Hirdetés
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- A YouTube-ot is betiltják a gyereknél az ausztrálok
- Gyilkosságban és öncsonkításban akart segíteni a ChatGPT
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Kompakt vízhűtés
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Mini-ITX
- TCL LCD és LED TV-k
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
Hirdetés
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
vzsryl #202085 üzenetére
Nekem volt egy pár évet állt alfám. Minden folyadék belerohadt. Egy évvel az átmosások (!) után is barna volt a hűtővíz pedig az olaj nem fogyott. A tömítések és szilentek mind megadják magukat, a motortér gumijai és műanyagjai ridegek lesznek a használatlanság miatt.
Én nem mennék még egyszer bele, -
-
BigBlackDog
veterán
válasz
mamboo #202095 üzenetére
Egy válasz már ment rá korábban.
-
grizlisandor
veterán
válasz
mamboo #202095 üzenetére
Azt nézem az a motor FSI így ami biztos: kokszosodik és kényes a benzinminőségre (kénmentes benzint kell neki), sokat eszik és nem megy.
Szerintem nem akarod te azt.
-
vzsryl
nagyúr
válasz
MC Pite #202090 üzenetére
"Nem sokba fogsz beleszeretni ennyiért."
Az biztos.
Idén sok kiadásom lesz még, szóval most az alapot (olaj+szűrő cserék) megcsinálnám rajta jómagam, aztán műszakin még áttessékelném, és majd tavasztól kezdek költeni rá. Addig úgyse gurulnék 2k km-nél többet vele, mert az Almera is havi ~500km-t tett meg amikor 2. autó lett. Gumiból egzakt elképzelésem van, és csak tavasztól kezdem (a Superb is kap újat, mert már 3 éves rajta ez foshúgy Toyo...)
Faternak 1.2-es G Astra-ja van, tökéletes rajta a fék, de az is gyengécske nekem. Az Almera hasonló tömegű, de majdnem akkora tárcsa van rajta hátul, mint a Superb-en, és ha megtapostam, akkor úgy állt meg, mint egy mai, modern verda. Ebből nekem az jön le, hogy a G Astra "ez ilyen" kategória.#202091 molnarpeter : Ilyen átvizsgálásra sajnos nincs túl sok lehetőségem errefelé., azaz 0.
Van néhány gumim még elfekvőben, ha érdekel.
#202092 focvis: Pöcc-röff volt, csak a nehézkes működésen fennakadtam. 2500-as fordulat felett nagyon szépen ment felfele a dombon.
-
válasz
vzsryl #202089 üzenetére
Galvanizalas passz. A valódi Astra G-t 2004 tavaszáig gyártották Antwerpenben és Bochumban, aztán jött az Astra H.
A G Classic Lengyelországban készült, csökkentett felszereltséggel Kelet-Európának. (Sok apróságot kiszedtek belőle.)A 2 év állás jó kérdés.
Épp olyan hétvégi autón törpölök ami 5 éve volt műszakin utoljára, magyarán minimum 3 éve áll, hiába csak 60 ezret futott, bármi beállhat(ott) rajta.
De ha az öregúr időnként megjáratta azért, akkor orbitális szopás nem várható. -
molnarpeter
nagyúr
-
válasz
vzsryl #202085 üzenetére
Idáig a legjobb alternatíva, sztem hozzad. Nem sokba fogsz beleszeretni ennyiért. Akad néha ennyiért tűrhető, de ritka, 300-900-ig full random az állapot.
Lustaság az koksz 98% lesz, azon lehet javítani (spré meg tankba cucc, meg kikormolni). Nekünk pl a C3nak kb egy litert apadt a fogyasztása pár hónap alatt (idős hölgyé volt korábban).
Féknek nem az a baja hogy dobfék, folyadékcsere és ránézés (gumifékcsőre is) kell neki hamar. A G-n a fék nem fogott rosszul, ellenben a betét/pofa vszínű cserés, ha nem sikerül kicsit megvasalni használhatóra (óvatosan, ne égjen meg, az elég gyorsan összejön). Rugókra is nézz rá.
Lámpa milyen? Polír+fólia/lakk megérheti.
4S²/Quatrac neki szervizelés után oszt jóvilág.
Ha gyorsan jönnek CC2 tesztek, lehet lesz is fiatal '8565-ös H750 -
válasz
szabonagyur #202080 üzenetére
Ez itt kérem a csodavárók néphülyítő topikja. Teljes a véleményszabadság.
Szerintem a kispolszki az überkirály, ő a válasz minden reális igényre. Ráadásul egy tartós olasz konstrukció. 👍
-
vzsryl
nagyúr
Van egy kis dilemma, segítséget kérek.
Előzmények ismertek, büdzsé kategóriában keresek 2. autót városban szaladgálásra, ami konkrétan motoros esőkabátként funkcionálna.
Lehetőség nyílt ismerős által egy 1.4-es, 90 lovas G Astra-t venni 380k-ért. Következőket kell tudni róla:
-2002-es
-1. tulajdonostól (68 éves bácsi, 100 méterre laknak tőlünk)
-100%-ban valós 165k km
-3 hónap műszaki van még rá
-19 évig utcán állt
-utolsó két évét kb mozdulatlanul töltötte, havonta egyszer van rákötve az akksi saru, és akkor elindítja (vett egy új Káskájt, és azt használja)
-bal hátsó kerékív kezd barnulni, de alul szépnek tűnik a verda
-a kormány nagyon szép állapotban van, és semmi baja sincs a duda gombnak (típushiba szokott lenni, hogy lyukas)
-belső tér is okés minden részen, csak a szokásos váltószoknya rongyosodás van meg, de az fater 48k km-t futott G Astra-jában is ilyen
-a lakkozás a hátsó ajtónál a spoiler körül lepergett
-a motortér por száraznak tűnik felülről, és tényleg szép, rendezett, gányolásnak nyoma sincs
-állítólag két olajcsere között kb fél liter olajat eszik meg (csak 5w40-et kapott)
-borzasztóan lusta, taposni kell (gondolom a sok állás miatt)
-a féket is úgy kell nyomni, hogy kiugrik a szemem, de dobfékes, elszoktam ettől
-a váltója rendben volt
-2216 DOT számú Michelin négyévszakos gumik vannak rajta (ezt tuti cserélem, mert gumibuzi vagyok)
-kapcsolók (pl indexkar) kicsit nehezen jártak, de azt is be tudom annak, hogy évekig nem értek hozzájuk
-a klíma épphogy fújdogált valami hűvöskét (vagy rossz, vagy tölteni kell, de nekem a pár km-es távokra nincs szükségem rá, mert kb el se kezdeni hűteni)
-a jobb eleje kapott már, volt elemcsere (ennyiért szerintem ez lényegtelen)
-centrálzár tökéletesen működik, de a kulcsban az elem le volt merülve, így nem tudtam kipróbálni, hogy gombnyomásra is reagál-eÖsszességében nem szerettem bele, de ez a piaci ár feléért lenne, és nem sziauram'-tól. A bácsi még sosem adott el autót, azt hiszi, hogy neki is van költsége az adásvételi után.
Mit gondoltok? Rámerjek mozdulni?
Nincs meghirdetve az autó, mert eredetileg rokonnak adták volna ingyen, de ott félbeszakadt a jogsi megszerzése, és most csak áll az utcán a kocsi ki tudja meddig... Babákkal mentem oda, de csak egy 20-ast engedett (400-ért adta volna eredetileg). -
Rhino666
addikt
válasz
BigBlackDog #202069 üzenetére
"Jól felszerelt darab"
Extralista:
- fűthető bőrkormány
- téli csomag
- sávváltás segítő
- pótkerék
- USB csatlakozó -
tboldi
nagyúr
válasz
szabonagyur #202082 üzenetére
Már kezdtem izgulni.
De én úgy gondoltam, hogy konkrétan az enyémet kellene megnézned, mert ez a példány műszakilag 4,8 ⭐ az 5-ből.
A kasztni meg... Honda Jazz értelmezési tartományban nagy előny, hogy rozsdamentes, de az eleje és a hátulja is kapott már egy-egy kisebb pofont. Legyen mondjuk 3,7 ⭐.
-
tboldi
nagyúr
válasz
szabonagyur #202079 üzenetére
Az NJA-498-ban? Mikor? Ismerted az előző tulajt?
Mindegy, akkor is sok minden változott azóta vele, ideje újra meglesned.
-
szabonagyur
félisten
-
tboldi
nagyúr
válasz
szabonagyur #202076 üzenetére
Volt több is egyhuzamban.
Szívesen megmutatnám az enyémet neked, te meg hozz egy F Astrát, aztán hasonlítsunk. -
Ha gáz a Jazz, milyen a
átlagosannszar úton is csörgő zörgővasaló Swift? Sztem elmegy a Jazz, nem vészes hangban és erőben/nyomatékban. A big blokk (nagyobbik 1.3-as) kb úgy/olyan nyomatékos mint egy európainormálismotor.
Fasztra halkabb? Sztem nem. De 1000x inkább Jazzel utazok mint F Astrában, főleg hosszabb útra.
Várjunk, ha Jazz ülése ritka gyenge, milyen az Astráé?BBD: Sztem fölösleges energiát ölnünk abba hogy konkrétumokat gyűjtsünk vélmenyény ellenében.
Különbözőek vagyunk, na. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
szabonagyur #202070 üzenetére
En sem erzem nagyon hangosnak, meg a tartos 140 is oke benne. Bar fapados kocsikhoz vagyok hozzaszokva amikben nincs erdemi hangszigeteles.
-
-
tboldi
nagyúr
válasz
szabonagyur #202070 üzenetére
Mentem már hosszabb utakat is vele pályán, van némi tapasztalatom…
-
szabonagyur
félisten
válasz
tboldi #202067 üzenetére
Városban írtam is, hogy okés, de városon kívül vagy pályán ahol minimálisat mész azért füldugó szint.
Ülés nekem nem kényelmes mivel az ülőlap tartása nulla, de persze alkatom is olyan, hogy jobb lenne combtámasz, háttámla szintén nem jó, aki nagyobb darab persze, hogy jobban szétnyúlik benne.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
Rhino666 #202063 üzenetére
Nem, elég sok mindent van már benne ebben az árban.
12-13M Huf között közepes, vagy magasabb felszereltséggel esélyes a Mazda 6 és a Camry is. Listaárak kicsit magasabbak, de a konkrét ajánlatok esetén volt némi kedvezmény mindkét márkánál.
SUV esetén is bőven van jól felszerelt darab 15M Huf körül is. Pl. ez a Tiguan is 15.5M Huf és a kedvezmény még nincs is ennél az árnál. És SUVből van "lejjebb" is VW esetén (pl. T-Roc, T-Cross).
-
tboldi
nagyúr
válasz
szabonagyur #202065 üzenetére
Az enyém motorhangját kifejezetten halknak találom, városban is csak gyorsításkor hallani, de akkor is csak finoman, 50-nel haladva részterhelésen még lehúzott ablakkal sem igazán hallatszódik, autópályás menet közben meg a szélzaj és a gumik zaja sokkal erősebb, teljesen elnyomják a motort, semmi üveghang nincs. Nem így apum WagonR-ében ülve.
Nem kényelmes hátul valóban, de nem is borzasztó, a velőűrszeg eltávolítása után amíg mankóztam és nem tudtam vezetni, többször is hátul utaztam benne. Az ülés milyensége meg egyénfüggő lehet, én órákat is el tudok benne ücsörögni gond nélkül. Szintén a WagonR-ben érzem magam úgy, ahogy te.
-
Rhino666
addikt
válasz
BigBlackDog #202043 üzenetére
Gondolom itt alapárat írsz. 12M-ból 20M lesz mire felextrázod. SUV is van 24M-ért de az is 30M mire nem "fapados".
-
-
mamboo
tag
Kedves fórumozók,
Audi a6 2007-es 2.8 v6 6-os kezivaltoval, felejtős?
-
tboldi
nagyúr
-
tboldi
nagyúr
válasz
Luck Dragon #202055 üzenetére
Igazából volt ennél bigger is a GD-kben, egy 1.5-ös VTEC, csak nem az európai piacon. Japánban meg a mi 1.4-esünk volt a small.
-
-
tboldi
nagyúr
válasz
#86883328 #202053 üzenetére
Honda Jazz? 194 cm/130 kg vagyok, akár magam mögött is elférek, és bár 130-nál 4000-et pörög az 1.4-es big block, de a motor nagyon halkan jár, a szélzaj dominánsabb. Az 1.2-es small block meg hosszabb váltót kapott, az csak 3600-at pörög ilyenkor.
Mondanék egy Suzuki Swiftet is, a vasalót, de szerintem az nem kapott még annyi zajszigetelést sem, mint a Honda.
-
#86883328
törölt tag
Milyen benzines, megbízható autót ajánlanátok 1.3millió forintig amiben elférek (185cm 115kg)? Főként városban használnám, de ha pályán mennék ne pörögjön üveghangon.
-
válasz
Vismajor01 #202050 üzenetére
2017-es XC90-ben ismerősnek nemreg volt a masodik motorcsereje
Ujonnan vette, talan 1.5 ev kellett az elso blokkrepedeshez. En kinai volvot biztos nem vennek.
-
Vismajor01
addikt
Mondhatnak bármit a G klasserol de a listadban azaz egyetlen auto ami olyan massziv karaktert kepvisel ami azt sugallja, hogy VAN BENNE ANYAG. Hogy a világból is kimegy. Ehhez képest egy xc90 is jo auto, de kozel sincs meg az a tank jellege, mondjuk nem is igyekezett h legyen. Xc90 egy kenyelmes hajo, Cayenne ugyanez csak sportosabban.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Ádám16 #201996 üzenetére
enyem 60mm-t le van ultetve, es a futomunek ez a legmagasabb(!) allasa
ennel csak lejjebb lehetne rakni meg 140mm-l
benne vagyok egy par nekem OFF-s FB-s autos csopiban is, de amik ott lemennek napi szinten....
kifele megy az uberalles duma, a 20 eves merkelvágen dizel, amiben a vilagitason kivul van 6 szal vezeteknyi elektronika, de az is elromlik....diag-diag-diag
VAGCom az utlimate jelszo a mindenre IS
fele ennyit elszopnek a 147-l, mar reg betoltam volna az elso kohóba
pedig ebben meg az ablakemelo is a CANbus-n mukodik
ez szemben egy gyari magassagu 147 1.9 16v JTDm Q2
(Q2 = torsen sper diffi gyarilag a valtoban)
-
molnarpeter
nagyúr
Pickupot és X5-öt egymás után olvasva beugrott egy személyes kedvencem esetleg: Mercedes X350d. Az elejét és a fülkét nézve az is reprezentálja a prémium mivoltát, de valójában az alapja egy tenyeres-talpas, rendes alvázas Nissan Navara. 3 literes dízel (+), turbós és csak automata van (-), tavaly szűnt meg a gyártás, itt-ott vannak alig futott példányok. Valahova a két G osztály generáció közé tenném, réginél naprakészebb (gondolok pl biztonságra), de nem annyira műanyag, mint a jelenlegi széria.
XC90 első generációban volt inkább anyag, kiváló 2.4 5 hengeres dízel, benzin fronton meg akár ott a 4.4 V8... A mostani második mind 2 liter, 4 henger, más polc...
Hibrid: ha nincs használatban távollét alatt, akkor tényleg jobb kerülni. Esetleg egyedi importban egy csak-benzines Lexus GX 460 - alvázas, 4.6 szívó V8, bár ez is automata -, vagy kisebb és puhább RX 350 - V6 3.5L.
-
KKG
csendes tag
válasz
bitpork #202026 üzenetére
Köszönöm szépen mindenkinek a választ. Nagyjából erre számítottam, amit írtatok. Ülök még a kérdésen egy ideig, míg hazakeveredek Afrikából.
focvis: igen, nagyon nem az én igényeimre mérik az európai piac kínálatát... Az FJ70 öreg barát, imádom.
MC Pite: CX5 versenyben volt, de kihullott.
Paxker315: A Lexusokat,Infinitiket amúgy kedveltem, a Közel-Keleten (Öbölben) vezettem őket, valahogy a hibridtől idegenkedem. Az első okostelefonomat tavaly vettem meg, mert kötelező volt a munkahelyen a whattsapp...
Gombinyó: Igen és a túl sok elektronika.
Doki16: A végén még tényleg Toyota Land Cruiser vagy Nissan Patrol lesz ebből...
Már azon gondolkodom, hogy behozok egy arab rendszámosat és azt használom...
Vismajor01: Ez a kettő tetszik viszonylag, még alkura is kész vagyok miattuk, feladom az elveimet. Érdekes, a Volvo XC90 tetszik leginkább az összes SUV közül formára. Kipróbálom amelyiket csak lehet és döntök, asszonykám 26 (fiatalabb mint a jogsim
), ő még tetszelegni is akar kocsival, lehet, beadom a derekam.
Tom1939: Hallod, a kéziváltóért egy LC esetében még a turbót is elviselném...
Elevenemre tapintottál.
Molnarpeter: gondolkodtam Isuzuban is, Hiluxban is, de ki kellene próbálnom majd otthon őket.
tboy93: tudom, ezért is nem vettünk már vagy 5 éve, mikor esedékes lett volna...
bitpork: sajnos hallottam a G Klasse ügyét, pedig komoly jelölt volt. Egri vagyok amúgy, de most 3000kmre vagyok Szegedtől.
Ültem Q7ben sokat és Cayenneben is, tkp tetszettek, bár nem teljesen az, amit szeretnék.
Köszönöm mindenkinek a választ, úgy néz ki, valóban komoly alkukat kell tennem. Kipróbálok pár kocsit, ha hazamentem, de a következő sanszos, hogy valami felsőbb osztályú SUV lesz annak minden kompromisszumával. Legalább a feleségem örüljön....
(Mondani se merem, nekem sejtelmesen az új X5öst emlegeti, nővérééknek X6os van és hogy az milyen jó...) -
tboldi
nagyúr
válasz
MC Pite #202031 üzenetére
Az én 'szenzoraim' nem szeretik a legtöbb suvot...
194 centi vagyok, de én is jobban szeretem a földszintes autókat, nem az említett "emberi magasságúakat". Na, meg a kisméretűekben általában jobban is szórakozom, bármennyire is elcsépelt a gokartos hasonlat, valahol igaz. A Twizyt is rohadtul élveztem, pedig csak 18 ló, és görnyednem kellett benne.
-
vzsryl
nagyúr
válasz
Luck Dragon #202041 üzenetére
[link]
Hatchback volt az Almera. Szedán arra lenne jó, hogy végszükség esetén összehajtva beférne az ikerbabakocsi (de szerintem nem minden szedánnak olyan hosszú a csomija, mint a Superbnek).
-
-
vzsryl
nagyúr
válasz
Luck Dragon #202039 üzenetére
Ne is mond. Sikerült kikaparni egy 100-ast az Almera-ért (nem rikárdó vitte el), és keresgélek a legalja kategóriában (500k alatt) valami motoros esőkabátot. Már nagyrészt marketplace-n nézem - nem hahu-n - mert így ki tudom szűrni a pudva kapitányokat. Ha lesz időm, akkor számolok egyet, de szerintem a hirdetők 99%-a katalizátor betyár.
-
-
válasz
Rhino666 #202032 üzenetére
Már kisutó ár a 8-12 milla
Bassz...
Ha egy kompakt suv ha olyan lett, hamarabb leesik az útról mint a kisautó/fosik benne az ember miközben a másikba még akad simán tarcsi, akkor az nem lett túl jó sztem, egzaktabb definíciót nem tudok.
De melyikek is a 10évnél újabbak (és mi vektorál a polgári modellek közül)?
Vezesd, aztán utána bármeddig beszélhetünk róla.Köszönjük a konstruktív hozzászólásokat
-
Teasüti
nagyúr
Üdv!
Angol használt autó honosításában van itt vki jártas?
Mibe kerül lepapírozni?
Köszi! -
vzsryl
nagyúr
válasz
Luck Dragon #202033 üzenetére
Amikor én nézegettem, akkor 3-3,5M között nagyon pöpec darabok voltak hahu-n, de ennyiért vannak szép A4 B8-ak is ezzel a motorral. Utóbbi viszont sokkal kisebb belül.
-
-
tboldi
nagyúr
válasz
Luck Dragon #202033 üzenetére
Igazából nem titok.
-
-
válasz
Rhino666 #202028 üzenetére
Ha figyeltél, akkor a testvérmodelleket hoztam fel példának. Nem a semmihez, hanem a kompakt, azonos alapokat használó
normálisan használhatótesóikhoz lett hasonlítva.De kérlek, írj hasznosat is, mondj jó példákat. C5 Aircrosson és a CRV-n túl mondj olyan polgári árfekvésű (mittomén, 8-12 milla) SUV-okat, amiknek normális futóművűk van, azaz közel annyival bemehetsz egy hepehupás kanyarba (amint a vektorálás nem segít) mint kb bármelyik kompakttal? Vagy a lámpához amikor lassan odagurulsz a gyűrött aszfalton, nem ráz (és nem is nagyon dől).
Az én 'szenzoraim' nem szeretik a legtöbb suvot... Praktikumban elmaradnak, előnyük (aszfalton) nem igazán van, ellenben hátrányuk sok.
Az egyterűekkel nem volt bajom (alig romlottak a kompakt egyterűek komfort/menetbiztonsági jellemzői, vagy akár volt olyan mint a kombiké). De én szinte félek a legtöbb [átlagos] suvval és pickuppal, nem nagyon szeretem őket nem sima úton vezetni.
Az meg hogy az előző Kuga olyan, amilyen, az meg egy másik dolog, de a mostani Dustert többre becsülöm, és megkockáztatom annak talán még a motorházteteje sem remeg/lobog (csak az első generációban ültem eddig) legalább. -
alázógyík
addikt
válasz
dreamscape #202029 üzenetére
Priusok?
-
-
vzsryl
nagyúr
válasz
Luck Dragon #202018 üzenetére
140LE/320NM. B6-ban ugyanezt tudta a híresen rossz 2.0 PDTDI is, de B7-ből csak CR van, szóval abból ha 140 vagy 170 lovasat keresel, az mind jó.
-
Aha! Köszi neked meg Qrunak is.
-
Doki16
addikt
válasz
Luck Dragon #202018 üzenetére
A CFFB a motorkód és ez a 2.0 CRTDI 140 lovas. Rajta a szervizkönyv matricáján is.
-
-
molnarpeter
nagyúr
Egy jó Isuzu D-Max platódobozzal? Az egy szerszám, leírtakat úgy érzem, elég jól fedi. Árban is jó, technika sem széthullós. Itthoni klíma miatt rozsda prevencióra érdemes költeni talán (bármi is lesz), de szolid technika, szeretik a gazdák, és őszintén szólva mezőgazdaságban ritkán van simogatva.
Ötlet szintjén, de talán kevésbé jó match az igényekre:
L200 szintén viszonylag baráti árban megy, bár fapad Hilux sem a világ vége, teher nélkül viszont valószínű a Navara lesz legjobb (hátul spirál rugó, összes többi laprugós, utóbbi sem gond amíg nem ül senki hátul üres platóval)...
G osztály is jó ötlet, keret függvényében. Olcsóbban régi alvázas ML, 5 hengeres 270 CDI kb örök ahogy emlékszem.
Ha már Toyota, 4runner?
Illetve külföldi piacos járművek vonalán még a RAM 2500 ugrott be, ha beesik egy adagolós 5.9 Cummins, az kiváló darab (KDP tab kit kell rá, és elmegy 1-2 millió km-t), de már lehet méretben nagyobb a kelleténél.
Mazda is jó ötlet, ők még adnak nagy szívó motort. Mondjuk a körítés az kevésbé indusztriális, inkább kigrammolt, bele kell ülni6 kombi is szóba jöhetne.
Ssangyong is nyomja a puritánabb autókat talán, de nekem sötét folt, nem ismerem őket nagyon. -
válasz
Rhino666 #202008 üzenetére
Ha te mondod... Ahol a Meganeommal meg a Focussal (megy kisautókkal is) megyek X-el kényelmesen szerpentinen, ott a Kuga elpattog/dülöngél már 0,8x-nél. De ha sokan leírjátok hogy már legyűrték a fizikát a gyártók, egyszer hátha teljesülni fog...
(Egy emelt kombi Stelvinál esetleg, de ott van know how; tucatgyártóknál 1-2 kivételtől eltekintve keemény rugókkal küzdenek a dőlés ellen, amivel szar úton ijesztő produkcióra képesek).BBD-vel értek egyek, egy Tiguan/Golf(vagy inkább Leon), vagy Kuga/Focus 3008/308 rohadtul nem egy liga. Akik andalognak tükörsima utakon üres autóval, nekik mindegy lehet. És a magyarok nagyja andalog (szar utakon).
-
Doki16
addikt
válasz
Luck Dragon #202013 üzenetére
Elég jól sikerült kocsi lett. B6 továbbfejlesztés, kijavítottak szinte minden hibát. CFFB dízel egy ajánlott motor belőle.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Luck Dragon #202013 üzenetére
Dízelel oké. A TSI még ott is bajos tud lenni.
-
-
Hát én a helyedben biztos Land Cruisert vennék ha ilyen jó értelembe véve tankokhoz vagy szokva. Viszont ha jól olvastam jó sokat kell most egy új Land Cruiserre várni... És az akartam írni hogy ilyen árban már csak automaták vannak, de a full fapadban van manuális (mondjuk a turbót nem úszod meg).
-
vzsryl
nagyúr
válasz
Ádám16 #202006 üzenetére
Ugyanaz a padlólemez, de értelemszerűen a B7-ek újabbak, illetve finomabb tárgyak, és dízelből csak CR van bennük. Emiatt teljesen jogos a felára. A 159 vs B7 Passat szerintem nagyon nem ugyanazt a célcsoportot célozza, de még a B6 sem. Lehet, hogy mindegyik közép-kategóriás, de a Passat sokkal nagyobb és praktikusabb, a 159 pedig inkább sportos. Az előbbit általában fontosabbnak tartják az emberek.
Az már megint más kérdés, hogy a német fejnehéz hozzáállás miatt a szerviz háttér is jóval komolyabb egy Passatnál, mint egy 159-nél. -
Rhino666
addikt
válasz
BigBlackDog #202007 üzenetére
Ez a dülöngélés dolog 10+ éve megoldott probléma (nyomatékvektorizálás). De a 15 éves E83-mam se borult még fel.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
Rhino666 #202005 üzenetére
Az én meglátásomban; SUV = pazarlóan magas autó, ami legalább 1-1.5 literrel többet fogyaszt a szükségesnél száz kilométerenként és még a szélzaj is nagyobb benne, mint egy földszintes autóban. Ezen kívül kanyarban még tud dülöngélni is, ha tehetséges a konstrukció.
-
Rhino666
addikt
válasz
LZs?! #201586 üzenetére
1. Csak a SUV autó, mert egy emberi magasságra hozott kombi
2. A kombi is jó lehet, mert olcsóbb de cserébe fekve kell beszállni és nem látod a forgalmat
3. A sedan erős kompromisszum, de szép tud lenni
4. A terepjáró/pickup oda való, ahova még egy jobb SUV is kevés (ritka az ilyen)
5. A kisautók csak azoknak valók akik még kamerával sem tudnak parkolni
6. Aminek nincs legalább 4 ajtaja, azt gyártásnál elb@szták
7. Minden más csak zaj vagy céleszköz -
z0d1@Ku$
senior tag
válasz
Ádám16 #202001 üzenetére
Deltánál nem a motorokkal van baj (nekem is 1.4 tjet van), hanem tud repedni a turbó és a leömlő is sajnos a korai modelleknél (abarth leömlő csereszabatos ezekkel, azok már nem repednek). Egyébként egy elég jó motor, szeretem. Városban 7.5 - 8.5 litert iszik, autóúton 90-110 között 6-6.5, autópálya: 130 felett benyeli a 12-t is
Egyébként valóban sokkal minőségibb hatást kelt mint egy ufó civic, de ízlésről nem vitatkozunk.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Új okosotthon eszközök bolti ár alatt - Blitzwolf SHP15, Miboxer, Aqara eszközök
- Vállalom Xiaomi Okoskamerák szoftveres javíttását
- Új Samsung Sony LG LiitoKala 18650 21700 25R 30Q 35E 40T VTC6 M50 M58T 50E Li-Ion akkucellák
- iENYRID Aokda A1 (Új) elektromos roller eladó
- Hiseeu vk10v 4hd405 hd nvr komplett szet
- LG 65B4 - 65" OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready
- Dixit 4 Eredet (bontatlan, fóliás kártyacsomag)
- LG 65C4 - 65" OLED evo - 4K 144Hz - 0.1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDMI 2.1 - 1000 Nits
- Geforce GTX 1050, 1050 Ti, 1060, 1650, 1660 - GT 1030 - Low profile is (LP)
- Újszerű Asus ROG Strix G16 G614 -16" WUXGA 165Hz - i5-13450HX - 16GB - 512GB -RTX 4050 -1,5 év gari