Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Házimozi belépő szinten
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Milyen processzort vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- RAM topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
zolikaDB
veterán
Ez a szerelem mikor teljesedik már ki????
-> Egy Toyotának a -25 is megy
-
Acheron
őstag
válasz
Graphics #71592 üzenetére
Jobban jársz a Volvo saját fejlesztésű öthengeresével (benzin vagy első generációs dízel)
Nagyon megbízható, megfelelő karbantartás mellett elnyűhetetlen motorok.
#71594) bitpork: Ahogy Runner 125 írta, kézi váltóval kell venni. Az ötsebességes kézit elég nehéz agyonütni (nekem még nem sikerült...)
-
zolikaDB
veterán
TaaT elsősorban, de más is: tudnátok mutatni "durva", azaz mutatós, igényes Toyota felnit? (nem Lexusét)
-
Acheron
őstag
válasz
runner 125 #71590 üzenetére
Ne tévesszen meg, abból az egyik én vagyok...
-
válasz
runner 125 #71595 üzenetére
Barátomnak a 2.4 dejzeles halt meg, de a Volovónál mondták neki h a 29. benyás sem nagyon szereti.
-
válasz
runner 125 #71593 üzenetére
Már hogyne lenne? Pl a 4 sebességes váltó doszt szétesik mert nem bírja a motor nyomatékát, hogy csak egy komolyabbat említsek.
-
runner 125
nagyúr
válasz
Typhoon47 #71591 üzenetére
Kevésbé ismerem, de forum hsz.-ok alapján ott sincs semmi típushiba.
Dieselfronton 1:1-ben ugyanaz a D5 van bennük 185, illetve 205 lóval (az új modellekbe már belekerült a kisebb 2000-es D3 diesel is, 163 lóval), benzinesből viszont nagyobb a választék, az AWD-kben rendszerint a 4.4 V8, ,illetve a 3.2 benzin van, a már szokásos 2.5T mellett.Korábban azok is szóba jöttek, csak egy hasonlóan fiatalabb, kis futású, patika példány nagyjából 1,5-2m ft-tal drágább volt, mint az S60.
-
Typhoon47
senior tag
válasz
runner 125 #71590 üzenetére
úú tényleg runner. akartam kérdezni, hogy S80ról mi a véleményed? ugyanolyan tartós mint a 60as? itthon egyáltalán lehet szépet kapni?(ahogy elnéztem nem nagyon).
-
Acheron
őstag
válasz
adamssss #71537 üzenetére
Köszönöm a tippet, a konkrét autó keresése miatt még biztosan megyek a Reálszisztémához is, megpróbálok beszélni a szervizesekkel, úgy is van néhány kérdés, amira legvalószínűbben ott fognak választ adni. Voltam már náluk, de akkor csak az autókat néztem meg. A hibrid GS -t nem vetettem el teljesen, de mostanában volt néhány olyan "fuvarom", ahol alighanem probléma lett volna a csomagtartó méret.
(#71536) [rvilike]: Igen, pont ezeket tapasztaltam én is. Különösen a beltér nagyon hangos
(#71565) neduddki: A Volvokat szeretjük, ha szűkek, ha nem
-
-v-
addikt
válasz
!Overdose! #71585 üzenetére
Kösz, átmegyek ..
-
-v-
addikt
Ne már
-
hobizoli
nagyúr
válasz
#43960832 #71580 üzenetére
de mik mennek szet rajta?
az hogy vmi kopo dolgot a nullara elhasznalodasa miatt kell cserelni, hat az ilyen dolog
----
en 400k-t tapsoltam bele a mariskaba, es annak a futomuve vatta uj (110k), a vezerlese vatta uj (138k), meg a gumijai is vatta ujak(78k), es meg a elozo tulaj okozta kuszob serules + az ebbol fakado rohadas is ki van javitva rajta, komplett bal oldali kuszobcsere + hatso kerekiv a lokharitoig csere +feny (77k)
mindezt ket honap alatt -
#43960832
törölt tag
-
hobizoli
nagyúr
-
8th
addikt
válasz
#10726912 #71574 üzenetére
Néhány évvel ezelőtt az Orfűi strandról hazafelé menet a kanyargós részen a buzi motorosok miatt majdnem meghaltam benne. Félre kellett húznom a kormányt és majdnem árok lett a vége pedig jó ha 70-el mehettünk lefelé. Az a futómű /Audi 80 2.3 sedan/ egy rosszul hangolt puha takony. Addig sem és azóta sem ültem annyira orrtolós kocsiban mint az volt. A quattro alatt legalább van egy feszesebb futómű és a súlyához méretezett fékrendszer az fwd alatt meg semmi. Gyorsabban vett kanyarban úgy elmegy az orra mint a picsa és amikor az ember váratlanul szembesül ezzel az nem túl jó érzés.
-
#10726912
törölt tag
válasz
#43960832 #71563 üzenetére
Az 1.6-al semmi gond nincs. 4-es váltó? Annyira nem gyakori...Nekem 87-es évjárat van. 5-ös váltóval. A 94-esben nem fogsz, csak 5-ös váltóval találni! és nem eszi le a hajadat vele. Az 1.8 benzines igen, de ez a 8 szelepes még karburátoros ami nekem van. Cserébe megy, ha taposom. Átlag télen 10 liter hideg járat, nyáron 9. Hosszú távon 7 liter. Vagy nem eszik, ha nem megy, azaz nem taposom. S nem tudom, miről beszél a fórumtárs, minden, csak nem szar a sima első meghajtású. Pontosan olyan, mint a többi első kerekes. Csak csipetet jobb is tőlük, nagyon nem érzed benne az oldalszelet, stabil.
Ja igen, menj oda a 20 éves 80-asokhoz. Nem hemzseg a rozsda rajta, galvanizált kasztnis volt. -
hobizoli
nagyúr
válasz
kalapacsolok #71572 üzenetére
Nem minden autonal, pl a Punto-ban mindig van aram a szivargyujton, a Ignis-ben csak akkor, ha gyujtason van az inditokulcs.
-
kalapacsolok
senior tag
Nézegetem a sima, fűthető ülésvédőket, amiket a szivargyújtóba kell dugni. Ezt írják: "Győződjön meg róla,hogy a jármű leállítása előtt kihúzta az aljzatból a csatlakozót, mert a bekapcsolva hagyott ülésvédő lemerítheti az akkumulátort. Ennek érdekében (ha szükséges) autószerelő műhelyben van
lehetőség arra,hogy a csatlakozó, csak gyújtás ráadásakor működjön!" Citroen C4-em van, 2006-os... A szivargyújtóban nem csak gyújtáskor/motor járásakor van áram? -
Kornel
veterán
na megkerestem a lengéscsillapító mérés eredményeit (maradó tapadó erő):
elsők: 58,4% és 57,2%
hátsók: 50,2% és 48,9%
műszakin a határérték 40% elől, és 20% hátul, és elvileg egy teljesen új gyári gátló se tud 70%-nál többet elől.
a méréskor azt mondták, hogy 30 ezret simán elgurul még, az a kérdés, hogy ha cseréltetem a rúgókat, akkor maradjanak-e a gátlók, vagy csere mind, vagy csak az elsők
akinek van javaslata ne tartsa magába -
8th
addikt
válasz
#43960832 #71563 üzenetére
Mekkora autó kell, hányan használnátok és mennyit? Én három kiló környékén az F Astrát tartom az egyik legjobb választásnak valamelyik erősebb 8szelepes benzines motorral. Azok konkrétan agyonüthetetlenek a széteső beltéren és a rozsdán kívül semmi bajuk sincs ma sem. Alkatrész olcsó hozzá és minden szerelő ismeri. Nehéz vele mellé nyúlni. Vagy ott a sokak által semmibe sem vett Renault 19. Teljesen kulturált kis autó ha nem zabálta fel a rozsda azzal sincs sok probléma minden van hozzá szintén nem túl drágán. Golf 3 sem lenne rossz vétel de kivétel nélkül mindet lakatolni kell szóval ez kiesik. Olaszoktól Punto mk1 jó vétel lehet japánoktól meg szinte bármi ami nincs porrá rohadva. A drága japán alkatrész dumával ne törődj, nettó baromság.
-
neduddki
nagyúr
HI!
ja marreg leakaromirni: falsuilakatosesmeros B2 passat 28ev 1.6td es kajjhacso kipufogo es abt matrinyaazbalakban nemmaidarabanktunik:- )))
udv
neduddki
-
hobizoli
nagyúr
válasz
tomcsi23 #71560 üzenetére
felszereltsegfuggoen 1000-1030kg alapbol egy gyari szeria PGT, es 970-960kg ala nem is nagyon lehet levinni azzal, hogy ulesek karpitok es hatulrol ki, meg klima kificcen
meg itt az az 1.6 16v (Bravo) motor, ami a gyari helyett benne van ebben fujva az kb 25-30kg-val nehezebb is a gyarinal elsosorban a nagyobb meretu DOHC hengerfeje es a szivosora matt, szoval ott amit a sulycsokkentessel nyertek, azt azzal vissza is buktak kbegyebkent a PGT eleg neheznek szamit abbol az idoszakbol a kategoriajaban az 1000kg+ onsulyaval, mert pl a Bravo-bol az 1.6 16v motoros verzio az 1050kg -azaz kb annyival nehezebb csak, amennyivel az a motor benne-, az 1.2 16v meg 1010kg, es az azert szelesebb meg hosszabb is
ehhez kepest pl egy hasonlo meretu Saxo VTS pl "csak" 930kg, vagy a Fiesta RS Turbo is csak ennyi, vagy pl a 6gen 3D Civic 1.4iS klimaval is csak 950kg
-
8th
addikt
válasz
#43960832 #71540 üzenetére
Gömbölyű 80-ast tuti nem vennék. 20évesen már rozsdál rendesen, az elsőkerekesnek rettenet buta a futóműve és a súlyához képest veszélyesen gyengék a fékei. Meg eleve azt a messzeföldre híresen szar 1.8 90lovas motort kerülni kell ha jól be van állítva akkor is leeszi a fejed de legalább nem is megy. Ezt még megfejelni egy 4sebességes váltóval már földöntúli perverzió. Ha mindenképp 80-asban gondolkozol vegyél 1.6TD-t az sem megy de legalább kevesebbet eszik cca. 50ezerért van hozzá komplett papíros motor turbóval hűtővel kipufogóval. 3kilóért tucat jobb választás akad mint az Audi 80 mondom ezt Audi fanboyként. Egy 90-es mecha. difizáras quattro bármikor kéne de 80-as elsőkerekes nem.
-
hobizoli
nagyúr
ennel nem sokkal tobbert kapsz egy sulyos evekkel fiatalabb es hasonloan gombolyu alaku Bravo/Brava-t egy valagnyi extraval pl
es rohadni az sem rohad, mert galvanizalt a bodeja
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
runner 125 #71542 üzenetére
Féknyereg nálam is piros, az csak esztétika.
-
#10726912
törölt tag
válasz
#43960832 #71540 üzenetére
Általában a 80-asok jók. Egyszerű szerkezetek, straba bírók és nagyon olcsó hozzájuk minden. De kerüld ezeket a sufnituning jellegeket, és igyekezz 94-est venni belőlük, abból is sérülés menteset! A 94-es is 19 éves, rozsda mentesek, de huszonévesen azért elő fog jönni, elő jöhet pár rozsdafolt.
Keress ilyesmit (nem pont ezt, de hasonlót. Vagy akár ezt is megnézheted):[link]. Nénivel is lehet kapni[kicsit reszketeg a kasztnija, de ki lehet kalapálni. Mármint a nénit.].
-
Bitpalace
senior tag
-
Bitpalace
senior tag
sziasztok!
Valaki tudna nekem segíteni, hogy egy 2000 utáni fiat punto-ban hol kell ködlámpát kapcsolni? Fontos lenne erre a takony időre tekintve. Mert a bajuszkapcsolóval nem sikerült játszanom, de valaki mondta hogy a mellékelt képen ami be van keretezve pirossal alatta lévő két kis kapcsolóval (az ablakemelő gomb mellett jobbra) lehet kapcsolni, de nekem nem csinál semmi. Lehet hogy ki lennének kötve
üdv!
-
#43960832
törölt tag
Mi a véleményetek erről? Meg úgy általában ezekről a 80as Audikról?
-
!Overdose!
őstag
válasz
kalapacsolok #71538 üzenetére
A legelegánsabb az első megoldás lenne, főleg gyári kapcsolóval és kábelezéssel, de egy utólagos, jó minőségű ülésfűtés is megteszi. Nem kell hozzá szétvágni az üléshuzatot sem. [link]
-
kalapacsolok
senior tag
Sziasztok! Ülésfűtést szeretnék a vezető oldalra előre, Citroen C4 coupemba, 2006-os... Először is a megoldáson gondolkodom, ti melyiket javasolnátok, ár/érték arányban melyikkel jövök ki a legjobban? 3 lehetőség merült fel bennem, rárakós ülésbetétet nem akarok.
1) Vegyek bontóból egy ülést, amiben gyári ülésfűtés van... (Bár nem tudom, a gyári ülésfűtés mennyire jó)
2) Veszek egy vékony ülésfűtést, és beszereltetem a gyári huzat alá. Bár nem tudom, mennyire szerencsés a gyári huzatot szétvágatni és macerálni...
3) Veszek egy vékony ülésfűtést, rárakom a gyári huzatra, és szabatok rá egy újabb huzatot...Aki szerelt be utólag, az hogyan csinálta? Egyáltalán milyen típusú ülésfűtést érdemes venni - karbonszálast, sok fokozatút? Köszönöm a segítségeteket előre is!
-
válasz
Acheron #71535 üzenetére
Sajnos ennyire nem vagyok képben, hogy melyik típusba melyiket szerelték. És a különbségről sem tudok sokat nyilatkozni. Érdemes bemenni a Reálszisztémába és ott a főszervizessel beszélni. Biztosan elmondja a véleményét, nagyon rendes fószer, és vérprofi.
Egy gyerek még határeset, de kettőnél tényleg szűkös lenne a hely.
Szervizhez az a véleményem, hogy a kis dolgokat érdemes megcsinálni bármilyen helyen, fölösleges kifizetni a plusz kemény tízezreket. Viszont komolyabb alkatrészeknél, cseréknél csak márkaszerviz.
[rvilike]: Igen pont olyan. Ráadásul kék színe van a füstnek...
-
Acheron
őstag
válasz
adamssss #71534 üzenetére
A 450h a csomagtér miatt nemigen játszik (sajnos) - van egy gyerkőc, kellhet a hely. Egyébként nem lenne kérdés, az lenne a befutó. Az új minden szempontból jobb, nyilván.
sokkal nagyobb belülről, és a csomagtartóba is élhető.
A fenntartási költségekkel kapcsolatban nagyjából képben vagyok, nem fogok meglepődni a számlákon.
A CVT azért kérdéses nekem, mert az egyik típusnál dícsérik, a másiknál "nyúlósnak" nevezik
A hatsebességesről jókat olvastam. -
válasz
Acheron #71532 üzenetére
A km nem vészes, de alaposan járd körül a témát, mert egy ilyen auto-nál nem két fillér a javítás. De ha márkaszerviz árulja az megnyugtató. Érdemes megkérdezni, hogy az előző tulaj, hogy hajtotta a verdát.
Motor: amit linkeltél az egy 250 lóerős v6-os. Elég erős ahhoz, hogy megmozgasson 1.8 tonnát. 100 alatt néha olyan érzésed lesz mintha versenyautóban ülnél. 150-még kihúz rendesen onnantól kezded érezni, hogy a fogy a kraft.
Az elektromotorosat is vezettem (gs450h). Na ott 200-ig van kraft. Úgy képzeld el, hogy 130-nál nedves úton padlónál bekapcsol a vsc, amúgy kipörögnek a kerék. Nagyon baba az a 350 ló, de azt kezelni is tudni kell.
Váltról nem tudok nyilatkozni. Ha jól tudom a GS-ek megkapták az ISF váltójának egy módosított verzióját, és az pedig nem igen hagy kívánnivalót maga után. De mondom váltókról nem nagyon tudok nyilatkozni. Igazából mindkét modellben hibátlanul teszik a kötelességüket, és túl vannak méretezve, ergo nem jelentenek szűk keresztmetszetet.
Ugye a hibridnek egy hátránya van, hogy a csomagtérből veszik el a helyet az aksik. Az új IS szériánál már nem, és valószínűleg a 2014/15-ös gs-nél is beültetik alá.
-
TaaT
nagyúr
válasz
!Overdose! #71531 üzenetére
Úgyám
[link]
-
Acheron
őstag
válasz
adamssss #71529 üzenetére
Köszi az infókat!
Ültem már mindkettőben, a GS valóban passzosabb, ha napfénytető is van benne. 185 vagyok én is, úgyhogy kb ugyanaz a feeling. Határeset. A háromezres szívó és a 3.3+elektromotor, illetve a 6 sebességes automata és a CVT közötti különbség érdekelne igazán, ha van erről tapasztalat. (Megbízhatóság, dinamika, hang, stb)
A km szerintem nem vészes, és márkaszerviz/kereskedés árulja. -
válasz
Acheron #71525 üzenetére
Arra vigyázz, hogy ez a szériás GS300 elég alacsony tetős. Nekem pl nem fért be a fejem normálisan. pedig nem vagyok nagy (185cm).
A 146e km elég sok. Vétel előtt nagyon át kell nézetni a márkaszervizben. A budaörsi szalont ajánlom.
A terepjáró (rx) kényelmesebb lenne. De mondom ülj bele, és ha neked jó a méret akkor ok.
Megbízhatóságban még mindig a toyota/lexus a legjobb, de már nem Japánban hanem Franciaországban, vendégmunkásokkal szerelik őket. Azt hiszem csak az LS széria maradt japán. Az alkatrészek viszonylag drágák, de kevesebb is a gond velük.
Ja és a Mark Levinson jobban szól mint egy koncert...
-
-
TaaT
nagyúr
"Wolsvagen golf, normál álapotu"
Látjátok ez itt a baj, valakinek ez a normál állapot
-
-
Acheron
őstag
válasz
bitpork #71517 üzenetére
Nem akarom összehasonlítani más gyártókkal.
Nem zárható ki a szubjektivitás, felesleges lenne
Az RX400h és e között gondolkodom, és kíváncsi vagyok, hogy ezen a fórumon mi a vélekedés erről a háromezresről (vagy akár az RX 3.3 -asáról), illetve a típus műszaki jellemzőiről. A küllemet, szolgáltatásokat magam is meg tudom ítélni, de a motorizáltságban, szervizigényben nem vagyok annyira otthon, próbálok minden infót begyűjteni - ha lehet, használom a kapott infókat, ha nem, nem -
-
DeFranco
nagyúr
-
Acheron
őstag
Mi a vélemény ennek a típusnak a motorjáról, sebváltójáról?
-
runner 125
nagyúr
válasz
hobizoli #71509 üzenetére
Arra is gondolj ha netán megcsúszik az autó és betonpadkát fogsz vele, akkor az alu felni komolyan meg tud sérülni, rosszabb esetben akár törni is. Noh most egy lemezfelni max meghajol, ami javítható, vagy ha nem, pár ezresért veszel másikat.
..én ennek híve vagyok, télre lemezfelni, nyárra alu. -
hobizoli
nagyúr
válasz
runner 125 #71505 üzenetére
vagy kell melle egy masik aluszett nyarigumikkal
-
TaaT
nagyúr
válasz
hobizoli #71501 üzenetére
Itt mondjuk az átlag autósokról van szó, nem találkozójáró autófanatikokról.
Az Ultraleggera már simán a "megfizethetetlen még használtan is" kategória szerintem.
Talán a Superturismo GT-k 15-16-os méretben még megfizethetők és elég sok van belőlük a piacon, bár nem könnyebbek mint bármilyen más kommersz alu, cserébe mondjuk elég erősek. -
-
#27813376
törölt tag
válasz
hobizoli #71502 üzenetére
Nem is a só miatt szokták mondani, hogy ne alu, hanem mert általában kisebb méretet tesznek fel acélfelnivel, így jobb a hóban. Illetve télen jellemzően több a latyak, amikoris nehezebb észrevenni a kátyúkat, az alu meg érzékenyebb ezekre, pláne peres gumival. Hát ezért jobb télen az acél....
Mondom ezt én, aki aluval nyomom már évek óta télen is -
hobizoli
nagyúr
válasz
Typhoon47 #71482 üzenetére
az alufelninek sem lesz semmi baja a teltol meg a sozastol
a mariskan is 2005-s teligumik voltak a gyari alufelniken, meg az osztrak tulaja rakatta ra kb akkoriban, es vagy 5 telet biztos lehuzott ott vele
es ott sozzak az utakat faszan, foleg az Alpok-banes semmi baja nincs a felniknek
Új hozzászólás Aktív témák
- One mobilszolgáltatások
- Házimozi belépő szinten
- Trollok komolyan
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Anime filmek és sorozatok
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Akvarisztika
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- Új és régi konzolok Okosítása/Softmodoloása, és Szoftveres szintű javítása - RÉSZLETEK A LEÍRÁSBAN
- Keresünk dokkolókat
- Nexus 6P 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T450 - i5-5GEN I 16GB I 256SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- 3DKRAFT.HU - 3D NYOMTATÁS - AZONNALI ÁRAJÁNLAT - GYORS KIVITELEZÉS - 490+ POZITÍV ÉRTÉKELÉS
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest