Hirdetés
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- A YouTube-ot is betiltják a gyereknél az ausztrálok
- Gyilkosságban és öncsonkításban akart segíteni a ChatGPT
- Kompakt vízhűtés
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Mini-ITX
- TCL LCD és LED TV-k
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Haladó fájlrendszerek, de mire jók? Ext4 vs Btrfs vs ZFS vs APFS
Hirdetés
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Arra gondoltam h politically correct voltál. Vagy EU komform. Vagy hogy könnyebb legyen Neked, finom és nőies
(#38094) ESP: Én kész, de mindig...meg iszonyat el tud önteni az ideg, amikor ilyet látok-hallok. Az ember a 10 körmével kikaparja magának, és egy f@ssz0po' tönkreteszi. Nem vagyok vallásos, de az iszlám kézlevágását simán bevezetném erre. Vagy egy baszott nagy akkumulátort a kocsiba, ami mondjuk 24k volt alá helyez mindent amint a paraszt hozzáér....
-
m3tr0
őstag
válasz
bitpork #38093 üzenetére
Mocskosul harmadnapos vagyok, mert 2 napot végig buliztam...de nem értem most először,hogy mit írtál.
A VTI az egy más dimenzió..árban is...de ritka belőle ami tényleg jó..az meg baszott drága.
Egy jó kis 1.5 iLS , vagy 1.5 VTEC, de akár a jó kis 1.4-es 90 lóval is jó.
De akkor se egy ilyen agyoncuccoltat kell venni...mod: bocs mindenkitől,hogy össze-vissza írok..de tényleg offon vagyok.
-
_NCT
addikt
-
qdak
addikt
válasz
Klemens #38086 üzenetére
ez nekem is tecik, havernak van ilyenje bar az 1.6 VTI jobban birja mint az enyem, 1x szart be neki elektronika aszem 30 bol meguszta meg lampa csere, bar utoljara a valtoja is kezdett szarodi, de meg mindig olcsobba lesz mint nekem az omi, aztan alig tudtam vele tempoba jonni, mikor 1x haza jottunk gyorbol...
szoval sztem nem rosz gep, maga ez a fajta, h ez mien meg kell lesniESP, bit tobbiek, havere detto u ez volt, agyig ultetve stb, de baz ez igy is birja
en megneznem, ha teleg nom is ezt de maga a fajta az faja, ja es nagyobb mocival vedd, az 1.6 vti se zaball tobbet, csak ha feltolod 8ezerig az rpm et, de akkor elszabadul a pokol -
-
-
hobizoli
nagyúr
-
qdak
addikt
7500 as cserciklus na ne, aazert ezt nem hiszem el, meg 10W60 at bedobta ami kemyeny, en mindenkepp a higabbat valasztanam Larixor 0-5W30/40
szerettem volna olcsobban meguszni 20K nal a cseret, de akk maradok a 2x4L castrolnal, esetleg ez http://www.olajshop.hu/auto-olaj/xado-5w-30-sm-cf-4-l.html ? -
-
Klemens
őstag
Sziasztok!
Nézegetek autókat olyan maximum 500K-ig átírással együtt.
Ma ezt találtam és konkrétan szinte egyből elélveztem.
Tény...eléggé olcsó ahhoz képest ahogyan kinéz. -
Laraxior
titán
de ezaz, hogy 3-4 féle olajat ír
Kapacitás : Kenőanyag-kapacitás 5,35 liter
Kapacitás : Szűrő kapacitása 0,25 literHasználat : Normál
Intervallumok : Csereciklus 30000 km / 12 hónap
Termékek : Magnatec 5W-30 A3/B4
: Magnatec 5W-40 A3/B4
: Magnatec 5W-30 A5
: Magnatec 10W-40 A3/B4Használat : Szigorú
Intervallumok : Csereciklus 10000 km / 6 hónap
Termékek : Magnatec 5W-30 A3/B4
: Magnatec 5W-40 A3/B4
: Magnatec 5W-30 A5
: Magnatec 10W-40 A3/B4ez az A3-B4-A5, ezek micsodák?
-
hdman
őstag
válasz
Laraxior #38081 üzenetére
Ird be a kocsid tipusát a formulába, amit qdak-nak linkeltem. Amit kidob, olyat tegyél bele. Nekem is dob 5w30, meg 40et is. Mindkettő jó, de 5w 40 jó lesz
az omira 8000 km olaj cseret irnyaak, meddig hasznalnatok a mai olajakkal ?
Én 10-15 ezrenként cserélek, ahogy éppen kijön.
-
hdman
őstag
válasz
Laraxior #38079 üzenetére
Sirtok itt a kátyúk miatt
Na ez a kátyú, ami nálunk van, az csak lyukacska
qdak: a héten én is olajat cserélek: Magnatec 5W-40 C3 megy majd bele. A castrol szerintem elég jó. A GM olajról hallottam már rosszat, tuti nem raknám a kocsimba. A Puntoban most Selénia van, a Transporterben meg a Corsában Castrol Magnatec.
Ja és tessék: [link]
-
mycso
veterán
-
-
giigz
veterán
Hajdúszoboszló - Nagyhegyes útvonalat ismeritek?
Szerk.: Átlag autóval 50-70 az utazó, de akkor már kap a kocsi rendesen.
Ólróddal 120 is kényelmes volt
-
-v-
addikt
-
whitezo88
nagyúr
[link]
csak a szokásos. amíg az Üllőit (többek közt) nem tudják befoltozni, addig nincs miről beszélni. -
DeFranco
nagyúr
occan borotvája: fel kellett volna hívni az okmányirodát:
beszéltem a pécsivel és a szolnokival is, mindkét helyen azt mondták, hogy ha A eladja B-nek és B eladja C-nek (ez vagyok én) akkor elég a tulajdonosi láncolatot bizonyító szerződéseket bevinni, nem kell kétszer eredetvizsgálni és nem kell kétszer okmányozni, csak egyszer (a BC ügyben) "csak" az illetéket kell kétszer kifizetni.
Hozzátenném, hogy azért érdemes C-nek B-vel együtt bemenni, biztos ami biztos
-
Ez alól is van kiskapu
Nekem Gazsi cégre lett véve én csak üzembentartó vagyok a költségelés miatt, és a cég tulajdonosváltása miatt nem írták át okmirodába, de lepecsételték, hogy folyamatban lévő ügy. Oszt amikor a 60 napon túl totyogtam, aszonták nem kell másik, mert "folyamatban lévő ügy"
-
8th
addikt
válasz
Kornel #38050 üzenetére
Nyilván az üzemeltetés körülményei sem mellékesek de ha egy autónál tizenötezer kilométerenként kell olajat cserélni akkor tizenötezrenként kell. Nem harmincezer, nem negyvenezer. Tizenötezer. Ezen az sem sokat segít ha übercsoda long life olajat rak bele az ember és autópályán kívül soha mást nem látott a kocsi. Még azt mondom finomabb bánásmód esetén vagy ha gázüzemű az autó akkor egy ~20%-al ki lehet tolni de többel szerintem nem érdemes. Előbb vagy utóbb de biztosan orális szexbe torkollik az ilyen hazárdjáték.
-
DeFranco
nagyúr
válasz
Laraxior #38059 üzenetére
és többször fel is használható? nem ugyanaz... azért kérdezem
@Qru: dettó... nem láttam még ilyen papírt, nem tudom, hogy például felvezetik-e rá az aktuális tulaj nevét, akkor egyből bukik a gyakorlat, hiszen már más a tulaj
@bigmasterg: necces... akkor lenne két szerződés párhuzamosan, max. akkor vállalnám be, ha jönnek velem az okmányirodába, és ha a kezemben van a nevemre szóló forgalmi (nincs lefoglalás, nincs beelőzés) akkor fizetek. De inkább egyáltalán nem. Írják a nevükre.
-
bigmasterg
addikt
válasz
DeFranco #38058 üzenetére
Elmentek a szerelővel az eredeti tulajhoz, viszel saját tanút (akár kettőt).
Ott írtok egy másik szerződést, az eredeti tulajjal.
Kulcs(kocsi), forgalmi, törzskönyv nálad.Ennyi. Ez után már te vagy előnyben.
szerk.:
Úgy látszik, hogy eredetiségvizsgát nem kell kétszer csinálni.
Számold ki, hogy mennyi lenne a 2x átírás és döntsd el, hogy neked megéri-e. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
DeFranco #38058 üzenetére
"35/2000 (XI. 30.) 44§ 5. bekezdés
" A (2) bekezdés a)-f) pontjában felsorolt a közlekedési igazgatási ügyintézés megkezdésének feltétele az eljárás kezdeményezését megelőzően legfeljebb hatvan napon belül elvégzett előzetes eredetiségvizsgálat. A hatvan napos határidőbe nem számít be az az idő, amíg az eredetiségvizsgálatot követő büntetőeljárás során a jármű lefoglalás miatt a hatóság őrizetében volt."
mod: link
Tehát 60 nap.
-
Laraxior
titán
Az átírás több mint 100k volt. Meg rá két hónapra lejárt a műszakija, amikor megvettem októberben, decemberig volt rajta műszaki. A javítás az meg... volt egy generátor-felújításom, két gyújtótrafó és ennyi baja volt, de az utóbbi az renault betegség, még jönni fog párszor. Vezérléscsere, futómű, új akksi, féktárcsa, fékbetétek... miegymás, ezek rendszeres dolgok. Nyáron elviszem váltóshoz, cserélnek az automatában vezérlést,ennyi gondja van. Bár előbb a kipufogót kapja, a váltó az ráér
Elvileg van 800k körül olyan ami pöpec, de ki tudja, hogy ténylegesen mennyit futott, én tisztába voltam vele, hogy drágább lesz, de ami fel van írva, az biztosan el van végezve rajta. Ki az aki 3 literes autóval évi 8-10k km-t megy? Mert a legtöbb 2001-2002-esben 120-150k km vanAz enyémben 221 van, de az tényleg 221...
(#38058) DeFranco: 30 vagy 60 napig érvényes az eredetvizsga, rá van írva a papírra.
-
DeFranco
nagyúr
kérdés: ha egy autót megvesznek, ekkor megcsinálják az eredetvizsgálatot, és tegyük fel egy hét múlva újra el is adják, akkor megint kell csinálni eredetvizsgát, vagy még érvényes az egy héttel azelőtti?
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
bigmasterg #38041 üzenetére
Ótómatát nem akarok... De nem rosszak az fix.
Találtam egy 2,5-ös benyósat, 6 sebességes váltóval de az is bakker egy lízingelt állami verda ami nem annyira jó ómen...
LuckyL: Márkaszervíz? Azok nem csak drágán de sz@rul is dolgoznak (leglalábbis ez a saját tapasztalatom). De ez sajnos nem ott és számla nélkül volt ennyi.
-
r6man123
senior tag
Köszönöm szépen mindenkinek a segítséget! Már tudom, hogy kb mi-mennyi-hogyan, már csak gürizni kell!
-
Laraxior
titán
Máris Renault-ék küszöbén toporgunk. Lagunát legfeljebb akkor veszünk (van ennyiért I-es és II-es széria is), ha háromhavonta futóműveshez akarunk járni, de nem vetjük meg az általános motorszervizeket, az elektromos szakikkal pedig közeli barátságot ápolunk.
Én bevállaltam 600ba, és rohadtul nem bántam meg. Szeretem is
-
válasz
whitezo88 #38042 üzenetére
pl egy autókölcsönző vagy flottakezelő
a kitolt olajcsere periódus egy nagy flottánál szép nagy megtakarítást eredményez
mire kijönne bármi baja tőle (ha egyáltalán), addigra rég el lett adva
max 3-4 évig tartják meg, de a kölcsönzők gyakran még az első kötelező szervíz előtt eladják -
whitezo88
nagyúr
a "long life" kenőanyagokról:
[link]
"Ez lehetővé teszi a gyártói előírások szerinti olajcsere intervallumok 30.000-50.000 km-ig történő kitolását. "
jesszus ki az az idióta aki 50 ezrenként cserél(ne) olajat?!én maradok a max 15 ezernél / ill. 1 évnél.
-
_NCT
addikt
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
werszomjas #38032 üzenetére
Ahh az a Subaru gyönyörű. Szólj ha eladnád.
mod:
Ezzel szemeztem, de kiderült, hogy céges kocsi volt és 2x is volt törve elsőre csak egy pár százezres kár másodjára több mint 1 milliór fizettek ki neki a kárra. Ezek után ki se mentem megnézni.
-
werszomjas
addikt
Őt ajánlom Debrecenben: BASA üvegfólia
Legegyszerűbb ha arra fordulsz, ránéz és megmondja, mennyiért vállalja el.
3 autót csináltam már nála, szépen dolgozik.
Őt 3éve csinálta meg nekem 30.000ft-ért, bár nem kértem róla műbizonylatot, meg semmi papírt, bár ezek nagyobb ablakok, mint a megane.
Ő pedig talán 20-25 ezer ft-volt 1 éve (ha jól emlékszem), műbizonylattal, számlával, mindennel együtt.
Ezek alapján én 20-25ezret tippelek (fólia + munkadíj együtt), de kérdezz rá, akár telefonon is
A m2-t egyébként magad is lemérheted, egy mérőszalaggal
-
giigz
veterán
Nem tudjátok véletlen, hány m2 üvegfólia kell az én 5 ajtós Megane-omra? A felrakás ára benne van, vagy az mennyibe kerül?
-
latyak17
tag
Ex kamionos kocsija eladó...
-
whitezo88
nagyúr
mai program:
olajcsere LM 5W40 5l (egy cetlin még feljegyezték, ha az igaz, 1,5 éve volt cserélve kb 12k km-rel ezelőtt)
levegő- olaj- pollenszűrő csere
termosztát csere Behr ThermTronic 19ezer + víz
a betört klíma panel csere 6e+beszerelés
ülés alatt lufi csatlakozó visszadugásdélutánra megyek is érte.
ha ez megvan még egy 2 lépcsős védelem bele és egy ideig elmegy. Illetve majd első stab pálcát kéne cserélni mert megrángatva kopog...
hát ez van ha menni is akar az ember és nem ridegtartja...
-
8th
addikt
-
qdak
addikt
válasz
MunezXBK #37949 üzenetére
nem sajna, barcsak az lenne, elol vmi csapagy nem csapagy mar, ahol a generator meg ezek szijjal ossze vannak, na mert a szijat lehet hallani h neha megcsuszik,
azonkivul durvan kekes fustom van, end viz is ment ki belole. remelem csak hengerfej tomites, holnap meg erjek haza erjek el szereloo muhejig.
-
t1
veterán
Srácok kérdés!!!
Hogy áll most az autóüveg fóliázás, tudom a szabályokat, hogy első üvegekre max 70%-os fólia mehet ami az üveggel együtt kell produkálnia ( színezett üvegre rakva bukta már) , hátra mindegy ( hátul van nekem Llumar 20-as körben van róla rendes műbizonylat is ) szóval van olyan akinek elöl van 70-es és átment vele műszakin? Mert elvileg ha megfelel a szabálynak átkéne mennie nem? Vagy ez csak elviekben van így ? [link]
-
neduddki
nagyúr
válasz
!Overdose! #38001 üzenetére
HI!
en bezeg igen, nekm nem buli 200Mmenkent elkolteni .5-1M-et:- (
aaa legutljara mikro arrajartunk fotnal elege ures votudv
neduddki
-
Xero
nagyúr
206 klubban van pár 500k km fölötti gép is. Az 1.4hdi még a bajosabb motorok közé tartozik, de egy 1.4 8v vagy 1.6 16v esetleg egy S16 ki tud vinni a világból.
(#38015) Balupapa: Én Michelin, Conti és Bridgestone párti vagyok. Ezek alá már nem is nagyon adnám. Féken, gumin, futóművön ne spóroljon az ember.
-
Balupapa
senior tag
válasz
!Overdose! #37959 üzenetére
#37960) kornelka: Hát ez elég szomorú
nem akarok 175 fölé menni
főleg hogy akkor már ballonosodik is és nem néz ki jól
(#37961) !Overdose!: azt én se, ez az eco contact igy akkor elég gyenge eresztés!
Én is várom már -
giigz
veterán
Erről jut eszembe, egy ismerősömnek Peugeot 206 1.4 hdi-ben nemsoká 400k km lesz. Érződik rajta, hogy nem A6-os Audi minőség ennyi km után, de kutya baja.
-
golya32
senior tag
Tényleg nagyon megbízható a hondaitt van haverom accordja már 400e km van benne de még bírja.
-
giigz
veterán
válasz
r6man123 #38008 üzenetére
Jó hírem van, maradhat a motor! Ennyi pénzből jó autókat lehet kapni. Most vettem én is hasonló árkategóriában egy Reanult Megane-t, ez is lehet egy alternatíva neked is.
Tehát Megane, Clio, Punto 2, Corsa, ezek olcsón megvannak, és jól el lehet lenni velük, biztonságosak is. Évjáratban 96-98-tól vannak ebben a kategóriában.
Sok más lehetőség is van, pl. japán vonalon is, Civic, Almera, stb.
Biztos ismered, de a hasznaltauto.hu-nak van egy részletes keresője, oda beírod az adatokat, és kihozza, hogy milyen autók felelnek meg a kritériumnak.
-
r6man123
senior tag
Sziasztok!
Nagyon vívódok magamban. 26 éves vagyok, pályakezdő frissdiplomás, aki 14 éves kora óta motorozik. A nevemből nem nehéz kitalálni, hogy milyen motorom van, abból is egy 2002-es évjáratú. Ez a szenvedélyem, nagyon nehezen válnék meg tőle, de ha a lentebb szereplő árkategóriában nem lelhető fel normális gépkocsi, könnyekkel kísérve, de megszabadulnék a drágaságtól.. Szóval:
Mivel már külön élek a családtól, ezért egyre égetőbbnek érzem egy használt autó beszerzését, melyre úgy 500.000Ft keretet tudnék hosszabb távon elkülöníteni(tisztán az autóra, átíratás, műszaki stb költségek ezen felül). Autók terén teljesen laikus vagyok, ezért szeretném a ti avatott segítségeteket kérni. (Annyit tudok, hogy a család Peugeot 307-ese pont a legrosszabb széria (asszem 2002), amivel a mai napig küszködünk, így az oroszlános márkából teljesen kiábrándultam).
Család nincs, főleg városi és rövidebb távokra rohangálnék vele, az sem baj ha sportosabb kivitel (már amennyire lehet sportosságra számítani ilyen árkategóriában) és persze ne nyeljen be a benzintank a pénztárcámat.Tehát a kérdés:
Milyen márkájú, típusú és évjáratú autókat lenne érdemes nézegetnem, amikkel nem lesz gond és a szerviz költségek sem rúgnak vállalhatatlan magasságokba? -
!Overdose!
őstag
válasz
golya32 #38003 üzenetére
A 2.2 D4-D-ről úgy rémlik, hogy nem a legmegbízhatóbb, de lehet, hogy keverem valamivel, úgyhogy inkább olvass/kérdezz utána. A 2.2 i-CTDi viszont egy nagyon kellemes motor olcsón és szakszerűen felújítható Bosch injektorokkal.
Mod: Az Accord csak facelift után (2006) lett 6 sebességes, ha ez szempont.
-
ESP
őstag
válasz
!Overdose! #38004 üzenetére
Na ezért kérdezem. Most is dugig van autókkal
-
golya32
senior tag
válasz
!Overdose! #38001 üzenetére
Az avensis 2.2 200e km a honda accord 2.2 180e km, 3 millért már van 80e km-es skoda is.
Azért a skoda is kényelmes, vennék én újat is csak nincs annyi zsém -
ESP
őstag
válasz
!Overdose! #38001 üzenetére
Erre gondolok.
CR-t nem ismerem annyira. Céges octinkból indultam ki amiben 400k felett van és nem volt még megbontva.
-
!Overdose!
őstag
válasz
zsoltee10 #37988 üzenetére
3.0 D4-D, Denso.
ESP: A fent említett Toyota miatt eléggé körbejártam a témát és több neves injektorossal is beszéltem. Ritka, hogy egy CR dízel injektor a magyarországi nem prémium üzemanyagokkal elmenne 250e km-nél többet. Ilyenkor jön a csere vagy felújítás, ha az adott injektornál egyáltalán lehetséges. Az injektorok után jön a szivattyú. A turbo élettartama persze erősen user függő, de sajnos az sem örökéletű.
A látszat ellenére nem vagyok CR dízel ellenes, de ezeket bele kell számolni a buliba. Ha továbbra is ennyit fogom használni az autómat, akkor lehet, hogy a következő nekem is dízel lesz. Mindenesetre én inkább olyat fogok keresni ami többet futott, de már cserélték benne a fent említett alkatrészeket.
Mod: Nem a volt AAA Auto-ra gondolsz?
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Témázgatunk, témázgatunk!? ... avagy mutasd az Android homescreened!
- Nyaralás topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- iPhone-t használók OFF topikja
- További aktív témák...
- Vállalom Xiaomi Okoskamerák szoftveres javíttását
- ÚJ AXIS M1114 hálózati kamera Kompakt és adaptív HDTV Onvif
- Techsend cyber A 2023 elektromos roller eladó
- Eladó Bontatlan új Amazon Echo Dot 5 Smart speaker Amazon Alexa fekete, kék vagy fehér színben
- ÚJ, USB-C-s / elemes, rádiós (RF), wifis (Tuya, SmartLife, stb.), programozható okostermosztát
- LG 27GR83Q-B - 27" IPS / QHD 2K / 240Hz & 1ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync / DisplayHDR 400
- Okosóra felvásárlás!! Samsung Galaxy Watch 5 Pro, Samsung Galaxy Watch 6 Classic
- Magic Trackpad legújabb fajta, lightning csatlakozóval
- IPhone 15 Pro Akku: 88% 12 hó jótállás!
- ÁRCSÖKKENTÉS Dell Latitude E6320 notebook eladó