Hirdetés
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- A YouTube-ot is betiltják a gyereknél az ausztrálok
- Gyilkosságban és öncsonkításban akart segíteni a ChatGPT
- Kompakt vízhűtés
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Mini-ITX
- TCL LCD és LED TV-k
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Haladó fájlrendszerek, de mire jók? Ext4 vs Btrfs vs ZFS vs APFS
Hirdetés
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Gaben92 #186096 üzenetére
nem feltetlenul, itthon is van olyan moso, ahol az auto atgurul a moson, es a moso all
uresbe kell tenni a valtot es a kerek mogott egy gorgo attolja az autot a moson
gyorsabb, mint egy normal moso, mert az elejen mar mehet be a kovetkezo auto, amikor a szaritasi reszen fujja le az autodrol a levegosugar a vizet
sokkal gyorsabban atmegy rajta 10 autos sor -
MunezXBK
nagyúr
válasz
BUZZLGHTYR #186097 üzenetére
Nem kicsit.
-
BUZZLGHTYR
senior tag
Mercedes A170 CDI 2003as autóról mik a vélemények?
Mennyire megbízható? Rohad? -
Gaben92
őstag
válasz
rbalint88 #186092 üzenetére
Az az oka, hogy üresben a HSD nem indít motort akkor se ha megölöd az akksit. Amerikában a halott HSD akksik jelentős része úgy keletkezett egy időben, hogy beállt emberünk a mosóba üres akkuval, N-be rakta, klíma, lámpa, rádió, stb. ment tovább, aztán mire végigért a mosón D-be húzva felvillant a "Check Hybrid System" és lehetett trélerezni mert még a mosóból se tudott kigurulni vele.
Az itteni mosóknál nincs ilyen probléma mert beállsz, le kell állítani a motort, kézit húzni és a gép mozog az autó fölött.
Doki16: Én is van, hogy beszaladok valamiért a boltba/BK-ba, barátnőm addig marad a kocsiban. Ilyenkor P + kézifék, lámpa le aztán hallgasson addig zenét nyugodtan. Először mondjuk meglepődött mikor ült nyugiban aztán hirtelen beindult a motor.
-
kisza25
félisten
válasz
mobal #186088 üzenetére
Mivel már indul újra a gyártás és eddig nem csökkentek az árak, és jelenleg inkább hiány van (nem volt gyártás, nem volt használtautó behozatal) nem hiszem, hogy fognak csökkenni, még az is lehet nőni fognak, ha ideiglenes hiány alakul ki, meg ugye a forint árfolyama is elég gatya.
2008-ban a sok svájci frank hitelek bedőlése volt ami okozta az egészet -
Doki16
addikt
válasz
Gaben92 #186090 üzenetére
Soha nem használtam én se. Nincs rá szükség vészhelyzetet kivéve.
Amúgy volt eset a csoportban olyan is, hogy mosóban ment az ember és üresbe rakta, de klíma meg lámpa meg rádió menjen ám, arról nem lehet lemondani. Szerencsére éppen megúszta, de nem tesz jót az aksinak egy ilyen művelet. A másik, hogy a hibridek nagyon nem szeretik ha tologatják őket vagy pörgetik a kereket csak úgy. Pont ezért nem lehet vontatni egyik hibridet sem, csak megemelve. Lényegében jól meg kell jegyezni HSD-nél az "N" fokozat csak vészhelyzet esetén. Húzós mosóban meg úgysem megyünk, mert tönkre teszi a fényezéstP-be vagy D-be meg órákig el van lazán a kocsi. Volt olyan, hogy amikor vettem a kocsit leálltunk vele a próbakör után és P-be raktam, de nem állítottam, le mert akartunk diagot csinálni. Aztán nekiálltunk dumálni vagy 2 órát, a kocsi közben nyomta a klímát (nyár volt). 20 percenként beindult 2-3 percre és ennyi. Baromi jól ki van találva az egész. Amíg van benzin addig ezeket nem lehet lemeríteni. De a GTE is ilyen, csak a nagyobb akku miatt az több óra múlva se merül le.
-
Mauzes
addikt
válasz
mobal #186088 üzenetére
Én nem várnám nagyon. Most ideiglenesen (pár hónap) csökken a készletes autók ára, adnak jó kedvezményeket. De miután beindul a termelés, egyrészt még mindig csak az elmaradt termelést fogják behozni a gyárak, tehát nem lesz túlkínálat, másrészt pedig nagy adag elmaradt vásárlás fog fokozatosan rácsorogni a kínálatra. Mindez persze szvsz.
-
Gaben92
őstag
válasz
Doki16 #186089 üzenetére
HSD-t üresbe tenni amúgy "use case"?
Egy év alatt én egyszer nem használtam még az ürest. Lényegében kizárólag az az autómosó jut eszembe ahol végighúzzák az autót, de olvastam, hogy sok olyanból ki is vannak tiltva. (Nálunk Finnországban nincsenek ilyen mosók, legalábbis eddig nem láttam szóval érdemben nem tudok nyilatkozni.)
-
Doki16
addikt
válasz
zolee3000 #186070 üzenetére
Nem tudod soha maxra tölteni, védi az elektronika. Főleg a HSD-t mert az max 60%-ra tudja magát feltölteni benzinmotorral. Tehát emiatt nem kell aggódni egyáltalán. Ezért van az, hogy nettó és bruttó kapacitás van minden autónál megadva, mert soha nem lehet teljesen feltölteni illetve lemeríteni. A gond a sok állásból akkor adódik, ha valaki lemerítve állítsa le eleve az autóját és utána nem használja hónapokig. Ez HSD vonalon úgy néz ki, hogy 40%-nál már kapcsolja a benzinmotort. Minden esetben védi az elektronika az akkumulátorokat, de a felhasználó ellen nem tud tenni semmit. Amikor az egységsugarú júzer 40%-os akkumulátornál bekapcsolva hagyja a klímát, rádiót, lámpát és üresbe rakja a kocsit, az nem az autó hibája. Szegény kocsi, még szól is miatta, hogy baj lesz, de emberünk nem foglalkozik vele és tönkre tesz pár cellát. Igen ez megtörtént eset a csoportból. Egy a lényeg HSD-t soha nem teszünk üresbe Ready módban.
De új autónál nincs semmi félnivalót, a garancia vételtől indul.
-
Költői kérdés, akkor most év vége - jövő év eleje felé várható az új autók árányak a csökkenése mint 2008 tájékán (ha akkor volt egyáltalán nem emlékszem már rá)?
-
Gaben92
őstag
válasz
zolee3000 #186085 üzenetére
Ha esetleg érdekel, az autós topikban írtam az akkumulátorokról elég hosszan. Igaz melóban dobtam össze csak gyorsan és a téma a degradálódás és az alsó/felső "ablakok" voltak + elég műszaki lett de hátha találsz benne valami hasznosat. [link]
Qru: Annyit én sem mennék.
Kertes házzal vagy az épülethez ahol laksz tartozó mélygarázzsal számoltam ahol tényleg csak leszaladsz szöszmöszmackóban. Mondjuk úgy, hogy "fél ciginyi távolság". (És ne gyere azzal, hogy nem dohányzol, rá kell szokni és kész.
)
Nyilván az autó van értem és nem én érte, de ettől függetlenül te is lemosod, elviszed szervizbe, stb. Ez (szerintem) ugyanolyan dolog. Néha legalább egy kicsit neked is kell lenned az autóért, hogy az hosszabban/többet tehessen érted.
A ló túloldalára nem kell átesni azért, de például nekem az, hogy beindítom a motort, mire elszívtam a cigim addigra feltölt, leállítom és visszaballagok a lakásba, talán 2 percet vesz el az időmből és kell hozzá extra 20m-t sétálnom. Annyi meg belefér.
-
zolee3000
tag
Az autó van értem és nem fordítva.
Én is így vagyok vele. Manapság keveset autózom és azt is nagyrészt rövid távokon. (A városban minden itt van a közelben.) Nem elég rendszeresek a hosszabb utak ahhoz, hogy ne tartsak a direkt befecskendezéses benzinmotoroktól, céltalan autópályázásokat meg nem szándékozom beiktatni az életembe, csak "karbantartás jelleggel", a motor kiforgatás miatt.
A full elektromos nem opció egyetlen autónak, mert (nekem) túl drága még a használhatóságához képest, plusz néha azért vannak hosszabb utaim már most is, később meg ki tudja (6+ évre vennék most autót). Ezért jött be a hybrid, mint "kisebbik rossz" a képbe. Egy jobb használt vételre vadásznék, csak van bennem egy kis félsz az akku gyengülése miatt.@Dare2Live (#186071): Nekem is furcsa volt, mikor olvastam, bár én nem értek a műszaki részéhez. Ezért is kérdeztem.
-
Gaben92
őstag
Amúgy 3-5 perc alatt tölt maxra a HSD akksija saccköbö. 3 hetente beindítani pár percre emiatt nem nagy kaland szerintem.
Nyilván ha elutazol egy hónapra és nincs erre lehetőséged akkor így jártál.
Én is bevállaltam a CT-t pedig engem fokozottan fenyegetnek a kiküldetések. Júliusban végig Észtországban leszek (ha szabad), pár hónap múlva meg 5-6 hét Ausztrália is befigyelhet. De 6 hónap Dubai is tervben volt csak aztán rohadtul nem volt kedvem hozzá úgyhogy főnököm mást küldött vétül. Asszony itthon, néha beindítja, amúgy meg csak lepasszolnám a szomszédnak a kulcsot, hogy heti egyszer menjen ki vele a boltba.
-
válasz
batai15 #186075 üzenetére
akkor olyan autót kell vásárolni amiben nincs ilyen akkumulátor
a technika adottságaiból adódóan teljesen jogos elvárásnak tűnik egy iylen feltétel (ha azt a fogyasztóval megfelelő módon pl. használati utasítás közlik) , illetve az 1 év kötelező jótálláson túl egyébként is úgy állapítja meg a "garancia" paramétereit a cég, ahogyan jónak látja -
-
zolee3000
tag
válasz
Doki16 #186066 üzenetére
Ha fel van töltve és áll pár hónapot semmi baja nem lesz. Gond akkor lenne ha lemerülve állna sokat
Én is így gondoltam, bár itt meg mintha épp az ellenkezőjét írnák (bár itt a PHEV/EV autókról van szó, engem meg a sima hybridek érdekelnek): "Ami jó a régi fajta ólomakksiknak, s eltűrik a NIMH-k is, az a lítium-ion akkuknak épp a halálos ítélete. Ez az ítélet pedig a teljes feltöltöttség – 100%-ra felnyomva ugyanis jelentősen csökken a várható élettartamuk. Éppen ezért a hálózatról tölthető PHEV-eket és villanyautókat, ha már egyszer muszáj, merülten kell eltenni, s tilos rajtahagyni őket a töltőn."@Qru (#186069): Erről már mintha olvastam volna valami apróbetűs részben.
Egyébként nem a Toyota HSD-ket néztem, hanem konkrétan a Mondeo HEV-et. De gondolom a Fordnak is van valami hasonló policy-ja a garanciát illetően. Ezekben tudtommal Li-ionos akksi van, vagyis nem cserélhető cellánként, csak egyben.Természetesen tervezem, hogy vétel előtt átvizsgáltom az autót egy szervizben. Arra van mód, hogy ilyenkor az akkumulátor állapotát is felmérjék, hogy ti. mennyire viselte meg az állás?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
BigBlackDog #186068 üzenetére
De, a Toyota a bimetál HSD-nél 1 hónapban határozza meg. Ha ettől tovább áll az autó bukó az akksi garija.
-
Doki16
addikt
válasz
zolee3000 #186065 üzenetére
Itt most az a kérdés, hogy mennyi ideje nem volt beindítva/töltve. Ha fel van töltve és áll pár hónapot semmi baja nem lesz. Gond akkor lenne ha lemerülve állna sokat, mert akkor mélymerülésbe kerülne és akkor kémiailag károsodna az akkumulátor. Toyota vonalon meg bármelyiket megveheted, úgyis van rá 10 év garancia. De az összes autó garanciás újonnan tehát nem kel tőlük tartani.
-
zolee3000
tag
Készleten ragadt hybrid vásárlásától mennyire kell tartani szerintetek? Az akkumulátor halála ugyebár a tartós kihasználatlanság. Már az ólomsavas aksi is hajlamos hamar megadni magát azokban az autókban, amik hosszú ideig álltak a kereskedésben. Csak azt lecserélni nem egy tétel, míg a komplett hybrid akku-pakk (vagy legalábbis sok cellájának) cseréje zsebbenyúlós, talán el is viszi egy használt hybrid árelőnyét egy újhoz képest. Persze tudom, hogy elvileg a kereskedőnek erre figyelnie kell(ene), időnként megjáratni, tölteni etc., de vajon erre még ebben a rendkívüli helyzetben (pandémia) is van kapacitás? Előfordulhat, hogy a nagy pangás közepette 4 vagy több hétig be se indítják az autót, az meg egy hybridnél necces...
Javítsatok ki nyugodtan, ha rosszul gondolom vagy túlreagálom, számomra ez (a hybridek) még ismeretlen terület. -
válasz
BigBlackDog #186060 üzenetére
Ismerem, csak sose jut eszembe használni.
-
Dare2Live
félisten
válasz
AMD Power #186044 üzenetére
Ez akkor nyomná be az árakat ha a termelés tovább ment volna. A gyártók viszont tanultak 2008ból amikor a termelés tovább ment és komoly diszkontal, veszteséggel kellett a készelteket eladni. Most leállították a termelést is, nem termelnek raktárra. Sött sokan úgy is leállítottáka termelést, hogy 5-10hónapos várolisták vannak.
De árak ország specifikusak is. KEU, MOon is EUR ára elszállt. Az használt és új árnál is meg fog jelenni. Használtnál kereslet állítólag beesett sött sokan el akarják adni a 2.autót. De import ami a használt túlnyomó része volt kb megállt.
Innen sztem max az tud tippelni a hogy alakulnak az árakra aki ebből él 10éve... de még ő se biztos eltalálja.
szerk: Pár emberrel kontaktban vagyok autóiparból, rendelések 70-80-90%át mondták le 4hete. 4hete kölcsönzötteket kb mindenhol elküldték több ezer! embert. Maradék 50%nak kiosztottak 2+hét szabit majd 2hét után a másik felének is 2hét szabit, de így is sakkoznak/malmoznak bent. KKVk de multik is nagyon várták a Kurzarbeitot kijött baromi nagy csalódás lett most már az állandóakat fogják elküldeni vagy fizetés nélküli szabira megkérni...
A +ív, hogy ha jól értem már készünek, hogy újra indulnak 20-30-40%os kapacitáskihasználtsággal. -
gubika
csendes tag
Sziasztok,
teljesen laikusként a segítségeteket kérném: agglomerációs ingázáshoz (kb. napi 40-50km) és hétvégi rokonlátogatásokhoz keresnék autót, ami néha még az asszonyt és két kisebb gyereket is elnyeli. Kb. évi 10-12 ezret menne az autó, nagyrészt autóúton, 2,5M környékén szánnék rá (van feljebb is kevés mozgástér, de azért maradnék ebben a régióban).
Octavia/Focus/Golf/308 -akat nézegettem, elég sok flottából kifutott 4-5 éves, dízeles példány van belőlük (pl. CarNext-nél), érdemes ezekkel foglalkozni, vagy nagyon lutri? Esetleg teljesen másfele érdemes elindulni, más típusokkal (nem ragaszkodom a felsoroltakhoz, csak pár nap olvasgatás után ezek rajzolódtak ki)?
Köszönöm a jótanácsokat!
-
kisza25
félisten
válasz
tboy93 #186058 üzenetére
Én 400-800 autóból szedtem ki ezt a seatot
naponta csak 4-5 órát böngésztem a hahut
És 1-2 órat a teszteket.
A 400-800 autót Kb 7-8 típusra szűkitettem, majd csomó tesztet olvasva, meg itt is kérdezgetve már csak 2-re, végül eldőlt, hogy seat ibiza lesz. Innen már tényleg elég volt egy elmentett keresés és napi értesítés.
Egy olyan ársávban/évjaratokban kellett keresnem, amivel mar 2010 óta nem volt dolgom. -
batai15
félisten
válasz
zeus_2k14 #186052 üzenetére
Ugyan mire várnál ? A gyenge forintra ? Használt árak zuhanása ? Érdemes venni ? Utóbbit a saját anyagi helyzeted dönti el.
Új autó esetén pont annyi amennyit ki harcolsz a kereskedőnél. Használt esetén meg attól függ kinek mennyire kell a pénz .
Nem igazán vettem észre hogy bármit estek volna . Nyilván a használt kereslet csökkent , ez is inkább a szegényebb réteget érinti. -
zeus_2k14
senior tag
Üdv.
Napokban már írtam ide. Most lehet egy buta kérdést teszek fel.. Mennyire ment le az autók ára, a vírus miatt? Ment le egyátalán? Érdemes most autót venni, vagy várjak inkább?
Gergő
-
mate317
tag
Tudtok esetleg olyan használt autó lelőhelyet online, ahol elvárás a tisztes leírás az autóról? Zárt facebook csoport, vagy fórum, vagy hasonló.
Mert rengeteg hirdetést böngésztem az elmúlt 1-2 hónapban, és a legelső amit megnézek az a hirdetés szövegének egyrészt információtartalma, másrészt stílusa, és nagyon kiábrándító a helyzet. "ha kell hívj", "navi bőr xenon", "nem írok semmit beszéljenek a képek", "!!!meg bízható motor,kis fogyasztás,új turbo!!!! hívj!!!" ilyen a 95%, a többi caps lockos kereskedő.
Szóval hátha vannak ilyen közösségek a neten ahol elvárás a bővebb információ a járműről. -
kisza25
félisten
válasz
AMD Power #186044 üzenetére
Sok függ attól, hogy milyen hamar indúl újra a gazdaság. Kínában a vw 2000 szalont újra nyitott és tavaly ilyenkori eladásokat produkálnak. Itt is április vége- május elejére tervezik az újra indulást.
[link]
[Hétfőn elkezdi kinyitni gyárait a Volkswagen]
[2000 vw kereskedés Kína] -
AMD Power
titán
Jó reggelt!
És még ezek után mennek az autó árak az egekbe? Vicc.
Harminc éve volt olyan gyenge az EU-s autópiac, mint márciusban -
Mauzes
addikt
Köszi mindenkinek! Ignis valóban fura (enyhén szólva), de ha feleségnek tetszik, nekem mindegy.
Azért gondolkodom újban, persze ha a minél jobb értéktartás igaz, mert elméletem szerint alig bukok rajta többet, mint egy használton. Most a hasamra ütök, de ha teszem azt egy új értékcsökkenése 650 ezer lesz 2 év alatt, egy használt 2 évesé meg 400 ezer, akkor nekem megér 250 ezret, hogy full új autónk legyen biztos háttérrel, amit mi ízlésünkre tudunk szabni, színezni, extrázni. Vagy ha készletes van jobb áron, akkor is érvényes a biztos háttér.
-
pit stop
addikt
-
Mauzes
addikt
Sziasztok, tudtok tippet adni a lehető legjobb értéktartású új autó típusokra? Feleségnek vennék városba valami szaladgálósat, ideiglenesen kellene kb 2 évre, tehát elég keveset menne. Újban gondolkodom, de szeretném, ha abszolút összegben a legkevesebbet buknék rajta a 2 év alatt.
Suzukik jutottak eszembe, azon belül is Swift. Mit ajánlanátok még?
-
szembejött most velem a toyota ajánlata az új corolla touring sports trek autóra az easy programjuk keretein belül. azaz 20% önrész, 48 hónapig havi 130k és aztán kicsengeted a maradványértéket, ami ~1.6 mihály azt hiszem (bezártam a tab-ot). na most ugyebár a jelenelgi helyzetben nem csengetnék ki 8 millát egy autóért, ez egész biztos, de ez egy jó finanszírozásnak tűnik nekem. mi (lehet) ennek a buktatója?
ezekben a pénzügyekben nem mozgok otthonosan.
-
fabri07
aktív tag
válasz
kisgyerek85 #186021 üzenetére
Épp kérdezni akartam tőle, hogy Magyarósitól látta-e
-
kisgyerek85
senior tag
válasz
motoflug #186017 üzenetére
Magyarosi Csabának van ilyen autója.
Itt a KABRIÓM!!!
Robival megjárták Horvátországot
Lányával meg Velencét. -
motoflug
őstag
Sziasztok! Fiat Barchetta. Szabad venni? Mik az infok erről a típusról?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
mate317 #186005 üzenetére
Seat (avagy VW csoportos 1.6 és 2.0 CR TDI) esetén EGR hiba fordul elő néha, sokat futott (taxi) daraboknál váltóhiba előfordul néha, illetve talán valamelyik bak szokott elfáradni.
Focus mk3 hibák: kuplung munkahengerek, hátsó lökhárító és sárvédő találkozásánál rozsda, ajtók alján gumi tömítés ragasztás eleged, csomagtartó beázás, elektromos kormányszervó hibák előfordulnak, izzó csatlakozó egyeseknél megolvadt, kormány fólia leválik, ablakemelő motor megszorul, gyári szőnyeg és a padlókárpit vékony (facelift óta már legalább a pedálok alá benyúlik az eredeti szőnyeg).
Követek pár MQB alapú típus klubot, és mk3 Focus fb csoportot is szoktam nézni, összeszedegettem a dolgokat, de egy kategóriában játszik a két autó lényegében. -
-
rbalint88
addikt
válasz
Dare2Live #186010 üzenetére
Most mondjam, hogy nekem a maganszemelyes autoban is 30 ezrenkent csereltek olajat? Ugyanugy nem fog elobb elmenni a maganszemelyek 99%-a se hamarabb olajcserere, mint a cegeseknel... ha egyaltalan elmegy, mert hat csak otezret mentem, raer az majd jovore. Aztan jovore meg meg mindig csak 10k lesz az olajban es hat husz a csereperiodus. Tuti ez a tobb es nem az, aki inkabb ledobja 15-nel 30 helyett.
-
Doki16
addikt
válasz
akooos #186007 üzenetére
PD-t. Azt biztos nem vennék. Euro 3-4-es kocsik. Évek kérdése, hogy mikor lesznek kitiltva komolyabban. 2.0 pd élből nem ajánlott, az 1.9 meg nem mondanám jól menő kocsinak. Most nem találom de van az 1.9pd erőmérő mém, hogy papíron 90 ló érzésre 300
De amúgy a GTI-t nem is én írtam, ne nekem írd(#186008) tboldi: Láttam, az a kocsi egy állat. Rendesen halálfélelmem lenne benne. Nekem volt ilyen swiftem a jó kis 1.3-al. Városon kívül nem vezetném
-
Doki16
addikt
válasz
zeus_2k14 #186004 üzenetére
P2
Olcsón fenntartható. Nem megy, de cserébe nem romlik el.Amúgy meg Kia Ceed, Hyundai i30, Ford Focus, Opel Astra, stb.
De olyan, hogy megbízható legyen, de jól is menjen és még alkatrész is olcsó legyen, nem létezik
Dízel az ami megy jól pályán is, de az meg pont nem lesz megbízható ennyiért. -
mate317
tag
Sziasztok,
5 éves focus és leon 1.6-os dízelek között van szignifikáns különbség, ami a megbízhatóságukat illeti?
A seat jobban tetszik, de amit kinéztem csak 5 sebességes és nincs tempomat, illetve a ford futóműve többet tud, de ha valaki itt esetleg használta mindkettőt hosszabb távon, melyiket választaná? -
zeus_2k14
senior tag
Sziasztok
Úgy néz ki, hogy le cserélem a kocsimat ( Golf 4 1.6 SR ) hamarosan. Néztem több márkát, típust, de tanácstalan vagyok.
Ki milyen kocsit tudna nekem ajánlani ezekkel a feltételekkel?
- Az évjárat minimum 2005-2006-tól kezdődjön.
- Lényegtelen hogy benzin vagy diesel
- 5 ajtós , az a minimum
- Mindenhol használnám , főleg autópályán
- Megbízható legyen, menjen is azért, alkatrész se legyen a csillagos
- Maximum 2 milliót szánnák rá egyenlőre.Válaszokat köszönöm
Gergő
Új hozzászólás Aktív témák
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
- Autós topik
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Témázgatunk, témázgatunk!? ... avagy mutasd az Android homescreened!
- Nyaralás topik
- További aktív témák...
- Lenovo ThinkCentre M720q/ Dell OptiPlex 3070/ Hp EliteDesk 800 G4-G5 mini, micro PC-Számla/garancia
- IKEA Format lámpák eladóak (Egyben kedvezménnyel vihető!)
- Hp Prodesk 600 G3/ G5/ G6 SFF/ i5 8-9-10 gen / Elitedesk 800 G4 /Win11- Számla, garancia
- Nvidia Quadro M2000/ M4000/ P2000/ P2200/ P4000/ P5000/ RTX 4000/ RTX A2000
- Laptop felvásárlás , egy darab, több darab, új , használt ! Korrekt áron !