Hirdetés
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Bővíti a Strix Halo kódnevű dizájn képességeit az AMD
- Komolyan ráállt a csúcs-GeForce-ok átalakítására Kína
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
3L1T3
addikt
válasz
yodamester10 #201096 üzenetére
M3 , de céges.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Lacko32 #201083 üzenetére
Z14XEP? Vezérműlánc, EGR, twinport rudazat, trafó, ECU forrasztások amikre érdemes figyelni így hirtelen. Illetve nem megfelelő olajszűrő esetén nincs olajnyomás (biztonsági megoldás miatt), csak gondoltam leírom, mert pl Meriva csoportokban gyakori kérdés (mondjuk ugyanott egyik bontós nem is foglalkozik ilyen motorral szerelt autókkal bizonyos okokból, na mindegy
). Van ismerősnek egy félmilliót futott gázos példánya, ott még váltó és hűtők cseréje rémlik, ami mondjuk főleg a futással jár, csak eszembe jutott.
-
Lacko32
tag
válasz
Tothgera30 #201092 üzenetére
Jogos!
A 2007 nem egy kőbe vésett story, ha van idősebb, ami megéri a pénzét, üsse kő...Meg is nézem mik vannak jelenleg. Köszönöm!
-
válasz
Lacko32 #201091 üzenetére
Nem 2007-től kellene? Mert ahogy láttam Golf 5, Jazz, Swift is volt a palettán, amik ennél jóval drágábbak, megegyező évjárat esetén (fenntartani is). A milliós keretet sajnos ki kell lőni, ha épkézláb darabra van igény, az igazán szép példányok pedig ott vagy fölötte kezdődnek. 2007-08 körül nézelődnék, minimum 900k-s ársávban, és akkor kevés a csalódás esélye.
-
Lacko32
tag
válasz
Tothgera30 #201090 üzenetére
Na, ott fixen nem fog járni
Ellenben a 2004 utáni modellek amik nincsenek lef@sva, igencsak borsos áron mennek. Ugyan 1 misi a keretem, de nem akarnám totál kimaxolni
-
-
válasz
KoVee84 #201087 üzenetére
Ez sajna ilyen, feleségem jazze (2018. május, 1.3 comfort) is kb dupla szerviz költséggel üzemel mint az scross (2017. augusztus, gl+, automata allgrip).
Bár a toyota iq szervíze nem volt rossz árban (bár az 4év felett volt amikor vittem). Gondolom ha új Rav4 hibrid lesz akkor az elején megnyomják ők is a cerkát...
-
KoVee84
senior tag
válasz
3L1T3 #201060 üzenetére
Nem akarlak elkeseríteni, de a mazda szervíz pont nem a 60.000 Ftos időszakos szervízről híres...
2 hónapja volt olajcsere + szűrők + fékolajcsere (4 éves időszakos) 140k. Majd mikor látták rajtam, hogy kicsit befeszültem az ember megvigasztalt, hogy jövőre csak olajcsere + szűrők lesz, ami megáll 100 alatt.
Ha lejár a gari, közelükbe nem megyek.Ezzel csak azt akarom mondani, hogy ha az olcsó szervizktg miatt vennél mazdát, akkor ne tedd
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
szőröscica #201082 üzenetére
Foleg, hogy evi 1x ha megy az atalagember ekkora tavot…
-
válasz
3L1T3 #201060 üzenetére
Szuper, ha tetszik olyat kell venni (első és legfontosabb autóvásárlási tipp, amit szeretsz annak sok mindent megbocsátasz ha kell). Ha sokáig megtartod érdemes 60 ezerenként olajat cserélni a váltóban "átmosós" módszerrel. Én nem rég csináltam, erősen látszott a színkülönbség az új és régi olajon. 91 ezer volt, szerintem annyit megér.
Kérlek ha cx5 lesz és csalódsz benne rozsda ügyileg írd meg nekem (de azt is ha 10 évig pöpec ilyen ügyileg). Ha nem felejted el
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
bandus #201077 üzenetére
Az enyémben nincs kormány mögötti váltófül (mert egy puruttya Skoda), az előválasztókart kihúzom oldalra és ott tudok fel/le váltogatni. Illetve ha csak kihúzod oldalra akkor abban a fokozatban marad amiben éppen van (amíg el nem éred a leszabályozási tartományt mert akkor magától felvált).
Ha túl alacsony a fordulat akkor meg visszavált, tehát kinyírni nem tudod.
-
Bdanyy
addikt
A cvt elég fura volt nekem is, nagyon hörög emelkedőn meg gyorsításkor. Azért a sima robotváltónál még az is jobb (legalábbis ami az upban van az nagyon gáz). Csak kicsit fura, hogy pont azt nem annyira szereti a DSG, ahol a leginkább kényelmes egy manuálishoz képest (mélygarázsozni meg dugóban vánszorogni)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Bdanyy #201073 üzenetére
A DSG? Villámgyorsan vált (már ha azt a fokozatod kéred amit ő előre bekészít), és mivel egy robotizált manuális váltó sokkal kevesebb a hajtási veszteség mint egy hagyományos (hidrodinamikus) automata váltónál, amivel üzemanyagot és CO kvótát lehet spórolni.
A cvt is sokat fejlődött hatásfokban az is járható út lenne de az átlag vásárlók itt Európában nem szeretik a karakterét (ezért jellemzően csak az ázsiai gyártók alkalmazzák manapság).
-
válasz
3L1T3 #201070 üzenetére
Mit nem adnék egy e-S-Max-ért... 7 személy, villan'motor, de legyen 600km hatótáv teljes terhelésen (telepakolt csomagtartó, 5 személy, 130km/h pályatempó).
Már a leírástól is ár-víziók lebegnek a szemem előtt... és ha majd lesz ilyen, akkor majd csak a nyálamat csorgthatom, úccse' lesz rá pénzmag. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
3L1T3 #201065 üzenetére
Jogos. Cserébe nem kell töltögetéssel tökölnöd órákat.
A DSG nem automata váltó, csak egy robotizált kézi (aminek megvannak persze az előnyei is a hátrányok mellett). Soha nem lesz olyan ügyes mint egy korszerű hagyományos automata. A DSG addig jó amíg azt csinálod amit ő szeretne. 2013 óta DSG-zem folyamatosan, van már kellő tapasztalatom vele.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
cappa72 #201064 üzenetére
Pontosan.
Nincs mert ők sem tudják pontosan illetve ha tudnák sem mondanák meg. Tervezett avulás kérlek alásan ugye. Csak a gyakorlatban nem úgy van, ahogy a konteósok képzelik, hogy kigrammozzák a mérnökök, hogy X ezer km után atomjaira essen szét a cucc tutira.
Van egy minimum elvárt élettartam amit hoznia kell. Ehhez keresik azt a megoldást/anyagot/megvalósítást amivel a legolcsóbban elérhető ez a kívánalom.Amúgy meg erősen használat függő is a dolog. Nekem a DMF a 300k-t fuott TDI-ben is oké volt, kollégánál meg aki sokat városozott már 250k-nál cserés volt.
-
3L1T3
addikt
válasz
BigBlackDog #201066 üzenetére
Alulról, biztos van olyan dolog amit a VW csoport jobban megold ez nem kérdés, de a Mazda esetében legalább nincs extrázási lehetőség, és sokkal olcsóbban kapsz MATRIX LED és egyéb nyalánkságokat.
-
3L1T3
addikt
Mi nem alulmotorizált a Teslához képest?
Még a 488 GTB se indul meg úgy ahogy ez a szar.
Ettől függetlenül bármikor szívesen átülnék. A kormány mögött voltak váltó flepnik , meglepődtem ahogy a 6 gangos automata azonnal kapcsolt amikor előzni akartam, 6-ból 3-ba visszarántottam, hogy pörögjön 4K felett, és nem volt semmi gondolkozás. Sokkal gyorsabb volt mint a Superb DSG-je. A Head-UP is nagyon jól működött. Az info/entertainment rendszer is tökéletes volt számomra. Tényleg nem tudok belekötni. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
BigBlackDog #201061 üzenetére
Élettartam olajozású. Csak a gyártó meg a user mást ért élettartam alatt.
-
3L1T3
addikt
Na ma visszavittem a CX-5-t.
Nagyon tetszett pár szóban összefoglalnám a tapasztalataimat.
- Kényelmes
- Nekem picit szűk volt combtájékon az ülés, de nem volt ettől se kényelmetlen
- A könyöktámasz lehetne hosszabb de ettől eltekintve teljesen ergonomikusan tudtam ülni és vezetni.
- Lámpák csodálatosan világítanak éjjel
- klíma nagyon erős
- 2.5l szívó, ezért pörgetni kell ellenben szép a hangja és hiába a nagy felépítmény relatív keveset fogyaszt 7.5-8.5 között.Konklúzió? Mindenféleképp vennék. Kifejezetten tetszett , hogy 60 ezerből kijön egy olajcsere és szűrőcsere. Nincs turbó, a váltó is hiába automata, nem kell benne olajat cseréltetni. A vezérlés is láncos és nem szíjas. Összeségében teljesen elégedett voltam.
-
pocokxx
Közösségépítő
válasz
molnarpeter #201058 üzenetére
Hm. Értem. Akkor összességében tényleg T4 (2.5tdi) a legértelmesebb választás ennyiért...?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
pocokxx #201056 üzenetére
Röviden: Jumpy és társai kell 2.0 motorral, méretben még nem túl nagy, ereje is van, fenntartás sem horror, és relatív fiatalt kapsz belőle.
1.6 HDI sokat kibír, de próbáld ki autópályán sok utassal, elég-e. Alapvetően jó motor az is, vidéken be merném vállalni.
Hosszabban: Transit esetén inkább a TDDI blokkot nézném, ott elég egy adagoló javításra felkészülni lelkileg (vagy mechanikus átalakítás nem tudom, mennyire bejáratott módszer, de az úgyis drágább esélyesen). A Puma motoroknál vannak nyűgök, bár talán ezek a korai változatok kevesebb hibalehetőséget tartalmaztak. Ez és az adagolós is láncos vezérlésű. Porlasztó és HPFP Delphi, érzékeny az üzemanyagra, szennyeződésekre... magyarul rendszeresen cserélt minőségi szűrő nélkül könnyen lehet drága baj. [2006 előtti egyszerűbb], [2006 utáni nyűgösebb] összefoglaló videók. Plusz töménytelen rozsda.
Transit Connect kb Berlingo/Caddy méret, Ön dönt
köbméterben szerintem hasonló a Sharan/Alhambra/Galaxy trióhoz, csak teherautóbb. [1.8 TDCI yt]
Hyundai: hengerfej repedhet, bonyolult láncos vezérlés, extrém esetben főtengely törhet, viszont korrekt Bosch üzemanyag rendszer van rajta [link]
Transporter esetén főleg a kora miatt félnék rozsda és talán váltó nyűgöktől, valószínű korróziómentes példányt találni lesz a legnehezebb feladat az egészben.
-
-
pocokxx
Közösségépítő
válasz
pocokxx #200828 üzenetére
Még mindig itt tartok... Közben összegyűlt pár kérdés:
Ford 2.2 Tdci motor milyen egy Transitban?
Hyundai H1-ről jókat olvastam a magas fogyasztásán kívül, 2.5 Crdi. Itteni vélemény?
A Ford Connect Tourneo nagyon kicsi 8 személynek?
Az 1.6 HDI motoros Jumpy/Scudo/Expert nagyon lomha jószág lenne?
A Transporter tényleg értelmes választás lehet 400e+ km-rel? -
-
parandroid
félisten
válasz
vzsryl #201050 üzenetére
Ez nem tudom, mi ez az autocatalog, de az astra classic modelleket hiányolom belőle, márpedig Mo-n nagy részük ilyen volt. Nekem pl emlékeim szerint 105 lovas volt az 1,6 (16V), és 2006-os, ebben meg csak 101 lovas verzió van, és arra is azt mondja, hogy csak 2000-ig gyártották. Amúgy nem értek hozzá, de a Twinport amúgy is más motorszéria, mint az Ecotec, amiket ez listáz, nem?
p
-
vzsryl
nagyúr
válasz
Tothgera30 #201049 üzenetére
[link]
X16SZR -
-
Kickass
őstag
válasz
Rhino666 #201010 üzenetére
BMW-t venném, annak ellenére hogy én eléggé 'vérMercis' vagyok.
Mercihez kevesen értenek és azok is aranyárban dolgoznak, BMW se olcsó de én azt vettem észre ott azért jobban van 'választék' szerelőből.
És ahhoz hogy megálljon nem feltétlenül kell nagy dologra gondolni, egy öninditó, generátor vagy testkábel hiba simán járóképtelenné teszi.Nekem csak egy W203-am volt, de családban van/volt W163, W210, W211, W124 Coupe.
Nagy vágyam volt egy CLS, de egy épkézláb példány 3,5M+ és azért itt minimum 10 éves vagy öregebb autókról beszélgetünk.
imho, szerelőhöz választanék autót ha eldöntötted hogy ez a kettő jöhet szóba
-
válasz
parandroid #201044 üzenetére
én is el tudnám képzelni második autónak, nagyon bejön, szóval felveszem a listára, hogy mit kap majd a csajom, ha esetleg kiköltözünk az agglomerációba, vagy mi is kicsit nyugatabbra, és persze még a jogsit is leteszi
addigra talán lehet őket venni jóárasítva.
amúgy hihetetlen, hogy repül az idő, emlékszem, hogy rendszeresen olvastam pl. katica blogját amikor regeltem a ph-ra, akkor még talán éppen megszületett a kisebbik lányotok
most visszanéztem, ez 2005 augusztus 20-a volt, mindjárt szülinapom
-
parandroid
félisten
válasz
bandus #201039 üzenetére
Fasza. De nem Countryman, hanem Clubman. Amúgy meglepően tágas, simán elücsörgök benne a hátsó ülésen. Persze mi kis család vagyunk, én gyakorlatilag kimagaslok a nejem, lányaim mellett a 175 centimmel, meg a (jobb napokon) 75 kilómmal.
Amúgy a közepes, háromhengeres, turbós motor van ebben is (sima Cooper, nem S, 136 LE), nyolcfokozatos automatával. Nem az autópálya réme, de korrektül megy. Három fős családnak, vagy fiatal párnak bőven elég családi autónak. Idősebbeknek inkább Countrymant mondanék, azért ez elég mélyen van, kicsit sportos a vezetési pozíció. Amúgy alulról súrolja a kompakt méretet (ugye ez gyakorlatilag ugyanaz az autó, mint az 1-es BMW). Pályán, nagyobb tempónál sokkal halkabb, mint a hatchback volt, meg mivel szélesebb, hosszabb is, kicsit stabilabbnak is érződik.Ha valakinek bejön a Mini, ez is tetszeni fog neki, ha a méretétől eltekintünk, mindenben hozza azt, amit egy Mininek kell. De én legközelebb azt hiszem, a 3 ajtóst veszem megint, ez meg lesz a ‘nagy’ családi autó. A Mazda helyett valószínű, hogy nem kell már prémium kombi, nagyobbik lány kirepült, hárman maradtunk.
Countrymant is próbáltuk, csak azt tudom felhozni ellene, hogy “SUV” (a maga módján), olyat meg nem akart egyikünk sem. Ellenben abból van konnektoros hibrid, sajnos a mininél egyetlen más modell sem létezik ilyen verzióban.
p
-
válasz
parandroid #201030 üzenetére
milyen is az új mini, amit a feleségednek vettetek? láttam valamelyik nap egy countrymant és baromira megtetszett
-
Lacko32
tag
Az ugyanaz, mint a Note. A szomszéd kálváriája a Modussal és úgy alles zusammen a Renaulttal elvette a kedvem a francia vonaltól.
A Modust nem lehet bezárni, de ha bezártad, nem lehet kinyitni. Illetve beázik (nem úgy, hogy Bea Bea
) Ha van kedve melegben leengedi az ablakot, ha nincs ,akkor nem.
Ja, és 3 Renaultjukból kettőben besült a motor.Nem kockáztatok.
-
Gombinyó
őstag
válasz
hobizoli #201034 üzenetére
Azt értem, én is ismerek ilyen szerelőt, melóztam márkaszerviznek külsős cégként.
Erre a mondatra reagáltam és a pecsétre:
"ebből lesznek a megkímélt, pontosan vezetett szervízkönyves autók, amiket majd néhány év múlva mindenki keresni fog."
Rendesen vezetett szervizkönyv nem lesz abban az esetben, ha a szerelő maszekban végzi el a munkát, ha csak nem tudja megoldani valahogy, hogy bekerüljön az elvégzett karbantartás a központi rendszerbe, mert ma már ezt jelenti a pontosan vezetett szervikönyv, nem pedig egy sajtpapírt vagy valahonnan szervzett pecsétet/excel táblát, stb. -
hobizoli
nagyúr
válasz
Gombinyó #201033 üzenetére
nem erted... a markszervizes dolgozo munkaido utan otthon is javit
ugyhogy pont semmivel se lesz maskent megcsinalva
szomszed a Skoda-jat igy szokta butykolni anno egy Auto Derzbach-s markaszervizes muki
siman megcsinalt otthon gyari szerszamokkal vezerlescseret
vkinek delelott a szervizben munkaidoben, masoknak meg delutan otthon maszekban, volt otthon is mindene ehhez keznel -
Gombinyó
őstag
válasz
hobizoli #201032 üzenetére
Pecsét nem nagyon van már. Toyotánál meg Renaultnál biztos nem töltögetik már a szervizben a füzetet. Számla és központi rendszer van. Pl elviszed az autót karbantartásra és utána pár napra rá jön is egy kérdőív a magyarországi képviselettől, hogy mennyire voltál elégedett az adott szervizzel, munkával, stb.
Maszekban ebbe a rendszerbe bekerülni nem nagyon van lehetőség szerintem. -
hobizoli
nagyúr
válasz
parandroid #201030 üzenetére
ez meg pont nem zarja ki azt, hogy vmit meg tudnak csinalni egy vödör gyémánt kifizetese nelkul is
aki jo egy markaszervizben az maszekben is dolgozik otthon is, mert az ugyfelek hozza fognak jarni, pecset meg lesz akkoris
elotte levo autonal a Volvo V40-l osztrak markaszerviz szettarta a kezet 600EUR-ert, hogy nem tudjak mi a baja az elektronikai hibakiolvasas utan
egy maszek meg 15perc alatt megcsinalta
szoval nem kell seggre esni a markaszervizektol se -
Lacko32
tag
válasz
Lacko32 #200948 üzenetére
Tehát megállapíthatjuk, hogy 1 misi alatt ilyen klumpákat érdemes nézni a dodzsem világbajnok asszony felebarátunknak:
- Skoda Fabia 1.4 benzin, a modellváltásból 1.2 Tsi vagy az 1.4 ami élhető
- Seat Ibiza, hasonlóan 1.4 benzin, modellváltásból is inkább az
- Opel Astra G Classic II 1.4 benzin
- Fiat Bravo 2007 környéki, ebben az árfekvésben hahun nem találtam újabbat
- Japán vonal felejtős
- Vagyis nem, a Nissan Note 1.4 nem egy elfelejtett story.Ha az eszemre hallgatok, veszek egy szép Note-ot. Egyszerű mint a faék, a kormányműve mindnek foscsi, kipuff dobokat okádja le magáról, de szépen kezelt aljuk van, nem hajlamosak rohadni. Kivéve a kerékjárat kezdeténél.
Mi legyen, mi legyen?
-
parandroid
félisten
válasz
hobizoli #201029 üzenetére
Tisztában vagyok a nyugati árakkal, párhuzamosan 2 autót hordok márkaszervízbe sok éve. Amíg Mo-n laktunk, addig is csak oda voltam hajlandó menni. De tudom, a márkaszervízek a hozzám hasonló balfaszokból élnek, és ot húznak le, ahol tudnak, de én ezt élvezem. No meg ebből lesznek a megkímélt, pontosan vezetett szervízkönyves autók, amiket majd néhány év múlva mindenki keresni fog.
p
-
hobizoli
nagyúr
válasz
parandroid #201026 üzenetére
most volt megint olajcseren az auto "ott" helyben... 270EUR
sima olajcsere + szuro
8 liter olaj + szuro + munkadij ~100k
es ez se a markaszerviz, mert ez ott 1.5x
milyen nagy melo is kitekerni egy csavart, aztan meg betekerni....
gazolajszuro meg pollenszuro az tavasszal meg volt "itt" rajta, azt most nem is csereltek -
hobizoli
nagyúr
válasz
parandroid #201026 üzenetére
jol megcsinaltak, de meg igyis 1millio korul volt a mutatvany itt
ugyanerre osztrakiaban 2 misit mondott az ottani szinten nem markaszerviz elozetesen + ami kozbejon.... markaszeviz mennyi lenne, 2.5?
szoval meg igyis 600k-val occsobb volt igy ideszallitva, mintha ott csinaltak volna helyben
azt tudni kell ehhez, hogy az osztrak hatar azon resze meg kb egesz Vorarlberg tartomany, nagyjabol mindenben a svajciakra van beallva arakban, mert azok is athordjak a hataron az autot ezert oda az o szempontjukbol "olcsobb" Ausztriaba -
Integrale
veterán
válasz
parandroid #201026 üzenetére
Miert lenne rossz egy olyan szerviz, ahol ertenek hozza, es az nem markaszerviz?
-
parandroid
félisten
válasz
hobizoli #201024 üzenetére
Igen, ezeknek a prémium bálnáknak akkor kezdődik a haláltusája, amikor ilyen szervizekbe kezdik őket hordani, mert az olcsóbb. Hosszabb távon persze nemhogy olcsóbb nem lesz, de legalább soha nem lesz már jó. Na, jöhetnek a sztorik, hogy a márkaszervizek milyen barbárságokat követnek el, és hogy oda aztán autót nem szabad vinni.
p
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Rhino666 #201022 üzenetére
sogornak van egy F11 335XD-je, tavaj marcius ota ugy ment ra eddig 2.3millio, hogy a vezermulanc, diffi+valtoolaj, fek stb cseret (=nagyszerviz) itt csinaltatta meg magyarorszagon, mert ausztriaban 2x annyibol allt volna meg ugyanez... ha ezt is ott csinaljak meg rajta, akkor mar siman 3millio felett lenne
7 millioert vette az autot
erted...megerte elhozatnia ide trailerrel az autot a svajci hatratol meg visszavitetnie, ami onmagaban volt 400k-s pluszkoltseg volt, mert meg ezzel egyutt is a osztrak arajanlatok alatt maradt
amikor ott voltam a szervizben "atvenni" az autot, bizonyos adozasi khm okossagok miatt kp-ban kifizetve, azon beszelgetetett ket szerelo a munkafelvevovel kozben, hogy mar 6 millional tart az egyik ott levo X5, es meg mindig bedobja a hibakodot, szoval hivja fel a tulajt ujra, hogy mi legyen a tovabbiakban azzal
torott autokat is javitanak ott, szoval abbol kifolyolag is lehetett ez a hiba azon, de azert akkoris...
es ez nem markaszerviz volt, hanem csak egy erre markara specializalodott maszek
szerintem nem akarsz ilyen autot magadnak
ezeket azoknak talaltak ki, akik forintban kifejezve boven 7 szamjegyu osszegeket keresnek nettoban havonta, ami nem is feltetlenul 1-sel kezdodik
olyan lazan bele lehet szaladni a premimuokkal 7 szamjegyu javitasokba, hogy csak pislogsz
ezeket nem csak megvenni volt presztizs ujonnan, hanem tizenevesen fenntartani is azok
foleg hogy ezeket leginkabb cegek vettek/bereltek felsovezetoik popsija ala, akik le tuldjak koltsegelni nullara adoalapbol ezt, azaz igazabol nekik nem kerul semmibe, maganszemely kevesbe vett ilyet maganak
max vmi str..i, öööö testnevelesi tanacsado -
Elszomorító, mikor ilyen hirdetés jön szembe, persze hahu-s.
Keresgetünk ugye a rönómegánt (fél éve biztosan...); a hirdetés 1.6-os benzines, a képen meg dízel van...
A fordulatszámmérő alapján is dízel ez a benzines. -
Rhino666
addikt
válasz
vzsryl #201017 üzenetére
A probléma nem ott kezdődik, hogy egy olajcsere 25 ezer helyett 80 ezer, vagy hogy több karbantartást igényel a kocsi. A probléma ott kezdődne, ha bármikor megállhatna alattam vagy ha többet volna a szerelőnél mint alattam. Ez nem csak 10+ éves presztizsbálnákra igaz. Blődségeket ne írjunk már.
-
vzsryl
nagyúr
válasz
Rhino666 #201013 üzenetére
Persze, hogy vannak jók, de blődségeket ne írjunk már.
Értelemszerűen tele vannak bonyolult extrákkal, illetve az alkatrészeik is sokkal összetettebbek, mint egy egyszerű autónál. Ezért lehet bármilyen megbízható, sokkal nagyobb esély van a meghibásodásra, és azokat jóval drágább szervizelni is. Ha az utóbbi nem gond, az egy része csak a megoldásnak. Sajnos a bonyolultság miatt sokkal sűrűbben is fognak jönni a problémák, ráadásul 10+ évről beszélünk. Ez egyszerű matek. -
hobizoli
nagyúr
válasz
Tothgera30 #201006 üzenetére
konnyu felismerni, a digo valton a 6. mellett jobbra-hatra van a R, a Opel valton az 1-s mellett balra-elore
-
diegho
nagyúr
válasz
Tothgera30 #201006 üzenetére
Pontosan babához keresett autót, magad mögé nincs igény beülni értem én. Babahordozó kényelmesen befér? Össze se lehet hasonlítani mennyivel praktikusabb egy egyterű, mint egy g astra ha baba van.
-
válasz
3L1T3 #200986 üzenetére
Ha azt veszel (mazdát) akkor tényleg érdekelne a tapasztalat ebben, mert kb egyetlen komoly rav4 ellenfél lenne rozsda para nélkül a cx5 (rav4 csak a hibrid rendszerben és a tágasabb beltérben nyerne, mazda egy "finomabb" autó) Az 1-2 éve kifutott mazda 3-ból (melyben már a skyactive benzines motor van) és az előző szériás cx5-ben még volt durván rohadós példány fotóval. És simán elhiszem hogy a csaló acél beszállító, mert ezek a rémsztorik az utóbbi 10 évben már vegyesek (azaz van egy csomó ember akinek nem rohad, korábban kb kivétel volt ahol nem).
Gaborn1: Igen a kifutóra szép akció van, de sokkal jobb a jelenlegi hibrid rendszer mint az előző... Szerintem jövőre azért lesz az újra is, de nem igazán tudom hogy fullos rav4 vagy alap lexus nx (lexusban a hangszigetelés szimpi, a toyotában a feltűnés mentesség, legalább is itt pesten egy rav4 nem feltűnő). +1 hogy 360-as kamerát egyre inkább akarok, hátha akkor feleségem is vezetné/parkolná az csak nagyon drága NX-ben van
-
Rhino666
addikt
Üdv!
15 év körüli C219 350 (272 LE) és E60/E61 535d (286 LE) között vacillálok. Az asszony fogja megörökölni, amint beújítok valami 10 év körüli dömperre (E70/E71?) hamarosan.
Neki a Merci nagyon tetszik, a BMW meg nem igazán, nekem mindkettő az autógyártás esztétikumának csúcsa, nehéz volna döntenem külső alapján. A Merci olcsóbb, de nagyobb és lomhább. A BMW M57 I6 dízel motoros, ami az egyik legmegbízhatóbb dízel BMW motor, a Merci benzines V6 (nem ismerem a benzin motorokat egyáltalán). A BMW-ről csupa jót mondanak, a Merci kicsit rizikósabbnak tűnik (túlbonyolított, problémás fékrendszer?), de alapvetően mindkettő meglepően megbízható az eddig szerzett infók alapján.
Van-e valakinek személyes tapasztalata mindkét modellel? Nem problémát akarok venni, abból van elég. Az asszony biztos óvatos lesz és vigyázni fog rá, de engem is túl kell élnie (bélkitaposósan vezetek, napi szintű autópályázással), mire megkapja. Vagy engedjem el ezeket az öreg vasakat, szívjam fel magam és vegyek most egy 10 év körüli E70 35d-t kétszer annyiért?
Köszi a tanácsokat előre is!
Üdv:
Rhino666 -
Lacko32
tag
válasz
Tothgera30 #201006 üzenetére
191cm vagyok és 102 kiló
Ezért is kényelmes a Tourer, mindenki tökéletesen elfér mindenki mögött/mellett.
[link] ez megoldás a rugdosásra, ilyeneken nem akadok fent.
-
parandroid
félisten
válasz
diegho #201002 üzenetére
Aki 2m-es, és ugyanekkora utast akar vinni, annak a Meriva pont olyan szar megoldás, mint az Astra. Értem én, hogy egyre nagyobbak, meg kövérebbek az emberek, de a 2m még mindig csak a népesség 1%-a (sem). A 100+ kg más kérdés, sajnos, de erre sem az lenne a megoldás, hogy egyre nagyobb autókat veszünk.
p
-
Integrale
veterán
válasz
Tothgera30 #201006 üzenetére
A túltöltés nem megoldás, az alulméretezett csapágyakat nem javítja meg. Bravo csoportban tobben is ezt követik, +1 liter olaj, ugyanugy beszartak a váltók. 2012 utan nagyobb és erôsebb csapágyak vannak azokban a váltókban. Túltöltéskor panaszkodtak megnovekedett elenallasra a valto miatt, olajszivargasra stb.
Teljesen más váltó van az faceliftes Bravokban, R jobb lent van, nem balra fent. C635 a váltó kódja.
-
válasz
diegho #201002 üzenetére
Soha ne volt igényem hogy magam mögé beüljek, főleg hogy kisgyereket hordana vele a tulaj. De elől 187cm-ig biztosan kényelmes, ráadásul belemegy a H Astra ülés, és abból vadászható állítható deréktámaszos verzió. Ez az ülés összekoszolás az esetek nagy részében inkább nevelés kérdése. Pár éves korában elhiszem hogy hányás vagy hasonló mehet rá, de később azért tudja a gyerek hogy valamire érdemes vigyázni.
#201005 Integrale: Nem M32 Fl van benne? Bár Opeléknél 2012.06 után már nem volt gond azzal a váltóval. Amúgy meg túl kell tölteni olajjal.
-
diegho
nagyúr
válasz
Tothgera30 #201000 üzenetére
Mégis a Meriva nagyobb belül. Vegyél egy 2m körüli embert, ültesd be előre, állítsa be magára az ülést, utána pedig be maga mögé is üljön be, ha tud. Astrában nem fog. Meriva és sok más egyterű ebben jó, no meg abban, hogy a gyereket beteszed, nem le. Első ülés hátulja műanyag, gyerekek összekoszolják jöhet a nedves rongy, 2sec és tiszta... Stb.
-
#95712068
törölt tag
válasz
parandroid #200997 üzenetére
Jelenleg 1,2 km választ el a munkahelyemtől, két és fél éve elektromos rollerrel járok melózni. Pont ez a "nagyonokos" nagybátyám nyaggat már lassan 10 éve, hogy vegyek diesel autót, én meg mindig kiröhögtem, hogy persze megyek egy kört az elkerülőn, hogy utána ugyanoda menjek...
Egy osztrák cég települ ki mostanában a környékre (~46km, 90+km oda-vissza), nagybátyám is részt vesz a történetben (anyanyelv miatt), és engem is hívtak. Mivel a szakmámból finoman szólva kiábrándultam (az elmúlt másfél év kormányzati döntések után "csak" a 70% akarja elhagyni ezt a szakmát), így igent mondtam fél évvel ezelőtt a megkeresésre.
Alapvetően első autónak venném, nem igénylem a bőr ülést és a full-full extrát, de az állófűtés tetszik, és elvileg az élettartamra sincs rossz hatással. Szerintem részben "érzelmi" okból venném meg, mindig is oda voltam ezért a gépért, mindig rendben volt, és sok ezer km-t utaztam benne.
De ott van a hatalmas DE, hogy ez egy lassan 20 éves orosz rulett, amire a világ összes pénzét is el lehetne verni probléma esetén. Ezért is húztam meg a 300e huf-os lélektani határt javítás esetén. Ha egy évig kiszolgál, már megérte nekem. Nem tudom mennyire számít téveszmének full laikusként, de szerintem viszonylag biztonságos szerkezetről van szó, hiába 17 éves a gép.
Új hozzászólás Aktív témák
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- PlayStation 5
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- BestBuy topik
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Spórolós topik
- Elite: Dangerous
- További aktív témák...
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- EZVIZ CS-EB8-4G-2K-PS(kit)
- RAKTÁRSÖPRÉS!!! - Videókártyák, Monitorok, Notebookok, Stb. - Szaküzletből! Számlával!
- ÁRCSÖKKENTÉS ASUS HD6870 videókártya
- Xiaomi Redmi Note 13 Pro Plusz
- REFURBISHED és ÚJ - HP USB-C/A Universal Dock G2 docking station (5TW13AA) (DisplayLink)
- Steam, EA, Ubisoft és GoG játékkulcsok, illetve Game Pass kedvező áron, egyenesen a kiadóktól!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest