Hirdetés
-
Újabb részleteket kaptunk a Terminator: Survivors című játékról
gp A játékot egyedül, vagy társakkal együtt is játszhatjuk majd elsőként PC-n, később majd konzolokon.
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Puma K
veterán
Hali!
A segítségeteket szeretném kérni!
Az alábbi autók közül melyik szerintetek a legjobb választás, fenntarthatóság (alkatrészárakat figyelembe véve) és megbízhatóság tekintetében valamint első saját autónak?
Plusz figyelembe véve azt, hogy oda-vissza napi 22 km-ert tennék meg az egyik munkahelyemre a másik munkahelyemnél pedig munkaeszköz lenne úgy mint Budapesten és Országon belüli futárkodás céljából? Inkább jellemző rám a higgadt és nyugodt vezetési stílus.
Mercedes-Benz W 124 200D
-évjárat: 1988/11
-futott km: 369 400 km
-motor: 1983 cm³, 52 kW, 71 LE dízel
-manuális klímaMercedes-Benz C-osztály C 220 D Classic
-évjárat: 1993/8
-futott km: ?
-motor: 2155 cm³, 70 kW, 95 LE dízel
-manuális klímaBMW 318tds
-évjárat: 1995
-futott km: 148 000 km
-motor: 1665 cm³, 66 kW, 90 LE dízel
-manuális klímaBMW 318tds
-évjárat: 1996/10
-futott km: 264 000 km
-motor: 1665 cm³, 66 kW, 90 LE dízel
-manuális klímaBMW 318tds
-évjárat: 1998/6
-futott km: 190 000 km
-motor: 1665 cm³, 66 kW, 90 LE dízel
-manuális klímaAzért Mercedes és BMW duót írok csak, mert a családon belül ezek az autómárkák beváltak, és a szerelésben is tudok segítséget kérni ha olyan gond akadna amit meg lehet oldani házilag szerelés tekintetében.
Viszont a ti tudásotokra és tapasztalataitokra is szükségem lenne.
Valamint érdekelne, hogy az autók reális fogyasztása hogyan alakulna, ha nem téglával a lábamon taposom a gázpedált?
Esetleg milyen másik autót javasolnátok ami
-2000 cm³ körüli (max +100 cm³)
-maximum 125 LE
-légkondis
-4 ajtósÜdv
Puma"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Puma K
veterán
válasz DeFranco #68763 üzenetére
Nem a presztízsre megyek, hanem tapasztalatokra ami alapján családon belül és barátok révén eddig komolyabb gond nem volt a BMW és Merci duó egyikével sem ami 20 év körül van és az újabbakkal sem.
Az egyik egy Merci 190 D(ízel) amin gyújtáskapcsolón, 2 első rugókon, 1db ékszíj feszítőn, és elrozsdásodott kipufogódobon kívül mást nem kellett cserélni, a szokásos kopó alkatrészeken kívül.
Édesapámnak meg egy E30-as 1.8-as BMW-je van ami benzines azzal sem volt mechanikai gond, csak a rozsdásodásra kellett figyelni de azt megelőzve gond egy szál se.Plusz még 2 havernak van BMW-je egyiknek 1-es cupé 2.0-res benzines motorral, a másiknak meg 3-mas cupé BMW-je van szintén 2.0-res benzines motorral, és egyikőjük sem panaszkodik az autójára mindennapi használatban vannak az autók. Harmadik haversrácnak meg egy épített V8-cas W123-as Mercedese van hasított bőr tetővel, és neki sincs gondja az autójával, egyszer megépítette és azóta csak használja, legalábbis nem hallom panaszkodni az autójára őt sem.
Biztonság tekintetében meg múltkor a Mercivel kapcsolatban ezt olvastam:
"Ezekben az autókban használtak először szériában nagyszilárdságú acélokat – amelyek ma minden modern típusban előfordulnak. A ma használatos, félátfedéses Euro NCAP törésteszt azon a vizsgálati rendszeren alapul, amit a Mercedes éppen a 190-es próbáihoz fejlesztett ki, belső használatra.
Szintén ebben a szériában vezették be a puha, programozottan deformálódó belső elemeket is: az ajtókban kialakított könyöklők oldalsó behatolásra automatikusan roncsolódnak, a kesztyűtartó fedele is meghatározott helyen törik, s a pedálok frontális ütközésnél a padló felé húzódnak el."
A világ végéig - Használtteszt: Mercedes-Benz 250 D Turbo (1989)
Meg ezt: Minőség a prémium előttről
A régebbi BMW-vel kapcsolatban egyik ismerős a saját bőrén tapasztalta, hogy milyen biztonságos is egy 20 évnél idősebb E30-as BMW.
Valahol Budapest külső részén autózott. Konkrétan egy benzinkútról jött volna ki hajnali órákban és oldalba kapta egy víz-gáz-villany szerelő Nissan Canette Cargo ami fékezés nélkül oldalba kapta az ismerős kocsiját majd a túloldalon lévő benzinkút árkijelző oszlopának csapódott. A kis BMW használhatatlanra tört, de a srácnak komolyabb baja nem történt.Az alábbi autókat néztem japán vonalon:
-Honda Accord, Civic
-Toyota Carina
-Mazda 626, Xedos 6
-Nissan Almera, Primera
-Mitsubishi CarismaDe ezek között elvétve van dízel, valamint ha van is akkor elég sok problémát szoktak felróni nekik, szóval maradtak a benzinesek, de azt meg annyira nem kedvelem, tehát ha van rá lehetőségem akkor maradnék az európai dízeleseknél, de majd a pénz úgy is eldönti mi lesz... autókat 500-700 ezer forint között szoktam nézni, hogy mi a kínálat.
Mínusz 1 pont az E36 318tds-nek.
Megnézem mik a lehetőségek 325tds vonalon.Köszönöm!
(#68768) !Overdose! :
Mínusz 1 pont a W202 Mercinek.
A neten találtam egy 2000 cm³. 75 LE dízel W202 Mercit. A felkerüléstől számított 5 napon belül el is vitték vagy legalábbis már nem hirdetik. Állapotát tekintve a fotók alapján nagyon szép volt.
Ha vásárlásra kerülne a sor akkor vinnék ismerőst aki jártas a Mercikben, hogy nézze át ő is alaposan. Meg vásárlás után vinnénk márkaszervizbe, hogy nézzék át ott is.
Jelenleg meg van egy 2200 cm³. 95 LE dízel W202 ami szintén nagyon jó állapotúnak néz ki ami a külsejét, belsejét és a motortért illeti.
A 200D meg hogy-hogy autózhatatlan?
Ritkán van alkalmam vezetni egy 190 D-t ami 72 LE dízel és az is jól megy csak mivel 4 sebességes így pörgetni kell mint egy benzinest."Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Puma K
veterán
válasz !Overdose! #68772 üzenetére
Tehát van némely alkatrész ami nehezen beszerezhető az ajánlott/jó minőségű gyártmányokból, így vannak gányolt verziók.
Mikor tanultam vezetni, akkor Normafára, Budaörsre, Hármashatár-hegyre, Zugligetbe és Rózsadombra mentünk úgy hogy végig én vezettem, szóval dimben-dombon keresztül mentem a 72 pacis 190 D-vel de nem volt gondom.
Jól kell váltogatni a 4 fokozatot és halad az kellően.Azt viszont elismerem, hogy nem egy aszfaltszaggató gép, de nem is arra lett készítve, hanem, hogy biztonságosan és kényelmesen utazzunk benne.
Akié a Merci az meg márkaszervizbe hordta mindig is ha valami komolyabb volt vele (a már említett gyújtáskapcsoló, 2 elülső rugó, új kipufogódob. ékszíjfeszítő), és mindig a Mercitól vásárolta az alkatrészeket. Bontó vagy egyéb hely szóba sem jöhetett nála. Azt mondta, hogy ez az autó megérdemli ezt a kis pluszt, és cserébe megy, nincs gondja vele és szereti.
A TDi az általam keresett és talált autókban nem volt eddig.
Az egyik legismertebb használt autós oldalon szoktam nézni a lehetőségeket és kínálatot, ott általában csak annyit, jelölök be, hogy max 2200-2500 cm³, 160 LE-nél ne legyen nagyobb és legyen légkondi valamint ne legyen automata sebességváltós aztán nézem ami van 700k Ft-ig.Ezekhez volt szerencsém:
-Skoda SuperB (első generációs), 1.9 TDi
-Suzuki WagonR+ benzines
-Kia Rio dízel
-Mercedes 190 D(ízel)A "modern" autókkal az a gondom, hogy némely 8 évesen rosszabb állapotban van átlagosnak mondható használat után mint egy 22 éves autó, mert annyira nem ügyelnek az anyaghasználatra és minőségre.
Értem köszönöm!
Melyik dízel BMW motor javasolt ha nem az 1.8 és 2.5 TDS?
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Puma K
veterán
A Totalcar.hu-n volt egy teszt, ahol Skoda SuperB, Ford Mondeo és Peugeot 407 kocsikat teszteltek használtan 3 millió alatt, és a 3 autónál olyan hibák voltak amik egy régebbi a már annyiszor emlegetett 20 éves autóknál nem jelentkeztek.
Az autó méretét tekintve egy a lényeg, hogy a Skoda SuperB méretű és attól nagyobb autók nem kellenek
Elég jó ez a Focus amit linkeltél, legmagasabb felszereltség ráadásul van benne oldallégzsák is amit külön kellett rendelni.
Köszönöm a linket!
A dízelhez azért "ragaszkodom", mert ismerősök azt javasolják, hogy első autónak dízel legyen, mert kevesebb az üzemanyagköltség (ráadásul én nem vagyok az a száguldozó típus) meg nyomatékosabb alapból.
Meg azon tanultam vezetni és leginkább dízel autókat vezettem. Egyedül a Suzuki WagonR+ volt ami benzines volt, de az meg kb olyan volt minha Frédi és Béni lábhajtós autójával mentem volna...[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Puma K
veterán
válasz atos19881101 #68790 üzenetére
Mi a gond a dízellel?
Mondjuk valóban sok múlik azon akié az autó és használja, hogy hogyan bánik vele.
Köszönöm.
(#68794) joamilestoné :
A váltással nincs gondom, hogy automata kelljen.
Külön gyakoroltam a lejtőn való elindulást, mind parkolásnál való kiállásnál, mind lámpánál. Vissza csúszni a kocsit nem szoktam hagyni, mert nem magamból kell kiindulni, hogy más is hagy annyi helyet maga előtt erre gondolva ne legyen belőle probléma.
Tehát a fentiek leírtak türkében az általad linkelt autók nem érdekelnek, de köszönöm az erőfeszítésed, hogy javasoltad ezeket.
Amúgy egy Jeep Cherokee XJ, régi nagy vágyam a megjelenése és a terepképességei miatt, de az 1.5-2 millió között van ár tekintetében.
(#68801) joamilestoné :
Nem siklottam át afelett amiket javasoltál, csak nem fűztem hozzá kommentárt, mert korábban már DeFranco hozzászólásával kapcsolatban megemlítettem azokat is.
Esetleg tudnál írni, hogy miért javasolod a Renault Megane I-et?
Meg esetleg kicsit pontosabban kifejthetnéd, hogy motor tekintetében melyik az általad javasolt.
Fentebb kifejtettem, hogy:
Külön gyakoroltam a lejtőn való elindulást, mind parkolásnál való kiállásnál, mind lámpánál. Vissza csúszni a kocsit nem szoktam hagyni, mert nem magamból kell kiindulni, hogy más is hagy annyi helyet maga előtt erre gondolva ne legyen belőle probléma.
Leírom megint. Engem a presztízs nem érdekel, csak az összeszerelési minőség aminél nálam a Német és Japán autók vannak legelöl, személyes és családon belüli tapasztalatok alapján.
Valamint arra is kitértem miért BMW és Mercedes az ami engem érdekel (családon belül és barátok révén pozitív tapasztalatok régebbi és újabb verziókkal egyaránt)+1!
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Puma K
veterán
Hali!
Újra én.
RENAULT CLIO II 1.5 dCi-vel (68 lóerő) van valakinek személyes tapasztalata?
Üdv
Puma[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Puma K
veterán
válasz DeFranco #69415 üzenetére
Nem értem néha az embereket.
Full normális megfogalmazással kérdezed az itteni emberektől erre a 0.1%-os használhatósággal rendelkező gyakorikérdések.hu-ra mutató linkeket adó google keresőt javasolnak, ahová akár a 0 tapasztalattal rendelkező névtelen emberek is beírkálhatnak zöldségeket...
Raádásul neduddki olyan írási stílusban ír mintha ő találta volna ki Baszont és Szkuvi do-t:
Amúgy engem is érdekelne a korábban említett kézifékelhagyása-sebességbenhagyás-tél-lejtő-fagy téma.
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Puma K
veterán
Csak úgy érdekességként gondoltam megosztom veletek.
Tegnap este jövök fel az esti kutyasétáltatásból a kutyával, liftben jön velem egy pizzafutár.
Nézem a formát, küllemét tekintve egész rendben volt az arc gondolok itt arra, hogy nem úgy nézett ki mint egy tipikus Főfalui futár ilyen időjárási viszonyok között szokott lenni, egyik kezében a pizza kihúlését gátló táska a másik kezében pedig papírok.
A látottak és a roppant magas IQ hányadosom (138) révén megfejetettem, hogy ő bizony egy autós pizzafutár!
Meg is kérdeztem tőle, hogy mennyire veszi igénybe az autóját a pizzafutárokra jellemző használati mód. Azt válaszolta, hogy a napi pénzéből egy 1000-rest félre szokott tenni és akkor nem érheti meglepetés ha gond van az autójával.
Kérdeztem, hogy mik azok amik fokozottabban igénylik a figyelmet és az esetleges cserért, említette, hogy a gyújtással és kormányzással kapcsolatos alkatrészek amik problémásak lehetnek, de még az abroncsokat is megemlítette.Azt viszont elfelejtettem megkérdezni, hogy a parkolást hogyan oldja meg, ha a legközelebb akar parkolni, de nincs hely...?
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Puma K
veterán
Hali!
Megnéztem több KGFB kalkulátor oldalt, meg konkrétan a biztosítókat is végig néztem. Összes közül a K&H jött ki a legjobbnak:
47 652 forint / év
+ 14 296 forint / év baleseti adó(Ami összeg kijött az egy Mercivel ennyi, 1993, 70kW=95LE, ~2200 köbcenti)
Ez a baleseti adó is mi a manó, mert a kalkulátor oldalak nem írták (vagy lehet nem vettem észre... mindig ilyen későn pörgetem ezt a témát lefekvés előtt, hogy legalább álmomban legyen autóm... még )
Egyik kollégám említett egy olyat, hogy évi 5k Ft-ért tagja valami autós klubnak és "cserébe" köthet 20k Ft-os KGFB-t tehát 25k Ft-ből megvan évente.
KGFB-t hol érdemes megkötni szerintetek? Mik a tapasztalataitok ezen a téren?
Üdv
Puma"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Puma K
veterán
Nem.
Neki egy első verziós Seat Leon-ja van, és arra fizet klubtagságival együtt 25k Ft-ot és így meg van a KGFB-je.
Az oké, hogy sok mindentől függ, de ti tudtok-e esetleg hasonló lehetőségeket mint az általam helyesebben kollégám által említett klubtagsági ami olcsósítja a KGFB-t.
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Puma K
veterán
válasz Puma K #73290 üzenetére
Meg van mi ez amiről a munkatársam beszélt KGFB... egy tuningklubnak a lehetősége ez az alacsony biztosítás.
Viszont hogy beléphessen az ember kell, hogy valami módosítás legyen az autóján (ültetés, egyedileg épített motor, stb)... amik közül egyiket sem szeretnék elvégezni a leendő autómon
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Puma K
veterán
válasz MunezXBK #73502 üzenetére
Ha eléred a B10-et akkor meg a biztosító fog neked fizetni?
Jut eszembe... ez a besorolás nem úgy változik, hogy ha köt az ember KGFB-t akkor évente javul (amennyiben nem volt baleset) a besorolása?
Bár írtad, hogy 19 év és még "csak" B08-ban vagy. Akkor ezek szerint nem évente változik...[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Puma K
veterán
Az E36-os BMW-nek típushibája a párásodó fényszóró?
Vagy csak a tákolt verziókra jellemző?
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Puma K
veterán
Amúgy jó hogy ezt a "lavinát" nem én indítottam, mert én is dízel vs benzines közötti autón gondolkodom... viszont újból elindítani sem akarom, csupán megosztom a halántékimpulzusomat ami eszembe jutott az olvasottak alapján.
A tapasztalataim alapján a dízel bőven jó. Konkrétan egy 190D Mercin tanultam vezetni (néhány autó közül kiemelve) valamint volt alkalmam akkor is vezetni erre-arra az országban mikor már meglett a jogsi.
Akié az autó az egy kamionos barát és eléggé meg van elégedve a kis autójával, egyedül a légkondit hiányolja, de minden más jó állítása szerint. A már korábban leírt gyújtáskapcsolón, 2 első rugón, elrozsdált kipufogódobon és 1db ékszíjfeszítőn kívül nem volt cserélni való, egyedül a kopó alkatrészek. Az autóban most 270-280 ezer közötti km van.
Aztán amit írtam, hogy a "dízel bőven jó" megdől az esetemben, mert rövid távokon futnék a leendő autómmal amit meg ti is írtok és más oldalakon is olvastam, hogy a dízel a rövid távokat nem szereti és drága mulatság tisztességesen életben tartani.
Viszont az említett Merci meg kb csak annyira volt használva mióta meg van, hogy Budapesten és környékén van használva elsősorban, ritkán más városokba jár vele ismerős mikor onnan kell vinni a nyergest vagy más egyéb feladat van, de az ritka, na meg pár évente Balaton - Hévíz.
Az autó mindig hivatalos Merci szervizbe van víve ha valami (fentebb leírt dolgok) és a kötelező szervizelés azaz a Kárpát u. 21-ben lévő Pappas autóhoz.
Én most Mercedes W124 (2.0 dízel) vs W202 (2.2, dízel) vs BMW E36 (1.6/1.8 benzin) vs BMW E36 (1.6 dízel) autók között nézelődöm... de nagyon nézelődöm...
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Puma K
veterán
Igen-igen ahogy írod... csak siettem és úgy látszik pontatlan voltam.
Azért szeretnék autót elsősorban, mert a BKV-zást akarom kiváltani, valamint a bérletek árát (felnőtt bérlet havi 9500 Ft + Bp kiegészítő bérlet 800 Ft amúgy 5200 Ft, de kifizeti a cég egy részét). A bérletre szánt pénzt szívesebben költeném havonta üzemanyagra és még többet is (kb 13-16 ezer Forint között lenne kb az üzemanyagköltség dízeles autó esetén)
Akkor szeretnék indulni amikor akarok, kényelmesen nyugodtan el tudjak jutni a munkahelyemre anélkül, hogy esőzés során az ementáli sajtokat megszégyenítő lyukak mennyiséggel rendelkező buszok tetejéről az utastérbe becsorgó víz végiglocsolna engem vagy az ülést amire le szeretnék ülni... ne kelljen összehugyozott ülésbe ülni... egy hétvégi buliból hazatérő egyén lehányjon vagy annak az okádékát szagoljam, kis Mancika arcon köhögjön mert a szülei nem tanították meg neki, hogy "Szád elé a kezed ha köhögsz"... stb-stb.
Már egy ideje emberekkel foglalkozom munkakörömet tekintve (szórakoztatóipar, vendéglátás, és kereskedelem felváltva) és örülnék ha letudnám csökkenteni az idegen (általam nem kívánt) emberek közelségét... ez így elég antiszociális szöveg, de meg van rá az okom... ismerkedem én ha van kedvem, de nem ez a lényeg most.
Mint fentebb írtam első sorban munkába járás lenne a fő célterület, de néha szeretnék elmenni én és a barátaimmal hegyi és erdei túrákra úgy hogy reggel indulunk (3-4 fő) és este jövünk. Nem viszünk sok cuccot csak amennyi kell egy napos kiránduláshoz azaz leginkább kaja és évszaknak megfelelő ruházat, de az úgy is rajtunk lesz, meg max hátizsák esetleg bogrács
Tervezem, hogy velem együtt 3 fővel elmenjek pár évente az Adriára, de nem tovább, valamint Németországban is megfordulnék nagyritkán, plusz negyed-félévente Bécsbe kimennék másod magammal.
A munkába járás havonta ~550 km ami azt jelenti, hogy évente ~6600 km-t mennék (minimum) na ittjön a kérdés, hogy dízel vagy benzin.
Ami autókat eddig néztem (tapasztalat és érzelem alapján):
Benzinesek:
BMW 316i - 1994/2 - 1596 cm³ - 75 kW, 102 LE - Manuális klíma
BMW 316i - 1997/5 - 1596 cm³ - 75 kW, 102 LE - Automata klíma
BMW 316i - 1997/6 - 1596 cm³ - 75 kW, 102 LE - Digitális kétzónás klíma
BMW 316i - 1997/9 - 1596 cm³ - 75 kW, 102 LE - Digitális kétzónás klíma
BMW 316i - 1997/11 - 1596 cm³ - 75 kW, 102 LE - Digitális kétzónás klíma
BMW 318i - 1997/8 - 1796 cm³ - 85 kW, 116 LE - Digitális kétzónás klíma
BMW 318i - 1997/11 - 1796 cm³ - 85 kW, 116 LE - Digitális kétzónás klíma
Dízelek:
BMW 318tds - 1996/7 - 1665 cm³ - 66 kW, 90 LE - Digitális kétzónás klíma
BMW 318tds - 1997/10 - 1665 cm³ - 66 kW, 90 LE - Digitális kétzónás klíma
BMW 318tds TDS SPORT - 1997/10 - 1665 cm³ - 66 kW, 90 LE - Digitális klíma
BMW 318tds - 1997/12 - 1665 cm³ - 66 kW, 90 LE - Digitális kétzónás klíma
BMW 318tds - 1998/2 - 1665 cm³ - 66 kW, 90 LE - Digitális kétzónás klíma
MERCEDES-BENZ 190 D - 1989/1 - 1997 cm³ - 53 kW, 72 LE - Nincs légkondi
MERCEDES-BENZ 190 D - 1993 - 1997 cm³ - 55 kW, 75 LE - Nincs légkondi
MERCEDES-BENZ 190 D 2.5 - 1994 - 2497 cm³ - 69 kW, 94 LE - Manuális klíma
MERCEDES-BENZ E 250 D Elegance - 1994/4 - 84 kW, 114 LE - Manuális klíma
MERCEDES-BENZ C 220 D Classic - 1995/4 - 2155 cm³ - 70 kW, 95 LE - Automata klíma
MERCEDES-BENZ C 220 D Elegance - 1995/8 - 2155 cm³ - 70 kW, 95 LE - Manuális klíma
Azzal hogy így bemásoltam a nézegetett autókat (képek és szöveg alapján látható részen nincs rozsda, és törés sem, valamint a motortér és belső rész is rendben már amelyiknek van erről képe) csak egy iránymutatást szeretnék kérni, hogy az igényeimhez melyik lenne a legmegfelelőbb választás.
Budapestről Budaörsre kéne mennem, és ha dugót akarok kerülni akkor Farkasrét fele kell mennem szóval hegynek fölfele is mennék mondjuk 10x egy hónapban.
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
-
Puma K
veterán
-
Puma K
veterán
Egy 140 lóerős, 4 hengeres 1.8-as benzinessel ellehet járni 8 liter környékén (+/- 0.3 liter)?
Úgy, hogy egy rövid városi rész, majd autópálya.
Max távolság oda-vissza 25 km."Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Puma K
veterán
válasz neduddki #77944 üzenetére
Na és más motorral, konkrétan egy BMW E36 318is-sel nem elérhető az általam írt fogyasztás normális vezetés mellet és mint írtam rövid városi és "hosszabb" autópályás távval?
Nem az amire gondolsz, hanem M42B18 / M44B19 azaz BMW E36 318is.
Köszönöm az infót!
Múltkor vitt egy ismerősöm a 195 lóerős E36-jával és neki a 11.7 litert írt átlagban a beépített gyári digitális fogyasztásmérő.
Azt a pneumatikus fogyasztásmérőt meg nem értem... engem baromira zavart mikor néztem, hogy "mennyit fogyaszt éppen" le-föl ugrált... igaz ismerős kicsit megmutatta mit jelent számára a dinamikus vezetés városban... így nem meglepő hogy ugrált.Köszönöm neked is az infókat!
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Puma K
veterán
válasz neduddki #78008 üzenetére
Óóó így nem olyan szimpatikus a helyet...
Az van, hogy minden nap nézem a hahu-t, hogy mi a kínálat... németet szeretnék (ne akarj rá reális választ kapni... belülről jövő hülyeség(?)), de a japán is fekszik.
Jelenleg az van, hogy vagy Bímer E36 vagy Merci 190 D (csak pozitív tapasztalat).
Nézegettem korábban a dízel 325tds Bömösöket, de akkor itt a topicban azt az infót kaptam, hogy felejtősek mert problémásak motorikusan...
Viszont én úgy akarok autót venni, hogy megadom ami jár neki, és minden egyes elindulás nyugodtan történjen. Meg ha meló után úgy vagyok, hogy én most le akarok vezetni a Horvát tengerpartra akkor le és vissza is tudjak jönni gond nélkül.
A másik, hogy igen a Nagyfaluban lakom így ha dugó van akkor a dombokon keresztül kell kerülnöm azaz Madár hegy, Farkasrét, Svábhegy, Kissvábhegy szóval az gondolom még megdobja a fogyasztást.
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Puma K
veterán
válasz neduddki #78010 üzenetére
Ha 190 D vásárlás lenne akkor ismerőssel mennék akinek az van már húszon X éve így eléggé ismeri minden részét az autónak.
Amit írsz, hogy fanklub az valóban egy jó ötlet az nekem is eszembe jutott, de a Bímer kapcsán
A linkelt autók azok nem tetszenek formailag, Civic-ből az Si (EM1) tetszik.
Ezt nem értem: otleteimvlnank mg de ahogy nezm nemege retrofilingeske Nked
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Puma K
veterán
Hali!
Audi 100 C2 kupéról vélemény?
Leginkább az érdekel, hogy alkatrész ügyileg mi a helyzet vele kapcsolatban?
Plusz egy ilyen korú (1976–1982) autónál mire érdemes figyelni?Holnap nézek meg egyet. Piros színben.
Ismerősék autója, mivel elég nyugodt családról van szó így nem száguldoznak. Ezt és mint minden autójukat 80-nál gyorsabban nem mentek vele (tapasztalat... )
Jelenleg garázsban áll. Valami baja van, de konkrétan nem tudom, hogy mi. Ha minden igaz akkor csak valami alkatrészt kell cserélni benne ami 80 ezer Forint, hogy megint működőképes legyen. Ez volt 2-3 éve, azóta áll.
Üdv
Puma"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Puma K
veterán
válasz bitpork #78473 üzenetére
Tehát fel lehet szállni vele a szopó rollerre ha szerelni kell...
De még mennyire hogy tudok!
Mindenre képes vagyok azért, hogy ne kelljen többé BKV-val járnom. Utálom az ellenőröket és a bunkó tömeg közlekedni nem tudó embereket... ja és mellékesen szeretnék kényelmesen is utazni valamint akkor indulni amikor csak kell.
A héten megpróbálom lebeszélni az autót
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Puma K
veterán
Hali!
Budán esetleg Budaörsön tudtok egy jó eredetvizsgálati helyet?
Üdv
Puma"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Puma K
veterán
válasz AMD Power #85316 üzenetére
Én meg azt nem szeretem, hogy csúszkálok a bőrülésben.
Ültem Merci E-klasse W212-ben, Jaguar XJ (X308)-ben, de valahogy egyikben sem volt jó ülni.
Viszont egyszer egy E60-as 5-ös taxi BMW-ben nem problémáztam... lehet BMW-t kéne vennem majd?"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Puma K
veterán
válasz Laraxior #85327 üzenetére
Akkor lehet ez a "probléma" forrása, hogy nem voltak használva.
A Merci esetében megvették az autót, és szinte a vezető ülésen kívül a többibe sosem ültek.
A Jaguár meg ha jól emlékszem fel lett újítva teljesen, és második autó volt egy Range Rover mellett.
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
Új hozzászólás Aktív témák
- Mesterséges intelligencia topik
- E-roller topik
- Hobby elektronika
- Nothing Phone (1) - nem semmi (2)
- Ingatlanos topic!
- iPhone topik
- Vigneau interaktív lokálblogja
- Diabetes - Cukorbetegség
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Noble Chair EPIC
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen