Hirdetés
- Jobb biztonságot és energiahatékonyságot kínál a Bluetooth 6.1
- Módosította az előző generációs Dimensity csúcslapkáját a MediaTek
- Visszafogva, de még visszatér a GeForce RTX 5090D
- Computex 2025: mindenkinek elérhető AI szuperszámítógépeket vizionál az NVIDIA
- Computex 2025: közeleg az NVIDIA Computex előadása
- Házimozi belépő szinten
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Apple MacBook
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Panasonic LCD és LED TV-k
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
fulton
addikt
Szeszélyes ez az időjárás mostanában, fura egy május ez. A héten egyszer kapott el az eső de többször bilibelógott a dolog. Viszont ez a hét "szép" lett, 452km. A relative effort kilépett , meg magamon is érzem hogy most kicsit pihenni is kell (ez a szeles idő jobban megtépáz, jóformán egész héten erős szeles idő volt..)
amivel am semmi bajom, de érzem hogy hasonlóan a hideghez jobban szed.
az icu azt írja a legutóbbi tekerésemre: fittség 75, forma -25. fáradtság : 100 -
flash-
veterán
olyan asszonykávál megtekerhető fél napos aszfaltos (esetleg trekkinges) kerékpáros kirándulós útvonalat- környéket tudnátok ajánlani ami látványos, érdekes? 50-max 100km távig (és kb max 500m, nem erősen meredek szintemelkedés is belefér neki)?
(balatonkör, balatonfelidék, visegrádi hegység, bp szentdndre,ill bp-vác ,Tiszató ezek mostanában megvoltak, valami más esetleg?tudom hogy azért ennél jóval több van ,új erdei aszfaltos kerékpárutak is talán (leginkább magyarország középső harmada környékén, ne kelljen innen a ceglédi járástól fél napot utazni hogy odaérjünk)
van valami top amit mindenképp ajánlanátok?
most így hirtelen a velencei tó +mellé valami plusz útvonal hogy ne legyen olyan rövid, esetleg vértes? ugrottak be de nincs helyismeretem) -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
eddie1978 #329171 üzenetére
Szerintem mivel mire bevittek neked a tünetek kvázi elmúltak talán még rehabilitáció sem lesz, hisz ha minden funkció (motorikus, idegi) visszatért a normálishoz akkor mit rehabolni?
Gondolom kis időre alapjáratot tanácsolnak aztán annyi.🤔
Toobee...itt van mellettünk a bájkpark is, bár most mintha zárva lenne.
...a sípálya mellé van kialakítva. Hamarosan linkelek egy saját videót is, abból talán jobban látszik milyen volt a tegnapi terepezés.
-
6030D
addikt
válasz
Toobee #329173 üzenetére
3x akartam menni a Naszályra (láttam, hogy jön a fekete felhő), a második végén elkezdett csepegni az eső. Lefelé alig láttam a szemüvegen (meg elfelejtettem már, mekkora élmény patkófékkel esőben lejtőzni
), de az aljában meg minden száraz volt. Na, akkor megyek még egyet.
Kb a feléig se jutottam, amikor elkezdett szakadni, megfordultam és hazáig szétáztam felülről, alulról. Fürdés után kisütött a nap.
-
Sziasztok!
Nagyjából megvan minden alaktrész az első országúti bringámhoz.
A nagy kérdés, hogy hogy szokás stucni hosszt választani?
Nem tudom másik outihoz hasonlítani.
73 fokos a fejcsőszög, -17 fokos szögű stucnira gondoltam, hogy víszszintesen legyen.
Bullhorn kormányom lesz, 31.8mm befogóátmérővel.A hézagolással nem lesz gond, van itthon bőven sokféle.
Kössz!
-
eddie1978
senior tag
válasz
Hasaggymeg #329170 üzenetére
Szép. Benne van a lábamban a bugi. Mennék már.
Héten még itt kell lennem a kórházban. Szobatársamnál ugyanez van. Neki lesz három hét rehab. Én még nem tudok semmit. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
Napfénysüti #329167 üzenetére
Az az!
...csak mi jobbára az erdőben mentünk, és fel a meteorológiai állomásig...a tó meg ~1km a szállásunktól.
...az aszfalt meg minden kanyarban Pári-Rubé fíling.🤭
-
-
Napfénysüti
nagyúr
válasz
Hasaggymeg #329164 üzenetére
Vrsic hágó?
Jasna tavat ugye megnéztétek? -
MC Pite
veterán
Hasaggymeg: Jól néz ki
Múltkori defektnél kb 100-200 méter gurulhattam levegő nélkül, így néz most ki a Corsa.
Szerintetek normális nyomáson nyugodtan használható, volt aki ilyennel be..pta?
-
dom1n0
őstag
válasz
Hasaggymeg #329164 üzenetére
Huh nagyon szep helyre mentetek.
Nekem ma “csak” egy helyi seta jutott, szerencse a Matra mar latszik innen is.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
FeniX- #329163 üzenetére
Mai, a második menet...nem tudom miért neked címeztem.
Mind1...
Volt ma minden, aszfalttól kockakövön keresztül murváig és trailig minden...és bár néhány helyen tolta nejem a murvásított CX bringájával, azért 99%-át lenyomta vele.(10,5kg alu, 38-as Vredestein Aventura gumik ~1,9-1,5-re fújva, 34/36 legnagyobb lánckerekek, (ugye mindent kisimító
) karbon villa). Az erdei mászás parádés volt, a valaha egyik legszebb/jobb/élvezetesebb.
-
vallas
őstag
válasz
FeniX- #329154 üzenetére
és mielőtt rögzítetted a hajtókart, megnézted , hogy van e benne holtjáték, mert az műanyag csavar szolgál arra, hogy kivedd a holtjátékot a pedálból.
lehet levenném, és ráhúznék a csapágyakra, ott azt hiszem 40nm -t írnak, az a kézzel amíg bírom.... aztán utána hajtókar vissza , műanyag csavar kézzel addig, hogy nincs holtjáték, és mehet a hajtókar... -
parandroid
félisten
válasz
velizare #329156 üzenetére
Mindehhez hozzátenném még, hogy én pl süket vagyok, és nem hallom a csengőt - papírom van róla, illetve hallókészülékem is, amit sportoláskor, illetve szabadban a szélzaj/izzadtság kombó miatt nem hordok. Szóval én eleve úgy csengetek, hogy nem várom el, hogy akinek jelzek, az meghallja, mert néha a saját csengőmet sem hallom - pedig olyat választottam, aki jó sok frekin rezeg.
Gyerekre, kutyára, demens nyugdíjasra ugyanez igaz, akkor is, ha nem süket, egyszerűen nem bízhatsz meg bennük. És akkor ott van még a fül-, sőt! a fejhallgatósok tömege.
p
-
válasz
parandroid #329138 üzenetére
nem tudom, felétek mi a szokás, de nálam az vált be, amikor jó előre (akár 50+ méterről is), nem udvariaskodva, hanem folyamatosan ismételve, jól hallható módon csengetek. ez biztosan tahónak tűnik, de ilyenkor van ideje feleszmélni, vagy ha mégsem, szól neki a szembejövő vájtfülű, hogy rossz helyen grasszál. nem kell satuzni, vészfékezni, szépen nyugisan félreáll amire odaérek, nem kell 19re lapot húzni, hogy ha már elindult egy irányba, vajon kitartó marad-e erdeti elhatározása mellett, vagy az út másik oldala iránti érzelmei felülkerekednek. na és persze a gumit se fékezem kockásra.
az elsőbbség kérdésében szintén nem értünk egyet, az egy eléggé objektív dolog, a jogszabály meghatározza. igen, van olyan is, hogy a "nagyobb" vigyázzon a "kisebbre", de ez csak a közös használatú útfelületeken (pl. gyalog- és kerékpárút) irányadó egyenes vonalú haladásnál. -
válasz
ZavaBalazs #329149 üzenetére
+1, ill. az #1-hez még annyi, hogy van, aki megijed, és benne van, hogy pont rossz irányba ugrik. Nem jellemző, de pár ilyen esetem volt már.
-
ZavaBalazs
őstag
válasz
Ringman #329151 üzenetére
tudom, meg azt hiszem olyan is, amit alá kell berakni, a hooksba. engem is zavarna, és akkor már nem szívatom magam, jó a kiabálás. nem is feltétlenül a satu miatt (de igen, az is benne van, hogy meg tudjak állni minél gyorsabban), hanem úgy biztosabban kormányzok, ha szimmetrikusan fogom (volt idő, hogy a stucnitól jobbra volt a csengő, bal fvk + jobb tops, azért nem az igazi). zavarni tényleg nem zavar, a rohangálóson is rajta hagytam a csengős spacert, amivel vettem, de az outin nem teszek erőfeszítést azért, hogy legyen. de a Toobee-féle megoldás amúgy jópofa, de annyiba is kerül.
-
Ringman
félisten
válasz
ZavaBalazs #329149 üzenetére
van olyan kis minicsengő, ami a fvk-on van (bár engem vsz. zavarna), de szerintem azért el-el kell engedni amúgy is a fvk-t, legtöbbször nem satuzni kell, mikor csengetnél.
ilyen:
-
Friczy
senior tag
válasz
parandroid #329138 üzenetére
3) pontoddal nem értek egyet. Nincs mindig elsőbbsége. Ahol járda és kerékpárút is van, szíveskedjen a járdán menni (nem a megosztott utakra gondolok). Ha mégis odatéved, akkor elvárom, hogy engedjen utat, és nem fogom megköszönni. Osztott úton már igen.
Ez természetesen nem azt jelenti, hogy ilyen helyzetben ne vigyáznék rá, de az egy másik nézet.
-
ZavaBalazs
őstag
válasz
parandroid #329138 üzenetére
1, sokszor azt érzem, hogy az emberek "mit csenget nekem ez a fasz" módon élik meg, illetve sokszor nem hallják meg/regisztrálják, hogy nekik szól. egyszerűbb lassan megközelítve őket szólni, hogy "bocsi, balról jövök", azt jobban értik.
2, nincs mit hozzátenni
3, erre viszont hard no. elsőbbsége annak van, akinek elsőbbsége van, ne írjuk már felül a kreszt, mert abból csak káosz lesz. ettől még persze arra felkészülve megyek én is, hogy nem fogom megkapni (akár gyalogos, akár autós a hülye fél), és ebben az esetben se legyen belőle baj, lásd 2-es pont. végével persze egyetértek, ha előzékenyek, megköszönöm, vigyázok a gyengébbre, és ha olyan van, hogy csak járdán megoldható, ott vendég vagyok, és nagyon türelmes. inkább csorgok hárommal, mint hogy szóljak egy gyalogosnak, hogy útban van.#329140Ringman: engem nem a csengő jelenléte zavar (mondjuk nálam a könyöklő miatt nem fér el a természetes helyén), hanem az, hogy el kell hozzá engedni az egyik féket.
-
mauimagic
senior tag
A mai enyhe novemberi időjárás tökéletes volt a montin a tyúblessz javításra (mindkét gumi ereszt, a hátsót naponta kell pumpálni...)
Naívan azt gondoltam, hogy bizonyára a szalag sérült a felnin, mert több éve fennt van, így cseréltem.
A Conti RaceKing 2 hónapos, a 60ml tej kb fele már most hiányzott belőle, de nem tudom hova tűnik, mert most, új tejjel is ereszt az oldalfalon és a futófelületen is 1-2 helyen...
Nem tudom defektnél tömítene e bármit (Schwalbe Doc Blue ≈ Stan's), vagy csak összeb.szna mindent a tej.
Felni peremnél viszont annyira rá van feszülve a gumi, hogy út mellett kb esélytelen a javítás, ha belsőt kell berakni...
2 deszka kellett erőkarnak...bár végülis elfér egy tetőléc a felsőcsőre kötegelve... -
lsebestyen
addikt
válasz
Hasaggymeg #329141 üzenetére
Köszi! Felírtam a listára, nagyon jól hangzik!
-
Blackhole13
senior tag
válasz
mauimagic #329144 üzenetére
Voltam arrafelé én is, de sikerült olyan utvonalakat választani, hogy mindegy volt milyen bringával vagyok, úgyis a vállamon vittem
Talán egy carbon outi lett volna a megfelelő
A helyi turi irodában ajánlották őket, de nem mondták, hogy nagy ívben kerüljük a turistautakat. -
mauimagic
senior tag
válasz
Hasaggymeg #329126 üzenetére
Inkább montit vinnél oda, vagy murvásast? Vannak jelölt montiutak? Gondolom sima turistaúton fejlövés jár a bringázásért...
-
FeniX-
senior tag
Sziasztok, kis tanácsadásra, útmutatásra lenne szükségem.
Nemrég összeraktam a régi 8 sebességes országúti bicajomat, integrált hajtóművel, külső csapággyal, 9 sebességgel. Minden klappol.
Viszont, azt figyeltem meg, hogy a régi 4 szögtengelyes hajtáshoz hasonlóan itt is, mintha lenne egy minimális jobbra-balra alternálása a hajtóműnek, ha magas fokozaton hajtom, nyomatékból (2x6-..)
Oké, beismerem, nem húztam nyomatékra a középcsapágy csészéket, összeszerelésnél, de nem gondolnám, hogy ez lenne a gondja.
Már többször fellazítottam a passzív oldali hajtókart és újra-összeraktam, ellenőrizve, hogy nem lötyög, nincs kottyanás.
Tapasztaltatok már hasonlót? -
Köszi a jószándékot, de engem ez egyáltalán nem fenyeget
Csak akkor bringázom, ha olyan kedvem van, és szisztematikus edzést sosem csináltam, nem is tervezem. Ellenben világ életemben szerettem méricskélni meg elemezni, vszleg azért megy át másképpen, amit írok.
Emellett természetesen azért a low hanging cuccokat leszedemIdén először nem tartottam téli szünetet, és az ebből jövő formajavulásnak azért örülök - nem ezért csináltam, de akkor is. A külsőim lecserélésétől várok további kézzelfogható gyorsulást, az elég jó ár / teljesítmény arány. Aztán kb. ennyi - organikusan vszleg fogok idővel előrehaladni valamennyit, de ha nem, az sem baj. Ezeken felül az egyetlen komoly "egyszerű" javulási lehetőség az aero, ami viszont komoly változtatásokat igényel a tekerési stílusban, úgyhogy a horizonton sincs.
#329117 mauimagic : de, pont erre (is) használom a tegnapi túrát (sok szint ugyan nincs benne, de arra nem is vágyom
). Az első majdnem 20 perc ráadásul általában teljesíthető extra lassítás / megállás nélkül is.
#329110 dom1n0 : köszi, de pulzust sem mérek. 1-2 havonta úgyis rámegyek erre a bejáratott körre, majd nem felejtem el bekapcsolni a GPS-t
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
lsebestyen #329136 üzenetére
Vicces, de...határozottan igen! Éppen írni akartam, hogy annak ellenére, hogy én aligha vagyok gravel rajongó, ez tulajdonképp egy grevölparadicsom. Pl.a planicai síugró sáncoktól Tamarig több vérgevölöst is láttam, nőt, férfit egyaránt, komoly vasakkal hatsójuk alatt, komoly tempókat nyomva.
Mészkő hegyek mindenhol és míg a természetes ösvényeken az erózió szórja be zúzott kaviccsal, máshol az ember is ezt az itt kifogyhatatlannak látszó fehér mészkövet hengereli be minden erdei útba. Bánom nem fotóztam le, de volt olyan terület a hegy lábánál ahol úgy tűnt a fenyves a mészkőzúzalékból nőtt ki mert a szokásos sötét, tűleveles, mohás, puha erdei talaj helyett fehér zúzott kő volt a fenyők alatt is zárt rétegben, mintha csak valami kertépítész lázálma kelt volna életre.
...messziről havasnak tűnt a fehér grevöltől az erdő alja.
-
Ringman
félisten
válasz
parandroid #329138 üzenetére
nem értem amúgy, hogy főleg outin (ahol nem rázós terepen mész) kit zavar egy csengő
a többivel is teljesen egyetértek
(a szimmetriára gerjedők rakjanak mindkét oldalra)
-
parandroid
félisten
válasz
Friczy #329137 üzenetére
Én meg oda értem, el hogy,
1) Csengő kell, mert ez a civilizált módja, hogy jelezd, hogy jössz.
2) Ahol gyalogosok vannak, ott nem megyünk tempót, meg sem próbáljuk.
3) A gyalogosnak _mindig_ elsőbbsége van. Lakott területen, vagy közösen használt utakon (bicikli-, és túraút) meg főleg. Ha félreáll, és elenged, vagy segíti a haladást, azt megköszönöd, ha nem, kivárod. Ta vagy a nagyobb, gyorsabb, erősebb, te vigyázol a nálad kisebbekre, lassabbakra, gyengébbekre, és nem fordítva.Ami még sokkal szebb, és biztonságosabb hellyé tenné a világot, ha a fentiekre az autó volánja mögött ülök döntő többsége is rádöbbenne, a gyalogosokat behelyettesjtve a kerékpárosokkal _is_. Biciklizni is sokkal jobb lenne úgy.
p
-
Friczy
senior tag
válasz
fulton #329133 üzenetére
Én nem értem el oda, hogy nem kell csengő. >20 év után sem
Nagyon függ attól, hogy mire, és hogyan használod a kerékpárt. Én elég vegyesen, városi szaladgálástól túrázásokon át hosszabb országúti menetekig, mostanában még földutak is hozzájöttek (Horizont útvonalak pl.), ezek egy részéhez viszont kell a csengő, sőt, a kitámasztó is.
A pulzusmérést viszont már vagy tíz éve elengedtem, bár nem volt teljesen haszontalan, de annyira nem érdekel. -
lsebestyen
addikt
válasz
Hasaggymeg #329126 üzenetére
Nagyon szép környék! Gravellel járható?
-
fulton
addikt
válasz
Hasaggymeg #329132 üzenetére
Itt kerestétek melyik hágón tudnátok a csúcsra is feltekerni
Tényleg szép hely. -
-
zsamiatt
őstag
válasz
Hasaggymeg #329126 üzenetére
hol voltál? Gyönyörű szép hely
-
Valakinek van tapasztalata Suntour villa RLO -> LO konvezióban? Elég csak a mechanikát cserélni vagy kell új belső alkatrész is?
-
dom1n0
őstag
válasz
parandroid #329120 üzenetére
Azert ezek nagyon a vegletek amikrol beszeltek _szerintem_ sokan vannak a csoportbol, es magamat abszolut nem sorolnam kozejuk, akik mar nem 20 evesek, megis sokat mennek, es gyorsan, nem turatempoba.
Ez reszben genetika, reszben szerencse kerdese is szerintem.
Tavaly ugy ment le a szezon, hogy a covid volt a legnagyobb bajom, ami eleg altalanos betegseg szerintem sajnos, utana meg jott a crash ota minden szar ami sport szempontbol johetett. Rossz szeriaban vagyok (egesz evem ilyen sok szempontbol..), megyek elore majd jobb lesz egyszer. -
Toobee
veterán
válasz
Toobee #327976 üzenetére
FR300 update + allegro. A második vásárlásommal sem volt túl jó tapasztalatom. Itt is az allegro protect bevonásával, meg úgy 10 db üzenettel, folyamatos nyomásgyakorlással és az allegro kétszeri felszólítására utalta vissza az eladó a pénzemet. Ez is egy piactér, szóval lehet egyéniben küzdeni az aktuális eladóval.
Viszont GX T-Type láncot nem tudom honnan kukáztak, milyen módon (gondolom OEM tekercsen), de sikerült 3 db-ot is betáraznom a Kenevohoz. Már a 9150 Ft-os darabárnak is örültem, de egy másik eladónál dobozos verziót tudtam venni 4290 Ft-ért, sajnos már csak 1 volt neki.Az FR160 jól működik, ezt kellett volna rögtön vennem. Kisebb is, mint a 300-as, szerintem látszódni ugyanolyan jó. Látni meg mindkettő kevés, arra mondjuk ott a ravemen pr1400-am. Közben megjött a gyári stucnis Giant tartó is. Ezzel (is) az lesz a bajom, mint a többi rugalmas műanyag tartóval: a rezgés miatt a Karoo túl sok szintet számol. Már megtaláltam a megoldást egyébként, csak azért nem mertem kezdésnek ezt venni, mert nem állítható a dőlésszög. CloseTheGap HideMyBell raceday4 evo dm. Bringás cimbinek ez van, még az előző generációs csengővel: nagyon jó kidolgozás és minőség, betonstabil, mert nincs semmi állítható pont rajta. Tök jó, hogy csengőd is van, azért néha szükség van rá. A friss szériában pedig még egy Airtagnek is van hely, ami nálam szintén plusz pont.
-
mauimagic
senior tag
válasz
Hasaggymeg #329123 üzenetére
Na ezzel magadra haragítottad az rónasági bringásokat!
Petőfi forog a sírjában (52/11-el nyilván)
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Tegnapi.
...a kolléga sajnálatos stroke-ja margójára, nem is az a lényeg mennyit élsz hanem amennyi adatott azt hogyan éled, vagyis miután örökölt xarjaiddal együttélve megtetted a tőled lehető legtöbbet egészségedért, már csak abban reménykedhetsz, hogy utolsó éveid is minőségiek lesznek. Van egy erdélyi mondás mely talán összefoglalja a lényeget és úgy szól, hogy élj sokat és halj meg hamar.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
Perillustris #329082 üzenetére
Gondolom síkra gondolsz...mert ha igen, és lesz is olyan szóljatok nehogy véletlenül odatévedjek és megöljön az unalom!
-
arcitec
addikt
válasz
parandroid #329120 üzenetére
Aha, jómagam meg már eleve így kezdtem .....
-
eddie1978
senior tag
Köszönöm mindenkinek a jókívánságokat!
Nyomatom majd tovább.
-
zsamiatt
őstag
válasz
stickermajom #329105 üzenetére
egyet értek. Pista bácsi meg közben szalonán, birkapörköltön stbn élt 80-90 éveket falun és orvost hírből se látott. Ahogy mondani szokták természetes halált halt. Mozgott ő is de azért messze nem annyit mint itt a fórumba is sokan.
A no stresz mantra pedig a beszt off. Ahoz szerintem üveg kalitkába kell élni, hogy az ember soha ne stresszeljen. A meditáció mondjuk tud valamelyest segíteni de az se csodafegyver. -
flash-
veterán
ezt én is osztom. a kütyü ad is és elvesz is. amikor elkezdtem kerékpározgatni tényleg a flow-ért mentem, persze motivált hogy időröl időre kicsit nagyobbat menjek kicsit több dombbal, aztán hogy kicsit jobb átlaggal
de mégsem volt még pulzus, se pedálfordulat, még talán átlagot se tudtam mert talán 2017 körül a strava android app csak a sebességet írta amikor folyamatosan tekertél (ha jól emlékszem) . De érzésre mentem, pontosan éreztem mikor hogy kell menjek hogyha a lehető legjobban akartam menni.
aztán jött a bryton a pulzusmérővel és a pedálfordulatmérővel, meg a saját teljesítménykényszer, és azt vettem észre hogy szinte már fel sem nézek, végig a computert lesem.(ezen mondjuk nagyon sokat segített ez a pár hónap zwfit amit most télen csinnálgattam, megszokta a fejem újra hogy felfele néz, azóta ha kint megyek már alig nézem a Garmint (najó meg nem is látom a fényre sötétedő szemüvegemben
- pedig elvileg nem polarizált - )
nagyon jó motivációt tud adni tehát ha javulunk, de így 9 év távlatából visszanézek, akkor az tényleg látni kell hogy ez csak egy sokadlagos dolog, egy hobbi,egyáltalán nem számit semmit az itt elért javulás vagy romlás.
nem versenyzek, és nem múlik ezen semmi, ahogy mondod, csak egy amatőr műkedvelő vagyok. muszály kívülről látni és megnézni magunkat.
ez a Király Lászlóval készült podcast ilyen témában elég sokat mondott, tartalmas beszélgetés. igaz hogy ő profi és testépítő, de azt hiszem mi hobbisták is el tudunk jutni hogy kicsit túl fontossá válik a hobbi. Ajánlom bátran mindnekinek. -
Tin
veterán
válasz
gbors #329106 üzenetére
Felesleges irány, csak megszállottá fog tenni, aztán a végén már nem lesz életed, csak a bringázás, amint szabadidő van. Viszont még akkor sem leszel sehol ahhoz képest, ahol mások vannak.
Én sokszor megyek el mostanában komputer nélkül. Az óra trackel, az összes többi metrikát meg sz.rom telibe, csak a figyelmem vonja el a bringázás szépségéről. De még így is bevadulok néha, és a végét megnyomom, hátha gyorsabb leszek, mint tegnap.
Nem leszel lényegesen gyorsabb 2-3 karbon bringa, mindenféle szenzor és komputer, étrend, módszer, gumi belső, csökkentett szélességű kormány, 1000€-s kerék szett, táplálékkiegészítő után sem, vagyis persze gyorsulni fogsz, a jobb bringa meg még gyorsabbá tesz, de akkor is csak egy amatőr műkedvelő leszel, sok km-el, a felépített formád egyetlen sérüléssel mehet a kukába.
Remélem hamar eljutsz odáig, hogy élvezni akard, és ne valami célokat hajszolj.
-
(ex)Cat
senior tag
válasz
ZavaBalazs #329107 üzenetére
Én voltam ilyenen, amikor itt a makói szakaszt adták át. Igazából semmi élvezet nincs benne szerintem. Már persze ha csak annyi a cél, hogy jó minőségű aszfalton guruljon x km-t az ember, akkor az megvan, de összesen ennyi. Minden másban dögunalom.
-
vallas
őstag
válasz
Napfénysüti #329102 üzenetére
Ott a canyon...
-
ZavaBalazs
őstag
válasz
Perillustris #329082 üzenetére
múltkor volt egy ilyen, majdnem mentem rá, csak a barátom térde gatya lett, egyedül meg nem akartam menni. de biztos fasza lehet egy ilyen, pl akármennyire is ingerszegény (és nyilván sosem lesz rá lehetőség), én egyszer nagyon szívesen végigtolnám az M1-et győrig
-
válasz
lsebestyen #329096 üzenetére
Értem, asszem nem tudom belehelyezni a gondolkodásomat a topik koncepciójába
Nem a wattok érdekelnek maguk miatt, hanem valami egyszerű nagyságrendi perf mutató. A becslés nem a Strava-ból jött, de igazából mindegy. -
stickermajom
addikt
válasz
eddie1978 #329091 üzenetére
“Megelőzésre azt javasolják mindenhol, hogy sportolj, sok gyümölcs és zöldség, no cigi, no stressz meg ilyenek.”
Kitörölheted vele sajnos, ha a gének nem olyan jók. Egyetemistaként az akkori barátnőm kapott mellettem éjjel agyvérzést. Tökéletes egészségyügyi állapot, úszó múlt. Ott akkora volt a kiterjedés, hogy műtét lett, fél évig hiányzott egy csont a fejéből, hogy rendben legyen a nyomás. Beszédet érintette elsősorban, kőkemény menet volt újra tanulnia.
Feküdt mellette olyan tizenéves lány, akinek a sokadik agyvérzése volt valamilyen genetikai dolog miatt.Jobbulást!
-
Napfénysüti
nagyúr
Voltamma TdH közösségi tekerésen a Szingósok szervezésében. Mezőny előtt mentünk egy részén a mai szakasznak.
Nem volt valami vidám idő de egész sokan eljöttek.
eddie: jobbulást!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Luck Dragon: Utazásra tervezve – Anker Zolo gallium-nitrid töltő
- Autós topik
- Házimozi belépő szinten
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Légies akkut kap az iPhone 17 Air
- KONZOL beárazás
- EA Sports WRC '23
- Politika
- További aktív témák...
- DJI Mini 3 Fly More Combo RC - GARANCIÁLIS drón szett +koffer
- DJI Mavic 3 Pro Fly More Combo RC Pro - drón szett újszerű állapotban - Garancia +Care Refresh
- DJI AVATA 2 Fly More Combo drón - 3 akku, garancia, FPV RC 3, ND szűrők
- DJI MINI 4K Fly More Combo 1 órát repült teljesen új és hibátlan DJI CARE CSEREGARANCIA!
- DJI Smart Controller drón távirányító (RC-RM500)
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest