volna, ha van opció feljebb szintezni a karaktert - érdemben-, vagy a fegyvereket mondjuk innentől +5lvl-el magasabbra lehet kovácsoltatni.
Te írtad, hogy el kellett volna törölni a hardcapet. Ha eltörlöd a hard capet akkor a lvl 300-as karaktereddel nem az lesz a kérdés, hogy meglesz-e a boss, hanem hogy hány mp.
Neeeem, még úgysem. Amilyen bossok vannak az alapjátékban a végefelé meg a dlc-ben, most érted, hiába mész be mondjuk 1500 hp helyett 2000 vagy 2500 hp-val, annyi csak mintha 1-2 flaskkel többed lenne, kibírsz 2-vel több ütést mondjuk, ez nem walk in the park. Meg még ha az is, nem pont arról akar híres lenni az ER, hogy "magadnak állítod be a nehézséget"? Ez a játék egyik mottója vagy vált a mottójává, akkor nem tudom miért nem jó, ha ezt meg tudod tenni statok által, amikor egyébként is meg tudod tenni bármilyen módon. (buildek, summonok stb.) Pont, hogy jobban illeszkedne a játék eddigi egészébe, amiről eddig szólt a játék.
egy minden játékos számára nagyjából equal base line-t adjanak,
Nem értem ez miért kellett, az eddigi játékokban miért nem kellett equal baseline? Hiszen ott is, volt aki lvl 80-on fejezte be mondjuk a BB-t vagy DS3-at és volt aki lvl150-en, nekik is kellett volna egy equal baseline a dlc-hez nem?
De ezen felül sem értem, nem tudom miért jó az, ha az aki eddig szétfarmolta az agyát büntetve van, azzal szemben aki mondjuk csak átrohant a contenten vagy direkt nem farmolt. Ha valaki direkt nem húzza fel a karakterét, annak miért is kellene equal baseline?
-
Bad Pritt
félisten
válasz
Yodamest
#12557
üzenetére
Amit itt írsz, azzal azt mondod ki, hogy gakorlatilag az alapjátékban is minek van fegyverfejlesztés, miért nem ott is csak fragmentek vannak, amikkel fejlődik a karaktered és kész, mennyivel egyszerűbb lenne nem? Minden fegyó maradna lvl1 és csak a fragmenteket szedegetnénk az open worldben, ennyi lenne a karakterfejlődés. Jó lenne?
Az alapjátékban 0-ról indulsz és fejleszted a karaktered a rúnák költésével és emellett a fegyvert külön. A DLC-be már kész karakterrel érkezel, rúnákra kb. szükséged sincs, tehát kellett valami plusz, amivel ösztönözni lehet a felfedezést és fejlődést.
Ez meg a tipikus szándékos túltolás, te is tudod jól, hogy bármekkora szinted lehet, az olyan szinten nem befolyásolja az encountereket, ahogyan itt írod. Ha nem a megfelelő módon reagálsz, akkor lehetsz te lvl300 is, ugyanúgy 3 hitelni fog a boss. Szóval ez nem volt jó válasz. Egyedül a cheesy buildek és summonok tudnak trivializálni bossokat, a szinted egyáltalán nem.
Te írtad, hogy el kellett volna törölni a hardcapet. Ha eltörlöd a hard capet akkor a lvl 300-as karaktereddel nem az lesz a kérdés, hogy meglesz-e a boss, hanem hogy hány mp.

Nem, nem éreztem lustának és műanyagnak, az volt a céljuk, hogy egy minden játékos számára nagyjából equal base line-t adjanak, mikor átlépnek a DLC-be és ez sikerült is anélkül, hogy bármit elvettek volna.
-
Yodamest
veterán
válasz
Bad Pritt
#12556
üzenetére
"Nem lett volna jó megoldás, játékmechanikailag és a sandbox szempontjából ezzel hátrányba kerülnél, szeded össze a nyersanyagot, fejleszted az adott fegyvert. Ehelyett szeded össze a nyersanyagot és fejleszted a teljes karaktered bármilyen fegyver is van a kezében."
Amit itt írsz, azzal azt mondod ki, hogy gakorlatilag az alapjátékban is minek van fegyverfejlesztés, miért nem ott is csak fragmentek vannak, amikkel fejlődik a karaktered és kész, mennyivel egyszerűbb lenne nem? Minden fegyó maradna lvl1 és csak a fragmenteket szedegetnénk az open worldben, ennyi lenne a karakterfejlődés. Jó lenne?
És akkor aki 200-as szinten átlép a DLC-be az hirtelen ott superman lesz és legyalul mindenkit, mert nincs hardcap a statok skálázódásán, aki meg 80-as szinten az szenved? Jó lett volna.
Ez meg a tipikus szándékos túltolás, te is tudod jól, hogy bármekkora szinted lehet, az olyan szinten nem befolyásolja az encountereket, ahogyan itt írod. Ha nem a megfelelő módon reagálsz, akkor lehetsz te lvl300 is, ugyanúgy 3 hitelni fog a boss. Szóval ez nem volt jó válasz. Egyedül a cheesy buildek és summonok tudnak trivializálni bossokat, a szinted egyáltalán nem.
------------------------------------------
Te amúgy tényleg nem érzed ebben a rendszerben, hogy mennyire lusta és műanyag az egész? Hihetetlen számomra, tényleg csak helyettesítsd be ezt bármilyen jrpg-be, milyen lenne ha egy Final Fantasyban egy pont után nem karakter xp-t gyűjtenél, hanem kóborolnod kellene a világban, hogy fix nehézség skálázó itemeket hajkurásszál, nem hiába nincs ilyen rendszer egyik másik játékban sem.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
Yodamest
#12555
üzenetére
Mi lett volna, ha csak annyi van, hogy a DLC területen lévő fegyver nyersanyagokból magasabb max szintre húzhatók a fegyverek?
Nem lett volna jó megoldás, játékmechanikailag és a sandbox szempontjából ezzel hátrányba kerülnél, szeded össze a nyersanyagot, fejleszted az adott fegyvert. Ehelyett szeded össze a nyersanyagot és fejleszted a teljes karaktered bármilyen fegyver is van a kezében.
Vagy eltörlik a hardcapeket, tehát szimplán csak több értelme lenne minél magasabb szintre húzni a karaktert, szóval ha nehéz a DLC akkor voltaképp ugyanazt csinálod, amit amúgy is szintezel és fegyvert húzol.
És akkor aki 200-as szinten átlép a DLC-be az hirtelen ott superman lesz és legyalul mindenkit, mert nincs hardcap a statok skálázódásán, aki meg 80-as szinten az szenved? Jó lett volna.

A scadutree szintek balanszolásával launch idején volt baj, de maga a rendszer szolid és nagyfokú rugalmasságot ad a játékosnak. Dönthetsz úgy, hogy offolod és hard mode-ban tolod, vagy úgy, hogy felszeded mindet és akkor könnyű dolgod lesz, a kettő között rengeteg átmenettel.
-
Yodamest
veterán
Bad Pritt: jah valóban, hát ez engem egy régóta foglalkoztató kérdés, zavar, hogy így elrontották...
Phoen|x: hatalmas!
Mr X:
Nem értem miért nem lehetett egy, az alapjátékba is illeszkedő, onnan továbbvihető, oda visszavihető rendszert alkalmazni. Mi lett volna, ha csak annyi van, hogy a DLC területen lévő fegyver nyersanyagokból magasabb max szintre húzhatók a fegyverek? Vagy eltörlik a hardcapeket, tehát szimplán csak több értelme lenne minél magasabb szintre húzni a karaktert, szóval ha nehéz a DLC akkor voltaképp ugyanazt csinálod, amit amúgy is szintezel és fegyvert húzol. Ez a lehető leglustább, legkevésbé intuitív megoldás, hogy hát szedjél fel fix itemeket amik adnak +2%-ot attack-defre azt jólvan, én ettől nem a karakteremet érezném erősebbnek, csak azt érezném, hogy egy láthatatlan nehézség csúszkát állítok ezzel, aminek semmi köze a karakterem buildjéhez, statjaihoz, itemjeihez és valóban nincs is. -
Bad Pritt
félisten
válasz
Yodamest
#12551
üzenetére
Már leírtad. Amúgy nem volt ezzel a fejlődéssel semmi baj, lore-ba is beillesztették.
-
Yodamest
veterán
Számomra a DLC bossokról hallottak és a rettenet lusta design scadutree fragment system behozása hozott le teljesen a játékról. Pedig az alapjátékban valami 600 órám van, egy időben nagyon imádtam, ez volt A játék számomra. Ehhez képest meg sem vettem a DLC-t...
A scadutree rendszerről szeretném, ha társalognánk kicsit, számomra ha lehet valami unszimpatikus egy videójátékban akkor ez az, de érdekelne a véleményetek, hogy ki miként vélekedik erről, aztán majd arra reagálva megírom én is részletesebben, hogy szerintem ez hol csúszott el és hogyan lehetett volna sokkal sokkal jobb game design szempontból, mert ezt egy objektíve nézve rossz megoldásnak látom.
-
-
Gergosz2
veterán
Úgy hiszem elérkezett az idő a DLCre.
-
-
MageRG
addikt
Ez kicsoda?
Sioffra River keleti feléből lehet látni, de nem is tudom hogy lehetne odajutni. 
-
Bad Pritt
félisten

-
Farkassacred
őstag
válasz
Phoen|x
#12537
üzenetére
Az szép.
Pedig a Sekiro pl. nem könnyű azt mondják..
Ha valaki totál friss a soulslike játokokban és az Elden-nel kezd, early tanács hogy berohanni mindenhova és összeszedni amit látunk, ellenfélnél meg nem érdemes olyankor leragadni. A lélekkel is csak farmolás közben foglalkoztam, nyugodtabb is volt a felfedezés.
Jobb is volt így a játék, hogy nem idegeskedtem annyit. Pedig volt pár kellemetlen helyzet..
-
válasz
Farkassacred
#12536
üzenetére
Én ezzel kezdtem a from "munkásságom". 20 perc után töröltem a francba, mert nem ment egyáltalán, de napokig motoszkált a fejemben, hogy adjak neki még esélyt. Rájöttem a játékszabályokra, azóta meg már lement szép sorjában a ds1,2,3, des, sekiro meg most épp a bloodborne. A nehéz kezdet után annyira magával ragadott ez a stílus, hogy álig játszottam más játékokkal (igaz nem is nagyon van időm, de ha mégis akkor from).
-
válasz
Farkassacred
#12534
üzenetére
Gratula!
-
Farkassacred
őstag
válasz
VikMorroHun
#12531
üzenetére
Kivittem a játékot a hétvégén, a végén még Malenia is lement 15 próbából. Egyenlőre első végigjátszásnál még mindenképp mimicekztem, utána majd meglátjuk. Egy csomó talizmánt nen találtam meg, de Mohg se lett még meg.
Még még mindig tartom magam, hogy ez nem egy szokványos open world játék. Brutális munka van benne, persze hibák vannak mint írtátok is. A zavar az npc-k esetében és a küldetések stb. De ez nem változtat azon a tényen, hogy lett egy újabb remek a nyílt világú játékok között.
A dlc után az Expedition-nak esek majd neki, de szerint ennyi abban a játékban nem lesz, még ha epik is lesz. -
Weareus
addikt
válasz
VikMorroHun
#12531
üzenetére
Az igen!
-
válasz
VikMorroHun
#12531
üzenetére
Mindenképp.
Am Grat!
-
VikMorroHun
őstag
Azt hiszem, most már megvehetem a DLC-t...

Párszor elbénáztam (le akartam köpni, ehelyett két kézben fogtam a pajzsot, de hiába tartottam feléje, így is elszálltam egy jókora suhintástól), azután kényelmesen legyőztem.Végül az a taktika vált be, hogy Mimic Tear +20-as bleed Zweihander (War Cry Ash of War; igen nagyokat sebzett vele, amikor kicsit távolabbról csak néztem az életerő csíkját), én meg átváltottam Rivers of Bloodra, és megsoroztam Corpse Pilerrel, illetve kétszer is leköptem Scarlet Rottal, hogy biztosan hasson). A béklyó nem is kellett végül. Csak azt sajnálom, hogy az arany csirkelábra nem maradt idő, olyan gyorsan véget ért a csata (pedig csak annyit kellett volna nyomnom, hogy Y+jobbra).

-
VikMorroHun
őstag
A verzió: megszerzem az Ancient Somber Dragon Smithing Stonet, +10-es Starscourge Greatsworddal nekimegyek Mohgnak,
B verzió: farmolok 8 szintet, 20-ra növelem az Arcanet, hogy külön maszk nélkül is tudjam használni a Rivers of Bloodot, +10-re növelem, majd úgy megyek neki Mohgnak.Végül a B verzió mellett döntöttem, csak előtte még gyakorlásképpen lenyomtam Millicent segítségével a Godskin Apostlet.
Hát, Mohg kemény dió, ahogy sejtettem.
A második fázisig eljutok, 3 gyógyitallal simán hatástalanítom a gyűrűs/vérző támadását, de utána úgy győz le, hogy azt sem látom, pontosan mi történik...Kíváncsi vagyok, ha megbéklyózom, és ahelyett, hogy agyba-főbe csapkodnánk a Mimickel, leköpném Scarlet Rottal, mit szólna... 
MageRG: Ha nagyon nem találod valamelyik NPC-t, itt meg tudod nézni, mikor hova mennek.
-
Weareus
addikt
válasz
MageRG
#12526
üzenetére
Ne tudd meg.
Első végigjátszás eleje:
Elsőre rögtön Varré után belebotlottam ott (akkori ER-tudásom szerint) valami idegbaxó tápos, kerek pajzsos lovasba, aki szétqhúrt. Jól van, mondom, akkor menjünk délnek. Kisvártatva volt ott egy fekete lovag, nekimentem, eredmény ugyan az. Oké, mondom, akkor menjünk Stormveil felé.
Margit fölmosta velem a padlót, vissza se mentem. Akkor szóltak haverok, hogy te, figyelj már, lovagolj körbe szedjél fel minden sacred teart, golden seedet, bossokat hagyd a csipába, mobokon erősödj kicsit, etc.
Aztán mikor beindult a boss-dara nem volt megállás. -
Weareus
addikt
válasz
Bad Pritt
#12524
üzenetére
Igen, a Nightreign. Sajna az nekem nem is lesz, mert mobiltelóról osztom ps5-re a netet az albiban, és a sebesség nőiesen szólva is gatya...

Viszont számos Souls Mátés nyomulást végignéztem, hogy miket alakítanak a játékban és a látottak alapján eléggé bejövős (lenne)...
-
Yodamest
veterán
Kis visszatekintőre invitálnálak titeket, bár látom pörög a topik mind a mai napig.
Van akiben így utólag visszatekintve átértékelődött a játék? Elmúlt a hype, kaptunk azóta olyan game of the century alkotásokat mint pl. az Expedition33, mennyiben árnyalja ez a korábbi elden ringes szintén évszázad játéka hype értékeléseket?Én már a "maga korában" is láttam a játék hibáit, szerintem ez egy korrekt 5/4-es játék, de túl sok koncepciós hibája van ahhoz, hogy egy kimondottan jó és tartósan, évek múltán is élvezhető (lásd BB) játék legyen. A DLC-t már meg sem vettem, de nem is bántam meg, mert amiket hallottam azok alapján csak tovább vitte a már amúgy is horribilis boss designt, ami az alapjáték szégyene is volt.
-
Weareus
addikt
válasz
MageRG
#12517
üzenetére
Igen, az ER questek gyakran kiszámíthatatlanok, az npc-k progresszelnek valamilyen helyre, ami általában logikátlan, stb.
Amikor arra mentem, hogy legyen egy karim, akinek mindene is megvan - összes quest is - guide alapján csináltam.
Persze ez már a sokadik végigjátszás volt.
Amúgy is kb. 2-3 olyan quest van a játékban, aminek a végén olyan itemet kapsz, ami igencsak hasznos a builded szempontjából, persze ez buildfüggő is..., no meg az endingeknél nyilván számít egy-két quest... -
Bad Pritt
félisten
válasz
MageRG
#12517
üzenetére
Azt képzeld el, hogy a vanilla változatban még a térképen se jelentek meg, vagy megláttad őket lovaglás közben vagy nem.
Korábbi játékokban sokkal jobban meg volt oldva, mert ha adott területen megcsináltad nekik, amit meg kellett akkor továbbvándoroltak és útközben megtaláltad őket újra. Talán a Bloodborne volt trükkösebb, ott többször elbújtak az NPC-k.
Itt is nagyjából látszik egy logika és útvonal majdnem mindegyik NPC-nél, meg megjelenik a térképen az ikonjuk, ha látótávolságban vannak (nem kell kifejezetten rájuk nézned, elég ha pásztázás közben regisztrálja őket a játék), vagy ha a közelükben lévő grace-t aktiválod. De amúgy igazad van, ezek a questek iszonyatosan el vannak szabva ebben a játékban az open world miatt, a hosszabbakat szerintem esélytelen guide nélkül rendesen végigcsinálni, cserébe többnél vannak kihagyható lépések.
A From is érezte amúgy, hogy szarul implementálták, a DLC-ben sokkal jobban van megoldva ez is. -
MageRG
addikt
válasz
Weareus
#12516
üzenetére
A többi játékban is utáltam hogy egyes NPC-k hasra ütés szerűen vándoroltak, de itt?
Honnan tudjam, hogy...Patches hova ment a barlangjából? Vagy ott van a vak csaj, akinek szemeket kell adni. Mióta adtam neki egyet, fogalmam sincs hova tűnt. Vagy ott volt az a latin szépfiú a puccos páncéljában, Roundtable Holdban. Ő valami csajszit keresett. Na, ő is eltűnt, fogalmam sincs hova. -
Weareus
addikt
válasz
Weareus
#12515
üzenetére
Reduviával Journey 9-ben a tutorial boss az első hit-től számolva pontosan 4 másodpercig élt, igaz volt rajtam buff is rendesen.

A többi, bleedelhető boss sem bírja sokkal tovább, persze van egy-két kivétel, pl. Malenia, aki journey 8-ban egész estés program volt..., meg mehet aRadagonnál némi magic-kel,magma blade meg aElden Beastnál spameld majd, ha elérsz odáig...pest-thread spearst
-
Weareus
addikt
válasz
VikMorroHun
#12514
üzenetére
Reduvia nincs meg?
Ahhoz elég 13 arc, 13 dex, 5 str.
Mocsokul bleedel az is, dps-ben még lehet, jobb is.
Én ezzel a tőrrel számtalanszor végigvittem a játékot.
Én minden fegyvert (R. of Bloodot is, offkorz) és varázslatot is kipróbáltam az eldenben, de mindig az a helyzet, hogy amikor ng-ben eljutok addig, hogy felveszem a Reduviát, onnantól kezdve abszolúte main weapon és csak a weapon artját spamelem..., egy-két nem bleedelhető bosst kivéve... -
VikMorroHun
őstag
Addig-addig kóboroltam Mountaintops of the Giants térképen, hogy találtam egy yetit.
Bár valószínűleg csak egy itteni troll volt, ami bukfencezni is tudott. Mindegy, nagy nehezen eljutottam Okináig, aki finoman szólva leiskolázott. Kedvencem az volt, amikor megszúrom egyszer, üt-vág (tartom a pajzsot, szinte sérülés nélkül felfog mindent), elsüti a Corpse Pilert, sérülés még mindig nincs, vérzés sincs, de kimerülök, aztán hasba szúr, és vége. Mindezt 5 mp alatt. 
Jó sokat kísérleteztem vele, végül legyőztem. Megvan a Rivers of Blood! Csak azt felejtettem el, hogy kell hozzá 20-as Arcane. Szóval vagy a fehér maszkot hordom, ami erősíti a vérzésre építő taktikát, vagy az ezüst maszkot, ami ad +8 Arcanet, tudom használni a Rivers of Bloodot, de nincs sok eredménye. Komolyan, visszamentem a trollhoz, és kb. 3:0-nál tartunk, ha ezzel a katanával próbálom legyőzni... -
Gothmog
senior tag
válasz
MageRG
#12498
üzenetére
Feltehetően ismered az alábbi térképet (a világ, benne megjelölve a zónák és az, hogy kb. mit milyen sorrendben és szinten érdemes - persze nem kőbe vésett, de hasznos...), ám ha mégsem, akkor érdemes kvázi guideline-ként néha rápillantani. (Spoilermentes, már amennyire egy térkép az lehet)
-
VikMorroHun
őstag
válasz
MageRG
#12498
üzenetére
Nagyjából így lehet meghatározni, merre tartasz a játékban:
Limgrave - végjáték.Weeping Peninsula (opcionális) - Liurnia (Rennala, Raya Lucaria Academy boss) - Caelid (Radahn, Redmane Castle boss, de egyik sem "kötelező" (illetve mégis) - Altus Plateu (Volcano Manor boss, de ez is csak úgy-ahogy kötelező) - Leyndell (a bejutáshoz le kell győzni 2 gyűrű szilánk hordozót az eddigiek közül, plusz a Draconic Tree Sentinel kapuőrt) - Subterranean Shunning Grounds (opcionális, de az egyik befejezéshez le kell jutni a legmélyére) - Mountaintops of the Giants (itt tartok) / Consecrated Snowfield - Crumbling Farum Azula - Leyndell, Ashen Capital / Vannak szint ajánlások, hogy hova kb. mennyi kell, de annak nincs sok értelme. Aki nagyon tud, az 1. szintű karakterrel is végig tudja vinni, aki meg hajlamos bénázni (mint én), annak 110-en is gondjai lesznek ott, ahova elvileg 90. szint elég.
-
VikMorroHun
őstag
válasz
MageRG
#12504
üzenetére
Nekem meg van egy olyan, a valóságtól teljes mértékben elrugaszkodott véleményem, hogy hatalmas igény volt (van?) a piacon egy nyílt világú, varázslós-fantasy-sárkányos akció szerepjátékra, és a Bethesdának kb. akkor kellett volna kiadnia az Elder Scrolls VI-ot, amikor megjelent az Elden Ring. Ami nagyjából betöltötte a hiányt, és emiatt lett óriási siker. (Bár a szerepjáték része kimerül annyiban, hogy lehet XP-t gyűjteni (ami pénzként is funkcionál), fejleszteni a karaktert meg a felszerelést, ráadásul az Elder Scrolls játékoknál nagyságrendekkel bonyolultabb karakter buildeket lehet összerakni - de ez egyáltalán nem baj).
-
Farkassacred
őstag
válasz
Weareus
#12508
üzenetére
Bevallom engem meg is lepett, hogy ennyire ki van dolgozva a nyílt világa a játéknak. Nem is amiatt vettem meg tavaly, hanem mert sokan beszéltek róla és bele akartam csöppeni ebbe a világba amúgy is.
Valahol itt a fórumon pont azt olvastam, hogy repetitív, unalmas kicsit, meg lehetne nagyobb nyílt világ benne. Hát kb pont a fordítottját kaptam.. és még mindig nem tartok a végén.
-
Weareus
addikt
válasz
Farkassacred
#12507
üzenetére
Az Elden Ring nem szimplán a társait hívja ki, hanem az open world játékokat is. Azokat pedig rommá alázza maradjunk annyiban
Az biztos, hogy az ER első végigjátszásra akkorát üt, mint Tyson fénykorában.
A föld alatti részeknél (is) (pl. quest) konkrétan pattogott az állam a parkettán..., amikor mentem le lifttel és menet közben elém tárultRanni , meg a többi, durva vóót...Siofra River 
-
Farkassacred
őstag
válasz
Bad Pritt
#12503
üzenetére
Most még erről nem tudok nyilatkozni, remélem mihamarabb pótolni tudom majd őket.

Olyat is láttam a neten, hogy a Witcher 3 simán csak ellopta a Goty címet a Bloodborne-tól 2015-ben, ezt muszáj lesz megnéznem.
Könnyebnek is mondják egyébként a többi soulslike-tól, úgy hogy szerintem az lesz a következő címem.
Aztán jön a Darksouls.
Apropó, egy valamit elfelejtetek. Az Elden Ring nem szimplán a társait hívja ki, hanem az open world játékokat is. Azokat pedig rommá alázza maradjunk annyiban.
Zelda/Witcher/Rdr kombó tudja csak felvenni vele a versenyt, bár kicsit mintha még jobban is működne a fantázia, ki tudja.. -
válasz
Farkassacred
#12502
üzenetére
Ds3 áll a legközelebb az eldenhez. A többit kicsit szokni kell.
-
Weareus
addikt
válasz
MageRG
#12504
üzenetére
Hát az biztos, hogy szerfelett be volt harangozva, óriás hype előzte meg, na meg a BB és a DS3 is már megalapozta, hogy az ER jól fog fogyni, ráadásul nyílt világ, stb. Egy kis jó marketing, egy kis merchandising és puff 30 M felett járunk most.
Ha a Team Ninjánál is így értenének egy játék felvezetéséhez-beharangozásához, akkor a Nioh 1-2 is jóval nagyobbat szakíthatott volna, mint amekkorát így sikerült neki, szvsz. Részemről az a vélemény, hogy simán megérdemelte volna...
-
MageRG
addikt
válasz
Farkassacred
#12500
üzenetére
Szvsz azért adtak el sokat ER-ből, mert mostanra bőségesen beérett a szájról szájra járó marketing.
Mainstream lett a "k**vanehéz játék”, mint kategória.
Volt Bloodborne, mint PS4 húzócím, DS3 game of the year.
Meg a DS1-et kiadták nintendóra is. -
Bad Pritt
félisten
válasz
Farkassacred
#12502
üzenetére
A nyitott világ szvsz. inkább hátrány egy idő után, mint előny, de nem akarom ellőni a szomorú spoilert, pont most vagy a váltóponton. Senki nem utálta volna ki őket, ha kicsit mélyebben bele mernek nyúlni a játékba, Bloodborne és Sekiro is szupersiker volt.
Nálam a DS3 a favorit mind közül, azt ajánlanám inkább, Bloodborne-t szokni kell, mert elég gatya állapotban maradt, Demon's Souls remake rendkívül archaikus, de legalább szép. -
Farkassacred
őstag
válasz
Bad Pritt
#12501
üzenetére
De a nyitott világa miatt mégse pontosan ugyanaz.
Egyébként, ha változtattak volna a mechanikán (ennél is jobban) szerintem a fanok kiutálták volna szegényt erről a bolygóról.
Tehát nehéz dolga volt a csapatnak az tuti, hogy ne harapják le a fejüket.
Szerintem ennél jobbat, ha akarnának se tudtak volna összehozni, max másabbat, egyben rosszabbat.
A Darksouls-nak (talán a háromnak ha minden igaz?) vagy a Bloodborne-nek essek neki utána inkább? -
Bad Pritt
félisten
válasz
Farkassacred
#12500
üzenetére
most ugyanezt kiélvezhetik...
És most ez előny vagy hátrány?
Csak mert egy olyannak, mint én, aki Demon's Souls óta játszik a Fromsoulsokkal pont ez a legnagyobb probléma a játékkal.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Napelem
- Világ Ninjái és Kódfejtői, egyesüljetek!
- One mobilszolgáltatások
- Végleg lemondott a régi gépekről a Steam
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Xiaomi 15T - reakció nélkül nincs egyensúly
- Futás, futópályák
- Milyen egeret válasszak?
- Toomy: FOXPOST: régen jó volt, de már jobban jársz, ha elfelejted
- További aktív témák...
- Apple iPhone 17 Pro Silver 256 GB Használt, karcmentes 100% akku / 0 ciklus 1 év gari!
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte H610M i3 12100F 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 6GB Zalman S2 TG Chieftec 600W
- Intel Xeon E5-2600v4 processzorok készleten 2680v4,2683v4,2697v4,2697Av4(áfás számla, 2 év garancia)
- AKCIÓ! DELL PowerEdge R630 rack szerver - 2xE5-2660v4 (28c/56t, 2.0/3.2GHz), 96GB RAM, 4x1G, áfás
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi Note 12, Xiaomi Redmi Note 12 Pro, Xiaomi Redmi Note 12 Pro+
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest





Mit csináltál egy Skyrimban, Cyberpunkban, vagy ne adj isten a kontinens méretű Daggerfallban? Ezeknek a játékoknak az a lényege, hogy azt csinálsz, amit akarsz és úgy alakítod a karaktered sztoriját, ahogy akarod.



