Hirdetés
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- A YouTube-ot is betiltják a gyereknél az ausztrálok
- Gyilkosságban és öncsonkításban akart segíteni a ChatGPT
- Kompakt vízhűtés
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Mini-ITX
- TCL LCD és LED TV-k
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Haladó fájlrendszerek, de mire jók? Ext4 vs Btrfs vs ZFS vs APFS
Hirdetés
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
-
Az átlag alapján nem mondok hülyeséget..
szerk.: off, és nem tudok németül, nagyon nem szűkítettem.. -
Kornel
veterán
-
AMD Power
titán
válasz
Kornel #114088 üzenetére
Ennyire nem megy az 1.6 H Astra. Csak egy ötlet volt.
!Overdose! Van persze. Az összes dízel.
Amúgy igen tudom. Ami nem VAG és nem Ford az itt nem jó.
-
válasz
Kornel #114088 üzenetére
érdekes módon nekem az 1,4 G (kombi) is pörgősebbnek tűnt.. Az F astra mondjuk klíma nélkül volt, a Corsa is érezhetően lendületesebb, ha ki van kapcsolva a klíma.. De a G astra számomra pozitív csalódás volt.
forgalmi szerint: együttes tömeg: 1615 kg, saját tömeg 1088 kg.
Semmi extra felszereltség nincs benne, 2 el. ablak, automata klíma. -
8th
addikt
válasz
pető bá' #114083 üzenetére
Hány kiló az az autó? Mert a rövid váltós 2.0 16v 150lovas Kadett GSI evett vegyesben 7,5-8 között sportosan közlekedve. Only Budapest 10liter alatt megállt szintén pár kilométeres etapokkal. Jó abban nincs klíma meg könnyű is de számomra abszurd, hogy egy kis motoros Corsa ennyit zabál.
-
válasz
Kornel #114084 üzenetére
hát a távolságok adják, hogy nem nagyon szoktuk pörgetni, meg inkább nyugisan vezet a család (4-en hajtjuk), én szoktam egy kicsit meghajtani, de 125 nm 4000-nél nem vág hátba
a magasabb üléspozíció vagy valahogy az ülés miatt a gyorsulásból semmit nem érezni, egy 1.4-es F astra lendületesebbnek tűnik :S
-
válasz
j.bravo #114074 üzenetére
2 éve van D Corsánk, 1.4 benzin, 2008.
Nehéz, kicsit lomha, rövidtávokra használjuk (3-10 km szerk: havi 1-2 db 40 km-s út is van az átlagban!), így 7-7,5 körül eszik, klímával. Stabilizátor rúd csere volt, meg némi olajfolyás, amit egy párezres alkatrész csere megoldott, ezen kívül izzókat cserélgetjük, folyamatosan (mindig másikat, most égnek ki a gyáriak szerintem).
-
j.bravo
addikt
válasz
parandroid #114077 üzenetére
Az a baj, hogy igazából Alfát szeretnék
Meg még félmilliót, hogy 156 helyett 159 lehessen.De meggondolom ezt is. Szóval közös az alap a Grande Puntoval, kb ugyanannyira jó vétel ha ugyanannyiba kerül?
Láttam szép Grande Punyeszt, egy rendes felni (gyári) meg egy jó szín és teljesen jól néz ki, nekem jobban bejön mint a Corsa (persze Corsába is bele kéne ülni).Stilo már majdnem annyira tetszene mint a 147 (amit nem merek megvenni), csak ott is beijesztesztett(et)ek az elektronyos nyűgökkel.
-
gzbotii
nagyúr
Laguna mennyire orosz rulett? Nézegetem itt a használt kocsikat, bőven kapni 2000 utáni példányokat 2000 euro alatt
-
Integrale
veterán
válasz
gzbotii #114078 üzenetére
Stilonal az eleinte volt probléma az üvegtetővel, elöl beázott, később javították. Légzsák lámpa, ahogy írod is.
kontakthibák szoktak még előfordulni, de azok viszonylag könnyen és akár házilag is javíthatóak.
1.4-től felfele gondolkodj benne, egy 105 lovas JTD-t sem vetnék el. -
parandroid
félisten
válasz
j.bravo #114074 üzenetére
Az 1,4 szerintem bizonyos körülmények között még talán jobban is megy azzal a nagyobb kasztnival, mint az 1,3 JTD. Mondjuk a turbós tolás nyilván hiányzik belőle, de sokkal stabilabban és egyértelműbben adja le a teljesjtményt. Ki kell próbálni. Gyenge nem lesz, ha jó állapotban és áron van, neked tetszik, illetve követhető az előélete, akkor meg kell venni.
p
-
aero.
veterán
válasz
j.bravo #114074 üzenetére
Nem tudom, én múltkor vezettem haver 2006-os 1.3 mjtd-jét és meglepődtem mennyire nem használható ahogy az ember elvárná. 90 lovas volt, amúgy jó is kocsi, tetszik kinézetre, a belseje se nyöszörög, de az a turbó lyuk nagyon zavaró. Utána visszaültem az enyémbe és konstatáltam, hogy minden rendben, dicsérte (szidott) érte haver is.
-
j.bravo
addikt
válasz
aero. #114072 üzenetére
Koszi Urak!
Hát, én egy 2008-as 1.3 Multijet (75 ló) Grande Punto Van volánja mögött szocializálódtam
Ha ezzel nincs nagy bajom akkor ezután minden irtó f.sza lesz, vagy fura mert ezt szoktam meg?
Az eddig (mobilon) látott képek szerint D Corsa asszem. Megnézem majd monitoron is. -
parandroid
félisten
válasz
aero. #114072 üzenetére
Legyen inkább 1400, de talán 1500 az az RPM-szám, ahol megindul. Elsőre tényleg fura, de gyakorlatilag amit azóta próbáltam kis lökettérfogatú dízelt, azok mind hasonlóak voltak. A másik az, hogy elég könnyű vele lefulladni, ha valaki szívó, vagy erősebb autóból ül át, főleg a D Corsánál, ahol már nagyobb a súly, amíg nincs turbó, nulla a nyomaték, oda kell figyalni, hogy hogyan csúsztatod a kuplungot már a legkisebb emelkedőn is.
Az tény, hogy enni alig kér, hosszabb távon, országúton közlekedve simán 4l/100km körül eljártak, ahhoz, hogy feltolják 7-re ezt az értéket, ahhoz a klasszikus üzletkötős, városi leáll/indul, és közben tiporja neki módszer kellett. Ráadásul ez már a Combokban.
Egyébként a benzinesek is normális, országúti használattal simán 6 l/100km alá tudtak menni, gondolom a D Corsa súlytöbblete a menetdinamika mellett pont ezt ölte ki ebből a motorból a típusváltás után.
p
-
aero.
veterán
válasz
parandroid #114071 üzenetére
Kis érdekesség, de azt hiszem már hdman is említette anno, hogy míg az az 1.3-as dizli teljesen jól autózható az Opelben, a Puntoban rémesen rossz a karaktere.
Comboban vezettem, akár 1000-től is összeszedi magát. Ez a Puntoban úgy néz ki, hogy 1000 és 2000 között egy fekete lyuk tátong és már a ventilátor reszeli a lábujjadon a körmöt, de semmi nem történik. Majd 2000-től mint akit seggberúgnak, nagyon zavaró. 1.-ből 2.-ba pont oda esik vissza a fordulat.
Ha az égvilágon senki nem jön szembe és előznél (6.-ban 2k rpm 100 körül) is vissza kell rakni legalább 4.-be hogy végrehajtsd.
Viszont kétségtelenül éhezőművész mindkét autóban. 5 litert úgy sikerült kiíratni a computerrel, hogy minden gyorsításkor padló, néha előzéskor 140.
-
parandroid
félisten
válasz
Integrale #114070 üzenetére
A rokonságot ismerem, a C Corsa is sokban hasonlít a Puntora, pl az 1,3-as dízel is tudom, hogy Fiat. Ha az évjáratot benéztem, és tényleg D Corsáról van szó, akkor ahhoz annyit fűznék hozzá, hogy az egy billegő, túlsúlyos, sokat zabáló, bucira felfújt, de helyben a C Corsa helykínálatát sem feltétlenül hozó felfordított fürdőkád, amit viszont benzines motorral már nem volt alkalmam vezetni, de a turbódízel dinamikája alapján vannak fenntartásaim.
Ja, és zongoralakk-riadó a műszerfalon!
p
-
Integrale
veterán
válasz
parandroid #114069 üzenetére
2007-es az már D Corsa (2006-tól), műszakilag azonos a Grande Puntoval és az Alfa MiTo-val.
-
parandroid
félisten
válasz
j.bravo #114067 üzenetére
Jó kis gépek azok, a C Corsa az utolsó normális széria, ami még hízókúrát sem kapott, az 1,4-es motor meg 2007-re már tutira 16V Twinport , gyakorlatilag megölhetetlen, és különösebben nem is éhes. Ráadásul ez már galvanizált, ha nem törték, rohadni sem fog. Ha rendesen odafigyeltek rá, és megvannak (bizonyíthatóan) az olajcserék 15k km-enként, akkor annyi a dolgod, hogy 30k km-enként izzót cserélsz benne. Cégnél volt beőlük sok, soha semmi komolya gondjuk nem volt, 250k km-nél cserélték őket, de szinte mind maradt a cégnél tartalékautónak, mert annyira jó állapotban voltak még.
Utána jöttek az 1,3-as, turbós D Corsák, na az pff... Egyébként az 1,3-as turbódízel C-kkel is volt gond bőven, bár ez nagyrészt abból eredt, hogy az Opel a 60k-s olajcsere- és szervízperiódussal nyerte a tender, úgyhogy mire az első szervízig eljutottak, már eleve sok torkavéres példány volt közöttük (ráadásul rááltak arra, hogy a Combo-s flottát is ilyen motorral szerezzék be, na az pláne nagy ötlet volt).
Szerk.: A sűrűn kiégő izzó G-Astra, C-Corsa betegség (és nyilván hasonló korú Combo), hasonló a műszaki alap, valamit sikerült benézni, és gyakorlatilag egy-két indítással meg tudod ölni az izzót, ha indításkor fel van a lámpa kapcsolva. Erre érdemes figyelni. Amúgy is 30k km-enként nekem menetrendszerint mindkét első izzóm kiégett (párezer km difivel egyik és másik is), de a céges autókon is elég ygakran kellett őket cserélni. Szerencsére jól hozzáférhető, és filléres (asszem) H4-es izzó megy bele, nem egy nagy kaland.
p
-
j.bravo
addikt
Urak, 2007-es Corsa, 1364 cm3 benyás motorral, milyen gondolatokat hoz felszínre bennetek?
Tudom, csapongok, ez közvetett ismerős épp eladó autója, így jott csak képbe. -
gaborbol
őstag
válasz
fcbdani #114040 üzenetére
En fiatalabbakat nezegettem par honapja beloluk, 2012-2013 as evjarat, kivurol meg elmegy, de bellul annyira fapad, mint valami kisteherauto.
A 2006-os modellt felejtenem a kikonyoklo motor miatt:
[link]
[link]2007-tol taxikent hasznaltak New Yorkban jopar elment 450K-600K Km ment beloluk, tobbsegben jokat irnak rola. Viszont nem gyartottak beloluk valami sokata, ahogy estek az eladasok 2012-be be is szuntettek a gyartasukat.
-
raczger
őstag
válasz
MunezXBK #114058 üzenetére
Biztos van, de csak itthoni autót nézünk (kintről hozott is kiesik), nem nagyon akarom leírni pontosan miért, de a lényeg így a legminimálisabb a kockázat, hogy valami szart, totálkárosból visszahozottat vegyen.
Ha csak ennyi a gond a sima 1.6-al, akkor jó lesz az a bátyámnak. Fogyasztást spritmonitoron megnéztük, meg nem versenyautót akar venni.
(#114059) Integrale: Tehát nincs PD nélküli TDI? Az jó... akkor a dízel teljesen kiesik.
Korábban Corollára majdnem rá tudtam venni, szerintem 1.6-os benzinessel jól járna. Compact 3-as BMW tetszik még neki nagyon, de itthon szinte 0 a kínálat, meg hát ami van azt is széthajtják a boyracerek.
-
fcbdani
csendes tag
hát ez az, ezt nem tudom én se..
a 2. nekem se tetszik, de annyira azért én se vagyok lámer hogy csakis a külső alapján vegyek kocsita 3.-at láttam, a belső bőrözés már kicsit fel van hólyagosodva, de egyébként nagyon rendben van.. látszólag, de jó lenne vmi szakember aki megnézné tüzetesebben. Szervizkönyv számít valamit?
-
raczger
őstag
válasz
footy #114054 üzenetére
Turbó benyás nem kell, meg 1.8t nincs is hahun ebből.
Mazda6 van már egyEgyébként nem akar nagy autót, Mazda3-at mondogattam, de az Audi jobban tetszik neki.
(#114055) MunezXBK: Ezt nehezen tudja eldönteni, nem tudja, hogy mennyit fogja használni, de dízelből csak az 1.9 TDI jöhetne szóba, abból meg nincs túl sok (2 milla alatt egyáltalán nincs is).
PD TDI volt havernak, szerette, de elég sokat kellett költenie rá, majdnem minden dízeles probléma előjött.
-
raczger
őstag
Bátyám szeretne autót venni, valószínűleg holnap megnéznénk egy Audi A3-at. Hirdetés alapján láttok bármi gyanúsat, illetve van-e valami, amire ennél az autónál jobban kell figyelni megtekintéskor?
-
_NCT
addikt
válasz
bitpork #114048 üzenetére
Ott már érdeklődtem, nem kaptam választ, ezért nyergeltem át a hot! fórumba
(vagyis de, de nem akarok fórumtársak nyakára akaszkodni ha nem érnek rá
)
Sajnos az én autóm már nem igazán való topiktalira, inkább csak elrettentő példának
Nem mechanikusan, hál' istennek nincs gondom vele, de külsőre eléggé megsínylette szegény.
-
-
-
_NCT
addikt
Sziasztok!
Tudtok ajánlani BP-en szervizt főleg Zugló környékén? Renault-hoz nem árt ha ért az ember, laza olajcsere, olajszűrő, levegő és benzinszűrő csere lenne a meló, hozott alkatrészekkel.
-
roberto211
őstag
válasz
Integrale #114028 üzenetére
Ha kell akkor valószínűleg többet ,igen
Márpedig egy fiatnal jóval esélyesebb mint egy suzunál.
Ezzel nem azt mondom hogy rossz mert van formája meg jol nez ki es biztos jo is de nagyobb a rizikófaktor egy fiatnal.
Pld előttem is írták ,hogy több lámpa maradt égve jóformán mint gyújtáson. Mire ezt kideríti az ember /szerelő kihullik a haja is sok esetben. Ha meg hamar megvan akkor se egy pénztárcabarát"A benzinmotor Suzuki ". Ez szerintem épp elég
Dizel sx4 meg nagyon kevés fut. -
válasz
fcbdani #114040 üzenetére
Ha és amennyiben valós. Ugyanakkor egy 9 éves autónál a 120 és 160k vélhetően nem a valós futást tükrözi. Még a biztosítók is átlagosan évi 20'000-rel számolnak.
A témaindítóban nem viccként le leírva: nem km-t hanem állapotot veszünk. Ha a jó állapot mellé még valós kevés a km is, akkor meg örülünk -
fcbdani
csendes tag
Sziasztok, az lenne a kérdésem, hogy szerintetek melyik lehet a legjobb választás a három közül:
Nekem az első és a harmadik tetszik, a másodiknál se szervizkönyv, se törzskönyv, a többi sztm jobb ár\érték arányban. Csak kérdés, hogy az a pár plusz ami a harmadikon van és az 50000-rel kevesebb megtett km megér-e 400000 Ft-ot..
Köszi a válaszokat!
-
KMT
addikt
Kisfogyasztású városi cirkálót keresek. Ez gondolom, megfelelhet.
-
footy
addikt
válasz
Kornel #114020 üzenetére
Ha lehet vezesd mindkettot egymas utan. Bar nekem egyertelmuen Bravo lenne.
#114024) kornelka
A Ceed/I30 akkor ha nincsenek nagy igenyeid, csak a megbizhatosag szamit, mert nem megy bennuk semmi tonkre, viszont az elso szeriaknal elofordulnak rozsdaproblemak, pattogos a futomu, gyenge a zajszigeteles. Az 1.4-es pedig palyan szinte hasznalhatatlan. Ha Ceed vagy I30, akkor csakis 1.6 a facelift utan, amikor mar kijavitottak a fenti hibakat. -
Ck.
addikt
-
rbalint88
addikt
nagyjából annyira merev az autó mint a repülőszőnyeg. egyenes talajon állva nem fog beázni, de egy garázsfeljárón kicsit ferdén parkolva már bőven lehet, hogy enged annyit. ha belefér a keretbe az A4, akkor inkább azt, sokkal komolyabb autó, újonnan ott vagy feljebb indult, mint ahol a megane vége volt. szerintem egy 2003-4-es 2.4 V6 kiadja a meganre-ra szánt pénzből és rosszabb úton nem fogod úgy érezni, hogy ládaderbizel.
-
Ck.
addikt
Srácok,
Van vkinek közeli tapasztalata Megane 2 CC-vel? Facelift utáni, 2006 körüli modelleket nézegetek. Elsősorban a menet közbeni besüvítő szélzaj, a nem kívánt zörejek és beázás érdekelne felhúzott tető esetén...kell-e ilyennel számolni, vagy nem jellemző ilyesmi?
Haver 2003-as A4 kabriója ilyen szempontból nagyon patent, de Megane CC-hez még nem volt szerencsém. -
Ck.
addikt
válasz
gzbotii #114004 üzenetére
Helyezd csak üzembe ott, ahol dolgozol.
Minek a felesleges hatósági cirkusz? 2 ismerősöm is megszívta, én is mar tiszta ideg vagyok, h még mindig magyar autót használok, de mar folyamatban van a kinti utód. Jobb az, ha nyugodtan alszik az ember.
De ha vmit félre értettem, akkor bocsi. -
rbalint88
addikt
válasz
LuckyL #114029 üzenetére
De ettől még ment-megállt-kanyarodott, nem? Én azt mondom, hogy ennyi legyen egy autónak az összes baja és deal, kérem a kulcsot. Mondjuk lekopogom, eddig egyik autóm se hagyott ott sehol lerohadásilag*, de költöttem már sokszázezret működő autóra, amin nem világított semmi, épp csak szar volt a futómű meg a motor. Aztán kicsit a futómű, aztán a motor és megint a motor.
*egyszer még az első autómból kifogyott a gázolaj, nyilván emelkedőn és az 5 liter kevés volt bele, ezzel sikerült kinyírni az önindítót, de ennyi. de ez is az én hülyeségem volt.
-
Integrale
veterán
válasz
roberto211 #114023 üzenetére
Mert a Fiatra többet kell?
Nagy csapdát nem rejt a Bravo, sőt. Na meg gyakorlatilag az SX4 is egy Fiat.
A benzinmotor Suzuki, a 4WD pedig Subaru, minden más olasz tervezés, a dízellel együtt.
-
-
-
Pé
senior tag
válasz
runner 125 #114013 üzenetére
Ja megnéztem, tényleg focus. Nemtom miért volt bennem a Mondeo.
Mondjuk Carismát is néztem amikor a Mondeot vettem.Mittudoménmá
-
-
Pé
senior tag
válasz
j.bravo #114005 üzenetére
Hát a fókuszokat annyira nem ismerem, de 2002-es Mondeo volt, és nagyon filóztam hogy mi legyen S40 vagy az. A Mondeo mellett az szólt, hogy picit magasabb volt a feszereltsége, picit olcsóbb volt és jobban pakolható (5 ajtós). Ugyanaz a motor volt mindkettőben 1.8 benzin, 5 sebességes kézi váltó, és nagyon sok hasonló alkatrész. (Mondjuk tőlem lehet Focus is
)
Ja, és 3 kollégáknak volt : punto 1.2 benzines, civic 1.8 benzines, és jazz 1.4. Nagyjából ugyanakkor vették őket, és nagyjából 8 évig használták. Mindegyiket csak kötelező szervizre kellett hordani, egyéb baja egyiknek sem volt. (Mindhárom napi használatú, munkábajárós autó volt) Ebből adódik, hogy ha csak árat nézünk, a Punto érte meg a legjobban. (legolcsóbb, legolcsóbb alkatrész, legkisebb fogyasztás, stb)
-
-
gzbotii
nagyúr
válasz
bitpork #114006 üzenetére
Nálatok valamiért a gépjárművek és a mobi tarifák valamiért indokolatlanul drágák
Igen, azok kisebbek, de talán azokból ki lehet fogni egy jobban felszereltet. Nálam most a befutónak a Focus tűnik.Valakinek van/volt itt mintha A3 (Type8L) 1.6-ja. Tudna írni pár dolgot a fogyasztás, megbízhatóságm fentartási költség szentháromságról?
-
-
gzbotii
nagyúr
Sziasztok.
Már jó ideje keresgélek, főleg elméleti síkon új kocsit magamnak. Jelenleg Németországban (Bajoro.) dolgozom, itt is lenne megvéve a kocsi és Erdélyben üzembe helyezve/használva. Elsődleges szempont nálam a megbízhatóság (Inkább verjen be városba 12L mint trailerrel vigyem szervizbe. Havonta.)
Motor max 1.6 lenne, hazai regadó miatt. Csak benzines érdekel, évi 8-9000km megyek, városban 3-5km-rt egyszerre.
Ársáv: 2000/2500 euroAmiket eddig kinéztem, prioritási sorrendben. Ha valamelyiket kizárnátok, ajánlanátok, szóljatok
Focus Mk1 1.6
G Astra 1.6
Golf IV 1.6
C Corsa 1.2
Fiesta Mk6
Fiat Stilo/Punto2
Audi A3 Type8L 1.6Esetleg, ha akkor épp, amikor aktívan keresek, kapnék jó alkalmi vételt, szóba jöhetne még egy Fiat Barchetta, Mazda MX5/MX3 esetleg egy pöpec állapotú E32/36/39 -ezek esetében max az 1.8
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Témázgatunk, témázgatunk!? ... avagy mutasd az Android homescreened!
- Nyaralás topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- iPhone-t használók OFF topikja
- További aktív témák...
- Azonnali készpénzes Apple Macbook Air felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
- Realme 7i 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Szinte új, minőségi, állítható ritkítóolló
- Dell USB-C dokkolók: (K20A) WD19/ WD19S/ WD19DC + 130W, 180W, 240W töltők
- Bomba Ár! Dell Latitude 3190 - Intel N4120 I 4GB I 128GB SSD I 11,6" HD I Cam I W11 I Garancia!